KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 júl. 02, 1:28

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 259 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 11, 12:34 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
Szerbusztok!!!

Tegnap léptem hobbyból egy tempósabb kört az autópályán majd egy 4-5 perc száguldozás után ismét dadogni kezdetta motor 140-150-nél s le is állt. Ugyanaz a jelenség ami volt korábban...

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 11, 12:54 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 dec. 22, 22:09
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Budapest XI.
mocsi írta:
makai írta:
gencsydani írta:
makai írta:
Mitől lehet?

125 exc 1 éves Olaszországból

Állapot : jó kompresszió, előírt olaj mix. kb. 1 hónapos benzin 95-ös (Aral kútról)
jelenség :kb 1 hetes használat után menetből leállt , nem indult,gyertya tisztítás után 5 mp működés után leállt (ez többször ismételve), légszűrő tisztítás előírt anyagokkal

1 hete szakszervízben porlasztó tisztítás, új fúvókákkal, tűvel átkarburálás, porlasztó állítás, gyertyacsere, minden OK.

itthon 1 órás motorozás gond nélkül
:)
majd egy 2 km motorozás után leállt , tolás hazáig

jelenség: megtisztított gyertyával pöccre indul majd 5 mp múlva leáll,a kivett gyertya ekkor benzines, és szikra nem az elektródák között ugrik át, hanem a gyertya test felé ( hézag cca. 0,6 mm ) , tisztítás után szikra jó jelenség ugyan az (5 mp)
régi gyertyával is ugyan ez :twisted:
Levett légszűrővel is ugyanaz ( ha esetleg túl olajoztam volna)

Köszi Makai


Nem akarlak elkeseríteni nagyon, de amikor nekem ilyeneket kezdett csinálni, utána mindig generátortekercselés vagy -csere lett a vége...

Lehet, hogy igazad lesz , de a gyújtókábelről (gy.pipa nélül) cca 1 cm-es nagyon intenzív szikra van

Üdv Makai


Leírásod alapján elképzelhető, hogy kicsi a szikraenergia nyomás alatt a hengerben, ami nem látszik.

A magasfeszültségű oldalon elég nehéz a hibamegállapítás.

Az első és legolcsóbb teszt: Korom sötétben indítsd be és a szemeddel tapadj rá a trafótól a gyertyáig ha láttál valahol áthúzást, azt az alkatrészt cseréld ki.

A második: mindenképpen vegyél egy új gyertyát /nagyon meg tud szívatni két hibás gyertya, velem már előfordult/

A harmadik: Szerezz egy ugyanilyen motort és próbából kezd el egyesével cserélgetni az alkatrészeket. Mivel a motorodat már össze vissza rugdostad, és agyonszívta magát, ezért a működő mocira tedd a te alkatrészeidet és csak aztán fordítva./pipa, kábel, trafó,/

A gyújtótekercs hibája is elképzelhető /menetzárlat/ Nem egyszerű kimérni mert nem tudod a gyári értékeket.
A nyáron a haver 450exc jével szerencsém volt mert látszott a tekercsen, hogy meg van melegedve, ezért idegből szétvágtam és megtekercseltem, azóta is műkszik. Szal nem túl nagy munka kiszerelni a tekercset, megmosni és melegedésnyomokat keresni rajta. A gyújtótekercs a vékonyabb dróttal tekert.
Nem irigyellek! Sok szerencsét!

Persze ettől eltérő hibája is lehet, ha kevés az időd és sok a pénzed inkább vidd el egy szakihoz szenvedjen vele Ő.

Köszi a segítséget és főleg az együttérzést ! Megpróbálom megcsinálni az általad javasoltakat, de a probléma bonyolultsága és a gyakorlatlanságom miatt végül lehet hogy csak a szervíz marad . Mégegyszer nagyon köszi a segítséget !

_________________
Üdv. Makai


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 11, 16:42 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
csak ötlet szinten! nézd meg egy vadi új ngk gyertyapipával!! tönkre megy a pipa is ! van benne egy kis ellenállás az ki tud égni és akkor produkálja ezeket a tüneteket. többen így jártunk már és 1500 ft ból meg lett úszva a nagy ijedtség.

persze ha túl vagy már ezen is akkor bocsesz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 11, 17:25 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 dec. 22, 22:09
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Budapest XI.
Gabesz írta:
csak ötlet szinten! nézd meg egy vadi új ngk gyertyapipával!! tönkre megy a pipa is ! van benne egy kis ellenállás az ki tud égni és akkor produkálja ezeket a tüneteket. többen így jártunk már és 1500 ft ból meg lett úszva a nagy ijedtség.

persze ha túl vagy már ezen is akkor bocsesz!

Erre gondoltam először , és tegnap vettem egy Shampion pipát (ellenállásosat) , mert NGK-t nem találtam hirtelen . Nem változott semmi :twisted:
Át kell nézni mindent a gyújtótekercstől a gyertyáig mert bármi okozhatja .
Holnap elviszem Ócsára , ha meg tudják nézni és utána megírom , hogy mi volt a hiba. Azért köszi !

_________________
Üdv. Makai


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 11, 20:56 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
No, hát ma tettem egy velence oda visszát. És hát nem bírta a vas :( 90 fölött dadogott, s ha behúztam a kuplunkgot leállt. Aztán beindult alapjárat, OK! Majd megint megint megint. Észrevettem azt ha azt csinálom, hogy nem engedem nagyon dadogni, hanem már az elején behúzom a kuplungot akkor nem áll le. Ekkor egy picit gurulok alapjáraton, s akkor újra tudok menni egy picit. Így jöttem hazáig ilyen 2 percenként kuplung be, alapjárat s tudtam tovább jönni.

Mintha az alapjárat helyrerakná... s míg húzom a gázt romlik, majd az alapjárat megint helyrerakná... egyszerűen nem értem...

Tegnap takarítottam le a motort, szalon állapot tisztára, légszűrő Égei-tenger kék tiszta, benzin OK, olaj mennyiség OK, karburátorban új minden (a tű középen, az az izé amit a gumi mozgat meg annak a háza), gyertyában van 300 km-er, aksi OK, saruk tök tiszták (megreszletem őket finoman)...

Egyéb mit tudnék megnézni?

Üdv Arany

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 11, 21:16 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 feb. 11, 17:40
Hozzászólások: 3
aranyszu írta:
No, hát ma tettem egy velence oda visszát. És hát nem bírta a vas :( 90 fölött dadogott, s ha behúztam a kuplunkgot leállt. Aztán beindult alapjárat, OK! Majd megint megint megint. Észrevettem azt ha azt csinálom, hogy nem engedem nagyon dadogni, hanem már az elején behúzom a kuplungot akkor nem áll le. Ekkor egy picit gurulok alapjáraton, s akkor újra tudok menni egy picit. Így jöttem hazáig ilyen 2 percenként kuplung be, alapjárat s tudtam tovább jönni.

Mintha az alapjárat helyrerakná... s míg húzom a gázt romlik, majd az alapjárat megint helyrerakná... egyszerűen nem értem...

Tegnap takarítottam le a motort, szalon állapot tisztára, légszűrő Égei-tenger kék tiszta, benzin OK, olaj mennyiség OK, karburátorban új minden (a tű középen, az az izé amit a gumi mozgat meg annak a háza), gyertyában van 300 km-er, aksi OK, saruk tök tiszták (megreszletem őket finoman)...

Egyéb mit tudnék megnézni?

Üdv Arany



hali

450 EXC-m van ugyanez a szitu.
Hidegben jól megy? 10 fok alatt?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 11, 22:08 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
balduzzi írta:
hali

450 EXC-m van ugyanez a szitu.
Hidegben jól megy? 10 fok alatt?


Nem. Nekem azt csinálja ha hideg a motor akkor jó s ahogy melegszik úgy csinálja, legyen 0 fok legyen 30.. nyár vége óta küzdök vele, még nem vettem rá magam hogy beadjam Ócsára... de valószinü ez lesz..

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 13, 18:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nekem akkor volt ilyen, amikor dzsuvás benzinből a homok eltömte a főfúvókát. Az alapjáratiba nem jutott be, de a főfúvókát eltömte, ezért 90 felett csak dadogott (sok levegőt kapott, benzint hozzá meg semmit).

Ilyenkor leeresztettem a karbit, egy darabig megint ment, aztán pár km után megint ledadogott.

Keverékképzés, rossz helyen tankolás?

Szepy

aranyszu írta:
No, hát ma tettem egy velence oda visszát. És hát nem bírta a vas :( 90 fölött dadogott, s ha behúztam a kuplunkgot leállt. Aztán beindult alapjárat, OK! Majd megint megint megint. Észrevettem azt ha azt csinálom, hogy nem engedem nagyon dadogni, hanem már az elején behúzom a kuplungot akkor nem áll le. Ekkor egy picit gurulok alapjáraton, s akkor újra tudok menni egy picit. Így jöttem hazáig ilyen 2 percenként kuplung be, alapjárat s tudtam tovább jönni.

Mintha az alapjárat helyrerakná... s míg húzom a gázt romlik, majd az alapjárat megint helyrerakná... egyszerűen nem értem...

Tegnap takarítottam le a motort, szalon állapot tisztára, légszűrő Égei-tenger kék tiszta, benzin OK, olaj mennyiség OK, karburátorban új minden (a tű középen, az az izé amit a gumi mozgat meg annak a háza), gyertyában van 300 km-er, aksi OK, saruk tök tiszták (megreszletem őket finoman)...

Egyéb mit tudnék megnézni?

Üdv Arany


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 13, 18:36 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
tank le.karbi kifordít amennyire lehet, karbi tetőfedél le, nézz be oda minden rendben van-e esetleg nem e fellazult a súbertű tetején lévő imbuszcsavar!! az is tud eféle galibát okozni.

a hőmérsékleti ingadozás lehetetlen,hogy ilyen tünetet okozzon! a hiba mindenképp a karbiban vagy gyújtókörben lesz. gyertyapipát cseréltél?tegyél be egy másik gyertyát is! lehet az új szar! kösd le a sluszgombot...majd leállítod dekoval.lehet az baszakszik ...

ha a karbi mindenhol tiszta és oké....akkor ne bántsd tovább! kérj kölcsön egy kokusan gyujtásdobozt! próbáld ki azzal is...ha azzal is szar lent lesz a baj a lendkeréknél.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 13, 19:48 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
KTMSzepy írta:
Nekem akkor volt ilyen, amikor dzsuvás benzinből a homok eltömte a főfúvókát. Az alapjáratiba nem jutott be, de a főfúvókát eltömte, ezért 90 felett csak dadogott (sok levegőt kapott, benzint hozzá meg semmit).

Ilyenkor leeresztettem a karbit, egy darabig megint ment, aztán pár km után megint ledadogott.

Keverékképzés, rossz helyen tankolás?

Szepy


No vmi hasonló, de szeptember óta nem tudott kitisztulni?? S én úgy vettem észre hogy csak meleg motornál csinálja...
Shell kúton tankolok 100-ast folymatosan, a karbimat utoljára Ócsán, Norbi állította...

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 13, 19:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
Gabesz írta:
tank le.karbi kifordít amennyire lehet, karbi tetőfedél le, nézz be oda minden rendben van-e esetleg nem e fellazult a súbertű tetején lévő imbuszcsavar!! az is tud eféle galibát okozni.

a hőmérsékleti ingadozás lehetetlen,hogy ilyen tünetet okozzon! a hiba mindenképp a karbiban vagy gyújtókörben lesz. gyertyapipát cseréltél?tegyél be egy másik gyertyát is! lehet az új szar! kösd le a sluszgombot...majd leállítod dekoval.lehet az baszakszik ...

ha a karbi mindenhol tiszta és oké....akkor ne bántsd tovább! kérj kölcsön egy kokusan gyujtásdobozt! próbáld ki azzal is...ha azzal is szar lent lesz a baj a lendkeréknél.


OKÉ!!! Holnap irány a műhely s magas, nagyon magas nyomáson kipucolom a benzin útját(benyaszűrő meg karbi). Este teszt mert be kell mennem pestre... ha mégsem következő lépések ... ...

Lendkerékkel mi lehet a baj?

Köszönöm szépen a segítségeket, már van kiindulópontom... köszönöm..

Üdv Arany

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 13, 20:11 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
szerintem víznek és magas nyomásnak közelébe se vidd.

a karbi nem tud csak úgy berohadni. vedd le. és szépen szisztematikusan szedegesd ki a fúvókákat,fújd ki levegővel. szedd le az alját és a tetejét is nézegesd meg minden rendben.

a bezinpumpa miatt nem fog leállni annak csak gázadáskor van jelentősége aztán nincs,és attól nem állhat le.

nem álligattál el semmit ?

a lendkeréknél van a tekercselés de az ktm-nél nem szokott elromlani mint a bergnél mert olajban forog. de esetleg ott lehet bibi,de én nem értek ahoz a részhez. viszont a karbi után csréld ki a fekete dobozt ha nem javul meg.és úgy is próbáld.

de mindenek előtt gyertyapipacsere és gyertyacsere.(szerintem)

most visszaolvastam lentebb is...azért még legelőször hajtsd ki a karbi alján az ülepítőt... mivan ha tele van szutykosvízzel mert akkor ilyet kéne csináljon ...a főfúvóka onnan szívja a cuccot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 13, 20:34 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
Gabesz írta:
szerintem víznek és magas nyomásnak közelébe se vidd.

a karbi nem tud csak úgy berohadni. vedd le. és szépen szisztematikusan szedegesd ki a fúvókákat,fújd ki levegővel. szedd le az alját és a tetejét is nézegesd meg minden rendben.

a bezinpumpa miatt nem fog leállni annak csak gázadáskor van jelentősége aztán nincs,és attól nem állhat le.

nem álligattál el semmit ?

a lendkeréknél van a tekercselés de az ktm-nél nem szokott elromlani mint a bergnél mert olajban forog. de esetleg ott lehet bibi,de én nem értek ahoz a részhez. viszont a karbi után csréld ki a fekete dobozt ha nem javul meg.és úgy is próbáld.

de mindenek előtt gyertyapipacsere és gyertyacsere.(szerintem)

most visszaolvastam lentebb is...azért még legelőször hajtsd ki a karbi alján az ülepítőt... mivan ha tele van szutykosvízzel mert akkor ilyet kéne csináljon ...a főfúvóka onnan szívja a cuccot.


Ebben csak az a szar, hogy nem tudom hányszor szedtem már szét s takaírítottam ki.. pl mikor cseréltem benne az alkatrészeket, sajnos azokat egyesével cseréltem...
Így viszont marad a gyújtás...
nem állítottam el semmit... ez a dolog egyszercsak egy gőzborotvázás után jelent meg... még aug 21-én délután 2 kor. Emlékszem :$

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 13, 20:35 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
Mikuról vki tud nagy felbontású robbantott ábrát???

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 13, 20:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
aranyszu írta:
Gabesz írta:
szerintem víznek és magas nyomásnak közelébe se vidd.

a karbi nem tud csak úgy berohadni. vedd le. és szépen szisztematikusan szedegesd ki a fúvókákat,fújd ki levegővel. szedd le az alját és a tetejét is nézegesd meg minden rendben.

a bezinpumpa miatt nem fog leállni annak csak gázadáskor van jelentősége aztán nincs,és attól nem állhat le.

nem álligattál el semmit ?

a lendkeréknél van a tekercselés de az ktm-nél nem szokott elromlani mint a bergnél mert olajban forog. de esetleg ott lehet bibi,de én nem értek ahoz a részhez. viszont a karbi után csréld ki a fekete dobozt ha nem javul meg.és úgy is próbáld.

de mindenek előtt gyertyapipacsere és gyertyacsere.(szerintem)

most visszaolvastam lentebb is...azért még legelőször hajtsd ki a karbi alján az ülepítőt... mivan ha tele van szutykosvízzel mert akkor ilyet kéne csináljon ...a főfúvóka onnan szívja a cuccot.


Ebben csak az a szar, hogy nem tudom hányszor szedtem már szét s takaírítottam ki.. pl mikor cseréltem benne az alkatrészeket, sajnos azokat egyesével cseréltem...
Így viszont marad a gyújtás...
nem állítottam el semmit... ez a dolog egyszercsak egy gőzborotvázás után jelent meg... még aug 21-én délután 2 kor. Emlékszem :$


Nem lehet, hogy a gőzborotvával belenyomtál valami szutykot a karbi valamelyik szellőző vagy túlfolyócsövébe és annak a dugulása okozza itten a zűrzavart?

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 13, 20:40 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
gencsydani írta:
Nem lehet, hogy a gőzborotvával belenyomtál valami szutykot a karbi valamelyik szellőző vagy túlfolyócsövébe és annak a dugulása okozza itten a zűrzavart?


De, több mint valószinü, de annyiszor szétszedtem már, sajnos csak szájjal tudtam kifújni... de az úszóházban semmit sem találtam, egy árva porszemet sem... egy tök sterit befőttes üvegbe engedtem le a benzint, abban sem volt semmi...

Innentől kezdve kezdek az elektronika irányába húzni

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 13, 22:02 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
aranyszu írta:
gencsydani írta:
Nem lehet, hogy a gőzborotvával belenyomtál valami szutykot a karbi valamelyik szellőző vagy túlfolyócsövébe és annak a dugulása okozza itten a zűrzavart?


De, több mint valószinü, de annyiszor szétszedtem már, sajnos csak szájjal tudtam kifújni... de az úszóházban semmit sem találtam, egy árva porszemet sem... egy tök sterit befőttes üvegbe engedtem le a benzint, abban sem volt semmi...

Innentől kezdve kezdek az elektronika irányába húzni


Egy egyszerű kérdés: tank szellőzése rendben van? Előfordulhat, hogy magasabb fordulaton már nem folyik le a benya a karbiba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 13, 22:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
aranyszu írta:
gencsydani írta:
Nem lehet, hogy a gőzborotvával belenyomtál valami szutykot a karbi valamelyik szellőző vagy túlfolyócsövébe és annak a dugulása okozza itten a zűrzavart?


De, több mint valószinü, de annyiszor szétszedtem már, sajnos csak szájjal tudtam kifújni... de az úszóházban semmit sem találtam, egy árva porszemet sem... egy tök sterit befőttes üvegbe engedtem le a benzint, abban sem volt semmi...

Innentől kezdve kezdek az elektronika irányába húzni


Egy egyszerű kérdés: tank szellőzése rendben van? Előfordulhat, hogy magasabb fordulaton már nem folyik le a benya a karbiba.


Én arra gondoltam, hogy ha maga a túlfolyócső (tehát nem belül a karbiban) van eldugulva, az is okozhat ilyeneket. Gustafsson pl. 2x is járt úgy, hogy azért nem akart az istennek se beindulni a motorja, mert víz alatt volt a túlfolyócső alsó vége (pocsolyában lefulladásos sztori).

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 13, 23:56 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
mic71 írta:
Egy egyszerű kérdés: tank szellőzése rendben van? Előfordulhat, hogy magasabb fordulaton már nem folyik le a benya a karbiba.


Hm....
ezt hogy is érted? primitív kérdés, hol is tud az szellőzni? fent a nyílásnál ugye?

Dani: nincs is túlfolyócsöven, azt még két éve nyáron lehagytam :(

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 14, 10:01 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
aranyszu írta:
mic71 írta:
Egy egyszerű kérdés: tank szellőzése rendben van? Előfordulhat, hogy magasabb fordulaton már nem folyik le a benya a karbiba.


Hm....
ezt hogy is érted? primitív kérdés, hol is tud az szellőzni? fent a nyílásnál ugye?

Dani: nincs is túlfolyócsöven, azt még két éve nyáron lehagytam :(


Akkor ez kilőve.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 14, 11:18 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
aranyszu írta:
mic71 írta:
Egy egyszerű kérdés: tank szellőzése rendben van? Előfordulhat, hogy magasabb fordulaton már nem folyik le a benya a karbiba.


Hm....
ezt hogy is érted? primitív kérdés, hol is tud az szellőzni? fent a nyílásnál ugye?

Dani: nincs is túlfolyócsöven, azt még két éve nyáron lehagytam :(


Akkor ez kilőve.


Attól még a csonkja eldugulhatott, mert nincs rajta cső.
Ha jól emlékszem, akkor a tanksapkában van szellőzés megoldva az LC4-en, de nem biztos.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 14, 11:35 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
mic71 írta:
Ha jól emlékszem, akkor a tanksapkában van szellőzés megoldva az LC4-en, de nem biztos.


Az enyimen igen.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 14, 18:36 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Kedves Aranyszú. én nem akarlak megbántani,de ha te tavaj agusztus óta nem jöttél rá mitől nem megy a mocid. akkor azt valószínű nem innen a netről fogod megjavítani.ez nem azt jelenti,hogy nem egy egyszerű kis banális hiba miatt nem megy...lehet az is de lehet valami más is...

szerintem vidd el egy szerelőhöz mert jön a szezon oszt húzkodhatod a kuplungot meg mittoménmit,hogy alapjáraton hazajussál:))

jó aza sterimó de azért vannak részek a motoron ahol csinnyán kell bánni vele!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 14, 19:05 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Én egyszer egy nagyokostól azt hallottam hogy a blokkot sem szabad túl közelről mosni nagynyomású mosóval,mert állítólag a tömítéseken keresztül is átnyomja a vizet.

Mondjuk ennek semmi köze témához,csak úgy eszembe jutott. :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 14, 19:22 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
No, az az igazság hogy nem igen törődtem vele, sajnos nem sokat motoroztam de ez egy nagyon hosszú téma. Vége r émálomnak s ráérek törődni a moccal, Azért hoztam fel megint s ezért akaron megoldani minden áron, most van időm erőm pénzem....

Ma ripityára szedtem a karbit, kifújtam mindent, volt kosz bőven járatokban, összeraktam egyenlőre megy a motor. Igazán most megyek kipróbálni hosszabb távon. Tankot is kipucoltam ott is volt dzsuva bőven... remélem jó lesz.

Drukkoljatok...

Késő este leszek s megírom mit tapasztaltam...

Üdv

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 14, 19:51 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
aranyszu írta:
No, az az igazság hogy nem igen törődtem vele, sajnos nem sokat motoroztam de ez egy nagyon hosszú téma. Vége r émálomnak s ráérek törődni a moccal, Azért hoztam fel megint s ezért akaron megoldani minden áron, most van időm erőm pénzem....

Ma ripityára szedtem a karbit, kifújtam mindent, volt kosz bőven járatokban, összeraktam egyenlőre megy a motor. Igazán most megyek kipróbálni hosszabb távon. Tankot is kipucoltam ott is volt dzsuva bőven... remélem jó lesz.

Drukkoljatok...

Késő este leszek s megírom mit tapasztaltam...

Üdv


A karbira pedig rakjad vissza a szellőzőcsöveket, mert azon nehezebben megy vissza a sár a karbiig. Ha egyik csonkon sincs cső, akkor ne csodálkozz, ha egy nagynyomású mosás után tele megy a karbi szeméttel. Nem véletlenül vannak azok rajta.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 14, 20:23 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
aranyszu írta:
Ma ripityára szedtem a karbit, kifújtam mindent, volt kosz bőven járatokban, összeraktam egyenlőre megy a motor. Igazán most megyek kipróbálni hosszabb távon. Tankot is kipucoltam ott is volt dzsuva bőven... remélem jó lesz.


Ezt sosem értettem. Vagy nekem van szerencsém, vagy nemtom. A motor nálam van 2ésfél éve. Eddig 2x szedtem szét a karbit, és egyszer pucoltam tankot, de igazából koszt nem találtam egyszer sem. A benzincsak tetején volt 1-2 hajszál szerű cucc. Ennyi.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 14, 23:31 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
nos... jobban meglesve csak egy csövet hagytam el ami a legalján van, az az amin keresztül le tutod ereszteni. A túlfolyóét pótoltam még tavaly év elején, talált gumicsőből itthon.

Nekem se 1 centis dagonyát képzelj el a karbiban. egy két piszokfolt meg egy két homokszemcse, ennyi. Amikor fújkáltam még jött ki egy pár... sztem egy ilyen gépezetben ez már kosz!! egy totál steril helyen ilyen ne legyen.

No teszt eredménye: SZAR!! Nem működik, Dadog leáll... maradt a régi zene. Azt hittem hogy alágyújtok mikor megállt.

No hát akkor a következő lépés: Gyertya, s pipa... talán ez még menni fog a napoban. Utána viszont kell szerválnom egy donort. Ki jelentkezik?? (Előre is köszönöm ha vki segítene nekem, mert unom már)

Köszönöm, Üdv Arany

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 15, 11:26 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
szerintem a pipánál lesz a pont! de ez csak tipp. lehet fogadásokat kötni:))

ne add fel!! milyem motor is ez?? tipus? 450 exc??

amúgy elég egy kis szemcse ,de a fővúvókának nagyobb falat kell ...ott inkább a víz okozhat problémát. a szemcse az az alapjáratiba szeret feljutni .gázvisszaengedéskor leállhat tőle símán.sőt le is áll...meg nehezen is indul be.

pont a leeresztő tulfolyócső hiánya nem gáz,mivel azt zárod az imbusszal,de azért szerintem is pótoljad.

ha a fekete doboz ment tönkre(ne úgy legyen!) az kb 50 rugó az exc re.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 15, 11:39 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Gabesz írta:
ne add fel!! milyem motor is ez?? tipus? 450 exc??


LC4 SM

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 15, 20:27 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
Gabesz írta:
szerintem a pipánál lesz a pont! de ez csak tipp. lehet fogadásokat kötni:))

ne add fel!! milyem motor is ez?? tipus? 450 exc??

amúgy elég egy kis szemcse ,de a fővúvókának nagyobb falat kell ...ott inkább a víz okozhat problémát. a szemcse az az alapjáratiba szeret feljutni .gázvisszaengedéskor leállhat tőle símán.sőt le is áll...meg nehezen is indul be.

pont a leeresztő tulfolyócső hiánya nem gáz,mivel azt zárod az imbusszal,de azért szerintem is pótoljad.

ha a fekete doboz ment tönkre(ne úgy legyen!) az kb 50 rugó az exc re.


Hát ne is legyen, annyi nincs. Exc-re 50, sztem LC4 640 SM-re sem kevesebb.
Pipa mennyi lehet?
Karbiban tuti nincs kosz, (eléggé kifújkáltam) ahoz többet már nem fogok nyúlni az tuti.
Sztem szombaton szerzek egy pipát...
Xerx!! A tiednek nem olyan az elektronikája mint az enyémnek?

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 15, 21:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
aranyszu írta:
Gabesz írta:
szerintem a pipánál lesz a pont! de ez csak tipp. lehet fogadásokat kötni:))

ne add fel!! milyem motor is ez?? tipus? 450 exc??

amúgy elég egy kis szemcse ,de a fővúvókának nagyobb falat kell ...ott inkább a víz okozhat problémát. a szemcse az az alapjáratiba szeret feljutni .gázvisszaengedéskor leállhat tőle símán.sőt le is áll...meg nehezen is indul be.

pont a leeresztő tulfolyócső hiánya nem gáz,mivel azt zárod az imbusszal,de azért szerintem is pótoljad.

ha a fekete doboz ment tönkre(ne úgy legyen!) az kb 50 rugó az exc re.


Hát ne is legyen, annyi nincs. Exc-re 50, sztem LC4 640 SM-re sem kevesebb.


Az SC-re ócsai extra topikkedvezménnyel lett volna 61...a "sima" 640-re talán olcsóbb. Mondjuk akkor Stunt azt mondta, hogy mióta ő a KTM-nél van, nem kellett gyújtásdoboz senkinek se LC4-hez, szóval jó eséllyel nem az lesz a gond.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára gencsydani 2007 feb. 15, 21:16-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 15, 21:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
gencsydani írta:
Az SC-re ócsai extra topikkedvezménnyel lett volna 61...a "sima" 640-re talán olcsóbb. Mondjuk akkor Stunt azt mondta, hogy mióta ő a KTM-nél van, nem kellett gyújtásdoboz senkinek se LC4-hez, szóval jó eséllyel nem az lesz a gond.


Legyen igazad!! Pipa mennyi lehet, egy két ezer? A tied más?

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 15, 21:17 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
aranyszu írta:
gencsydani írta:
Az SC-re ócsai extra topikkedvezménnyel lett volna 61...a "sima" 640-re talán olcsóbb. Mondjuk akkor Stunt azt mondta, hogy mióta ő a KTM-nél van, nem kellett gyújtásdoboz senkinek se LC4-hez, szóval jó eséllyel nem az lesz a gond.


Legyen igazad!! Pipa mennyi lehet, egy két ezer? A tied más?


Fogalmam sincs. Asszem ugyanaz van az összesen.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 15, 22:51 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
aranyszu írta:
Xerx!! A tiednek nem olyan az elektronikája mint az enyémnek?


Nem tudom. És ez jól is van így :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 15, 23:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
xerxesz írta:
aranyszu írta:
Xerx!! A tiednek nem olyan az elektronikája mint az enyémnek?


Nem tudom. És ez jól is van így :D


:D:D értem :(:(

Dani? téged nem tudnálak elcsábítani?

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 16, 0:18 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
No még így mára utoljára:

Vki segítene esteleg ilyen dologban. Egy közös szerelésben? Vagy ott vagy itt nálam tali, kicserélünk egy dolgot s próba...
Ha vki ráveszi magát szóljon. Unom már a dadogást. :(

Előre is köszi...
Üdv Arany

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 22, 22:35 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
Tudjátok mire gondoltam...
Mikor megyek vele, elkezd dedogni, majd leáll. Ekkor nem indítom újra, hanem gyorsan félreállok. Gyertya kulcs elő... s kicsavarom.
Ugye ha elektronikus a hiba, akkor nem kap szikrát azért áll. Ekkor viszont olajos benzines a gyerty...
Ha karbi a bibi akkor kiég a gyertya vagyis fehér lesz...

Jól sejtem???

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 23, 10:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Én meg előtte egyszer szívtam meg a homokos benzinnel, előtte és utána ránéztem 1-2 alkalommal de mindig "patika" volt.

Ismeretlen előéletű gépnél esetleg egy tanktisztítás sem ártana. Ekkoránál ez egyedül sem nehézkes művelet.

Szepy

xerxesz írta:
aranyszu írta:
Ma ripityára szedtem a karbit, kifújtam mindent, volt kosz bőven járatokban, összeraktam egyenlőre megy a motor. Igazán most megyek kipróbálni hosszabb távon. Tankot is kipucoltam ott is volt dzsuva bőven... remélem jó lesz.


Ezt sosem értettem. Vagy nekem van szerencsém, vagy nemtom. A motor nálam van 2ésfél éve. Eddig 2x szedtem szét a karbit, és egyszer pucoltam tankot, de igazából koszt nem találtam egyszer sem. A benzincsak tetején volt 1-2 hajszál szerű cucc. Ennyi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 25, 20:06 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
aranyszu írta:
Tudjátok mire gondoltam...
Mikor megyek vele, elkezd dedogni, majd leáll. Ekkor nem indítom újra, hanem gyorsan félreállok. Gyertya kulcs elő... s kicsavarom.
Ugye ha elektronikus a hiba, akkor nem kap szikrát azért áll. Ekkor viszont olajos benzines a gyerty...
Ha karbi a bibi akkor kiég a gyertya vagyis fehér lesz...

Jól sejtem???


NO SEGÍTENE SZTETEK VMIBEN???

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 25, 20:58 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 08, 18:59
Hozzászólások: 72
Tartózkodási hely: É-K
aranyszu írta:
aranyszu írta:
Tudjátok mire gondoltam...
Mikor megyek vele, elkezd dedogni, majd leáll. Ekkor nem indítom újra, hanem gyorsan félreállok. Gyertya kulcs elő... s kicsavarom.
Ugye ha elektronikus a hiba, akkor nem kap szikrát azért áll. Ekkor viszont olajos benzines a gyerty...
Ha karbi a bibi akkor kiég a gyertya vagyis fehér lesz...

Jól sejtem???


NO SEGÍTENE SZTETEK VMIBEN???


A gyertyád ilyen esetben valószínű, hogy üzemmeleg közeli állapotban lesz és ha el is megy a szikra, mire megálsz, kiveszed és megnézed szerintem elpárolog róla minden. Azt a gyertyaképet fogod látni amilyenre üzem közben kiégett. Remélem, főleg olajos nem lesz mert az baj lenne egy 4t-nél.

Ja, még valami, a gyertyát nem a szikra égeti különböző színűre, hanem az elégetett benzin-levegő keverék arányától függ a színe. Tehát ha nem kap benyát nincs is égés csak össze vissza szikrázik és a színe nem változik.

Ha lesz valami eredményed írd meg lécci, /érdekelnek ezek a szikrás, gyertyás izék/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 26, 0:30 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
mocsi írta:
aranyszu írta:
aranyszu írta:
Tudjátok mire gondoltam...
Mikor megyek vele, elkezd dedogni, majd leáll. Ekkor nem indítom újra, hanem gyorsan félreállok. Gyertya kulcs elő... s kicsavarom.
Ugye ha elektronikus a hiba, akkor nem kap szikrát azért áll. Ekkor viszont olajos benzines a gyerty...
Ha karbi a bibi akkor kiég a gyertya vagyis fehér lesz...

Jól sejtem???


NO SEGÍTENE SZTETEK VMIBEN???


A gyertyád ilyen esetben valószínű, hogy üzemmeleg közeli állapotban lesz és ha el is megy a szikra, mire megálsz, kiveszed és megnézed szerintem elpárolog róla minden. Azt a gyertyaképet fogod látni amilyenre üzem közben kiégett. Remélem, főleg olajos nem lesz mert az baj lenne egy 4t-nél.

Ja, még valami, a gyertyát nem a szikra égeti különböző színűre, hanem az elégetett benzin-levegő keverék arányától függ a színe. Tehát ha nem kap benyát nincs is égés csak össze vissza szikrázik és a színe nem változik.

Ha lesz valami eredményed írd meg lécci, /érdekelnek ezek a szikrás, gyertyás izék/


Hm.... hát ebben van vmi... nah meglátom... sztem ettől még megnézem mert kíváncsi vagyok rá... hátha látok vmit...
Megírom!
üdv

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 02, 1:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
NEM HISZEM EL!!!!

nem működik a "set" gomb a műszerfalamon... 140 km-er ezelőtt még oké volt most meg nem működik... megeszem a sisakom ha értem...

Sztetek, hová tudnám vinni ahol nem akarnak rámtukmálni egy új herkentyűt??

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: exc
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 07, 7:55 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 16, 19:57
Hozzászólások: 1394
Tartózkodási hely: Halásztelek
525 exc-én miért van az ,hogy ledadog a motor,mintha vizes lenne a légszürő,v kifogyna a benzin,de csak alacsony fordulaton ,aztán kb 5perc,és megy tovább rendesen??

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: exc
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 07, 23:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Kami írta:
525 exc-én miért van az ,hogy ledadog a motor,mintha vizes lenne a légszürő,v kifogyna a benzin,de csak alacsony fordulaton ,aztán kb 5perc,és megy tovább rendesen??


Mióta van bent a gyertya? Próbáld ki új gyertyával.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: exc
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 08, 8:04 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 16, 19:57
Hozzászólások: 1394
Tartózkodási hely: Halásztelek
most épp ócsán van,és Mayer Mulder megoldja ezt nekem,de köszönöm a tanácsot

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: exc
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 08, 18:13 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Kami írta:
most épp ócsán van,és Mayer Mulder megoldja ezt nekem,de köszönöm a tanácsot


Akkor a tied volt az a felmatricázott 525-ös, aminek a blokkját húzkodták az udvaron a porban? :) Tegnap este már a kutyáknak is odadobták, had játszanak :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 08, 22:52 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 márc. 07, 21:33
Hozzászólások: 2
Sziasztok!

Én azt szeretném kérdezni tőletek hogy ha kinyitom a tanksapkát tankolásnál bármelyiket"LC8"nagyon nagyot szusszan.Ez természetes vagy esetleg a levegőzöje elvan dugulva.A segitségeteket előre is köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: hmmm
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 09, 7:11 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 16, 19:57
Hozzászólások: 1394
Tartózkodási hely: Halásztelek
az jó,ha már a kutyák játszanak vele akkor kész,és a kutyáknál van tartós teszten,azok nem 1szerü ebek!

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: lc8
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 09, 7:14 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 16, 19:57
Hozzászólások: 1394
Tartózkodási hely: Halásztelek
jól látod, a szuszoGÓÓ van eldugulva,le kell szedni az oldal idomot ott van alatta az a kis gumi cső ,ha mndkét oldalt leszeded kb 1 órás meló...

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 259 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség