KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 19:02

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Következő

Kellene?
Igen 37%  37%  [ 15 ]
Nem 37%  37%  [ 15 ]
Még szép, soha többet másik típust! :) 27%  27%  [ 11 ]
Szavazatok száma : 41
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 21:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Fogsz te még velünk tartani a Kárpátokba...

Írj a holland fazonnak és kérj pár tippet az R1-hez. Ahogy elnéztem azzal is lehet offroadolni. ;)

Szepy

C16SE írta:
faki írta:
Sanyi írta:
Erről az erdélyi túráról honnét lehet több infót megtudni?
Kik mehetnek?
LC 4 SM befér a csapatba???


Majd itt valahol:
http://www.ktmklub.hu/phpBB2/viewforum.php?f=8
Én szerettem volna egy 5-6 naposra menni, de valószínűleg nem fog beleférni, de talán aug. 2. hetében egy 3-4 napos igen, valamint egy "hagyományos" szeptemberi is jó lenne, szintén 3-4 napban, a hónap közepén vagy végén. Majd ha tudok konkrétabbat, akkor beírom a fenti linkre. SM belefér, ha a tulaj úgy gondolja. :-) Nézd meg a tavalyi képeket, volt LC8 SM!


Sziasztok!

Én nagyon sajnálom, de nem tudok veletek menni többet, eladom a gépet, tele lett a bugyellárisom vele. Már akkor sem tudnék benne megbízni, ha végre összeraknák. Ez van, vérzik a szívem a faki vezette túrákért. Megmondom az őszintét eddig is ennek volt nagy szerepe benne, hogy próbálkoztam vele.:((((((

Vigyázzatok magatokra, és fényképezzetek sokat!

Üdvözlettel: Cé

ui.: nagyon jó volt veletek motorozni


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 21:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
C16SE írta:
Sziasztok!

Én nagyon sajnálom, de nem tudok veletek menni többet, eladom a gépet, tele lett a bugyellárisom vele. Már akkor sem tudnék benne megbízni, ha végre összeraknák. Ez van, vérzik a szívem a faki vezette túrákért. Megmondom az őszintét eddig is ennek volt nagy szerepe benne, hogy próbálkoztam vele.:((((((

Vigyázzatok magatokra, és fényképezzetek sokat!

Üdvözlettel: Cé

ui.: nagyon jó volt veletek motorozni


"SuperEnduro :!: " - zúgá a tömeg :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 21:50 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
KTMSzepy írta:
Fogsz te még velünk tartani a Kárpátokba...

Írj a holland fazonnak és kérj pár tippet az R1-hez. Ahogy elnéztem azzal is lehet offroadolni. ;)

Szepy


Az a helyzet, hogy minap letévedtünk haverokkal a Velencei tó körül földes murvás útra. Én a pálya futóműves R1-gyel, és K röhögve állt meg mellettem, hogy lemaradt a DL-lel. Lehet nem veszett kárba az LC8-as terepezés gyakorlat?:)))


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 21:54 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
gencsydani írta:
C16SE írta:
Sziasztok!

Én nagyon sajnálom, de nem tudok veletek menni többet, eladom a gépet, tele lett a bugyellárisom vele. Már akkor sem tudnék benne megbízni, ha végre összeraknák. Ez van, vérzik a szívem a faki vezette túrákért. Megmondom az őszintét eddig is ennek volt nagy szerepe benne, hogy próbálkoztam vele.:((((((

Vigyázzatok magatokra, és fényképezzetek sokat!

Üdvözlettel: Cé

ui.: nagyon jó volt veletek motorozni


"SuperEnduro :!: " - zúgá a tömeg :lol:


Semmi KTM egy jó ideig, válaszolom én. Hiába jó a szervíz hozzáállása, hiába jó Stunt hozzáállása, ha a motor a fél életét a szervízben tölti. Tudod Dani, ez az amit nem vagyok hajlandó elviselni 3+ millió Ft-ért. És az enyém nem egyedi hiba, ebben biztos vagyok. Csak az indexes LC8 topkin van még egy, és az Akra nem véletlenül csinált olyan map-et aminél előbb lép működésbe az alapjárati motor. Ha egyedi probléma lenne, nem szarakodtak volna vele.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 21:57 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
A Superenduro karbis, mint a Supermoto...

Szepy

C16SE írta:
gencsydani írta:
C16SE írta:
Sziasztok!

Én nagyon sajnálom, de nem tudok veletek menni többet, eladom a gépet, tele lett a bugyellárisom vele. Már akkor sem tudnék benne megbízni, ha végre összeraknák. Ez van, vérzik a szívem a faki vezette túrákért. Megmondom az őszintét eddig is ennek volt nagy szerepe benne, hogy próbálkoztam vele.:((((((

Vigyázzatok magatokra, és fényképezzetek sokat!

Üdvözlettel: Cé

ui.: nagyon jó volt veletek motorozni


"SuperEnduro :!: " - zúgá a tömeg :lol:


Semmi KTM egy jó ideig, válaszolom én. Hiába jó a szervíz hozzáállása, hiába jó Stunt hozzáállása, ha a motor a fél életét a szervízben tölti. Tudod Dani, ez az amit nem vagyok hajlandó elviselni 3+ millió Ft-ért. És az enyém nem egyedi hiba, ebben biztos vagyok. Csak az indexes LC8 topkin van még egy, és az Akra nem véletlenül csinált olyan map-et aminél előbb lép működésbe az alapjárati motor. Ha egyedi probléma lenne, nem szarakodtak volna vele.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 21:57 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
C16SE írta:
gencsydani írta:
C16SE írta:
Sziasztok!

Én nagyon sajnálom, de nem tudok veletek menni többet, eladom a gépet, tele lett a bugyellárisom vele. Már akkor sem tudnék benne megbízni, ha végre összeraknák. Ez van, vérzik a szívem a faki vezette túrákért. Megmondom az őszintét eddig is ennek volt nagy szerepe benne, hogy próbálkoztam vele.:((((((

Vigyázzatok magatokra, és fényképezzetek sokat!

Üdvözlettel: Cé

ui.: nagyon jó volt veletek motorozni


"SuperEnduro :!: " - zúgá a tömeg :lol:


Semmi KTM egy jó ideig, válaszolom én. Hiába jó a szervíz hozzáállása, hiába jó Stunt hozzáállása, ha a motor a fél életét a szervízben tölti. Tudod Dani, ez az amit nem vagyok hajlandó elviselni 3+ millió Ft-ért. És az enyém nem egyedi hiba, ebben biztos vagyok. Csak az indexes LC8 topkin van még egy, és az Akra nem véletlenül csinált olyan map-et aminél előbb lép működésbe az alapjárati motor. Ha egyedi probléma lenne, nem szarakodtak volna vele.


A SuperEnduro karbis! :twisted:

/Avagy szarba ráncigálás IZDA :twisted: /

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 21:59 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
A Superenduro karbis, mint a Supermoto...

Szepy

C16SE írta:
gencsydani írta:
C16SE írta:
Sziasztok!

Én nagyon sajnálom, de nem tudok veletek menni többet, eladom a gépet, tele lett a bugyellárisom vele. Már akkor sem tudnék benne megbízni, ha végre összeraknák. Ez van, vérzik a szívem a faki vezette túrákért. Megmondom az őszintét eddig is ennek volt nagy szerepe benne, hogy próbálkoztam vele.:((((((

Vigyázzatok magatokra, és fényképezzetek sokat!

Üdvözlettel: Cé

ui.: nagyon jó volt veletek motorozni


"SuperEnduro :!: " - zúgá a tömeg :lol:


Semmi KTM egy jó ideig, válaszolom én. Hiába jó a szervíz hozzáállása, hiába jó Stunt hozzáállása, ha a motor a fél életét a szervízben tölti. Tudod Dani, ez az amit nem vagyok hajlandó elviselni 3+ millió Ft-ért. És az enyém nem egyedi hiba, ebben biztos vagyok. Csak az indexes LC8 topkin van még egy, és az Akra nem véletlenül csinált olyan map-et aminél előbb lép működésbe az alapjárati motor. Ha egyedi probléma lenne, nem szarakodtak volna vele.


Há' nem beszúr féktávon?!? :P

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 22:00 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
gencsydani írta:
C16SE írta:
gencsydani írta:
C16SE írta:
Sziasztok!

Én nagyon sajnálom, de nem tudok veletek menni többet, eladom a gépet, tele lett a bugyellárisom vele. Már akkor sem tudnék benne megbízni, ha végre összeraknák. Ez van, vérzik a szívem a faki vezette túrákért. Megmondom az őszintét eddig is ennek volt nagy szerepe benne, hogy próbálkoztam vele.:((((((

Vigyázzatok magatokra, és fényképezzetek sokat!

Üdvözlettel: Cé

ui.: nagyon jó volt veletek motorozni


"SuperEnduro :!: " - zúgá a tömeg :lol:


Semmi KTM egy jó ideig, válaszolom én. Hiába jó a szervíz hozzáállása, hiába jó Stunt hozzáállása, ha a motor a fél életét a szervízben tölti. Tudod Dani, ez az amit nem vagyok hajlandó elviselni 3+ millió Ft-ért. És az enyém nem egyedi hiba, ebben biztos vagyok. Csak az indexes LC8 topkin van még egy, és az Akra nem véletlenül csinált olyan map-et aminél előbb lép működésbe az alapjárati motor. Ha egyedi probléma lenne, nem szarakodtak volna vele.


A SuperEnduro karbis! :twisted:

/Avagy szarba ráncigálás IZDA :twisted: /


Akartam mondani, ha látjátok, hogy ennyire márka fanatikus leszek én is a józan ész kikapcsolásával, akkor lőjjetek le légyszi, mert már úgy sem leszek eszemnél. :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 22:04 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
Egyébként az ócsai szervíz udvarán állt egy eladó, jó kis gép, amivel biztos nem szopnék, egy Afrika Twin. :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 22:05 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
C16SE írta:
gencsydani írta:
C16SE írta:
gencsydani írta:
C16SE írta:
Sziasztok!

Én nagyon sajnálom, de nem tudok veletek menni többet, eladom a gépet, tele lett a bugyellárisom vele. Már akkor sem tudnék benne megbízni, ha végre összeraknák. Ez van, vérzik a szívem a faki vezette túrákért. Megmondom az őszintét eddig is ennek volt nagy szerepe benne, hogy próbálkoztam vele.:((((((

Vigyázzatok magatokra, és fényképezzetek sokat!

Üdvözlettel: Cé

ui.: nagyon jó volt veletek motorozni


"SuperEnduro :!: " - zúgá a tömeg :lol:


Semmi KTM egy jó ideig, válaszolom én. Hiába jó a szervíz hozzáállása, hiába jó Stunt hozzáállása, ha a motor a fél életét a szervízben tölti. Tudod Dani, ez az amit nem vagyok hajlandó elviselni 3+ millió Ft-ért. És az enyém nem egyedi hiba, ebben biztos vagyok. Csak az indexes LC8 topkin van még egy, és az Akra nem véletlenül csinált olyan map-et aminél előbb lép működésbe az alapjárati motor. Ha egyedi probléma lenne, nem szarakodtak volna vele.


A SuperEnduro karbis! :twisted:

/Avagy szarba ráncigálás IZDA :twisted: /


Akartam mondani, ha látjátok, hogy ennyire márka fanatikus leszek én is a józan ész kikapcsolásával, akkor lőjjetek le légyszi, mert már úgy sem leszek eszemnél. :D


Na jó, akkor mondom mit csináljál:
vegyél egy ropira tört TL1000-t és operáld ki a blokkját (jó az is ha nincs ropira törve, a lényeg hogy occsóér legyen)
hegesszél egy bazierős csővázat neki
vegyél egy pár LC8 kereket, valami brutál krosszmotor első meg hátsóvillát+rugóstagot
ezeket építsd hozzá az eddig elkészültekhez
dobjál rá pár műa. alkatrészt + a fókát
és kész is a VCC legújabb modellje
Na :?:
:twisted:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 22:06 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ok. Mivel a benzinpumpája pont olyan, mint az LC8-amnak volt elmesélem, hogyan kell megbízhatóvá tenni.
_Utána_ már jöhetsz is velünk, ne kelljen már mindig arra várni, hogy szerelgeted! ;)

Szepy

C16SE írta:
Egyébként az ócsai szervíz udvarán állt egy eladó, jó kis gép, amivel biztos nem szopnék, egy Afrika Twin. :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 22:07 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
C16SE írta:
Egyébként az ócsai szervíz udvarán állt egy eladó, jó kis gép, amivel biztos nem szopnék, egy Afrika Twin. :twisted:


De haladni se haladnál! :twisted:
Az nagyjából olyan erős, mint az enyém, csak 2x olyan nehéz és futómű se sok van alatta...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 22:07 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Szerintem nálad biztosan jobban haladna, mert téged még nem láttunk a túrákon... ;)

Szepy

gencsydani írta:
C16SE írta:
Egyébként az ócsai szervíz udvarán állt egy eladó, jó kis gép, amivel biztos nem szopnék, egy Afrika Twin. :twisted:


De haladni se haladnál! :twisted:
Az nagyjából olyan erős, mint az enyém, csak 2x olyan nehéz és futómű se sok van alatta...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 22:09 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
gencsydani írta:
Na jó, akkor mondom mit csináljál:
vegyél egy ropira tört TL1000-t és operáld ki a blokkját (jó az is ha nincs ropira törve, a lényeg hogy occsóér legyen)
hegesszél egy bazierős csővázat neki
vegyél egy pár LC8 kereket, valami brutál krosszmotor első meg hátsóvillát+rugóstagot
ezeket építsd hozzá az eddig elkészültekhez
dobjál rá pár műa. alkatrészt + a fókát
és kész is a VCC legújabb modellje
Na :?:
:twisted:


Nem lenne egyszerűbb, ha egy DL blokkot raknék az LC8 vázba?:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 22:13 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nem férne bele. A DL blokkja nagyobb.
Mi lenne ha vennél egy DL-t? Pár apróbb erősítés kell csak rá...
Bár akkor már inkább egy AT, az lényegesen terepesebb konstrukció. :)
Erősebb rugókat és csillapítást meg csak lehet bele intézni. :)

C16SE írta:
gencsydani írta:
Na jó, akkor mondom mit csináljál:
vegyél egy ropira tört TL1000-t és operáld ki a blokkját (jó az is ha nincs ropira törve, a lényeg hogy occsóér legyen)
hegesszél egy bazierős csővázat neki
vegyél egy pár LC8 kereket, valami brutál krosszmotor első meg hátsóvillát+rugóstagot
ezeket építsd hozzá az eddig elkészültekhez
dobjál rá pár műa. alkatrészt + a fókát
és kész is a VCC legújabb modellje
Na :?:
:twisted:


Nem lenne egyszerűbb, ha egy DL blokkot raknék az LC8 vázba?:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 22:13 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
KTMSzepy írta:
Szerintem nálad biztosan jobban haladna, mert téged még nem láttunk a túrákon... ;)

Szepy

gencsydani írta:
C16SE írta:
Egyébként az ócsai szervíz udvarán állt egy eladó, jó kis gép, amivel biztos nem szopnék, egy Afrika Twin. :twisted:


De haladni se haladnál! :twisted:
Az nagyjából olyan erős, mint az enyém, csak 2x olyan nehéz és futómű se sok van alatta...


Meg egy WP rugóstag előre és egy WP vagy Öhlins hátra aztán mehet a mandula.:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 22:16 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
C16SE írta:
gencsydani írta:
Na jó, akkor mondom mit csináljál:
vegyél egy ropira tört TL1000-t és operáld ki a blokkját (jó az is ha nincs ropira törve, a lényeg hogy occsóér legyen)
hegesszél egy bazierős csővázat neki
vegyél egy pár LC8 kereket, valami brutál krosszmotor első meg hátsóvillát+rugóstagot
ezeket építsd hozzá az eddig elkészültekhez
dobjál rá pár műa. alkatrészt + a fókát
és kész is a VCC legújabb modellje
Na :?:
:twisted:


Nem lenne egyszerűbb, ha egy DL blokkot raknék az LC8 vázba?:)


A DL meg a TL blokkja kívülről ugyanaz, csak az utóbbiban van egy kis erő is (~130 LE) :lol

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 22:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
Szerintem nálad biztosan jobban haladna, mert téged még nem láttunk a túrákon... ;)

Szepy


Jó, hát akinek az asszony vesz motort, meg ad pénzt motorozni, annak könnyű! :P
Asszem lassan nekem is el kék gondolkoznom a nősülésen :-k ...kár hogy csupa olyan csóró csajt ismerek, mint jómagam (és még azok se jönnének hozzám) ](*,)

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 22:27 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Szerintem ahhoz még gyúrj, mert bár az áramköröknek hála a nanotechnológiák fejlődnek, egyelőre szerintem még nincs aki hajlandó lenne olyan karikagyűrű gyártását bevállalni, ami nem esik le rólad... ;)

Szepy

gencsydani írta:
KTMSzepy írta:
Szerintem nálad biztosan jobban haladna, mert téged még nem láttunk a túrákon... ;)

Szepy


Jó, hát akinek az asszony vesz motort, meg ad pénzt motorozni, annak könnyű! :P
Asszem lassan nekem is el kék gondolkoznom a nősülésen :-k ...kár hogy csupa olyan csóró csajt ismerek, mint jómagam (és még azok se jönnének hozzám) ](*,)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 22:41 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Szepy, érdekes, hogy te meg az abs - re gerjedsz. Én mint írtam, most már S - t vennék, asszem jövöre meg is teszem. Nekem még magától, éles helyzetben, sosem aktiválódott az abs, csak ha próba kedvéért, direkt forszíroztam. Az meg kifejezetten idegesített, hogy a terep szakaszoknál, mindig meg kellett állni, és vadul nyomni a gombot, hogy kikapcsolódjon az abs.Persze, elég ha egyszer kihúz a bajból, már megérte nyomkodni, amikor nem kell, de nemtom, hogy a sok 950 - es tulajt, érte-e valaha is baleset, az abs hiánya miatt. Akárhogy is, szerintem az S a Sirály :wink:
És még egy dolog, legalábbis nálam. Az S - sel aszfalton, biztosan óvatosabb leszek, a hintázás miatt, a mostani verzió brutál futóműve, néha túlzásokba csábított, és egyszer - kétszer majdnem besokalltam.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 22:47 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Én sokat megyek aszfalton. Terepen meg kikapcsolom, nem gond.

Nekem voltak szituációim, amiket megúsztam. Szerencsével vagy máshogy, de nem véletlenül nyugodtam le az első 15e km alatt.

Nem hiszem, hogy túl gyakran be kell kapcsolnia, de különösen ha nem egyedül megyek, akkor igencsak számít a biztonság.

Lehet, hogy ha anno bátrabban nyúlok bele a fékbe és kormányozhatóbb marad a vas, talán még a Golfot sem kapom el. Ezekben a szituációkban mi, földi halandók egyszerűen túl lassúak vagyunk. Hiába engedtem fel a hátsó féket, hogy ne csússzon, így is csak finoman mertem korrigálni - és addigra már benne is voltunk a Golf elejében.

Nem lesz mindig bekapcsolva, de igencsak jó érzés az az extra biztonság amit nyújt, amikor nem koncentrálsz minden idegszáladdal az útra és a vezetésre, amikor fáradt vagy, stb...

Szepy

zsore írta:
Szepy, érdekes, hogy te meg az abs - re gerjedsz. Én mint írtam, most már S - t vennék, asszem jövöre meg is teszem. Nekem még magától, éles helyzetben, sosem aktiválódott az abs, csak ha próba kedvéért, direkt forszíroztam. Az meg kifejezetten idegesített, hogy a terep szakaszoknál, mindig meg kellett állni, és vadul nyomni a gombot, hogy kikapcsolódjon az abs.Persze, elég ha egyszer kihúz a bajból, már megérte nyomkodni, amikor nem kell, de nemtom, hogy a sok 950 - es tulajt, érte-e valaha is baleset, az abs hiánya miatt. Akárhogy is, szerintem az S a Sirály :wink:
És még egy dolog, legalábbis nálam. Az S - sel aszfalton, biztosan óvatosabb leszek, a hintázás miatt, a mostani verzió brutál futóműve, néha túlzásokba csábított, és egyszer - kétszer majdnem besokalltam.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 1:05 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
gencsydani írta:
KTMSzepy írta:
Szerintem nálad biztosan jobban haladna, mert téged még nem láttunk a túrákon... ;)

Szepy


Jó, hát akinek az asszony vesz motort, meg ad pénzt motorozni, annak könnyű! :P
Asszem lassan nekem is el kék gondolkoznom a nősülésen :-k ...kár hogy csupa olyan csóró csajt ismerek, mint jómagam (és még azok se jönnének hozzám) ](*,)


Azért a lelked mélyén remélem tudod, hogy ez csak móka. Be is baszna, ha az asszony tartana el.:)

Még valami: amikor mi Timivel összekerültünk, egy büdös buznyákunk sem volt. Az első télen a nagyi megmaradt alufóliájából az utolsó fillérjeinken vett gyufásdobozokból és a szintén nagyi hagyaték díszkötözőből és celluxból csináltam a maradék (így occó) fára a díszeket. Lavorban fürödtünk stb... Csak arra akarok célozni, hogy soha sem tudhatod, hogy egymást segítve, támogatva hova lehet eljutni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 1:09 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
zsore írta:
Szepy, érdekes, hogy te meg az abs - re gerjedsz. Én mint írtam, most már S - t vennék, asszem jövöre meg is teszem. Nekem még magától, éles helyzetben, sosem aktiválódott az abs, csak ha próba kedvéért, direkt forszíroztam. Az meg kifejezetten idegesített, hogy a terep szakaszoknál, mindig meg kellett állni, és vadul nyomni a gombot, hogy kikapcsolódjon az abs.Persze, elég ha egyszer kihúz a bajból, már megérte nyomkodni, amikor nem kell, de nemtom, hogy a sok 950 - es tulajt, érte-e valaha is baleset, az abs hiánya miatt. Akárhogy is, szerintem az S a Sirály :wink:
És még egy dolog, legalábbis nálam. Az S - sel aszfalton, biztosan óvatosabb leszek, a hintázás miatt, a mostani verzió brutál futóműve, néha túlzásokba csábított, és egyszer - kétszer majdnem besokalltam.....


Nekem két esetben mentette meg az életemet. Egyik esetben sem voltam hibás, az autós nem figyelt. Én nem rajongok a 3 betüs dolgokért, még a kocsiban sem, de az utcai motoron jó dolog az ABS. Persze ez csak az én vélemyényem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 7:28 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
C16SE írta:
gencsydani írta:
KTMSzepy írta:
Szerintem nálad biztosan jobban haladna, mert téged még nem láttunk a túrákon... ;)

Szepy


Jó, hát akinek az asszony vesz motort, meg ad pénzt motorozni, annak könnyű! :P
Asszem lassan nekem is el kék gondolkoznom a nősülésen :-k ...kár hogy csupa olyan csóró csajt ismerek, mint jómagam (és még azok se jönnének hozzám) ](*,)


Azért a lelked mélyén remélem tudod, hogy ez csak móka. Be is baszna, ha az asszony tartana el.:)

Még valami: amikor mi Timivel összekerültünk, egy büdös buznyákunk sem volt. Az első télen a nagyi megmaradt alufóliájából az utolsó fillérjeinken vett gyufásdobozokból és a szintén nagyi hagyaték díszkötözőből és celluxból csináltam a maradék (így occó) fára a díszeket. Lavorban fürödtünk stb... Csak arra akarok célozni, hogy soha sem tudhatod, hogy egymást segítve, támogatva hova lehet eljutni.


Persze, hogy tudom! :D
Meg azt is, hogy voltatok ennél rosszabb anyagi helyzetben is.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 8:28 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
De ettől ne csüggedj Dani, te még találhatsz olyat, aki eltart....
Khm...
Csak ahhoz előbb valami értéket is fel kellene mutatni, ami miatt érdemes. ;)

Szepy

gencsydani írta:
C16SE írta:
gencsydani írta:
KTMSzepy írta:
Szerintem nálad biztosan jobban haladna, mert téged még nem láttunk a túrákon... ;)

Szepy


Jó, hát akinek az asszony vesz motort, meg ad pénzt motorozni, annak könnyű! :P
Asszem lassan nekem is el kék gondolkoznom a nősülésen :-k ...kár hogy csupa olyan csóró csajt ismerek, mint jómagam (és még azok se jönnének hozzám) ](*,)


Azért a lelked mélyén remélem tudod, hogy ez csak móka. Be is baszna, ha az asszony tartana el.:)

Még valami: amikor mi Timivel összekerültünk, egy büdös buznyákunk sem volt. Az első télen a nagyi megmaradt alufóliájából az utolsó fillérjeinken vett gyufásdobozokból és a szintén nagyi hagyaték díszkötözőből és celluxból csináltam a maradék (így occó) fára a díszeket. Lavorban fürödtünk stb... Csak arra akarok célozni, hogy soha sem tudhatod, hogy egymást segítve, támogatva hova lehet eljutni.


Persze, hogy tudom! :D
Meg azt is, hogy voltatok ennél rosszabb anyagi helyzetben is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 8:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
gencsydani írta:
Asszem lassan nekem is el kék gondolkoznom a nősülésen :-k ...kár hogy csupa olyan csóró csajt ismerek, mint jómagam (és még azok se jönnének hozzám) ](*,)


Legalább szellemileg jobban állnak, mint anyagilag. :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 8:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Cé én nagyon sajnálnám, ha nem jönnél és nekem is az volt az első gondolat, hogy miért nem próbálsz meg egy DL-t, ha van rá lehetőséged? Biztosan nagyobb kompromisszum lenne vele a terep, de azért szerintem ahol jártunk, az is elmegy, csak nagyobb küzdelemmel és/vagy lassabb tempóval.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 9:10 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
Ha azt mondjátok, hogy sm-el is neki lehet vágni, sőt tavaly volt is egy, akkor ott a DL simán elmegy, szerintem!



faki írta:
Cé én nagyon sajnálnám, ha nem jönnél és nekem is az volt az első gondolat, hogy miért nem próbálsz meg egy DL-t, ha van rá lehetőséged? Biztosan nagyobb kompromisszum lenne vele a terep, de azért szerintem ahol jártunk, az is elmegy, csak nagyobb küzdelemmel és/vagy lassabb tempóval.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 10:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
C16SE írta:
zsore írta:
Szepy, érdekes, hogy te meg az abs - re gerjedsz. Én mint írtam, most már S - t vennék, asszem jövöre meg is teszem. Nekem még magától, éles helyzetben, sosem aktiválódott az abs, csak ha próba kedvéért, direkt forszíroztam. Az meg kifejezetten idegesített, hogy a terep szakaszoknál, mindig meg kellett állni, és vadul nyomni a gombot, hogy kikapcsolódjon az abs.Persze, elég ha egyszer kihúz a bajból, már megérte nyomkodni, amikor nem kell, de nemtom, hogy a sok 950 - es tulajt, érte-e valaha is baleset, az abs hiánya miatt. Akárhogy is, szerintem az S a Sirály :wink:
És még egy dolog, legalábbis nálam. Az S - sel aszfalton, biztosan óvatosabb leszek, a hintázás miatt, a mostani verzió brutál futóműve, néha túlzásokba csábított, és egyszer - kétszer majdnem besokalltam.....


Nekem két esetben mentette meg az életemet. Egyik esetben sem voltam hibás, az autós nem figyelt. Én nem rajongok a 3 betüs dolgokért, még a kocsiban sem, de az utcai motoron jó dolog az ABS. Persze ez csak az én vélemyényem.


Sajnos, asszem igazatok van Szevyvel együtt, de annyira állat az a narancs-kék fényezés, meg a 25 centis rugóút. Az S - t vajon miért nem lehet abs - sel kérni ? Szerintem ez elég nagy pöcsség..... :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 10:17 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
faki írta:
Cé én nagyon sajnálnám, ha nem jönnél és nekem is az volt az első gondolat, hogy miért nem próbálsz meg egy DL-t, ha van rá lehetőséged? Biztosan nagyobb kompromisszum lenne vele a terep, de azért szerintem ahol jártunk, az is elmegy, csak nagyobb küzdelemmel és/vagy lassabb tempóval.


A DL nem jó, most nyomtam le egy R1-gyel. :twisted: :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 10:19 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
Sanyi írta:
Ha azt mondjátok, hogy sm-el is neki lehet vágni, sőt tavaly volt is egy, akkor ott a DL simán elmegy, szerintem!



faki írta:
Cé én nagyon sajnálnám, ha nem jönnél és nekem is az volt az első gondolat, hogy miért nem próbálsz meg egy DL-t, ha van rá lehetőséged? Biztosan nagyobb kompromisszum lenne vele a terep, de azért szerintem ahol jártunk, az is elmegy, csak nagyobb küzdelemmel és/vagy lassabb tempóval.


Igen valszeg elmegy, de arról is kiderült néhány turpisság közben. Meg én már eleve nem erőltettném a V2-öt. Itt a futómű, váz stb... feledtette velem a V2 hiányosságait, de ezek nem lennének én fel nem ülnék egy ilyen rázógépre. Már kicsit elpuhultam.:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 10:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
C16SE írta:
A DL nem jó, most nyomtam le egy R1-gyel. :twisted: :twisted:


De nem Te ültél mind a kettőn! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 10:20 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
zsore írta:
C16SE írta:
zsore írta:
Szepy, érdekes, hogy te meg az abs - re gerjedsz. Én mint írtam, most már S - t vennék, asszem jövöre meg is teszem. Nekem még magától, éles helyzetben, sosem aktiválódott az abs, csak ha próba kedvéért, direkt forszíroztam. Az meg kifejezetten idegesített, hogy a terep szakaszoknál, mindig meg kellett állni, és vadul nyomni a gombot, hogy kikapcsolódjon az abs.Persze, elég ha egyszer kihúz a bajból, már megérte nyomkodni, amikor nem kell, de nemtom, hogy a sok 950 - es tulajt, érte-e valaha is baleset, az abs hiánya miatt. Akárhogy is, szerintem az S a Sirály :wink:
És még egy dolog, legalábbis nálam. Az S - sel aszfalton, biztosan óvatosabb leszek, a hintázás miatt, a mostani verzió brutál futóműve, néha túlzásokba csábított, és egyszer - kétszer majdnem besokalltam.....


Nekem két esetben mentette meg az életemet. Egyik esetben sem voltam hibás, az autós nem figyelt. Én nem rajongok a 3 betüs dolgokért, még a kocsiban sem, de az utcai motoron jó dolog az ABS. Persze ez csak az én vélemyényem.


Sajnos, asszem igazatok van Szevyvel együtt, de annyira állat az a narancs-kék fényezés, meg a 25 centis rugóút. Az S - t vajon miért nem lehet abs - sel kérni ? Szerintem ez elég nagy pöcsség..... :?:


Nekem is nagyon bejön az a fényezés. A rugóút annyira nem, mert már az alap is nagyon bologatott aszfalton féktávon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 10:22 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
C16SE írta:
Igen valszeg elmegy, de arról is kiderült néhány turpisság közben. Meg én már eleve nem erőltettném a V2-öt. Itt a futómű, váz stb... feledtette velem a V2 hiányosságait, de ezek nem lennének én fel nem ülnék egy ilyen rázógépre. Már kicsit elpuhultam.:)


Most csak magyarázkodsz, igazából nem is akarsz terepre menni. :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 10:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
C16SE írta:
zsore írta:
C16SE írta:
zsore írta:
Szepy, érdekes, hogy te meg az abs - re gerjedsz. Én mint írtam, most már S - t vennék, asszem jövöre meg is teszem. Nekem még magától, éles helyzetben, sosem aktiválódott az abs, csak ha próba kedvéért, direkt forszíroztam. Az meg kifejezetten idegesített, hogy a terep szakaszoknál, mindig meg kellett állni, és vadul nyomni a gombot, hogy kikapcsolódjon az abs.Persze, elég ha egyszer kihúz a bajból, már megérte nyomkodni, amikor nem kell, de nemtom, hogy a sok 950 - es tulajt, érte-e valaha is baleset, az abs hiánya miatt. Akárhogy is, szerintem az S a Sirály :wink:
És még egy dolog, legalábbis nálam. Az S - sel aszfalton, biztosan óvatosabb leszek, a hintázás miatt, a mostani verzió brutál futóműve, néha túlzásokba csábított, és egyszer - kétszer majdnem besokalltam.....


Nekem két esetben mentette meg az életemet. Egyik esetben sem voltam hibás, az autós nem figyelt. Én nem rajongok a 3 betüs dolgokért, még a kocsiban sem, de az utcai motoron jó dolog az ABS. Persze ez csak az én vélemyényem.


Sajnos, asszem igazatok van Szevyvel együtt, de annyira állat az a narancs-kék fényezés, meg a 25 centis rugóút. Az S - t vajon miért nem lehet abs - sel kérni ? Szerintem ez elég nagy pöcsség..... :?:


Nekem is nagyon bejön az a fényezés. A rugóút annyira nem, mert már az alap is nagyon bologatott aszfalton féktávon.


Legalább óvatosabban terelgetted volna a 6sikánosban :lol: Viszont amikor ugraccc, még véletlenül sem csattogna. Az enyémen mindig frászt kaptam, amíg Szepy ki nem találta, hogy a középsztender csattog, már ha tényleg az....Az egyik Szepys - ugratós videóban is lehet valami hasonlót hallani, ha jól emléxem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 10:32 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
faki írta:
C16SE írta:
Igen valszeg elmegy, de arról is kiderült néhány turpisság közben. Meg én már eleve nem erőltettném a V2-öt. Itt a futómű, váz stb... feledtette velem a V2 hiányosságait, de ezek nem lennének én fel nem ülnék egy ilyen rázógépre. Már kicsit elpuhultam.:)


Most csak magyarázkodsz, igazából nem is akarsz terepre menni. :twisted:


Lebuktam. :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 10:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Akkor legyen AT.
A blokk ugyan nem mai csirke, de nem ráz és a futómű és a váz hiányosságai tuti feledtetnék a blokk erőtlenségét... ;)

Szepy

C16SE írta:
Sanyi írta:
Ha azt mondjátok, hogy sm-el is neki lehet vágni, sőt tavaly volt is egy, akkor ott a DL simán elmegy, szerintem!



faki írta:
Cé én nagyon sajnálnám, ha nem jönnél és nekem is az volt az első gondolat, hogy miért nem próbálsz meg egy DL-t, ha van rá lehetőséged? Biztosan nagyobb kompromisszum lenne vele a terep, de azért szerintem ahol jártunk, az is elmegy, csak nagyobb küzdelemmel és/vagy lassabb tempóval.


Igen valszeg elmegy, de arról is kiderült néhány turpisság közben. Meg én már eleve nem erőltettném a V2-öt. Itt a futómű, váz stb... feledtette velem a V2 hiányosságait, de ezek nem lennének én fel nem ülnék egy ilyen rázógépre. Már kicsit elpuhultam.:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 15:41 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Na, ezért gerjedek az S - re. Bár lehet, hogy az abs - s verzió is simán tudja ezt....Csak az a kék - narancs fényezés........

http://www.youtube.com/watch?v=98pEFwoejiQ


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 15:44 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Elfelejtettem odaírni, hogy a videón, nagyon jól hallatszik az a bizonyos csattanás ugratáskor :!:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 16:18 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
zsore írta:
Elfelejtettem odaírni, hogy a videón, nagyon jól hallatszik az a bizonyos csattanás ugratáskor :!:


Az biztos hogy a középállvány, mert nekem is ilyen hangokat szokott kiadni földetéréskor és elég valószinűtlennek tartom, hogy a hatvanpár kilóm alatt felkoppanjon az SC...
http://video.ktmklub.hu/pictures/thumb. ... thsize=640

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 16:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
Sziasztok!

Fontos infó!

Augusztus 1-ig INGYENES a kecskeméti gokartpályán a motorozás.
Most voltam kint.
Teljesen új az aszfalt, nagyon jó minőségű.
Elseje után 20 perc 1 ezres, 2x 20 perc után és egész napra 5e Ft.!!!

Szerintem nem rossz!

Asszem 9-18-ig lehet menni, de ha érdekel valakit kiszaladok és megnézem!
:lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 16:27 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Ja, komoly a kép. Jól látszik az ok...Lehet, hogy fel kéne ilyenkor gumizni, mint ahogy az exc - ken is van gyárilag az a gumihurok. Okosság :idea:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 16:43 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
zsore írta:
Ja, komoly a kép. Jól látszik az ok...Lehet, hogy fel kéne ilyenkor gumizni, mint ahogy az exc - ken is van gyárilag az a gumihurok. Okosság :idea:


ezen agyaltam már én is, de nincs nagyon hova kötni :?

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 19:05 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Hazahoztam!

:D :D :D

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 19:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
KTMSzepy írta:
Hazahoztam!

:D :D :D


Akkor szerencsésen elkerültük egymást. :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 19:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Valamikor 5 felé értem ki. Utolsó pillanatban még eszembe jutott, hogy vegyek láncsprayt, mert csak skótolajam van otthon. Igaz abból legalább jó sok...

Esküszöm valaki figyel és ugrat engem, van 3 (2.5 :) ) gépjárművem meg 1 biciklim és egyszerre maximum egy lehet jó!

A bicaj már régen szervízre szorult, az autó is egy ideje rosszalkodott, múlt hétvégén elkezdett égni a töltésjelzője. Nem túl erősen, kb. harmad fényerővel, de így is eléggé idegesítő. Sebaj, akkor járok a Simsonnal amíg megcsináltatom, ilyen időben az úgyis kellemesebb. Közben a bringám is szervízbe került, féket kell rajta tisztogatni + kormánycsapágyat cserélni. Egész héten végig Simsonoztam. Ma délután elhoztam az LC8at, pöpec, nagyon jól veszi a gázt, jól viselkedik, stb... Lerakom a garázsban és ott Simsonra váltok. A lopás óta nem szívesen hoznám haza a vasat, álljon csak itthon a Simo. Erre a háztól kb. 1km-re lerobban, tolhattam haza 40 fokban.
Holnap mennék a bringámért a szervízbe, ha az elhozom, akkor lerobban az LC8? Vagy ha a kocsimat javíttatom meg, akkor ellopják a biciklit?



faki írta:
KTMSzepy írta:
Hazahoztam!

:D :D :D


Akkor szerencsésen elkerültük egymást. :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 19:33 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Szepy, kergetlek minden fórumon. Ha az történt amire gondolok, akkor nagyon boldog és hosszan tartó házasságot kívánok nektek ! Az történt ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 19:48 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Írtam is és nem rövidet, szóval ne kergess, csak olvass. ;)

Igen, nagyon nagy a valószínűsége, hogy az fog történni. A puding végső próbája Montenegró lesz, de a mai nap alapján egyelőre 99.9% a párkapcsolat komolyabbra fordulásának az esélye. :)

zsore írta:
Szepy, kergetlek minden fórumon. Ha az történt amire gondolok, akkor nagyon boldog és hosszan tartó házasságot kívánok nektek ! Az történt ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 20:09 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Ott elolvastam, de itt folytatom. Mégiscsak ez az " otthonosabb " fórum :wink: Szal, ezek szerint Elhoztad Ócsáról, ahol ezek szerint megcsinálták ? Ülést kicserélted, vagy még az a különleges darab figyel rajta ? :D Most, hogy teszteled már az "utcásabb " 990 - est, mi a véleményed az alább, általam belinkelt S - videóról, meg lehet ezzel is csinálni azokat az ugrásokat gond nélkül, vagy ehhez már kellene a nagyobb rugóút :?: Én nem sokkal kisebbeket ugrottam már vele, de nagyon szar hangja volt....Dani is azt mondja amit te, hogy csak a sztender lehet....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 20:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Csináltak rajta pár dolgot, de mint a tapasztalat mutatja, ez a hiba nem jön azonnal elő.
Most mindenesetre nagyon szépen viselkedett, tesztelgettem különböző fordulatokon, gyors felpörgetés után rántottam be a kuplungot, vagy egyszerűen tartósan magasan tartott fordulatszámról - egyszer sem művelt semmi gyanúsat - atomstabilan tartotta a fordulatot.

Ülés eleve a sport volt rajta, majd kipróbálom fókástúl is valamikor. :)

Nem tudom milyen lesz terepen. A 2003-nak 23cm-es rugóútja volt, amikor Polya repkedett vele, akkor ez eleje felütött, de amúgy mint mondtam nem éreztem ezt rajta - és az on is bőven lehetett volna még keményíteni.
-2cm sok lehet, de feszesebb is - ki kell próbálni. Majd...

zsore írta:
Ott elolvastam, de itt folytatom. Mégiscsak ez az " otthonosabb " fórum :wink: Szal, ezek szerint Elhoztad Ócsáról, ahol ezek szerint megcsinálták ? Ülést kicserélted, vagy még az a különleges darab figyel rajta ? :D Most, hogy teszteled már az "utcásabb " 990 - est, mi a véleményed az alább, általam belinkelt S - videóról, meg lehet ezzel is csinálni azokat az ugrásokat gond nélkül, vagy ehhez már kellene a nagyobb rugóút :?: Én nem sokkal kisebbeket ugrottam már vele, de nagyon szar hangja volt....Dani is azt mondja amit te, hogy csak a sztender lehet....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség