KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 05, 9:37

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 42  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 15, 20:28 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Az SMR-nek inkább az SX-hez van köze!SMR váltója 5gangos semmi lámpa ugyanúgy mint az SX-en.Az SMR-t radiális fékkal szerelik amitöl a szár is különbözik és teflonos a villaszár ugyanúgy mint az SXS.A MOTOMIX júliusi számában tesztelik a 450SMR-t és egy 540SXS ből átalakított Supermotót!!Ja multhéten láttam egy psycho srácot aki a hungária körúton ment egy 450SMR-el amin nyitott Akra rendszer és se rendszám lámpa meg nuku :D :o ÁÁÁ nagyon keményet ment vele :wink:

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 16, 9:00 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Én mondtam.

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 16, 9:19 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Az smr 6sebós nem 5....az sx pedig 4sebós...a cnc-zett mittoménmivelfelületkezelt villára rájöttem....a lámpa az igaz de én azt természetesnek vettem:p Meg asszem a kuplungban is van vmi móka...rajtrásegítő vagy csúsztotatt kuplung vagy nemtom mi vmi iesmi...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 16, 11:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
adamo írta:
Az smr 6sebós nem 5....az sx pedig 4sebós...a cnc-zett mittoménmivelfelületkezelt villára rájöttem....a lámpa az igaz de én azt természetesnek vettem:p Meg asszem a kuplungban is van vmi móka...rajtrásegítő vagy csúsztotatt kuplung vagy nemtom mi vmi iesmi...


Mondjuk ha vennétek a fáradságot végignézni a technikai adatokat, akkor viszonylag sok dologra rájöhetnétek fölösleges kérdezősködés nélkül is...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 16, 12:26 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 júl. 05, 18:30
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Debrecen
Sziasztok!

Ismét kérdeznék: :D

http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=74059
Néztem ezt a motort,és azért tetszik különösen mert számlát is tudnak róla adni.
Így kép alapján mit gondoltok róla?

És esetleg ha megnézném személyesen akkor mit kell rajta megfigyelnem?(különösen Danitól kérdezem mert neki volt ilyen)
Mi árulja el hogy jó állapotban van-e,nem csak ránézésre néz ki jól?
Mondjuk az eladó garanciát is vállal érte azt írta e-mailban.

Előre is köszönöm

_________________
!!!!!!!!!!Van egy ELADÓ Gilera dna 50-esem!!!!!!!!!!!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 16, 12:52 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
robert89 írta:
Mi árulja el hogy jó állapotban van-e,nem csak ránézésre néz ki jól?


És ezt pont Danitól??? :twisted:

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 16, 13:27 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 júl. 05, 18:30
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Debrecen
Miért,nem pont tőle kéne?

_________________
!!!!!!!!!!Van egy ELADÓ Gilera dna 50-esem!!!!!!!!!!!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 16, 13:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
robert89 írta:
Sziasztok!

Ismét kérdeznék: :D

http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=74059
Néztem ezt a motort,és azért tetszik különösen mert számlát is tudnak róla adni.
Így kép alapján mit gondoltok róla?

És esetleg ha megnézném személyesen akkor mit kell rajta megfigyelnem?(különösen Danitól kérdezem mert neki volt ilyen)
Mi árulja el hogy jó állapotban van-e,nem csak ránézésre néz ki jól?
Mondjuk az eladó garanciát is vállal érte azt írta e-mailban.

Előre is köszönöm


Így ránézésre kb. hasonlóképp használták, mint én anno az enyémet: utcán. Magyarul a blokkot érdemes alaposan meghallgatni, mert aszfalton könnyű vele folyamatosan nyélen menni, ami azért tartósan nem biztos hogy használ neki. Szal sztem vigyél magaddal olyat aki 2T-ben otthon van, különben könnyen egy felújítással kezdheted a KTM-es pályafutásodat!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 16, 13:59 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
xerxesz írta:
robert89 írta:
Mi árulja el hogy jó állapotban van-e,nem csak ránézésre néz ki jól?


És ezt pont Danitól??? :twisted:


Kabbe! :P

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 16, 14:25 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 máj. 09, 16:03
Hozzászólások: 72
Szerintem hülyeség aszfaltra a drága 2T. Ez pedig marhára drága, szerintem! 2003-as 4T-ket lehet már ennyiért venni!

_________________
Superduke 990 2006


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 16, 14:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
harvester írta:
Szerintem hülyeség aszfaltra a drága 2T. Ez pedig marhára drága, szerintem! 2003-as 4T-ket lehet már ennyiért venni!


Ja, amikre
1. nincs jogsija
2. ha nincs szerencséje kapásból rálocsolhat 1-2 százezret
3. ha véletlenül szerencséje van (Mon erre szvsz elég kicsi az esély), akkor is ingét-gatyáját rá fogja költeni a fenntartására...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 16, 14:56 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 júl. 05, 18:30
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Debrecen
Ja sajnos nincs még jogsim!
Meg hát a fenntartása sem kutya egy 4T-nek,a 2T-hez viszonyítva.

Árban pedig sztem reális:a gazdája bukott rajta min.500000Ft.

Ja a másik meg h nem mindenki tud számlát adni róla,és ez nekem pedig kellene.Ha ez nincs akkor marad az új,mert még ők tudnak számlát adni.
Köszi Dani az infót.

_________________
!!!!!!!!!!Van egy ELADÓ Gilera dna 50-esem!!!!!!!!!!!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 16, 15:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
robert89 írta:
Ja sajnos nincs még jogsim!
Meg hát a fenntartása sem kutya egy 4T-nek,a 2T-hez viszonyítva.

Árban pedig sztem reális:a gazdája bukott rajta min.500000Ft.

Ja a másik meg h nem mindenki tud számlát adni róla,és ez nekem pedig kellene.Ha ez nincs akkor marad az új,mert még ők tudnak számlát adni.
Köszi Dani az infót.


Kereskedés, bizományos vagy beszámított motorról nem tud számlát adni?

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 16, 16:29 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Miért tudna?

A bizományos motor nem az övé.
Gyakran a beszámított vasat sem íratják át, csak ha új tulajhoz kerül.

Szepy

gencsydani írta:
robert89 írta:
Ja sajnos nincs még jogsim!
Meg hát a fenntartása sem kutya egy 4T-nek,a 2T-hez viszonyítva.

Árban pedig sztem reális:a gazdája bukott rajta min.500000Ft.

Ja a másik meg h nem mindenki tud számlát adni róla,és ez nekem pedig kellene.Ha ez nincs akkor marad az új,mert még ők tudnak számlát adni.
Köszi Dani az infót.


Kereskedés, bizományos vagy beszámított motorról nem tud számlát adni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 16, 17:27 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
Gyakran a beszámított vasat sem íratják át, csak ha új tulajhoz kerül.


És akkor hitelt hogy a toszba intéznek rá :?:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 16, 17:41 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ahhoz nem kell kereskedő tulajdonában lennie. Magánszemély használt motorjára is mehet gond nélkül.
Min. 20% a kezdőrészlet és asszem 3 éves kor felett romlanak nagyon a feltételek.

Szepy

gencsydani írta:
KTMSzepy írta:
Gyakran a beszámított vasat sem íratják át, csak ha új tulajhoz kerül.


És akkor hitelt hogy a toszba intéznek rá :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 16, 18:48 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
gencsydani írta:
adamo írta:
Az smr 6sebós nem 5....az sx pedig 4sebós...a cnc-zett mittoménmivelfelületkezelt villára rájöttem....a lámpa az igaz de én azt természetesnek vettem:p Meg asszem a kuplungban is van vmi móka...rajtrásegítő vagy csúsztotatt kuplung vagy nemtom mi vmi iesmi...


Mondjuk ha vennétek a fáradságot végignézni a technikai adatokat, akkor viszonylag sok dologra rájöhetnétek fölösleges kérdezősködés nélkül is...


Ja jó és akkor az adatokból honnan nézzem ki pölö hogy csak radiális féknyereg megy a villára? Mert szerinted én nem néztem végig a tulajdonságait....amúgymeg asszem ez egy fórum ahol segítenek egymásnak az emberek de ha nem akkor bocsi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 16, 19:29 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
KTMSzepy írta:
Miért tudna?

A bizományos motor nem az övé.
Gyakran a beszámított vasat sem íratják át, csak ha új tulajhoz kerül.

Szepy

gencsydani írta:
robert89 írta:
Ja sajnos nincs még jogsim!
Meg hát a fenntartása sem kutya egy 4T-nek,a 2T-hez viszonyítva.

Árban pedig sztem reális:a gazdája bukott rajta min.500000Ft.

Ja a másik meg h nem mindenki tud számlát adni róla,és ez nekem pedig kellene.Ha ez nincs akkor marad az új,mert még ők tudnak számlát adni.
Köszi Dani az infót.


Kereskedés, bizományos vagy beszámított motorról nem tud számlát adni?

óhogy nem íratják át. Hülye lenne kibaszni 80ezret az ablakon... Gondolkozzatok :D

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 16, 19:30 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
adamo írta:
gencsydani írta:
adamo írta:
Az smr 6sebós nem 5....az sx pedig 4sebós...a cnc-zett mittoménmivelfelületkezelt villára rájöttem....a lámpa az igaz de én azt természetesnek vettem:p Meg asszem a kuplungban is van vmi móka...rajtrásegítő vagy csúsztotatt kuplung vagy nemtom mi vmi iesmi...


Mondjuk ha vennétek a fáradságot végignézni a technikai adatokat, akkor viszonylag sok dologra rájöhetnétek fölösleges kérdezősködés nélkül is...


Ja jó és akkor az adatokból honnan nézzem ki pölö hogy csak radiális féknyereg megy a villára? Mert szerinted én nem néztem végig a tulajdonságait....amúgymeg asszem ez egy fórum ahol segítenek egymásnak az emberek de ha nem akkor bocsi!


Lehet hogy nem sok mindenkinek van erre felé smr-je...
Vagy ha van is rejtegeti és titkolózik XD

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 17, 20:26 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Na én egyet nem értek!Miért mondjátok mindig hogy a 4T EXC-t kurva drága fenntartani meg utcára nem jó?Mert a 2T nem drága?Dugót tök sűrün kell csereberélni és szétpörgi az agyát az aszfalton.A 4T ben legalább van nyomaték és ja sűrün kell olajat cserélni de számoljátok azt is hogy egy 2T többet eszik és abbol alapba kell már olaj a benzinhez!!Én sokat használom az EXC-met utcán és nem cserélném le másik supermotora.Könnyű,nyomatékos,és nem kell kinyomni a szemét hogy menjen mert már alacsony fordulaton leadja a lovakat.olajat meg úgyis kell cserélni ha terepen megyek ha utcán nem mindegy?Nekem volt tavaly egy 125SX-em amivel mászkáltam utcán is,hát inkább a 4TEXC-utcára!!!

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 17, 20:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
BUGIC írta:
Miért mondjátok mindig hogy a 4T EXC-t kurva drága fenntartani


Nekem a 2T elég forszírozott használat mellett elment 12e km-t mechanikai meghibásodás nélkül, pedig használtan vettem ki tudja mennyi kilométerrel, dhpage kolléga újonnan vásárolt 450-esén kb. hasonló jellegű használat mellett 16000 km-nél komplett generált kellett csinálni (kb. 130e HUF volt csak az anyagköltség+gépmunka, 3 évvel ezelőtt). Na ezért...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 17, 20:36 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Szívesen vennék persze egy 625SMC-t csak azzal meg terep :? hát nekem kicsit nehézkes.Két motort meg fenntartani az túl nagy csőd lenne nekem.Én úgy gondolom hogy aki szereti a terepmotorozást de azért néha utcán is szeretne állatkodni meg esetleg kisebb túrákba belemenni annak egy nagyobb köbcentis 4T-EXC biztos jó választás lenne!Költeni mindig kell egy motorra lejet az 4vagy2T ez a hobbi sokba kerül :!: :!:

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 17, 20:41 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Dhpage kolléga nem tudom mit csinált a motorral :roll: Nekem 4éve megvan az EXC-m és még nem kellett hozzányulni a blokkjához.Volt telószimeringcsere,nagyobb hengerszett dugóval(nem volt semmi baja csak kicseréltem a 250-et 350-esre.)karbiban fúvókacsere.ennyi és pedig használom rendesen itt is ott is!15üzemóránként cserélem az olajat és mosom rendszeresen a szűrőt és kész!!

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 17, 21:33 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
BUGIC írta:
Na én egyet nem értek!Miért mondjátok mindig hogy a 4T EXC-t kurva drága fenntartani meg utcára nem jó?Mert a 2T nem drága?Dugót tök sűrün kell csereberélni és szétpörgi az agyát az aszfalton.A 4T ben legalább van nyomaték és ja sűrün kell olajat cserélni de számoljátok azt is hogy egy 2T többet eszik és abbol alapba kell már olaj a benzinhez!!Én sokat használom az EXC-met utcán és nem cserélném le másik supermotora.Könnyű,nyomatékos,és nem kell kinyomni a szemét hogy menjen mert már alacsony fordulaton leadja a lovakat.olajat meg úgyis kell cserélni ha terepen megyek ha utcán nem mindegy?Nekem volt tavaly egy 125SX-em amivel mászkáltam utcán is,hát inkább a 4TEXC-utcára!!!



Énis eszondom, de sose hisznek nekem se. Ő dolguk :D

Kinek mi...

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 17, 22:01 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
BUGIC írta:
Miért mondjátok mindig hogy a 4T EXC-t kurva drága fenntartani


Nekem a 2T elég forszírozott használat mellett elment 12e km-t mechanikai meghibásodás nélkül, pedig használtan vettem ki tudja mennyi kilométerrel, dhpage kolléga újonnan vásárolt 450-esén kb. hasonló jellegű használat mellett 16000 km-nél komplett generált kellett csinálni (kb. 130e HUF volt csak az anyagköltség+gépmunka, 3 évvel ezelőtt). Na ezért...


Dani, azt ne felejtsd el, hogy az 1000-es sportgépekkel versenyzett a lepencein és saját bevallása szerint, néha elfelejtett időben olajat cserélni. Azzal a hajtásmóddal (aszfalton nyélgáz tartósan), szerintem nagyon jól bírta.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 17, 22:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
gencsydani írta:
BUGIC írta:
Miért mondjátok mindig hogy a 4T EXC-t kurva drága fenntartani


Nekem a 2T elég forszírozott használat mellett elment 12e km-t mechanikai meghibásodás nélkül, pedig használtan vettem ki tudja mennyi kilométerrel, dhpage kolléga újonnan vásárolt 450-esén kb. hasonló jellegű használat mellett 16000 km-nél komplett generált kellett csinálni (kb. 130e HUF volt csak az anyagköltség+gépmunka, 3 évvel ezelőtt). Na ezért...


Dani, azt ne felejtsd el, hogy az 1000-es sportgépekkel versenyzett a lepencein és saját bevallása szerint, néha elfelejtett időben olajat cserélni. Azzal a hajtásmóddal (aszfalton nyélgáz tartósan), szerintem nagyon jól bírta.


Miért, én meg veletek "túráztam" mindig az EXC-vel! :D
És eperdzsemet nyomtam a benzinbe olaj helyett! :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 8:35 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 13, 17:20
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Siófok
Dani: elfelejtesz egy dolgot: elmentél a 125-tel 12.000 km-ert... abban a motorban lehet, már nem is kell dugót cserélni...hanem komplett hengert! hogy miért? nem véletlenül találták ki a dugócserét 2T cross-nál versenyhasználat mellett 10-12 ü.óra, na egy exc-nél hobbyhasznnálat mellett meg kb. 50 ü.óra... a dugó kieszi a nikasil-t a hengerből és utánna kuka.
a 4T-nek meg szerintem a lelke: olaj (ha v.ki olvasta a 2007-es EXC-nek a használati kézikönyvét, akkkor láthatta, hogy olajat nem 15-önként, ha jól emlékszem 25 vagy 30-onként kell cserélni és ezt a GYÁR mondja, természetesen full szintetikus olajjal), olajszűrő, légszűrő, gyertya, szelephézag na meg a benzin...
egy jó állapotú 4T ha oda van rá figyelve, akkor fenntartása és tartóssága sz.tem hasonló mint egy 2T-nek... de ha használltan veszed a 4T és bele kell nyúlni, akkor súlyos 100 ezrekbe kerül... De a nyomatéka megfizethetetlen!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 8:38 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 13, 17:20
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Siófok
ja majd el felejtettem: 2T-nél a válltóban is kell cserélgetned az olajat... de nem rémlik mennyi ü.óránként.... talán 40? ez csak tipp.... :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 10:21 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
ImI írta:
Dani: elfelejtesz egy dolgot: elmentél a 125-tel 12.000 km-ert... abban a motorban lehet, már nem is kell dugót cserélni...hanem komplett hengert! hogy miért? nem véletlenül találták ki a dugócserét 2T cross-nál versenyhasználat mellett 10-12 ü.óra, na egy exc-nél hobbyhasznnálat mellett meg kb. 50 ü.óra... a dugó kieszi a nikasil-t a hengerből és utánna kuka.
a 4T-nek meg szerintem a lelke: olaj (ha v.ki olvasta a 2007-es EXC-nek a használati kézikönyvét, akkkor láthatta, hogy olajat nem 15-önként, ha jól emlékszem 25 vagy 30-onként kell cserélni és ezt a GYÁR mondja, természetesen full szintetikus olajjal), olajszűrő, légszűrő, gyertya, szelephézag na meg a benzin...
egy jó állapotú 4T ha oda van rá figyelve, akkor fenntartása és tartóssága sz.tem hasonló mint egy 2T-nek... de ha használltan veszed a 4T és bele kell nyúlni, akkor súlyos 100 ezrekbe kerül... De a nyomatéka megfizethetetlen!


Az olajjal maximálisan egyetértek. Amikor SM szett van bent, akkor 10-12üó-ránként cserélem az olajat. Egyszerűen azért, mert közúton jobban nyúzom, mint terepen. A 2005-ös manual szerint az EXC-ben 15üó az olajcsere verseny körülmények esetén, hobbi 30. Én mindig ledobom 15-nél róla. Ártani nem árt neki:)

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 12:08 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Hm. Mintha rendszeresen kihagyott volna 2-3 csereperiódust is simán... :)

Szepy

mic71 írta:
gencsydani írta:
BUGIC írta:
Miért mondjátok mindig hogy a 4T EXC-t kurva drága fenntartani


Nekem a 2T elég forszírozott használat mellett elment 12e km-t mechanikai meghibásodás nélkül, pedig használtan vettem ki tudja mennyi kilométerrel, dhpage kolléga újonnan vásárolt 450-esén kb. hasonló jellegű használat mellett 16000 km-nél komplett generált kellett csinálni (kb. 130e HUF volt csak az anyagköltség+gépmunka, 3 évvel ezelőtt). Na ezért...


Dani, azt ne felejtsd el, hogy az 1000-es sportgépekkel versenyzett a lepencein és saját bevallása szerint, néha elfelejtett időben olajat cserélni. Azzal a hajtásmóddal (aszfalton nyélgáz tartósan), szerintem nagyon jól bírta.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 15:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
KTMSzepy írta:
Hm. Mintha rendszeresen kihagyott volna 2-3 csereperiódust is simán... :)

Szepy

mic71 írta:
gencsydani írta:
BUGIC írta:
Miért mondjátok mindig hogy a 4T EXC-t kurva drága fenntartani


Nekem a 2T elég forszírozott használat mellett elment 12e km-t mechanikai meghibásodás nélkül, pedig használtan vettem ki tudja mennyi kilométerrel, dhpage kolléga újonnan vásárolt 450-esén kb. hasonló jellegű használat mellett 16000 km-nél komplett generált kellett csinálni (kb. 130e HUF volt csak az anyagköltség+gépmunka, 3 évvel ezelőtt). Na ezért...


Dani, azt ne felejtsd el, hogy az 1000-es sportgépekkel versenyzett a lepencein és saját bevallása szerint, néha elfelejtett időben olajat cserélni. Azzal a hajtásmóddal (aszfalton nyélgáz tartósan), szerintem nagyon jól bírta.


Öööö... ezt én így nem akartam leírni :wink:

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 20:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
ImI írta:
Dani: elfelejtesz egy dolgot: elmentél a 125-tel 12.000 km-ert... abban a motorban lehet, már nem is kell dugót cserélni...hanem komplett hengert!


Én cseréltem benne dugót, simán kopáshatáron belül volt a henger.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 20:36 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
ImI írta:
ja majd el felejtettem: 2T-nél a válltóban is kell cserélgetned az olajat... de nem rémlik mennyi ü.óránként.... talán 40? ez csak tipp.... :)


Az owner's manual szerint 4000 km...mondjuk ez sztem csak utcán tartható, terepezés esetén jóval gyakrabban cserélném én is.
Amúgy meg marha nagy költség: 0,7 l kell bele, én MOL Botond-ot használtam bele, volt vagy 800 Ft litere...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 6:39 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Egy biztos amit nem cáfolhattok meg!A KTM EXC 4T-k a legsokoldalubb motorok.Ezek a gépek minden enduroversenyen számottevő fölényben vannak és szerintem a KTM eddig az EXC-sorozattal kaszált anyagilag a legjobban.Tudomásom szerint ebböl a tipusbol adtak el Magyarországon a legtöbbet.Szóval ezek a motorok ott vannak az élen és egy ideig még ott is maradnak 8)

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 9:52 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Imi Imi Imi:)) megy a figfűrészelés..... mi ez a süket duma ? áááá.....na majd este felhívlak skypon! tán napszúrást kaptál?

szerintem próbáld ki,hogy heti kb 20-30 üzemórát belehajtassz mondjuk pályahasználattal ...utána hasonlítgasd össze a motorokat olajcsere és karbantartás ,fenntartás viszonylatában!

de így ,hogy havi egyszer jó ha kitold és gurulsz vele egy kört ....így kicsit valószínűtlennek tűnnek az adatok amikről beszélsz.

onli csupakabrasz!!

:) :) :) :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 11:03 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Amúgy kedves Csupakabrasz szemtanúk!

Ezúton szeretném nyilvánosságra hozni sötét titkunkat. Sikerült természetes környezetében megfigyelnünk annak a vérszomjas dögnek (Adamo kollégával) a nép által Halfesz nevre keresztelt közép Borsod megyei megfelelőjét. A Halfesz tulajdonképpen az ongai tóvidék sűrű nádasaiban és kidőlt fái alatt keresi egy régi csúnya balesetben leszakadt fél seggét (Half-ass). Minden este lehet hallani az üvöltését, ami nem hasonlít egyetlen ismert lény hangjához sem.

Tulajdonképpen egy régi barátunk ,akit azelőtt Kerekes Andrásnak hívtak, tavi fürdőzés közben egy öreg fűzfa tetejéről akart a vízbe ugrani, de a dolog rosszul sült el és ráugrott egy letört vastag ágra, ami észak-déli irányban repedést nyitott (még egyet) a bal seggén... Rögtön hazafelé indult a sebesült vad. Bepakolta a dolgait abba a szatyorba amiben azokat magával hozta és sietve indult hazafelé. Olyan 2 kilométert gyalogolhatott már mikoris hazaért. A híre megelőzte. A szomszédja már azzal a kérdéssel várta a kapuban hogy: "Na mivan Andris? Hallom szatyorban hozod haza a fél segged...!" Így született meg ez a szörnyű és legyőzhetetlen, sokszor feltámadt lény...
Mi láttuk Adamo-val. Közelről. Leginkább egy büdös hippire emlékeztet...

Szóval nát onli csupakabrasz... ...halfesz too !
Bilív it!
:D

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Fox 2007 júl. 19, 11:20-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 11:07 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Igenigen....ez a rettentő lény a sáros, mocsaras vidéken, nádasban tartja fent az enduróst.Legtöbben annyit mondanak rá h megint beragadtam a sárba, de mi ugye tudjuk mi is okozta ezt....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 11:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Hihetetlen ereje van néha... Főleg esőzések után :?

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 11:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Fox írta:
Amúgy kedves Csupakabrasz szemtanúk!

Ezúton szeretném nyilvánosságra hozni sötét titkunkat. Sikerült természetes környezetében megfigyelnünk annak a vérszomjas dögnek (Adamo kollégával) a nép által Halfesz nevre keresztelt közép Borsod megyei megfelelőjét. A Halfesz tulajdonképpen az ongai tóvidék sűrű nádasaiban és kidőlt fái alatt keresi egy régi csúnya balesetben leszakadt fél seggét (Half-ass). Minden este lehet hallani az üvöltését, ami nem hasonlít egyetlen ismert lény hangjához sem.
Mi láttuk Adamo-val. Közelről. Leginkább egy büdös hippire emlékeztet...

Szóval nát onli csupakabrasz... ...halfesz too !
Bilív it!
:D


Idiota :lol: :lol: :lol:

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 12:01 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 13, 17:20
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Siófok
Gabesz: neked meg tán elgurult a gyógyszered??? ::))) asszem este szkájp lesz ....érzem.... :) de csak foci után, erőnléti edzés lesz 38 fokban, műfüves pályán...kb 1 órán át.... :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 12:27 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 13, 17:20
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Siófok
De én nem vitatkozok senkivel... mindenkinek igaza van...csak menjen a vas és ne a műhelyben álljon!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 13:27 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 júl. 05, 18:30
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Debrecen
Sziasztok!

Váltottunk egy pár e-mailt a motor tulajdonosával.
Utcán meg horgászni járni használta állítólag.

És kiderült, hogy a motoron 200-as henger van, meg tunning karbi.

Ad hozzá (állítólag 400000 Ft értékű) cross gumikat,zsír új teleszkópot,karburátort,kipufogó rendszert,fogaskerekeket,láncvezetőket,matricákat,idomokat.
De a 200-as hengert még felár ellenében sem adja el, de ha nagyobbat vesz akkor mi értelme?

Ti ebből mire következtettek :?: :?: :?: :?: :shock:

_________________
!!!!!!!!!!Van egy ELADÓ Gilera dna 50-esem!!!!!!!!!!!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 13:38 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Sztem áj láv jú bontatlan blokk!

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 13:40 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 13, 17:20
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Siófok
egyetértek FoX-al!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 14:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
robert89 írta:
Sziasztok!

Váltottunk egy pár e-mailt a motor tulajdonosával.
Utcán meg horgászni járni használta állítólag.

És kiderült, hogy a motoron 200-as henger van, meg tunning karbi.

Ad hozzá (állítólag 400000 Ft értékű) cross gumikat,zsír új teleszkópot,karburátort,kipufogó rendszert,fogaskerekeket,láncvezetőket,matricákat,idomokat.
De a 200-as hengert még felár ellenében sem adja el, de ha nagyobbat vesz akkor mi értelme?

Ti ebből mire következtettek :?: :?: :?: :?: :shock:


Hát az érdekes, mert tudtommal a '25-ösnek meg a 200-asnak eltérő a lökethossza, szóval nem tudom ezt hogy kombinálták össze...
De sztem is keress inkább egy olyat amihez kevesebb számodra fölösleges extrát adnak, de olcsóbb és lehetőleg minél közelebb van a gyári állapothoz.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 15:28 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Fox kolléga! kurvajó a sztori!!

Végre nem csak bennünket kisértenek ezek a dögök! Szerencsére én nem járok mocsárba ahol a félsegg kisért:) A csupakabrasz főleg sziklás kietlen területen szedi áldozatait,a meredek feljárókban sokszor nagyon alattomosan ,mikor már majdnem fölérsz egyszerűen vagy hátulról leránt ,vagy szemből lelök!
Ahol még számítani lehet rá az a sűrű kanyargós hegyiösvények.Ott meg egyszerűen nekilök egy fának! Ritkán előfordul még a mély homokos területen( Halas körzete) ott meg észrevétlenül leránt a mély homokba és azt sem tudod most megint mitől estél el??

:lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 16:15 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
Gabesz írta:
Fox kolléga! kurvajó a sztori!!

Végre nem csak bennünket kisértenek ezek a dögök! Szerencsére én nem járok mocsárba ahol a félsegg kisért:) A csupakabrasz főleg sziklás kietlen területen szedi áldozatait,a meredek feljárókban sokszor nagyon alattomosan ,mikor már majdnem fölérsz egyszerűen vagy hátulról leránt ,vagy szemből lelök!
Ahol még számítani lehet rá az a sűrű kanyargós hegyiösvények.Ott meg egyszerűen nekilök egy fának! Ritkán előfordul még a mély homokos területen( Halas körzete) ott meg észrevétlenül leránt a mély homokba és azt sem tudod most megint mitől estél el??

:lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :twisted:


:lol: :lol: :lol: betegek xD

_________________
EXC 450 '03


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 17:19 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Basszátok meg,ez a lény nálunk is gyakran előfordul!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 18:05 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Gabesz írta:
Fox kolléga! kurvajó a sztori!!

Végre nem csak bennünket kisértenek ezek a dögök! Szerencsére én nem járok mocsárba ahol a félsegg kisért:) A csupakabrasz főleg sziklás kietlen területen szedi áldozatait,a meredek feljárókban sokszor nagyon alattomosan ,mikor már majdnem fölérsz egyszerűen vagy hátulról leránt ,vagy szemből lelök!
Ahol még számítani lehet rá az a sűrű kanyargós hegyiösvények.Ott meg egyszerűen nekilök egy fának! Ritkán előfordul még a mély homokos területen( Halas körzete) ott meg észrevétlenül leránt a mély homokba és azt sem tudod most megint mitől estél el??

:lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :twisted:


A csupakabrasz hatása felénk is erősen érződik... Először Kazincbarcika területén látták állítólag.
Na ugye hogy beszélhetünk népjelenségről...
És ez több mint a gagyi ufós sztorik...
Ez Halfesz!

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 18:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Mi az, hogy népbetegség, lassan világ méretűvé lesz :lol:
Alólam Romániában aszfalton tépte ki az első kereket :evil:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 42  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség