KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 22:16

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 42  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 18, 18:26 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Harold írta:
Rakotottem amolyan "gencsydani" style-ban egy gumit...tokeletes lett :D


Névhasználati díjat 15 napon belül kérem a bankszámlámra átutalni :!:
:twisted:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 18, 18:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
condom írta:
Nagy kérdés!A láncra a patentszemet fel lehet rakni ugy,hogy kivülröl befelé,és belül van a biztosito villa,azaz a kerék felöl?Mert ha igy raknám fel,akkor nem koptatná az also láncvezetö a patentszemnek a csapjait! :roll:


Sztem nem lesz baja! A zárószem iránya a fontos csak

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 18, 19:35 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
condom írta:
Nagy kérdés!A láncra a patentszemet fel lehet rakni ugy,hogy kivülröl befelé,és belül van a biztosito villa,azaz a kerék felöl?Mert ha igy raknám fel,akkor nem koptatná az also láncvezetö a patentszemnek a csapjait! :roll:


Én mindíg így rakom fel,mert ha szétugrik a biztosító és kicsúszik a patent szem,akkor nem veri szét a blokkot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 18, 20:20 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Okos!

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 18, 21:05 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Jimmy írta:
condom írta:
Nagy kérdés!A láncra a patentszemet fel lehet rakni ugy,hogy kivülröl befelé,és belül van a biztosito villa,azaz a kerék felöl?Mert ha igy raknám fel,akkor nem koptatná az also láncvezetö a patentszemnek a csapjait! :roll:


Én mindíg így rakom fel,mert ha szétugrik a biztosító és kicsúszik a patent szem,akkor nem veri szét a blokkot.


Öööö...miértis nem? Mi a különbség abban, hogy merre esik ki a szem, ha felgyűri a láncot? Mondjuk, ha félig csúszik ki, akkor elképzelhető, hogy számít.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 18, 21:10 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 08, 18:59
Hozzászólások: 72
Tartózkodási hely: É-K
mic71 írta:
Jimmy írta:
condom írta:
Nagy kérdés!A láncra a patentszemet fel lehet rakni ugy,hogy kivülröl befelé,és belül van a biztosito villa,azaz a kerék felöl?Mert ha igy raknám fel,akkor nem koptatná az also láncvezetö a patentszemnek a csapjait! :roll:


Én mindíg így rakom fel,mert ha szétugrik a biztosító és kicsúszik a patent szem,akkor nem veri szét a blokkot.


Öööö...miértis nem? Mi a különbség abban, hogy merre esik ki a szem, ha felgyűri a láncot? Mondjuk, ha félig csúszik ki, akkor elképzelhető, hogy számít.



Van mit tanulni! Ezt szeretem! INPUT, INPUT, INPUT. =D>

_________________
450EXC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 18, 21:47 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Ennyire darálta le a patentszemet.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 19, 7:30 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Ezazér durva télleg!
Amúgy azért hangzik jobban fordítva betenni mert először csak félig csúszik ki a patentszem... szal az is egy folyamat :D

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 19, 9:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Fox írta:
Ezazér durva télleg!
Amúgy azért hangzik jobban fordítva betenni mert először csak félig csúszik ki a patentszem... szal az is egy folyamat :D


Azon gondolkodom, hogy ezután a master szemmel teszem össze. Igaz, hogy azt csak láncbontóval lehet szétszedni, de az nem esik ki és a csapja sem hosszabb.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 19, 15:12 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
mic71 írta:
Jimmy írta:
condom írta:
Nagy kérdés!A láncra a patentszemet fel lehet rakni ugy,hogy kivülröl befelé,és belül van a biztosito villa,azaz a kerék felöl?Mert ha igy raknám fel,akkor nem koptatná az also láncvezetö a patentszemnek a csapjait! :roll:


Én mindíg így rakom fel,mert ha szétugrik a biztosító és kicsúszik a patent szem,akkor nem veri szét a blokkot.


Öööö...miértis nem? Mi a különbség abban, hogy merre esik ki a szem, ha felgyűri a láncot? Mondjuk, ha félig csúszik ki, akkor elképzelhető, hogy számít.


Ha egyből kiesik akkor semmi jelentősége! De ha még fordul egypárat,akkor kicsit ledarál a blokkból,ami ugye nem annyira jó!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 19, 21:05 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
mic71 írta:
Fox írta:
Ezazér durva télleg!
Amúgy azért hangzik jobban fordítva betenni mert először csak félig csúszik ki a patentszem... szal az is egy folyamat :D


Azon gondolkodom, hogy ezután a master szemmel teszem össze. Igaz, hogy azt csak láncbontóval lehet szétszedni, de az nem esik ki és a csapja sem hosszabb.



Mi az a master szem? :?

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 19, 21:06 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Fox írta:
Mi az a master szem? :?


Valószínűleg a nittelő szemre gondolt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 20, 7:38 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Nem beszélni nyelv!
:D

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 20, 16:58 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
faki írta:
Fox írta:
Mi az a master szem? :?


Valószínűleg a nittelő szemre gondolt.


Ön nyert :)

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 20, 17:02 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Az már az...

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 20, 20:36 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:29
Hozzászólások: 331
Nos!Megforditottam a patentszemet,és tökéletes lett!Ma mentünk egy 80 kilométeres karikát,és semmi kopás!Ugyhogy igy lesz jo! :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 20, 20:43 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
condom írta:
Nos!Megforditottam a patentszemet,és tökéletes lett!Ma mentünk egy 80 kilométeres karikát,és semmi kopás!Ugyhogy igy lesz jo! :wink:


Ez jó hír!

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 20, 21:12 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
condom írta:
Nos!Megforditottam a patentszemet,és tökéletes lett!Ma mentünk egy 80 kilométeres karikát,és semmi kopás!Ugyhogy igy lesz jo! :wink:


Nem megmondtam hogy hallgass aaz okosabra! :D :D K..va jó valakinek hogy hétközben,mikor más dolgozik ráér motorozni! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 21, 6:40 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:29
Hozzászólások: 331
Jimmy írta:
condom írta:
Nos!Megforditottam a patentszemet,és tökéletes lett!Ma mentünk egy 80 kilométeres karikát,és semmi kopás!Ugyhogy igy lesz jo! :wink:


Nem megmondtam hogy hallgass aaz okosabra! :D :D K..va jó valakinek hogy hétközben,mikor más dolgozik ráér motorozni! :D


Lehet hogy azért mert az a valaki akkor dolgozik amikor más motorozik! :oops: :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 21, 7:32 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
condom írta:
Jimmy írta:
condom írta:
Nos!Megforditottam a patentszemet,és tökéletes lett!Ma mentünk egy 80 kilométeres karikát,és semmi kopás!Ugyhogy igy lesz jo! :wink:


Nem megmondtam hogy hallgass aaz okosabra! :D :D K..va jó valakinek hogy hétközben,mikor más dolgozik ráér motorozni! :D


Lehet hogy azért mert az a valaki akkor dolgozik amikor más motorozik! :oops: :roll:



BLA-BLA-BLA !!!!!!!!! Ki hiszi ezt el???? :D :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 21, 8:29 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:29
Hozzászólások: 331
Jimmy írta:
condom írta:
Jimmy írta:
condom írta:
Nos!Megforditottam a patentszemet,és tökéletes lett!Ma mentünk egy 80 kilométeres karikát,és semmi kopás!Ugyhogy igy lesz jo! :wink:


Nem megmondtam hogy hallgass aaz okosabra! :D :D K..va jó valakinek hogy hétközben,mikor más dolgozik ráér motorozni! :D


Lehet hogy azért mert az a valaki akkor dolgozik amikor más motorozik! :oops: :roll:



BLA-BLA-BLA !!!!!!!!! Ki hiszi ezt el???? :D :D


Amint látom Te nem :roll: ......... :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 24, 16:47 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Üdv. Kész lett a motorom. Mint kiderült a jeladót tartó egyik 8as csavar kilazult...ez okozta a gyújtáshibát. Beállították a karbit is, nagyobb alapjárati fúvóka volt benne ez okozta a problémát. Szval most kifogástalan a gép. Ha valakit érdekel eladom! Egy rendszám nélküli gépet szeretnék...szval meg lehet nézni bátran...ezen hívhattok: 06304930323


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 24, 22:29 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
adamo mien géped van? És mennyi?
Jimmy a tiéd megvan még? Már nemsokára vásárlás következik...remélem


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 24, 22:33 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
Ja már vágom...2003as 450 exc. Sztem tudom is meik. 1.2-re van hirdetve hasznaltauton?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 24, 23:18 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 márc. 27, 21:28
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Budapest
Szevasztok!
A patentszem "trükk" nagyon okos!!! Régóta küldöm a vasat, de ez nem jutott az eszembe!! (régi probléma!) KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!!
üdv
Karajenduro

_________________
wildatti


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 25, 7:32 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Azóta nem is nagyon árulgattam,mert marhára nem volt rá időm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 25, 14:34 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Az 1.2-es az adamo-é jah!

:D

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 25, 16:42 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Bizony 1,2....irányár:p...de sztem most szervíz után megéri a pénzét....dehát mondom....gyere nézd meg próbáld ki! Veszíteni nem veszítessz semmit...max motorozol egy jót!:D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 25, 21:59 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
Hát arra még kicsit várnom kell. 2 hét és leérettségizek...utána jön a nézelődés! Ha meglesz még addig a tiéd, akkor majd elnézek és meglátjuk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 27, 16:26 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Oké. Ha addig érdekelnek képek akkor szólj....vagy szólj fox barátomnak...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 27, 16:49 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
:shock: :lol: :wink: :twisted:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 03, 18:20 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
Szevasztok!
Lenne egy olyan kérdésem ,hogy 520-as exc re lehet e középsztendert tenni "kókányolás" nélkül. (forgalmaz a gyár ilyet egyáltalán?)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 04, 9:49 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 okt. 12, 13:03
Hozzászólások: 10
szerintem kizárt, még soha nem láttam ilyet.

xr600r írta:
Szevasztok!
Lenne egy olyan kérdésem ,hogy 520-as exc re lehet e középsztendert tenni "kókányolás" nélkül. (forgalmaz a gyár ilyet egyáltalán?)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 04, 10:05 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 máj. 01, 12:06
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: várpalota
helló mindenki!

remélem jó helyre irok a témával kapcsolatba. na szóval: jövőre akarok venni egy KTM exc-t. h mekkorát azt még nem tom, ezen még gondolkodok. 400-tól 525-ig jöhet bármekkora. annyi lenne a kérdésem lényege, h milyen gépek ezek? mekkora a szervízigény, mennyire megbízhatóak?sajnos anyagilag nem vagyok túlságosan elengedve, meg a mocit is hosszútávra venném, tehát csak akkor vágnék bele h azt mondjátok h igen, ez egy király gép, nem hal meg 2000km-enként. most egy 25ös DT-m van. nagyon szeretem, soha nem hagy cserbe. annyi bajom van csak vele, h már kinőttem. nagyobbat és erősebbet akarok. szóval megkérlek titeket, segítsetek a tapasztalataitokkal. aki akar msn-re is felvehet(nemeth.gabor20@chello.hu) remélem tudtok segíteni!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 04, 10:58 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Vegyél DRZ400-at. Szerintem. Egy versenygép fenntartása sosem lesz olcsó és a megbízhatóság is mást jelent ezeknél. A versenygép "olcsón" fenntartva jó eséllyel minden lesz, csak nem megbízható.

Szepy

gagathpunk írta:
helló mindenki!

remélem jó helyre irok a témával kapcsolatba. na szóval: jövőre akarok venni egy KTM exc-t. h mekkorát azt még nem tom, ezen még gondolkodok. 400-tól 525-ig jöhet bármekkora. annyi lenne a kérdésem lényege, h milyen gépek ezek? mekkora a szervízigény, mennyire megbízhatóak?sajnos anyagilag nem vagyok túlságosan elengedve, meg a mocit is hosszútávra venném, tehát csak akkor vágnék bele h azt mondjátok h igen, ez egy király gép, nem hal meg 2000km-enként. most egy 25ös DT-m van. nagyon szeretem, soha nem hagy cserbe. annyi bajom van csak vele, h már kinőttem. nagyobbat és erősebbet akarok. szóval megkérlek titeket, segítsetek a tapasztalataitokkal. aki akar msn-re is felvehet(nemeth.gabor20@chello.hu) remélem tudtok segíteni!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 04, 12:43 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 máj. 01, 12:06
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: várpalota
ok. ez mind szép h vegyek drz-t. az is bejön. de nekem már 10 éves korom óta a KTM "A MOTOR". tehát gondoltam h vannak hibái, és karban kell tartani. de mégis mik az igényei? meg mi az h nem olcsó? azé melózok már elég rég óta, tehát pénz ha kell akkor van. csak mégis? nem akarok kakiba nyúlni! :D nektek is van ktm-etek. nektek durván mennyiben van egy éves fenntartás?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 04, 12:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Erre majd EXC tulajok válaszolnak pontosan, nekem az LC8 kb. 35 Ft/km-es áron "fut", az LC4 25-28 korul lehet. SZVSZ egy EXC ezeknél lényegesen drágább (igaz ott inkább üzemórában érdemes számolni).
Kezdd azzal, hogy mit hány üzemóránként _KELL_ a versenygépekben cserélni és saccold meg, hogy évente kb. hány órát motorozol.
A fenti üzemóra számokban és a cserélendő alkatrészek+esetleges munkadíj költségében az EXC tulajok biztosan szívesen segítenek.

Szepy

gagathpunk írta:
ok. ez mind szép h vegyek drz-t. az is bejön. de nekem már 10 éves korom óta a KTM "A MOTOR". tehát gondoltam h vannak hibái, és karban kell tartani. de mégis mik az igényei? meg mi az h nem olcsó? azé melózok már elég rég óta, tehát pénz ha kell akkor van. csak mégis? nem akarok kakiba nyúlni! :D nektek is van ktm-etek. nektek durván mennyiben van egy éves fenntartás?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 04, 13:19 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 máj. 01, 12:06
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: várpalota
ok! akkor várom az exc tulajok segítségét! neked meg köszi az eddigi hozzászólásokat!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 04, 13:40 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
gagathpunk írta:
helló mindenki!

remélem jó helyre irok a témával kapcsolatba. na szóval: jövőre akarok venni egy KTM exc-t. h mekkorát azt még nem tom, ezen még gondolkodok. 400-tól 525-ig jöhet bármekkora. annyi lenne a kérdésem lényege, h milyen gépek ezek? mekkora a szervízigény, mennyire megbízhatóak?sajnos anyagilag nem vagyok túlságosan elengedve, meg a mocit is hosszútávra venném, tehát csak akkor vágnék bele h azt mondjátok h igen, ez egy király gép, nem hal meg 2000km-enként. most egy 25ös DT-m van. nagyon szeretem, soha nem hagy cserbe. annyi bajom van csak vele, h már kinőttem. nagyobbat és erősebbet akarok. szóval megkérlek titeket, segítsetek a tapasztalataitokkal. aki akar msn-re is felvehet(nemeth.gabor20@chello.hu) remélem tudtok segíteni!



Minden attól függ hol és hogyan akarod használni!!!!! De nem olyan nagy a fentartási költsége.Ha viszont endurózni is szeretnél akkor azzal számolni kell,hogy ott hamarabb fogy minden a motorról.Ha valami tönkre megy rajta akkor nem a legolcsóbb kategóriába esnek az alkatrészek (kuplung munkahenger felújító szett 12000 + olaj 200) Engem még sosem hagyott ott sehol,pedig én osztom rendesen a vasat (520 után most 525).Szvsz a 25-ös Dt után egy 400-ast vagy egy 450-est vennék elsőre.De ha kis szervíz igényű,olcsó, megbízható motort akarsz akkor tényleg DRZ.

Ha mindent leszámítunk,akkor tényleg azt mondjuk hogy király gép,és vagyél ilyet!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 04, 15:57 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
Dhpage írta:
szerintem kizárt, még soha nem láttam ilyet.

xr600r írta:
Szevasztok!
Lenne egy olyan kérdésem ,hogy 520-as exc re lehet e középsztendert tenni "kókányolás" nélkül. (forgalmaz a gyár ilyet egyáltalán?)



ugyan is akarnék egyet venni kintről de nem merek úgy kimenni hogy nem győződtem meg róla itthon hogy lehet e ilyet venni rá vagy sem!

különben ez lenne:
http://www.motoscout24.autoscout24.de/P ... btrwbrdotg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 04, 16:18 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 13, 17:20
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Siófok
Szerintem is max. 450-est vegyél, az 525-ös már vadállat...szvsz...

Hogy mennyibe is kerül a fenntartása??? A legegyszerűbb, ha letöltesz a netről egy felhasználói kézikönyvet, abban benne van minden, de csak röviden:
-15 ü.óránként olaj- és olajszűrők cseréje (a '07-es könyvében hobby használat mellett 30 ü.órát ír...hhmmmm...),(1,4 liter olaj+ a 2 db szűrő=min. 7000.-/alkalom),
-szezononként legalább egyszer telo olajcsere,
-hidralikus kuplunk olajcsere,
-hűtőfolyadék csere,
-szelephézag ellenőrzés (kb. 2-3 olajcserénként),
-karbi pucolás,
-1 motorozás egy légszűrőpucolás,
+ az összes kopó alkatrész(fékbetét, láncszett, gumik...stb.)

Egyszer kiszámoltam anno, hogy 100 ü.óra kb. mennyibe kerül, ha jól emlékszem és jól számoltam, akkor 120.000.- (1200/üzemóra) ebben persze van munkadíj is... természetesen azt a rengeteg időt nem is számolja az ember, amit ráfordít, azt a sok futkározást alkatrész+szerelés után, de sorolhatnék még pár dolgot...

természetesen ez mind használatfüggő és még 1000 más dolog van, amit cserélni kell bizonyos ü.óra után...tehát nem elég megvenni és melegíteni a "vasat", formában is kell tartani, eddzeni kell, foglalkozni és akkor nagyon sokáig bírja a strapát. Egy idő után többe kerül a fenntartás mint a motor ára!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 04, 16:19 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 máj. 01, 12:06
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: várpalota
hát a használatról annyit, h kb 60% aszfalt, a többi terep. nyilván nem akarom széthajtani a dt-t mer nagyon szuper állapotban van, és ha eladom akkor olyan állapotban akarom eladni kb ahogy vettem. de nyilván ha lenne egy olyan gépem, ami jobban birja a terepet többet hajtanám ott.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 04, 16:23 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 máj. 01, 12:06
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: várpalota
egyébként ez az első olyan fórum, amin ennyire segítőkészek az emberek! ez nagyon tetszik! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 04, 19:48 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
gagathpunk írta:
hát a használatról annyit, h kb 60% aszfalt, a többi terep. nyilván nem akarom széthajtani a dt-t mer nagyon szuper állapotban van, és ha eladom akkor olyan állapotban akarom eladni kb ahogy vettem. de nyilván ha lenne egy olyan gépem, ami jobban birja a terepet többet hajtanám ott.


Ha jobbára közúton akarod hajtani, akkor szerintem ne EXC-t vegyél, hanem inkább LC4-et. Nekem 525 van és első évben sm szettel is használtam. Mivel közúton azért tudtam küldeni (tereppel ellentétben) én 10-12 üóránként cseréltem olajat. Ez gyakorlatilag hétvégente. Terep használat mellett 20 üóránként cserélem, de még akkor is nagyon szép az olaj, mondták már a szervízben nekem is a 30 üót, de nem ezen múlik a fentartási költség, viszont a motornak szerintem jót tesz. Minden második olajcserénél szelephézag ellenőrzés, állítás. Mivel hobbi light :) szinten megyek terepen, ezért olajat a telóban most fogok cserélni 2 évesen és 130 üóránál. Mondjuk idén már sikerült többet mennem eddig, mint tavaly. Ha ez így marad, akkor év végén megint telóolaj csere lesz, mert az kb 100-120 üórát fog jelenteni. Eddig gumit, láncot és lánckerekeket cseréltem a motoron, mást nem kellett. Én nem érzem gázosnak a fentartási költséget, tény, hogy nem ütöm szét a vasat (na jó, mielőtt Condom vagy Jimmy megszólal, nem is tudnám terepen :) ) De ennek ellenére, közútra nem ajánlom, egyszerűen nem oda való. Írtózik az álandó fordulatszámtól, az ülése ketté vág hosszú távon, szélvédelem nulla (mondom én, aki lemegy vele Szombathelyre és vissza :) )
Viszont egy élménymotor. Ha úgy döntesz, hogy EXC, akkor viszont 450. Hidd el, néha a kisebb a több.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 04, 20:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Abban egyetértek hogy a kevesebb néha több!!!! A 450 sokkal kezelhetöbb mint bármelyik másik! Ha mindenképp KTM-et szeretnél szvsz azt célozd meg.És nem akartam beszólni Mic-nek!! :wink: Egyébként mennyiért szeretnéd eladni a DT-t? Valamit írj róla bővebben!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 04, 20:25 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Jimmy írta:
Abban egyetértek hogy a kevesebb néha több!!!! A 450 sokkal kezelhetöbb mint bármelyik másik! Ha mindenképp KTM-et szeretnél szvsz azt célozd meg.És nem akartam beszólni Mic-nek!! :wink: Egyébként mennyiért szeretnéd eladni a DT-t? Valamit írj róla bővebben!!!


Nah, má' a gyereknek nézel motort? :D

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 04, 20:31 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
mic71 írta:
Jimmy írta:
Abban egyetértek hogy a kevesebb néha több!!!! A 450 sokkal kezelhetöbb mint bármelyik másik! Ha mindenképp KTM-et szeretnél szvsz azt célozd meg.És nem akartam beszólni Mic-nek!! :wink: Egyébként mennyiért szeretnéd eladni a DT-t? Valamit írj róla bővebben!!!


Nah, má' a gyereknek nézel motort? :D


Még nem! :D De megfertőztem az unokanővéremet,neki akarok valamit keresni!Megnézte a Győri enduro-cross versenyt,és megvan őrülve azóta!!!!! Kétszer kivittük már motorozni,de csak nem ment el a kedve tőle!!! :D Az egész család most úgy néz rám,mint gyujtogató a vizes szalmára!!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 04, 20:33 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Jimmy írta:
mic71 írta:
Jimmy írta:
Abban egyetértek hogy a kevesebb néha több!!!! A 450 sokkal kezelhetöbb mint bármelyik másik! Ha mindenképp KTM-et szeretnél szvsz azt célozd meg.És nem akartam beszólni Mic-nek!! :wink: Egyébként mennyiért szeretnéd eladni a DT-t? Valamit írj róla bővebben!!!


Nah, má' a gyereknek nézel motort? :D


Még nem! :D De megfertőztem az unokanővéremet,neki akarok valamit keresni!Megnézte a Győri enduro-cross versenyt,és megvan őrülve azóta!!!!! Kétszer kivittük már motorozni,de csak nem ment el a kedve tőle!!! :D Az egész család most úgy néz rám,mint gyujtogató a vizes szalmára!!!!!


:D

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 04, 20:53 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
gagathpunk írta:
helló mindenki!

remélem jó helyre irok a témával kapcsolatba. na szóval: jövőre akarok venni egy KTM exc-t. h mekkorát azt még nem tom, ezen még gondolkodok. 400-tól 525-ig jöhet bármekkora. annyi lenne a kérdésem lényege, h milyen gépek ezek? mekkora a szervízigény, mennyire megbízhatóak?sajnos anyagilag nem vagyok túlságosan elengedve, meg a mocit is hosszútávra venném, tehát csak akkor vágnék bele h azt mondjátok h igen, ez egy király gép, nem hal meg 2000km-enként. most egy 25ös DT-m van. nagyon szeretem, soha nem hagy cserbe. annyi bajom van csak vele, h már kinőttem. nagyobbat és erősebbet akarok. szóval megkérlek titeket, segítsetek a tapasztalataitokkal. aki akar msn-re is felvehet(nemeth.gabor20@chello.hu) remélem tudtok segíteni!


Szerintem is DR-Z vagy ha mindenáron ragaszkodsz az EXC-hez, akkor 2T.
KTM is, nem is annyira drága (se megvenni, se) fenntartani, mint egy 4T-t, viszont legalább akkora élmény (ha nem nagyobb)!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 04, 22:00 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
Én se akarok lemondani az EXC-ről!!!! :cry: :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 42  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség