KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 13:55

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Következő

Kellene?
Igen 37%  37%  [ 15 ]
Nem 37%  37%  [ 15 ]
Még szép, soha többet másik típust! :) 27%  27%  [ 11 ]
Szavazatok száma : 41
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 14, 23:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Koriori írta:
gencsydani írta:


Sztem úgy feleennyi km-nél még lett volna értelme, de most már nem sok.


De titokos fegyverem is van, folyamatos láncolajozás. Ezek szerint kb 15 ezer van még a lánc szettben. ???


Majd kiderül!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 15, 10:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Én mondtam, hogy a kislánckerék kopik először és talán ha feélidőben cserélnénk sokat lendítene a lánc élettartamán.

29e km nem rossz, nekem az első láncszettem 27e-nél úgy lett lecserélve, hogy már húzni sem mertem neki, olyan hangja volt mint egy lánctalpasnak.

Egyébként 22-24e km tapasztalatom szerint a nálam átlagosnak mondható értelmes futásidő.

Nem tudom mi az a fütyülés, de szerintem ilyenkor már felesleges a kislánckereket cserélni. Vedd le a borítót, nézd meg mennyire cápafogas - ill. vizslasd meg a hátsó lánckereket is. Ha nagyon gáz, akkor ne szórakozz vele, csere kompletten - egy elszakadó lánc szerencsétlen esetben lefaraghatja a blokkod oldalát is.

Szepy

Koriori írta:
LC8 kérdés:
Elkezdett fütyülni a láncom. 29000 km van benne. Úgy látom, egyenletes állapotban van, nincs részleges nyúlás, a lelke sem jön kifelé, nem zakatol ami a részleges nyúlást jelenti. Mi a véleményetek, átmenetelileg segít-e ha cserélek egy első lánckereket? Valahol hallottam, hogy érdemes idő előtt kis lánckereket csrélni, ezzel kitolható a lánc élettartama, mert azon vélemény szerint mindig az első lánckerék pusztul el először, és az öli meg a láncot. :?: :-k


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 15, 12:52 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
A hátsó lánckerék jónak látszik, a lánc szépen beleül, nagyon kicsi mozgása van előre-hátra, és ha megemelem, még nem lehet ellátni a szem és a lánckerék között. A fütyülés nagyobb sebességnél van, behúzott kupplunggal, alapjáratú motorral jól hallható. Bár motorlánc kopással nincs tapasztalatom, de a bicikli lánchoz konyítok valamicskét. Abból kiindulva próbálok első lánckereket cserélni.
Szepy! Neked most mennyi van a láncban? Ez a szett neked már az elejétől olajzóval fut? Milyen állapotban van? (és a kérdések csak szaporodnak.....)

KTMSzepy írta:
Én mondtam, hogy a kislánckerék kopik először és talán ha feélidőben cserélnénk sokat lendítene a lánc élettartamán.

29e km nem rossz, nekem az első láncszettem 27e-nél úgy lett lecserélve, hogy már húzni sem mertem neki, olyan hangja volt mint egy lánctalpasnak.

Egyébként 22-24e km tapasztalatom szerint a nálam átlagosnak mondható értelmes futásidő.

Nem tudom mi az a fütyülés, de szerintem ilyenkor már felesleges a kislánckereket cserélni. Vedd le a borítót, nézd meg mennyire cápafogas - ill. vizslasd meg a hátsó lánckereket is. Ha nagyon gáz, akkor ne szórakozz vele, csere kompletten - egy elszakadó lánc szerencsétlen esetben lefaraghatja a blokkod oldalát is.

Szepy

Koriori írta:
LC8 kérdés:
Elkezdett fütyülni a láncom. 29000 km van benne. Úgy látom, egyenletes állapotban van, nincs részleges nyúlás, a lelke sem jön kifelé, nem zakatol ami a részleges nyúlást jelenti. Mi a véleményetek, átmenetelileg segít-e ha cserélek egy első lánckereket? Valahol hallottam, hogy érdemes idő előtt kis lánckereket csrélni, ezzel kitolható a lánc élettartama, mert azon vélemény szerint mindig az első lánckerék pusztul el először, és az öli meg a láncot. :?: :-k

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 15, 13:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Jó, hogy írod!

_Szerintem_ (de persze ezt sem kell készpénznek venni, nem ez a szakmám :) ) amíg a hátsó lánckeréknél végigforgatva a láncot nem érzékelhető nyúlás, azaz a lánckerék közepén a fogak magasságának a felét nem éri el a lánc "leemelhetősége", addig maga a lánc nincsen vészesen megnyúlva és talán érdemes lehet első lánckereket cserélni.
Nekem az állandó olajozás ellenére már nyúlós stádiumába került a láncom, az ukrajnai túrán megint nyúlt annyit, hogy egy kicsit rá kell feszítenem Sajnos hiába a kenés, nincs komoly futásteljesítmény növekmény (igaz nagyon kényelmes és praktikus a láncsprayvel szemben), legalábbis nálam. Igaz rosszul is volt beállítva, enyhén ferdén futott, részben a kehes gumipogácsák miatt. Ezekre is jobban kellene figyelni - használattól függően 45-60e km környékén már érdemes megnézegetni őket. Nekem mostanra fáradtak el és kotyogott a lánckerék a menesztőben, már jóval többet, mint a maximális gyári ajánlás.

26e km-nél járok, nemrégen (valszeg már feleslegesen) lecserélt kislánckerékkel, rosszul beállított és ferdén futott lánccal és az átlagnál több terephasználattal. Számomra ez azt jelenti, hogy simán hoz kb. 20% futásteljesítményt a cuccos még így is, rendesen lehet akár 40% is. Szerintem maximum 1-2 lánccserénél behozza az árát a cucc, no meg praktikus is.

Nem bántam meg. :)

Szepy


Koriori írta:
A hátsó lánckerék jónak látszik, a lánc szépen beleül, nagyon kicsi mozgása van előre-hátra, és ha megemelem, még nem lehet ellátni a szem és a lánckerék között. A fütyülés nagyobb sebességnél van, behúzott kupplunggal, alapjáratú motorral jól hallható. Bár motorlánc kopással nincs tapasztalatom, de a bicikli lánchoz konyítok valamicskét. Abból kiindulva próbálok első lánckereket cserélni.
Szepy! Neked most mennyi van a láncban? Ez a szett neked már az elejétől olajzóval fut? Milyen állapotban van? (és a kérdések csak szaporodnak.....)

KTMSzepy írta:
Én mondtam, hogy a kislánckerék kopik először és talán ha feélidőben cserélnénk sokat lendítene a lánc élettartamán.

29e km nem rossz, nekem az első láncszettem 27e-nél úgy lett lecserélve, hogy már húzni sem mertem neki, olyan hangja volt mint egy lánctalpasnak.

Egyébként 22-24e km tapasztalatom szerint a nálam átlagosnak mondható értelmes futásidő.

Nem tudom mi az a fütyülés, de szerintem ilyenkor már felesleges a kislánckereket cserélni. Vedd le a borítót, nézd meg mennyire cápafogas - ill. vizslasd meg a hátsó lánckereket is. Ha nagyon gáz, akkor ne szórakozz vele, csere kompletten - egy elszakadó lánc szerencsétlen esetben lefaraghatja a blokkod oldalát is.

Szepy

Koriori írta:
LC8 kérdés:
Elkezdett fütyülni a láncom. 29000 km van benne. Úgy látom, egyenletes állapotban van, nincs részleges nyúlás, a lelke sem jön kifelé, nem zakatol ami a részleges nyúlást jelenti. Mi a véleményetek, átmenetelileg segít-e ha cserélek egy első lánckereket? Valahol hallottam, hogy érdemes idő előtt kis lánckereket csrélni, ezzel kitolható a lánc élettartama, mert azon vélemény szerint mindig az első lánckerék pusztul el először, és az öli meg a láncot. :?: :-k


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 16, 20:03 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Mit jelent hogy "rosszul beállítva? A kerék volt rosszul beállítva? Mert szerintem attól is futhat az egyik szélén.
Más: bár még nem jött meg az új lánckerék, (Norbiéknál megrendeltem utánvéttel), gondoltam szétszedem a gépet. Hát az első lánckerék gyalázatos állapotban van. Cápafogas, és ki van sorjásodva. A tapasztalati oldalhoz tartozik, hogy 10ezer km-nél szereltem fel az olajzót. Kíváncsi vagyok milyen lesz az új kiskerékkel.
Ezek a kis lánckerekek szintén gumírozott oldalúak?

KTMSzepy írta:
Jó, hogy írod!

_Szerintem_ (de persze ezt sem kell készpénznek venni, nem ez a szakmám :) ) amíg a hátsó lánckeréknél végigforgatva a láncot nem érzékelhető nyúlás, azaz a lánckerék közepén a fogak magasságának a felét nem éri el a lánc "leemelhetősége", addig maga a lánc nincsen vészesen megnyúlva és talán érdemes lehet első lánckereket cserélni.
Nekem az állandó olajozás ellenére már nyúlós stádiumába került a láncom, az ukrajnai túrán megint nyúlt annyit, hogy egy kicsit rá kell feszítenem Sajnos hiába a kenés, nincs komoly futásteljesítmény növekmény (igaz nagyon kényelmes és praktikus a láncsprayvel szemben), legalábbis nálam. Igaz rosszul is volt beállítva, enyhén ferdén futott, részben a kehes gumipogácsák miatt. Ezekre is jobban kellene figyelni - használattól függően 45-60e km környékén már érdemes megnézegetni őket. Nekem mostanra fáradtak el és kotyogott a lánckerék a menesztőben, már jóval többet, mint a maximális gyári ajánlás.

26e km-nél járok, nemrégen (valszeg már feleslegesen) lecserélt kislánckerékkel, rosszul beállított és ferdén futott lánccal és az átlagnál több terephasználattal. Számomra ez azt jelenti, hogy simán hoz kb. 20% futásteljesítményt a cuccos még így is, rendesen lehet akár 40% is. Szerintem maximum 1-2 lánccserénél behozza az árát a cucc, no meg praktikus is.

Nem bántam meg. :)

Szepy


Koriori írta:
A hátsó lánckerék jónak látszik, a lánc szépen beleül, nagyon kicsi mozgása van előre-hátra, és ha megemelem, még nem lehet ellátni a szem és a lánckerék között. A fütyülés nagyobb sebességnél van, behúzott kupplunggal, alapjáratú motorral jól hallható. Bár motorlánc kopással nincs tapasztalatom, de a bicikli lánchoz konyítok valamicskét. Abból kiindulva próbálok első lánckereket cserélni.
Szepy! Neked most mennyi van a láncban? Ez a szett neked már az elejétől olajzóval fut? Milyen állapotban van? (és a kérdések csak szaporodnak.....)

KTMSzepy írta:
Én mondtam, hogy a kislánckerék kopik először és talán ha feélidőben cserélnénk sokat lendítene a lánc élettartamán.

29e km nem rossz, nekem az első láncszettem 27e-nél úgy lett lecserélve, hogy már húzni sem mertem neki, olyan hangja volt mint egy lánctalpasnak.

Egyébként 22-24e km tapasztalatom szerint a nálam átlagosnak mondható értelmes futásidő.

Nem tudom mi az a fütyülés, de szerintem ilyenkor már felesleges a kislánckereket cserélni. Vedd le a borítót, nézd meg mennyire cápafogas - ill. vizslasd meg a hátsó lánckereket is. Ha nagyon gáz, akkor ne szórakozz vele, csere kompletten - egy elszakadó lánc szerencsétlen esetben lefaraghatja a blokkod oldalát is.

Szepy

Koriori írta:
LC8 kérdés:
Elkezdett fütyülni a láncom. 29000 km van benne. Úgy látom, egyenletes állapotban van, nincs részleges nyúlás, a lelke sem jön kifelé, nem zakatol ami a részleges nyúlást jelenti. Mi a véleményetek, átmenetelileg segít-e ha cserélek egy első lánckereket? Valahol hallottam, hogy érdemes idő előtt kis lánckereket csrélni, ezzel kitolható a lánc élettartama, mert azon vélemény szerint mindig az első lánckerék pusztul el először, és az öli meg a láncot. :?: :-k

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 17, 22:14 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Ma felszereltem a 16-os első lánckereket. Most jó lett, nagyon jó. Mellesleg megvéltozott az a moci karaktere is. Az új lánkerékkel megszűnt a fötyülés menet közben, valamint a vibráció is csökkent. Kellemes meglepetésként, nagyszerűen utazik a gép 6. seb. fokozatban 3500-as motorfordulattól. Már 100 km/h-nál simán megy hatodikban, előtte min 110 kellett. A végét nem néztem, mert 160 felett nem szoktam menni. A fogyasztás változásról majd később.
Ja, a kissebb első lánckerék miatt, kicsit meglepődtem mennyivel dinamikusabban veszi a gázt, eddig sem volt piskóta, de most igazi "hű b..meg" módon indul meg! =D>

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 17, 22:33 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Koriori írta:
Ja, a kissebb első lánckerék miatt, kicsit meglepődtem mennyivel dinamikusabban veszi a gázt, eddig sem volt piskóta, de most igazi "hű b..meg" módon indul meg! =D>


:)
Nem inkább vuáhhakkkurva... ? :wink: :wink: :wink:

nehogy besérülj! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 17, 23:10 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 13:58
Hozzászólások: 595
kope68 írta:
:)
Nem inkább vuáhhakkkurva... ? :wink: :wink: :wink:


Felvetted? :D

Tényleg sokkal jobb így leáttételezve a moci.

_________________
Tégy a gyűlölet ellen! Te rohadék! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 18, 9:37 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
kope68 írta:
Koriori írta:
Ja, a kissebb első lánckerék miatt, kicsit meglepődtem mennyivel dinamikusabban veszi a gázt, eddig sem volt piskóta, de most igazi "hű b..meg" módon indul meg! =D>


:)
Nem inkább vuáhhakkkurva... ? :wink: :wink: :wink:

nehogy besérülj! :)


:-) Vigyázok ! :lol:

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 18, 11:03 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Igen (de asszem ezt már leírtam 1* :) ), ferdére volt állítva a kerék + a elhasználódott menesztők miatt is "tekeredett" a lánckerék erő hatására.

Szepy

Koriori írta:
Mit jelent hogy "rosszul beállítva? A kerék volt rosszul beállítva? Mert szerintem attól is futhat az egyik szélén.
Más: bár még nem jött meg az új lánckerék, (Norbiéknál megrendeltem utánvéttel), gondoltam szétszedem a gépet. Hát az első lánckerék gyalázatos állapotban van. Cápafogas, és ki van sorjásodva. A tapasztalati oldalhoz tartozik, hogy 10ezer km-nél szereltem fel az olajzót. Kíváncsi vagyok milyen lesz az új kiskerékkel.
Ezek a kis lánckerekek szintén gumírozott oldalúak?

KTMSzepy írta:
Jó, hogy írod!

_Szerintem_ (de persze ezt sem kell készpénznek venni, nem ez a szakmám :) ) amíg a hátsó lánckeréknél végigforgatva a láncot nem érzékelhető nyúlás, azaz a lánckerék közepén a fogak magasságának a felét nem éri el a lánc "leemelhetősége", addig maga a lánc nincsen vészesen megnyúlva és talán érdemes lehet első lánckereket cserélni.
Nekem az állandó olajozás ellenére már nyúlós stádiumába került a láncom, az ukrajnai túrán megint nyúlt annyit, hogy egy kicsit rá kell feszítenem Sajnos hiába a kenés, nincs komoly futásteljesítmény növekmény (igaz nagyon kényelmes és praktikus a láncsprayvel szemben), legalábbis nálam. Igaz rosszul is volt beállítva, enyhén ferdén futott, részben a kehes gumipogácsák miatt. Ezekre is jobban kellene figyelni - használattól függően 45-60e km környékén már érdemes megnézegetni őket. Nekem mostanra fáradtak el és kotyogott a lánckerék a menesztőben, már jóval többet, mint a maximális gyári ajánlás.

26e km-nél járok, nemrégen (valszeg már feleslegesen) lecserélt kislánckerékkel, rosszul beállított és ferdén futott lánccal és az átlagnál több terephasználattal. Számomra ez azt jelenti, hogy simán hoz kb. 20% futásteljesítményt a cuccos még így is, rendesen lehet akár 40% is. Szerintem maximum 1-2 lánccserénél behozza az árát a cucc, no meg praktikus is.

Nem bántam meg. :)

Szepy


Koriori írta:
A hátsó lánckerék jónak látszik, a lánc szépen beleül, nagyon kicsi mozgása van előre-hátra, és ha megemelem, még nem lehet ellátni a szem és a lánckerék között. A fütyülés nagyobb sebességnél van, behúzott kupplunggal, alapjáratú motorral jól hallható. Bár motorlánc kopással nincs tapasztalatom, de a bicikli lánchoz konyítok valamicskét. Abból kiindulva próbálok első lánckereket cserélni.
Szepy! Neked most mennyi van a láncban? Ez a szett neked már az elejétől olajzóval fut? Milyen állapotban van? (és a kérdések csak szaporodnak.....)

KTMSzepy írta:
Én mondtam, hogy a kislánckerék kopik először és talán ha feélidőben cserélnénk sokat lendítene a lánc élettartamán.

29e km nem rossz, nekem az első láncszettem 27e-nél úgy lett lecserélve, hogy már húzni sem mertem neki, olyan hangja volt mint egy lánctalpasnak.

Egyébként 22-24e km tapasztalatom szerint a nálam átlagosnak mondható értelmes futásidő.

Nem tudom mi az a fütyülés, de szerintem ilyenkor már felesleges a kislánckereket cserélni. Vedd le a borítót, nézd meg mennyire cápafogas - ill. vizslasd meg a hátsó lánckereket is. Ha nagyon gáz, akkor ne szórakozz vele, csere kompletten - egy elszakadó lánc szerencsétlen esetben lefaraghatja a blokkod oldalát is.

Szepy

Koriori írta:
LC8 kérdés:
Elkezdett fütyülni a láncom. 29000 km van benne. Úgy látom, egyenletes állapotban van, nincs részleges nyúlás, a lelke sem jön kifelé, nem zakatol ami a részleges nyúlást jelenti. Mi a véleményetek, átmenetelileg segít-e ha cserélek egy első lánckereket? Valahol hallottam, hogy érdemes idő előtt kis lánckereket csrélni, ezzel kitolható a lánc élettartama, mert azon vélemény szerint mindig az első lánckerék pusztul el először, és az öli meg a láncot. :?: :-k


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 18, 11:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Tessék elolvasni, hogy mit írtam amikor felszereltem a 45-ös hátsót. Asszem kb. szó szerint ugyanezt. :)

Fránya gázkar. Nem kerékre állt ma is amikor a a Fehérvári utat kereszteztem a Hengermalom felől?
Rossz motor! Fúj!
;)

Szepy

Koriori írta:
Ma felszereltem a 16-os első lánckereket. Most jó lett, nagyon jó. Mellesleg megvéltozott az a moci karaktere is. Az új lánkerékkel megszűnt a fötyülés menet közben, valamint a vibráció is csökkent. Kellemes meglepetésként, nagyszerűen utazik a gép 6. seb. fokozatban 3500-as motorfordulattól. Már 100 km/h-nál simán megy hatodikban, előtte min 110 kellett. A végét nem néztem, mert 160 felett nem szoktam menni. A fogyasztás változásról majd később.
Ja, a kissebb első lánckerék miatt, kicsit meglepődtem mennyivel dinamikusabban veszi a gázt, eddig sem volt piskóta, de most igazi "hű b..meg" módon indul meg! =D>


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 21, 15:34 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Kori, ez az első lánckerék csere érdekel.Hány foga van az eredeti első lánckeréknek ? Ha kicserélem, lehet, hogy kettesben is feljön gázra ?Londonban voltam a hétvégén, meglepően sok a ktm. Láttam egy 950 - est, kis kerekekkel, marha jól nézett ki.Én soha nem cserélném le, a sok terephasználat miatt, de városban qrwa jó lehet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 21, 16:30 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Agyári áttétel 17-42. Én most 16-42-vel használom. Kicsit pörgősebb a motor cserébe kissebb fordulatról lehet indítani az "akciót". Kettesben is simán kerékre jön, hármasban kell egy kis "aláfestés" kupplunggal.
de a Szepy féle 17-45 (hátul 45-ös lánckerék) még durvább.
zsore írta:
Kori, ez az első lánckerék csere érdekel.Hány foga van az eredeti első lánckeréknek ? Ha kicserélem, lehet, hogy kettesben is feljön gázra ?Londonban voltam a hétvégén, meglepően sok a ktm. Láttam egy 950 - est, kis kerekekkel, marha jól nézett ki.Én soha nem cserélném le, a sok terephasználat miatt, de városban qrwa jó lehet.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 21, 17:09 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Szerintem kb. ugyanaz, hogy elöl 1-gyel kisebb vagy hátul 3-mal nagyobb a lánckerék.
Annyiban jobb talán a hátsót cserélni, hogy minél kisebb az első, annál jobban kopik/terhelődik és amúgy is az első az ami előbb megy szét.

Szepy

Koriori írta:
Agyári áttétel 17-42. Én most 16-42-vel használom. Kicsit pörgősebb a motor cserébe kissebb fordulatról lehet indítani az "akciót". Kettesben is simán kerékre jön, hármasban kell egy kis "aláfestés" kupplunggal.
de a Szepy féle 17-45 (hátul 45-ös lánckerék) még durvább.
zsore írta:
Kori, ez az első lánckerék csere érdekel.Hány foga van az eredeti első lánckeréknek ? Ha kicserélem, lehet, hogy kettesben is feljön gázra ?Londonban voltam a hétvégén, meglepően sok a ktm. Láttam egy 950 - est, kis kerekekkel, marha jól nézett ki.Én soha nem cserélném le, a sok terephasználat miatt, de városban qrwa jó lehet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 21, 20:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Lehet, hogy kipróbálom az első cserét, csak az íze kedvéért :D Ha Isten megsegít, szerdára lesz új ráfom.Persze nem a kereskedők vagy a ktm hung. segítségével.Konkrétan pl G.Zs. vissza se hívott, ami nem lett volna baj, csak mondta volna azt, hogy nincs ideje az én kis faszságaimmal foglalkozni.De nem mondta, csak azt, hogy ok., megnézi mit tehet.Tudom nehéz a veri important biznisz manusoknak, de azért, a véleményem megvan úgy az egész groupról.Tudom milyen tündi, segítőkész meg minden, remélem majd ha neki lesz szüksége segítségre, legalább ilyen segítőkészek lesznek vele is.Privát kapcsolatok révén, ausztriából szereztem ráfot, persze még nincs a kezemben, de eddig messze ez a legtöbb amire jutottam.Lehet, hogy itt is az a szabály műkszik, ami mindenhol : Segíts magadon, Isten is megsegít !? Na mindegy, ha lesz új ráf, és pl. neked Szepy kell a régi, - hátha tudsz kezdeni vele valamit - ajándékba adom.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 28, 9:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Kész van a kilóméteróra !!!

Hiba:

Jeladót kellett kicserélni ami 15 ezerbe került. :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 28, 11:31 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Szia!

Elfogadom, megnézem, ha lehet vele valamit kezdeni megcsináltatom és elrakom a "közösbe". Ki tudja mikor jön jól valakinek, hogy van egy tartalék. ;)

Szepy

zsore írta:
Lehet, hogy kipróbálom az első cserét, csak az íze kedvéért :D Ha Isten megsegít, szerdára lesz új ráfom.Persze nem a kereskedők vagy a ktm hung. segítségével.Konkrétan pl G.Zs. vissza se hívott, ami nem lett volna baj, csak mondta volna azt, hogy nincs ideje az én kis faszságaimmal foglalkozni.De nem mondta, csak azt, hogy ok., megnézi mit tehet.Tudom nehéz a veri important biznisz manusoknak, de azért, a véleményem megvan úgy az egész groupról.Tudom milyen tündi, segítőkész meg minden, remélem majd ha neki lesz szüksége segítségre, legalább ilyen segítőkészek lesznek vele is.Privát kapcsolatok révén, ausztriából szereztem ráfot, persze még nincs a kezemben, de eddig messze ez a legtöbb amire jutottam.Lehet, hogy itt is az a szabály műkszik, ami mindenhol : Segíts magadon, Isten is megsegít !? Na mindegy, ha lesz új ráf, és pl. neked Szepy kell a régi, - hátha tudsz kezdeni vele valamit - ajándékba adom.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 28, 11:32 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Konkrétan a lenti, féktárcsa csavarokat számoló érzékelőt? Az 15e? Uhh...

Szepy

Solyom írta:
Kész van a kilóméteróra !!!

Hiba:

Jeladót kellett kicserélni ami 15 ezerbe került. :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 28, 17:07 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
Konkrétan a lenti, féktárcsa csavarokat számoló érzékelőt? Az 15e? Uhh...


Mikor én vettem ilyet az EXC-hez (2004?) már akkor is vagy 8e Ft volt...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 29, 10:55 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Az egy mágneses jószág volt, nem? Amilyen az LC4-eken is van. 1db baromi erős mágnest figyelt, ami a féktárcsába volt belerögzítve.
Az LC8-on ennél sokkal finomabb a sebességmérés, sokkal pontosabban méri a változást a nagyobb mintavételi frekvencia miatt - az összes féktárcsa-rögzítő csavart érzékeli.

Szepy

gencsydani írta:
KTMSzepy írta:
Konkrétan a lenti, féktárcsa csavarokat számoló érzékelőt? Az 15e? Uhh...


Mikor én vettem ilyet az EXC-hez (2004?) már akkor is vagy 8e Ft volt...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 29, 21:58 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
Az egy mágneses jószág volt, nem? Amilyen az LC4-eken is van. 1db baromi erős mágnest figyelt, ami a féktárcsába volt belerögzítve.
Az LC8-on ennél sokkal finomabb a sebességmérés, sokkal pontosabban méri a változást a nagyobb mintavételi frekvencia miatt - az összes féktárcsa-rögzítő csavart érzékeli.

Szepy


Nem tudom, hogy 1forma-e a kettő (EXC-LC4), de ránézésre valami nagyon hasonló.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 29, 22:01 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
gencsydani írta:
Nem tudom, hogy 1forma-e a kettő (EXC-LC4), de ránézésre valami nagyon hasonló.


...na és erre nem tekerné Stunt a fejét... :lol: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 29, 22:09 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
kope68 írta:
gencsydani írta:
Nem tudom, hogy 1forma-e a kettő (EXC-LC4), de ránézésre valami nagyon hasonló.


...na és erre nem tekerné Stunt a fejét... :lol: :lol:


De - az enyémet lefelé a nyakamról! :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 31, 11:25 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Na megint lánc téma. Az új első lánckerék varázsa kb 1000km-ig tartott. Azt hiszem tényleg későn szereltem fel az újat. Most megint süvít a lánc. Egyenlőre hagyom, kíváncsi vagyok meddig megy el részleges nyúlás nélkül. Most 29600 km-nél járok.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 31, 13:33 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Jaja az a jeladó!
Teljesen lecserélték a kábellel együtt, de ez tök egyértelmű mivel egybe van! :D
Régi jeladót meg a kezembe nyomták, én meg dobtam egy 3 pontost a kukába!
Mit kezdjek vele ha nem jó! 8)

KTMSzepy írta:
Konkrétan a lenti, féktárcsa csavarokat számoló érzékelőt? Az 15e? Uhh...

Szepy

Solyom írta:
Kész van a kilóméteróra !!!

Hiba:

Jeladót kellett kicserélni ami 15 ezerbe került. :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 31, 15:27 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
KTM LC8 tapasztalat: a 15e-kénti telókarbantartást (olajcsere, esetleg porvédőcsere, szimmeringet nem kell mindig cserélni) vegyétek komolyan!

Most jöttem vissza a szervízből - még a jó telómból is barnás-szürkés folyadék csorgott ki az eredetileg piros telóolaj helyett, pedig 20e km-rel ezelőtt volt cserélve. Előtte 45e-et mentem el csere nélkül.

Kipróbálom most félig leeresztett harisnyákkal, remélem így nem fogják a féktárcsak kivágni a neoprént.


Ég és föld az új olajjal a vas. Érdekes, az előző cserénél ekkora difit nem vettem rajta észre.


Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 31, 15:28 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Jössz nekem eggyel! :)

Tessék a KTM klubtagságot kiemelni, ez ugyanis kedvezménnyel is jár Norbiéknál.
Még jó, hogy észrevettem a leveledet és szóltam az érdekedben... ;)

Szepy

Koriori írta:
Na megint lánc téma. Az új első lánckerék varázsa kb 1000km-ig tartott. Azt hiszem tényleg későn szereltem fel az újat. Most megint süvít a lánc. Egyenlőre hagyom, kíváncsi vagyok meddig megy el részleges nyúlás nélkül. Most 29600 km-nél járok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 31, 18:58 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
KTMSzepy írta:
Szia!

Elfogadom, megnézem, ha lehet vele valamit kezdeni megcsináltatom és elrakom a "közösbe". Ki tudja mikor jön jól valakinek, hogy van egy tartalék. ;)

Szepy

zsore írta:
Lehet, hogy kipróbálom az első cserét, csak az íze kedvéért :D Ha Isten megsegít, szerdára lesz új ráfom.Persze nem a kereskedők vagy a ktm hung. segítségével.Konkrétan pl G.Zs. vissza se hívott, ami nem lett volna baj, csak mondta volna azt, hogy nincs ideje az én kis faszságaimmal foglalkozni.De nem mondta, csak azt, hogy ok., megnézi mit tehet.Tudom nehéz a veri important biznisz manusoknak, de azért, a véleményem megvan úgy az egész groupról.Tudom milyen tündi, segítőkész meg minden, remélem majd ha neki lesz szüksége segítségre, legalább ilyen segítőkészek lesznek vele is.Privát kapcsolatok révén, ausztriából szereztem ráfot, persze még nincs a kezemben, de eddig messze ez a legtöbb amire jutottam.Lehet, hogy itt is az a szabály műkszik, ami mindenhol : Segíts magadon, Isten is megsegít !? Na mindegy, ha lesz új ráf, és pl. neked Szepy kell a régi, - hátha tudsz kezdeni vele valamit - ajándékba adom.


Bocsánat Szepy, de mégis nálam marad a cucc, mert egyben maradt a kerékkel, ugyanis ráf helyett, egy komplett kereket kaptam ausztriából.
Kerékagy - küllők- ráf egyben 600 euró volt.Vastagabb belsőt raktunk bele előre is , hátra is, biztos ami ziher.Így talán nem rohad ki, olyan könnyen.
A ráfjavító ember pakolta össze a kereket, nem vicc, kb. 5 perc alatt.Kettő gumiszerelő vasat használt meg egy rongyot.Kicsit panaszkodott közben, hogy azért ilyen lassú, mert a vastagabb belsővel kicsit nehezebben megy a dolog.....Csak lestem.Szóval ha valaki megszorul, tudjátok van egy ilyenem raktáron.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 01, 9:51 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Így sem rossz. :)

Mivel az enyém is kapott most pár ütést asszem elviszem megjavíttatni. Ha ez aktuálissá válik kölcsönkérném az "extra" kerekedet a javítás idejére.

Szepy


zsore írta:
KTMSzepy írta:
Szia!

Elfogadom, megnézem, ha lehet vele valamit kezdeni megcsináltatom és elrakom a "közösbe". Ki tudja mikor jön jól valakinek, hogy van egy tartalék. ;)

Szepy

zsore írta:
Lehet, hogy kipróbálom az első cserét, csak az íze kedvéért :D Ha Isten megsegít, szerdára lesz új ráfom.Persze nem a kereskedők vagy a ktm hung. segítségével.Konkrétan pl G.Zs. vissza se hívott, ami nem lett volna baj, csak mondta volna azt, hogy nincs ideje az én kis faszságaimmal foglalkozni.De nem mondta, csak azt, hogy ok., megnézi mit tehet.Tudom nehéz a veri important biznisz manusoknak, de azért, a véleményem megvan úgy az egész groupról.Tudom milyen tündi, segítőkész meg minden, remélem majd ha neki lesz szüksége segítségre, legalább ilyen segítőkészek lesznek vele is.Privát kapcsolatok révén, ausztriából szereztem ráfot, persze még nincs a kezemben, de eddig messze ez a legtöbb amire jutottam.Lehet, hogy itt is az a szabály műkszik, ami mindenhol : Segíts magadon, Isten is megsegít !? Na mindegy, ha lesz új ráf, és pl. neked Szepy kell a régi, - hátha tudsz kezdeni vele valamit - ajándékba adom.


Bocsánat Szepy, de mégis nálam marad a cucc, mert egyben maradt a kerékkel, ugyanis ráf helyett, egy komplett kereket kaptam ausztriából.
Kerékagy - küllők- ráf egyben 600 euró volt.Vastagabb belsőt raktunk bele előre is , hátra is, biztos ami ziher.Így talán nem rohad ki, olyan könnyen.
A ráfjavító ember pakolta össze a kereket, nem vicc, kb. 5 perc alatt.Kettő gumiszerelő vasat használt meg egy rongyot.Kicsit panaszkodott közben, hogy azért ilyen lassú, mert a vastagabb belsővel kicsit nehezebben megy a dolog.....Csak lestem.Szóval ha valaki megszorul, tudjátok van egy ilyenem raktáron.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 01, 11:44 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
KTMSzepy írta:
Így sem rossz. :)

Mivel az enyém is kapott most pár ütést asszem elviszem megjavíttatni. Ha ez aktuálissá válik kölcsönkérném az "extra" kerekedet a javítás idejére.

Szepy


zsore írta:
KTMSzepy írta:
Szia!

Elfogadom, megnézem, ha lehet vele valamit kezdeni megcsináltatom és elrakom a "közösbe". Ki tudja mikor jön jól valakinek, hogy van egy tartalék. ;)

Szepy

zsore írta:
Lehet, hogy kipróbálom az első cserét, csak az íze kedvéért :D Ha Isten megsegít, szerdára lesz új ráfom.Persze nem a kereskedők vagy a ktm hung. segítségével.Konkrétan pl G.Zs. vissza se hívott, ami nem lett volna baj, csak mondta volna azt, hogy nincs ideje az én kis faszságaimmal foglalkozni.De nem mondta, csak azt, hogy ok., megnézi mit tehet.Tudom nehéz a veri important biznisz manusoknak, de azért, a véleményem megvan úgy az egész groupról.Tudom milyen tündi, segítőkész meg minden, remélem majd ha neki lesz szüksége segítségre, legalább ilyen segítőkészek lesznek vele is.Privát kapcsolatok révén, ausztriából szereztem ráfot, persze még nincs a kezemben, de eddig messze ez a legtöbb amire jutottam.Lehet, hogy itt is az a szabály műkszik, ami mindenhol : Segíts magadon, Isten is megsegít !? Na mindegy, ha lesz új ráf, és pl. neked Szepy kell a régi, - hátha tudsz kezdeni vele valamit - ajándékba adom.


Bocsánat Szepy, de mégis nálam marad a cucc, mert egyben maradt a kerékkel, ugyanis ráf helyett, egy komplett kereket kaptam ausztriából.
Kerékagy - küllők- ráf egyben 600 euró volt.Vastagabb belsőt raktunk bele előre is , hátra is, biztos ami ziher.Így talán nem rohad ki, olyan könnyen.
A ráfjavító ember pakolta össze a kereket, nem vicc, kb. 5 perc alatt.Kettő gumiszerelő vasat használt meg egy rongyot.Kicsit panaszkodott közben, hogy azért ilyen lassú, mert a vastagabb belsővel kicsit nehezebben megy a dolog.....Csak lestem.Szóval ha valaki megszorul, tudjátok van egy ilyenem raktáron.


Meg vagyunk beszélve.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 14, 11:55 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Végre eljutottam motorozni az új kerékkel :D Mentem egy olyan jóféle, kátéjemes kanyart.Erdő-mező, földút és hasonlók 200 km körül.Erre mi történik ? Beszart a drágám.... :cry: Persze azért hazahozott ( mint mindig ), de csak beszart.Ha sebességben van, és behúzom a kuplungot, azonnal lefullad.Magyarul, terhelésnél nincs alapjárat.Az a furcsa, hogy egyébként meg van.Ha állva, üresben beindítom, olyan mint rendesen, ha azonban sebességben, kuplungolásnál fullad le, akkor beindítani is nehéz.Hallott ilyet valaki, vagy én vagyok az első szerencsés ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 14, 13:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
1. Cé bácsival konzultálj (ő itt ritkán jár, inkább Index/LC8 topik). Ismerős lesz neki.

2. Enyimet meg ellopták, részletek később az aktuális topikban. Szóval most valszeg egy ideig nem kérem el a tartalék kerekedet...



zsore írta:
Végre eljutottam motorozni az új kerékkel :D Mentem egy olyan jóféle, kátéjemes kanyart.Erdő-mező, földút és hasonlók 200 km körül.Erre mi történik ? Beszart a drágám.... :cry: Persze azért hazahozott ( mint mindig ), de csak beszart.Ha sebességben van, és behúzom a kuplungot, azonnal lefullad.Magyarul, terhelésnél nincs alapjárat.Az a furcsa, hogy egyébként meg van.Ha állva, üresben beindítom, olyan mint rendesen, ha azonban sebességben, kuplungolásnál fullad le, akkor beindítani is nehéz.Hallott ilyet valaki, vagy én vagyok az első szerencsés ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 14, 14:02 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Szepy!

Nagyon sajnálom, és ha nem bánod, kiraktam a főoldalra is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 14, 14:06 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nagyon köszönöm!

Most készítek egy portfóliót a rendőrségnek, ill. egy lehetőleg abszolút részletes listát a felismerhető jegyeiről.
Ha elkészült felrakom ide is, nehogy véletlenül valaki ilyen alkatrészbe botoljon és véletlenül megvegye, én meg véletlenül észrevegyem. Az senkinek nem lenne jó.

Szepy

kope68 írta:
Szepy!

Nagyon sajnálom, és ha nem bánod, kiraktam a főoldalra is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 14, 15:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Köszi a tippet Szepy ! Én is nagyon sajnálom ami történt veled.Hogy a pélóba tudták elvinni ? Kocsiba rakták, vagy mi ? Szerinted el lehet adni alkatrészként egy ilyen gépet ? Remélem, hogy senki nem vesz így alkatrészt.....vagy ha igen, az is rohadjon meg ! Remélem megkerül valahogy a géped !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 14, 16:01 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Szia!

Részletek a lopott motor topikban.

Szerintem sem alkatrészként, sem használt motorként nincs értéke. Ahhoz, hogy alkatrész legyen túl nagy a futott km, rendszám nélkül fű alatt használni pedig nem igazán ideális. Ha mégis így tenne az illető és megfogná egy kötél/karó, akkor kezet fognék azzal, aki azokat kihelyezte.

Szepy

zsore írta:
Köszi a tippet Szepy ! Én is nagyon sajnálom ami történt veled.Hogy a pélóba tudták elvinni ? Kocsiba rakták, vagy mi ? Szerinted el lehet adni alkatrészként egy ilyen gépet ? Remélem, hogy senki nem vesz így alkatrészt.....vagy ha igen, az is rohadjon meg ! Remélem megkerül valahogy a géped !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 22, 20:25 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Ma megvolt a 30 ezres szervizem, 30333km-óra állásnál. Eddig semmi, ismétlem semmi bajom nem volt a géppel. Norbinak megmutattam a láncot, véleménye szerint, legalább a következő szervizig-37500km-ig ki fogja bírni. Ennyit tesz a Scottoiler, tehát a kétkedők figyelmébe ajánlom! Egyenlőre azért óvatos vagyok a reklámmal, de titkonremélem, hogy talán még 40 ezerig is elmegy úgy, hogy 10 ezer futott km-nél lett felszerelve.
Szóval aszzem, ha vennék, megint nagy :!: Advencsört vennék :!:

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 22, 21:06 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Úúúúúúúúgy irigyellek Kori ! Nekem eddig ez a legkedvencebb :D motrom, ami valaha volt, de nem bííííírom ha szar.Úúúútálom a megbízhatatlan gépeket.A 950 - esemnek 700 km - nél, megállt az egyik hengere, ennek a szép 990 - nek, meg 7000 km - nél gebedt meg az elektronika.Végül is fejlődök.Ha ez a tendencia folytatódik, a következő vas 70000 km - nél szarik be először.Az nem olyan szar.Ócsán szarban vannak kapacitásügyileg. Csütörtök környékére ígérték a csütörtököt mondott vasat, de még egyenlőre semmi hír felőle :cry: Igaz, kaptam egy cseremotrot ( 690 sm ), de ez úgy aránylik a kedvencemhez, mint a selyemmajom a gorillához vazze ! Na mindegy, legalább csiszolom a szupermoto technikámat vazzzze !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 24, 8:03 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
zsore írta:
Úúúúúúúúgy irigyellek Kori ! Nekem eddig ez a legkedvencebb :D motrom, ami valaha volt, de nem bííííírom ha szar.Úúúútálom a megbízhatatlan gépeket.A 950 - esemnek 700 km - nél, megállt az egyik hengere, ennek a szép 990 - nek, meg 7000 km - nél gebedt meg az elektronika.Végül is fejlődök.Ha ez a tendencia folytatódik, a következő vas 70000 km - nél szarik be először.Az nem olyan szar.Ócsán szarban vannak kapacitásügyileg. Csütörtök környékére ígérték a csütörtököt mondott vasat, de még egyenlőre semmi hír felőle :cry: Igaz, kaptam egy cseremotrot ( 690 sm ), de ez úgy aránylik a kedvencemhez, mint a selyemmajom a gorillához vazze ! Na mindegy, legalább csiszolom a szupermoto technikámat vazzzze !


Ha jól emléxem a szerelő gyerek elhasznált a 2 térdéből egyet. Így nagyon billeg menetközben, térdeléskor meg gyakran eldől. Asszem betegszabin van, Norbi meg az összeomlás határán.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 25, 17:29 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Kíííííííínos, nagyon kíííínos eset ez ! Engem csak csendben ver a víz... :( Ha ez így megy tovább, még azt a kicsi rutinom is megkopik, amit eddig sikerült összeszögelni. Mostanában az megy nálam, hogy egy hónap szünet, majd kétszáz kilométer, majd megint szünet....De mit tehetünk, nem cseszegetem őket, várok reménykedve. Ráadásul ez a szegény pára 690 - es, amit kölcsön kaptam, hááát....nem tudta belopni magát a szívembe :cry:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 03, 17:45 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Kész a motor !!!
Megcsinálták!

Vegyes képeknél: megcsinalva (2) és (6)-os kép !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 04, 10:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nagyon szép lett!

Hol/mennyibe fájt?

Szepy

Solyom írta:
Kész a motor !!!
Megcsinálták!

Vegyes képeknél: megcsinalva (2) és (6)-os kép !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 04, 13:08 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Mivel baráti alapon csinálta meg, nem kért érte semmit, hiába próbáltam a zsebébe csúsztatni mindig visszaadta!

Ezért a lóvé helyett tartozom neki mondjuk egy piával!

Csak a festéket és a lakott kellett kifizetni össz. 5 ezer volt.

KTMSzepy írta:
Nagyon szép lett!

Hol/mennyibe fájt?

Szepy

Solyom írta:
Kész a motor !!!
Megcsinálták!

Vegyes képeknél: megcsinalva (2) és (6)-os kép !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 04, 13:14 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ok!
Ha valamikor ez még aktuális lenne nekem, akkor lesz +1 kuncsaftja.

Szepy


Solyom írta:
Mivel baráti alapon csinálta meg, nem kért érte semmit, hiába próbáltam a zsebébe csúsztatni mindig visszaadta!

Ezért a lóvé helyett tartozom neki mondjuk egy piával!

Csak a festéket és a lakott kellett kifizetni össz. 5 ezer volt.

KTMSzepy írta:
Nagyon szép lett!

Hol/mennyibe fájt?

Szepy

Solyom írta:
Kész a motor !!!
Megcsinálták!

Vegyes képeknél: megcsinalva (2) és (6)-os kép !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 04, 20:43 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Solyom írta:
Kész a motor !!!
Megcsinálták!

Vegyes képeknél: megcsinalva (2) és (6)-os kép !!!


Le a kalappal, jó keze van a gyereknek!!! :!: :!: :!:
Az a Dakaros figura a tank alján, nagyon tuti!!!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 05, 9:30 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 06, 20:05
Hozzászólások: 502
Tartózkodási hely: Monor
Koriori írta:
Solyom írta:
Kész a motor !!!
Megcsinálták!

Vegyes képeknél: megcsinalva (2) és (6)-os kép !!!

Az a Dakaros figura a tank alján, nagyon tuti!!!

Festve van, vagy matrica?

_________________
"A kaland úgy kezdődik, hogy az ember elszökik otthonról."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 05, 18:36 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Hurrá ! ( remélem nem kiabálom el...) Úgy néz ki, hogy meggyógyultunk együtt Cével ! :D Holnap elhozom a röfit. Azt mondják, hogy jobb, mint új korában, csak előkerült indításkor valami recsegő zaj :?: Hááát.......majd leírom, hogy mi van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 05, 18:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Na mesélj, ezt a megbízhatatlan szétkoptatott vackot mennyiért árulod? :)
Bár lehet, hogy Cé-ére kellene hajtanom, de az az ülés egyszerűen megfizethetlen... ;)

Szepy

zsore írta:
Hurrá ! ( remélem nem kiabálom el...) Úgy néz ki, hogy meggyógyultunk együtt Cével ! :D Holnap elhozom a röfit. Azt mondják, hogy jobb, mint új korában, csak előkerült indításkor valami recsegő zaj :?: Hááát.......majd leírom, hogy mi van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 05, 19:02 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Mondtam volna, hogy eladó ? Tényleg megvennéd ? Mert akkor kénytelen leszek venni egy új S - t......


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 05, 19:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
gumisi írta:
Koriori írta:
Solyom írta:
Kész a motor !!!
Megcsinálták!

Vegyes képeknél: megcsinalva (2) és (6)-os kép !!!

Az a Dakaros figura a tank alján, nagyon tuti!!!

Festve van, vagy matrica?


matrica


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség