KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 13:35

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Következő

Kellene?
Igen 37%  37%  [ 15 ]
Nem 37%  37%  [ 15 ]
Még szép, soha többet másik típust! :) 27%  27%  [ 11 ]
Szavazatok száma : 41
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 27, 22:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nem kétlem, hogy olcsóbb volt egy 10-sel, de akkor figyelj a terhelésére és a sebességedre, mert ha szétdurran alattad, az "kicsit" többe lesz mint 10e!

Egyébként milyen megfontolásból vettél rá a gyári előírásnál gyengébb gumit?
Olajból is Botond megy bele, mert az olcsóbb mint a 10W-50-es fullszint Motorex? :)
Veszélyes egy ekkora gépen a gumival játszani. Nagyobb teljesítmény = drágább és jobban kopó alkatrészek. Ezt meg kell fizetni, különben elég nagy lehet a kockázat.
Persze ha csak a faluvégi kisboltba gurulsz el vele 40-nel 2 hetente, akkor nem szóltam. :)

Szepy

Solyom írta:
KTMSzepy írta:
A Metzeler Sahara tuti nem jó. Terepen gyengébb mint a gyári Pirelli MT90 A/t, ráadásul nincs is ekkora sebességre tervezve.

Szepy

Solyom írta:
Moha írta:
Mit keresek terpen természtvédőként?
Szerencsére a melómhoz tartozik.
A gyari gumi pedig nem sokra jó. Homokon nincs vele gond, de füves vizes úton halál, felázott szikes végképp. Multkor csontra szárad szikes nyomból kijövet vágtam a földhöz.

Moha


KTM VIP napra jössz szombaton?
METZELER SAHARA ENDURO 3 gumi jó lesz?
Keres rá a neten!


Nekem most az van hátul és nincs vele semmi gondom!
Legalább 10-essel olcsóbb volt mint a gyári! :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 28, 18:35 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Tré van skacok, segítsetek okos gondolatokkal lécci ! Tegnap terepen defektet kaptam.De nem akármilyet, hanem a gumis szerint anyagfáradásból eredőt ! ! ! A motorom még egy éves sincs ! A belső, úgy néz ki, mintha elrothadt volna..két centi hosszan, pókhálószerűen berepedezve !!! Baszki, van ilyen ? Mi van ha az elsőre kapom 160 - nál ! ! ! Kaptam bele valami dupla vastag metzelert a pirelli helyett.Kérdés : terepezéskor érdemes kicsit lelazítani a szelepen lévő gyűrűt, hogy még véletlenül se szaggassa ugratáskor a belsőt ? Ugye az exc - ken nincs is gyűrű...A másik, nagyobb gondom, hogy odavertem szegényt, és csak később vettem észre, hogy egy rohadt szikla, oda baszarintott az első felninek.Gondolom abban kitartott a belső, azért nem álltam fejre, mert csak jó sokára vettem észre.Szóval mit csináljak a felnivel.Javíttassam vagy vegyek újat ? Ha javíttatom, lesz e olyan jó, mint az új. Ugye az elsőkerék nem vicc, szabad javíttatni ?Meg mennyibe fájhat a sztori ha javíttatom, és mennyibe ha újat veszek ? Dióhéjban csak ennyi...Előre is köszi mindenkinek aki próbál segíteni !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 28, 20:14 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
zsore írta:
Tré van skacok, segítsetek okos gondolatokkal lécci ! Tegnap terepen defektet kaptam.De nem akármilyet, hanem a gumis szerint anyagfáradásból eredőt ! ! ! A motorom még egy éves sincs ! A belső, úgy néz ki, mintha elrothadt volna..két centi hosszan, pókhálószerűen berepedezve !!! Baszki, van ilyen ? Mi van ha az elsőre kapom 160 - nál ! ! ! Kaptam bele valami dupla vastag metzelert a pirelli helyett.Kérdés : terepezéskor érdemes kicsit lelazítani a szelepen lévő gyűrűt, hogy még véletlenül se szaggassa ugratáskor a belsőt ? Ugye az exc - ken nincs is gyűrű...A másik, nagyobb gondom, hogy odavertem szegényt, és csak később vettem észre, hogy egy rohadt szikla, oda baszarintott az első felninek.Gondolom abban kitartott a belső, azért nem álltam fejre, mert csak jó sokára vettem észre.Szóval mit csináljak a felnivel.Javíttassam vagy vegyek újat ? Ha javíttatom, lesz e olyan jó, mint az új. Ugye az elsőkerék nem vicc, szabad javíttatni ?Meg mennyibe fájhat a sztori ha javíttatom, és mennyibe ha újat veszek ? Dióhéjban csak ennyi...Előre is köszi mindenkinek aki próbál segíteni !


Nekem EXC-m van és valóban nem volt rajta gyárilag anya. Viszont van vakszelep, ami fogja a külsőt a helyén. Én nem lazítanék rajta, mert akkor szerintem kitépi a szelepet.
A javítás jóval olcsóbb, mint az új. El kell vinni görgőztetni és ott megmondják, hogy érdemes-e javítani. Ha megjönnek, akkor Szepy tud ebben segíteni, mert ha jól tudom, akkor az övé is javítva volt.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 28, 21:18 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Bingó...Köszi, erre nem is gondoltam,mármint, hogy elforoghat a belső.Végül is a gyár úgy reklámozta a nagy advencsört, hogy húszméteres ugrásokat is kibír...és nem tették hozzá, hogy öcsi, előtte lazitsál a szelepgyűrűn..A felni tippet köszönöm, így teszek. Viszont nagyon aggasztónak tartom a belső ügyét.Nem csapattam vele savban soha, nem egykerekeztem üvegtörmelékben soha, és nem is ugrattam szögeságyba egyszer sem.A külső köpeny, gyakorlatilag sértetlen...Akkor mi a franctól lehet ? Mic, a segítséged mégegyszer, nagyon köszönöm !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 28, 21:32 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
zsore írta:
Bingó...Köszi, erre nem is gondoltam,mármint, hogy elforoghat a belső.Végül is a gyár úgy reklámozta a nagy advencsört, hogy húszméteres ugrásokat is kibír...és nem tették hozzá, hogy öcsi, előtte lazitsál a szelepgyűrűn..A felni tippet köszönöm, így teszek. Viszont nagyon aggasztónak tartom a belső ügyét.Nem csapattam vele savban soha, nem egykerekeztem üvegtörmelékben soha, és nem is ugrattam szögeságyba egyszer sem.A külső köpeny, gyakorlatilag sértetlen...Akkor mi a franctól lehet ? Mic, a segítséged mégegyszer, nagyon köszönöm !


Nagyon szívesen!
Nekem meg olyan volt, hogy a küllöcsavarokat takaró gumi a felni közepén volt 2 helyen kiszakadva. Ez is elég misztikusnak tűnt, de mondták, hogy a belső kidörzsöli. Mondjuk volt olyan, hogy 0,5 bar volt a hátsóban. Akkor szokott a belső úgy kinézni, aahogyan írtad, ha nincs behintőporozva szereléskor. Akkor a külsö jobban tudja koptatni. Lehet, hogy ez volt a hiba.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 28, 22:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Klassz, csak tudod, a nagy advencsörrel az ember néha kétkiló környékén kószál....megcsinálgathatná a nagyiját aki kihagyta a hintőport.... :evil:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 30, 14:54 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Elvittem a felnit a abroncsdokihoz.Telefonba elmondtam neki, hogy odavertem, lett benne egy 8 centis egyenes, de utána gond nélkül mentem még vagy 300 km -t, úgy, hogy nem is vettem észre a gondot....Mondta erre a szaki, hogy akkor valszeg nem is lehet nagy a gond.Azután amikor meglátta, azt mondta, hogy mégis nagy a gond, maga ellen beszél ugyan, de lehet, hogy kéne egy új abroncs...Mondta, hogy meggörgőzi, de 50 %, hogy eltörik...Ha nem is törik el, mennyit fog elviselni a továbbiakban ? Most marhára elbizonytalanodtam, mert ugye ez azért nem csak hagyományos módon, csak gurulva használódik, hanem ugratok vele, meg kap terepet is gazdagon....asszem kell vegyek egy új abroncsot..Vélemény ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 30, 22:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
zsore írta:
Elvittem a felnit a abroncsdokihoz.Telefonba elmondtam neki, hogy odavertem, lett benne egy 8 centis egyenes, de utána gond nélkül mentem még vagy 300 km -t, úgy, hogy nem is vettem észre a gondot....Mondta erre a szaki, hogy akkor valszeg nem is lehet nagy a gond.Azután amikor meglátta, azt mondta, hogy mégis nagy a gond, maga ellen beszél ugyan, de lehet, hogy kéne egy új abroncs...Mondta, hogy meggörgőzi, de 50 %, hogy eltörik...Ha nem is törik el, mennyit fog elviselni a továbbiakban ? Most marhára elbizonytalanodtam, mert ugye ez azért nem csak hagyományos módon, csak gurulva használódik, hanem ugratok vele, meg kap terepet is gazdagon....asszem kell vegyek egy új abroncsot..Vélemény ?


Nekem a SM első felnimet javították úgy (még mielőtt vettem), hogy az elgörbült részt kitörték és utána felhegesztették a helyét. Állítólag kf felniket (autóra) is így szokták javítani.
Mióta nálam van, vagy 10e km-t mentem már vele és semmi baja nincsen.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 02, 14:18 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
A hétvégi LC8 tapasztalatok:
A küllőanyák fejei sürgős ráspolyozásra szorulnak, hogyan lehet ennyire szemetet beletekerni? Vagy direkt hegyes szinte ez összes? Hát nem volt jó poén...
A hátsó kerék pereméből nem feltétlenül szükséges mindkét oldalpn kiugrasztani a gumit a belső cseréjéhez.
Mindig legyen nálatok minikompresszor.
Köves útra legalább 2.4-2.5-öt fúújatok az elejébe.

Amúgy meg: ÁLLAT A VAS! :)

Zsore te hova vitted a felnidet? Ahol én csináltattam, hogy csak ideiglenes megoldás volt, nem volt 21"-os szerszámuk és most megint szükséges lenne egy kis igazítás nálam is. :)

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 02, 14:27 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
KTMSzepy írta:
A hétvégi LC8 tapasztalatok:
A küllőanyák fejei sürgős ráspolyozásra szorulnak, hogyan lehet ennyire szemetet beletekerni? Vagy direkt hegyes szinte ez összes? Hát nem volt jó poén...
A hátsó kerék pereméből nem feltétlenül szükséges mindkét oldalpn kiugrasztani a gumit a belső cseréjéhez.
Mindig legyen nálatok minikompresszor.
Köves útra legalább 2.4-2.5-öt fúújatok az elejébe.

Amúgy meg: ÁLLAT A VAS! :)

Zsore te hova vitted a felnidet? Ahol én csináltattam, hogy csak ideiglenes megoldás volt, nem volt 21"-os szerszámuk és most megint szükséges lenne egy kis igazítás nálam is. :)

Szepy


Gumicserekor mindig ellenőrizd a küllőanyákat atakaró gumicsíkot. Nálam is át volt szakadva 2 helyen.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 02, 20:43 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Mondom sorban.Először elvittem a felnidokihoz ( XXII. Bartók Béla 76. T : 362-4365, 06-30-6425877) Elmondta, hogy nem vmi szép, és amikor nyaggattam egy ideig, azt mondta, hogy ugyan maga ellen beszél, de az új az csak új...Tehát vennék egy újat...De abban a tetves Matinghoffenben sincs ráf 68 ezerért sem, hogy a víz verje ki őket :evil: Mondták lesz, július közepén...Normálisak ezek ??? Na akkor mondom az embernek, mégis javítsuk meg.Azt mondta, hogy oké, de lehet, hogy eltörik ??? Hát mondom ezzel nem tok mit kezdeni, ha törik, törik...Itt tartunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 03, 9:18 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Lemaradtam valamiről?

Sikerült valami javíthatatlan, de legalább sérülékeny és über drága ötvözetből készíteni az első ráfot?
Gyűrött kerekekről és tört felnikről hallottam, hogy simán megjavították őket, most meg paráznak egy kis igazításon? Ha meg eltörik, akkor kuka az egész?

Szepy

zsore írta:
Mondom sorban.Először elvittem a felnidokihoz ( XXII. Bartók Béla 76. T : 362-4365, 06-30-6425877) Elmondta, hogy nem vmi szép, és amikor nyaggattam egy ideig, azt mondta, hogy ugyan maga ellen beszél, de az új az csak új...Tehát vennék egy újat...De abban a tetves Matinghoffenben sincs ráf 68 ezerért sem, hogy a víz verje ki őket :evil: Mondták lesz, július közepén...Normálisak ezek ??? Na akkor mondom az embernek, mégis javítsuk meg.Azt mondta, hogy oké, de lehet, hogy eltörik ??? Hát mondom ezzel nem tok mit kezdeni, ha törik, törik...Itt tartunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 03, 20:03 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Azt mondta a szaki, hogy ezek a ráfok hegesztve vannak, általában pont a szelep helyével szemben.Namármost, az én ráfom éppen ott sérült meg, tehát jó esélyem van arra, hogy a görgőzésnél eltörjön.Még annyi, hogy a gyárban állítólag van krómos, ami pl. az ezüst 950 - esekre éppen megfelelne, mondták, hogy vegyek olyat, azután szintereztessem....Mondtam, hogy köszi a jótanácsot, de inkább jótanács helyett, a megfelelő alkatrésznek tudnék örülni.Ez egyébként hihetetlen számomra, hogy egy gyár ( különösen olyan mint a ktm ), ilyet megengedhet magának, hogy egy majd három és félmilliós, terepen is használatos géphez, három hónap alatt tud egy első ráfot szállítani ??? Ez vicc, csak marha rossz vicc...Mi lenne, ha valami spéci cucc kellene.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 04, 22:47 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
zsore írta:
Azt mondta a szaki, hogy ezek a ráfok hegesztve vannak, általában pont a szelep helyével szemben.Namármost, az én ráfom éppen ott sérült meg, tehát jó esélyem van arra, hogy a görgőzésnél eltörjön.Még annyi, hogy a gyárban állítólag van krómos, ami pl. az ezüst 950 - esekre éppen megfelelne, mondták, hogy vegyek olyat, azután szintereztessem....Mondtam, hogy köszi a jótanácsot, de inkább jótanács helyett, a megfelelő alkatrésznek tudnék örülni.Ez egyébként hihetetlen számomra, hogy egy gyár ( különösen olyan mint a ktm ), ilyet megengedhet magának, hogy egy majd három és félmilliós, terepen is használatos géphez, három hónap alatt tud egy első ráfot szállítani ??? Ez vicc, csak marha rossz vicc...Mi lenne, ha valami spéci cucc kellene.....


Szia zsore!

Nincs bontott felni a gépedhez? Nekem eddig minden volt raktáron, amit összetörtem a gépen. (fejidom tartó konzol, hűtő), hátha ez is van. Nekem az Ócsaiak szereznek be ilyen cuccokat.

Üdv. Cé


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 05, 9:33 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
C16SE írta:
zsore írta:
Azt mondta a szaki, hogy ezek a ráfok hegesztve vannak, általában pont a szelep helyével szemben.Namármost, az én ráfom éppen ott sérült meg, tehát jó esélyem van arra, hogy a görgőzésnél eltörjön.Még annyi, hogy a gyárban állítólag van krómos, ami pl. az ezüst 950 - esekre éppen megfelelne, mondták, hogy vegyek olyat, azután szintereztessem....Mondtam, hogy köszi a jótanácsot, de inkább jótanács helyett, a megfelelő alkatrésznek tudnék örülni.Ez egyébként hihetetlen számomra, hogy egy gyár ( különösen olyan mint a ktm ), ilyet megengedhet magának, hogy egy majd három és félmilliós, terepen is használatos géphez, három hónap alatt tud egy első ráfot szállítani ??? Ez vicc, csak marha rossz vicc...Mi lenne, ha valami spéci cucc kellene.....


Szia zsore!

Nincs bontott felni a gépedhez? Nekem eddig minden volt raktáron, amit összetörtem a gépen. (fejidom tartó konzol, hűtő), hátha ez is van. Nekem az Ócsaiak szereznek be ilyen cuccokat.

Üdv. Cé


Ebay?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 05, 15:22 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Köszi a tippet, beszéltem az ócsaiakkal, azt mondták, körülnéznek, mit lehetne találni.Az igazság viszont az, hogy inkább szeretnék egy új ráfot venni, mert a felnidoki kicsit rámijesztett, és a biztonságomon inkább nem spórolnék.Felhívtam a ktm hungáriát, és beszéltem a Göbölyös Zsolttal, aki megígérte, hogy megpróbál segíteni az ügyben.Ez volt tegnap, várom a hívását....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 09, 6:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Megnézték a kilóméter órámat és kiderült, hogy nem az órával van a baj hanem lent a keréknél vagyis a féktárcsa mellett lévő mágnes ment tönkre!
Többet majd május 21.-én tudok meg mert akkor viszem be a szervízbe és szétszedik!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 09, 6:56 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Tegnap voltam Törökbálinton és bent a szalonba majdnem az összes motoron METZELER ENDURO 3-as gumi volt mint amit én is vettem hozzá. :P

KTMSzepy írta:
Nem kétlem, hogy olcsóbb volt egy 10-sel, de akkor figyelj a terhelésére és a sebességedre, mert ha szétdurran alattad, az "kicsit" többe lesz mint 10e!

Egyébként milyen megfontolásból vettél rá a gyári előírásnál gyengébb gumit?
Olajból is Botond megy bele, mert az olcsóbb mint a 10W-50-es fullszint Motorex? :)
Veszélyes egy ekkora gépen a gumival játszani. Nagyobb teljesítmény = drágább és jobban kopó alkatrészek. Ezt meg kell fizetni, különben elég nagy lehet a kockázat.
Persze ha csak a faluvégi kisboltba gurulsz el vele 40-nel 2 hetente, akkor nem szóltam. :)

Szepy

Solyom írta:
KTMSzepy írta:
A Metzeler Sahara tuti nem jó. Terepen gyengébb mint a gyári Pirelli MT90 A/t, ráadásul nincs is ekkora sebességre tervezve.

Szepy

Solyom írta:
Moha írta:
Mit keresek terpen természtvédőként?
Szerencsére a melómhoz tartozik.
A gyari gumi pedig nem sokra jó. Homokon nincs vele gond, de füves vizes úton halál, felázott szikes végképp. Multkor csontra szárad szikes nyomból kijövet vágtam a földhöz.

Moha


KTM VIP napra jössz szombaton?
METZELER SAHARA ENDURO 3 gumi jó lesz?
Keres rá a neten!


Nekem most az van hátul és nincs vele semmi gondom!
Legalább 10-essel olcsóbb volt mint a gyári! :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 09, 9:30 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
Solyom írta:
Tegnap voltam Törökbálinton és bent a szalonba majdnem az összes motoron METZELER ENDURO 3-as gumi volt mint amit én is vettem hozzá. :P

KTMSzepy írta:
Nem kétlem, hogy olcsóbb volt egy 10-sel, de akkor figyelj a terhelésére és a sebességedre, mert ha szétdurran alattad, az "kicsit" többe lesz mint 10e!

Egyébként milyen megfontolásból vettél rá a gyári előírásnál gyengébb gumit?
Olajból is Botond megy bele, mert az olcsóbb mint a 10W-50-es fullszint Motorex? :)
Veszélyes egy ekkora gépen a gumival játszani. Nagyobb teljesítmény = drágább és jobban kopó alkatrészek. Ezt meg kell fizetni, különben elég nagy lehet a kockázat.
Persze ha csak a faluvégi kisboltba gurulsz el vele 40-nel 2 hetente, akkor nem szóltam. :)

Szepy

Solyom írta:
KTMSzepy írta:
A Metzeler Sahara tuti nem jó. Terepen gyengébb mint a gyári Pirelli MT90 A/t, ráadásul nincs is ekkora sebességre tervezve.

Szepy

Solyom írta:
Moha írta:
Mit keresek terpen természtvédőként?
Szerencsére a melómhoz tartozik.
A gyari gumi pedig nem sokra jó. Homokon nincs vele gond, de füves vizes úton halál, felázott szikes végképp. Multkor csontra szárad szikes nyomból kijövet vágtam a földhöz.

Moha


KTM VIP napra jössz szombaton?
METZELER SAHARA ENDURO 3 gumi jó lesz?
Keres rá a neten!


Nekem most az van hátul és nincs vele semmi gondom!
Legalább 10-essel olcsóbb volt mint a gyári! :twisted:

Nekem ilyen volt rajt es szeptemberben is ilyet vettem ra. Elonye, hogy tartos gumi. Most FIM gumi van rajt de az mint a radir ugy kopik. Terepen persze ez jobb. Enduro 3 terepen mennyire jo nektek? Mennyit mentek vele terepen?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 09, 11:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Bocs ha tévednék, de a Metzeler oldalán nem találtam az LC8-ra passzoló Sahara3-at. Javítsatok ki légyszíves, ha valamiről nem tudnék. :)

Milyen gépeken voltak ezek?

Szepy

nilrem írta:
Solyom írta:
Tegnap voltam Törökbálinton és bent a szalonba majdnem az összes motoron METZELER ENDURO 3-as gumi volt mint amit én is vettem hozzá. :P

KTMSzepy írta:
Nem kétlem, hogy olcsóbb volt egy 10-sel, de akkor figyelj a terhelésére és a sebességedre, mert ha szétdurran alattad, az "kicsit" többe lesz mint 10e!

Egyébként milyen megfontolásból vettél rá a gyári előírásnál gyengébb gumit?
Olajból is Botond megy bele, mert az olcsóbb mint a 10W-50-es fullszint Motorex? :)
Veszélyes egy ekkora gépen a gumival játszani. Nagyobb teljesítmény = drágább és jobban kopó alkatrészek. Ezt meg kell fizetni, különben elég nagy lehet a kockázat.
Persze ha csak a faluvégi kisboltba gurulsz el vele 40-nel 2 hetente, akkor nem szóltam. :)

Szepy

Solyom írta:
KTMSzepy írta:
A Metzeler Sahara tuti nem jó. Terepen gyengébb mint a gyári Pirelli MT90 A/t, ráadásul nincs is ekkora sebességre tervezve.

Szepy

Solyom írta:
Moha írta:
Mit keresek terpen természtvédőként?
Szerencsére a melómhoz tartozik.
A gyari gumi pedig nem sokra jó. Homokon nincs vele gond, de füves vizes úton halál, felázott szikes végképp. Multkor csontra szárad szikes nyomból kijövet vágtam a földhöz.

Moha


KTM VIP napra jössz szombaton?
METZELER SAHARA ENDURO 3 gumi jó lesz?
Keres rá a neten!


Nekem most az van hátul és nincs vele semmi gondom!
Legalább 10-essel olcsóbb volt mint a gyári! :twisted:

Nekem ilyen volt rajt es szeptemberben is ilyet vettem ra. Elonye, hogy tartos gumi. Most FIM gumi van rajt de az mint a radir ugy kopik. Terepen persze ez jobb. Enduro 3 terepen mennyire jo nektek? Mennyit mentek vele terepen?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 09, 11:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
KTMSzepy írta:
Bocs ha tévednék, de a Metzeler oldalán nem találtam az LC8-ra passzoló Sahara3-at. Javítsatok ki légyszíves, ha valamiről nem tudnék. :)

Milyen gépeken voltak ezek?

Szepy

nilrem írta:
Solyom írta:
Tegnap voltam Törökbálinton és bent a szalonba majdnem az összes motoron METZELER ENDURO 3-as gumi volt mint amit én is vettem hozzá. :P

KTMSzepy írta:
Nem kétlem, hogy olcsóbb volt egy 10-sel, de akkor figyelj a terhelésére és a sebességedre, mert ha szétdurran alattad, az "kicsit" többe lesz mint 10e!

Egyébként milyen megfontolásból vettél rá a gyári előírásnál gyengébb gumit?
Olajból is Botond megy bele, mert az olcsóbb mint a 10W-50-es fullszint Motorex? :)
Veszélyes egy ekkora gépen a gumival játszani. Nagyobb teljesítmény = drágább és jobban kopó alkatrészek. Ezt meg kell fizetni, különben elég nagy lehet a kockázat.
Persze ha csak a faluvégi kisboltba gurulsz el vele 40-nel 2 hetente, akkor nem szóltam. :)

Szepy

Solyom írta:
KTMSzepy írta:
A Metzeler Sahara tuti nem jó. Terepen gyengébb mint a gyári Pirelli MT90 A/t, ráadásul nincs is ekkora sebességre tervezve.

Szepy

Solyom írta:
Moha írta:
Mit keresek terpen természtvédőként?
Szerencsére a melómhoz tartozik.
A gyari gumi pedig nem sokra jó. Homokon nincs vele gond, de füves vizes úton halál, felázott szikes végképp. Multkor csontra szárad szikes nyomból kijövet vágtam a földhöz.

Moha


KTM VIP napra jössz szombaton?
METZELER SAHARA ENDURO 3 gumi jó lesz?
Keres rá a neten!


Nekem most az van hátul és nincs vele semmi gondom!
Legalább 10-essel olcsóbb volt mint a gyári! :twisted:

Nekem ilyen volt rajt es szeptemberben is ilyet vettem ra. Elonye, hogy tartos gumi. Most FIM gumi van rajt de az mint a radir ugy kopik. Terepen persze ez jobb. Enduro 3 terepen mennyire jo nektek? Mennyit mentek vele terepen?

LC4, bocs hogy csak ugy bekontarkodtam a forumba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 09, 11:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Tudom, de Sólyom kolléga LC8-ra rakta fel ha jól értettem.

Szepy

nilrem írta:
KTMSzepy írta:
Bocs ha tévednék, de a Metzeler oldalán nem találtam az LC8-ra passzoló Sahara3-at. Javítsatok ki légyszíves, ha valamiről nem tudnék. :)

Milyen gépeken voltak ezek?

Szepy

nilrem írta:
Solyom írta:
Tegnap voltam Törökbálinton és bent a szalonba majdnem az összes motoron METZELER ENDURO 3-as gumi volt mint amit én is vettem hozzá. :P

KTMSzepy írta:
Nem kétlem, hogy olcsóbb volt egy 10-sel, de akkor figyelj a terhelésére és a sebességedre, mert ha szétdurran alattad, az "kicsit" többe lesz mint 10e!

Egyébként milyen megfontolásból vettél rá a gyári előírásnál gyengébb gumit?
Olajból is Botond megy bele, mert az olcsóbb mint a 10W-50-es fullszint Motorex? :)
Veszélyes egy ekkora gépen a gumival játszani. Nagyobb teljesítmény = drágább és jobban kopó alkatrészek. Ezt meg kell fizetni, különben elég nagy lehet a kockázat.
Persze ha csak a faluvégi kisboltba gurulsz el vele 40-nel 2 hetente, akkor nem szóltam. :)

Szepy

Solyom írta:
KTMSzepy írta:
A Metzeler Sahara tuti nem jó. Terepen gyengébb mint a gyári Pirelli MT90 A/t, ráadásul nincs is ekkora sebességre tervezve.

Szepy

Solyom írta:
Moha írta:
Mit keresek terpen természtvédőként?
Szerencsére a melómhoz tartozik.
A gyari gumi pedig nem sokra jó. Homokon nincs vele gond, de füves vizes úton halál, felázott szikes végképp. Multkor csontra szárad szikes nyomból kijövet vágtam a földhöz.

Moha


KTM VIP napra jössz szombaton?
METZELER SAHARA ENDURO 3 gumi jó lesz?
Keres rá a neten!


Nekem most az van hátul és nincs vele semmi gondom!
Legalább 10-essel olcsóbb volt mint a gyári! :twisted:

Nekem ilyen volt rajt es szeptemberben is ilyet vettem ra. Elonye, hogy tartos gumi. Most FIM gumi van rajt de az mint a radir ugy kopik. Terepen persze ez jobb. Enduro 3 terepen mennyire jo nektek? Mennyit mentek vele terepen?

LC4, bocs hogy csak ugy bekontarkodtam a forumba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 09, 15:39 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Gyárilag LC4-hez és az 1200-es BMW-hez ez a fajta gumi van!
Bent állt a szervízben 950-es Adventure feketébe (nemtom kijé vót :P) és szintén ilyen gumi volt rajta! :twisted:
Szervízbe mig nézték a kilóméter órát addig beszéltünk arról, hogy jó vagy nem jó ez a METZELER a 950-re!
Ott közölték nincs különbség csak annyi, hogy a METZELER hamarabb kopik mint a gyári de nem sokkal!

KTMSzepy írta:
Tudom, de Sólyom kolléga LC8-ra rakta fel ha jól értettem.

Szepy

nilrem írta:
KTMSzepy írta:
Bocs ha tévednék, de a Metzeler oldalán nem találtam az LC8-ra passzoló Sahara3-at. Javítsatok ki légyszíves, ha valamiről nem tudnék. :)

Milyen gépeken voltak ezek?

Szepy

nilrem írta:
Solyom írta:
Tegnap voltam Törökbálinton és bent a szalonba majdnem az összes motoron METZELER ENDURO 3-as gumi volt mint amit én is vettem hozzá. :P

KTMSzepy írta:
Nem kétlem, hogy olcsóbb volt egy 10-sel, de akkor figyelj a terhelésére és a sebességedre, mert ha szétdurran alattad, az "kicsit" többe lesz mint 10e!

Egyébként milyen megfontolásból vettél rá a gyári előírásnál gyengébb gumit?
Olajból is Botond megy bele, mert az olcsóbb mint a 10W-50-es fullszint Motorex? :)
Veszélyes egy ekkora gépen a gumival játszani. Nagyobb teljesítmény = drágább és jobban kopó alkatrészek. Ezt meg kell fizetni, különben elég nagy lehet a kockázat.
Persze ha csak a faluvégi kisboltba gurulsz el vele 40-nel 2 hetente, akkor nem szóltam. :)

Szepy

Solyom írta:
KTMSzepy írta:
A Metzeler Sahara tuti nem jó. Terepen gyengébb mint a gyári Pirelli MT90 A/t, ráadásul nincs is ekkora sebességre tervezve.

Szepy

Solyom írta:
Moha írta:
Mit keresek terpen természtvédőként?
Szerencsére a melómhoz tartozik.
A gyari gumi pedig nem sokra jó. Homokon nincs vele gond, de füves vizes úton halál, felázott szikes végképp. Multkor csontra szárad szikes nyomból kijövet vágtam a földhöz.

Moha


KTM VIP napra jössz szombaton?
METZELER SAHARA ENDURO 3 gumi jó lesz?
Keres rá a neten!


Nekem most az van hátul és nincs vele semmi gondom!
Legalább 10-essel olcsóbb volt mint a gyári! :twisted:

Nekem ilyen volt rajt es szeptemberben is ilyet vettem ra. Elonye, hogy tartos gumi. Most FIM gumi van rajt de az mint a radir ugy kopik. Terepen persze ez jobb. Enduro 3 terepen mennyire jo nektek? Mennyit mentek vele terepen?

LC4, bocs hogy csak ugy bekontarkodtam a forumba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 09, 16:33 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Biztos többet tudnak a srácok mint én, de hadd jegyezzem meg, hogy továbbra sem tudok olyan Sahara3-ról, ami az LC8 által elérhető sebességre lenne minősítve és lenne a méretében. Persze ha nem zavar, hogy a hátsó maximum 140-es szélességű és a maximális sebességed 160 lehet (gondolom a terhelésindexnek még megfelel az LC8 is), akkor felőlem felrakhatod, csak tudj róla, hogy a gyárihoz képest elég komoly hátulütői vannak.
Amúgy nem varázslás, menj fel a Metzeler weboldalára és nézd meg az abroncsok adatait. V sebességjelzést keress 21"-os első és 18"-os hátsó gumikon.

Hányat találsz?

A Karoot is csak komoly figyelmeztetésekkel ajánlják a vasra.

Szepy

Solyom írta:
Gyárilag LC4-hez és az 1200-es BMW-hez ez a fajta gumi van!
Bent állt a szervízben 950-es Adventure feketébe (nemtom kijé vót :P) és szintén ilyen gumi volt rajta! :twisted:
Szervízbe mig nézték a kilóméter órát addig beszéltünk arról, hogy jó vagy nem jó ez a METZELER a 950-re!
Ott közölték nincs különbség csak annyi, hogy a METZELER hamarabb kopik mint a gyári de nem sokkal!

KTMSzepy írta:
Tudom, de Sólyom kolléga LC8-ra rakta fel ha jól értettem.

Szepy

nilrem írta:
KTMSzepy írta:
Bocs ha tévednék, de a Metzeler oldalán nem találtam az LC8-ra passzoló Sahara3-at. Javítsatok ki légyszíves, ha valamiről nem tudnék. :)

Milyen gépeken voltak ezek?

Szepy

nilrem írta:
Solyom írta:
Tegnap voltam Törökbálinton és bent a szalonba majdnem az összes motoron METZELER ENDURO 3-as gumi volt mint amit én is vettem hozzá. :P

KTMSzepy írta:
Nem kétlem, hogy olcsóbb volt egy 10-sel, de akkor figyelj a terhelésére és a sebességedre, mert ha szétdurran alattad, az "kicsit" többe lesz mint 10e!

Egyébként milyen megfontolásból vettél rá a gyári előírásnál gyengébb gumit?
Olajból is Botond megy bele, mert az olcsóbb mint a 10W-50-es fullszint Motorex? :)
Veszélyes egy ekkora gépen a gumival játszani. Nagyobb teljesítmény = drágább és jobban kopó alkatrészek. Ezt meg kell fizetni, különben elég nagy lehet a kockázat.
Persze ha csak a faluvégi kisboltba gurulsz el vele 40-nel 2 hetente, akkor nem szóltam. :)

Szepy

Solyom írta:
KTMSzepy írta:
A Metzeler Sahara tuti nem jó. Terepen gyengébb mint a gyári Pirelli MT90 A/t, ráadásul nincs is ekkora sebességre tervezve.

Szepy

Solyom írta:
Moha írta:
Mit keresek terpen természtvédőként?
Szerencsére a melómhoz tartozik.
A gyari gumi pedig nem sokra jó. Homokon nincs vele gond, de füves vizes úton halál, felázott szikes végképp. Multkor csontra szárad szikes nyomból kijövet vágtam a földhöz.

Moha


KTM VIP napra jössz szombaton?
METZELER SAHARA ENDURO 3 gumi jó lesz?
Keres rá a neten!


Nekem most az van hátul és nincs vele semmi gondom!
Legalább 10-essel olcsóbb volt mint a gyári! :twisted:

Nekem ilyen volt rajt es szeptemberben is ilyet vettem ra. Elonye, hogy tartos gumi. Most FIM gumi van rajt de az mint a radir ugy kopik. Terepen persze ez jobb. Enduro 3 terepen mennyire jo nektek? Mennyit mentek vele terepen?

LC4, bocs hogy csak ugy bekontarkodtam a forumba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 09, 20:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
nilrem írta:
Nekem ilyen volt rajt es szeptemberben is ilyet vettem ra. Elonye, hogy tartos gumi. Most FIM gumi van rajt de az mint a radir ugy kopik. Terepen persze ez jobb. Enduro 3 terepen mennyire jo nektek? Mennyit mentek vele terepen?


A FIM-es kopik mint a radír?!? Próbálj ki 1x egy krosszgumit! :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 10, 16:01 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
KTMSzepy írta:
Amúgy nem varázslás, menj fel a Metzeler weboldalára és nézd meg az abroncsok adatait. V sebességjelzést keress 21"-os első és 18"-os hátsó gumikon.

Hányat találsz?

A Karoot is csak komoly figyelmeztetésekkel ajánlják a vasra.

Szepy


Ebben igazad van!
Nekem arra jó, hogy aszfalton gurulok vele meg néha-néha bemegyek vele földutakra.
Dzsungelbe meg át a sziklákon nem megyek vele, meg se bírnám tartani ha valahol elakadnék! :twisted:
Komolyan mondom örülök, hogy a lábam leér! :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 10, 16:13 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ok, csak azt mondtam, hogy erre a gyári Pirelli MT90 A/T pont ugyanannyira alkalmas, mint a Metzeler Sahara 3-a, csak az előbbivel tudsz 160 felett is motorozni - ha pedig árban hasonlítod össze őket akkor a Pirelli alacsonyabb sebességindexű változatát hasonlítsd a Sahara3-hoz. Nem rossz gumi a Sahara sem, csak legyünk objektívebbek az összehasonlításokkal. :)

Szepy

Solyom írta:
KTMSzepy írta:
Amúgy nem varázslás, menj fel a Metzeler weboldalára és nézd meg az abroncsok adatait. V sebességjelzést keress 21"-os első és 18"-os hátsó gumikon.

Hányat találsz?

A Karoot is csak komoly figyelmeztetésekkel ajánlják a vasra.

Szepy


Ebben igazad van!
Nekem arra jó, hogy aszfalton gurulok vele meg néha-néha bemegyek vele földutakra.
Dzsungelbe meg át a sziklákon nem megyek vele, meg se bírnám tartani ha valahol elakadnék! :twisted:
Komolyan mondom örülök, hogy a lábam leér! :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 11, 20:18 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
gencsydani írta:
nilrem írta:
Nekem ilyen volt rajt es szeptemberben is ilyet vettem ra. Elonye, hogy tartos gumi. Most FIM gumi van rajt de az mint a radir ugy kopik. Terepen persze ez jobb. Enduro 3 terepen mennyire jo nektek? Mennyit mentek vele terepen?


A FIM-es kopik mint a radír?!? Próbálj ki 1x egy krosszgumit! :lol:

Sajnos mar latom a sotet jovot, hogy kene kulon egy utcai kerek szett is, mert a franc akarja a gumikat csereberelni.(hetkozben beton, hetvegen terep) Pedig Ivan kollega a kezdolokest megadta hozza es ramhagyomanyozta a regi kerekszerelo cuccat. Mar csak 3 vas kene es mehetne is a gumicserelo buli. :?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 11, 22:30 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
nilrem írta:
gencsydani írta:
nilrem írta:
Nekem ilyen volt rajt es szeptemberben is ilyet vettem ra. Elonye, hogy tartos gumi. Most FIM gumi van rajt de az mint a radir ugy kopik. Terepen persze ez jobb. Enduro 3 terepen mennyire jo nektek? Mennyit mentek vele terepen?


A FIM-es kopik mint a radír?!? Próbálj ki 1x egy krosszgumit! :lol:

Sajnos mar latom a sotet jovot, hogy kene kulon egy utcai kerek szett is, mert a franc akarja a gumikat csereberelni.(hetkozben beton, hetvegen terep) Pedig Ivan kollega a kezdolokest megadta hozza es ramhagyomanyozta a regi kerekszerelo cuccat. Mar csak 3 vas kene es mehetne is a gumicserelo buli. :?


Te meg hagyományozd rám, mert neked biztos csak akadékban van, aztán gumicserét nálam megcsináljuk... :)
...bár fogalmam sincs miféle kerékszerelő cuccról van szó. :roll: :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 11, 22:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
nilrem írta:
gencsydani írta:
nilrem írta:
Nekem ilyen volt rajt es szeptemberben is ilyet vettem ra. Elonye, hogy tartos gumi. Most FIM gumi van rajt de az mint a radir ugy kopik. Terepen persze ez jobb. Enduro 3 terepen mennyire jo nektek? Mennyit mentek vele terepen?


A FIM-es kopik mint a radír?!? Próbálj ki 1x egy krosszgumit! :lol:

Sajnos mar latom a sotet jovot, hogy kene kulon egy utcai kerek szett is, mert a franc akarja a gumikat csereberelni.(hetkozben beton, hetvegen terep) Pedig Ivan kollega a kezdolokest megadta hozza es ramhagyomanyozta a regi kerekszerelo cuccat. Mar csak 3 vas kene es mehetne is a gumicserelo buli. :?


Milyen kerékszerelő cucc ez ha vas nincs benne?

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 12, 10:06 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
gencsydani írta:
nilrem írta:
gencsydani írta:
nilrem írta:
Nekem ilyen volt rajt es szeptemberben is ilyet vettem ra. Elonye, hogy tartos gumi. Most FIM gumi van rajt de az mint a radir ugy kopik. Terepen persze ez jobb. Enduro 3 terepen mennyire jo nektek? Mennyit mentek vele terepen?


A FIM-es kopik mint a radír?!? Próbálj ki 1x egy krosszgumit! :lol:

Sajnos mar latom a sotet jovot, hogy kene kulon egy utcai kerek szett is, mert a franc akarja a gumikat csereberelni.(hetkozben beton, hetvegen terep) Pedig Ivan kollega a kezdolokest megadta hozza es ramhagyomanyozta a regi kerekszerelo cuccat. Mar csak 3 vas kene es mehetne is a gumicserelo buli. :?


Milyen kerékszerelő cucc ez ha vas nincs benne?

Na akkor korul irom. Az a nagy biz-basz amire rarakod a kereket (pontos meret a 21-es es 18-as kerekhez beallithato) es egy erokar segitsegevel konnyen benyomod a gumit. Ennek mi a neve?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 12, 10:09 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
nilrem írta:
gencsydani írta:
nilrem írta:
gencsydani írta:
nilrem írta:
Nekem ilyen volt rajt es szeptemberben is ilyet vettem ra. Elonye, hogy tartos gumi. Most FIM gumi van rajt de az mint a radir ugy kopik. Terepen persze ez jobb. Enduro 3 terepen mennyire jo nektek? Mennyit mentek vele terepen?


A FIM-es kopik mint a radír?!? Próbálj ki 1x egy krosszgumit! :lol:

Sajnos mar latom a sotet jovot, hogy kene kulon egy utcai kerek szett is, mert a franc akarja a gumikat csereberelni.(hetkozben beton, hetvegen terep) Pedig Ivan kollega a kezdolokest megadta hozza es ramhagyomanyozta a regi kerekszerelo cuccat. Mar csak 3 vas kene es mehetne is a gumicserelo buli. :?


Milyen kerékszerelő cucc ez ha vas nincs benne?

Na akkor korul irom. Az a nagy biz-basz amire rarakod a kereket (pontos meret a 21-es es 18-as kerekhez beallithato) es egy erokar segitsegevel konnyen benyomod a gumit. Ennek mi a neve?


Szerelőállvány mondjuk?
Alkalomadtán pár képet róla, meg a méreteit szívesen venném!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 12, 11:18 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
gencsydani írta:
nilrem írta:
gencsydani írta:
nilrem írta:
gencsydani írta:
nilrem írta:
Nekem ilyen volt rajt es szeptemberben is ilyet vettem ra. Elonye, hogy tartos gumi. Most FIM gumi van rajt de az mint a radir ugy kopik. Terepen persze ez jobb. Enduro 3 terepen mennyire jo nektek? Mennyit mentek vele terepen?


A FIM-es kopik mint a radír?!? Próbálj ki 1x egy krosszgumit! :lol:

Sajnos mar latom a sotet jovot, hogy kene kulon egy utcai kerek szett is, mert a franc akarja a gumikat csereberelni.(hetkozben beton, hetvegen terep) Pedig Ivan kollega a kezdolokest megadta hozza es ramhagyomanyozta a regi kerekszerelo cuccat. Mar csak 3 vas kene es mehetne is a gumicserelo buli. :?


Milyen kerékszerelő cucc ez ha vas nincs benne?

Na akkor korul irom. Az a nagy biz-basz amire rarakod a kereket (pontos meret a 21-es es 18-as kerekhez beallithato) es egy erokar segitsegevel konnyen benyomod a gumit. Ennek mi a neve?


Szerelőállvány mondjuk?
Alkalomadtán pár képet róla, meg a méreteit szívesen venném!

Legyen ez a neve! Amen! Hazi barkacs a cucc. Igyekszem lemerni es lefotozni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 12, 11:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
nilrem írta:
gencsydani írta:
nilrem írta:
gencsydani írta:
nilrem írta:
gencsydani írta:
nilrem írta:
Nekem ilyen volt rajt es szeptemberben is ilyet vettem ra. Elonye, hogy tartos gumi. Most FIM gumi van rajt de az mint a radir ugy kopik. Terepen persze ez jobb. Enduro 3 terepen mennyire jo nektek? Mennyit mentek vele terepen?


A FIM-es kopik mint a radír?!? Próbálj ki 1x egy krosszgumit! :lol:

Sajnos mar latom a sotet jovot, hogy kene kulon egy utcai kerek szett is, mert a franc akarja a gumikat csereberelni.(hetkozben beton, hetvegen terep) Pedig Ivan kollega a kezdolokest megadta hozza es ramhagyomanyozta a regi kerekszerelo cuccat. Mar csak 3 vas kene es mehetne is a gumicserelo buli. :?


Milyen kerékszerelő cucc ez ha vas nincs benne?

Na akkor korul irom. Az a nagy biz-basz amire rarakod a kereket (pontos meret a 21-es es 18-as kerekhez beallithato) es egy erokar segitsegevel konnyen benyomod a gumit. Ennek mi a neve?


Szerelőállvány mondjuk?
Alkalomadtán pár képet róla, meg a méreteit szívesen venném!

Legyen ez a neve! Amen! Hazi barkacs a cucc. Igyekszem lemerni es lefotozni.


Köszönöm!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 12, 23:35 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
gencsydani írta:
nilrem írta:

Legyen ez a neve! Amen! Hazi barkacs a cucc. Igyekszem lemerni es lefotozni.


Köszönöm!


Dani, anniyért csinálj egyet nekem is ;)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 13, 17:55 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
xerxesz írta:
Dani, anniyért csinálj egyet nekem is ;)


Nekem is, nekem is! [-o<


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 13, 18:04 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Daninak minden célszerszámja megvan hozzá, (talicska, állólámpa, keresztfater,...stb) úgyhogy a gyártás megoldható szvsz.
Ha meg Nilrem irigy lesz és nem adja nekem, :lol: akkor én is kérek egy db-ot. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 13, 19:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
kope68 írta:
Daninak minden célszerszámja megvan hozzá, (talicska, állólámpa, keresztfater,...stb) úgyhogy a gyártás megoldható szvsz.
Ha meg Nilrem irigy lesz és nem adja nekem, :lol: akkor én is kérek egy db-ot. :)


Na várjál, azért ez nem olyan egyszerű!
Se a talicsak, se az állólámpa, se én nem tudok hegeszteni pl. Keresztfater tud, csak ő meg már nem nagyon lát (közelre legalábbis) meg a hegesztőapparátot is cirka másfél nap lenne kiépíteni a jelenlegi helyéről és beüzemelni. /Tényleg, nem kell valakinek egy frankó AWI gép? Már évek óta mondogatja, hogy el kéne adni, mert úgyse használja...ha vkit érdekel, kedden meg tudom érdeklődni a konkrétumokat./
Szóval hogy ki fogja megcsinálni a cuccost, azt még nem tudom, azt meg főleg nem, hogy hogyan! :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 13, 19:43 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Ha idehozzátok az anygot meg a méreteket, akkor én össze tudom taknyolni. 8) :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 13, 19:45 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
kope68 írta:
Ha idehozzátok az anygot meg a méreteket, akkor én össze tudom taknyolni. 8) :)


Azért remélem, találok közelebb is valakit, aki tud hegeszteni... :D

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 13, 19:57 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
gencsydani írta:
kope68 írta:
Ha idehozzátok az anygot meg a méreteket, akkor én össze tudom taknyolni. 8) :)


Azért remélem, találok közelebb is valakit, aki tud hegeszteni... :D


Én is tudok, és technikai háttérrel is rendelkezem hozzá :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 13, 20:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
szabcsab írta:
gencsydani írta:
kope68 írta:
Ha idehozzátok az anygot meg a méreteket, akkor én össze tudom taknyolni. 8) :)


Azért remélem, találok közelebb is valakit, aki tud hegeszteni... :D


Én is tudok, és technikai háttérrel is rendelkezem hozzá :twisted:


Igen, Te is kifejezetten a szomszédban laksz! :P

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 13, 20:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
gencsydani írta:
szabcsab írta:
gencsydani írta:
kope68 írta:
Ha idehozzátok az anygot meg a méreteket, akkor én össze tudom taknyolni. 8) :)


Azért remélem, találok közelebb is valakit, aki tud hegeszteni... :D


Én is tudok, és technikai háttérrel is rendelkezem hozzá :twisted:


Igen, Te is kifejezetten a szomszédban laksz! :P


Tudom, hogy szomszédok vagyunk, csak állandóan elkerülsz minket, pedig néha motorozhatnánk együtt :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 13, 20:10 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
szabcsab írta:
gencsydani írta:
szabcsab írta:
gencsydani írta:
kope68 írta:
Ha idehozzátok az anygot meg a méreteket, akkor én össze tudom taknyolni. 8) :)


Azért remélem, találok közelebb is valakit, aki tud hegeszteni... :D


Én is tudok, és technikai háttérrel is rendelkezem hozzá :twisted:


Igen, Te is kifejezetten a szomszédban laksz! :P


Tudom, hogy szomszédok vagyunk, csak állandóan elkerülsz minket, pedig néha motorozhatnánk együtt :wink:


:twisted:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 14, 8:59 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
kope68 írta:
Daninak minden célszerszámja megvan hozzá, (talicska, állólámpa, keresztfater,...stb) úgyhogy a gyártás megoldható szvsz.
Ha meg Nilrem irigy lesz és nem adja nekem, :lol: akkor én is kérek egy db-ot. :)

Nem leszek en irigy, de onnantol szerelned kell a gumimat! Na megeri?! :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 14, 9:51 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Ha a sajátodon kívül még hozol két fizető ügyfelet, akkor minden további nélkül.. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 14, 10:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
kope68 írta:
Ha a sajátodon kívül még hozol két fizető ügyfelet, akkor minden további nélkül.. :)

Mindig van egy Ha... :)
Tessek tolem is egy ha:
Ha kell akkor majd kolcson adom, ha addig nem hoznad ossze magadtol is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 14, 18:33 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
LC8 kérdés:
Elkezdett fütyülni a láncom. 29000 km van benne. Úgy látom, egyenletes állapotban van, nincs részleges nyúlás, a lelke sem jön kifelé, nem zakatol ami a részleges nyúlást jelenti. Mi a véleményetek, átmenetelileg segít-e ha cserélek egy első lánckereket? Valahol hallottam, hogy érdemes idő előtt kis lánckereket csrélni, ezzel kitolható a lánc élettartama, mert azon vélemény szerint mindig az első lánckerék pusztul el először, és az öli meg a láncot. :?: :-k

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 14, 18:41 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Koriori írta:
LC8 kérdés:
Elkezdett fütyülni a láncom. 29000 km van benne. Úgy látom, egyenletes állapotban van, nincs részleges nyúlás, a lelke sem jön kifelé, nem zakatol ami a részleges nyúlást jelenti. Mi a véleményetek, átmenetelileg segít-e ha cserélek egy első lánckereket? Valahol hallottam, hogy érdemes idő előtt kis lánckereket csrélni, ezzel kitolható a lánc élettartama, mert azon vélemény szerint mindig az első lánckerék pusztul el először, és az öli meg a láncot. :?: :-k



Sztem úgy feleennyi km-nél még lett volna értelme, de most már nem sok.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 14, 18:48 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
gencsydani írta:


Sztem úgy feleennyi km-nél még lett volna értelme, de most már nem sok.


De titokos fegyverem is van, folyamatos láncolajozás. Ezek szerint kb 15 ezer van még a lánc szettben. ???

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség