KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 05, 11:26

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 38  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 08, 20:51 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 ápr. 13, 22:25
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Szeged
Szia ha banki visszavett gép volt és még tudtál is róla , akkor tán csak piaci ár alatt vetted vagy 20 %-kal ( legalább két kilóval ) !?!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 08, 20:55 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
gombocLC4 írta:
Szia ha banki visszavett gép volt és még tudtál is róla , akkor tán csak piaci ár alatt vetted vagy 20 %-kal ( legalább két kilóval ) !?!


Jaja, pontosan saccoltál, de már nagyjából piaci ár felett tartok 30%-al, oszt dobozban van az aztal alatt. :)

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 08, 21:12 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
pancel írta:
Szevasztok!

Igen, ez a lelke, és hogy mennyire az, elmesélem a mai napomat.
Elvittem Norbihoz Ócsára a Csikóm, amiből zárás után kivettük a blokkot és széthúztuk.

Katasztrófális helyzet volt belül.
Mint kiderült, a vezérlésnél a görgők teljesen jók voltak, de gyanúsan vizesnek tűnt az olaj, tehát haladtunk tovább.
Következő érdekesség az önindítónál fogadott minket, ugyanis nem tudtuk kihúzni a blokkból az önindítót, hiába húztuk, feszegettük, kopácsoltuk.
Itt már gyanús volt a dolog, így le a generátorfedél és az önindítóház fedele.

Itt már kezdett égnek állni a hajam.
...Ugyanis mint kiderült, az önindító melletti "O" gyűrűnél a kis hamis szorgalmasan beengedte a blokkba a vizet, és tejfölszerű dzsuvával volt tele az önindító ház.

Akkor teljesen szétugrik a blokk....
Lendkerék le, kuplungkosár szét és le, henger le.

Na, itt fogadott a következő meglepi.
Ugyanis nem gyári hajtókar van a főtengelyen, hanem utángyártott versenyhajtókar, és a hengerbe belekukkantva láttuk, hogy a henger egy régebbi balesetből származóan itt-ott meg van húzva.

Arc elborul, folytassuk.
Blokk teljesen széthúz, a csapágyak össze-vissza kotyogtak, mintha anno nem is méretre készültek volna.
Vezérlés alsó fogaskereke ki, főtengely ki, jobb főtengely csapágy kuka (olyan kráteres volt a csapágybelső, hogy csoda, hogy egyáltalán ennyit kibírt).

Jó hír viszont, hogy a főtengelyt megütögettem, úgy tűnik jó, de azért hét elején elviszik és átnézik.
________________________________________________________________________________________________

Nagyjából ennyi most a motorom, egy doboz alkatrész, és egy hiányos váz.

Üdv,
ja jó nagy szívás de tán reménykedhetsz hogy most fullra fel lesz újítva a blokkod, bár gondolom az egész motorral kb így bántak
pancel

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 08, 21:19 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Mondjuk ez a piaci ár dolog most elég érdekesen alakul gyakorlatilag 90% ember eurotax árakon árulja a motorját, ami ugye köztudottan nyomott ár , na ezekért az árakért évekig árulják rá se néz senki .. Ha belegondolsz egy 2004 es lc 4 et ha elakarsz adni és biztosan elakarod záros határidőn belül ,nem csak nézegetni a neten, hogy hu de szép motorod van, 900 amiért esélyes hogy elviszik ha szép állapotú, e fölötti árakon ott henteregnek évekig.

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 08, 21:27 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
bouvard írta:
Mondjuk ez a piaci ár dolog most elég érdekesen alakul gyakorlatilag 90% ember eurotax árakon árulja a motorját, ami ugye köztudottan nyomott ár , na ezekért az árakért évekig árulják rá se néz senki .. Ha belegondolsz egy 2004 es lc 4 et ha elakarsz adni és biztosan elakarod záros határidőn belül ,nem csak nézegetni a neten, hogy hu de szép motorod van, 900 amiért esélyes hogy elviszik ha szép állapotú, e fölötti árakon ott henteregnek évekig.


Na igen, plusz még ráadásul most mindenki piaciválságost játszik, tehát sanszos, hogy mélyen ár alatt sem tudsz kiszállni a vasadból.
Nap mint nap jön a használtautós hírlevél, és egyre inkább elszomorodva látom, hogy aprópénzért dobálják el az emberek a vasakat.
Az pedig, hogy mennyire megállt a piac jelzi, hogy azokra a hirdetésekre, amik felett összeverekedtek nyáron a nepperek, azokkal most kéthetente újra találkozom egyre alacsonyabb áron.

Tehát ha azt mondom, hogy sallangokkal 1 gurigáért vettem a vasamat, most, fél évvel később nem tudnék max 7-800 körül kiszállni belőle, és akkor is illene örülnöm.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 08, 21:34 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
pancel írta:
bouvard írta:
Mondjuk ez a piaci ár dolog most elég érdekesen alakul gyakorlatilag 90% ember eurotax árakon árulja a motorját, ami ugye köztudottan nyomott ár , na ezekért az árakért évekig árulják rá se néz senki .. Ha belegondolsz egy 2004 es lc 4 et ha elakarsz adni és biztosan elakarod záros határidőn belül ,nem csak nézegetni a neten, hogy hu de szép motorod van, 900 amiért esélyes hogy elviszik ha szép állapotú, e fölötti árakon ott henteregnek évekig.


Na igen, plusz még ráadásul most mindenki piaciválságost játszik, tehát sanszos, hogy mélyen ár alatt sem tudsz kiszállni a vasadból.
Nap mint nap jön a használtautós hírlevél, és egyre inkább elszomorodva látom, hogy aprópénzért dobálják el az emberek a vasakat.
Az pedig, hogy mennyire megállt a piac jelzi, hogy azokra a hirdetésekre, amik felett összeverekedtek nyáron a nepperek, azokkal most kéthetente újra találkozom egyre alacsonyabb áron.

Tehát ha azt mondom, hogy sallangokkal 1 gurigáért vettem a vasamat, most, fél évvel később nem tudnék max 7-800 körül kiszállni belőle, és akkor is illene örülnöm.

Üdv,
Na annyiért meg tényleg nem érdemes eladni , hacsak nem valami zsír gépet tudsz szintén jutányos áron...
pancel

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 08, 21:36 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Tehát ha azt mondom, hogy sallangokkal 1 gurigáért vettem a vasamat, most, fél évvel később nem tudnék max 7-800 körül kiszállni belőle, és akkor is illene örülnöm.

Üdv,

pancel


Egyre inkább szerencsésnek érzem magam hogy egész normális áron ki tudtam szállni az SC-ből...bár az is igaz hogy az EXC-t meg annyival drágábban vettem... :m32

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 08, 21:39 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
pancel írta:
Tehát ha azt mondom, hogy sallangokkal 1 gurigáért vettem a vasamat, most, fél évvel később nem tudnék max 7-800 körül kiszállni belőle, és akkor is illene örülnöm.

Üdv,

pancel


Egyre inkább szerencsésnek érzem magam hogy egész normális áron ki tudtam szállni az SC-ből...bár az is igaz hogy az EXC-t meg annyival drágábban vettem... :m32

Hát most a plafon a 700 lenne amiért eladnád, sztem..

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 08, 21:59 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
bouvard írta:
gencsydani írta:
pancel írta:
Tehát ha azt mondom, hogy sallangokkal 1 gurigáért vettem a vasamat, most, fél évvel később nem tudnék max 7-800 körül kiszállni belőle, és akkor is illene örülnöm.

Üdv,

pancel


Egyre inkább szerencsésnek érzem magam hogy egész normális áron ki tudtam szállni az SC-ből...bár az is igaz hogy az EXC-t meg annyival drágábban vettem... :m32

Hát most a plafon a 700 lenne amiért eladnád, sztem..


Hát kb. De mondjuk az EXC-t se 800-ért árulná az arc :!:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 08, 22:23 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2008 aug. 28, 20:08
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Kecskemét-Nagykőrös
pancel volt ennek vmi elojele? csörgött-zörgött a gép?
amiket leirtál....csapágyak..stb....
nem lehetett halk....
én is erre tippeltem az enyémnél hogy viz ment bele, és ezert szorakozott a váltom...

üdv
Zoli

ja és hogy meg ne utáld a kátéemet küldök neked egy bögrét :001

_________________
640 LC4 SM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 08, 22:37 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Nem hülyeségből neveztelek ki tiszteletbeli haveromnak! :wink:

Na szóval: Reggel, amikor mentünk csapatni, teljesen jó volt minden, Aztán mire ócsáról átértünk csepelre, elment az áram a csikóból (más hiba miatt).
Elindultam haza aszfalton és teljesen száraz homokúton, és szépen fokozatosan 4-5 kilométer alatt előjött a hangja, akkor, amikor sisakon keresztül meghallottam, bár süthettem a tudományom.
Akkor már az utánfutós babusgatás teljesen felesleges volt.
Nem kopogott, hanem hangos, folyamatos zuhogós-zörgős csapágyhangja volt, valami olyasmi, mint amikor egy rossz csapágyat meghempergetsz a homokban, és utána kézzel megforgatsz.

és a poén, hogy a nivóablaknál olyan szép volt az olaj, mögötte meg tiszta takony volt az egész.

Üdv,

pancel

zoliKTM írta:
pancel volt ennek vmi elojele? csörgött-zörgött a gép?
amiket leirtál....csapágyak..stb....
nem lehetett halk....
én is erre tippeltem az enyémnél hogy viz ment bele, és ezert szorakozott a váltom...

üdv
Zoli

ja és hogy meg ne utáld a kátéemet küldök neked egy bögrét :001

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 08, 23:38 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
bouvard írta:
Mondjuk ez a piaci ár dolog most elég érdekesen alakul gyakorlatilag 90% ember eurotax árakon árulja a motorját, ami ugye köztudottan nyomott ár , na ezekért az árakért évekig árulják rá se néz senki .. Ha belegondolsz egy 2004 es lc 4 et ha elakarsz adni és biztosan elakarod záros határidőn belül ,nem csak nézegetni a neten, hogy hu de szép motorod van, 900 amiért esélyes hogy elviszik ha szép állapotú, e fölötti árakon ott henteregnek évekig.


en az enyemet 1150-ert adtam el talan, nincs 1 éve , mondjuk volt rajta par extra, viszont azzal nem is volt gond, rendezve volt futomu meg minden folyamatosan, 2004-es de csak 2005-tol hasznalt, év vegi forgalmazas
ezert ha en veszek is hasznaltat, utana megyek szervizbe, anyosahoz, aposahoz h miket csinalt a geppel, nalam egy excelbe megvolt minden
remelem a hamiricsinek megy majd meg tavasszal is rendesen es nem cafol ram :)
ellenben az ismerostol vett fiat scudora mar en is koltottem vagy 150-et :(
pedig az is leirta mi tortent rajta, oszt hát....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 09, 12:48 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2008 aug. 28, 20:08
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Kecskemét-Nagykőrös
Szerintem akinek van 800ezre lc4-re annak van 1 millája is..
Ha eladó lesz valami, nem biztos hogy azért viszik el 800ért mert olcso... akinek nincs rávaló, 8ért se veszi meg.
lényeg az hogy ha kereslet van lc4-re, akkor 1 milláért is megveszi az ember...
csak sajna visszaesett a kereslet...
kicsit erőltetettnek érzem ezt a válságot..
tényleg szarabb, de nem annyival mint amennyire felhúzzák.
voltam autoszalonban mostanság melozni, sokan jöttek ám be ugy hogy zsebben a lé csak kell a kocsi..
és nem csak 4-5 milla.. hanem több10. :001
..ha most feltesztek egy motort árában, sztem annyi az esély eladni mintha ár alatt tenné fel az ember...
nah remélem érthetően fogalmaztam. :m32


üdv
Zoli

_________________
640 LC4 SM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 09, 13:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
zoliKTM írta:
Szerintem akinek van 800ezre lc4-re annak van 1 millája is..


Zoli

Na ez 1általán nem biztos hogy így van, ennyi erővel ha 1millája van van 1.2 je is és így tovább magyarul vehet újat is :m17

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 09, 14:09 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2008 aug. 28, 20:08
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Kecskemét-Nagykőrös
na ez télleg igaz...

_________________
640 LC4 SM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 13, 20:07 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Koubalink cégen kívül valaki gyárt még lc4 hez kutyacsontot?

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Amatőr enduro és quad rendezvény (2009. április 4.)
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 13, 20:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
na kész lett a vas pancel?

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Amatőr enduro és quad rendezvény (2009. április 4.)
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 13, 20:24 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
bouvard írta:
na kész lett a vas pancel?


Elvileg kész. :-k

A blokkot csütörtökön Misi már összerakta, ma már csak be kellett tenni a helyére.
...Csak szerintem Norbi nem ért vissza "valahonnan", azért nem hívott pénteken.
Szerintem holnap délelőtt ja... :)

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Amatőr enduro és quad rendezvény (2009. április 4.)
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 13, 23:45 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
mi volt a baja pancel ? Akkor most nem birsz majd
pancel írta:
bouvard írta:
na kész lett a vas pancel?


Elvileg kész. :-k

A blokkot csütörtökön Misi már összerakta, ma már csak be kellett tenni a helyére.
...Csak szerintem Norbi nem ért vissza "valahonnan", azért nem hívott pénteken.
Szerintem holnap délelőtt ja... :)

Üdv,

pancel
a vassal... :m26

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Amatőr enduro és quad rendezvény (2009. április 4.)
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 14, 12:55 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
ktmzoli írta:
mi volt a baja pancel ? Akkor most nem birsz majd a vassal... :m26


Az önindítónál el volt szakadva a tömítőgyűrű, befolyt a blokkba a víz, és megette a csapágysort, és bekopogott.
Széthúzás, csapágyazás, főtengely centírozás lett a mutatvány végeredménye.
Most majd nem merem húzni a vadiúj blokknak, mert kihullik a jó blokk alól a még fel nem újított futómű... :D

KTM - Védje a természetet környezetbarát papírmotorral! :m32 :D

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 14, 16:04 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 ápr. 13, 22:25
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Szeged
Gondolom nem a kp-s vásárlóval hanem a híteles CHF stb .. van most a nagyobb gond .

Nem mindenki kap hitelt a bankoktól pláné kis százalék kezdővel , az évi kamatról meg nem is beszélve ( hozzá rakva az értékcsökkenést , ajajjjj ).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 15, 12:49 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
http://thekneeslider.com/images/ktm640trackbike.jpg

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 15, 12:57 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
bouvard írta:
http://thekneeslider.com/images/ktm640trackbike.jpg


Érdekes jószág... :D

Bár rugalmasságra, gyorsulásra nem hiszem, hogy akár egy hatszázas Ninját körülmotorozna vele a parasztgyerek. :D

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 15, 13:14 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Bár rugalmasságra, gyorsulásra nem hiszem, hogy akár egy hatszázas Ninját körülmotorozna vele a parasztgyerek. :D


SuperMono, külön kategória.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 15, 13:20 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
ebben a gyorsulási dologban én nem lennék olyan biztos, pancel

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 15, 13:22 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
bouvard írta:
ebben a gyorsulási dologban én nem lennék olyan biztos, pancel


Én igen...S4-el 100-nál még simán 1-ben vagy, az LC4-el meg legalább 3-at váltottál addigra...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 15, 13:34 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
bouvard írta:
ebben a gyorsulási dologban én nem lennék olyan biztos, pancel


Lehet, hogy igazad van, de az tuti, hogy kivételesen el kellene kapni a rajtot, és századmásodperces pontossággal kellene váltani nyomatékcsúcson...
Valahol láttem egty videot, hogy valaki LC4-el egy utcai lámpás gyorsulásnál megevett egy gyorsaságit, de ott a két motoros a két végletet képviselte.
A Ktm-es nagyon ott volt, a másik meg azt hitte (a kis naív), hogy úgyis lenyomja az LC4-est... hát tévedett... :D

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 15, 15:28 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
pancel írta:
Bár rugalmasságra, gyorsulásra nem hiszem, hogy akár egy hatszázas Ninját körülmotorozna vele a parasztgyerek. :D



gyorsulasra mondjuk nem, de rugalmassagban lehet bizonyos korulmenyek kozt, szuk kanyargos palya, lenyomna az S4-es 600-asokat
teszteltek anno 2 eve vagy mikor osszel a hringen egy feltuno, cagiva mito ruhaba oltoztetett uj KTM690-est , csak azota elvetettek szerintem, plane a valsag miatt kinek kellene 2,6-ert annyiert mint egy S4 600
de alig 1-2 masodperccel volt naluk lassabb, azaz olyan 2:05-öket kellett mennie


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 15, 18:02 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Gyanítom hogy ebben az épített motorban , amiről szó van , nem sima ktm szalonból kitolt lomha lc4 blokk van..
Most nem fogok táblázatokat diagrammokat keresgélni de gondolom ti is találkoztatok 0-100 , 3.1 mp gyorsulási adatokkal pl 660 os nál
tehát ha ez igaz facomba se lehet 1 gyári ninja rövid távú gyorsulásnál, de amúgy tökmindegy :))

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 15, 18:29 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
http://www.youtube.com/watch?v=n63wDiFtB40

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 25, 20:22 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Hapci! :wacko:

Vitézek, szakmai kérdésem lenne...

az újabbik típusú (rombusz) első lámpát fel tudom komoly barkácsolás nélkül rakni a kávédarálómra?
...és az tulajdonképpen jó nekem, mert ...................................................................................
...................................................................................................................................
...................................................................................................................................
...................................................................................................................................
(a kipontozott részt kérjük nyomtatott betűkkel kitölteni). :m32

Köszi a válaszokat!

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 25, 20:35 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Idézet:
Hapci! :wacko:

Vitézek, szakmai kérdésem lenne...

az újabbik típusú (rombusz) első lámpát fel tudom komoly barkácsolás nélkül rakni a kávédarálómra?
...és az tulajdonképpen jó nekem, mert
....MÁR MINDEN PÉNZEM A MOTORRA KÖLTÖTTEM ÉS SEMMI SEM ROMLOTT EL RAJTA 2 NAPJA. EZÉRT MOST CSINÁLNÉK VALAMIT, AMIT EL LEHET RONTANI, VAGY HA NEM RONTOM EL, HÁT CSAK ELROMLIK MAGÁTÓL .......................
(a kipontozott részt kérjük nyomtatott betűkkel kitölteni). :m32

Köszi a válaszokat!

Üdv,

pancel


Én nem hinném, hogy nagyon más lenne a felfogatás. Mikrofilmeket nézegetted már???

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 25, 20:46 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesz írta:
Idézet:
Hapci! :wacko:

Vitézek, szakmai kérdésem lenne...

az újabbik típusú (rombusz) első lámpát fel tudom komoly barkácsolás nélkül rakni a kávédarálómra?
...és az tulajdonképpen jó nekem, mert
....MÁR MINDEN PÉNZEM A MOTORRA KÖLTÖTTEM ÉS SEMMI SEM ROMLOTT EL RAJTA 2 NAPJA. EZÉRT MOST CSINÁLNÉK VALAMIT, AMIT EL LEHET RONTANI, VAGY HA NEM RONTOM EL, HÁT CSAK ELROMLIK MAGÁTÓL .......................
(a kipontozott részt kérjük nyomtatott betűkkel kitölteni). :m32

Köszi a válaszokat!

Üdv,

pancel


Én nem hinném, hogy nagyon más lenne a felfogatás. Mikrofilmeket nézegetted már???


Köszi, én is téged! :m16 :D

Nézegettem hellyel-közzel, de hogy a Rátóti legényanyából idézzem a Megyei Tanácselnök elvtársat: "Csak tudnám, mire valók ezek a biszbaszok..." :D

Első ránézésra ugyanúgy, arra a két műanyag izére kell ráhúzni a sárvédőn, oszt odacsavarozni a kormánykonzolhoz, de túl egyszerű lenne, ha csak úgy rápakolnám... valami svindli tutira van benne, nem lenne poén, ha többszázezres beruházás nélkül felmenne... és nem romlana el... :D

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 25, 22:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
pancel írta:
Első ránézésra ugyanúgy, arra a két műanyag izére kell ráhúzni a sárvédőn, oszt odacsavarozni a kormánykonzolhoz, de túl egyszerű lenne, ha csak úgy rápakolnám... valami svindli tutira van benne, nem lenne poén, ha többszázezres beruházás nélkül felmenne... és nem romlana el... :D

Üdv,

pancel


Na akkor dőljetek hátra, és elmesélem az én történetetmet:

Valamikor réges-régen, vagy lehet hogy nem is olyan régen, volt nekem is egy LC4-em :m28
Hú basszus, lehet hogy elkellene kezdenem verseket farigcsálni a motor barkácsolása helyett #-o
Akkor folytatva az elejétől:
2001-es 640 LC4 volt a birtokomban, és a szomszéd nője mindig zöldebb elvet követve nagyon megtetszett a 2003-as műszerfala,
ami most már szinte minden KTM tartozéka, sőt már elavultnak is minősíthetném!
Gyorsan beszereztem egy ilyen műszeregységet, hogy majd GencsyDani módra rábarkácsolom, de nekem más a nevem :m30 ,
így ez a verzió egyéb összeférhetetlenségek miatt dugába dőlt!
Elkezdődött egy szinte sohavégetnemérő felvásárlási láz, mert itt minden, mint a puzzle kapcsolódott egymáshoz!
Tehát kilóméteróra, de ehhez kellett a műanyag tartószerkezet, ami az egészet körülöleli, aztán kellet lámpamaszk is,
mert persze az sem akart stimmelni, akkor már vegyünk egy sárvédőt is, mert az miért lenne pont jó?
Kezdett alakulni a dolog, ezeket a szobában összerakva egész pofás volt, már-már dörzsöltem a markom, miután jött az újabb hidegzuhany :m17
Szétszedtem a kilóméterórát, hogy megnézzem melyik érintkezőt lehetne az eszméletlenül sok közül felhasználni a jeladóhoz,
de jött a felismerés, hogy ehhez az én elektronikai ismereteim finoman szólva is a bányász béka valaga alatt van egy pár szinttel!
Akkor szerezzünk be egy komplett kábelköteget is, persze ahhoz a régi CDI gyújtás doboz sem csatlakoztatható, akkor azt is egyet,
de a kilóméteróra jeladóra is szükség van, mert az már ismét külön termék!
Ugye ennek a kábelkötegnek már az ülés alatt van a biztosíték gumirozott doboza, és ahhoz is tartozik valami fém rögzítő rossebb!
Ja és az óra kivételével persze minden csont új!
Tehát lassan sikerült komplettírozni az egészet, közben volt egy Törökbálinti tesztnap, minek következtében 2 hét múlva begurult a garázsba az LC8 Adventure,
így ennek a nagy hajónak kellett a hely, az LC4 pedig szép lassan nem kívánatos egyéniséggé vált, főleg a benne rejlő anyagi szükségletek miatt!
A végeredmény az lett, hogy mielőtt nekiálltam volna az átalakításnak, az LC4-et elvitték, a hozzá felvásárolt vackok megmaradtak,
ami szépen bedobozolva a padlás valamely szegletében a mai napig várja egy újjab lüke vásárlóját :D

Hát így állj neki :idea:

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 25, 22:33 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
szabcsab írta:
pancel írta:
Első ránézésra ugyanúgy, arra a két műanyag izére kell ráhúzni a sárvédőn, oszt odacsavarozni a kormánykonzolhoz, de túl egyszerű lenne, ha csak úgy rápakolnám... valami svindli tutira van benne, nem lenne poén, ha többszázezres beruházás nélkül felmenne... és nem romlana el... :D

Üdv,

pancel


Na akkor dőljetek hátra, és elmesélem az én történetetmet:

Valamikor réges-régen, vagy lehet hogy nem is olyan régen, volt nekem is egy LC4-em :m28
Hú basszus, lehet hogy elkellene kezdenem verseket farigcsálni a motor barkácsolása helyett #-o
Akkor folytatva az elejétől:
2001-es 640 LC4 volt a birtokomban, és a szomszéd nője mindig zöldebb elvet követve nagyon megtetszett a 2003-as műszerfala,
ami most már szinte minden KTM tartozéka, sőt már elavultnak is minősíthetném!
Gyorsan beszereztem egy ilyen műszeregységet, hogy majd GencsyDani módra rábarkácsolom, de nekem más a nevem :m30 ,
így ez a verzió egyéb összeférhetetlenségek miatt dugába dőlt!
Elkezdődött egy szinte sohavégetnemérő felvásárlási láz, mert itt minden, mint a puzzle kapcsolódott egymáshoz!
Tehát kilóméteróra, de ehhez kellett a műanyag tartószerkezet, ami az egészet körülöleli, aztán kellet lámpamaszk is,
mert persze az sem akart stimmelni, akkor már vegyünk egy sárvédőt is, mert az miért lenne pont jó?
Kezdett alakulni a dolog, ezeket a szobában összerakva egész pofás volt, már-már dörzsöltem a markom, miután jött az újabb hidegzuhany :m17
Szétszedtem a kilóméterórát, hogy megnézzem melyik érintkezőt lehetne az eszméletlenül sok közül felhasználni a jeladóhoz,
de jött a felismerés, hogy ehhez az én elektronikai ismereteim finoman szólva is a bányász béka valaga alatt van egy pár szinttel!
Akkor szerezzünk be egy komplett kábelköteget is, persze ahhoz a régi CDI gyújtás doboz sem csatlakoztatható, akkor azt is egyet,
de a kilóméteróra jeladóra is szükség van, mert az már ismét külön termék!
Ugye ennek a kábelkötegnek már az ülés alatt van a biztosíték gumirozott doboza, és ahhoz is tartozik valami fém rögzítő rossebb!
Ja és az óra kivételével persze minden csont új!
Tehát lassan sikerült komplettírozni az egészet, közben volt egy Törökbálinti tesztnap, minek következtében 2 hét múlva begurult a garázsba az LC8 Adventure,
így ennek a nagy hajónak kellett a hely, az LC4 pedig szép lassan nem kívánatos egyéniséggé vált, főleg a benne rejlő anyagi szükségletek miatt!
A végeredmény az lett, hogy mielőtt nekiálltam volna az átalakításnak, az LC4-et elvitték, a hozzá felvásárolt vackok megmaradtak,
ami szépen bedobozolva a padlás valamely szegletében a mai napig várja egy újjab lüke vásárlóját :D

Hát így állj neki :idea:


Tudtam! Én MEGMONDTAM! :fejetfalba:

Azt sejtettem, hogy legyalább egy hátsó sárvédő kelleni fog az új első lámpához, de hogy csak ezért vegyek egy másik házat egy nagyobb padlással... Na, azt soha! :D

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 márc. 04, 20:39 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2008 aug. 28, 20:08
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Kecskemét-Nagykőrös
pancel mennyi pénz volt ez a "kis" műtét a ktmen??

_________________
640 LC4 SM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 márc. 04, 23:39 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
zoliKTM írta:
pancel mennyi pénz volt ez a "kis" műtét a ktmen??

Mármint a melyik is? :D
...nem vagyok büszke rá, de volt mostanság néhány műtét, defibrillálás, ócskavasteleppel fenyegetőzés, csökönyös hisztizés, kérlelés, imádkozás... egyszóval minden, ami eszembe jutott... :D

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 márc. 06, 0:07 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2008 aug. 28, 20:08
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Kecskemét-Nagykőrös
háát nem bánnám ha részleteznéd :001
Csak érdekességképp mi mennyi miért :)

Amugy vissza-vissza tér a sebességet be nem veszem már csak azértse :m22 ezt játsza velem..
nagyon ritkán de játsza.. csak akkor ha nagy a terhelés... végig kihuzatom.. amit bír....és eddig csak2bol 3ba és 3bol 4be.
lehet blokk ki és szétnézünk mizu odabent.
jaj mennyibefog megin kerülni :pokeas:
-kapásbol tömitesek+munkadij... már az is sok.. nemhogy az alkatrész ami majd kell..kitudja mi. :m34

_________________
640 LC4 SM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 márc. 09, 11:51 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Elsősorban Coloséknak, de hátha mást is érdekel majd :!: LC4 Adventure bukócső :!: :

A robbantott ábrás képet most nem találom, de itt (a 2. oldalon) elég jól látszanak a felfogatások, ezt a Hepco & Becker gyártja:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=43377

Valamennyire itt is látszik:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=296090

Ez egy másfajta gyártmány képekkel:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=316807
http://holan.pl/en/product/1/11/49/359/1580/Crashbar_KTM_LC_4_Adventure

Itt egy elég egyszerű, már-már "gencsydanis" :twisted: megoldás:
http://www.motobau.de/cat-moto/ktm/benzhahnschutz/main2.html

Esetleg még innen indulva is lehet keresgélni:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=86958


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 márc. 12, 11:16 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 jan. 20, 19:11
Hozzászólások: 74
Tartózkodási hely: Pécs
Faki! Nagyon köszi. PRóbálkozunk :001


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 ápr. 30, 23:56 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Na halihó!

Végre sikerült összehoznom egy rendes kipuffantót a motoromra.
Anno visszamaradt egy Yoshimura Cyclone (K2) dobom a hayabusámról, és ma összehoztam a KTM gyári dobommal.
A KTM dobról levágtam a katalizátorházat, a komplett belsejét pedig kivágtam a dobnak.
Az így kapott üres házba került be a Yoshimura hangolható belseje, ami két, egymásba tolható perforált csőből, és egy kiszerelhető szikrafogóból áll.
Beletömtem Isten tudja hány kiló kőzetgyapotot, és a végén összecsavaroztam az egészet.
A gyári dob elejéről átkerült a kúpos csatlakozás az új dob elejére (amit a rugók húznak össze a gyári csőrendszerrel), védőgáz alatt összehegesztettem az egészet.

Nagyon gyönyörű lett a hangja!

Ha csak finoman közlekedek, akkor nagyon halk, de ha rántok egy kövéret, akkor olyat szól, hogy falat lehet bontani vele.
Nem repedt fazék, hanem olyan igazán szép karakteres hang lett a végeredménye.

Íme egy "Móricka rajz" a végeredményről:
Csatolmány:
kipuff3.jpg
kipuff3.jpg [ 16.91 KiB | Megtekintve 26681 alkalommal. ]


Kb. 1 hónap múlva szétkapom, megnézem, hogy bírja a gyapot, ha érdekel valakit, akkor lefényképezem kívülről-belülről, hogy is néz ki.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 01, 0:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Na halihó!

Végre sikerült összehoznom egy rendes kipuffantót a motoromra.
...
Kb. 1 hónap múlva szétkapom, megnézem, hogy bírja a gyapot, ha érdekel valakit, akkor lefényképezem kívülről-belülről, hogy is néz ki.

Üdv,

pancel


De nagyon ráér valaki...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 01, 6:11 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
gencsydani írta:
De nagyon ráér valaki...


Végülis arra van a munkaidő, hogy maszekoljon a jónép, nemdebár?! :-D :wink:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 12, 10:07 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 feb. 16, 18:54
Hozzászólások: 29
Hali!

Nem is olyan rég sikerült beinvesztálni egy 95-ös vasba pontosabban egy SC-be. Nagyobb gondom eddig nem volt vele (kopp-kopp-kopp). De ami rettentő zavaró, hogy állandóan vissza durrog, néha a karbit is sikerül le lőnie. Ez természetes, vagy van valakinek ötlete? Előre is köszi!

Zerta


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 12, 18:25 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
Hali...!


motorféknél vagy amúgy is durrog ha húzod a gázt..?

nyitott a kipufogó rendszered..?

ktmzoli

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 12, 21:03 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 feb. 16, 18:54
Hozzászólások: 29
Csak motorféknél, és HXC kipu van rajta. De ha itt tartunk mit is jelent az hogy nyitott rendszer?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 12, 22:55 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Zerta írta:
Csak motorféknél, és HXC kipu van rajta. De ha itt tartunk mit is jelent az hogy nyitott rendszer?


A Nyitott kipufogó egy olyan dob, amin át a motor öblítése sokkal jobb.
Ergo úgy néz ki, hogy egy perforált (lyukacsos) cső egyszerűen átmegy a dobon, a cső és a dob fala között viszont igen rendesen ki van bélelve gyapottal.

Kérdésedre visszakanyarodva:

Azt mondod, hogy néha a karbit is lelövi?
Akkor villámgyorsan meg kell nézetni a szelepeket, mert sanszos, hogy valamelyik szívószeleped átereszt.
Ezt azért tippelem, mert gyújtási pontnál a szívó,- és kipufogószelepek zárva vannak, és a szívószelep csak 1 főtengely fordulattal később nyit ki.
Ellenben ha valamilyen okból vissza tud a karbiba durranni, akkor előfordulhat, hogy valamelyik szívószeleped átereszt másképp ott nincs helye visszaható túlnyomásnak.

Szerintem ha van valami szerelő szaki a közeledben, nézesd meg vele, hogy mennyire tartja a kompressziót a motorod, az rögtön megmutatja ha gubanc van a szelepekkel.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 13, 6:35 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 feb. 16, 18:54
Hozzászólások: 29
Ty, akkor nyitott a rendszerem :)

Van itt egy szerelő ember, régen ő is egy ilyen géppel járkált. Mikor odavittem először majdhogynem ujjongott a boldogságtól, mert az övé ugyanezt játszotta el. :S Szerinte ez teljesen normális dolog, de én nem hiszek neki, ezért is tettem fel ide a kérdést. Kompresszió mérőm az van, de még nem raktam rá a gépre. Azt hogy is nézhetem meg hogy átereszt-e? Gyújtási ponton megmérem a kompressziót, és nézem hogy meddig tartja?

Igazából mikor húzom a gázt megy mint egy kis angyal, csak motorféken "hisztizik".

A karbit meg akkor lövi le mikor motorfék után nem a gázt húzom hanem alapjáraton kéne pötyögnie, de ez addig 3x fordult elő.

Zerta


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 13, 9:17 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Zerta írta:
Ty, akkor nyitott a rendszerem :)

Van itt egy szerelő ember, régen ő is egy ilyen géppel járkált. Mikor odavittem először majdhogynem ujjongott a boldogságtól, mert az övé ugyanezt játszotta el. :S Szerinte ez teljesen normális dolog, de én nem hiszek neki, ezért is tettem fel ide a kérdést. Kompresszió mérőm az van, de még nem raktam rá a gépre. Azt hogy is nézhetem meg hogy átereszt-e? Gyújtási ponton megmérem a kompressziót, és nézem hogy meddig tartja?

Igazából mikor húzom a gázt megy mint egy kis angyal, csak motorféken "hisztizik".

A karbit meg akkor lövi le mikor motorfék után nem a gázt húzom hanem alapjáraton kéne pötyögnie, de ez addig 3x fordult elő.

Zerta


Szerintem már a régieken is volt automata dekompresszor, úgyhogy a kompressziómérést azt kb. el is felejtheted...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 13, 10:08 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 feb. 16, 18:54
Hozzászólások: 29
Lehet ezt nem tudom, egy 97-s blokk szerelési útmutatót találtam és abban van. Beszéltem egy másik szakival ő szerinte utógyújtása van a gépnek. Délután állítok rajta, remélem segíteni fog.

Zerta


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 38  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség