KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 19:16

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Következő

Kellene?
Igen 37%  37%  [ 15 ]
Nem 37%  37%  [ 15 ]
Még szép, soha többet másik típust! :) 27%  27%  [ 11 ]
Szavazatok száma : 41
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 ápr. 06, 14:40 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesz írta:
Na, tegnap felszereltem a jobb oldali féknyerget + fékcsövet is. Persze nem olyan tutti, mint Csabának, de nálunk falun elmegy. Majd csinálok fotókat is, hogy lehessen szörnyűlködni, meg fikázni.

Máskérdés: A kuplungolaj meg a fékolaj az ugyanaz? Csak azért, mert ugye most van nekem fecskendőm, meg csövem, amit a fékolajhoz használok. NAmost Csabáék azt mondták, hogy évente érdemes a kuplungolajat is cserélni. De ha az más típusú olaj, akkor ahhoz kell egy külön szett.


Ugyanaz az anyag, legfeljebb mást írnak rá.
Mindkettő magas viszkozitási arányú, magas forráspontú hidraulika folyadék (nem olaj!).

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 ápr. 06, 14:52 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
Ugyanaz az anyag, legfeljebb mást írnak rá.
Mindkettő magas viszkozitási arányú, magas forráspontú hidraulika folyadék (nem olaj!).

Üdv,

pancel

Neked folyadék, nekem olaj :D

Köszi.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 ápr. 06, 14:59 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
xerxesz írta:
Máskérdés: A kuplungolaj meg a fékolaj az ugyanaz? Csak azért, mert ugye most van nekem fecskendőm, meg csövem, amit a fékolajhoz használok. NAmost Csabáék azt mondták, hogy évente érdemes a kuplungolajat is cserélni. De ha az más típusú olaj, akkor ahhoz kell egy külön szett.


Én úgy tudom, hogy más. Legalábbis a régebbiek esetében, mert pár éve volt újítás, hogy most már a kuplunghidraulika is fékfolyadékkal üzemel.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 ápr. 06, 18:44 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
pancel írta:
xerxesz írta:
Na, tegnap felszereltem a jobb oldali féknyerget + fékcsövet is. Persze nem olyan tutti, mint Csabának, de nálunk falun elmegy. Majd csinálok fotókat is, hogy lehessen szörnyűlködni, meg fikázni.

Máskérdés: A kuplungolaj meg a fékolaj az ugyanaz? Csak azért, mert ugye most van nekem fecskendőm, meg csövem, amit a fékolajhoz használok. NAmost Csabáék azt mondták, hogy évente érdemes a kuplungolajat is cserélni. De ha az más típusú olaj, akkor ahhoz kell egy külön szett.


Ugyanaz az anyag, legfeljebb mást írnak rá.
Mindkettő magas viszkozitási arányú, magas forráspontú hidraulika folyadék (nem olaj!).

Üdv,

pancel


Atomtudósok :m17

Még a feleségem is sejtette, hogy egészen más lehet a kettő :m23
A fékolaj DOT 5.1 minősítésű, a kuplungba pedig ásványi olaj.
ÍME :idea:

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 ápr. 06, 19:35 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
szabcsab írta:
Atomtudósok :m17

Még a feleségem is sejtette, hogy egészen más lehet a kettő :m23
A fékolaj DOT 5.1 minősítésű, a kuplungba pedig ásványi olaj.
ÍME :idea:

Sejteni én is sejtettem... :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 ápr. 06, 20:10 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
szabcsab írta:
Atomtudósok :m17

Még a feleségem is sejtette, hogy egészen más lehet a kettő :m23
A fékolaj DOT 5.1 minősítésű, a kuplungba pedig ásványi olaj.
ÍME :idea:


Találós kérdés: Mi a különbség a Vitamill liszt és a teszkós liszt közt?

...hát a csomagolás... :D

Egyértelmű, hogy aki nem tanult hidraulikát, az nem fogja megreckírozni, hogy mást vegyen, mint ami elő van írva, továbbá minden motorgyártó van olyan rafkós, hogy csak azért, hogy bagóért megkapja ő maga az alapanyagot, képes két ugyanolyan, ámbár hőterhelésben eltérő rendszerbe más és más folyadékot előírni.
Az ásványi és a szintetikus alapú fékfolyadék (vagy kuplungfolyadék, kinek hogy tetszik) a bázisanyagától eltekintve csak a forráspontban különbözik.
Előírás, hogy nyomásálló legyen, hogy nem gázosodhat fel, hogy erősen nedvszívónak kell lennie (mert ugye a kicsapódott gőz, pára is nedvesség, na és persze gáznemű), illetve nem léphet semmilyen redukciós vagy oxidációs kölcsönhatásba hidraulika rendszer elemeivel, ergo nem marhatja meg sem a karmantyúkat, sem a hidraulika dugattyúkat, sem pedig a csőrendszert.

Mind a fék, mind pedig a kuplung egy ugyanazon rendszer, egy ugyanazon elv alapján működik.
A mechanikus erőt egy dugattyú átalakítja folyadék nyomássá, ami a végponton ugyanilyen formában átalakul mechanikus munkává.
A különbség a hőterhelésben, és az áttételezésben rejlik.

Ugye azzal tisztában vagyunk, hogy két ujjal egy másfél-két mázsás motor mozgási energiáját vajmi kevéssé tudjuk befolyásolni, éppen ezért a fék nagyobb hidraulika áttételezéssel van, mint 1:1.
Itt hasraütve 1:50 körüli az áttételi arány, viszont a nagy áttételnek és a nagy visszafordított mechanikus munkának két velejárója van:
1: amíg te 1 centit mozdítasz a fékkaron, alul a fékdugattyú usque 1/50 centit fog mozogni, tehát nem tudod olyan hosszon működtetni a fék dugattyúkat (ezért olyan minimális a hézag a fékbetéteknél).
2: Jelentős hőterheléssel jár az áttételezett munka és a mozgási energia együttese, másképp nem lehet fékezni.

A kuplungnál ugye nincs szükség nagy erőkre, mindössze egy nagyjából 1:1 áttételre.
Itt mivel nem alakulnak ki jelentős áttétek, illetve ez nem arra fordítódik, hogy mozgási, vagy bármilyen más energiát nyeless el vele, így a hőterhelés is jelentéktelen.

Mégis mi értelme a hidraulikus kuplungnak? Tulajdonképp nem sok, azt leszámítva, hogy a környezeti hatásokra jóval érzéketlenebb, mint más rendszerek.

És itt vissza is kanyarodhatunk a fékfolyadék vs. kuplung folyadék vitára.
A fentiek tényében könnyen kiolvasható, hogy a fékfolyadék teljesen el tudja látni a feladatát egy töredék akkora terhelésű kuplungrendszerben, de a gyengébbre tervezett kuplungfolyadék néhány fékezés után már lutrivá tenné az egész fékrendszer működését, tekintve, hogy nincs felkészítve a jelentős hő kezelésére, leadására.

Kunklúzió: Öncsed bele kisgyerek azt a szájbatekert fékfolyadékot a kuplungodba, ne bénázz már! :pokeas: :D
Ugyanaz a rendszer, ugyanazok az alkatrészek, csak kisebb az igénybevétel.

Azért kell évente cserélni, mert annyi idő alatt annyi vizet felszív, hogy ha tovább használod, a fékfolyadék által felszívott víz kezdi el zabálni a rendszered.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 ápr. 06, 20:24 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
Találós kérdés: Mi a különbség a Vitamill liszt és a teszkós liszt közt?

...hát a csomagolás... :D

....

Mondjuk meglepődtem, hogy csak 1 oldalt írtál, biztos nem nagyon volt időd rendesen kifejteni a dolgot :D :m9

Különben a kérdés perpill elméleti, merthogy éppen most cseréltek kuplungfolyadékot (figyeled, nem olajat írtam) csak gondoltam megkérdem a nálam okosabbakat. És így jövőre újra megkérdezhetem :m32

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 ápr. 06, 20:28 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesz írta:
pancel írta:
Találós kérdés: Mi a különbség a Vitamill liszt és a teszkós liszt közt?

...hát a csomagolás... :D

....

Mondjuk meglepődtem, hogy csak 1 oldalt írtál, biztos nem nagyon volt időd rendesen kifejteni a dolgot :D :m9

Különben a kérdés perpill elméleti, merthogy éppen most cseréltek kuplungfolyadékot (figyeled, nem olajat írtam) csak gondoltam megkérdem a nálam okosabbakat. És így jövőre újra megkérdezhetem :m32


Ez tök jó, szeretem a tanulékony embereket! :m28

Remélem jövőre azért kifejthetem rendesen a témát! :D

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 ápr. 06, 22:41 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Hááááát nem vallom magam az "EXPERT" kategóriába, de szerény véleményem szerint a kuplung hidraulika rendszer blokk felőli része az komoly hőterhelésnek van kitéve, pláne egy meleg napon városi araszolással spékelve. Bár lehet, hogy roszul látom a dolgot. A magura valóban ad olajat a saját rendszeréhez, de hol van kerékpár fékrendszer, vagy egy triál fékrendszer hőterhelése egy LC8 blokkhoz, ahol 5 percenként 4 percre bekapcsol a hűtőventillátor, és egy városi út alatt simán meg lehetne főzni a hűtővízben egy marhapörköltet?

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 ápr. 06, 23:29 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Koriori írta:
Hááááát nem vallom magam az "EXPERT" kategóriába, de szerény véleményem szerint a kuplung hidraulika rendszer blokk felőli része az komoly hőterhelésnek van kitéve, pláne egy meleg napon városi araszolással spékelve. Bár lehet, hogy roszul látom a dolgot. A magura valóban ad olajat a saját rendszeréhez, de hol van kerékpár fékrendszer, vagy egy triál fékrendszer hőterhelése egy LC8 blokkhoz, ahol 5 percenként 4 percre bekapcsol a hűtőventillátor, és egy városi út alatt simán meg lehetne főzni a hűtővízben egy marhapörköltet?


Úgy van, a tejbegríz vagy a marhapörkölt megfőne ugyan, de a fékrendszernél időnként 6-800 °C sugárzik át a fékfolyadékra (nem közvetlenül és rövid időre, impulzív módon), illetve közel 200 °C folyamatos hőterhelésnek van kitéve városi használatban vagy hegyi szerpentinen.
A kuplungrendszer jellemzően hűtővíz hőfokkal (85-95 °C) van megterhelve a fék többszáz fokjával szemben.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 ápr. 07, 7:31 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Úgy van, a tejbegríz vagy a marhapörkölt megfőne ugyan, de a fékrendszernél időnként 6-800 °C sugárzik át a fékfolyadékra (nem közvetlenül és rövid időre, impulzív módon), illetve közel 200 °C folyamatos hőterhelésnek van kitéve városi használatban vagy hegyi szerpentinen.
A kuplungrendszer jellemzően hűtővíz hőfokkal (85-95 °C) van megterhelve a fék többszáz fokjával szemben.

Üdv,

pancel


És ezzel vélhetően meg is találtuk a fő okát amiért a KTM is áttért a fékfolyadékkal működő kuplunghidraulikára...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 ápr. 13, 14:13 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 jan. 03, 23:39
Hozzászólások: 102
Urak, a SERtésállat elejébe milyen fékbetétet javasolnátok? És persze ha tudtok valami jó beszerzési forrást, azügyben se fogjátok vissza magatokat...
THX!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 ápr. 13, 14:28 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Boar írta:
Urak, a SERtésállat elejébe milyen fékbetétet javasolnátok? És persze ha tudtok valami jó beszerzési forrást, azügyben se fogjátok vissza magatokat...
THX!


Pl. kiveszed az elhasznált betétet és újra ferrodoloztatod?

Remek cégek vannak, elmondod, hogy mire használod, mennyire legyen puha avagy kemény a ferrodol, két nap alatt megcsinálják (mert ugye a ragasztónak is száradni kell).

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 ápr. 13, 14:30 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 jan. 03, 23:39
Hozzászólások: 102
pancel írta:

Pl. kiveszed az elhasznált betétet és újra ferrodoloztatod?

Remek cégek vannak, elmondod, hogy mire használod, mennyire legyen puha avagy kemény a ferrodol, két nap alatt megcsinálják (mert ugye a ragasztónak is száradni kell).

Üdv,

pancel

Ez járt út? Úgyértem, motoron próbáltátok már?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 ápr. 13, 14:34 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Boar írta:
pancel írta:

Pl. kiveszed az elhasznált betétet és újra ferrodoloztatod?

Remek cégek vannak, elmondod, hogy mire használod, mennyire legyen puha avagy kemény a ferrodol, két nap alatt megcsinálják (mert ugye a ragasztónak is száradni kell).

Üdv,

pancel

Ez járt út? Úgyértem, motoron próbáltátok már?


Én menetreendszerint ezt csinálom több éve, csak egy alkalom volt először, amikor a Ferrodol típusával kapufát lőttek, de az sem volt vészes.
A fazon két fokozattal keményebb betétet ragasztott fel, mint amit kellett volna (ő könkrétan a kamion pótkocsihoz használatos betétet ragasztotta fel), de azzal is az volt a legkomolyabb hiba, hogy nyikorgott vele a fék.
Másodjára nagyon jól eltalálta, azóta nem is vettem újat (meg egyébként is harmadannyiba kerül felújíttatni).
Egyébként én a Kis Servo-hoz hordom, de pesten is van néhány ilyen cég.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 ápr. 13, 19:12 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 jan. 03, 23:39
Hozzászólások: 102
pancel írta:

Én menetreendszerint ezt csinálom több éve, csak egy alkalom volt először, amikor a Ferrodol típusával kapufát lőttek, de az sem volt vészes.
A fazon két fokozattal keményebb betétet ragasztott fel, mint amit kellett volna (ő könkrétan a kamion pótkocsihoz használatos betétet ragasztotta fel), de azzal is az volt a legkomolyabb hiba, hogy nyikorgott vele a fék.
Másodjára nagyon jól eltalálta, azóta nem is vettem újat (meg egyébként is harmadannyiba kerül felújíttatni).
Egyébként én a Kis Servo-hoz hordom, de pesten is van néhány ilyen cég.

Üdv,

pancel

O.K, köszi!
Mondjuk én kaposvári vagyok ami némileg beszűkíti a lehetőségeket illetve postázásra kárhoztat, de utána fogok nézni a dolognak. Nincs kizárva, hogy beszerzek egy gyári garnitúrát is, hogy legyen csere darabom, aztán utána lehet kisérletezni, nem gond, ha postázással együtt több mint egy hétig nincs a kezemben a cucc.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 ápr. 13, 19:52 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Boar írta:
pancel írta:

Én menetreendszerint ezt csinálom több éve, csak egy alkalom volt először, amikor a Ferrodol típusával kapufát lőttek, de az sem volt vészes.
A fazon két fokozattal keményebb betétet ragasztott fel, mint amit kellett volna (ő könkrétan a kamion pótkocsihoz használatos betétet ragasztotta fel), de azzal is az volt a legkomolyabb hiba, hogy nyikorgott vele a fék.
Másodjára nagyon jól eltalálta, azóta nem is vettem újat (meg egyébként is harmadannyiba kerül felújíttatni).
Egyébként én a Kis Servo-hoz hordom, de pesten is van néhány ilyen cég.

Üdv,

pancel

O.K, köszi!
Mondjuk én kaposvári vagyok ami némileg beszűkíti a lehetőségeket illetve postázásra kárhoztat, de utána fogok nézni a dolognak. Nincs kizárva, hogy beszerzek egy gyári garnitúrát is, hogy legyen csere darabom, aztán utána lehet kisérletezni, nem gond, ha postázással együtt több mint egy hétig nincs a kezemben a cucc.


Akkor még messzire sem kell menned, mert Sásdon a Novaflexesek közel vannak hozzád.
Elég jó nevük van a szakmában, sokan hordják innen a fékbetéteiket hozzájuk felújítani.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 ápr. 13, 20:38 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 jan. 03, 23:39
Hozzászólások: 102
pancel írta:

Akkor még messzire sem kell menned, mert Sásdon a Novaflexesek közel vannak hozzád.
Elég jó nevük van a szakmában, sokan hordják innen a fékbetéteiket hozzájuk felújítani.

Üdv,

pancel

Arra hálistennek többször járok minden héten.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 ápr. 26, 7:48 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Nem sikerült Szepit utolérnem. 3,5év de csak 60 ezer km. Az alábbi dolgok voltak cserélve:
1 - 36 ezernél kuplung alsó munkahenger
2 - 42 ezernél láncszett (22e-nél első lánkerék)
3 - 45 ezernél üza szivattyú+vízpumpa tengely
A fentiek közül, csak a kuplung hibásodott meg üzemszerű körülmények között, a többi szerviz ellenőrzéskor lett cserélve.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 10, 19:56 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
61500km, most kapott egy új első lánckereket, mert nagyon elkopott, pedig Renthal volt rajta. Érdekes, de a cserével megszűnt az egyszercsak megjelenő 5000 rpm körüli vibráció is 6. sebességi fokozatban. A lánc és hátsó lánckerék látszólag tuti állapotban vannak. Az viszont tény, hogy a most futott km-ek 90%-a két személlyel, csomagokkal történtek.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 01, 21:37 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Na ma megbuktam hásó gumi szerelésből. Gondoltam kipróbálom, milyen egyedül gumit cserélni a nagy vason. A felnit csak az egyik oldalon sikerült benyomnom a mélyágyba, a másik oldalon ellenállt mindenféle trükknek. Aztán sikerült úgy becsípni az ujamat, hogy kis híján összefirkáltam a gatyámat. Szal ha legközelebb defelktet kapok valahol és egyedül leszek, hás simán tökön szúrom magam. Inkább mintsem hogy nekiálljak gumit javítani. Kell legalább négy kéz, meg min két ember súja és a 2 motor. Dióhéjban. Aki nem hiszi, járjon utánna, képes-e egyedül, olyan szerszámokkal, amiket álltalában magával hord. Nos én bebuktam a mutatványt, a garázsomban lévő nagyobb szerelővasakkal is. Ha valaki képes rá, szívesen látnék egy bemutatót, amiből tanulhatnék.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 01, 22:09 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Koriori írta:
Na ma megbuktam hásó gumi szerelésből. Gondoltam kipróbálom, milyen egyedül gumit cserélni a nagy vason. A felnit csak az egyik oldalon sikerült benyomnom a mélyágyba, a másik oldalon ellenállt mindenféle trükknek. Aztán sikerült úgy becsípni az ujamat, hogy kis híján összefirkáltam a gatyámat. Szal ha legközelebb defelktet kapok valahol és egyedül leszek, hás simán tökön szúrom magam. Inkább mintsem hogy nekiálljak gumit javítani. Kell legalább négy kéz, meg min két ember súja és a 2 motor. Dióhéjban. Aki nem hiszi, járjon utánna, képes-e egyedül, olyan szerszámokkal, amiket álltalában magával hord. Nos én bebuktam a mutatványt, a garázsomban lévő nagyobb szerelővasakkal is. Ha valaki képes rá, szívesen látnék egy bemutatót, amiből tanulhatnék.


Előfordul, hogy rá van "száradva" a gumi a felni peremére.

Hülyén hangzik, de egy kis víz és némi pici kopogtatás csodákra képes.
Próbálj kis vizet önteni a gumi és a felni közé és kicsit kopogtasd meg, vagy ha van egy pocsolya, az is segíthet a szétszedésben.

Összerakásnál pedig kicsi kenőanyag sokat tud segíteni.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 01, 22:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 13:58
Hozzászólások: 595
Koriori írta:
Na ma megbuktam hásó gumi szerelésből. Gondoltam kipróbálom, milyen egyedül gumit cserélni a nagy vason. A felnit csak az egyik oldalon sikerült benyomnom a mélyágyba, a másik oldalon ellenállt mindenféle trükknek. Aztán sikerült úgy becsípni az ujamat, hogy kis híján összefirkáltam a gatyámat. Szal ha legközelebb defelktet kapok valahol és egyedül leszek, hás simán tökön szúrom magam. Inkább mintsem hogy nekiálljak gumit javítani. Kell legalább négy kéz, meg min két ember súja és a 2 motor. Dióhéjban. Aki nem hiszi, járjon utánna, képes-e egyedül, olyan szerszámokkal, amiket álltalában magával hord. Nos én bebuktam a mutatványt, a garázsomban lévő nagyobb szerelővasakkal is. Ha valaki képes rá, szívesen látnék egy bemutatót, amiből tanulhatnék.


Vidd el a kereket Gumisinek ;) Nekem centirozással együtt volt 5 perc (aztán másfél óráig raktam vissza a kereket egyedül... ) :Think

_________________
Tégy a gyűlölet ellen! Te rohadék! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 01, 23:44 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 jan. 03, 23:39
Hozzászólások: 102
Koriori írta:
Na ma megbuktam hásó gumi szerelésből. Gondoltam kipróbálom, milyen egyedül gumit cserélni a nagy vason. A felnit csak az egyik oldalon sikerült benyomnom a mélyágyba, a másik oldalon ellenállt mindenféle trükknek. Aztán sikerült úgy becsípni az ujamat, hogy kis híján összefirkáltam a gatyámat. Szal ha legközelebb defelktet kapok valahol és egyedül leszek, hás simán tökön szúrom magam. Inkább mintsem hogy nekiálljak gumit javítani. Kell legalább négy kéz, meg min két ember súja és a 2 motor. Dióhéjban. Aki nem hiszi, járjon utánna, képes-e egyedül, olyan szerszámokkal, amiket álltalában magával hord. Nos én bebuktam a mutatványt, a garázsomban lévő nagyobb szerelővasakkal is. Ha valaki képes rá, szívesen látnék egy bemutatót, amiből tanulhatnék.

Hát vazze, én megcsináltam egyedül, az MZ-s időkből maradt hyperszar szerelővasakkal...és még a belsőt sem csíptem ki... Aztán a defektet okozó vékony kis acélszilánkot lyol nem vettem észre és csinált mégegyet :clever:
Ja, de én 130 kiló vagyok, ha súly kell rá, hát az van... :grin:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 02, 23:33 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Boar írta:
Hát vazze, én megcsináltam egyedül, az MZ-s időkből maradt hyperszar szerelővasakkal...és még a belsőt sem csíptem ki... Aztán a defektet okozó vékony kis acélszilánkot lyol nem vettem észre és csinált mégegyet :clever:
Ja, de én 130 kiló vagyok, ha súly kell rá, hát az van... :grin:


Szerintem Te nem olyan gumit szereltél mint Kori :!:
A FIM-es endurogumikból az elsőt pl. lábbal, papucsban szoktam áttaposni a peremen (ja és 66 kg vagyok), a múltkori Cheng Shin krosszt meg alig tudtam lepajszerolni a felniről, a kb. 40 centis szerelővasak már kezdtek meghajlani mire végre lefeszegettem...szerintem az olyan kínai 18 colos lehetett ami nálunk inkább 17-es volna...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 03, 7:27 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 jan. 03, 23:39
Hozzászólások: 102
gencsydani írta:
Boar írta:
Hát vazze, én megcsináltam egyedül, az MZ-s időkből maradt hyperszar szerelővasakkal...és még a belsőt sem csíptem ki... Aztán a defektet okozó vékony kis acélszilánkot lyol nem vettem észre és csinált mégegyet :clever:
Ja, de én 130 kiló vagyok, ha súly kell rá, hát az van... :grin:


Szerintem Te nem olyan gumit szereltél mint Kori :!:
A FIM-es endurogumikból az elsőt pl. lábbal, papucsban szoktam áttaposni a peremen (ja és 66 kg vagyok), a múltkori Cheng Shin krosszt meg alig tudtam lepajszerolni a felniről, a kb. 40 centis szerelővasak már kezdtek meghajlani mire végre lefeszegettem...szerintem az olyan kínai 18 colos lehetett ami nálunk inkább 17-es volna...

Dani, ennek mellélőttél, pontosan ugyanolyan gumit szereltem, mint nyugdíjas barátunk... :wave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 03, 7:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
ez Egykerék Feri nemde?

http://index.hu/gal/23/huge.php?dir=tot ... sh_013.jpg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 03, 8:38 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Mcemru írta:

Az.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 04, 0:05 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Boar írta:
Dani, ennek mellélőttél, pontosan ugyanolyan gumit szereltem, mint nyugdíjas barátunk... :wave



:Think Izé...mijaf.sznak vettél egy SERtést ha aztán meg utcai gumikal (bocsánat a kifejezésért, de) b.ziskodsz vele? :m17

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 04, 0:06 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Mcemru írta:


Sőt, még a legutóbbi MR-ben is benne vanik, ráadásul névvel, arcképpel mindennel!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 04, 15:24 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 jan. 03, 23:39
Hozzászólások: 102
gencsydani írta:
Boar írta:
Dani, ennek mellélőttél, pontosan ugyanolyan gumit szereltem, mint nyugdíjas barátunk... :wave



:Think Izé...mijaf.sznak vettél egy SERtést ha aztán meg utcai gumikal (bocsánat a kifejezésért, de) b.ziskodsz vele? :m17

Ezekkel az utcai gumikkal Pulai Imre kenus olimpikonunk "buziskodott", én így vettem a vasat.
Amíg csak tanulom a gépet, nem akarok váltani, meg amúgy is jobb lenne venni egy másik kerékszetet a terepgumiknak mert az aszfaltos csavargásoknál jól jönnek ezek a papucsok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 04, 22:58 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Boar írta:
Ezekkel az utcai gumikkal Pulai Imre kenus olimpikonunk "buziskodott", én így vettem a vasat.
Amíg csak tanulom a gépet, nem akarok váltani, meg amúgy is jobb lenne venni egy másik kerékszetet a terepgumiknak mert az aszfaltos csavargásoknál jól jönnek ezek a papucsok.


Ja, így érthető, vedd úgy hogy nem szóltam semmit :!:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 14, 7:53 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Áthelyeztem a fegyverkezési vesenyt ide:

Minden ami off...

köszi.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 16, 22:26 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Elértem a címben szereplő értékeket. 63500km, 3,5 év.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 16, 22:27 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Koriori írta:
Elértem a címben szereplő értékeket. 63500km, 3,5 év.


Gratula!

És a vas hogy bírta a borzalmakat? :wink:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 17, 21:42 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
pancel írta:
Koriori írta:
Elértem a címben szereplő értékeket. 63500km, 3,5 év.


Gratula!

És a vas hogy bírta a borzalmakat? :wink:

Üdv,

pancel

Gyári, egyben van.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 19, 8:02 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Az Advrideren olvastam egy topicot, hogy áthelyezik az oldaltámaszt. Mondom, az meg miért jó? Meg is kérdeztem, és azt állítják, hogy a gyári oldaltámasz a motorblokkba van csavarozva, és többeknél eltörte az öntvényt.

http://www.advrider.com/forums/showthre ... 135&page=3

Namost épp nekem otthon 1el kevesebb LC8-am van, mint a minimális mennyiség, ergo nem tudtam megvizualizálni, de biztosan igazuk van a srácoknak.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 20, 17:14 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 szept. 15, 9:39
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: kom-eszt megye
xerxesz írta:
...1el kevesebb LC8-am van...


Tudják már mi a baja a bálnádnak?

_________________
- Alien -


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 20, 17:44 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Logen írta:
xerxesz írta:
...1el kevesebb LC8-am van...


Tudják már mi a baja a bálnádnak?

Pénteken reggel még hozzá sem nyúltak.

Videó???

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 21, 9:00 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 szept. 15, 9:39
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: kom-eszt megye
xerxesz írta:
Logen írta:
xerxesz írta:
...1el kevesebb LC8-am van...


Tudják már mi a baja a bálnádnak?

Pénteken reggel még hozzá sem nyúltak.

Videó???


Felraktam pár percet HDDVD-ben. Ha lesz jobb idő csinálok párat 60fps-el is.

_________________
- Alien -


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 21, 9:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Videó???[/quote]

Felraktam pár percet HDDVD-ben. Ha lesz jobb idő csinálok párat 60fps-el is.[/quote]



Logen sztem ez kv jó minőségű!! viszont nincs hang, ez normális vagy nálam van vmi gond?

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 21, 12:48 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 szept. 15, 9:39
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: kom-eszt megye
bouvard írta:
Logen sztem ez kv jó minőségű!! viszont nincs hang, ez normális vagy nálam van vmi gond?


Van hangja, szabvány mpeg ami a hddvd-hez tartozik. Szerintem codecprobléma.
Media Player Classic - Homecinema biztos lejátsza.
Akár innen is tölthető http://ingyenprogramok.irisdesign.hu/request.php?26

_________________
- Alien -


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 21, 14:54 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Logen írta:
Felraktam pár percet HDDVD-ben. Ha lesz jobb idő csinálok párat 60fps-el is.

A kép remek. A hang meg olyan amilyen.

De a kép télleg kurvajó. :yeah

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 22, 13:59 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Uraim!

Nincsen-e valakinek régi, karcos, akármilyen plexije, amit mindenáron nekem akarna adni? A célom az lenne, hogy kipróbáljam az alacsonyabb plexi megoldást, mert a túraplexi meg a Csabi féle rátét értem, hogy működik, de nem feltétlen abba az irányba mozdulnék, viszont a jelenlegit sajnálnám szétszabni.

köszi,

én.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 23, 10:40 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Akit érdekel, helyzetjelentés:

"Szétszedték Norbiék, villa a Havasinál (jobb alsó befogó el volt repedve, már mikor vettem, csak eddig húztam a cserét) de azt mondta, nincsen nagy dráma valszeg. A fejidom konzol cserés. Elvileg a héten meg lesz."

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 23, 12:07 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
xerxesz írta:
Akit érdekel, helyzetjelentés:

"Szétszedték Norbiék, villa a Havasinál (jobb alsó befogó el volt repedve, már mikor vettem, csak eddig húztam a cserét) de azt mondta, nincsen nagy dráma valszeg. A fejidom konzol cserés. Elvileg a héten meg lesz."

Azt sztem biztosan lehet hegeszteni még .. viszont hogy az elejét olyan nehezen tudtuk összerakni annak is lehet vmi oka és sztem ez sem most történt vele hanem már így vetted ..

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 27, 15:49 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Hááát uraim, K-t nem szeretjük. Méghozzá nem csak úgy, hogy nem szimpatikus, és akkor azért, hanem ennek konkrét oka is van. Elrontotta a motoromat. Addig-addig győzködött itt mindenkit, hogy márpedig az alsó villahíd elhajlott, amíg a végén tényleg. De persze engem ki lehet engesztelni, nem is titok, egy alsó villahíddal. :hit

Szóval nem lesz olcsó a móka. Ugye volt egyszer a fejidom tartó konzol csere, mondom nem nagy összeg, nem a lófaszt, 88.000 újonnan!!!!! Szerencsére Norbi bontottat szerelt bele, de mondjuk asse 5 Ft lesz. Aztán az alsó villahíd megintcsak egy bő 50-es listaáron, talán 1kerék Ferinek van eladó, ami ennél biztos olcsóbb lesz, de így is több, mint a duplája, mint amire legrémisztőbb álmaimban gondoltam volna. Hátezvan. :fuck

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 27, 16:07 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
xerxesz írta:
Hááát uraim, K-t nem szeretjük.



Verjükmeg...ketten összeszedjük magunkat, csak elbánunk már vele :pokeas: :D

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 27, 16:20 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
gencsydani írta:
xerxesz írta:
Hááát uraim, K-t nem szeretjük.



Verjükmeg...ketten összeszedjük magunkat, csak elbánunk már vele :pokeas: :D


Aki K! barátommal kekeckedik, az velem köti össze a bajuszt... :hit
...mellesleg meg lesz pofon nem kevés, de hatalmas! :box :D

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 27, 16:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
gencsydani írta:
xerxesz írta:
Hááát uraim, K-t nem szeretjük.



Verjükmeg...ketten összeszedjük magunkat, csak elbánunk már vele :pokeas: :D


Aki K! barátommal kekeckedik, az velem köti össze a bajuszt... :hit


Dehogy bántom én a K!-t...otthon úgyis biztos terrorban tartja a vastagkarú :twisted:

/mondjuk ha nekem lenne ilyen dekoratív és házias vastagkarúm, Isten bizony élvezném az elnyomást :grin: /

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség