KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 15, 21:14

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 259 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 14, 11:17 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 05, 20:33
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Sentgotthárd
Szevasztok!
Kicseréltem a kuplung bovdent és azóta nehezebben tudom pakolni a sebességeket...! Főként lefelé!!!Ha valaki tudja,hogy miért akkor kérem mondja el nekem. Köszönet....
G.Gabi :idea:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 14, 17:05 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Mag írta:
Szevasztok!
Kicseréltem a kuplung bovdent és azóta nehezebben tudom pakolni a sebességeket...! Főként lefelé!!!Ha valaki tudja,hogy miért akkor kérem mondja el nekem. Köszönet....
G.Gabi :idea:


Álló helyzetben, behúzott kuplunggal, sebességben nem akar "kúszni" a motor előre?

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 14, 19:07 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 05, 20:33
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Sentgotthárd
Állitottam a bovdenen kicsit jobb lett...! :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 14, 19:09 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 05, 20:33
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Sentgotthárd
amugy az elején kuplungolás alatt is éreztem a motort,hogy elindul,de javitottam a hibán!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 14, 20:05 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Mag írta:
amugy az elején kuplungolás alatt is éreztem a motort,hogy elindul,de javitottam a hibán!


Akkor ennyi volt a nagy csoda! :D

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 14, 20:16 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 05, 20:33
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Sentgotthárd
jaja!! :D

Azért köszönöm!
De adhatnál tippet,hogy milyen olajat és milyen gyertyát érdemes vennem a motoromba!KTM 640 LC4 Supermoto
2 ütemü motorom volt eddig...
2 hónapja vettem az LC4-est.
elötte motocross-oztam 5 évig :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 14, 20:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Mag írta:
jaja!! :D

Azért köszönöm!
De adhatnál tippet,hogy milyen olajat és milyen gyertyát érdemes vennem a motoromba!KTM 640 LC4 Supermoto
2 ütemü motorom volt eddig...
2 hónapja vettem az LC4-est.
elötte motocross-oztam 5 évig :twisted:


Gyertyából sztem a gyári NGK-t érdemes beletenni, nekem nem volt vele gondom eddig és nem is drága.
Olajból csakis fullszint, előírás szerinti teljesítményű és viszkozitású. Én eddig Motorex Cross Power4T-t meg Castrol R4-et használtam, ezekkel nem volt gondom.
Krosszmoci után amúgy milyen az LC4? Nem túl lomha?

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 15, 12:04 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 05, 20:33
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Sentgotthárd
Nem.Kifejezetten kellemeset csalódtam.Dinamikus,ugye 4-ütem miatt minden fordulatszám tartományban ugrik!!!Isten isten isten :D
SXC akartam,de ez lett belölle.De megfelel :!:
Neked milyen verdád van :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 15, 12:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Mag írta:
Nem.Kifejezetten kellemeset csalódtam.Dinamikus,ugye 4-ütem miatt minden fordulatszám tartományban ugrik!!!Isten isten isten :D
SXC akartam,de ez lett belölle.De megfelel :!:
Neked milyen verdád van :?:


Ilyen :!:
8)

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 15, 12:49 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 05, 20:33
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Sentgotthárd
Nem tudom megnézni!Le van kódolva.... :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 15, 17:44 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Mag írta:
Nem tudom megnézni!Le van kódolva.... :roll:


Regisztrációkor kellett kapjál emailben egy felhasználónevet meg egy jelszót. Használd őket! :D

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 15, 21:43 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 05, 20:33
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Sentgotthárd
jaaaa!! :oops:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 15, 21:49 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 05, 20:33
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Sentgotthárd
Ismerőssen szép motor!!! 8)
Mióta van LC4-ed?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 16, 11:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Mag írta:
Ismerőssen szép motor!!! 8)
Mióta van LC4-ed?


Tavaly február.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 16, 12:21 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 05, 20:33
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Sentgotthárd
Hogyan lehet képet rakni a hozzászolásom mellé???? :roll:
Töltöttem fel de nem akar megjelenni...NEM ÉRTEM:::


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 16, 12:24 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 05, 20:33
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Sentgotthárd
Amugy nem gáz,hogy ezt a topic-ot szét off-oljuk? :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 16, 12:43 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Mag írta:
Hogyan lehet képet rakni a hozzászolásom mellé???? :roll:
Töltöttem fel de nem akar megjelenni...NEM ÉRTEM:::


Csak olyan képet tudsz belinkelni, ami fent van a neten.

Legfeljebb majd jól kimoderálnak! :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 20, 0:27 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 nov. 20, 0:24
Hozzászólások: 1
ktm lc 4 nem ad szikrát . értékelném ha vmi hozzáértöbb jelentkezne mert kezdem feladni....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 20, 2:43 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 nov. 20, 2:34
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Vas megye , GSXR600 K4 , KTM SX250
Üdv.

Van egy 93-as SX 250-em. A kuplung nem emel ki rendesen sem hidegen, sem melegen. Az olajat 20w-40 re cseréltem, semmi javulás. Én már a kuplung-acéltárcsák deformálódására gondolok. (bár mkp. kuplungot Simsonét láttam utoljára)
Van valami ötlet, mit nézzek meg?
Még 1: Sehol nem találok hozzá service manualt. Tud valaki ebben segíteni?
Köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 20, 8:44 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
sylcsi írta:
ktm lc 4 nem ad szikrát . értékelném ha vmi hozzáértöbb jelentkezne mert kezdem feladni....


Szerintem ezt nehéz lesz távgyógyítani, főleg ennyi infóból. Talán próbálj meg a dekóval játszani.

Nekem sincs szikra hidegen, de a megoldást még nem tudom, majd a szervízre vár az ok kiderítése:
http://www.ktmklub.hu/phpBB2/viewtopic.php?t=184


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 20, 17:09 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 nov. 20, 11:52
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Budapest
Nekem sincs szikra hidegen, de a megoldást még nem tudom, majd a szervízre vár az ok kiderítése:
http://www.ktmklub.hu/phpBB2/viewtopic.php?t=184[/quote]

SZIASZTOK!!

Most regeltem be az oldalra... DUKE 2002-es fekete gépem van, 1 éve vettem...
Különösebb gondom nincs vele, sajna sokat nem is megyek vele, de most:

Hidegindításnál (ha sikerül életet lehelni bele rúgdosással, mert aksim nekem is szarakodik) ELKEZD SZÉPEN FÜSTÖLNI BLOKKNÁL, mintha fel akarna robbanni... Aztán kb. 1 perc és semmi, minden normális... Sajna nem értek nagyon hozzá, HELP PLEASE!!!

Persze tavaszzal elviszem Ócsára nagyszervízre, de ez eléggé izgat hogy mi lehet...
:(
MÁS: Mit kell a géppel csinálni téli álomhoz?!? Bakon van a gép, aksit kiveszem, de egyéb "bonyolultabb" művelet????????

KÖSZÖNÖM ELŐRE IS A TAPASZALT KTMESEK SEGÍTSÉGÉT!

Üdv:mohaduke


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 20, 17:29 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
mohaduke írta:
MÁS: Mit kell a géppel csinálni téli álomhoz?!? Bakon van a gép, aksit kiveszem, de egyéb "bonyolultabb" művelet????????


Jó, hogy én válaszolok elsőre, de sebaj. Én egy lusta tulaj vagyok. Ez a harmadik motorom (1. KTM). A télire elrakás úgy néz ki, hogy lemosom, betolom a garázsba. Aztán tavasszal kitolom, megpróbálom beindítani, ha nem sikerül, akkor feltöltöm az akksit, és esetleg - ha eszembe jut :) - leeresztem a karbiból a benzint :D
Szóval szerintem, amit te tettél, az bőven elég.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 20, 18:36 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
mohaduke írta:
Hidegindításnál (ha sikerül életet lehelni bele rúgdosással, mert aksim nekem is szarakodik) ELKEZD SZÉPEN FÜSTÖLNI BLOKKNÁL, mintha fel akarna robbanni... Aztán kb. 1 perc és semmi, minden normális...


Nem folyik valami a kipufogóra vagy a blokkra (pl. hűtővíz, olaj), ami elpárolog, elfüstöl a motor felmelegedésével?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 20, 18:57 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
mohaduke írta:
Mit kell a géppel csinálni téli álomhoz?!? Bakon van a gép, aksit kiveszem, de egyéb "bonyolultabb" művelet????????


Én kb. annyit csináltam, hogy alaposan lemostam; a láncot láncspray-vel, a hozzáférhető mozgó, súrlódó helyeket WD40-vel (pl. fékpedál tövénél, gyujtáskapcsoló) fújtam be. Az ülésnek adtam egy kis műszerfalápolót és hagytam elzárt benzincsappal leállni, hogy kifogyjon a benzin. Felbakoltam, hogy egyik kerék se érje a talajt. Egy kiszuperált szövettakarót szoktam ráteríteni, a kipufogót és a légszűrőnyílást "ledugózom". Az akksit beviszem a lakásba és kb. havonta ráteszem egy 2-3000 Ft-ért kapható csepptöltőre. Fagyállót mér(es)d meg! Hirtelen ennyi, de itt talán jobban le van írva: http://origo.hu/motor/20061109motort.html

Persze amikor még jobb állapotban voltam és a motorom se kényeskedett ősszel, akkor nem nagyon foglalkoztam ilyen téli elrakásos macerákkal, mert nem sokat állt. :|


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 21, 9:55 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 nov. 20, 11:52
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Budapest
Nem folyik valami a kipufogóra vagy a blokkra (pl. hűtővíz, olaj), ami elpárolog, elfüstöl a motor felmelegedésével?[/quote]

Helló!

szerintem nem folyik, bár megnézem akkor legközelebb mielőtt indítom...
de most hogy mondod, múltkor haveromat vittem (meleg volt még, városban mentünk, melegedhetett a víz, de kijelző nem mutatott semmit), aztán hazaértünk, gondoltam megmutatom neki hogy füstöl a gumi :)), aztán bénán csináltam, és nem pörgött meg a kerék csak erőltettema mocit, és akkor: GONDOLOM A VÍZ FORRHATOTT+FOLYHATOTT KI IGAZ?!?
szóval kicsit megijedtem, de aztán utána semmi, meg rátöltöttem picit aztán azóta persze nem csinál ilyen csúfságot :)

Meki annyit írt, hogy lehet hogy elszállt a kipuff tömítésem!! Ez elég valószínűnek tűnhet... szombaton kivinném Ócsára, de egy hülye céges rendezvényre kell mennem, behalás...

Üdv, mohaduke

Ui:kösz a téliesítési trükköket, asszem ezt az elzárt benzincsap módszert alkalmazom majd...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: LC8
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 04, 19:50 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 16, 19:57
Hozzászólások: 1394
Tartózkodási hely: Halásztelek
Mitöl fogyhat az olaj a motorból,ha nem folyik ki meg a légszürő is tiszta.
?????50000km van a motorban,kössz a segítséget

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 04, 20:10 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Kami írta:
Mitöl fogyhat az olaj a motorból,ha nem folyik ki meg a légszürő is tiszta.
?????50000km van a motorban,kössz a segítséget


Tán megeszi!
Kopás, tömítetlenség, túlzott motorfék használat, folyamatos magas fordulatszám.
50.000 Km megtételénél már sok minden előfordulhat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 04, 20:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
szabcsab írta:
Kami írta:
Mitöl fogyhat az olaj a motorból,ha nem folyik ki meg a légszürő is tiszta.
?????50000km van a motorban,kössz a segítséget


Tán megeszi!
Kopás, tömítetlenség, túlzott motorfék használat, folyamatos magas fordulatszám.
50.000 Km megtételénél már sok minden előfordulhat.


50000 km-nél már esélyes, hogy megeszi.
Egyébként 1hengeresnél inkább a gyakori alacsony fordulaton való használatnál szokott előfordulni ilyesmi (legalábbis nekem ez a tapasztalatom), de 50e-nél már lehet, hogy magas fordulaton is eszi...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: LC8
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 05, 16:56 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 16, 19:57
Hozzászólások: 1394
Tartózkodási hely: Halásztelek
Köszönöm a segitséget,a KTMnél azt mondták ,h 1litert is ehet 1000km alatt még megengedett?de akkor lassan olajjal fog menni?!a légszűrönél megnéztem nincs olaj, kartelgáz sincs,tehát a kompresszió jó.szerintem az olajlehúzó gyürű...de ünnepek után szétszedik törökbálinton mert még garis.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 23, 20:05 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2007 jan. 02, 10:39
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Budapest
Na, mi volt a betegsége??Írd má' meg ha kiderül...TOM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 28, 15:05 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
Szerbusztok!!!

Voltak nyáron émi problémák, hát még mindig tart, csak picit átalakult...

Ugye volt a szivatómmal azt megoldottam. Mostanában azt csinálja, úgy köbö 4-5 hónapja... hogy dadog, ha egyenletesen megyek vele, dadog! Gyorsúlni nagyon tud akkor semmi baj, de ha magasabb sebességnél olyan 80 fölött egyenletesen szeretnék utazni dadog. Ha bemelegedett akkor csinálja!!!! Mikor még hideg a motor jó, nincs baja...

Karburátorra gyanakszom. Hát nekiálltam kicserélni benne pár alkatrészt. Van benn egy fehér műanyag hát, abban úgye csúszkáll a gumimembrán álltal mozgatott fekete műanyag, plussz a benne lévő tű is ki lett cserélve. vadi újra, de még mindig csinálja... gyertya még nem lett cserélve...
Volt aki azt mondta gyújtásommal van baj... vkinek volt már hasonló?
Egyéb tippek, ötletek?


Üdv Arany

UI.: Gencsi, jövőhéten törlesztek!!!

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 28, 20:40 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2007 jan. 02, 10:39
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Budapest
Lehet hogy tömődés van valahol a benzinellátás terén,-nem lyukas az úszó??-levegővel átfújatnám az egész karbit.A gyertya is okozhatja esetleg...ki lehetne cserélni...Előfordult velem már az is ,hogy a gyújtótrafó elmelegedett ,és emiatt szaggatott a gép.TOM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 02, 20:53 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
Remélem rájöttem, le is kopogom.

Nos tegnap ahogy összeraktam a gép hátulját, észrevettem hogy a kiherélt SXC dob felfogatásából kiesett egy csavar, s elfordúlt a dob, nem egésszen úgy állt a dob mint kellett volna. Nos ezt a csavart pótoltam. Tegnap mentem mentem vele. (Holnap is fogok meglátjuk tényleg bejött-e). Igaz hideg volt kint a levegő, de nem dadogott. 130-140-et mentem vele stabilan s nem dadogott. Ellenben nem indul, de ezt leírtam a hidegindítés topikban...

egy megoldódni láccik s jön helyére egy??? hogyvan ez... :( ???

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 03, 3:16 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ledadogás: nekem olyan volt, hogy pár héten át néha, menet közben (nem lehetett sem tempóhoz sem fordulatszámhoz kötni), egy pillanatra elsötétült minden, kihagyott a motor, aztán minden visszajött és ment tovább a gép. Néha el sem tudott sötétedni, csak a fordulatszámmérő esett le 0-ra egy pillanatra, aztán visszaugrott.
Néztem gyertyát, karbit, pánikoltam, volt olyan túra, hogy 3* szedtem szét (nekem a gyertyacseréhez a tankot is le kellett venni az LC4-en!).
Aztán egy hirtelen ötlettől vezérelve megnéztem az akksit. Látszólag (érezhetően) fixen voltak rajta a saruk és "grünspan" sem volt rajta. Én azonban tanult Windows rendszergazdaként és számítógép szerelőként :) ennyivel nem elégedtem meg, lekaptam őket, a látszólag jó felületet kissé megcsiszoltam és ugyanúgy ahogy voltak, teljesen feszesre visszahúztam a sarukat.
Soha többet nem volt vele ilyen gondom.

Gyertyacsere nem költséges, nagyon egyszerű és nem árt amúgy sem ha van egy tartalék gyertyád... Ezt nyugodtan megjátszhatod mint első pontot ilyen jellegű hibák keresésénél. Persze ha már van új gyertyád, akkor nem kell újat venni, elég ha 2db-od van. :)
Én régen mindig elraktam a "használt", szervízelésnél lecserélt, de jó gyertyáimat, hogy hibakereséshez/ismerősöknek legyen bőven csere - szükség is volt rájuk.

Tanulság: attól hogy valami jól néz ki, csak szedd szét és rakd össze újra - ez sokszor segíthet a problémán. Persze csak ha értesz hozzá és ne az egész motort döntsd szét... :)

Szepy

aranyszu írta:
Remélem rájöttem, le is kopogom.

Nos tegnap ahogy összeraktam a gép hátulját, észrevettem hogy a kiherélt SXC dob felfogatásából kiesett egy csavar, s elfordúlt a dob, nem egésszen úgy állt a dob mint kellett volna. Nos ezt a csavart pótoltam. Tegnap mentem mentem vele. (Holnap is fogok meglátjuk tényleg bejött-e). Igaz hideg volt kint a levegő, de nem dadogott. 130-140-et mentem vele stabilan s nem dadogott. Ellenben nem indul, de ezt leírtam a hidegindítés topikban...

egy megoldódni láccik s jön helyére egy??? hogyvan ez... :( ???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 03, 9:09 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
Ledadogás: nekem olyan volt, hogy pár héten át néha, menet közben (nem lehetett sem tempóhoz sem fordulatszámhoz kötni), egy pillanatra elsötétült minden, kihagyott a motor, aztán minden visszajött és ment tovább a gép. Néha el sem tudott sötétedni, csak a fordulatszámmérő esett le 0-ra egy pillanatra, aztán visszaugrott.
Néztem gyertyát, karbit, pánikoltam, volt olyan túra, hogy 3* szedtem szét (nekem a gyertyacseréhez a tankot is le kellett venni az LC4-en!).
Aztán egy hirtelen ötlettől vezérelve megnéztem az akksit. Látszólag (érezhetően) fixen voltak rajta a saruk és "grünspan" sem volt rajta. Én azonban tanult Windows rendszergazdaként és számítógép szerelőként :) ennyivel nem elégedtem meg, lekaptam őket, a látszólag jó felületet kissé megcsiszoltam és ugyanúgy ahogy voltak, teljesen feszesre visszahúztam a sarukat.
Soha többet nem volt vele ilyen gondom.

Gyertyacsere nem költséges, nagyon egyszerű és nem árt amúgy sem ha van egy tartalék gyertyád... Ezt nyugodtan megjátszhatod mint első pontot ilyen jellegű hibák keresésénél. Persze ha már van új gyertyád, akkor nem kell újat venni, elég ha 2db-od van. :)
Én régen mindig elraktam a "használt", szervízelésnél lecserélt, de jó gyertyáimat, hogy hibakereséshez/ismerősöknek legyen bőven csere - szükség is volt rájuk.

Tanulság: attól hogy valami jól néz ki, csak szedd szét és rakd össze újra - ez sokszor segíthet a problémán. Persze csak ha értesz hozzá és ne az egész motort döntsd szét... :)

Szepy

aranyszu írta:
Remélem rájöttem, le is kopogom.

Nos tegnap ahogy összeraktam a gép hátulját, észrevettem hogy a kiherélt SXC dob felfogatásából kiesett egy csavar, s elfordúlt a dob, nem egésszen úgy állt a dob mint kellett volna. Nos ezt a csavart pótoltam. Tegnap mentem mentem vele. (Holnap is fogok meglátjuk tényleg bejött-e). Igaz hideg volt kint a levegő, de nem dadogott. 130-140-et mentem vele stabilan s nem dadogott. Ellenben nem indul, de ezt leírtam a hidegindítés topikban...

egy megoldódni láccik s jön helyére egy??? hogyvan ez... :( ???


A gyertyacserét hónapokkal ezelőtt mondtam neki, de nem, inkább szétszedi 5x a motort...hihetetlen a pali!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 03, 14:48 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
gencsydani írta:
KTMSzepy írta:
Ledadogás: nekem olyan volt, hogy pár héten át néha, menet közben (nem lehetett sem tempóhoz sem fordulatszámhoz kötni), egy pillanatra elsötétült minden, kihagyott a motor, aztán minden visszajött és ment tovább a gép. Néha el sem tudott sötétedni, csak a fordulatszámmérő esett le 0-ra egy pillanatra, aztán visszaugrott.
Néztem gyertyát, karbit, pánikoltam, volt olyan túra, hogy 3* szedtem szét (nekem a gyertyacseréhez a tankot is le kellett venni az LC4-en!).
Aztán egy hirtelen ötlettől vezérelve megnéztem az akksit. Látszólag (érezhetően) fixen voltak rajta a saruk és "grünspan" sem volt rajta. Én azonban tanult Windows rendszergazdaként és számítógép szerelőként :) ennyivel nem elégedtem meg, lekaptam őket, a látszólag jó felületet kissé megcsiszoltam és ugyanúgy ahogy voltak, teljesen feszesre visszahúztam a sarukat.
Soha többet nem volt vele ilyen gondom.

Gyertyacsere nem költséges, nagyon egyszerű és nem árt amúgy sem ha van egy tartalék gyertyád... Ezt nyugodtan megjátszhatod mint első pontot ilyen jellegű hibák keresésénél. Persze ha már van új gyertyád, akkor nem kell újat venni, elég ha 2db-od van. :)
Én régen mindig elraktam a "használt", szervízelésnél lecserélt, de jó gyertyáimat, hogy hibakereséshez/ismerősöknek legyen bőven csere - szükség is volt rájuk.

Tanulság: attól hogy valami jól néz ki, csak szedd szét és rakd össze újra - ez sokszor segíthet a problémán. Persze csak ha értesz hozzá és ne az egész motort döntsd szét... :)

Szepy

aranyszu írta:
Remélem rájöttem, le is kopogom.

Nos tegnap ahogy összeraktam a gép hátulját, észrevettem hogy a kiherélt SXC dob felfogatásából kiesett egy csavar, s elfordúlt a dob, nem egésszen úgy állt a dob mint kellett volna. Nos ezt a csavart pótoltam. Tegnap mentem mentem vele. (Holnap is fogok meglátjuk tényleg bejött-e). Igaz hideg volt kint a levegő, de nem dadogott. 130-140-et mentem vele stabilan s nem dadogott. Ellenben nem indul, de ezt leírtam a hidegindítés topikban...

egy megoldódni láccik s jön helyére egy??? hogyvan ez... :( ???


A gyertyacserét hónapokkal ezelőtt mondtam neki, de nem, inkább szétszedi 5x a motort...hihetetlen a pali!

Jól van nah... már intézőben van :P

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 03, 22:18 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 24, 15:39
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: állandóan váltotó
Ezt a visszadadogást, néha nekemis eljátsza a masina, siratón fölfele különösen idegesítő... annyit sikerül megfigyelni, hogy hirtelen gázadásnál jön elő gyakrabban... De mostanában egyre többet megyek, és egyre jobban (csak) a felső fordulaton tartom a motrot, ígymár nemnagyon veszem észre ezt a gondot.

_________________
Grind your mind forever!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 03, 23:49 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
Laca 13 írta:
Ezt a visszadadogást, néha nekemis eljátsza a masina, siratón fölfele különösen idegesítő... annyit sikerül megfigyelni, hogy hirtelen gázadásnál jön elő gyakrabban... De mostanában egyre többet megyek, és egyre jobban (csak) a felső fordulaton tartom a motrot, ígymár nemnagyon veszem észre ezt a gondot.


Hy!

Az karburátor állítás nem??!!

De nekem egyenletes gázadásnál csinálja, s van hogy totál megáll, nem is reagáll a gázra... múlt időben :) szerencsémre... ma mentem vele nagyonsokat s nem csinálta EGYELTALÁN!

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 04, 0:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Laca 13 írta:
Ezt a visszadadogást, néha nekemis eljátsza a masina, siratón fölfele különösen idegesítő... annyit sikerül megfigyelni, hogy hirtelen gázadásnál jön elő gyakrabban... De mostanában egyre többet megyek, és egyre jobban (csak) a felső fordulaton tartom a motrot, ígymár nemnagyon veszem észre ezt a gondot.


Erre az orvosságot PowerNow-nak híjják. Nem egy bonyolult dolog, házilag is elkészíthető (én is csináltam a sajátomba).

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 04, 0:35 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
gencsydani írta:
Laca 13 írta:
Ezt a visszadadogást, néha nekemis eljátsza a masina, siratón fölfele különösen idegesítő... annyit sikerül megfigyelni, hogy hirtelen gázadásnál jön elő gyakrabban... De mostanában egyre többet megyek, és egyre jobban (csak) a felső fordulaton tartom a motrot, ígymár nemnagyon veszem észre ezt a gondot.


Erre az orvosságot PowerNow-nak híjják. Nem egy bonyolult dolog, házilag is elkészíthető (én is csináltam a sajátomba).


Az a kis biz basz ami a levegő örvénylésének irányát befolyásolja? a karbiban?

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 04, 1:03 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
aranyszu írta:
gencsydani írta:
Laca 13 írta:
Ezt a visszadadogást, néha nekemis eljátsza a masina, siratón fölfele különösen idegesítő... annyit sikerül megfigyelni, hogy hirtelen gázadásnál jön elő gyakrabban... De mostanában egyre többet megyek, és egyre jobban (csak) a felső fordulaton tartom a motrot, ígymár nemnagyon veszem észre ezt a gondot.


Erre az orvosságot PowerNow-nak híjják. Nem egy bonyolult dolog, házilag is elkészíthető (én is csináltam a sajátomba).


Az a kis biz basz ami a levegő örvénylésének irányát befolyásolja? a karbiban?


Igen.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 04, 1:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nézd meg a karbi szellőzőcsöveket (ha vannak), adott esetben a karbi hangolása segíthet. Tippem szerint a hirtelen gázadásra elszegényedik a keverék, nem tud elég benzint szívni a levegőhöz - ezért dadog be a gép. Talán egy kicsit nagyobb főfúvóka segítene? A teligázas állapotért az felel.

Szepy

Laca 13 írta:
Ezt a visszadadogást, néha nekemis eljátsza a masina, siratón fölfele különösen idegesítő... annyit sikerül megfigyelni, hogy hirtelen gázadásnál jön elő gyakrabban... De mostanában egyre többet megyek, és egyre jobban (csak) a felső fordulaton tartom a motrot, ígymár nemnagyon veszem észre ezt a gondot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 04, 10:22 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
...vagy nem funkcionál a gyorsítópumpa...

Dani mikor csináltál sumákba powernow-t? Talicska nem billegett? :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 04, 17:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
kope68 írta:
...vagy nem funkcionál a gyorsítópumpa...

Dani mikor csináltál sumákba powernow-t? Talicska nem billegett? :twisted:


Mikuniban gyorsítópumpa? :shock:

Még valamikor nyár végefelé asszem. Ja, és kabbe! :P

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 10, 18:07 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 dec. 22, 22:09
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Budapest XI.
Mitől lehet?

125 exc 1 éves Olaszországból

Állapot : jó kompresszió, előírt olaj mix. kb. 1 hónapos benzin 95-ös (Aral kútról)
jelenség :kb 1 hetes használat után menetből leállt , nem indult,gyertya tisztítás után 5 mp működés után leállt (ez többször ismételve), légszűrő tisztítás előírt anyagokkal

1 hete szakszervízben porlasztó tisztítás, új fúvókákkal, tűvel átkarburálás, porlasztó állítás, gyertyacsere, minden OK.

itthon 1 órás motorozás gond nélkül
:)
majd egy 2 km motorozás után leállt , tolás hazáig

jelenség: megtisztított gyertyával pöccre indul majd 5 mp múlva leáll,a kivett gyertya ekkor benzines, és szikra nem az elektródák között ugrik át, hanem a gyertya test felé ( hézag cca. 0,6 mm ) , tisztítás után szikra jó jelenség ugyan az (5 mp)
régi gyertyával is ugyan ez :twisted:
Levett légszűrővel is ugyanaz ( ha esetleg túl olajoztam volna)

Köszi Makai


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 10, 22:51 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
makai írta:
Mitől lehet?

125 exc 1 éves Olaszországból

Állapot : jó kompresszió, előírt olaj mix. kb. 1 hónapos benzin 95-ös (Aral kútról)
jelenség :kb 1 hetes használat után menetből leállt , nem indult,gyertya tisztítás után 5 mp működés után leállt (ez többször ismételve), légszűrő tisztítás előírt anyagokkal

1 hete szakszervízben porlasztó tisztítás, új fúvókákkal, tűvel átkarburálás, porlasztó állítás, gyertyacsere, minden OK.

itthon 1 órás motorozás gond nélkül
:)
majd egy 2 km motorozás után leállt , tolás hazáig

jelenség: megtisztított gyertyával pöccre indul majd 5 mp múlva leáll,a kivett gyertya ekkor benzines, és szikra nem az elektródák között ugrik át, hanem a gyertya test felé ( hézag cca. 0,6 mm ) , tisztítás után szikra jó jelenség ugyan az (5 mp)
régi gyertyával is ugyan ez :twisted:
Levett légszűrővel is ugyanaz ( ha esetleg túl olajoztam volna)

Köszi Makai


Nem akarlak elkeseríteni nagyon, de amikor nekem ilyeneket kezdett csinálni, utána mindig generátortekercselés vagy -csere lett a vége...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 11, 9:57 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2007 jan. 02, 10:39
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Budapest
Nem lehet hogy esetleg a kipuffogónál valami tömődés van,és ezért köpködi be a gyertyát???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 11, 10:19 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 dec. 22, 22:09
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Budapest XI.
gencsydani írta:
makai írta:
Mitől lehet?

125 exc 1 éves Olaszországból

Állapot : jó kompresszió, előírt olaj mix. kb. 1 hónapos benzin 95-ös (Aral kútról)
jelenség :kb 1 hetes használat után menetből leállt , nem indult,gyertya tisztítás után 5 mp működés után leállt (ez többször ismételve), légszűrő tisztítás előírt anyagokkal

1 hete szakszervízben porlasztó tisztítás, új fúvókákkal, tűvel átkarburálás, porlasztó állítás, gyertyacsere, minden OK.

itthon 1 órás motorozás gond nélkül
:)
majd egy 2 km motorozás után leállt , tolás hazáig

jelenség: megtisztított gyertyával pöccre indul majd 5 mp múlva leáll,a kivett gyertya ekkor benzines, és szikra nem az elektródák között ugrik át, hanem a gyertya test felé ( hézag cca. 0,6 mm ) , tisztítás után szikra jó jelenség ugyan az (5 mp)
régi gyertyával is ugyan ez :twisted:
Levett légszűrővel is ugyanaz ( ha esetleg túl olajoztam volna)

Köszi Makai


Nem akarlak elkeseríteni nagyon, de amikor nekem ilyeneket kezdett csinálni, utána mindig generátortekercselés vagy -csere lett a vége...

Lehet, hogy igazad lesz , de a gyújtókábelről (gy.pipa nélül) cca 1 cm-es nagyon intenzív szikra van

Üdv Makai


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 11, 11:37 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 dec. 22, 22:09
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Budapest XI.
TOM írta:
Nem lehet hogy esetleg a kipuffogónál valami tömődés van,és ezért köpködi be a gyertyát???

A szervízben egy csomó szmötyit öntöttek ki a kifuffból és a kartellt is megpróbálták átfújni, de onnan nem jött ki semmi. Ez az eltömődés miért lehet ?

Üdv. Makai


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 11, 11:49 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 08, 18:59
Hozzászólások: 72
Tartózkodási hely: É-K
makai írta:
gencsydani írta:
makai írta:
Mitől lehet?

125 exc 1 éves Olaszországból

Állapot : jó kompresszió, előírt olaj mix. kb. 1 hónapos benzin 95-ös (Aral kútról)
jelenség :kb 1 hetes használat után menetből leállt , nem indult,gyertya tisztítás után 5 mp működés után leállt (ez többször ismételve), légszűrő tisztítás előírt anyagokkal

1 hete szakszervízben porlasztó tisztítás, új fúvókákkal, tűvel átkarburálás, porlasztó állítás, gyertyacsere, minden OK.

itthon 1 órás motorozás gond nélkül
:)
majd egy 2 km motorozás után leállt , tolás hazáig

jelenség: megtisztított gyertyával pöccre indul majd 5 mp múlva leáll,a kivett gyertya ekkor benzines, és szikra nem az elektródák között ugrik át, hanem a gyertya test felé ( hézag cca. 0,6 mm ) , tisztítás után szikra jó jelenség ugyan az (5 mp)
régi gyertyával is ugyan ez :twisted:
Levett légszűrővel is ugyanaz ( ha esetleg túl olajoztam volna)

Köszi Makai


Nem akarlak elkeseríteni nagyon, de amikor nekem ilyeneket kezdett csinálni, utána mindig generátortekercselés vagy -csere lett a vége...

Lehet, hogy igazad lesz , de a gyújtókábelről (gy.pipa nélül) cca 1 cm-es nagyon intenzív szikra van

Üdv Makai


Leírásod alapján elképzelhető, hogy kicsi a szikraenergia nyomás alatt a hengerben, ami nem látszik.

A magasfeszültségű oldalon elég nehéz a hibamegállapítás.

Az első és legolcsóbb teszt: Korom sötétben indítsd be és a szemeddel tapadj rá a trafótól a gyertyáig ha láttál valahol áthúzást, azt az alkatrészt cseréld ki.

A második: mindenképpen vegyél egy új gyertyát /nagyon meg tud szívatni két hibás gyertya, velem már előfordult/

A harmadik: Szerezz egy ugyanilyen motort és próbából kezd el egyesével cserélgetni az alkatrészeket. Mivel a motorodat már össze vissza rugdostad, és agyonszívta magát, ezért a működő mocira tedd a te alkatrészeidet és csak aztán fordítva./pipa, kábel, trafó,/

A gyújtótekercs hibája is elképzelhető /menetzárlat/ Nem egyszerű kimérni mert nem tudod a gyári értékeket.
A nyáron a haver 450exc jével szerencsém volt mert látszott a tekercsen, hogy meg van melegedve, ezért idegből szétvágtam és megtekercseltem, azóta is műkszik. Szal nem túl nagy munka kiszerelni a tekercset, megmosni és melegedésnyomokat keresni rajta. A gyújtótekercs a vékonyabb dróttal tekert.
Nem irigyellek! Sok szerencsét!

Persze ettől eltérő hibája is lehet, ha kevés az időd és sok a pénzed inkább vidd el egy szakihoz szenvedjen vele Ő.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 259 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség