KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 05, 12:27

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 38  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 13, 17:58 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
Hali...!


Azon a gyújtáson nem tudsz te állítani meg senki meg az nem állítódhat el.. :D

Ott vagy a karbi a hibás vagy a hengerfejed de inkább a karbi kopot és kapja a kaját egy kicsit ha elengeded a gázt és ön gyuladásba lép a gáz elegy majd a szívószelepen keresztül viszajut a szívó alagútba és a karbidba és fáradt a torok bilincsed nem szorít elégé és letolja a karbid ez álltal...... :grin:


ktmzoli

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 13, 19:24 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2008 aug. 28, 20:08
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Kecskemét-Nagykőrös
üdv!

a gondom hogy folyik a hűtővizem... megálláskor kis tócsa lesz a gép alatt..
a tulfolyón folyik. eddig sosem csinálta,
mostmeg 2 napja folyik.....
nemtom miértlehetez..

üdvZoli

_________________
640 LC4 SM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 13, 19:39 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
a sapija szerintem meghót, nem zár benne jól az a membrán


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 15, 23:52 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
ktmzoli írta:
Hali...!


Azon a gyújtáson nem tudsz te állítani meg senki meg az nem állítódhat el.. :D

ktmzoli


A régi AMAL SEM gyújtásos LC4-ek és az újabb Kokusan gyújtásos Supercompetition LC4 modellek előgyújtása igenis állítható kismértékben a gyújtásdekni felsliccelt rögzítőfuratai által biztosított elfordíthatósággal.

De én Zerta helyében nem állítanék rajta (ill. csak ellenőrizném, hogy gyári értéken van), mert veszélyes játék az előgyújtással játszani.
Az említett karbilerúgásos probléma meg valóban ismert jelenség a régi Dellortos modelleknél, nekem a 95-ös 620SC-m és a Duke-om is csinálta ezt. Alapvetően a szegény karburálási beállítás az oka, amit Nálad a motorféken durrogás is megerősít. Emelj a tűn 1-2 rovátkát próbaképp!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 17, 11:11 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 feb. 16, 18:54
Hozzászólások: 29
Hali!

Jaja lehet állítani, de nem nyúltam hozzá, mert gyári értéken van. Sommernél olvastam, hogy ezeknél gyárilag kicsit több előgyújtást kap, ezért is lehet. Akitől vettem azt mondta 195 (gyári) 190-s főfúvóka van benne, szal lehet hogy állítani kellene rajta, de azt sem fogom megtenni, mert jövő héten jön meg a TM40-s Mikuni karbi hozzá, az ABP Racing-től. :):):)


Zerta


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 17, 21:12 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
kicsit furcsallom, mert az LC4-ben a Keihinen asszem 172-175 környéki volt
a gyari Mikuni a sommer settel volt asszem 177-es talan
szoval a 190-est en extrem soknak talalom


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 17, 21:53 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Mcemru írta:
kicsit furcsallom, mert az LC4-ben a Keihinen asszem 172-175 környéki volt
a gyari Mikuni a sommer settel volt asszem 177-es talan
szoval a 190-est en extrem soknak talalom


A Dellortós SC-k gyári főfúvókája ekkora (sőt ha jól emlékszem 195-ös), szóval ez rendben van.

Zertának: Nekem az a fura inkább, hogy beleruháztál egy új TM40-be. 80eFt körül van az új ára ha jól emlékszem. Nem rossz karbi, de egy Keihin FCR41-gyel jobban jártál volna még használtan is...
Tennél fel egy képet a paripáról? Dobogtasd meg a szívem! :yeah


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 17, 23:08 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 feb. 16, 18:54
Hozzászólások: 29
Öhh nem új a karbi, ebayen vettem. Az ember akitől vettem onnan szerezte be, ez azért is jó mert csak ki kell cserélnem a 2 karbit, minden stimmel, meg olcsó is volt 200 eur, a Keihin amiket láttam eddig azok 350 körül mentek el. A Keihinnel úgy tudom igen sok mindent kell átalakítani (lehet rosszul).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 18, 0:02 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Zerta írta:
Öhh nem új a karbi, ebayen vettem. Az ember akitől vettem onnan szerezte be, ez azért is jó mert csak ki kell cserélnem a 2 karbit, minden stimmel, meg olcsó is volt 200 eur, a Keihin amiket láttam eddig azok 350 körül mentek el. A Keihinnel úgy tudom igen sok mindent kell átalakítani (lehet rosszul).


Ja azt írtad, hogy az ABP-től jön és azt hittem új.
Kicsit lehet, hogy macerásabb a Keihin de csak egy szívócsonkkal több a kínlódás vele ha jól emlékszem. Gázmarkolat és bovdenek mindkettőhöz kellenek, a Mikunin meg majd a szívatót kell elhelyezned attól függően, hogy rövid vagy hosszú bovdenest kapsz. Én a vezérműlánc feszítőre tettem fel, tökéletesen kezelhető volt.
Írj az ABP-nek, hogy milyen motorod van, milyen a karbi, a légszűrőházad és a kipufogód és megadják a komplett fúvókázást ill. beállítást jó eséllyel tökéletesen!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 18, 7:31 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 feb. 16, 18:54
Hozzászólások: 29
Az ABP-től már beállítva jön, és passzolnak a bovdenek is. Remélem az enyémre is passzol a beállítás. Neki egy EGS-E típusú motoron volt, nyitott légszűrőházzal, és egy Akra rendszerrel. Az enyém a 640-s leömlőjével (a gyári elő dob valami ritka ronda), egy DAM nyitott dobbal, és szintén egy nyitott légszűrőházzal lesz ellátva, először rárakom kipróbálom, és ha nem stimmel valami beszélek velük.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 18, 15:52 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 feb. 08, 12:43
Hozzászólások: 44
Petya, csak a szívritmusod érdekében...


Csatolmányok:
ktm.jpg
ktm.jpg [ 114.27 KiB | Megtekintve 29473 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 18, 17:48 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 feb. 16, 18:54
Hozzászólások: 29
Télleg a lengővilla az ugyan az a méret a 95-s sc-n mint a többi lc4-n? Mert lehet elkellene egy másik, ugyanis a közép sztender kikezdte a lengővillám, sajna már így vettem. :S


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 19, 12:15 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
sc_zsolt írta:
Petya, csak a szívritmusod érdekében...


Húúúúdeszééép!!!! :yeah
Köszi!!! 97-es?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 19, 12:18 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Zerta írta:
Télleg a lengővilla az ugyan az a méret a 95-s sc-n mint a többi lc4-n? Mert lehet elkellene egy másik, ugyanis a közép sztender kikezdte a lengővillám, sajna már így vettem. :S


Ugyanaz. Ha kell, van egy 15-ért.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 19, 14:51 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 feb. 08, 12:43
Hozzászólások: 44
Petya írta:
sc_zsolt írta:
Petya, csak a szívritmusod érdekében...


Húúúúdeszééép!!!! :yeah
Köszi!!! 97-es?


Ne öregítsd már ennyire!!!! 98-as :wow:
Amúgy kösz a dícséretet, de csak a csúcsszuper kutyacsontod miatt néz ki így. Gondolom látod rajta...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 21, 19:59 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 feb. 16, 18:54
Hozzászólások: 29
Hali!

Emeltem a tűn, és sokkal barátságosabb lett. Lehet el kellene az a 195-s fúvóka, de asszem megvárom az új karbit.


Képet meg hamarosan, bár klasszisokkal csúnyább, mint a Zsoltié. :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 21, 20:06 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Zerta írta:
Télleg a lengővilla az ugyan az a méret a 95-s sc-n mint a többi lc4-n? Mert lehet elkellene egy másik, ugyanis a közép sztender kikezdte a lengővillám, sajna már így vettem. :S

karbon matrica?:) vagy át is lyukadt?

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 21, 20:45 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 feb. 16, 18:54
Hozzászólások: 29
Nem még nem lyukadt át, de most már nem is fog. :) Matricát nem akarok, akkor már inkább egy használt de nem kopott. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 08, 22:16 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 feb. 16, 18:54
Hozzászólások: 29
Hali!

Mára végre kész lett a gép. Karbi rajta van, szívató patent, gumik is mindkét oldalon passzolnak, és el is fér a karbi, de a gázbowdennel kellett kicsit bajlódnom. Először is a külső nem volt elég hosszú, ezért megtoldottam, a karbi felőli vége a belsőnek nem passzolt, vettem rá egy rácsavarozható véget, ám ezzel az volt a baj, hogy nem bírta a strapát és kicsúszott állandóan (és itt még be sem rúgtam a gépet), a vége az lett hogy ráforrasztottam. A 640-s gyári leömlő is passzol, bár majd terepen kiderül hogy mennyire bírja a strapát. A DAM nyitott dob hála égnek úgy jött meg, hogy a hátsó tartó már le lett gyártva, mert kb egy centivel hosszabb kellene. Még a finom hangolás hiányzik, de második rúgásra indult. Teljesen meg vagyok elégedve, istenien szól. Mentem vele egy nagyobb karikát, és nagyon robbanékony lett a motor. Gázrántásra nem torpan meg, hanem vagy leforog, vagy emeli az elejét, még 4. sebességben is (pedig nem vagyok karácsonyfadísz :) De azt még meg kell szoknom, hogy a gázt nem szabad rángatni egy helyben, és óvatosan kell bánni vele menet közben is, mert igen könnyen megszívja magát, képek hamarosan. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 21, 18:15 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesz írta:
Berugókar?


pancel írta:
Áram nélkül necces, nem akarom az egyenirányító diódasort kilövetni egy túlárammal, mert akkor kicsit drágább lesz a móka.
...Na meg az enyém nem olyan egyszerűen indul ám mint a tiéd indult, ebben még kicsit erősebb a kompresszió. :D

Üdv,

pancel


bartbal írta:
Üdv.
Ha felkapcsolod a világítást akár ki is veheted belőle az akut, akkor sem lesz baja.


xerxesz írta:
Te tudod, habár ha az akksi benne van, akkor elvileg az nem mehet szét.

A saját bénaságodat meg ne fogd ilyen gyenge érvekre, hogy kompresszió, meg ilyenek. :hit :lol:


Nyahh, pálinkásat az Uraknak!

Ma nagy vagányan felöltöztem díszmagyarba, azzal a szándékkal, hogy ha döglött akksival is, de kicsit lemotorozom a vasárnapi ebédet.

Aha... Gondolta Micimackó, a csekély értelmű medvebocs... :-)

Rugdaltam a motort mint egy rakás hülye, de semmi... Gondoltam, ennyire béna nem lehetek, már nem egyszer, nem kétszer rúgtam be a vasat, de ez most meg sem nyikkant.

Naja... Gondolta Malacka, miközben arra gondolt, hogy ilyenkor milyen jó lenne a Százholdas Pagonyban sétálni Micimackóval... :grin:

Elő a bikakábelt, elő a kicsi kocsit, oszt majd jól bebikázom.
Kábel rá, áram összeköt, majd egy határozott mozdulattal megnyomtam a villany berúgókar gombját.
Ennek az lett az eredménye, hogy a jól bezabáltatott motor durrant akkorát, hogy a szomszédok összeszaladtak (Na vajon már megint mit robbantott fel a falu hülyéje...), a fülem vagy negyed óráig csengett, a környező fákról meg lefordultak a madarak. :grin:

...De azért beindult...

Na szóval: csókolom a kezét annak, akinek 0 volttal az akkuban is megy az LC4-ese, mert az enyém abban a pillanatban leállt, amint levettem a bikakábelt.
Töltés van, a multiméter szerint a kocsi akksit pár perc alatt majd 14 voltig visszatöltötte, de mivel a motor akksija nem is veszi, nem is tárolja az áramot, így a gyújtás felé nem is tud mit leadni.

Tehát: savanyú pofa, nekivetkőzés, jól itthon maradás, jövő héten meg a döglött akksival nagykátára visszamenés van. :?

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 21, 18:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
...
a környező fákról meg lefordultak a madarak. :grin:
...


Legalább megvolt az ebédnek való
:m32

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 21, 18:21 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
gencsydani írta:
pancel írta:
...
a környező fákról meg lefordultak a madarak. :grin:
...


Legalább megvolt az ebédnek való
:m32


Az meg basszus, bár ugrabugráltam annyit azon a rozsdaboglyán, hogy ha struccok potyogtak volna, azt is ledolgoztam volna álló helyben. :grin:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 21, 18:22 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Idézet:
Na szóval: csókolom a kezét annak, akinek 0 volttal az akkuban is megy az LC4-ese, mert az enyém abban a pillanatban leállt, amint levettem a bikakábelt.
pancel

Valami sztem akkor nem stimm nálad Pancel Kollega nálam biztosan ment akku nélkül is a sima lc4 és az akku full halott volt ..

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 21, 18:27 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
bouvard írta:
pancel írta:
Na szóval: csókolom a kezét annak, akinek 0 volttal az akkuban is megy az LC4-ese, mert az enyém abban a pillanatban leállt, amint levettem a bikakábelt.
pancel

Valami sztem akkor nem stimm nálad Pancel Kollega nálam biztosan ment akku nélkül is a sima lc4 és az akku full halott volt ..


Megvallom, érdekeset produkál az akksi.
Ha üresen rámérek, 12,6-12,8V van az akkuban, viszont ha ráteszek akár csak egy LED fogyasztót is, anélkül, hogy világítani kezdene, a feszkó visszaesik 0,8-0,9V-ra.
Ettől függetlenül szerintem csak azért megy a Te motorod döglött akksival, mert Téged nem utál a motorod. :grin:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 21, 18:36 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
pancel írta:
bouvard írta:
pancel írta:
Na szóval: csókolom a kezét annak,
Ettől függetlenül szerintem csak azért megy a Te motorod döglött akksival, mert Téged nem utál a motorod. :grin:

Üdv,

pancel

Nem tom a réginél sokat jártam így vele, aksi tök halott volt semmit nem vett fel tölteni már nem lehetett , és másik aksiról indítottam , ha levettem szépen járt rendesen..

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 21, 20:09 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
bouvard írta:
Idézet:
Na szóval: csókolom a kezét annak, akinek 0 volttal az akkuban is megy az LC4-ese, mert az enyém abban a pillanatban leállt, amint levettem a bikakábelt.
pancel

Valami sztem akkor nem stimm nálad Pancel Kollega nálam biztosan ment akku nélkül is a sima lc4 és az akku full halott volt ..

Örülök, hogy más is így gondolja, mert én is ezt tapasztaltam. Sőt, mint azt a telefonban is mondtam, technikailag akksi nélkül is müxik, csak nem ajánlják, merthogy az elektronika elpusztulhat. Abban a motorban valami nagyon nem kerek :Think
Megnézted, ha megkapirgálod az LC4 feliratot a blokkon, nem sejlik elő egy Suzuki felirat???? :lol:

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 21, 20:14 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesz írta:
Megnézted, ha megkapirgálod az LC4 feliratot a blokkon, nem sejlik elő egy Suzuki felirat???? :lol:


Suzuki felirat ugyan nem, ellenben leesett a légszűrőház fedele. :grin:

Különben meg úgysem hiszem el Nektek, hogy pont az én motorom ilyen gnóm... :grin:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 21, 20:28 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
xerxesz írta:
Megnézted, ha megkapirgálod az LC4 feliratot a blokkon, nem sejlik elő egy Suzuki felirat???? :lol:


Suzuki felirat ugyan nem, ellenben leesett a légszűrőház fedele. :grin:

Különben meg úgysem hiszem el Nektek, hogy pont az én motorom ilyen gnóm... :grin:

Azt ugye tudod, hogy ugyanennyi pénzért akár múködőképes motorod is lehetne!!!
:lolflag:

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 21, 20:31 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesz írta:
pancel írta:
xerxesz írta:
Megnézted, ha megkapirgálod az LC4 feliratot a blokkon, nem sejlik elő egy Suzuki felirat???? :lol:


Suzuki felirat ugyan nem, ellenben leesett a légszűrőház fedele. :grin:

Különben meg úgysem hiszem el Nektek, hogy pont az én motorom ilyen gnóm... :grin:

Azt ugye tudod, hogy ugyanennyi pénzért akár múködőképes motorod is lehetne!!!
:lolflag:


Köszi, helló! :clever: :grin:

Egyébként meg ezt dobta a számítógép... Mégis hogy nézne ki ha csak felugranék rá és hajtanám?
Abban semmi poén nem volna. :wink:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 21, 20:52 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
Köszi, helló! :clever: :grin:

Egyébként meg ezt dobta a számítógép... Mégis hogy nézne ki ha csak felugranék rá és hajtanám?
Abban semmi poén nem volna. :wink:

Üdv,

pancel

Igazad van, én is untam, hogy minden megy rajta. Nem romlott el magától, akkor majd elrontom én :cry :stupid

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 21, 20:55 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesz írta:
pancel írta:
Köszi, helló! :clever: :grin:

Egyébként meg ezt dobta a számítógép... Mégis hogy nézne ki ha csak felugranék rá és hajtanám?
Abban semmi poén nem volna. :wink:

Üdv,

pancel

Igazad van, én is untam, hogy minden megy rajta. Nem romlott el magától, akkor majd elrontom én :cry :stupid


Télleg, mi van a bálnával, jó lesz valamikor, vagy fagyis tricikliként végzi, bicikli csengettyűvel a kormányán? :wink

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 21, 21:30 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
Télleg, mi van a bálnával, jó lesz valamikor, vagy fagyis tricikliként végzi, bicikli csengettyűvel a kormányán? :wink

Péntek reggel még hozzá sem nyúltak. Holnap majd újratárcsázom Norbit,

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 22, 7:20 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Idézet:
Azt ugye tudod, hogy ugyanennyi pénzért akár múködőképes motorod is lehetne!!!
:lolflag:

Akár kevesebbért is :grin:

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 07, 21:46 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 feb. 16, 18:54
Hozzászólások: 29
Hali!

Valakinek van ötlete hogy a hátsó fékpedált hogy lehetne "elérhetőbbé" tenni?



Üdv

Zerta


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 08, 17:27 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Zerta írta:
Hali!

Valakinek van ötlete hogy a hátsó fékpedált hogy lehetne "elérhetőbbé" tenni?



Üdv

Zerta

kicseréled:) nagyon szar ezeken ,arra a műanyag szarságra lépkedsz gondolom a pedál helyett..
van ezekhez egy másik fajta amin nagyobb ez a háromszög alakú recés pedál rész ,azokkal már nincs gond , vagy az újabb lc4eseké 2003 tól

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 08, 21:24 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 szept. 24, 16:14
Hozzászólások: 119
Hali!

Csak tapasztalatnak írom:

2003-as 640 adventure 13.000 km után kellett első és hátsó fogaskereket meg láncot cserélni. Hátul kb 8-10!!!! :m32 fog hiányzott már...

Igaz 8e km terepen mentem de azééé ennyinél többet kellett volna kibírnia..azt mondták a szervízbe, hogy nagyon feszes volt a lánc szóval ez is közbe játszhatott..

Szóval csak jó laza legyen az lánc :yeah


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 09, 17:17 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 feb. 16, 18:54
Hozzászólások: 29
Az újabbak 2003-tól azok amik könnyítve vannak?



bouvard írta:
Zerta írta:
Hali!

Valakinek van ötlete hogy a hátsó fékpedált hogy lehetne "elérhetőbbé" tenni?



Üdv

Zerta

kicseréled:) nagyon szar ezeken ,arra a műanyag szarságra lépkedsz gondolom a pedál helyett..
van ezekhez egy másik fajta amin nagyobb ez a háromszög alakú recés pedál rész ,azokkal már nincs gond , vagy az újabb lc4eseké 2003 tól


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 11, 9:06 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
[quote="Zerta"]Az újabbak 2003-tól azok amik könnyítve vannak?

az újabbnak nem ilyen 3szög alakú recés a pedálrésze , hanem sima és visszahajlik, sztem a régi jobb, nem csúszik stb de abból 2 féle van és az egyik szélesebb és azzal nincs is gond , a másik az nagyon gááz sokszor tapostam én is mellé mire megtaláltam ..

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 20, 9:03 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
Haller!
okenfold!ezt a vidit nézd meg, hog* jár a lánc!
üdv.: pete
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok ... s-sm-49852

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 18, 20:39 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 feb. 16, 18:54
Hozzászólások: 29
Hali!


Nem tudja valaki hogy a '95 620 SC-ben milyen kupplung van, kicsi vagy nagy?

Köszi

Zerta


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 19, 21:21 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2009 feb. 24, 13:23
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!
640 lc4 első lánckerék irányából egy kicsit folyik az olaj.
Tippem: szimmering és csúszógyűrű.
Mi lehet a gond?
Köszi a segítséget!

_________________
'04 lc4 640 sm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 19, 21:30 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
o.norbert írta:
Sziasztok!
640 lc4 első lánckerék irányából egy kicsit folyik az olaj.
Tippem: szimmering és csúszógyűrű.
Mi lehet a gond?
Köszi a segítséget!


Nagyjából sikerült is megválaszolnod saját kérdésed! :grin: :wow:

Lehet, hogy telement retekkel és az zabálta meg, de előfordulhat, hogy fel van lazulva a lánckereked (már nem egy alkalommal láttam KTM-ről elszökő első lánckereket... Igaz, Zoli?) :grin: :-" :whistle:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 24, 7:36 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
o.norbert írta:
Sziasztok!
640 lc4 első lánckerék irányából egy kicsit folyik az olaj.
Tippem: szimmering és csúszógyűrű.
Mi lehet a gond?
Köszi a segítséget!


Szimering.
Kb 10 perc a csere.

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 25, 13:30 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 szept. 24, 16:14
Hozzászólások: 119
pete27 írta:
Haller!
okenfold!ezt a vidit nézd meg, hog* jár a lánc!
üdv.: pete
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok ... s-sm-49852


Hááát igeeeenn...bár ez máááááááá huhuuuuuu :tempo:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 25, 18:21 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
A rövid történet, hogy hétvégén egy (a motornak) izzasztós földutas hegymenet után, már álló helyzetben(!? :Think ) nemes egyszerűséggel a henger bal első, alsó felén lévő vízcső leugrott a helyéről és szerencsésen elfolyt a hűtővíz. Kérdésem, miután vízzel feltöltve hazajöttem, a cseréhez teljesen leereszteni jó ez a cső vagy van valami spéci hely, amin célszerűbb ezt csinálni és lejön az összes víz? És mennyi is az összes? A Motorex -40 fokosát lehet ugye hígitani még? Mert Gumisi jóvoltából hozzájuttöttam a KTM Mikuláson nyert hűtőfolyadékához, de nincs kedvem még egyet venni közel 3000 Ft-ért.

Ja, és most már gondolom, hogy ezeket a szarokat érdemes néha utánhúzogatni, mert eddig eszembe nem jutott volna... :m17


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 25, 19:06 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
faki írta:
A rövid történet, hogy hétvégén egy (a motornak) izzasztós földutas hegymenet után, már álló helyzetben(!? :Think ) nemes egyszerűséggel a henger bal első, alsó felén lévő vízcső leugrott a helyéről és szerencsésen elfolyt a hűtővíz. Kérdésem, miután vízzel feltöltve hazajöttem, a cseréhez teljesen leereszteni jó ez a cső vagy van valami spéci hely, amin célszerűbb ezt csinálni és lejön az összes víz? És mennyi is az összes? A Motorex -40 fokosát lehet ugye hígitani még? Mert Gumisi jóvoltából hozzájuttöttam a KTM Mikuláson nyert hűtőfolyadékához, de nincs kedvem még egyet venni közel 3000 Ft-ért.

Ja, és most már gondolom, hogy ezeket a szarokat érdemes néha utánhúzogatni, mert eddig eszembe nem jutott volna... :m17


Tényleg le akarod ereszteni az egészet?
Most tudom, hogy meg leszek dobálva rohadt paradicsommal, de súgok egy titkot: a desztillált víz meglehetősen nagy parasztvakítás.
Abban a mennyiségű vízben, amit az LC4 hűtőrendszere felvesz, elenyésző mennyiségű vízkő van.
Ha én lennék hasonló helyzetben, annyit leengednék, hogy az a fagyálló beleférjen oszt jónapot.
Ha egy fagyálló -20°C-ra be van lőve mondjuk, az legfeljebb -60-on fagy meg, felette csak "kocsonyásodik"... de azt is csak minusz negyventől.
A Hayabusámban -14°C-ot mutatott a fokoló, mégsem lett semmi baja mínusz 30 fokban.

Na de ez az én véleményem, a fagyálló iparnak is meg kell élnie valamiből. :grin:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 25, 19:10 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2009 aug. 08, 16:20
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Gyöngyös
pancel írta:
faki írta:
A rövid történet, hogy hétvégén egy (a motornak) izzasztós földutas hegymenet után, már álló helyzetben(!? :Think ) nemes egyszerűséggel a henger bal első, alsó felén lévő vízcső leugrott a helyéről és szerencsésen elfolyt a hűtővíz. Kérdésem, miután vízzel feltöltve hazajöttem, a cseréhez teljesen leereszteni jó ez a cső vagy van valami spéci hely, amin célszerűbb ezt csinálni és lejön az összes víz? És mennyi is az összes? A Motorex -40 fokosát lehet ugye hígitani még? Mert Gumisi jóvoltából hozzájuttöttam a KTM Mikuláson nyert hűtőfolyadékához, de nincs kedvem még egyet venni közel 3000 Ft-ért.

Ja, és most már gondolom, hogy ezeket a szarokat érdemes néha utánhúzogatni, mert eddig eszembe nem jutott volna... :m17


Tényleg le akarod ereszteni az egészet?
Most tudom, hogy meg leszek dobálva rohadt paradicsommal, de súgok egy titkot: a desztillált víz meglehetősen nagy parasztvakítás.
Abban a mennyiségű vízben, amit az LC4 hűtőrendszere felvesz, elenyésző mennyiségű vízkő van.
Ha én lennék hasonló helyzetben, annyit leengednék, hogy az a fagyálló beleférjen oszt jónapot.
Ha egy fagyálló -20°C-ra be van lőve mondjuk, az legfeljebb -60-on fagy meg, felette csak "kocsonyásodik"... de azt is csak minusz negyventől.
A Hayabusámban -14°C-ot mutatott a fokoló, mégsem lett semmi baja mínusz 30 fokban.

Na de ez az én véleményem, a fagyálló iparnak is meg kell élnie valamiből. :grin:



Üdv,

pancel




Jaja, teljesen felesleges az egészet leengedni és újra tölteni. Csak annyit engedj le belőle, amire rátöltöd a tömény fagyállót és kész. Minden fagyállót lehet még hígítani, a keverési aránytól függ kb milyen fokon áll majd meg. Fele víz - fele fagyállónál az általad említett -40-es még bő -20 fokos lesz, teljesen jó az. :)

_________________
http://indafoto.hu/albikepei <---- saját fotóim galériája


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 25, 19:28 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Albi írta:
pancel írta:
Tényleg le akarod ereszteni az egészet?
Most tudom, hogy meg leszek dobálva rohadt paradicsommal, de súgok egy titkot: a desztillált víz meglehetősen nagy parasztvakítás.
Abban a mennyiségű vízben, amit az LC4 hűtőrendszere felvesz, elenyésző mennyiségű vízkő van.
Ha én lennék hasonló helyzetben, annyit leengednék, hogy az a fagyálló beleférjen oszt jónapot.
Ha egy fagyálló -20°C-ra be van lőve mondjuk, az legfeljebb -60-on fagy meg, felette csak "kocsonyásodik"... de azt is csak minusz negyventől.
A Hayabusámban -14°C-ot mutatott a fokoló, mégsem lett semmi baja mínusz 30 fokban.

Na de ez az én véleményem, a fagyálló iparnak is meg kell élnie valamiből. :grin:



Üdv,

pancel




Jaja, teljesen felesleges az egészet leengedni és újra tölteni. Csak annyit engedj le belőle, amire rátöltöd a tömény fagyállót és kész. Minden fagyállót lehet még hígítani, a keverési aránytól függ kb milyen fokon áll majd meg. Fele víz - fele fagyállónál az általad említett -40-es még bő -20 fokos lesz, teljesen jó az. :)


Azért szeretném leengedni az egészet, mert kifolyt mind. Elsőre csak a blokkból, utántöltöttem a nálam lévő kb. fél literrel, de nem elég jól húztam meg a bilincset, utána kijött az összes. :m32 Jobb híjján csapvízzel lett feltöltve, a desztillált víz ára meg még engem se ver a földhöz. :D Azért is okoskodtam a keverésem, mert nem hiszem, hogy 2 liternél több kellene bele és gondoltam, hogy ha kb. -20-ra keveredik, az még bőven jó.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 25, 19:35 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
faki írta:
Albi írta:
pancel írta:
Tényleg le akarod ereszteni az egészet?
Most tudom, hogy meg leszek dobálva rohadt paradicsommal, de súgok egy titkot: a desztillált víz meglehetősen nagy parasztvakítás.
Abban a mennyiségű vízben, amit az LC4 hűtőrendszere felvesz, elenyésző mennyiségű vízkő van.
Ha én lennék hasonló helyzetben, annyit leengednék, hogy az a fagyálló beleférjen oszt jónapot.
Ha egy fagyálló -20°C-ra be van lőve mondjuk, az legfeljebb -60-on fagy meg, felette csak "kocsonyásodik"... de azt is csak minusz negyventől.
A Hayabusámban -14°C-ot mutatott a fokoló, mégsem lett semmi baja mínusz 30 fokban.

Na de ez az én véleményem, a fagyálló iparnak is meg kell élnie valamiből. :grin:



Üdv,

pancel




Jaja, teljesen felesleges az egészet leengedni és újra tölteni. Csak annyit engedj le belőle, amire rátöltöd a tömény fagyállót és kész. Minden fagyállót lehet még hígítani, a keverési aránytól függ kb milyen fokon áll majd meg. Fele víz - fele fagyállónál az általad említett -40-es még bő -20 fokos lesz, teljesen jó az. :)


Azért szeretném leengedni az egészet, mert kifolyt mind. Elsőre csak a blokkból, utántöltöttem a nálam lévő kb. fél literrel, de nem elég jól húztam meg a bilincset, utána kijött az összes. :m32 Jobb híjján csapvízzel lett feltöltve, a desztillált víz ára meg még engem se ver a földhöz. :D Azért is okoskodtam a keverésem, mert nem hiszem, hogy 2 liternél több kellene bele és gondoltam, hogy ha kb. -20-ra keveredik, az még bőven jó.


Végülis, ha nem nézzük a szomjazó etiópokat, meg a másnapossággal küszködő alkoholistákat, akkor tényleg nem nagy ügy egy liter víz... :grin:
Emlékeim szerint kb úgy két lityó kell bele összesen, tehát először beleöntöd a fagyállót, majd meglátod mennyi víz kell bele (úgyis összekeveredik).
Legfeljebb ha több mint egy liter, majd a hiányzó adagokat mindig tömény fagyállóval kell pótolni.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 25, 21:05 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
pacsi!
filléres dolgon agyaltok.
a 1,5l-es ioncserélt víz 70.-Ft
a kilós -30-as fagyálló koncentrátum 800.-Ft

ha kell vkinek,nálam van dögivel.

üdv:pete

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 38  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség