KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 15, 22:20

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 259 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 23, 20:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
Bakker, ez volt az első tippem :( De elhessegettem, mondván, nemrég raktad össze, csak feltűnt volna, ha sérült. Akkor hétvégén nem jössz terepre :(
Már csak az a kérdés, mióta nem volt kenés...


Mikor összeraktam még nem volt semmi baja.
Hétvégén egyébként se mentem volna terepre, most építettem át a SM-t, csomó kis szarságot megcsinálni rajta, mert 17-én lejár a műszaki. Meg péntek-szombat amúgy is Nagytétényben leszek, de ezek szerint mehetek megint BKV-val :(
Valszeg "csak" az egyik olajpumpa szállt el, szóval valamennyi kenésnek kellett lennie...de őszintén szólva komolyan elgondolkodtam rajta, hogy ha most sikerül megint működőképessé tenni, leműszakiztatom aztán meg eladom a pics*ba és veszek inkább egy krosszmotort. Utcán meg járok majd MZ-vel, ahhoz legalább olcsó az alkatrész...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 23, 20:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
mic71 írta:
Bakker, ez volt az első tippem :( De elhessegettem, mondván, nemrég raktad össze, csak feltűnt volna, ha sérült. Akkor hétvégén nem jössz terepre :(
Már csak az a kérdés, mióta nem volt kenés...


Mikor összeraktam még nem volt semmi baja.
Hétvégén egyébként se mentem volna terepre, most építettem át a SM-t, csomó kis szarságot megcsinálni rajta, mert 17-én lejár a műszaki. Meg péntek-szombat amúgy is Nagytétényben leszek, de ezek szerint mehetek megint BKV-val :(
Valszeg "csak" az egyik olajpumpa szállt el, szóval valamennyi kenésnek kellett lennie...de őszintén szólva komolyan elgondolkodtam rajta, hogy ha most sikerül megint működőképessé tenni, leműszakiztatom aztán meg eladom a pics*ba és veszek inkább egy krosszmotort. Utcán meg járok majd MZ-vel, ahhoz legalább olcsó az alkatrész...


Megértelek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 23, 22:14 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
gencsydani írta:
Mikor összeraktam még nem volt semmi baja.
Hétvégén egyébként se mentem volna terepre, most építettem át a SM-t, csomó kis szarságot megcsinálni rajta, mert 17-én lejár a műszaki. Meg péntek-szombat amúgy is Nagytétényben leszek, de ezek szerint mehetek megint BKV-val :(
Valszeg "csak" az egyik olajpumpa szállt el, szóval valamennyi kenésnek kellett lennie...de őszintén szólva komolyan elgondolkodtam rajta, hogy ha most sikerül megint működőképessé tenni, leműszakiztatom aztán meg eladom a pics*ba és veszek inkább egy krosszmotort. Utcán meg járok majd MZ-vel, ahhoz legalább olcsó az alkatrész...


Én is megértelek, együttérzek... :(
Én az MZ-krossz kombó helyett egy sárga motort vennék.
1.1 körülha el tudod adni, abból már egész fiatal motort tudnál kifogni sztem.
Meggondolandó.
A krosszal ha belenyúlsz, ugyanennyit fogsz szívni....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 23, 22:33 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
kope68 írta:
gencsydani írta:
Mikor összeraktam még nem volt semmi baja.
Hétvégén egyébként se mentem volna terepre, most építettem át a SM-t, csomó kis szarságot megcsinálni rajta, mert 17-én lejár a műszaki. Meg péntek-szombat amúgy is Nagytétényben leszek, de ezek szerint mehetek megint BKV-val :(
Valszeg "csak" az egyik olajpumpa szállt el, szóval valamennyi kenésnek kellett lennie...de őszintén szólva komolyan elgondolkodtam rajta, hogy ha most sikerül megint működőképessé tenni, leműszakiztatom aztán meg eladom a pics*ba és veszek inkább egy krosszmotort. Utcán meg járok majd MZ-vel, ahhoz legalább olcsó az alkatrész...


Én is megértelek, együttérzek... :(
Én az MZ-krossz kombó helyett egy sárga motort vennék.
1.1 körülha el tudod adni, abból már egész fiatal motort tudnál kifogni sztem.
Meggondolandó.
A krosszal ha belenyúlsz, ugyanennyit fogsz szívni....


Ugyanennyit biztosan nem fogok, mivel nagyjából feleennyi alkatrészből áll, így sokkal kevesebb minden romolhat el rajta. Meg rájöttem, hogy mindenképpen külön motor kell utcára és terepre, ráadásul az MZ ugye adott is, csak le kéne festeni, nagyjából összekötözgetni a vezetékeket meg leműszakiztatni.
Viszont szerintem jobban járok, ha megvárom az eladással, míg lejár a részlet az SC-ről, az meg még 8 hónap, addig még asszem adok esélyt neki (de azért nekiállok megcsinálni az MZ-t, aztán lesz, ami lesz)...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 23, 22:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Akkor a KTM talikra is MZ-vel jössz? Vagy utin hozod a crosst?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 23, 22:42 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
gencsydani írta:
Ugyanennyit biztosan nem fogok, mivel nagyjából feleennyi alkatrészből áll, így sokkal kevesebb minden romolhat el rajta. Meg rájöttem, hogy mindenképpen külön motor kell utcára és terepre, ráadásul az MZ ugye adott is, csak le kéne festeni, nagyjából összekötözgetni a vezetékeket meg leműszakiztatni.
Viszont szerintem jobban járok, ha megvárom az eladással, míg lejár a részlet az SC-ről, az meg még 8 hónap, addig még asszem adok esélyt neki (de azért nekiállok megcsinálni az MZ-t, aztán lesz, ami lesz)...


Most olvastam az indexfórumon Stunt hsz-ét. 20-30 üzemóránként dugócsere a 2T-n. Az se olcsó mulatság.
Szerintem ne várj, most van szezon most lehet eladni. Decemberben a kutya se fog motort venni.
...de Te tudod én csak azt mondom, hogy én mit csinálnék.
A hétvégén mentünk együtt DRZ-kkel. Hááááát bírták a tempót és a TEREPET, csupa nagybetűkkel!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 23, 22:44 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
Akkor a KTM talikra is MZ-vel jössz? Vagy utin hozod a crosst?


MZ-vel kicsit sokáig tartana az út (TS125 végsebesség ~100 km/h), szóval sztem krossz lesz, terepen. Vagy mit tudom én...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 23, 22:55 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
kope68 írta:
gencsydani írta:
Ugyanennyit biztosan nem fogok, mivel nagyjából feleennyi alkatrészből áll, így sokkal kevesebb minden romolhat el rajta. Meg rájöttem, hogy mindenképpen külön motor kell utcára és terepre, ráadásul az MZ ugye adott is, csak le kéne festeni, nagyjából összekötözgetni a vezetékeket meg leműszakiztatni.
Viszont szerintem jobban járok, ha megvárom az eladással, míg lejár a részlet az SC-ről, az meg még 8 hónap, addig még asszem adok esélyt neki (de azért nekiállok megcsinálni az MZ-t, aztán lesz, ami lesz)...


Most olvastam az indexfórumon Stunt hsz-ét. 20-30 üzemóránként dugócsere a 2T-n. Az se olcsó mulatság.
Szerintem ne várj, most van szezon most lehet eladni. Decemberben a kutya se fog motort venni.
...de Te tudod én csak azt mondom, hogy én mit csinálnék.
A hétvégén mentünk együtt DRZ-kkel. Hááááát bírták a tempót és a TEREPET, csupa nagybetűkkel!!!


Az a 20-30 üzemóra az én EXC-m esetében 15e km-ig kitartott, szóval efelől annyira nem aggódom. Ami jobban aggaszt az a fogyasztás, úgy megszoktam már, hogy 5 l benzinnel simán elmegyek akár 150 km-t is :)
Azt mindenképp meg kell várjam, hogy működjön a gép és legyen rajta (friss) műszaki. Na meg azt se tudom, hogy lehet eladni ilyen hiteles gépet, lehet, többet bukok rajta, mint amennyivel jobb áron elmenne most!
Amikkel ti együtt mentetek, azok E-s DR-Z-k voltak, olyat semmiképp nem vennék használtan (meg újonnan se, de ez más kérdés), meg amellé ugyanúgy kéne egy másik motor utcára!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 23, 23:07 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Akkor mondok mást.

Vennék egy 2T 125-ös vagyy 250-es EXC-t csakis ismerőstől, lekövetett előélettel. Melette akár MZ-zhetsz is. :)
Hitel lefizetés nem gond, semmivel sem jársz rosszabbul, ha előbb fizeted le.
...de mondom akármit is veszel helyette, most add el friss műszakival, mert decemberben semennyiért sem fogod tudni eladni...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 24, 0:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
kope68 írta:
Akkor mondok mást.

Vennék egy 2T 125-ös vagyy 250-es EXC-t csakis ismerőstől, lekövetett előélettel. Melette akár MZ-zhetsz is. :)


Annyi pénzt kizárt, hogy ráköltsek egy csak hobbira használt gépre.

kope68 írta:
Hitel lefizetés nem gond, semmivel sem jársz rosszabbul, ha előbb fizeted le.


Ezt kizártnak tartom.

kope68 írta:
...de mondom akármit is veszel helyette, most add el friss műszakival, mert decemberben semennyiért sem fogod tudni eladni...


Akkor eladom majd márciusban vagy áprilisban. Mivel nem anyagi okok miatt akarok (ha akarok, ebben sem vagyok még biztos) szabadulni tőle, abszolút nem sürgős a dolog!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 24, 7:38 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:27
Hozzászólások: 160
Tartózkodási hely: Budapest III.ker.
Nekem volt DRZ-m, az E tip. Újonnan vettem, 2005-ös volt. Motorikusan nagyon jó, csak a telói kicsit puhák. Mindig lépést tudtam tartani a KTM-esekkel, pedig nem piti gyerekekkel motorozok (Perepatics Ricsiék). Egészen addig élveztem a DRZ-t, mig egy napra kölcsön nem kaptam egy exc-t. Vissza ültem a suzura, és az első kanyarban elestem... Akkor éreztem, hogy mekkora külömbség tud lenni motor és motor között. Mondanom sem kell, két héten belül vettem egy 525-öt. A suzut két hete adtam el 1090000 ft-ért. November óta árultam!! A piacon enyém volt a legolcsobb DRZ. 60-órás a szervíz intelvalluma (mondjuk, előbb cseréltem olajat). Nehéz volt eladni. Suzuból bátran tudom ajánlani az E-t. Semmi baja nem volt soha, még szelepet sem kellet állítani. Hármasban gázra kerékre állt. A KTM-ről asszem nem kell mesélnem. :) A világ legjobb motorja, csak szervíz igényes...

_________________
EXC525


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 24, 20:21 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Soma írta:
Nekem volt DRZ-m, az E tip. Újonnan vettem, 2005-ös volt. Motorikusan nagyon jó, csak a telói kicsit puhák. Mindig lépést tudtam tartani a KTM-esekkel, pedig nem piti gyerekekkel motorozok (Perepatics Ricsiék). Egészen addig élveztem a DRZ-t, mig egy napra kölcsön nem kaptam egy exc-t. Vissza ültem a suzura, és az első kanyarban elestem... Akkor éreztem, hogy mekkora külömbség tud lenni motor és motor között. Mondanom sem kell, két héten belül vettem egy 525-öt. A suzut két hete adtam el 1090000 ft-ért. November óta árultam!! A piacon enyém volt a legolcsobb DRZ. 60-órás a szervíz intelvalluma (mondjuk, előbb cseréltem olajat). Nehéz volt eladni. Suzuból bátran tudom ajánlani az E-t. Semmi baja nem volt soha, még szelepet sem kellet állítani. Hármasban gázra kerékre állt. A KTM-ről asszem nem kell mesélnem. :) A világ legjobb motorja, csak szervíz igényes...


Ár/érték arányban tényleg nagyon jó a DR-Z, ezt nem is vitatom, de akkor se mernék itthon használtan venni E-st (meg semmilyen más hasonló "lightweight" 4T endurot - EXC, 'berg, Husky - sem. Talán mic 525-ét igen. Talán).
Arról nem is beszélve, hogy nekem utcára, közlekedni is kell a motor, amit ezek a versenyre hegyezett blokkok nagyon nem bírnak.
Szóval vagy megembereli magát az SC és marad (ma Stuntnak sikerült viszonylag jól megnyugtatnia) vagy megy a levesbe és akkor lesz külön motor terepre meg külön utcára.
/Azért akárhogy is lesz, ha leműszakizik az SC, nekiállok összerakni az MZ-t. Faterom úgyis mondogatja már egy ideje, hogy nyáron jó lenne neki munkába járni/

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 24, 20:30 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
Soma írta:
Nekem volt DRZ-m, az E tip. Újonnan vettem, 2005-ös volt. Motorikusan nagyon jó, csak a telói kicsit puhák. Mindig lépést tudtam tartani a KTM-esekkel, pedig nem piti gyerekekkel motorozok (Perepatics Ricsiék). Egészen addig élveztem a DRZ-t, mig egy napra kölcsön nem kaptam egy exc-t. Vissza ültem a suzura, és az első kanyarban elestem... Akkor éreztem, hogy mekkora külömbség tud lenni motor és motor között. Mondanom sem kell, két héten belül vettem egy 525-öt. A suzut két hete adtam el 1090000 ft-ért. November óta árultam!! A piacon enyém volt a legolcsobb DRZ. 60-órás a szervíz intelvalluma (mondjuk, előbb cseréltem olajat). Nehéz volt eladni. Suzuból bátran tudom ajánlani az E-t. Semmi baja nem volt soha, még szelepet sem kellet állítani. Hármasban gázra kerékre állt. A KTM-ről asszem nem kell mesélnem. :) A világ legjobb motorja, csak szervíz igényes...


Ár/érték arányban tényleg nagyon jó a DR-Z, ezt nem is vitatom, de akkor se mernék itthon használtan venni E-st (meg semmilyen más hasonló "lightweight" 4T endurot - EXC, 'berg, Husky - sem. Talán mic 525-ét igen. Talán).
Arról nem is beszélve, hogy nekem utcára, közlekedni is kell a motor, amit ezek a versenyre hegyezett blokkok nagyon nem bírnak.
Szóval vagy megembereli magát az SC és marad (ma Stuntnak sikerült viszonylag jól megnyugtatnia) vagy megy a levesbe és akkor lesz külön motor terepre meg külön utcára.
/Azért akárhogy is lesz, ha leműszakizik az SC, nekiállok összerakni az MZ-t. Faterom úgyis mondogatja már egy ideje, hogy nyáron jó lenne neki munkába járni/


Neked nem adnám el. Te egy motorgyilkos vagy, wazze :lol:
Egy hónap alatt kinyírtad a frissen felújított blokkot. :lol: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 24, 20:33 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
Neked nem adnám el. Te egy motorgyilkos vagy, wazze :lol:
Egy hónap alatt kinyírtad a frissen felújított blokkot. :lol: :lol:


Genya! :P

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 26, 20:13 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Dani kontra SC "kálvária" (by Gustafsson) folyt. köv.:

tegnap Bálna segítségével végre sikerült mindent megcsinálni a gépen, faszán beindult, hazapöfögtem, majd ma reggel el is indultam vele bokros teendőim intézésére.
Már csaknem 30 km-t megtettem vele, mikor egyszercsak fékezés közben, mikor behúztam a kuplungot, hogy visszaváltsak, leállt. Na, azóta nem indul be. Miután Nagytétényben, a lőtéren a kaputól (mert ott állt meg) feltoltam egészen a szektorig (aki járt már ott - pl. Szepy - az tudja, miről van szó) full cuccban, az összes utcai ruhámmal a hátizsákomban, közel álltam hozzá, hogy kölcsönkérek egy sörétes puskát valakitől (nem lett volna nehéz, volt kéznél jópár) és szétlövöm, utána meg rituálisan felgyújtom, majd végül a "hamvakra" ráhugyozok és rászarok...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 26, 20:26 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
Dani kontra SC "kálvária" (by Gustafsson) folyt. köv.:

tegnap Bálna segítségével végre sikerült mindent megcsinálni a gépen, faszán beindult, hazapöfögtem, majd ma reggel el is indultam vele bokros teendőim intézésére.
Már csaknem 30 km-t megtettem vele, mikor egyszercsak fékezés közben, mikor behúztam a kuplungot, hogy visszaváltsak, leállt. Na, azóta nem indul be. Miután Nagytétényben, a lőtéren a kaputól (mert ott állt meg) feltoltam egészen a szektorig (aki járt már ott - pl. Szepy - az tudja, miről van szó) full cuccban, az összes utcai ruhámmal a hátizsákomban, közel álltam hozzá, hogy kölcsönkérek egy sörétes puskát valakitől (nem lett volna nehéz, volt kéznél jópár) és szétlövöm, utána meg rituálisan felgyújtom, majd végül a "hamvakra" ráhugyozok és rászarok...


Baze, begerjedtél :lol: :lol: :lol:
Még asszony is fetreng itt velem :lol: :lol: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 26, 20:28 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
gencsydani írta:
Dani kontra SC "kálvária" (by Gustafsson) folyt. köv.:

tegnap Bálna segítségével végre sikerült mindent megcsinálni a gépen, faszán beindult, hazapöfögtem, majd ma reggel el is indultam vele bokros teendőim intézésére.
Már csaknem 30 km-t megtettem vele, mikor egyszercsak fékezés közben, mikor behúztam a kuplungot, hogy visszaváltsak, leállt. Na, azóta nem indul be. Miután Nagytétényben, a lőtéren a kaputól (mert ott állt meg) feltoltam egészen a szektorig (aki járt már ott - pl. Szepy - az tudja, miről van szó) full cuccban, az összes utcai ruhámmal a hátizsákomban, közel álltam hozzá, hogy kölcsönkérek egy sörétes puskát valakitől (nem lett volna nehéz, volt kéznél jópár) és szétlövöm, utána meg rituálisan felgyújtom, majd végül a "hamvakra" ráhugyozok és rászarok...


Baze, begerjedtél :lol: :lol: :lol:
Még asszony is fetreng itt velem :lol: :lol: :lol:




Akkor legalább nektek sikerült szerezzek egy jó napot - ha már az enyém ilyen szarra sikeredett :cry:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 26, 20:30 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Eza fogaskeréktörés javítása óta történt???? :shock:
Mi a hibajelenség?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 26, 20:32 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
kope68 írta:
Eza fogaskeréktörés javítása óta történt???? :shock:
Mi a hibajelenség?


Igen, ez ma történt.
Egyik pillanatban normálisan megy a gép, a másikban megáll és azóta sem indul be.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 26, 20:37 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
gencsydani írta:
kope68 írta:
Eza fogaskeréktörés javítása óta történt???? :shock:
Mi a hibajelenség?


Igen, ez ma történt.
Egyik pillanatban normálisan megy a gép, a másikban megáll és azóta sem indul be.


Üzemanyag, "szikra" van?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 26, 21:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
kope68 írta:
gencsydani írta:
kope68 írta:
Eza fogaskeréktörés javítása óta történt???? :shock:
Mi a hibajelenség?


Igen, ez ma történt.
Egyik pillanatban normálisan megy a gép, a másikban megáll és azóta sem indul be.


Üzemanyag, "szikra" van?


Üzemanyagot nem tudom, mert annyi szerszám nem volt nálam, hogy a porlasztót szétszedjem. Szikra a gyertyánál nincs. Állítólag a gyújtókábel végénél van.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 26, 21:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
kope68 írta:
gencsydani írta:
kope68 írta:
Eza fogaskeréktörés javítása óta történt???? :shock:
Mi a hibajelenség?


Igen, ez ma történt.
Egyik pillanatban normálisan megy a gép, a másikban megáll és azóta sem indul be.


Üzemanyag, "szikra" van?


Üzemanyagot nem tudom, mert annyi szerszám nem volt nálam, hogy a porlasztót szétszedjem. Szikra a gyertyánál nincs. Állítólag a gyújtókábel végénél van.


Telefonon szerelsz?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 27, 0:02 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
gencsydani írta:
kope68 írta:
gencsydani írta:
kope68 írta:
Eza fogaskeréktörés javítása óta történt???? :shock:
Mi a hibajelenség?


Igen, ez ma történt.
Egyik pillanatban normálisan megy a gép, a másikban megáll és azóta sem indul be.


Üzemanyag, "szikra" van?


Üzemanyagot nem tudom, mert annyi szerszám nem volt nálam, hogy a porlasztót szétszedjem. Szikra a gyertyánál nincs. Állítólag a gyújtókábel végénél van.


Telefonon szerelsz?


Bár köztudomásúlag nagyon ügyes gyerek vagyok, azért egyszerre a motor mindkét oldalán még én se t'ok lenni. Az egyik oldalon rugdostam, kollégám a másik oldalon nleste a szekrát.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 15, 22:41 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Mióta elhoztam a gépet, az tűnt fel, hogy egyenletes tempónál, vagy ha zárt állásról finoman elkezdem húzni a gázt, akkor rángat a motor. Főleg az alsó és középső fordulatszám-tartmányban észrevehető a dolog.
Korábbról nem emlékszem hasonló jelenségre...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 15, 22:54 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 14:31
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Baracska
nem lehet hogy bejött a meleg és kicsit át kellene karburálni :?:

_________________
Élsz vagy csak létezel?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 16, 7:01 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
dukezoli írta:
nem lehet hogy bejött a meleg és kicsit át kellene karburálni :?:


Nem hiszem, tavaly sem volt átkarburálva, mégse csinálta.
Mondjuk szétszedték a srácok Ócsán a karbit, mert nem tetszett nekik és állítólag szét volt esve a szivatóban valami, de azon kívül nem tudom, hogy állítottak-e rajta.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 21, 22:24 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
gencsydani írta:
Mióta elhoztam a gépet, az tűnt fel, hogy egyenletes tempónál, vagy ha zárt állásról finoman elkezdem húzni a gázt, akkor rángat a motor. Főleg az alsó és középső fordulatszám-tartmányban észrevehető a dolog.
Korábbról nem emlékszem hasonló jelenségre...


Ezzel kapcsolatban feltűnt még valami: a korábbinál gyengébb a motorfék (főleg alacsony fordulaton) és sokkal kevésbé durrog is vissza a motor.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 22, 17:22 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 31, 10:33
Hozzászólások: 157
Tartózkodási hely: Csákberény
dukezoli írta:
nem lehet hogy bejött a meleg és kicsit át kellene karburálni :?:


Hi! nekem annyi is elég volt,h a légszűröt kitakarítottam! UI: köszi a segítséget ! sikerült letőlteni a gépkönyvet és azért a boltot is meglátogatom. még 1x köszi

_________________
Sniper


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 22, 19:57 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Sniper írta:
dukezoli írta:
nem lehet hogy bejött a meleg és kicsit át kellene karburálni :?:


Hi! nekem annyi is elég volt,h a légszűröt kitakarítottam! UI: köszi a segítséget ! sikerült letőlteni a gépkönyvet és azért a boltot is meglátogatom. még 1x köszi


Légszűrő tiszta.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 23, 20:13 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Asszem megtaláltam a hiba okát: az egyik a karburátort a szívócsonkon rögzítő bilincs el van törve, gondolom jól falsot szívott a gép.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 27, 15:16 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 22, 12:49
Hozzászólások: 324
Tartózkodási hely: Bp.X.ker/Makó/Szeged
hali, tegnap motoroztam egyet a helyi domságban... (kukoricás,meg szántóföldes, csorgós rengeteg),,,aztán hazafelé ... jo háromnegyed gázzal...varosban leassabban és néha a gáz elvételeknél apro (egy!) kattanás/csörenés/zörej, a blokkbol. elég hangosan. de nem mindig...de tegnap vagy 5ször csinálta. mi lehet ez?! szar a benzin?!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 27, 15:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 22, 12:49
Hozzászólások: 324
Tartózkodási hely: Bp.X.ker/Makó/Szeged
KusziMoto írta:
hali, tegnap motoroztam egyet a helyi domságban... (kukoricás,meg szántóföldes, csorgós rengeteg),,,aztán hazafelé ... jo háromnegyed gázzal...varosban leassabban és néha a gáz elvételeknél apro (egy!) kattanás/csörenés/zörej, a blokkbol. elég hangosan. de nem mindig...de tegnap vagy 5ször csinálta. mi lehet ez?! szar a benzin?!


nagy gázzal elötte ,,,, majd mikor ujra húzom abban az első pillanatban hallatszik vmi. (hogy pontosítsak)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 27, 15:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
KusziMoto írta:
hali, tegnap motoroztam egyet a helyi domságban... (kukoricás,meg szántóföldes, csorgós rengeteg),,,aztán hazafelé ... jo háromnegyed gázzal...varosban leassabban és néha a gáz elvételeknél apro (egy!) kattanás/csörenés/zörej, a blokkbol. elég hangosan. de nem mindig...de tegnap vagy 5ször csinálta. mi lehet ez?! szar a benzin?!


A lánc.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 27, 15:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 22, 12:49
Hozzászólások: 324
Tartózkodási hely: Bp.X.ker/Makó/Szeged
gencsydani írta:
KusziMoto írta:
hali, tegnap motoroztam egyet a helyi domságban... (kukoricás,meg szántóföldes, csorgós rengeteg),,,aztán hazafelé ... jo háromnegyed gázzal...varosban leassabban és néha a gáz elvételeknél apro (egy!) kattanás/csörenés/zörej, a blokkbol. elég hangosan. de nem mindig...de tegnap vagy 5ször csinálta. mi lehet ez?! szar a benzin?!


A lánc.


nem! a blokkból. (mondjuk balrol..)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 27, 17:05 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 14:31
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Baracska
nem az autodeko csattan?, nekem olyankor csinálja ha alacsony az alapjárat,és kigyorsítás után teljesen alapjáratra engedem a motort(persze kuplunggal) annyira leesik a fordulat hogy le akar állni

_________________
Élsz vagy csak létezel?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 28, 0:59 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 22, 12:49
Hozzászólások: 324
Tartózkodási hely: Bp.X.ker/Makó/Szeged
dukezoli írta:
nem az autodeko csattan?, nekem olyankor csinálja ha alacsony az alapjárat,és kigyorsítás után teljesen alapjáratra engedem a motort(persze kuplunggal) annyira leesik a fordulat hogy le akar állni



:? nemtudom.
eddig még nem csinálta, vagy nem figyeltem?!

utazó tempo (150nel)aztán kis városban sumozás...és akko jön elő. -- egyenletes gyors tempo után...,igen.alapjáratra esik vissza,,,aztán hirtelen meginn nagy csuklómozdulat....!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 28, 1:02 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 22, 12:49
Hozzászólások: 324
Tartózkodási hely: Bp.X.ker/Makó/Szeged
dukezoli írta:
nem az autodeko csattan?, nekem olyankor csinálja ha alacsony az alapjárat,és kigyorsítás után teljesen alapjáratra engedem a motort(persze kuplunggal) annyira leesik a fordulat hogy le akar állni



ezt azóta figyelem miota (szinte mindig) 95össel járok) ,,szarabb benzinnel érdekesebb hangok törnek elő. ilyenkor egy kis adalék segít, jobb esetben jobb benzin rakok bele - azt szereti akkor szépen dorombol. :) neked ilyen talapasztalat?! benzin ügyileg?!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 28, 20:32 
SZIASZTOK!!!!!!!!!!!!!

Jó rég jártam már erre s jó nagy szar is van :((((

Alapjárat eltűnik, kattog megáll majd csak gázzal indul( nem szivatóval, csak gázzal)!

Tehát... vezessük vissza a "szép" augusztus 20-dikai viharra... hát elkapott, áztam s csak áztam, motor is! MAjd hátfőn a tömény sarat gőzborotva távolította el. ezek után jöttek a bajok. Szivató karom bergadt. Szértkaptam be is volt szorulva, tehát a karbin belül a szelep sem mozgott, ezt megoldottam egy fogóval meg némi olajjal, az most műkodik! Legalább is azt hiszem, ugyanis a lényeges tünet az megmaradt. Vagyis: elsőre pöcre indul szivatóval, majd visszaengedem (működik mert hallom a forduklat változást, s látom, hogy csökken a korom a kipufból. De ahogy totál visszaengedem szépen leesik az alapjáratom s puff. KATT KATT leáll. s ezt csinálja egyfoltában. Indítani csak gázzal tudom, persze nem csőgázzal, csak szép picivel... ahogy újra visszaengedem KATT KATT leáll. Gáz nélkül nem indul. Alapjáraton emelve, néha emeli néha nem, ha emeli akkor megemelkedik az lapjáratom, de 2-3 ütem után az is szépen lelassul s KATT KATT leáll!

Miután annyit csesztettem be is melegedett, hát bátorkodtam egyet húzni neki nyomatékon. 130 ig gyorsúltam... s minő csoda helyrejött... EGY IDŐRE... majd újra csinálta...

Mi az isten lehet vele?

ÜDV ARANY


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 28, 20:33 
Nagyon aggaszt mi baja lehet :(

Ha vki tud segítsen....
Előre is köszönök mindent!!

ÜDV


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 28, 20:39 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
Bejelentkezve már jobb!

Bocsika... az előző kettő én voltam...

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 28, 21:22 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Anonymous írta:
SZIASZTOK!!!!!!!!!!!!!

Jó rég jártam már erre s jó nagy szar is van :((((

Alapjárat eltűnik, kattog megáll majd csak gázzal indul( nem szivatóval, csak gázzal)!


A kattogással való leállás szerintem normális, az egyhengeresek ha megfulladnak, azt így csinálják (szerintem). Amit leírtál jelenséget, az nekem tisztára arra emlékeztet, mikor a szivatót rajta hagyom, vagy túl korán engedem vissza. Én a helyedben ott keresgélnék (vagyis én a helyedben elvinném egy szervíízbe, de ez most más kérdés). Aztán majd a nálam okosabbak mondanak valami.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 28, 21:40 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Anonymous írta:
SZIASZTOK!!!!!!!!!!!!!

Jó rég jártam már erre s jó nagy szar is van :((((

Alapjárat eltűnik, kattog megáll majd csak gázzal indul( nem szivatóval, csak gázzal)!

Tehát... vezessük vissza a "szép" augusztus 20-dikai viharra... hát elkapott, áztam s csak áztam, motor is! MAjd hátfőn a tömény sarat gőzborotva távolította el. ezek után jöttek a bajok. Szivató karom bergadt. Szértkaptam be is volt szorulva, tehát a karbin belül a szelep sem mozgott, ezt megoldottam egy fogóval meg némi olajjal, az most műkodik! Legalább is azt hiszem, ugyanis a lényeges tünet az megmaradt. Vagyis: elsőre pöcre indul szivatóval, majd visszaengedem (működik mert hallom a forduklat változást, s látom, hogy csökken a korom a kipufból. De ahogy totál visszaengedem szépen leesik az alapjáratom s puff. KATT KATT leáll. s ezt csinálja egyfoltában. Indítani csak gázzal tudom, persze nem csőgázzal, csak szép picivel... ahogy újra visszaengedem KATT KATT leáll. Gáz nélkül nem indul. Alapjáraton emelve, néha emeli néha nem, ha emeli akkor megemelkedik az lapjáratom, de 2-3 ütem után az is szépen lelassul s KATT KATT leáll!

Miután annyit csesztettem be is melegedett, hát bátorkodtam egyet húzni neki nyomatékon. 130 ig gyorsúltam... s minő csoda helyrejött... EGY IDŐRE... majd újra csinálta...

Mi az isten lehet vele?

ÜDV ARANY


A kattogás az automata dekompresszor. Azért csinálja, mert nagyon leesik a fordulat. Szerintem takarítsd ki a karbit, mert a gőzborotva tele nyomta vízzel és kosszal. Ha nagynyomású mosóval tisztítod a moccot, akkor a karbinál, a kerékcsapágyaknál soha ne tartsd közel. Légszűrő nem lett vizes?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 29, 20:18 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
Nem lett vizes a légszürő... azt is most takarítottam...

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 30, 19:14 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
NOS!!!

Hát üdv mindenkinek...

Teljesen szétszedtem a karburátorom, hogy akkor kipucolom. Még a történethez hozzá kell fűznöm, hogyegészen kicsi helyen a légszűrőm el volt szakadva, de igazából nem olyan helyen ahol beszívna, de lehetséges. no mind1. Tehát kipucoltam, igaz kosz nem volt benne, amit tudtam kifújtam tüdőből, meg megtöröltem. Összeraktam, új légszűrőt is kapott. A hiba mit korábban leírtammegszűnt létezni. ellenben jött újjabb... alacson fordulaton nagy gázra kicsit lassan reagál, majd egy picit felpörög s úgy megugrik mint a nyű... ha jól sejtem hírtelen sok benyát kap... tehát levegő-benzin keveréken állítanom. JÓL SEJTEM????

No tehát javul a gép...

ÜDV ARANY

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: ki-ki akadó szalagok... :(
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 14, 21:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 22, 12:49
Hozzászólások: 324
Tartózkodási hely: Bp.X.ker/Makó/Szeged
hali, kérek vmi tanácsot! :)
ha sokat terepezek..(ahogy tudok!)és hazafelé a városban,, az indexelésnél a hüvelykujjam szalagja kiad,,,begörcsöl. mitől lehet?! :roll: talán egyenes úton menjek hazáig? :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ki-ki akadó szalagok... :(
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 14, 22:59 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 22, 12:49
Hozzászólások: 324
Tartózkodási hely: Bp.X.ker/Makó/Szeged
KusziMoto írta:
hali, kérek vmi tanácsot! :)
ha sokat terepezek..(ahogy tudok!)és hazafelé a városban,, az indexelésnél a hüvelykujjam szalagja kiad,,,begörcsöl. mitől lehet?! :roll: talán egyenes úton menjek hazáig? :lol:


jovanna. csak poén volt :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Olaj
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 17, 15:53 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 szept. 17, 15:34
Hozzászólások: 1
Sziasztok!

Van 1 93-as LC4-esem.
mikor megvettem füstölt 1 kicsit.Meg lett gyűrűzve , fúrva nem lett.A henger hibátlan a dugó gyönyörű. Ennek ellenére a kartercsöveken prüszköli magából az olajat! Üresben forgatva semmi gond , de menet közben folyik a vázból az olaj.(nem a váz hűti az olajat !!!! )
SEGÍTSÉG!! , mert már hetek óta szivat . Nem tudok elmenni 1 tisztességes körre!
Mi lehet az OKA?!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Olaj
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 19, 16:15 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 31, 10:33
Hozzászólások: 157
Tartózkodási hely: Csákberény
Mendez írta:
Sziasztok!

Van 1 93-as LC4-esem.
mikor megvettem füstölt 1 kicsit.Meg lett gyűrűzve , fúrva nem lett.A henger hibátlan a dugó gyönyörű. Ennek ellenére a kartercsöveken prüszköli magából az olajat! Üresben forgatva semmi gond , de menet közben folyik a vázból az olaj.(nem a váz hűti az olajat !!!! )
SEGÍTSÉG!! , mert már hetek óta szivat . Nem tudok elmenni 1 tisztességes körre!
Mi lehet az OKA?!


Hi! kartel gáz több októl is képződhet pl: kopott motor , kevert olaj amitől habosodik is de az is előfordulhat hogy gyengébb az olaj vizkozitása (kenési képessége) és ettől hamarabb megforr! lehet egyszer nagyon megkergetted és akkor megforrott és utána hiába töltöd utána az olajat nem lessz tökéletes! valószínü egy olaj csere nem ártana.

_________________
Sniper


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 22, 10:38 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
Mitől lehet??

Ez egy pont ide illő kérdés... hogy, MITŐL LEHET egy 2003-as LC4 Supermotón, egy 98-ban gyártott 620-as Duke első féknyerge????????



Erre én írtó kíváncsi volnék?? Vki segíten nekem?

Üdv Arany

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 22, 21:18 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Többször próbáltalak hívni, de nem veszed fel, vagy nem vagy kapcsolható.
Nem tudom, hogy milyen fékbetétet vettél, de ha bemész egy KTM kereskedésbe és kérsz egy 2003-as SM fékbetétet, akkor azt kapod, ami abba való. Nem lett a motoron semmi cserélve a kipufogón kívül.
Egyébként az sem jelentene semmit, hogy már a 98-as 620-on ilyen féknyereg volt, mert a Brembo az Brembo volt akkor is. Gondolom a KTM-nél tudják, hogy mit csinálnak. Erre Stunt tudna pontos választ adni.


aranyszu írta:
Mitől lehet??

Ez egy pont ide illő kérdés... hogy, MITŐL LEHET egy 2003-as LC4 Supermotón, egy 98-ban gyártott 620-as Duke első féknyerge????????



Erre én írtó kíváncsi volnék?? Vki segíten nekem?

Üdv Arany


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 259 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség