KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 05, 11:48

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 38  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 25, 21:07 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
pete27 írta:
pacsi!
filléres dolgon agyaltok.
a 1,5l-es ioncserélt víz 70.-Ft
a kilós -30-as fagyáló 800.-Ft

ha kell vkinek,nálam van dögivel.

üdv:pete


Majd ha te is alkoholista leszel, nem mondasz olyat, hogy filléres!
60 Ft egy fröccs, ami azt jelenti, hogy az ion cserélt víz egy fröccs, a fagyálló meg 13 fröccs! :grin:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 25, 21:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
pete27 írta:
filléres dolgon agyaltok.
...
a kilós -30-as fagyálló koncentrátum 800.-Ft


Én valószínűleg nem értek annyira ezekhez mint Te, de gondolom, ez nem a Motorexhez hasonló lötty, amit kifejezetten motorokhoz készítenek. Ha ilyet akarnék belerakni, valószínűleg nem írtam volna két mondatot sem a témában. :wave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 26, 7:45 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
faki írta:
pete27 írta:
filléres dolgon agyaltok.
...
a kilós -30-as fagyálló koncentrátum 800.-Ft


Én valószínűleg nem értek annyira ezekhez mint Te, de gondolom, ez nem a Motorexhez hasonló lötty, amit kifejezetten motorokhoz készítenek. Ha ilyet akarnék belerakni, valószínűleg nem írtam volna két mondatot sem a témában. :wave


Nem jó az autós fagyálló, elvileg.
Ferforr vele.

Én leengedtem, mikor cseréltem, majd desztvízzel feltölt.
Amúgy 2 évente le kell cserélni, de szerintem senki nem teszi meg.

Én megtettem.
:wave

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 26, 11:25 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
Sanyi írta:
faki írta:
pete27 írta:
filléres dolgon agyaltok.
...
a kilós -30-as fagyálló koncentrátum 800.-Ft


Én valószínűleg nem értek annyira ezekhez mint Te, de gondolom, ez nem a Motorexhez hasonló lötty, amit kifejezetten motorokhoz készítenek. Ha ilyet akarnék belerakni, valószínűleg nem írtam volna két mondatot sem a témában. :wave


Nem jó az autós fagyálló, elvileg.
Ferforr vele.

Én leengedtem, mikor cseréltem, majd desztvízzel feltölt.
Amúgy 2 évente le kell cserélni, de szerintem senki nem teszi meg.

Én megtettem.
:wave


olyan nincs, hogy külön motorba és külön autóba való fagyálló folyadék.
a motorsport (ti is tudjátok) nem olcsó mulatság,ezért erre is kitalálták
a motorkenő anyagokat ...stb. gyártó cégek a maguk által forgalmazott
fagyálló folyadékot, csak drágábban, hogy a motorját szerető motoros azt hihesse,hogy ha drágább, akkor jobb is.

nyáron elvileg a sima víz is hűt, a fagyálló folyadéknak sem alacsonyabb a forráspontja. ennyi.
sztem nyugodtan,a benzinkútnál kapható fagyállót is beletöltheted.
még annyit, hogy a -30-as fagyálló kb. -40-ig nem dermed.

üdv.
pete

ui: Pancel kolléga: kérdésem: akkó egy viszkikóla mennyi fröccs??????? :)

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 26, 21:19 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
pete27 írta:
ui: Pancel kolléga: kérdésem: akkó egy viszkikóla mennyi fröccs??????? :)


Pontosan annyi, amitől már moslék módon be lehet rúgni... pl. kannásból vagy húsz. :grin:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 27, 15:14 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 ápr. 16, 15:31
Hozzászólások: 6
Valaki rendelt már tuning cuccokat a KTM Sommertől?
Láttam a katalógusukat,ki is néztem pár cuccot:a gyári Mikuni BST 40be(KTM 640 LC4 2002):tuningsúbertűt,tuningsúbert és hozzá rugót,meg pár fúvókát..ja meg egy EPC ledugózó kis kupakot...
Ha esetleg valakinek volt már dolga a fent említett cuccokkal,legyen szíves írjon hogy megérte e neki a vételt!
Köszöntem szépen!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 27, 16:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
dadis írta:
Valaki rendelt már tuning cuccokat a KTM Sommertől?
Láttam a katalógusukat,ki is néztem pár cuccot:a gyári Mikuni BST 40be(KTM 640 LC4 2002):tuningsúbertűt,tuningsúbert és hozzá rugót,meg pár fúvókát..ja meg egy EPC ledugózó kis kupakot...
Ha esetleg valakinek volt már dolga a fent említett cuccokkal,legyen szíves írjon hogy megérte e neki a vételt!
Köszöntem szépen!


Mekit keressed, neki voltak ezek a cuccok a motorjában és a rendelésben is otthon van.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 28, 9:30 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 ápr. 16, 15:31
Hozzászólások: 6
Kösz Dani!

Meki Úr kerestetik nagy erőkkel KTM Sommer Tuning-al kapcsolatban!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 28, 17:14 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
dadis írta:
Kösz Dani!

Meki Úr kerestetik nagy erőkkel KTM Sommer Tuning-al kapcsolatban!


Ő nem macy a taglistából?

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 28, 17:33 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
pete27 írta:
dadis írta:
Kösz Dani!

Meki Úr kerestetik nagy erőkkel KTM Sommer Tuning-al kapcsolatban!


Ő nem macy a taglistából?


ja, de, ő McEmru.

Télleg, mi van vele, ezer éve nem hallottam róla! :Think

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 29, 19:59 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
faki írta:
a henger bal első, alsó felén lévő vízcső leugrott a helyéről és szerencsésen elfolyt a hűtővíz. Kérdésem, miután vízzel feltöltve hazajöttem, a cseréhez teljesen leereszteni jó ez a cső vagy van valami spéci hely, amin célszerűbb ezt csinálni és lejön az összes víz? És mennyi is az összes?


Tapasztalatként írom, hogy a fenti csövön leenegedett hűtőfolyadék pótlására szinte pontosan 1 liter lé elegendő. Lehet, hogy marad még kicsi a rendszerben, de a bal oldali hűtő alsó csövén sem lehet többet leengedni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 30, 8:48 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2008 feb. 27, 12:34
Hozzászólások: 54
Tartózkodási hely: Gyúró / Sóskút / Martonvásár
faki írta:
faki írta:
a henger bal első, alsó felén lévő vízcső leugrott a helyéről és szerencsésen elfolyt a hűtővíz. Kérdésem, miután vízzel feltöltve hazajöttem, a cseréhez teljesen leereszteni jó ez a cső vagy van valami spéci hely, amin célszerűbb ezt csinálni és lejön az összes víz? És mennyi is az összes?


Tapasztalatként írom, hogy a fenti csövön leenegedett hűtőfolyadék pótlására szinte pontosan 1 liter lé elegendő. Lehet, hogy marad még kicsi a rendszerben, de a bal oldali hűtő alsó csövén sem lehet többet leengedni.


nemtudom hogy Lc4 rőlvan -e szó de a rendszerben egy kevéske mindig marad, nekem 200 exc 2t van és ot a vizpumpa egyik felfogató csavarja biztosítja a leengedés helyét. a hűtőfolyadékom ha jólemlékszem majdnem pontosan 1,5 liter volt. ha feltöltötted légteleníts a tartálynál ( ha írja a szervizkönyved, már ha van ), ha kell akkor valamelyiknél a hengerfejnél.

_________________
EXC 2t power!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 30, 11:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
enjoy87 írta:
nemtudom hogy Lc4 rőlvan -e szó de a rendszerben egy kevéske mindig marad, nekem 200 exc 2t van és ot a vizpumpa egyik felfogató csavarja biztosítja a leengedés helyét. a hűtőfolyadékom ha jólemlékszem majdnem pontosan 1,5 liter volt. ha feltöltötted légteleníts a tartálynál ( ha írja a szervizkönyved, már ha van ), ha kell akkor valamelyiknél a hengerfejnél.


Oké, köszi! LC4 Adventure egyébként.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 03, 16:37 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 szept. 03, 16:16
Hozzászólások: 3
Sziasztok
2004-es LC4-es motorom nincs nagy formában. Hátha nektek már voltak ezek a tünetek. 5. ben 80 - 100 között elhagyja az erő. Előtte utána tökéletes. A hatótávolsága (1 tank) lecsökkent 180- ról 130 Km-re. És látványosan kormos a kipufogó.
Rávágnám, ez gyújtás, csak ahhoz el kéne zarándokolnom Ócsára. És ha pl: egy karbi tisztítás kéne, akkor azt megtudom oldani. Lehet a karburátorban valami járat, vagy fúvóka, aminek a dugulása hasonló tüneteket produkál? Mert én csak az alapjárati fúvóka dugulás tüneteit ismerem. Ui: a légszűrő tiszta. Találkoztatok már ezzel a hibával?
Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 03, 19:14 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 szept. 03, 16:16
Hozzászólások: 3
Ja és nehezen is indul.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 06, 7:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
Mighti írta:
Sziasztok
2004-es LC4-es motorom nincs nagy formában. Hátha nektek már voltak ezek a tünetek. 5. ben 80 - 100 között elhagyja az erő. Előtte utána tökéletes. A hatótávolsága (1 tank) lecsökkent 180- ról 130 Km-re. És látványosan kormos a kipufogó.
Rávágnám, ez gyújtás, csak ahhoz el kéne zarándokolnom Ócsára. És ha pl: egy karbi tisztítás kéne, akkor azt megtudom oldani. Lehet a karburátorban valami járat, vagy fúvóka, aminek a dugulása hasonló tüneteket produkál? Mert én csak az alapjárati fúvóka dugulás tüneteit ismerem. Ui: a légszűrő tiszta. Találkoztatok már ezzel a hibával?
Köszi


Üdv!
Hasonlóval már találkoztam és a probléma oka az volt, hogy szoros volt a szívató bovden és hiába toltam vissza a kart a szívató rajta maradt egy picit.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 07, 13:21 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 szept. 03, 16:16
Hozzászólások: 3
sevjo írta:
Mighti írta:
Sziasztok
2004-es LC4-es motorom nincs nagy formában. Hátha nektek már voltak ezek a tünetek. 5. ben 80 - 100 között elhagyja az erő. Előtte utána tökéletes. A hatótávolsága (1 tank) lecsökkent 180- ról 130 Km-re. És látványosan kormos a kipufogó.
Rávágnám, ez gyújtás, csak ahhoz el kéne zarándokolnom Ócsára. És ha pl: egy karbi tisztítás kéne, akkor azt megtudom oldani. Lehet a karburátorban valami járat, vagy fúvóka, aminek a dugulása hasonló tüneteket produkál? Mert én csak az alapjárati fúvóka dugulás tüneteit ismerem. Ui: a légszűrő tiszta. Találkoztatok már ezzel a hibával?
Köszi


Üdv!
Hasonlóval már találkoztam és a probléma oka az volt, hogy szoros volt a szívató bovden és hiába toltam vissza a kart a szívató rajta maradt egy picit.


Köszönöm, megnézem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 17, 16:09 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 ápr. 13, 22:25
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Szeged
Sziasztok !

Valaki tud nagy tankot ( lehetőleg üléssel ) 620 LC4-re ( persze nem új kellene ) .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 nov. 27, 22:34 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Akkor folytatódjon a Forsyte Saga....

Ma - mint egy mellékesen - ismét elmúlt a villanyom és leszakadt a kipufogóm a segédváz egy darabjával együtt.

(Meghajlás, rajongói köszönetek fogadása, balra el).

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 nov. 28, 0:04 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
Akkor folytatódjon a Forsyte Saga....

Ma - mint egy mellékesen - ismét elmúlt a villanyom és leszakadt a kipufogóm a segédváz egy darabjával együtt.

(Meghajlás, rajongói köszönetek fogadása, balra el).

Üdv,

pancel


Akkor mostmár értem a másik 2 beírásod is :lol:

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2009 dec. 11, 11:19 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
pancel írta:
Akkor folytatódjon a Forsyte Saga....

Ma - mint egy mellékesen - ismét elmúlt a villanyom és leszakadt a kipufogóm a segédváz egy darabjával együtt.

(Meghajlás, rajongói köszönetek fogadása, balra el).

Üdv,

pancel

mert ütöd vágod a gépet :yeah

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 19, 18:14 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 jan. 19, 18:08
Hozzászólások: 1
sziasztok!azt hallottam hogy az lc4 ha sokat egykerekezünk vele tönkremegy mert egykerekezéz közben a motor olajzása nem megfelelő.ez igaz?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 19, 18:16 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
tomi640 írta:
sziasztok!azt hallottam hogy az lc4 ha sokat egykerekezünk vele tönkremegy mert egykerekezéz közben a motor olajzása nem megfelelő.ez igaz?


Igen igaz, valami szívócsonkot előre kell fordítani, de majd az okosok leírják pontosan.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 19, 18:17 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
xerxesza írta:
tomi640 írta:
sziasztok!azt hallottam hogy az lc4 ha sokat egykerekezünk vele tönkremegy mert egykerekezéz közben a motor olajzása nem megfelelő.ez igaz?


Igen igaz, valami szívócsonkot előre kell fordítani, de majd az okosok leírják pontosan.


Vagyinkább pont hátra??? :Think

Mindegyis, valamit valahova, az tutti :wink

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 19, 20:09 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
xerxesza írta:
Igen igaz, valami szívócsonkot előre kell fordítani, de majd az okosok leírják pontosan.


Hát szívócsonk az abban pont nincs úgyhogy nincs mit fordítgatni...
Maximumon kell tartani az olajszintet és lehetőleg egyszerre 4-500 m-nél nem menni többet egykeréken, ennél többet nemigen lehet tenni az ügy érdekében.

Amúgy a tuti megoldás: venni egy kétüteműt :m28

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 19, 22:14 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
gencsydani írta:
xerxesza írta:
Igen igaz, valami szívócsonkot előre kell fordítani, de majd az okosok leírják pontosan.


Hát szívócsonk az abban pont nincs úgyhogy nincs mit fordítgatni...
Maximumon kell tartani az olajszintet és lehetőleg egyszerre 4-500 m-nél nem menni többet egykeréken, ennél többet nemigen lehet tenni az ügy érdekében.

Amúgy a tuti megoldás: venni egy kétüteműt :m28


Deeee, valamit forgatni kell. Emlékszem. Na, majd megkérdek valami hozzáértőt :wink

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 19, 22:34 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesza írta:
Deeee, valamit forgatni kell. Emlékszem.


A gázcsutkára gondolsz? :clever: :lol:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 20, 17:44 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
xerxesza írta:
gencsydani írta:
xerxesza írta:
Igen igaz, valami szívócsonkot előre kell fordítani, de majd az okosok leírják pontosan.


Hát szívócsonk az abban pont nincs úgyhogy nincs mit fordítgatni...
Maximumon kell tartani az olajszintet és lehetőleg egyszerre 4-500 m-nél nem menni többet egykeréken, ennél többet nemigen lehet tenni az ügy érdekében.

Amúgy a tuti megoldás: venni egy kétüteműt :m28


Deeee, valamit forgatni kell. Emlékszem. Na, majd megkérdek valami hozzáértőt :wink

Valami buziságot átszoktak alakítani a blokkban e célra, de akinek meg volt itt csinálva srácnak ,ugyanúgy gallyra ment a blokkja:)

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 20, 18:18 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
bouvard írta:
Valami buziságot átszoktak alakítani a blokkban e célra, de akinek meg volt itt csinálva srácnak ,ugyanúgy gallyra ment a blokkja:)


Akkor sokat ért :m17
A S4-es blokkokban amúgy valóban meg szokták toldani a kartert és a toldás felé fordítják az olajpumpa szívócsövét...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 20, 23:35 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
tomi640 írta:
sziasztok!azt hallottam hogy az lc4 ha sokat egykerekezünk vele tönkremegy mert egykerekezéz közben a motor olajzása nem megfelelő.ez igaz?



Igaz!
Gyári előírás, hogy 300 m-nél többet nem szabad egykerekezni a KTM -ekkel mert ezután már nem biztonságos az olajzás. Hátra folyik.

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 26, 7:36 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
Dani és LC4 tudorok.

Lóg a lengőkarom. Ha jól emlékszem Dani mondott egyszer egy megoldást.
Mit kell cserélni?

Köszi

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 26, 8:28 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Sanyi írta:
Dani és LC4 tudorok.

Lóg a lengőkarom. Ha jól emlékszem Dani mondott egyszer egy megoldást.
Mit kell cserélni?

Köszi


Attól függ, hol lóg.
Ha a lengővilla csapágyazása, akkor ott csapágyat kell cserélni, nincs mese.
Ha a himbarendszer és a hátsó gátló csatlakozási pontjánál lévő GL-szem, akkor az gyáriból elég drága mulatság (18e körül lett volna anno), ezért nálam egy danamidból készült "szilent"-tel lett helyettesítve. Amúgy a gyári GL-szem zsírozható lenne, amivel elvileg a végtelenségig kitolható volna az élettartama...gyakorlatilag meg pont a zsírzógombon keresztül megy tele sárral :fuck

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 26, 9:06 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
gencsydani írta:
Sanyi írta:
Dani és LC4 tudorok.

Lóg a lengőkarom. Ha jól emlékszem Dani mondott egyszer egy megoldást.
Mit kell cserélni?

Köszi


Attól függ, hol lóg.
Ha a lengővilla csapágyazása, akkor ott csapágyat kell cserélni, nincs mese.
Ha a himbarendszer és a hátsó gátló csatlakozási pontjánál lévő GL-szem, akkor az gyáriból elég drága mulatság (18e körül lett volna anno), ezért nálam egy danamidból készült "szilent"-tel lett helyettesítve. Amúgy a gyári GL-szem zsírozható lenne, amivel elvileg a végtelenségig kitolható volna az élettartama...gyakorlatilag meg pont a zsírzógombon keresztül megy tele sárral :fuck


A zsírzógomb alatt lóg.
Fénykép van róla, hogy csináltad meg?

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 26, 9:57 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Sanyi írta:
A zsírzógomb alatt lóg.
Fénykép van róla, hogy csináltad meg?


Nem én csináltam, faterom vitte el egy szilentblokkokat gyártó emberhez és ő készre szerelte az egészet, nekem csak vissza kellett építenem a himbát.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 05, 17:50 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Szevasztok!

Ma sikeresen elszórtam a második garnitúra hátsó lámpámat is (mert megy mint a hülye...), nincs valakinek egy elfekvő, "búbos" hátsó lámpája?

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 12, 20:12 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
Pancel kolléga,illetve mindenki!
szürke blokkos Lc4-en olajcserénél gond nélkül leszedhetem a váltó oldali deklit (dekni?)?
van valamilyen rugó,vagy bármi amire oda kell figyelni?
ugyanis szivárog gyengén az olaj,és szeretném a tömítést lecserélni pasztára.

köszi a segítséget.

üdv.
pete

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 12, 22:27 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pete27 írta:
Pancel kolléga,illetve mindenki!
szürke blokkos Lc4-en olajcserénél gond nélkül leszedhetem a váltó oldali deklit (dekni?)?


Nyugodtan.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 13, 10:30 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
pete27 írta:
Pancel kolléga,illetve mindenki!
szürke blokkos Lc4-en olajcserénél gond nélkül leszedhetem a váltó oldali deklit (dekni?)?
van valamilyen rugó,vagy bármi amire oda kell figyelni?
ugyanis szivárog gyengén az olaj,és szeretném a tömítést lecserélni pasztára.

köszi a segítséget.

üdv.
pete


Elvileg semmi lényeges tudnivaló nincs, bátran leveheted.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 06, 11:09 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
Üdv

Összeállt teljesen a motor végre(dugó hajtókar főtengely csapágy csere után vagyok), de a kérdésem az lenne, hogy normális e h füstölget és mondjuk kb 2-2.5 deci olajt megevett 100 km alatt :S!!!!!Körbenéztem mindenhol egy csőnél szivárgott kicsit az olaj de nem annyira h ennyi elfolyt volna...Ez normális még nem kopik össze az motor??

Köszi
Üdv
Zsolt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 06, 14:47 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
fuzzyka írta:
Üdv

Összeállt teljesen a motor végre(dugó hajtókar főtengely csapágy csere után vagyok), de a kérdésem az lenne, hogy normális e h füstölget és mondjuk kb 2-2.5 deci olajt megevett 100 km alatt :S!!!!!Körbenéztem mindenhol egy csőnél szivárgott kicsit az olaj de nem annyira h ennyi elfolyt volna...Ez normális még nem kopik össze az motor??

Köszi
Üdv
Zsolt


Soknak ugyan kicsit sok, de amíg a gyűrű hozzá nem kopik rendesen a hengerhez, szerintem teljesen normális.
Ha 5000 megtett kilométer után is megissza a negyed litert száz kilométerenként, akkor érdemes aggódni.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 06, 17:17 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
Ismételten köszi Pancel!!!!

Ma túl vagyunk megint kb 140 km-en és mire hazaértem alig érte a nivó alját, azé már kezdek feszülni... :S :x :x :x


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 08, 21:18 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
wp első telót kell használat közben légteleníteni?
mintha ezt olvastam volna valahol?
tavaly nyáron újította fel Norbi.

üdv.
pete

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 08, 23:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pete27 írta:
wp első telót kell használat közben légteleníteni?


Nem használat közben (úgy kicsit nehéz csavarozgatni), de utána feltétlenül érdemes.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 09, 8:14 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
pete27 írta:
wp első telót kell használat közben légteleníteni?
mintha ezt olvastam volna valahol?
tavaly nyáron újította fel Norbi.

üdv.
pete


Igen kell, a teló tetején található csillagfelű csavart kell kitekerni.
Hallani fogod ahogy leszusszan.
Én általában tankolásonként egyszer szoktam.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 09, 21:59 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
köszönöm!

üdv.
pete

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 04, 14:43 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Nocsak-nocsak :love

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 13, 11:31 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 júl. 12, 23:25
Hozzászólások: 8
Sziasztok

Új vagyok a KTM társadalomban, bár már mindenféle felesleges tiszteletkör nélkül nagyon nagyon régen vágytam egy KTMre.

Vásároltam is egyet nemrég. Viszont sajnos már szerelnem kellene és ha lehetséges nem vinném el szervízbe, mert így is épphogy ki tudtam fizetni. Egy KTM LC4-ről lenne szó, karburátoros 2002es évjárat.

Az a probléma, hogy a motor hidegen és előre bemelegítve tökéletes és semmi különösebb baja nincsen. Viszont amikor normálisabb tempóban motorozom vele nagyobb távot (most hétvégén 90-120 km/h és 40 km táv) akkor egy idő után elkezd fulladni mintha hirtelen kevés, vagy túl sok anyagit kapna a gépezet, szabályosan elkezd rángatni. Ez továbbhaladva pár száz méteren belül egyre rosszabb lesz és már ha kicsit is húzom a gázt akkor elfullad a gép és menet közben néha egy pillanatra húz, de aztán megint fullad és durrog össze vissza. Ha visszaengedem a gázt, akkor pedig a normálisnál jóval magasabb alapjárattal de tökéletesen jár a motor. Ahogy gáz húzok már fullad is. Ezek után egy 10 percet várva a géppel, megint magas alapjárattal de már el lehet vele közlekedni pár kilométert, aztán megint kezdi újra.

Ha hosszabb időt várok, akkor megint működik a gép.

Nagyon nagyon megköszönnél, ha egy hasonló problémát tapasztalt fórumozó kérem csak adjon ötletet mire gondolhatunk. Mit tudnék csinálni. Nagyon nem vagyok analfabéta a motorok terén, tehát , ha szétszedem össze is rakom, de ilyet még nem tapasztaltam. Nagyon nagyon hálás lennék ha tudnátok ötletet adni. Mi arra gondoltunk, hogy esetleg túl nagy a fúvóka a karbiban és ebben a nagy melegben túl sok anyagot kap és minél melegebb a gép annál kevesebb oxigéndús levegő juthat el a karbiig és nem tudja eldolgozni a benzint. Lehet teljes hül.yeség amire gondoltunk...

Vannak még más problémák a motorral, amiről a vásárláskor félig meddig tudomásom volt, de azok nem veszélyeztetik egyenlőre az a-ból b-be jutásomat, csak ez és persze a gondok általában a kereszteződésben jelentkeznek és alig bírok átmenni rajta éls ezért az emberek jogosan elég idegesek rám.

Majdnem végig olvastam ezt a témát az elejétől a végéig az éjjel, de sajnos nem bírtam végig, már nagyon álmos voltam... Nah de mindegy is, korábban még évekkel ezelőtt írták, hogy nagyon fémforgácsos volt az olaj és széthúzáson gondolkodott a tulaj, mert lehet valamelyik csapágy ugrott szét. Én olajat is cseréltem most a kicsikémben és nagyon nagyon fémforgácsos volt mindkét csava. A finomszűrővel nem volt gond. Az lenne a kérdésem, hogy szerintetetk ha az önindítóm nagyon nehezen kapja el a forgatandó fogaskereket valamiért, lehetnek ezek annak a darabjai? Csak mert ha nem akkor nekem is szét kellene húzni a blokkot?!

Nagyon szépen köszönök minden ötletet: Mater


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 13, 11:55 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
mater25 írta:
Az a probléma, hogy a motor hidegen és előre bemelegítve tökéletes és semmi különösebb baja nincsen. Viszont amikor normálisabb tempóban motorozom vele nagyobb távot (most hétvégén 90-120 km/h és 40 km táv) akkor egy idő után elkezd fulladni mintha hirtelen kevés, vagy túl sok anyagit kapna a gépezet, szabályosan elkezd rángatni.


Üdv előszöris :)

Én viszonylag analfabéta vagyok, csak kérdem, hogy nem az van, hogy kifogy a karbiból a benzin, és lassan jön az utánpótlás? Szóval én egy karbi + benzincső pucolással kezdeném leginkább...

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 13, 13:22 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 júl. 12, 23:25
Hozzászólások: 8
De lehetséges. csak furcsa, hogy miért pont 30-40 km után történik ez?! A hétvégén ezt mindenképpen megnézem, csak az a vicc, hogy az alapjárat ezerrel felmegy, az megy ha anyagellátás hiba lenne az emígyen módosítaná az alapjáratot? Ezt javasolták már erre arra, de igyekszem minden infót begyűjteni amit csak a szakik és a tapasztaltak tudnak adni, hogy amíg Pesten vagyok ha kell alkatrész megvegyem és akkor nem hétvégén vidéken vakarom a fejem.

Ha valami ellátás gond lenne, akkor azt gondoltam volna, hogy nem csak ennyi távolság után jön elő. Amíg hidegebb idő volt ez az egész még olyan 60 kilométer környékén jött elő. Ahogy melegszik az idő rövidül a táv. mondjuk lehet hogy csak a gép állapota romlik.

Nagyon köszönök minden ötletet!! Ha bármi jut eszetekbe mindent kipróbálok!


Üdv: András


xerxesza írta:
mater25 írta:
Az a probléma, hogy a motor hidegen és előre bemelegítve tökéletes és semmi különösebb baja nincsen. Viszont amikor normálisabb tempóban motorozom vele nagyobb távot (most hétvégén 90-120 km/h és 40 km táv) akkor egy idő után elkezd fulladni mintha hirtelen kevés, vagy túl sok anyagit kapna a gépezet, szabályosan elkezd rángatni.


Üdv előszöris :)

Én viszonylag analfabéta vagyok, csak kérdem, hogy nem az van, hogy kifogy a karbiból a benzin, és lassan jön az utánpótlás? Szóval én egy karbi + benzincső pucolással kezdeném leginkább...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 13, 18:22 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
mater25 írta:
De lehetséges. csak furcsa, hogy miért pont 30-40 km után történik ez?! A hétvégén ezt mindenképpen megnézem, csak az a vicc, hogy az alapjárat ezerrel felmegy, az megy ha anyagellátás hiba lenne az emígyen módosítaná az alapjáratot? Ezt javasolták már erre arra, de igyekszem minden infót begyűjteni amit csak a szakik és a tapasztaltak tudnak adni, hogy amíg Pesten vagyok ha kell alkatrész megvegyem és akkor nem hétvégén vidéken vakarom a fejem.

Ha valami ellátás gond lenne, akkor azt gondoltam volna, hogy nem csak ennyi távolság után jön elő. Amíg hidegebb idő volt ez az egész még olyan 60 kilométer környékén jött elő. Ahogy melegszik az idő rövidül a táv. mondjuk lehet hogy csak a gép állapota romlik.

Nagyon köszönök minden ötletet!! Ha bármi jut eszetekbe mindent kipróbálok!


Üdv: András


xerxesza írta:
mater25 írta:
Az a probléma, hogy a motor hidegen és előre bemelegítve tökéletes és semmi különösebb baja nincsen. Viszont amikor normálisabb tempóban motorozom vele nagyobb távot (most hétvégén 90-120 km/h és 40 km táv) akkor egy idő után elkezd fulladni mintha hirtelen kevés, vagy túl sok anyagit kapna a gépezet, szabályosan elkezd rángatni.


Üdv előszöris :)

Én viszonylag analfabéta vagyok, csak kérdem, hogy nem az van, hogy kifogy a karbiból a benzin, és lassan jön az utánpótlás? Szóval én egy karbi + benzincső pucolással kezdeném leginkább...



Én a tanksapka szellőzőjével kezdeném, mint lehetséges legegyszerűbb probléma, amikor dadog-szarakodik, akkor levenni, hogy kap-e levegőt a tank, aztán Xerx ötletét vizsgálni, aztán indulni el komolyabb beavatkozások irányába!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 38  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség