KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 22:21

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 42  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: EXC, mikortól??
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 14, 17:16 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
xerxesz írta:
Ha az emberke akar venni egy db 2ütemű EXC-t (200/250) akkor évjáratban van valami legöregebb, ami alá nem szabad menni, mert ami az előtt készült az csak kapálni jó?


Az enduro listán intézett kérdésemre magánban válszolt az eladó és Stuntra hivatkozott, Ő ajánlotta anno neki a 200-asat a 250-essel szemben a "biztosabb" technika miatt. Ahogy Gustaffson írta, tiszta 125, 250-es hengerrel és nem nagyon változtattak rajta, ha jól melékszem 1998-2002 között. Ezzel szemben a 250-es évről évre sokat változott. Szóval szerintem ha komoly lesz, próbáld ki őket és Stuntot keresd meg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 15, 9:01 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
ImI írta:
szvsz a 200-as egy átmeneti motor. láttam párat (2 db) itthoni endurocross és cross versenyen is indulni. én még soha nem próbáltam,de a 125-höz képest biztos nyomatékosabb, viszont 75 ccm nem váltja meg a világot, ebben biztos vagyok. Természetesen Te veszed a motort, de szerintem próbálj ki egy 125-öst, 200-ast és egy 250-est, innentől kezdve már lesz kiindulási alapod... de ha főleg endurozni akarsz, akkor min. 250 2T, 450 4T....persze ez függ a tudásodtól és a súlyodtól!

Ivan gyerek 2003-ban 200-as temaval nyomta, O kene most ide a tapasztalataval.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 15, 13:31 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Hát akkor bökködd meg a vállát, hogy figyuzzon ide..... :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 15, 13:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
kope68 írta:
Hát akkor bökködd meg a vállát, hogy figyuzzon ide..... :)


OFF
Ha elobb olvasom ezt meg is bokkodom. Talalkoztunk ma a kereskedesben. Az volt a durva, hogy mindketten munkaidoben voltunk. :twisted:

ON
Te is segithetsz a bokkodesben szombat fel 1 szabadidokozpont. Okitas folytatodik. Most mar hivatalosnak tunik, mert a bolt ajtajan ki is volt irva.
Remeljuk jo ido lesz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 16, 20:38 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 okt. 11, 9:49
Hozzászólások: 96
Tartózkodási hely: Csongrád megye
Nyugodt szivvel ajánlom az exc 200-at. Nekem volt pár hétig egy 2003-as,nagyobb erősebb motorok után is fürge jószágnak tünt. Sokkal nyomatékosabb mint a kis 125 tesó,de fordulaton nem olyan agressziv.. kezelhető,nyomatékos könnyen vezethető kis motor. Előtte volt sx 125 250 450 525 exc 450 525 drz cr-ek rm-ek rx-ek stb igy volt viszonyitási alapom.. Hosszú távra ''kezdő'' motornak ideális,hegyekben sokkal jobb mint egy 125-ös. Állitólag a megbizhatóságával vannak/voltak gondok. Én bontatlan blokkal vettem és adtam el.

_________________
06-20-544-4503


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 14, 9:33 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:29
Hozzászólások: 331
Üdv!Szeretném megcélozni az igazán hozzáértök táborát,egy észrevétellel!525 EXC röl van szo.Az mitöl van,hogy melegen jelentösen nagyobb az alapjárat,mint hidegen?Állitani nem kell,de azért engem zavar!A régi motoromnál nem volt ilyen!Mindig egyenletes fix volt!Elöre is köszönöm........


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 14, 21:37 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Hali!

Én még csak közel sem vagyok hozzáértő, de ez nekem is így működött eddig minden motoromon, én azt hittem ez normális jelenség.
Vagy mégsem?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 14, 23:08 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
condom írta:
Üdv!Szeretném megcélozni az igazán hozzáértök táborát,egy észrevétellel!525 EXC röl van szo.Az mitöl van,hogy melegen jelentösen nagyobb az alapjárat,mint hidegen?Állitani nem kell,de azért engem zavar!A régi motoromnál nem volt ilyen!Mindig egyenletes fix volt!Elöre is köszönöm........


Ezt nekem is csinálja, kb 300 fordulat a különbség.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 14, 23:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Hát én ezt még sohasem vettem észre!Na most vagy nekem nem csinálja,vagy csinálja csak nem jutott el a tudatomig?Pénteken megyünk csapatni,majd megnézem.Mondjuk az igaz hogy legalább 10 percig szoktam járatni hidegen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 15, 8:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:29
Hozzászólások: 331
Akkor lehet,hogy ez igy hibátlan,csak nekem fura volt kicsit!Azért köszi a hozzászolásokat!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 15, 18:47 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Jimmy írta:
Hát én ezt még sohasem vettem észre!Na most vagy nekem nem csinálja,vagy csinálja csak nem jutott el a tudatomig?Pénteken megyünk csapatni,majd megnézem.Mondjuk az igaz hogy legalább 10 percig szoktam járatni hidegen.


Én azt hallottam, hogy nem tesz jót neki sokáig a helyben járatás. Inkább kis terheléssel gurulni vele amíg bemelegszik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 15, 21:44 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
A "meleg" alapjárat az amit beállítasz a csavaróval. Szal mikor beindítod és alacsony az azért van mert még hideg és meg a beállított alapjárat érték alatt jár.Tehát lejjebb venni az alapjáratot és tovább járatni melegíteni. Mégpedig nem szívatóval hanem gurulgatva. Lassan csak.
Nagy titok nincs benne. Egyébként a túlmelegedett motor hajlamos többet forogni mind végre mind alapjáraton. A henger hőjétől is berobban a keverék.

:idea:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 16, 7:28 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:29
Hozzászólások: 331
Fox írta:
A "meleg" alapjárat az amit beállítasz a csavaróval. Szal mikor beindítod és alacsony az azért van mert még hideg és meg a beállított alapjárat érték alatt jár.Tehát lejjebb venni az alapjáratot és tovább járatni melegíteni. Mégpedig nem szívatóval hanem gurulgatva. Lassan csak.
Nagy titok nincs benne. Egyébként a túlmelegedett motor hajlamos többet forogni mind végre mind alapjáraton. A henger hőjétől is berobban a keverék.

:idea:
\:D/ KÖSZI


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 17, 12:05 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Üdv Mindenki!

Két problémám van jelen pillanatban.

- Hirtelen kuplungolásnál, pl. kanyarból kigyorsítás, rajtolás, megnyikkan a kuplung.
Ez mit jelenthet? Lamellacsere vagy más?
És mennyibe kerül egy garnitúra és hol ajánlott megvenni?

- Hirtelen gázrántásnál fullad, gyorsítópumpa nem funkcionál, szétszedtem már megnéztem, membrán stb jónak látszik. Mit lehet tenni?

Volt már másnak hasonló problémái és hogyan orvosolta?
Köszi a válaszokat!

Dani a powernow-t hogyan csináltad? Kb-re vagy lemásoltad valakiét?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 17, 13:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
kope68 írta:
Dani a powernow-t hogyan csináltad? Kb-re vagy lemásoltad valakiét?


Sacc/kb-ra. De majd még alakítok rajta, mert elég sokat (15-20 mm) kilóg a légszűrőház felé a szívócsonkból, szvsz fölösleges is meg útban is van (karbi ki-beszereléskor).

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 17, 17:35 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
A gyártástechológiát is elárulod? :D

A közdarabba hogyan passzintottad bele? Van rajt lik? :-)

stb...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 17, 17:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
kope68 írta:
A gyártástechológiát is elárulod? :D

A közdarabba hogyan passzintottad bele? Van rajt lik? :-)

stb...


Fogol vaslemez (én savállóból csináltam, de sztem jó a sima is), azt' a szívócsonk keresztmetszetének formájára kivágod. Ennyi :D
Mondjuk ha előtte vastagabb papírból (rajzlap pl.) csinálsz egy sablont, akkor kevesebbszer kell próbálkozni (optimális esetben elég 1x) :D

Egyrészt beleszorul, másrészt pillanatragasztó. Sajnos nem köt hozzá a közdarab anyagához egyik műgyanta se (pedig keresztfateréknál akad pár fajta :D ). Lik ("Furat B+, furat!" :lol: ) az nincs rajta.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 17, 18:21 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
és a közdarabba nem firiszeltél bele, hogy a vasdarab ne tudjon mocorogni? :)
Lik nélkül is funkcionál?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 17, 18:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
kope68 írta:
és a közdarabba nem firiszeltél bele, hogy a vasdarab ne tudjon mocorogni? :)
Lik nélkül is funkcionál?


Nem én!
Aha! mic-én sincs lik.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 17, 18:28 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
A légszűrő felé nem kell kilógnia. A lényeg, hogy szinte elérje a tolattyút, hogy ne tudjon légörvény kialakulni a tolattyúnál.

Dani, a kezedbe sem adok többet semmit, mert az tönkre megy :) Elhagytam az egyik rendszámrögzítőt. Mondtad, hogy valaki már szintén járt így. Nem tudod, hogy ki az, mert átvenném tőle, ami megmaradt neki.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 17, 18:28 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
De úgy szerintem egysze csak majd elmozdul, de így nem tud:

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 17, 18:36 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
Dani, a kezedbe sem adok többet semmit, mert az tönkre megy :) Elhagytam az egyik rendszámrögzítőt. Mondtad, hogy valaki már szintén járt így. Nem tudod, hogy ki az, mert átvenném tőle, ami megmaradt neki.


Kezdek a polya szintjére jutni amortizációs hatásfokban? :twisted:
Norbi mesélte, nem tudom, ki az.

De legalább azt már tudom, hogy más módszert kell alkalmazni a saját verziómnál (csak nem tudom, mi lesz az)! :twisted: :twisted:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 17, 18:44 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
kope68 írta:
De úgy szerintem egysze csak majd elmozdul, de így nem tud:

Kép


Majd megnézem, hogy elmozdult-e, azt' ha igen, kitalálok valamit.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 17, 18:45 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
mic71 írta:
Dani, a kezedbe sem adok többet semmit, mert az tönkre megy :) Elhagytam az egyik rendszámrögzítőt. Mondtad, hogy valaki már szintén járt így. Nem tudod, hogy ki az, mert átvenném tőle, ami megmaradt neki.


Kezdek a polya szintjére jutni amortizációs hatásfokban? :twisted:
Norbi mesélte, nem tudom, ki az.

De legalább azt már tudom, hogy más módszert kell alkalmazni a saját verziómnál (csak nem tudom, mi lesz az)! :twisted: :twisted:


Amit mondtam rugós verziót, az jó lesz. Az enyémre is teszek még egy rugót és akkor nem tud elfordulni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 17, 22:06 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
gencsydani írta:
mic71 írta:
Dani, a kezedbe sem adok többet semmit, mert az tönkre megy :) Elhagytam az egyik rendszámrögzítőt. Mondtad, hogy valaki már szintén járt így. Nem tudod, hogy ki az, mert átvenném tőle, ami megmaradt neki.


Kezdek a polya szintjére jutni amortizációs hatásfokban? :twisted:
Norbi mesélte, nem tudom, ki az.

De legalább azt már tudom, hogy más módszert kell alkalmazni a saját verziómnál (csak nem tudom, mi lesz az)! :twisted: :twisted:


Amit mondtam rugós verziót, az jó lesz. Az enyémre is teszek még egy rugót és akkor nem tud elfordulni.


Ja, csak kéne tudni, hogy olyat hol lehet kapni!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 18, 0:18 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 márc. 03, 18:09
Hozzászólások: 5
sziasztok.450exc-ém nagyon nyomja a benzin szagot a garázsba mi lehet vele?na meg nagyon durrog a gép?mennyit megy el nem verseny körülmények között?200 üzemóra és mennyi a felújítás?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 18, 20:22 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Embörök!!!!!!Mitől van az hogy a napi számlálóm gondol egyet és lenullázza magát?Meglepődtem ma,hogy egész nap hajtottunk,lenézek az órára,és csak 27 km-t mentem!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 18, 20:53 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Jimmy írta:
Embörök!!!!!!Mitől van az hogy a napi számlálóm gondol egyet és lenullázza magát?Meglepődtem ma,hogy egész nap hajtottunk,lenézek az órára,és csak 27 km-t mentem!


Szvsz a kormányra vezetett kapcsoló beázása okozhatja, legalábbis nálam mindig eső után csinált ilyet /végülis tök logikus, hogy egy endurora nem vízálló kapcsolót adnak - 17ezer forintért ](*,)/.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 19, 8:24 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
gencsydani írta:
Jimmy írta:
Embörök!!!!!!Mitől van az hogy a napi számlálóm gondol egyet és lenullázza magát?Meglepődtem ma,hogy egész nap hajtottunk,lenézek az órára,és csak 27 km-t mentem!


Szvsz a kormányra vezetett kapcsoló beázása okozhatja, legalábbis nálam mindig eső után csinált ilyet /végülis tök logikus, hogy egy endurora nem vízálló kapcsolót adnak - 17ezer forintért ](*,)/.


Múlthéten végig sárba meg vízbe mentünk,de semmi baja nem volt.Megpróbálom kicserélem,aztán meglátjuk az volt-e a gond.

Azér köszi a segítséget !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 19, 9:48 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
gencsydani írta:
Jimmy írta:
Embörök!!!!!!Mitől van az hogy a napi számlálóm gondol egyet és lenullázza magát?Meglepődtem ma,hogy egész nap hajtottunk,lenézek az órára,és csak 27 km-t mentem!


Szvsz a kormányra vezetett kapcsoló beázása okozhatja, legalábbis nálam mindig eső után csinált ilyet /végülis tök logikus, hogy egy endurora nem vízálló kapcsolót adnak - 17ezer forintért ](*,)/.

Ott a pont!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 22, 12:26 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
kope68 írta:
Üdv Mindenki!

Két problémám van jelen pillanatban.

- Hirtelen kuplungolásnál, pl. kanyarból kigyorsítás, rajtolás, megnyikkan a kuplung.
Ez mit jelenthet? Lamellacsere vagy más?
És mennyibe kerül egy garnitúra és hol ajánlott megvenni?

- Hirtelen gázrántásnál fullad, gyorsítópumpa nem funkcionál, szétszedtem már megnéztem, membrán stb jónak látszik. Mit lehet tenni?

Volt már másnak hasonló problémái és hogyan orvosolta?
Köszi a válaszokat!


Még mindig ez a probléma. Senkinek sincs ötlete?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 22, 14:03 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 13, 17:20
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Siófok
kope68:

kuplung: a nyikkkanás tipikus KTM dolog, ne foglalkozz vele, majd ha már teljesen ráállítottál és nem emel ki, akkor cseréld a lamellákat...

a gyorsítópumpás dologhoz nem tudok hozzászólni...szóhoz sem jutok... :)
üdv!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 22, 18:54 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Hali!

Nem állítottam még semmit sem rajta,mert szerintem rendesen kiemel.
...de az a fémes nyikkanás báncsajafülemet. :)
Motorexen kívül melyik olajat ajánljátok kipróbálni?
(LC4-ben anno Shell-t használtam, az abban bevált)

...karbit meg majd mégegyszer szétszedem alaklomadtán, aztán addig vissza nem rakom amíg nem spriccel... :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 22, 22:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
kope68 írta:
Motorexen kívül melyik olajat ajánljátok kipróbálni?
(LC4-ben anno Shell-t használtam, az abban bevált)


Nekem bevált a Castrol (télire ActEvo 5W-40, nyáron R4 10W-50).
Mondjuk ha idén nyáron is olyan mocskos meleg lesz, akkor lehet, hogy kipróbálok majd valami 20W-60-ast, mert Lucernásban pl. csomószor annyira meghígult az olaj, hogy kidobálta a kettest (Motorex-el is, szal nem a Castrol a szar).

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 22, 23:10 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Castrollal nem szokott baj lenni....

:idea:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 23, 19:55 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Szeva IMI!!!Mit lehet állítani a kuplungra?Rugófeszességen?Vagy min?Most vettem lamella szettet de még ha lehet állítani akkor nem cserélem mert még nem csúszik vészesen!!!!Választ előre is KÖSSZ!!!!!

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 23, 20:27 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Üdv mindenkinek!Múlt héten pénteken életét vesztette egy KTM-es ismerősöm a Vértesben.Kijött elé egy trabant :cry: Temetése holnap lessz Zámolyon!Emlékezzünk rá tisztelettel.Vigyázzatok magatokra mert ránk senki nem vigyáz!!!!

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: ktm exc-t vennék
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 26, 16:58 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
Sziasztok! Nemsokára szeretnék venni egy ktm exc 400 v 520ast. Nemvolt még üzemórás gépen aztán kicsit félek a költségektől! Leginkább aszfalton használnám supermoto kerekekkel, de nem szeretném minden szezon végén a blokkot újitani :? Érdemes vétel lenne e nekem? Gondolkozom még a drz-be...? :roll: És kérlek irjátok le a tapasztalokat az üzemórával...mennyinél kell szervíz...mit kell olyankor cserélni, és mennyibe fáj? Thx előre is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ktm exc-t vennék
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 26, 17:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
rx írta:
Sziasztok! Nemsokára szeretnék venni egy ktm exc 400 v 520ast. Nemvolt még üzemórás gépen aztán kicsit félek a költségektől! Leginkább aszfalton használnám supermoto kerekekkel, de nem szeretném minden szezon végén a blokkot újitani :? Érdemes vétel lenne e nekem? Gondolkozom még a drz-be...? :roll: És kérlek irjátok le a tapasztalokat az üzemórával...mennyinél kell szervíz...mit kell olyankor cserélni, és mennyibe fáj? Thx előre is


Szia!

Ha minden linkre beírod a kérésedet, akkor sem fogsz több, esetleg jobb választ kapni!
Mindenkitől valami olyasmit várhatsz, hogy jóval költség kímélőbb a DRZ, az EXC-k viszont versenytechnikák, ebből adódóan szervíz költsége magasabb.
Ha csak motorozgatni akarsz, akkor is a DRZ, de a KTM feeling az egészen más, erre kicsit többet áldoznak az elégedett gazdáik :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 26, 19:08 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Amit biztosan állíthatok én is hogy ha költségkímélő és baráti motort akarsz venni akkor tom ajánlani a DRZ-t. Nekem konkrétan van egy szezonra felkészített eladó DRZ-m (supermoto)ha esetleg érdekel írj mélt!
Szal a DRZ garantáltan kimegy a világból. Nekem eddig hálistennek semmilyen problémám nem volt vele, bár én azért vigyáztam rá. Ezért mondják rá hogy: "szegény emberek motorja" ami ugye csak részben igaz. Tény hogy ár/érték aránya jobb mint a KTM-nek. Nem szerintem hanem az okosok szerint.
Ha érdekel jobban a tma írj nyugodtan privátba is.

:idea:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 26, 19:17 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Jameg a szervízintervallum:
Ktm-eken elég sűrűnek van előírva ami kb azt jelenti hogy (drz-vel hasonlítva) 3szor annyiszor kell olajat cserélni benne, ha jól tom 2olajcserénként kell szelephézagot lőnni, ami 3-4 ezer km, drz-n ez 24ezer km, gyertyacsere szűrőcsere, kerékcsapágy csere, telótőmítés csere, stb.
Alapvető különbség hogy a KTM kihegyezett versenymotor (azaz versenyre való) a drz meg utcai motor (ún. soft enduro). A költségkülönbözet évente kb 120ezer ahogy én számoltam(ha évi 6000km-t méssz mindkettővel ami átlagosnak mondható).
Ennyi :D

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 26, 19:45 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Csak az elöttem szólókhoz tudok csatlakozni!!!!A DRZ tényleg nagyon igénytelen!A KTM érzésér pedig felárat kell fizetni! :D

U.I. Ha érdekel nekem is van egy kifogástalan állapotban lévő 520-am.2002-es évjáratú,úgy számítottam be.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 26, 19:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Jimmy írta:
A DRZ tényleg nagyon igénytelen!A KTM érzésér pedig felárat kell fizetni! :D


Nincs nagy tapasztalatom vele, de szerintem nem csak az érzést, hanem a pl. a futóművet is meg kell fizetni. A DRZ-nek is van verseny változata (E), aminek gondolom, a karbantartásigénye az EXC-khez hasonló. Ha inkább hajlasz a "gondozásmentes" megoldásra, akkor az utcai, nem annyira kihegyezett és nagyobb súlyú S változat a jobb választás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 26, 20:09 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
faki írta:
Jimmy írta:
A DRZ tényleg nagyon igénytelen!A KTM érzésér pedig felárat kell fizetni! :D


Nincs nagy tapasztalatom vele, de szerintem nem csak az érzést, hanem a pl. a futóművet is meg kell fizetni. A DRZ-nek is van verseny változata (E), aminek gondolom, a karbantartásigénye az EXC-khez hasonló. Ha inkább hajlasz a "gondozásmentes" megoldásra, akkor az utcai, nem annyira kihegyezett és nagyobb súlyú S változat a jobb választás.


Az E-nek is hosszabb a szervize mint a KTM-nek.Ha viszont komolyan akar endurózni,akkor felejtős a DRZ.A KTM-nek tényleg jobb a futóműve,a súly elosztása és könnyebb is a DRZ-nél.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 26, 21:04 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 08, 18:59
Hozzászólások: 72
Tartózkodási hely: É-K
A KTM érzésér pedig felárat kell fizetni!
Hát én kifizetem!!!
Az öcsém ma vett egy '03 525 exc-t, kipróbáltam papucsban, BAAAZZZZDMEEEG!!! KIIIRÁÁÁÁLY!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 26, 21:16 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 08, 18:59
Hozzászólások: 72
Tartózkodási hely: É-K
Viccet félre téve, ha már egyszer kifizetsz x pénzt a saját szórakoztatásodra miért ne fizetnél 1,5 x pénzt, hogy tökéletes legyen az élmény? /persze ha az anyagi helyzeted megengedi/
Ha van rá lehetőséged felejtsd el a DRZ-t!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 27, 10:22 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Felteszem ha 400asat vagy 520asat akar venni ő se kuporgat milliókat a zsebében.
A másik hogy említette hogy supermotozni akar, nem endurózni, ami ugye kilométerfalóbb sokkal mint az enduró tehát nem hiszem hogy a kihegyezett motorokkal járna jobban hosszú távon. Sőt, ez biztos.
De majd ő hátha megmondja.

:idea:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 30, 14:41 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Srácok!
Ha valaki tud egészen pontos adatot az exc 450 és az exc 525 teljesítményéről (szal nem a gyári maszlag, hanem a tényleges) az legyen szíves pötyögje le!
A 2004es és 05ös érdekel.
A 450 es ahogy én tom 55LE az 525 meg 65LE. Mi ebből az igaz?
Kösz mindenkinek aki ír!

:idea:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 30, 18:03 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 okt. 11, 9:49
Hozzászólások: 96
Tartózkodási hely: Csongrád megye
Fox írta:
Srácok!
Ha valaki tud egészen pontos adatot az exc 450 és az exc 525 teljesítményéről (szal nem a gyári maszlag, hanem a tényleges) az legyen szíves pötyögje le!
A 2004es és 05ös érdekel.
A 450 es ahogy én tom 55LE az 525 meg 65LE. Mi ebből az igaz?
Kösz mindenkinek aki ír!

:idea:


Szerintem mindkét adat kicsit tulzott, nekem volt több 450/525 sx/exc-m. Olyan 50/60le a relális exc-nél, szerintem az sx 525 sincs 65le szériában.

_________________
06-20-544-4503


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 30, 21:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Fox írta:
Srácok!
Ha valaki tud egészen pontos adatot az exc 450 és az exc 525 teljesítményéről (szal nem a gyári maszlag, hanem a tényleges) az legyen szíves pötyögje le!
A 2004es és 05ös érdekel.
A 450 es ahogy én tom 55LE az 525 meg 65LE. Mi ebből az igaz?
Kösz mindenkinek aki ír!

:idea:


A mostanában megjelenő MR-ben van/lesz megint Enduro Masterbike, ott az általuk mért értékeket (teletankolt tömeg, teljesítmény keréken) szoktak megadni, az EXC-k elég jól hozzák a gyári adatokat (pl. EXC 125 katalógusban 35 LE, keréken mérve 33,x LE).

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 42  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség