Tény,hogy többet eszik.ha körpályán padlón megyek akkor 50 perc alatt kinyalja az utolsó cseeppig is!
Viszont hegyi motorozás közben nem sokkal eszik kevesebbet mint egy nagyobb négyütemű.Sajnos az is közre játszik,hogy ennek ugye még a tankja is kissebb.Pl. két hete együtt hajtottam egy cimbivel crfx 450- el jött és szinte egyformán fogyasztottak a motorok.
Akkor, kicsivel kevesebbet eszik ugyanazon körülmények közt mint egy sx 125. a 300 exc is kb annyit eszik csak ugye ott is a nagyobb tank. a lényeg,hogy pl egy romániai erdei elég durva terepezés úgy néz ki,hogy kb 08 kor telitankkal elindulok mindenféle akadályokon keresztül kasul kissebb megállásokkal és két liter +benzinnel kb délután négyig lehet motorozni nyugodt szívvel. Kilóméterben nem tudom ugyanis nem a nagy távolsági túrákat nyomatjuk.Viszont,ha van lehetőség útközben tankolni ,akkor reggeltől estig lehet motorozni egy telitankkal+amit délután belenyomok és akkor nem kell plusz benyát vinni.
ami viszont mindenféle benzintémánál többet jelent,hogy sokkal,de sokkal igénytelenebb,megbízhatóbb,nagyon könnyű,erős,nem forr fel,jobban motorozható,és még sorolhatnám!!!
jó lenne ,ha tudnék rá szerezni egy exc tankot.esetleg valaki ha tudna eladót??inkább 2t exc lenne jobb mert a 4t-n vannak a szivató jukak a tank alján.vagy esetleg valaki tud 10-13 literes ktm tankot?
a vadállat meg annyit jelent,hogy valóban van egy olyan tartomány a mikor fordulaton van ,mondjuk állva mégy egy rázósabb szakaszon így a súly a csuklón is ott van . akkor figyelni kell mert egy két milimétert mozdul a gáz és elég izgága akkor a motor.meglephet.egyébként nekem soha nem kéne többet négyütemű.mióta ez van csak a benzint kell megvenni.nó problem!!
