KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 05, 11:32

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 38  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 13, 20:30 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Hali!

Nekem LC4-em van, a tanksapka szellőzője dugult el amikor ugyanezt produkálta.
Próbáld ki levett tanksapkával, hogy ugyanezt produkálja-e!

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 14, 11:05 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 júl. 12, 23:25
Hozzászólások: 8
pancel írta:
Hali!

Nekem LC4-em van, a tanksapka szellőzője dugult el amikor ugyanezt produkálta.
Próbáld ki levett tanksapkával, hogy ugyanezt produkálja-e!

Üdv,

pancel



Basszus , köszönöm, kipróbálom. azért ez elég hülyén hangzik, de lehetséges :D

Hétvégén jelentkezem, hogy mit sikerült. Bár elég érdekesen tudnék 30km-t tanksapka nélkül motorzni, de megoldom azt hiszem. Az egész rendszert végignézem akkor. Erre az életben soha nem gondoltam volna.

Nagyon szépen köszönöm mindkettőtöknek. Nagyon köszönöm!!!

Üdv: András


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 14, 11:20 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
mater25 írta:
pancel írta:
Hali!

Nekem LC4-em van, a tanksapka szellőzője dugult el amikor ugyanezt produkálta.
Próbáld ki levett tanksapkával, hogy ugyanezt produkálja-e!

Üdv,

pancel



Basszus , köszönöm, kipróbálom. azért ez elég hülyén hangzik, de lehetséges :D

Hétvégén jelentkezem, hogy mit sikerült. Bár elég érdekesen tudnék 30km-t tanksapka nélkül motorzni, de megoldom azt hiszem. Az egész rendszert végignézem akkor. Erre az életben soha nem gondoltam volna.

Nagyon szépen köszönöm mindkettőtöknek. Nagyon köszönöm!!!

Üdv: András


Nem kell feltétlen, csak amikor fullad, akkor lecsavarod, és egyrészt szusszannia kéne, másrészt meg kéne javulnia.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 14, 13:12 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 júl. 12, 23:25
Hozzászólások: 8
xerxesza írta:
mater25 írta:
pancel írta:
Hali!

Nekem LC4-em van, a tanksapka szellőzője dugult el amikor ugyanezt produkálta.
Próbáld ki levett tanksapkával, hogy ugyanezt produkálja-e!

Üdv,

pancel



Basszus , köszönöm, kipróbálom. azért ez elég hülyén hangzik, de lehetséges :D

Hétvégén jelentkezem, hogy mit sikerült. Bár elég érdekesen tudnék 30km-t tanksapka nélkül motorzni, de megoldom azt hiszem. Az egész rendszert végignézem akkor. Erre az életben soha nem gondoltam volna.

Nagyon szépen köszönöm mindkettőtöknek. Nagyon köszönöm!!!

Üdv: András


Nem kell feltétlen, csak amikor fullad, akkor lecsavarod, és egyrészt szusszannia kéne, másrészt meg kéne javulnia.



Értem értem :d úgy lesz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 20, 15:30 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 júl. 19, 18:18
Hozzászólások: 9
üdv érdeklödnék ktm 640 lc4 tipusú motorom van hogy a terepen használom és beragadtam a sárba és a hütöm nagyon bemelegedett bekapcsolt a ventilátor is de nem tudta lehüteni.számit a fagyáló hogy milyen van benne. hol kell leengedni az egész rendszerböl a fagyálot ha cserélni akarom.és hol kell lelékteleniteni


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára ktm 640 lc4 2010 júl. 25, 19:10-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 20, 22:12 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
ktm 640 lc4 írta:
üdv érdeklödnék ktm 640 lc4 tipusú motorom van hogy a terepen használom és beragadtam a sárba és a hütöm nagyon bemelegedett bekapcsolt a ventilátor is de nem tudta lehüteni.számit a fagyáló hogy milyen van benne. hol kell leengedni az egész rendszerböl a fagyálot ha cserélni akarom.és hol kell lelékteleniteni.


Szia!

Nos hát ha elmerült az csak egy szerencsés esemény, akkor lett volna baj ha rögtön fel is robban. :grin:

Szerintem mosd ki alaposan a hűtőbordák közötti részeket (nagynyomású mosóval csak méteres távolságból mert a lamellákat elgörbíti), és jónapot.
A fagyállót nem fogod tudni leengedni belőle csak ha fejre állítod, de én nem is szoktam nagy problémát csinálni belőle, a hűtőből a blokk felé menő csövet (amelyik a legmélyebb szétszedhető pont a vízrendszerben) lekapom és amennyi lefolyik, az lefolyik.
Visszatöltöd a beöntő nyíláson (jobb hűtő teteje) bekevert fagyállóval és ennyi.
Légteleníteni nem kell, nyakig önteni szintén szükségtelen, ugyanis a a cella szintig (vagy picit alá) úgyis le fog menni a vízszint, a többit kinyomja a rendszer.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 20, 22:38 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 13, 21:37
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Szépjónapot Uraim!

A tanácsotokat szeretném kérni. Van egy 2001-es LC4 supermotom, aminek beállt menet közben a blokkja :cry . Ócsán szétbontották és kb 300e rendbe rakni a vasat gyári alkatrészekkel. :O (csapágyak, hajtókar, dugó, henger, olajszivattyú, váltóba tűgörgők stb.) Kérdésem, hogy milyen megoldásokat tudtok ennek mérséklésére. Gondolok itt után gyártott, vagy bontott alkatrészek. Vagy esetleg egy hobbi célú donor motor beszerzése. Ez megoldható-e úgy, hogy ne cinkes motort vegyek.

http://www.kepesmotor.hu/ktm-supermoto/p398488&nc=600

Erről mi a vélemény? Állítólag pályamotorok voltak Szlovákiában vagy hol. És a maradék alkatrészek eladhatóak-e? Nagyon sürgős lenne és előre is köszi a válaszokat.
Nem vagyok rutinos fórumozó, ha valamit rosszul írok vagymitudomén akkor bocs.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 20, 22:42 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Tioman írta:
A tanácsotokat szeretném kérni.


Keresd Petyát, neki olcsón vannak jó cuccai fekete blokkos LC4-hez, lehet, hogy donorblokkot is tud relatíve egy zacskó szotyiért.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 20, 22:55 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Tioman írta:
Szépjónapot Uraim!

A tanácsotokat szeretném kérni. Van egy 2001-es LC4 supermotom, aminek beállt menet közben a blokkja :cry . Ócsán szétbontották és kb 300e rendbe rakni a vasat gyári alkatrészekkel. :O (csapágyak, hajtókar, dugó, henger, olajszivattyú, váltóba tűgörgők stb.) Kérdésem, hogy milyen megoldásokat tudtok ennek mérséklésére. Gondolok itt után gyártott, vagy bontott alkatrészek.


Csapágyakat (tűgörgőseket is), szimmeringeket én itt szoktam venni, nagyságrendileg a KTM árainak feléért (és szinte minden van azonnal, polcról - ami az utóbbi időben sajnos a gyári alkatrészekre nagyon nem jellemzőKép).
Dugattyúból a Wössner-nek van LC4-hez valója, az is durván fele (4xe) a gyárinak. Olajszivattyúja, váltóba cuccai szerintem vannak a Norbinak is jó állapotú bontottak. Amit mégsem sikerül beszerezni, arra ahogy pancel mondja, ott a Petya :yeah

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 20, 22:56 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 13, 21:37
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
pancel írta:
Tioman írta:
A tanácsotokat szeretném kérni.


Keresd Petyát, neki olcsón vannak jó cuccai fekete blokkos LC4-hez, lehet, hogy donorblokkot is tud relatíve egy zacskó szotyiért.

Üdv,

pancel


Köszi a gyors választ, de ki az és hol keressem? :Think


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 20, 22:58 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Tioman írta:
Köszi a gyors választ, de ki az és hol keressem? :Think


Katt IDE, és a profil lapján a Kép gombra kattintva küldhetsz neki üzenetet.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 25, 19:08 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 júl. 19, 18:18
Hozzászólások: 9
köszi szépen ki fogom mosni a hütöt és öntök bele uj fagyálot is.

Az miért lehetséges hogy az elsö fékem állandóan fog brembó fékem van valami elálitodot volna.
üdv ktm 640 lc4.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 25, 19:15 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
ktm 640 lc4 írta:
köszi szépen ki fogom mosni a hütöt és öntök bele uj fagyálot is.

Az miért lehetséges hogy az elsö fékem állandóan fog brembó fékem van valami elálitodot volna.
üdv ktm 640 lc4.


Ez érdekes kérdés, párszor körbe is jártuk, és a legelfogadhatóbbnak az a magyarázat tűnt, hogy valószínűleg felgázosodott a fékfolyadék a fékrendszerben, és a felmelegedett gáz térfogatnövekedése miatt kicsit nyomás alatt van a fékköröd.
Nem tudom, mikor cseréltél fékfolyadékot utoljára, lehet, hogy esedékes lenne lecserélni a fékfolyadékod, kilégteleníteni szépen az egészet, és sanszos, hogy megjavul a fék is ettől a manővertől.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 26, 22:25 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 13, 21:37
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
gencsydani írta:
Tioman írta:
Szépjónapot Uraim!

A tanácsotokat szeretném kérni. Van egy 2001-es LC4 supermotom, aminek beállt menet közben a blokkja :cry . Ócsán szétbontották és kb 300e rendbe rakni a vasat gyári alkatrészekkel. :O (csapágyak, hajtókar, dugó, henger, olajszivattyú, váltóba tűgörgők stb.) Kérdésem, hogy milyen megoldásokat tudtok ennek mérséklésére. Gondolok itt után gyártott, vagy bontott alkatrészek.


Csapágyakat (tűgörgőseket is), szimmeringeket én itt szoktam venni, nagyságrendileg a KTM árainak feléért (és szinte minden van azonnal, polcról - ami az utóbbi időben sajnos a gyári alkatrészekre nagyon nem jellemzőKép).
Dugattyúból a Wössner-nek van LC4-hez valója, az is durván fele (4xe) a gyárinak. Olajszivattyúja, váltóba cuccai szerintem vannak a Norbinak is jó állapotú bontottak. Amit mégsem sikerül beszerezni, arra ahogy pancel mondja, ott a Petya :yeah


Üdvözletem!

Köszönöm a segítséget, de csak nem akar elfogadhatóra olcsósodni ez a blokkfelújítási projekt. A Mayer Norbi által összeírt 11 db csapágy 84e pénz, a fent említett üzletben pedig 66e. Ez a kb 20% is sok pénz, de akkor inkább a garis KTM. A Wössner dugó és a Petya által kínált hajtókarszett és olajpumpa sokat lendít a dolgon, de akkor még mindíg 180e felett vagyok anyagárban nem beszélve a szabadon futóról, ami még mindig kérdőjel. (+munkadíj+olaj) :peace: Újra egy hobbimotor megvételén töröm a fejem. Vajon a 2001-es vázam befogadja a 2006-os 640 LC4 komplett alkatrészeit? Ha ilyet vennék mire kéne figyelni? :Think Mindjárt vége a szezonnak és csak egy helyben toporgok! :(
Előre is köszi mindenkinek.
Üdv, zoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 26, 23:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Tioman írta:
A Mayer Norbi által összeírt 11 db csapágy 84e pénz, a fent említett üzletben pedig 66e. Ez a kb 20% is sok pénz, de akkor inkább a garis KTM.


Mondjuk ekkora összegnél ez a 18e Ft valóban nem komoly tétel (10% se), de gondolod hogy a KTM a narancssárga kartondobozon bármit pluszt is adna (ugyanahhoz) a csapágyhoz a súlyos ezresekért cserébe :?:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 27, 10:52 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
gencsydani írta:
Tioman írta:
A Mayer Norbi által összeírt 11 db csapágy 84e pénz, a fent említett üzletben pedig 66e. Ez a kb 20% is sok pénz, de akkor inkább a garis KTM.


Mondjuk ekkora összegnél ez a 18e Ft valóban nem komoly tétel (10% se), de gondolod hogy a KTM a narancssárga kartondobozon bármit pluszt is adna (ugyanahhoz) a csapágyhoz a súlyos ezresekért cserébe :?:


A hangsúly a garancián van.
Külső forrásból érkező alkatrészre nem fog senki garanciát adni, 18 ezer pénzt meg szerintem egy motrblokk garancia megér.
Pénteken láttam a blokkot dobozban, magam is azt vallom, hogy szükség lesz a garanciára.

Szabadonfutó ügyben EZT lehet, hogy érdemes lenne megnézned, hátha tudsz vele kezdeni valamit.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 27, 14:05 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 júl. 19, 18:18
Hozzászólások: 9
köszi szépen de milyen fékolajat tegyek bele. az nem lehetséges hogy az elsö villa rúgozása rosszul van beállitva a tetején amit tekerni kell és katan egyet ott.ha igen akkor hogy tudom az beállitani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 27, 22:02 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 13, 21:37
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Tioman írta:
gencsydani írta:
Tioman írta:
Szépjónapot Uraim!

A tanácsotokat szeretném kérni. Van egy 2001-es LC4 supermotom, aminek beállt menet közben a blokkja :cry . Ócsán szétbontották és kb 300e rendbe rakni a vasat gyári alkatrészekkel. :O (csapágyak, hajtókar, dugó, henger, olajszivattyú, váltóba tűgörgők stb.) Kérdésem, hogy milyen megoldásokat tudtok ennek mérséklésére. Gondolok itt után gyártott, vagy bontott alkatrészek.


Csapágyakat (tűgörgőseket is), szimmeringeket én itt szoktam venni, nagyságrendileg a KTM árainak feléért (és szinte minden van azonnal, polcról - ami az utóbbi időben sajnos a gyári alkatrészekre nagyon nem jellemzőKép).
Dugattyúból a Wössner-nek van LC4-hez valója, az is durván fele (4xe) a gyárinak. Olajszivattyúja, váltóba cuccai szerintem vannak a Norbinak is jó állapotú bontottak. Amit mégsem sikerül beszerezni, arra ahogy pancel mondja, ott a Petya :yeah


Üdvözletem!

Köszönöm a segítséget, de csak nem akar elfogadhatóra olcsósodni ez a blokkfelújítási projekt. A Mayer Norbi által összeírt 11 db csapágy 84e pénz, a fent említett üzletben pedig 66e. Ez a kb 20% is sok pénz, de akkor inkább a garis KTM. A Wössner dugó és a Petya által kínált hajtókarszett és olajpumpa sokat lendít a dolgon, de akkor még mindíg 180e felett vagyok anyagárban nem beszélve a szabadon futóról, ami még mindig kérdőjel. (+munkadíj+olaj) :peace: Újra egy hobbimotor megvételén töröm a fejem. Vajon a 2001-es vázam befogadja a 2006-os 640 LC4 komplett alkatrészeit? Ha ilyet vennék mire kéne figyelni? :Think Mindjárt vége a szezonnak és csak egy helyben toporgok! :(
Előre is köszi mindenkinek.
Üdv, zoli


Szóval az már látszik, hogy 200e felett lenne a vége. De az összeépítésre vonatkozó kérdésemet újra megkerülte mindenki. Ezzel kapcsolatban van valakinek véleménye, vagy tapasztalata?
Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 28, 2:30 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Tioman írta:
Szóval az már látszik, hogy 200e felett lenne a vége. De az összeépítésre vonatkozó kérdésemet újra megkerülte mindenki. Ezzel kapcsolatban van valakinek véleménye, vagy tapasztalata?
Előre is köszi!


Először is a Vaterás szabadonfutóval ne foglalkozz, a srác most vett tőlem egy bontott szabadonfutót és szerintem a kiszereltet árulja.
Összeépítésről általánosságban. Az összes LC4 blokk az összes LC4 vázba beépíthető gyakorlatilag 93-06-ig. Lényegileg csak az olajzási rendszerben van különbség a vázak közt (persze geometriában és egyéb dolgokban is de ez most nem lényeg). Kis olajkörösök (nincs a vázban olaj) voltak a régi önindító nélküli vázak/blokkok (a 2003as 660-assal bezárólag), a nagy olajkörös modellek pedig az önindítós modellek (ill. a 660 2004-től).
De Te csak blokkot akarsz cserélni ami úgyis önindítós lesz úgyhogy nem lesz gond. Csak jó donort válassz! Ne a kor, hanem az állapot legyen a mérvadó és a fekete blokkot preferáld!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 28, 8:26 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Ismerős?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... er-4030113

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 28, 8:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
xerxesza írta:


Ex-Szepy, ex-Te, ex-Colosfia :?:
De az nem 2001-es volt? :Think

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 28, 9:57 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
gencsydani írta:
Ex-Szepy, ex-Te, ex-Colosfia :?:
De az nem 2001-es volt? :Think


Az.

De, 2001-es. De ezek apróságok :)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 28, 13:52 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesza írta:


Nézdmár, mi mindenre képesek ezek a bolond oroszok. :grin:
Na, ez előtt a mű előtt le a kalappal.
Remélem mostmár lesz végre egy normális gazdája is. :m30

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 07, 14:03 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 júl. 19, 18:18
Hozzászólások: 9
üdv mindekinek.Lecseréltem a ktm 640 lc4 motoromba az olajat mert már cserére szorult,motorex 10w60 vettem bele és a kétt szüröt is kicseréltem,az a kérdésem hogy a blokba nekem ugy 1liter ment bele a vázba 0.6 liter mert nagykörös.kell valahol légteleniteni a rendszert ezek után.mert sokan azt mondták hogy a nagykörösnél légteleniteni. de nem értem miért.ha tudd valaki segiteni kérem segitsen mert nem szeretném tökre vágni a blokomat.

Elöre is Köszönöm! :?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 07, 15:28 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
ktm 640 lc4 írta:
üdv mindekinek.Lecseréltem a ktm 640 lc4 motoromba az olajat mert már cserére szorult,motorex 10w60 vettem bele és a kétt szüröt is kicseréltem,az a kérdésem hogy a blokba nekem ugy 1liter ment bele a vázba 0.6 liter mert nagykörös.kell valahol légteleniteni a rendszert ezek után.mert sokan azt mondták hogy a nagykörösnél légteleniteni. de nem értem miért.ha tudd valaki segiteni kérem segitsen mert nem szeretném tökre vágni a blokomat.

Elöre is Köszönöm! :?


Hali!

Igen, a nagy körösnél valóban kell légteleníteni, de nem nagy művészet. :wink

INNEN képeskönyv formájában letöltheted az olajcsere leírását, amely illusztrálva lépésről lépésre írja le a folyamatot.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 08, 15:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
ktm 640 lc4 írta:
üdv mindekinek.Lecseréltem a ktm 640 lc4 motoromba az olajat mert már cserére szorult,motorex 10w60 vettem bele és a kétt szüröt is kicseréltem,az a kérdésem hogy a blokba nekem ugy 1liter ment bele a vázba 0.6 liter mert nagykörös.kell valahol légteleniteni a rendszert ezek után.mert sokan azt mondták hogy a nagykörösnél légteleniteni. de nem értem miért.ha tudd valaki segiteni kérem segitsen mert nem szeretném tökre vágni a blokomat.

Elöre is Köszönöm! :?

2.1 liternek kell bele mennie!! valamit nem jól csináltál ,vagy eleve nem engedted le az összes olajat....
legalábbis ha a 2003 évjárattól gyártott lc4 nagy olajkörös blokkról beszélünk, akkor biztosan így van.kis olajkörösbe megy 1.2 lityi kb.

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 08, 20:55 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 júl. 19, 18:18
Hozzászólások: 9
halli.
köszönöm szépen.
most tutam hogy lekell légteleniteni eddig nem és ugy jártam vele.lehett valami baja igy esettleg
ha igen akkor mi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 12, 9:27 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
helkló urak!

betyár mostanában azt csinálja,hogy 100felett ha lenyelezem bedadog,üresben teligáz, akkor is. melegen is többször kell indítóznom. egyébként megy rendesen,még ha húzom neki is,hidegen is indul egyből. ha gázról akarom emelni az elejét,akkor is ledadog.gyertya baja lehet? gondoltam már üzemanyag hiányra is. :Think

Pancel kolléga mi a véleményed???

üdv.
pete

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 12, 9:31 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
ktm 640 lc4 írta:
halli.
köszönöm szépen.
most tutam hogy lekell légteleniteni eddig nem és ugy jártam vele.lehett valami baja igy esettleg
ha igen akkor mi.


küldj egy emilt, pdf-ben küldök karbantartási útmutatót fényképekkel illusztráltan. fekete és szürke blokkos is. minden benne van.

üdv.
pete

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 12, 11:18 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
pete27 írta:
helkló urak!

betyár mostanában azt csinálja,hogy 100felett ha lenyelezem bedadog,üresben teligáz, akkor is. melegen is többször kell indítóznom. egyébként megy rendesen,még ha húzom neki is,hidegen is indul egyből. ha gázról akarom emelni az elejét,akkor is ledadog.gyertya baja lehet? gondoltam már üzemanyag hiányra is. :Think

Pancel kolléga mi a véleményed???

üdv.
pete


Nekem egy hete ugyanezt csinálja, én arra gondolok, hogy a benzin kifogy a karbiból.
Na de majd most hétvégén jól megnézem és beszámolok. :wow:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 13, 21:36 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 05, 13:56
Hozzászólások: 15
helló! ma cseréltem én is(nem először) 2.1 l-nek bele kell menni! a vázból le engedted?
ktm 640 lc4 írta:
üdv mindekinek.Lecseréltem a ktm 640 lc4 motoromba az olajat mert már cserére szorult,motorex 10w60 vettem bele és a kétt szüröt is kicseréltem,az a kérdésem hogy a blokba nekem ugy 1liter ment bele a vázba 0.6 liter mert nagykörös.kell valahol légteleniteni a rendszert ezek után.mert sokan azt mondták hogy a nagykörösnél légteleniteni. de nem értem miért.ha tudd valaki segiteni kérem segitsen mert nem szeretném tökre vágni a blokomat.

Elöre is Köszönöm! :?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 14, 15:09 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 júl. 19, 18:18
Hozzászólások: 9
üdv mindenkinek.

vettem fékfolyadékot DOT5 és feltöltötem a fékemet és leléktelenitetem mind a ketött de az elsö fékem még mindig fog miért lehett ez és ilyenkor a mi a teendö. :-(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 17, 19:15 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
pancel írta:
pete27 írta:
helkló urak!

betyár mostanában azt csinálja,hogy 100felett ha lenyelezem bedadog,üresben teligáz, akkor is. melegen is többször kell indítóznom. egyébként megy rendesen,még ha húzom neki is,hidegen is indul egyből. ha gázról akarom emelni az elejét,akkor is ledadog.gyertya baja lehet? gondoltam már üzemanyag hiányra is. :Think

Pancel kolléga mi a véleményed???

üdv.
pete


Nekem egy hete ugyanezt csinálja, én arra gondolok, hogy a benzin kifogy a karbiból.
Na de majd most hétvégén jól megnézem és beszámolok. :wow:

Üdv,

pancel



sikerült megnézned? ma már azt is csinálta,hogy 100fölött egyenletes gáznál csattan a kipuf.
még mindig vmi gyújtásproblémára gondolok,de megvárom hogy te mire jutsz :m30

üdv.
pete

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 17, 19:24 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
ktm 640 lc4 írta:
üdv mindenkinek.

vettem fékfolyadékot DOT5 és feltöltötem a fékemet és leléktelenitetem mind a ketött de az elsö fékem még mindig fog miért lehett ez és ilyenkor a mi a teendö. :-(



szerintem pont rosszat töltöttél bele DOT5.1 helyett. A DOT5-ös szilikonos és tönkreteszi a tömítéseket.

üdv.
pete

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 17, 20:33 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
pete27 írta:
pancel írta:
pete27 írta:
helkló urak!

betyár mostanában azt csinálja,hogy 100felett ha lenyelezem bedadog,üresben teligáz, akkor is. melegen is többször kell indítóznom. egyébként megy rendesen,még ha húzom neki is,hidegen is indul egyből. ha gázról akarom emelni az elejét,akkor is ledadog.gyertya baja lehet? gondoltam már üzemanyag hiányra is. :Think

Pancel kolléga mi a véleményed???

üdv.
pete


Nekem egy hete ugyanezt csinálja, én arra gondolok, hogy a benzin kifogy a karbiból.
Na de majd most hétvégén jól megnézem és beszámolok. :wow:

Üdv,

pancel



sikerült megnézned? ma már azt is csinálta,hogy 100fölött egyenletes gáznál csattan a kipuf.
még mindig vmi gyújtásproblémára gondolok,de megvárom hogy te mire jutsz :m30

üdv.
pete



jelentem nálam valszeg a benzincsap lesz a bűnös! :beer

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 17, 23:15 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
pete27 írta:
pancel írta:
pete27 írta:
helkló urak!

betyár mostanában azt csinálja,hogy 100felett ha lenyelezem bedadog,üresben teligáz, akkor is. melegen is többször kell indítóznom. egyébként megy rendesen,még ha húzom neki is,hidegen is indul egyből. ha gázról akarom emelni az elejét,akkor is ledadog.gyertya baja lehet? gondoltam már üzemanyag hiányra is. :Think

Pancel kolléga mi a véleményed???

üdv.
pete


Nekem egy hete ugyanezt csinálja, én arra gondolok, hogy a benzin kifogy a karbiból.
Na de majd most hétvégén jól megnézem és beszámolok. :wow:

Üdv,

pancel



sikerült megnézned? ma már azt is csinálta,hogy 100fölött egyenletes gáznál csattan a kipuf.
még mindig vmi gyújtásproblémára gondolok,de megvárom hogy te mire jutsz :m30

üdv.
pete


Jaja.

A benzinszint rendben van.
Nekem olyankor csinálja, amikor ráfutok nagy tempóban egy nagyon gödrös, huplis részre.
Olyankor megtorpan mintha a benzin fogyott volna ki, és ha egy pillanatra elengedem és újra ráhúzom a gázt, akkor megy tovább mint a távirat.
Ez akkor ciki, ha éppen előzök egy autót vagy kocsisort.
Kisérő jelenség, hogy amikor elerőtlenedik és elkezd fulladni, olyankor hajlamos elkezdeni durrogni is.

Tököm tudja mi lehet (csak benzinre/karbira gondolok), lehet hogy a magaslati levegő vagy a kínai bányászok sztrájkja az oka.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 20, 16:05 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
pancel írta:
pete27 írta:
helkló urak!

betyár mostanában azt csinálja,hogy 100felett ha lenyelezem bedadog,üresben teligáz, akkor is. melegen is többször kell indítóznom. egyébként megy rendesen,még ha húzom neki is,hidegen is indul egyből. ha gázról akarom emelni az elejét,akkor is ledadog.gyertya baja lehet? gondoltam már üzemanyag hiányra is. :Think

Pancel kolléga mi a véleményed???

üdv.
pete


Nekem egy hete ugyanezt csinálja, én arra gondolok, hogy a benzin kifogy a karbiból.
Na de majd most hétvégén jól megnézem és beszámolok. :wow:

Üdv,

pancel



az a helyzet,hogy kitakarítottam a benzin csapot,a benzintankot,és a karbit.
indulni indul hidegen,de melegen nehezen.
új gyertya,de melegen ritkán ad szikrát a kábel,ezért indul nehezen,és szerintem ezért dadog.
cseréltem a kábelt,de így is ritka.
a tank alatt van a gyújtótekercs,ez meg tud hibásodni?????? :Think
remélem nem az elektronika?!

szerintetek merre tovább???????? :star

üdv.
pete

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 21, 13:59 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 júl. 19, 18:18
Hozzászólások: 9
halli érdeklödnék hogy van nekem egy ktm 640lc4 2004 évjáratú motorom hogy ebbe hogy van a vezérmülánc kell azt esetleg fesziteni vagy automata feszitöje van és ha kell fesziteni hol és hogyan.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 21, 14:11 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
ktm 640 lc4 írta:
halli érdeklödnék hogy van nekem egy ktm 640lc4 2004 évjáratú motorom hogy ebbe hogy van a vezérmülánc kell azt esetleg fesziteni vagy automata feszitöje van és ha kell fesziteni hol és hogyan.


Hááááát a fene tudja... én két éve hozzá nem nyúltam, de nem csörög még. :m28

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 21, 14:38 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
ktm 640 lc4 írta:
halli érdeklödnék hogy van nekem egy ktm 640lc4 2004 évjáratú motorom hogy ebbe hogy van a vezérmülánc kell azt esetleg fesziteni vagy automata feszitöje van és ha kell fesziteni hol és hogyan.


Automata.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 21, 21:34 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 júl. 19, 18:18
Hozzászólások: 9
köszönöm szépen a hozászolásokat

azért kérdezetem mert mikor megyek vele egyenletesen azt veszem észre mintha rángatna vagy ez a tipus eredetileg ilyen nem volt még ilyen motorom de nagyon szeretem

szerintem nagyon bitang gép :yeah


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 21, 22:00 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Nahh, ma túlestem a segédváz cserén.... ennyi bisz-basz, karácsonyfadísz meg lim-lom kacat talán még a céllövöldében sincs, mint amit ennek a lomnak a hátuljára felaggattak. :m17
Már értem miért raktak ebbe a bazárba egy ekkora böhöm nagy traktor motort... hogy ezt a guruló szemétkupacot el tudja tolni. :grin: :m28

Viszont a tapasztalataim felemásak:

Két év alatt nagyjából 15 csavart szórtam el, és vagy öt helyen volt törött-repedt a segédváz, gyanítom, hogy az indexek kábelei tartották egyben ezt a lomot.

El volt törve a kéménytartó hátul, a leghátsó keresztmerevítő, úgy kellett leflexelnem a berúgókarnál a segédvázat mert a süllyesztett imbuszcsavar végtelenítette magát.
A légszűrőház tartó gumibakok el voltak szakadva, a felső két kapcsolódási ponton a vázon kiszopósodott a furat és még sorolhatnám a hibákat.

Érdemes odafigyelni és időnként utánahúzgálni/pótolni a csavarokat.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 22, 4:48 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
basszus pancel már komolyan mondom hihetetlen hogy ktm -ed van.. ennyi nyűgje az országban lévő összes Lc4 nek nem volt összesen mint a tiédnek:) mindenesetre azért aki lc4 et akarna vásárolni a következő években erre ne alapozzon, Pancel egy motorgyilkos :stupid :D

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 22, 8:35 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
bouvard írta:
basszus pancel már komolyan mondom hihetetlen hogy ktm -ed van.. ennyi nyűgje az országban lévő összes Lc4 nek nem volt összesen mint a tiédnek:) mindenesetre azért aki lc4 et akarna vásárolni a következő években erre ne alapozzon, Pancel egy motorgyilkos :stupid :D


Nincs ezzel a szecskavágóval semmi komolyabb gond, ahogy a hivatalos oltós duma mondja: ez azért zörög meg csattog mert KTM... vagy azért mert mindjárt apró szilánkokra hullik. :stupid

Különben meg az a motor amelyik alattam nagy javítás nélkül kibír két évet, az megérdemli, hogy motornak csúfolják. :grin:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 22, 18:49 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 14, 20:46
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Sopron
Sziasztok.
A napokban vettem észre hogy a motoromból olaj szivárog, még csak alig , de szeretném megelőzni a bajt.csináltam egy fényképet hogy pontosan hol. Nehéz ezt orvosolni? itt milyen tömítés van? a segítséget előre is köszi

Kép

_________________
'03 KTM 640 lc4 Supermoto


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 22, 19:14 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
bogoly írta:
Sziasztok.
A napokban vettem észre hogy a motoromból olaj szivárog, még csak alig , de szeretném megelőzni a bajt.csináltam egy fényképet hogy pontosan hol. Nehéz ezt orvosolni? itt milyen tömítés van? a segítséget előre is köszi

Kép


Ez a vízpumpánál van ha jól látom...

Mondanám, hogy kend be sárral az majd eltömíti, de lehet, hogy nem a legfinomabb megoldás lenne. :grin:

Lehet, hogy hülyeséget írok, de úgy tudom, hogy ott egy "O"-gyűrű lakik, lehet, hogy az ment el legelni.
Tényleg, mennyire nehéz azt cserélni?

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 22, 20:35 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 14, 20:46
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Sopron
találtam egy robbantott ábrát ehhez a témához. a 7-es és 17-es o-gyűrű lehet a folyás oka?nehéz kicserélni szerintetek?
Kép

_________________
'03 KTM 640 lc4 Supermoto


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 23, 14:29 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
bogoly írta:
találtam egy robbantott ábrát ehhez a témához. a 7-es és 17-es o-gyűrű lehet a folyás oka?nehéz kicserélni szerintetek?
Kép


Szelepdekni le, vezérműtengely beforgat, hogy a vezlánckerék csavar nútja függőlegesen legyen és már ki is tudod emelni a vízpumpa házat. Visszarakásnál illik körbepasztázni az o-gyűrűknél ill. hogy a pozicionáló stift megfelelő helyen legyen!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 23, 15:36 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 14, 20:46
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Sopron
Köszönöm a választ.veszek 2 olyan o-gyűrűt, meg pasztát és kicserélem akkor :)

_________________
'03 KTM 640 lc4 Supermoto


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 26, 21:23 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 14, 20:46
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Sopron
Sziasztok. lenne egy olyan kérdésem azzal kapcsolatban hogy lecseréltem a motoromban az olajat(640lc4 '03) és 6dl tettem a vázba 1,5l-t pedig a blokkba... de ha egyenesbe állítom a motort akkor majdnem a minimumon van a szint, légtelenítettem is meg minden ahogy a nagykönyvben meg van írva... sokan mondták hogy 2.1l megy bele összesen... ismerősök szerint nem szabad bele többet tenni akkor, de szerintem max-ig fel kéne önteni olajjal úgy lenne a legjobb, mind a motornak mind az én lelki világomnak is :grin: szerintetek nem gáz ha 2.1l-nél több megy bele és csak úgy lesz jó a szint?

_________________
'03 KTM 640 lc4 Supermoto


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 38  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség