KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 05, 9:55

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 38  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 26, 23:17 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
bogoly írta:
Sziasztok. lenne egy olyan kérdésem azzal kapcsolatban hogy lecseréltem a motoromban az olajat(640lc4 '03) és 6dl tettem a vázba 1,5l-t pedig a blokkba... de ha egyenesbe állítom a motort akkor majdnem a minimumon van a szint, légtelenítettem is meg minden ahogy a nagykönyvben meg van írva... sokan mondták hogy 2.1l megy bele összesen... ismerősök szerint nem szabad bele többet tenni akkor, de szerintem max-ig fel kéne önteni olajjal úgy lenne a legjobb, mind a motornak mind az én lelki világomnak is :grin: szerintetek nem gáz ha 2.1l-nél több megy bele és csak úgy lesz jó a szint?


Hali!

A blokkba tényleg 2.1 liter kell, a vázb pedig 6 deci. :wink

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 27, 11:08 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
pancel írta:
bogoly írta:
Sziasztok. lenne egy olyan kérdésem azzal kapcsolatban hogy lecseréltem a motoromban az olajat(640lc4 '03) és 6dl tettem a vázba 1,5l-t pedig a blokkba... de ha egyenesbe állítom a motort akkor majdnem a minimumon van a szint, légtelenítettem is meg minden ahogy a nagykönyvben meg van írva... sokan mondták hogy 2.1l megy bele összesen... ismerősök szerint nem szabad bele többet tenni akkor, de szerintem max-ig fel kéne önteni olajjal úgy lenne a legjobb, mind a motornak mind az én lelki világomnak is :grin: szerintetek nem gáz ha 2.1l-nél több megy bele és csak úgy lesz jó a szint?


Hali!

A blokkba tényleg 2.1 liter kell, a vázb pedig 6 deci. :wink

Üdv,

pancel


Nono, ne tévesszük meg a kollegát! Az össz mennyiség a 2,1liter, ebből kb. 6dl van a vázban. A lényeg, hogy a megadott össz mennyiségnél 1-2 decivel több belemegy ha alaposan le lett engedve az olaj, ez tök normális.
Nem kell mindig az ismerősre hallgatni! Arra kell figyelni, hogy üzemmeleg állapotban felső nívónál legyen lehetőleg a szint. Túltölteni nem kell, mert az a légszűrőházban fog kikötni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 27, 12:16 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Petya írta:
pancel írta:
bogoly írta:
Sziasztok. lenne egy olyan kérdésem azzal kapcsolatban hogy lecseréltem a motoromban az olajat(640lc4 '03) és 6dl tettem a vázba 1,5l-t pedig a blokkba... de ha egyenesbe állítom a motort akkor majdnem a minimumon van a szint, légtelenítettem is meg minden ahogy a nagykönyvben meg van írva... sokan mondták hogy 2.1l megy bele összesen... ismerősök szerint nem szabad bele többet tenni akkor, de szerintem max-ig fel kéne önteni olajjal úgy lenne a legjobb, mind a motornak mind az én lelki világomnak is :grin: szerintetek nem gáz ha 2.1l-nél több megy bele és csak úgy lesz jó a szint?


Hali!

A blokkba tényleg 2.1 liter kell, a vázb pedig 6 deci. :wink

Üdv,

pancel


Nono, ne tévesszük meg a kollegát! Az össz mennyiség a 2,1liter, ebből kb. 6dl van a vázban. A lényeg, hogy a megadott össz mennyiségnél 1-2 decivel több belemegy ha alaposan le lett engedve az olaj, ez tök normális.
Nem kell mindig az ismerősre hallgatni! Arra kell figyelni, hogy üzemmeleg állapotban felső nívónál legyen lehetőleg a szint. Túltölteni nem kell, mert az a légszűrőházban fog kikötni.


Bocs, köszi, hogy javítottál! :god

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 27, 17:47 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 14, 20:46
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Sopron
Rendben ,köszönöm a segítséget, akkor felszintezem üzemmeleg állapotában maximumra

_________________
'03 KTM 640 lc4 Supermoto


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 03, 11:37 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Nem fontos, csak érdekes.

Találtam egy hirdetést: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... 40-4115787

Aszondja:

- Terepen nem használtam, csak túrázásra

Ugyanakkor:

- Adok hozzá: enduró gumit
- Megemelt sárhányó

Akkor most csak én vagyok szkeptikus?????

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 03, 20:12 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesza írta:
Akkor most csak én vagyok szkeptikus?????


Úgy használta szerintem túrára a motorját mint én. :D

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 15, 13:37 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Bács-kiskun megyei kollégák pár éve innen vásárolnak láncot,ők általában egy szezont használják csak terepen, 4-5ezer km utána csere,nem nyúlik nem szakad, az általuk tapasztaltak alapján mertem rendelni én is , 520 as Oring es SEDIS Francia lánc..
eddig semmi gondom vele.. ja és ami a lényeg hogy kemény 10.600.-ft
http://www.gorgoslanc.hu/lancok/motorind.htm

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 15, 19:23 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
bouvard írta:
Bács-kiskun megyei kollégák pár éve innen vásárolnak láncot,ők általában egy szezont használják csak terepen, 4-5ezer km utána csere,nem nyúlik nem szakad, az általuk tapasztaltak alapján mertem rendelni én is , 520 as Oring es SEDIS Francia lánc..
eddig semmi gondom vele.. ja és ami a lényeg hogy kemény 10.600.-ft
http://www.gorgoslanc.hu/lancok/motorind.htm


Postáznak is?

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 15, 19:28 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
bouvard írta:
Bács-kiskun megyei kollégák pár éve innen vásárolnak láncot,ők általában egy szezont használják csak terepen, 4-5ezer km utána csere,nem nyúlik nem szakad, az általuk tapasztaltak alapján mertem rendelni én is , 520 as Oring es SEDIS Francia lánc..
eddig semmi gondom vele.. ja és ami a lényeg hogy kemény 10.600.-ft
http://www.gorgoslanc.hu/lancok/motorind.htm


EXC-re is jó lehet? Ott egy "kicsivel" több sarat meg nyektetést kap.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 16, 16:24 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Jimmy írta:
bouvard írta:
Bács-kiskun megyei kollégák pár éve innen vásárolnak láncot,ők általában egy szezont használják csak terepen, 4-5ezer km utána csere,nem nyúlik nem szakad, az általuk tapasztaltak alapján mertem rendelni én is , 520 as Oring es SEDIS Francia lánc..
eddig semmi gondom vele.. ja és ami a lényeg hogy kemény 10.600.-ft
http://www.gorgoslanc.hu/lancok/motorind.htm


EXC-re is jó lehet? Ott egy "kicsivel" több sarat meg nyektetést kap.

figyu ezt nem tudom ,az én motorom gyárilag 60Le. terepen használom én is ,kap sarat majd rendesen ez is ,bár ilyen Bakonyi buliba ezzel a 130 kilós gőzmozdonnyal biztos nem indulnék el/Fogjuk a motorra/ :lol: sztem a probléma inkább más , ha jól tudom az exc re nem 520 as lánc való.. de amúgy fogalmam sincs..

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 16, 16:30 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
pancel írta:
bouvard írta:
Bács-kiskun megyei kollégák pár éve innen vásárolnak láncot,ők általában egy szezont használják csak terepen, 4-5ezer km utána csere,nem nyúlik nem szakad, az általuk tapasztaltak alapján mertem rendelni én is , 520 as Oring es SEDIS Francia lánc..
eddig semmi gondom vele.. ja és ami a lényeg hogy kemény 10.600.-ft
http://www.gorgoslanc.hu/lancok/motorind.htm


Postáznak is?

Üdv,

pancel


Postán rendeltem én is miután beszéltem a manóval telefonon,annyi hogy érdemes ugye rendelni hozzá + patentszemet ami ha jól emlékszem 560.-FT viszont szólni kell a srácnak hogy milyen patentszemet kérsz mert nekem ezt az összepréselős fajtát küldték amivel semmire se megyek egy esetleges motorozás közbeni cserénél..
amúgy 120 szemes alapból a lánc , nekem a 17-51 es áttétnél még ki kellett szednem 6szemet.

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 17, 17:15 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
ja még annyi hogy ugyanitt 3eft/db vágnak hátsó lánckereket.

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 17, 19:52 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
bouvard írta:
ja még annyi hogy ugyanitt 3eft/db vágnak hátsó lánckereket.


b+, én most rendeltem KTM-től egy 42 fogast, kilencezer mittudomén hányszáz volt.... :m32

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 07, 21:20 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
Hali,

érdeklődnék hogy a 640 lc4 mennyi ideig bírja egy keréken? kb mekkora a táv amit biztonságosan motorkárosodás nélkül lehet vele menni? hallottam olyanról is hogy több olajat tesznek bele 1-2 decivel mennyire fedi ez a valóságot? vagy van valami más megoldás?

köszi a válaszokat.

maX


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 07, 21:28 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
maXtreme írta:
Hali,

érdeklődnék hogy a 640 lc4 mennyi ideig bírja egy keréken? kb mekkora a táv amit biztonságosan motorkárosodás nélkül lehet vele menni? hallottam olyanról is hogy több olajat tesznek bele 1-2 decivel mennyire fedi ez a valóságot? vagy van valami más megoldás?

köszi a válaszokat.

maX


2-300 méternél semmiképp sem célszerű többet menni mert utána gyorsan megellhet a technika!

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 07, 22:32 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
pancel írta:
maXtreme írta:
Hali,

érdeklődnék hogy a 640 lc4 mennyi ideig bírja egy keréken? kb mekkora a táv amit biztonságosan motorkárosodás nélkül lehet vele menni? hallottam olyanról is hogy több olajat tesznek bele 1-2 decivel mennyire fedi ez a valóságot? vagy van valami más megoldás?

köszi a válaszokat.

maX


2-300 méternél semmiképp sem célszerű többet menni mert utána gyorsan megellhet a technika!

Üdv,

pancel


oks thx és mi a helyzet az sm szettel? néztem angol e-bay elég jó áron vannak. valszeg a menyasszonyom bátjával hozatok. meg egy játszós motort is terepre 1000 fontért. nevetséges árak vannak kint. akkor ezt nem kell használnom csak aszfalton. :)

szép tervek csak jöjjön össze.

am köszi a választ

ui: Pancel ha tényleg hozatok egy mocit kintről elcserélhetjük az sm szetted az enduróra.

minden jót.

maX


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 08, 4:14 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
maXtreme írta:
oks thx és mi a helyzet az sm szettel?

ui: Pancel ha tényleg hozatok egy mocit kintről elcserélhetjük az sm szetted az enduróra.

minden jót.

maX


Írtam neked privát üzit!

Azt nem ígérem meg, hogy megvárom míg megérkezik a motorod kintről, ha időközben beesik valami jó cserelehetőség én lehető leggyorsabban le akarom cserélni a kerekeket.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 08, 20:37 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
Hali mindenkinek,

Ma kb. 5 perc állatkodás után :m28 betoltam a gépet a garázsba és szétrobbantottam, :m26 mivel koszos is meg csak úgy kíváncsiságból. :yeah

Amit találtam :
- karburátorban olajsarat. :cry
Csatolmány:
Magyarázat: Karburátorban olajsár.
olajsár.jpg
olajsár.jpg [ 97.4 KiB | Megtekintve 39640 alkalommal. ]


- levegőszűrő házban olajat. (mikor levettem az oldalát folyt ki az olaj) :cry
- levegőszűrőre olajsár ráépülve. :cry
- karburátor belsejében a "redukciós tű" vagy "schubertű" (nem tudom ti hogy hívjátok) el van kopva de rendesen. :cry
Csatolmány:
Magyarázat: redukciós tű elkopva
redukciós tű.jpg
redukciós tű.jpg [ 155.18 KiB | Megtekintve 39640 alkalommal. ]


Ezek után arra a következtetésre jutottam, hogy kellene pár dolog a masinához, ha már szétszedtem:
147,5 illetve 47,5-es fúvóka.
Lengőkarra műanyag védő a lánc és a lengőkar közé.
Gumi a karburátor és a levegőszűrő ház közé.
Schubertű vagy redukciós tű illetve ennek a fúvókája.
Valami normális bal oldali visszapillantó tükör felfogatással együtt.
Alsó motorvédő burkolat aminek a gyári száma: 58412099044 (nem ez a legfontosabb)
Jobbos-balos hátsó kapaszkodó ami oldalról megy az ülés mögé felülre.
Berugókarban lévő rugó mivel menet közben is kifordul a berugókar.
Valami tuning levegőszűrő.
Oldal sztender felhúzó rugó (mind a kettő).
Kellene egy új lánc is illetve egy 17:42 fogaskerékpár. (meg Panceltól az SM szett :m30 )

Illetve ha van valakinek elfekvőben rövid első sárvédő és nem kell akkor olcsójéé megvételezném. 8)

Ha valami még eszembe jut kiabálok.

Am kb hó végére tudok anyagilag is hozzájárulni a nagyon kedvezményes árakhoz.

Köszönöm mindenkinek a segítséget és hogy feltúrja nekem a nemhasználatos tárgyak/alkatrészek dobozát.
Ha valakinek van valamije ne titkolja dobjon privit pls. Bármi egyéb hozzászólást szívesen veszek.
minden jót

maX


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 09, 22:53 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 13, 21:37
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
maXtreme írta:
Hali mindenkinek,


Ezek után arra a következtetésre jutottam, hogy kellene pár dolog a masinához, ha már szétszedtem:
147,5 illetve 47,5-es fúvóka.
Lengőkarra műanyag védő a lánc és a lengőkar közé.
Gumi a karburátor és a levegőszűrő ház közé.
Schubertű vagy redukciós tű illetve ennek a fúvókája.
Valami normális bal oldali visszapillantó tükör felfogatással együtt.
Alsó motorvédő burkolat aminek a gyári száma: 58412099044 (nem ez a legfontosabb)
Jobbos-balos hátsó kapaszkodó ami oldalról megy az ülés mögé felülre.
Berugókarban lévő rugó mivel menet közben is kifordul a berugókar.
Valami tuning levegőszűrő.
Oldal sztender felhúzó rugó (mind a kettő).
Kellene egy új lánc is illetve egy 17:42 fogaskerékpár. (meg Panceltól az SM szett :m30 )

Illetve ha van valakinek elfekvőben rövid első sárvédő és nem kell akkor olcsójéé megvételezném. 8)

Ha valami még eszembe jut kiabálok.

Am kb hó végére tudok anyagilag is hozzájárulni a nagyon kedvezményes árakhoz.

Köszönöm mindenkinek a segítséget és hogy feltúrja nekem a nemhasználatos tárgyak/alkatrészek dobozát.
Ha valakinek van valamije ne titkolja dobjon privit pls. Bármi egyéb hozzászólást szívesen veszek.
minden jót

maX

Szia!
Nekem van elég sok minden a felsoroltak közül. Még SM szettem is mondjuk 80 forintért.
2001-es LC4-et szétbontottam, mindene eladó jó drágán :D
Sajnos valahogy pénzt kéne kimentenem az alkatrészekből. Ha valakinek kell valami írjon.

Üdv. Zoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 09, 22:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Tioman írta:
Még SM szettem is mondjuk 80 forintért.i


Az még lehet hogy engem is érdekelne (bár leghamarabb csak jövő hónapban)...részletek :?:
(jöhet privátban is)

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 10, 10:00 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
Tioman írta:
maXtreme írta:
Hali mindenkinek,


Ezek után arra a következtetésre jutottam, hogy kellene pár dolog a masinához, ha már szétszedtem:
147,5 illetve 47,5-es fúvóka.
Lengőkarra műanyag védő a lánc és a lengőkar közé.
Gumi a karburátor és a levegőszűrő ház közé.
Schubertű vagy redukciós tű illetve ennek a fúvókája.
Valami normális bal oldali visszapillantó tükör felfogatással együtt.
Alsó motorvédő burkolat aminek a gyári száma: 58412099044 (nem ez a legfontosabb)
Jobbos-balos hátsó kapaszkodó ami oldalról megy az ülés mögé felülre.
Berugókarban lévő rugó mivel menet közben is kifordul a berugókar.
Valami tuning levegőszűrő.
Oldal sztender felhúzó rugó (mind a kettő).
Kellene egy új lánc is illetve egy 17:42 fogaskerékpár. (meg Panceltól az SM szett :m30 )

Illetve ha van valakinek elfekvőben rövid első sárvédő és nem kell akkor olcsójéé megvételezném. 8)

Ha valami még eszembe jut kiabálok.

Am kb hó végére tudok anyagilag is hozzájárulni a nagyon kedvezményes árakhoz.

Köszönöm mindenkinek a segítséget és hogy feltúrja nekem a nemhasználatos tárgyak/alkatrészek dobozát.
Ha valakinek van valamije ne titkolja dobjon privit pls. Bármi egyéb hozzászólást szívesen veszek.
minden jót

maX

Szia!
Nekem van elég sok minden a felsoroltak közül. Még SM szettem is mondjuk 80 forintért.
2001-es LC4-et szétbontottam, mindene eladó jó drágán :D
Sajnos valahogy pénzt kéne kimentenem az alkatrészekből. Ha valakinek kell valami írjon.

Üdv. Zoli


Hali,

Pű.be átküldhetnéd hogy miért mennyit kérsz, illetve az sm szettről képeket.

Előre is köszi.

maX


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 10, 22:18 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 13, 21:37
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Tioman írta:
maXtreme írta:
Hali mindenkinek,


Ezek után arra a következtetésre jutottam, hogy kellene pár dolog a masinához, ha már szétszedtem:
147,5 illetve 47,5-es fúvóka.
Lengőkarra műanyag védő a lánc és a lengőkar közé.
Gumi a karburátor és a levegőszűrő ház közé.
Schubertű vagy redukciós tű illetve ennek a fúvókája.
Valami normális bal oldali visszapillantó tükör felfogatással együtt.
Alsó motorvédő burkolat aminek a gyári száma: 58412099044 (nem ez a legfontosabb)
Jobbos-balos hátsó kapaszkodó ami oldalról megy az ülés mögé felülre.
Berugókarban lévő rugó mivel menet közben is kifordul a berugókar.
Valami tuning levegőszűrő.
Oldal sztender felhúzó rugó (mind a kettő).
Kellene egy új lánc is illetve egy 17:42 fogaskerékpár. (meg Panceltól az SM szett :m30 )

Illetve ha van valakinek elfekvőben rövid első sárvédő és nem kell akkor olcsójéé megvételezném. 8)

Ha valami még eszembe jut kiabálok.

Am kb hó végére tudok anyagilag is hozzájárulni a nagyon kedvezményes árakhoz.

Köszönöm mindenkinek a segítséget és hogy feltúrja nekem a nemhasználatos tárgyak/alkatrészek dobozát.
Ha valakinek van valamije ne titkolja dobjon privit pls. Bármi egyéb hozzászólást szívesen veszek.
minden jót

maX

Szia!
Nekem van elég sok minden a felsoroltak közül. Még SM szettem is mondjuk 80 forintért.
2001-es LC4-et szétbontottam, mindene eladó jó drágán :D
Sajnos valahogy pénzt kéne kimentenem az alkatrészekből. Ha valakinek kell valami írjon.

Üdv. Zoli


Jövő héten teszek fel képeket!

Zoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 12, 19:43 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 13, 21:37
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Tioman írta:
Tioman írta:
maXtreme írta:
Hali mindenkinek,


Ezek után arra a következtetésre jutottam, hogy kellene pár dolog a masinához, ha már szétszedtem:
147,5 illetve 47,5-es fúvóka.
Lengőkarra műanyag védő a lánc és a lengőkar közé.
Gumi a karburátor és a levegőszűrő ház közé.
Schubertű vagy redukciós tű illetve ennek a fúvókája.
Valami normális bal oldali visszapillantó tükör felfogatással együtt.
Alsó motorvédő burkolat aminek a gyári száma: 58412099044 (nem ez a legfontosabb)
Jobbos-balos hátsó kapaszkodó ami oldalról megy az ülés mögé felülre.
Berugókarban lévő rugó mivel menet közben is kifordul a berugókar.
Valami tuning levegőszűrő.
Oldal sztender felhúzó rugó (mind a kettő).
Kellene egy új lánc is illetve egy 17:42 fogaskerékpár. (meg Panceltól az SM szett :m30 )

Illetve ha van valakinek elfekvőben rövid első sárvédő és nem kell akkor olcsójéé megvételezném. 8)

Ha valami még eszembe jut kiabálok.

Am kb hó végére tudok anyagilag is hozzájárulni a nagyon kedvezményes árakhoz.

Köszönöm mindenkinek a segítséget és hogy feltúrja nekem a nemhasználatos tárgyak/alkatrészek dobozát.
Ha valakinek van valamije ne titkolja dobjon privit pls. Bármi egyéb hozzászólást szívesen veszek.
minden jót

maX

Szia!
Nekem van elég sok minden a felsoroltak közül. Még SM szettem is mondjuk 80 forintért.
2001-es LC4-et szétbontottam, mindene eladó jó drágán :D
Sajnos valahogy pénzt kéne kimentenem az alkatrészekből. Ha valakinek kell valami írjon.

Üdv. Zoli


Jövő héten teszek fel képeket!

Zoli


Tettem fel képet. http://www.kepesmotor.hu/felni/p471015
A klubban persze 80 az ára. :m33
ELKELT!!
Zoli


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Tioman 2010 okt. 30, 23:30-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 12, 21:19 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
Kérdésem az lenne hogy kinek mi a véleménye erről?

A 10. oldaltól érdekes. Én megpróbálnám a 157,5-es főfúvókát illetve a 47,5-es alapjárati fúvókát. Megnyitnám egy kicsit a levegőszűrő házat hogy több levegőt kapjon.

Vélemények / tapasztalatok.

Bármit szívesen fogadok.

üdv maX


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 13, 4:26 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
maXtreme írta:
Kérdésem az lenne hogy kinek mi a véleménye [url]http://sarahturnerphotography.com/dorkpunch/KTM%20LC4/LC4%20BST%2040%20Bible.pdf[url]erről?[/url]

A 10. oldaltól érdekes. Én megpróbálnám a 157,5-es főfúvókát illetve a 47,5-es alapjárati fúvókát. Megnyitnám egy kicsit a levegőszűrő házat hogy több levegőt kapjon.

Vélemények / tapasztalatok.

Bármit szívesen fogadok.

üdv maX


Biztosan hozzászólnak majd a nálam okosabb kollégák is, de azért én is hozzászólok, végülis több szem jobban hall... :D

A karbi átfúvókázása alapvetően jó dolog, de önmagában vajmi kevés, kell hozzá (ahogy írtad is) a légszűrőház megnyitása (Ha endurózól akkor ennek lehetnek komoly hátrányai is), és kell hozzá egy nyitott kipufogó rendszer, illetve erősen javasolt a karburátorhoz kapcsolt vákuumos kütyü (tényleg, azt hogy hívják?) levakítása is.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 13, 9:06 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
pancel írta:
Biztosan hozzászólnak majd a nálam okosabb kollégák is, de azért én is hozzászólok, végülis több szem jobban hall... :D

A karbi átfúvókázása alapvetően jó dolog, de önmagában vajmi kevés, kell hozzá (ahogy írtad is) a légszűrőház megnyitása (Ha endurózól akkor ennek lehetnek komoly hátrányai is), és kell hozzá egy nyitott kipufogó rendszer, illetve erősen javasolt a karburátorhoz kapcsolt vákuumos kütyü (tényleg, azt hogy hívják?) levakítása is.

Üdv,

pancel


Hali,

a kipuffom nyitott eléggé szerintem mivel egy "rohadt hangos paraszt" dob van rajta. (aminek viszont nagyon tetszik a hangja)
Csatolmány:
Magyarázat: kipuff 2
0f8_2_big.jpg
0f8_2_big.jpg [ 50.36 KiB | Megtekintve 39617 alkalommal. ]
Csatolmány:
Magyarázat: Kipuff 1
0f8_1_big.jpg
0f8_1_big.jpg [ 45.14 KiB | Megtekintve 39617 alkalommal. ]


A vákumos kütyüről viszont szívesen olvasnék pár sort , hogy hol van és hogy kell levakítani.

előre is köszi.

üdv maX


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 13, 9:20 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
A vákumos kütyüről viszont szívesen olvasnék pár sort , hogy hol van és hogy kell levakítani.

előre is köszi.

üdv maX[/quote]

Dobj egy ímélcímet és küldöm az anyagot.

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 15, 18:53 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
Az email címet elküldtem :yeah az emailt megkaptam de Sanyi én egy nyavajás mukkot se beszélek (olvasok , írok) németül és így olyan mintha nem küldtél volna semmit :D Szal vagy angolosítani vagy honosítani kellene hogy használható legyen az egyszerű földi halandóknak mint amilyen én vok. Egy kis segítség kellene pls. :god

De asszem a legjobb tuning az lesz majd valamikor ha veszek egy keihin fcr41-es karbit.

Viszont a másik problémám az meg az hogy nem tudom kilazítani az első teló légtelenítő csavarjait :fuck

Valakinek valami építőjellegű ötlete ? :Think

Üdv

maX


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 16, 8:35 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
No senkinek semmi ötlete?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 16, 18:54 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
maXtreme írta:
A vákumos kütyüről viszont szívesen olvasnék pár sort , hogy hol van és hogy kell levakítani.


Semmi különlegesség nincs benne, a vákuumszelepről (fekete műanyag pipa) lehúzod a stekkert, a karburátorról meg leveszed a két vákuumcsövet és ledugózod a karbin azok furatait.
Kissé idegbetegebb lesz a motorod, ha még fúvókával is utánamész, akkor nagyon "hülyére" be tudod lőni a motort.
A Keihin karbi jó ugyan de szerintem (ez szigorúan saját vélemény) nem annyival jobb mint amennyibe kerül.
Nyitott szívóág, jól befúvókázott karbi, vákuumos "hülyebiztosítás" kiiktatása és egy rendesen behangolt nyitott dob csodákra képes, és ha jól összelövöd a rendszert akkor elenyésző a különbség, pláne endurózásnál.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 16, 19:01 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
pancel írta:
maXtreme írta:
A vákumos kütyüről viszont szívesen olvasnék pár sort , hogy hol van és hogy kell levakítani.


Semmi különlegesség nincs benne, a vákuumszelepről (fekete műanyag pipa) lehúzod a stekkert, a karburátorról meg leveszed a két vákuumcsövet és ledugózod a karbin azok furatait.
Kissé idegbetegebb lesz a motorod, ha még fúvókával is utánamész, akkor nagyon "hülyére" be tudod lőni a motort.
A Keihin karbi jó ugyan de szerintem (ez szigorúan saját vélemény) nem annyival jobb mint amennyibe kerül.
Nyitott szívóág, jól befúvókázott karbi, vákuumos "hülyebiztosítás" kiiktatása és egy rendesen behangolt nyitott dob csodákra képes, és ha jól összelövöd a rendszert akkor elenyésző a különbség, pláne endurózásnál.

Üdv,

pancel


Köszönöm szépen kollega a fent leírtak alapján hétfőn átalakítom a karbit.

üdv maX


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 17, 18:10 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
A Keihin karbi jó ugyan de szerintem (ez szigorúan saját vélemény) nem annyival jobb mint amennyibe kerül.


Üdv,

pancel[/quote]

Köszönöm szépen kollega a fent leírtak alapján hétfőn átalakítom a karbit.

üdv maX[/quote]
Hidd el pancel ,sokkal jobb mint amennyivel drágább:)

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 17, 18:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
bouvard írta:
Hidd el pancel ,sokkal jobb mint amennyivel drágább:)


Egyetértek...de főleg kérdezzétek meg Mcemrut, neki volt ugyanazon a motoron Sommer-féle tuningos Mikuni karbi is meg Keihin is és szerinte is ég és föld a különbség (az utóbbi javára) :!:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 17, 19:04 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Nekem azt senki ne mondja, hogy egy RENDESEN összelőtt Mikunis rendszernél milyen sokkal jobb endurozni egy keihines rendszerrel mert az hülyeség.
Supermotonál van valamennyi értelme, de endurónál értelmetlen.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 17, 19:36 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Nekem azt senki ne mondja, hogy egy RENDESEN összelőtt Mikunis rendszernél milyen sokkal jobb endurozni egy keihines rendszerrel mert az hülyeség.
Supermotonál van valamennyi értelme, de endurónál értelmetlen.

Üdv,

pancel


Endurora nem próbáltam Mikuni-s LC4-et, úgyhogy nem tudom. Nekem teljesen megfelelt a Keihines megoldás is, de egy próba után szerintem Te sem azzal ülnél vissza a hisztispicsára, hogy az mennyivel jobb... :Think

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 17, 19:59 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
gencsydani írta:
Endurora nem próbáltam Mikuni-s LC4-et, úgyhogy nem tudom. Nekem teljesen megfelelt a Keihines megoldás is, de egy próba után szerintem Te sem azzal ülnél vissza a hisztispicsára, hogy az mennyivel jobb... :Think


Endurónál nem fogod végrejáratni a motort és pláne nem fogsz olyan intenzív kigyorsításokat végezni.
Persze lehet vitatkozni melyik a jobb, sosem lenne vége a vitának de én akkor is azt mondom, hogy Keihin azoknak való, akik supermotozásnál a tizedmásodpercekért remegnek.
Ha meg versenynél vagy teljesítményhatáron történő motorozásról van szó, akkor meg ott a Dell'orto, az kategóriákkal olcsóbb és azzal is tol olyat a motor mint a gőzmozdony.
Én változatlanul annak a híve vagyok, hogy kinyitni a levegőt, kinyitni a kipufogót, vákkuumos karbifojtást kiiktatni, fúvókákat kicserélni meg a suber rugót visszavágni, az is majdnem ugyanazt eredményezi, feltéve ha eltalálja a dolgozó a fúvókaméretet.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 17, 20:27 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Endurónál nem fogod végrejáratni a motort és pláne nem fogsz olyan intenzív kigyorsításokat végezni.
Persze lehet vitatkozni melyik a jobb, sosem lenne vége a vitának de én akkor is azt mondom, hogy Keihin azoknak való, akik supermotozásnál a tizedmásodpercekért remegnek.


Szerintem komoly félreértésben vagy, a Keihin-t nem elsősorban a nagyobb teljesítmény miatt teszik fel (főleg utólag) a motorra, sokkal inkább a nagyságrendnyivel jobb gázreakció miatt. Ez utóbbi pedig - bár én béna vagyok, de - nekem nagyon sokszor nagyon jól jött terepen (is) :!: De kérdezd meg mondjuk Jimmy-t ha nekem nem hiszel hogy a Bakonyba milyen motorral menne szívesebben, egy S-es DR-Z-vel vagy egy EXC 125-tel (csúcsteljesítményben ugyanannyit tud a 2 motor)...

Ha annyira kurva jó lenne az a Mikuni, az injektor-korszakig nem FCR-MX /vagy nagyon hasonló Mikuni TM(R)/ lett volna az összes krossz és versenyenduro gépen...szerintem :Think

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 17, 20:55 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
gencsydani írta:

Szerintem komoly félreértésben vagy, a Keihin-t nem elsősorban a nagyobb teljesítmény miatt teszik fel (főleg utólag) a motorra, sokkal inkább a nagyságrendnyivel jobb gázreakció miatt. Ez utóbbi pedig - bár én béna vagyok, de - nekem nagyon sokszor nagyon jól jött terepen (is) :!: De kérdezd meg mondjuk Jimmy-t ha nekem nem hiszel hogy a Bakonyba milyen motorral menne szívesebben, egy S-es DR-Z-vel vagy egy EXC 125-tel (csúcsteljesítményben ugyanannyit tud a 2 motor)...

Ha annyira kurva jó lenne az a Mikuni, az injektor-korszakig nem FCR-MX /vagy nagyon hasonló Mikuni TM(R)/ lett volna az összes krossz és versenyenduro gépen...szerintem :Think


Szerintem Te is komoly félreértésben vagy a karburátorok működését illetően.
A gázreakció elsődlegesen a keverékképzéstől függ, hogy mennyire képes egy karburátor homogén üzemanyag-levegő keveréket kialakítani.
Ha nem tökéletes a keverékképzés (ergo nincs összehangolva a rendszer), akkor a gázreakció is késni fog bármilyen karburátor is van fent.
Többször nem írom le, de zárt levegőrendszerrel a Keihin is egy buta karburátor, fojtott kipufogóval meg olyan mindegy, hogy lenne vagy nem Keihin a rendszerben.
A Mikuni is azért buta alapból mert a környezetvédelmi előírások miatt ilyenre kell beállítani, de fúvókázással, rendszernyitással és megfelelő összehangolással majdnem ugyanazt eléred vele mint egy Keihinnel.
Nekem mondhat bárki bármit, a Keihintől nem vagyok annyira elájulva, hogy értelmét lássam, de mindenki maga döntse el, hogy mit akar a motorjára szerelni.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 17, 21:34 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Nekem meg fingom sincs hogy miről hadováltok itt! Én azt se tudom van-e karbi a motoromon. Az a lényeg hogy ha lekenem a gázt,akkor elinduljon mint a vadsertés.

U.I. Az új cuccokkal szerintem erősebb lett. Most tömettem ki a kipufogót is,szerintem az is dobott rajta. Egyszóval,most fasza lett,bár ma még nem bántottam annyira!

U.I. 2. Normálisan,lassan menni,KURVA NEHÉZ!!!!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 17, 21:57 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 13, 21:37
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Igyexem a témánál maradni, azt hiszem az én mocimban is van karbi.
Viszont szar az akksim és ezzel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni.
Hol és milyen akksit kéne vennem, mert ami benne van (YUASA YTZ10S) horror áron
kínálják ( 45-50.000 ) :O .Tud valaki valami akciós nagyon jó megoldást? ( ja igen, LC4)
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 17, 22:06 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Tioman írta:
Igyexem a témánál maradni, azt hiszem az én mocimban is van karbi.
Viszont szar az akksim és ezzel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni.
Hol és milyen akksit kéne vennem, mert ami benne van (YUASA YTZ10S) horror áron
kínálják ( 45-50.000 ) :O .Tud valaki valami akciós nagyon jó megoldást? ( ja igen, LC4)
Köszi!


Beszélj Pete27-el, neki van negyedannyiért is.
A Yuasa drága, nem éri meg, és nem is tud sokkal többet mint egy magyar akksi vagy egy Banner akku.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 17, 22:21 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
Nos mivel folyamatosan próbálok informálódni a karbi tuninggal kapcsolatban és marha sok infót gyűjtöttem. Megpróbálok egy 157.5 főfúvókát, egy 47,5 -es alapjáratit kinyitom a levegőt. (egyenlőre csak ülés alatt) A kipuff rendszerem meg full nyitott.

Az eredményről meg beszámolok.

üdv maX


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 17, 22:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Szerintem Te is komoly félreértésben vagy a karburátorok működését illetően.
A gázreakció elsődlegesen a keverékképzéstől függ, hogy mennyire képes egy karburátor homogén üzemanyag-levegő keveréket kialakítani.
Ha nem tökéletes a keverékképzés (ergo nincs összehangolva a rendszer), akkor a gázreakció is késni fog bármilyen karburátor is van fent.
Többször nem írom le, de zárt levegőrendszerrel a Keihin is egy buta karburátor, fojtott kipufogóval meg olyan mindegy, hogy lenne vagy nem Keihin a rendszerben.
A Mikuni is azért buta alapból mert a környezetvédelmi előírások miatt ilyenre kell beállítani, de fúvókázással, rendszernyitással és megfelelő összehangolással majdnem ugyanazt eléred vele mint egy Keihinnel.
Nekem mondhat bárki bármit, a Keihintől nem vagyok annyira elájulva, hogy értelmét lássam, de mindenki maga döntse el, hogy mit akar a motorjára szerelni.

Üdv,

pancel


Lehet hogy nekem nem szakmám ez a dolog, de azt szerintem józan paraszti ésszel is könnyű belátni, hogy gyorsabban fog a megfelelő mennyiségű benzin-levegő keverék a hengerbe bejutni, ha nem kell még azt is megvárni hogy egy membrán alatt-fölött légnyomás-különbség alakuljon ki majd ennek hatására elkezdjen emelkedni a súber, hanem a markolat elforgatásával egyidőben nyílik a porlasztó torka, ráadásul még egy külön pumpa is locsolja befelé a szívócsőbe az anyagot. Szerintem. :Think
És igen, nyilván kell a megfelelő levegőmennyiség is, a kipufogó esetében viszont a gyári SXC mindenféle berhelés nélkül is tökéletesen megfelel a célnak (több, ilyen módon összeállított motort is próbáltam).

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 17, 22:25 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
maXtreme írta:
kinyitom a levegőt. (egyenlőre csak ülés alatt)


Egyszerűen vedd le a légszűrőház fedelét, az tökéletesen elegendő volt 190-es főfúvókával is (FCR-rel).

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 17, 22:54 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
gencsydani írta:
maXtreme írta:
kinyitom a levegőt. (egyenlőre csak ülés alatt)


Egyszerűen vedd le a légszűrőház fedelét, az tökéletesen elegendő volt 190-es főfúvókával is (FCR-rel).


Endurohoz az nem a legjobb megoldás . :Think

De majd holnap összerakom azt holnap vagy holnapután beszámolok a tényekről.

és csak hogy tudjátok nem vagyok full amatőr aki csak pofázik a levegőbe.

a versenyautóm: kb. 700kg és 170-180 Ló

Carstylingon

Yutyúbon

De az 4 kerekű ez meg 2 viszont az alapok mindenhol ugyanazok. Több üzemanyaghoz több levegő és minden gyári tiltást késleltetést és a környezetvédelmi szabályok miatt beiktatott elektromos dolgok kiiktatásával teljesítmény növelhető. Tökéletes égés nincs csak elméletileg. Szóval benyát neki levegővel, ez az alap. utána lehet finomítani.

De télleg leírom a tapasztaltakat ha összerakom a karbit a nagyobb fúvókákkal.

üdv maX


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 17, 23:02 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
maXtreme írta:
gencsydani írta:

Egyszerűen vedd le a légszűrőház fedelét, az tökéletesen elegendő volt 190-es főfúvókával is (FCR-rel).


Endurohoz az nem a legjobb megoldás . :Think


Az EXC-nek gyárilag nyitott a légszűrőház az ülés felől, pedig annál endurobb motor kevés van...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 17, 23:10 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
gencsydani írta:
maXtreme írta:
gencsydani írta:

Egyszerűen vedd le a légszűrőház fedelét, az tökéletesen elegendő volt 190-es főfúvókával is (FCR-rel).


Endurohoz az nem a legjobb megoldás . :Think


Az EXC-nek gyárilag nyitott a légszűrőház az ülés felől, pedig annál endurobb motor kevés van...



Ha azt vesszük nekem is nyitott mert az ülés alatt van a légszűrőház teteje és gyárilag ki van vágva. Ott van az a gumi izé ami bevezeti a levegőt igaz értelmét nem látom annak a guminak, úgyhogy vissza se rakom.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 17, 23:26 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
maXtreme írta:
Ha azt vesszük nekem is nyitott mert az ülés alatt van a légszűrőház teteje és gyárilag ki van vágva. Ott van az a gumi izé ami bevezeti a levegőt igaz értelmét nem látom annak a guminak, úgyhogy vissza se rakom.


Nem, az akkor lesz nyitott, ha fogsz egy csavarhúzót és a légszűrház négy sarkán kitekered a kis csavarkákat, majd leveszed a fedelet és elegáns mozdulattal áthajítod a vállad felett. Nekem így volt a 625-ön (csak nem én dobtam el hanem valamelyik előző tulaj) és hibátlanul működött a dolog. Az EXC-n meg gyárilag sincs semmiféle takarás...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 17, 23:32 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
gencsydani írta:
maXtreme írta:
Ha azt vesszük nekem is nyitott mert az ülés alatt van a légszűrőház teteje és gyárilag ki van vágva. Ott van az a gumi izé ami bevezeti a levegőt igaz értelmét nem látom annak a guminak, úgyhogy vissza se rakom.


Nem, az akkor lesz nyitott, ha fogsz egy csavarhúzót és a légszűrház négy sarkán kitekered a kis csavarkákat, majd leveszed a fedelet és elegáns mozdulattal áthajítod a vállad felett. Nekem így volt a 625-ön (csak nem én dobtam el hanem valamelyik előző tulaj) és hibátlanul működött a dolog. Az EXC-n meg gyárilag sincs semmiféle takarás...


Az úgy oké és a vízzel mi lesz ami oda beverődik? esetleg beleborulok a vízbe? ott fog a legkönnyebben bemenni a tetején (ülés alatt) nem hiszem hogy annyira veszélyes a kivágás illetve a vízbejutás. szerintem. de már kapok egy gyári kivágott oldal levegőszűrő fedelet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 17, 23:45 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
maXtreme írta:
Az úgy oké és a vízzel mi lesz ami oda beverődik? esetleg beleborulok a vízbe? ott fog a legkönnyebben bemenni a tetején (ülés alatt) nem hiszem hogy annyira veszélyes a kivágás illetve a vízbejutás. szerintem. de már kapok egy gyári kivágott oldal levegőszűrő fedelet.


Víz nem tudom hogy verődne be...ha meg beleborulsz, akkor így is-úgy is befolyik. Ha oldalt kivágod, akkor meg még bele se kell borulnod hozzá...
Az EXC-nek is pont ez a baja, hogy alul-oldalt ezer különböző darabból van összetoldozgatva az airbox, így ha nagy por van, akár 100 km alatt is takarítás-éretté válhat a légszűrő...és persze a gázlóképesség is sokkal rosszabb mintha csak felül lenne nyitott a doboz :pokeas:
Itt van jobboldalt egy SX légszűrőháza, tisztán látszik hogy felülről teljesen nyitott az egész.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára gencsydani 2010 okt. 18, 0:01-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 38  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség