KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 18:41

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Következő

Kellene?
Igen 37%  37%  [ 15 ]
Nem 37%  37%  [ 15 ]
Még szép, soha többet másik típust! :) 27%  27%  [ 11 ]
Szavazatok száma : 41
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 20:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Az a helyzet, hogy akkor nálad más a hiba, mint nálam. Nekem a Robi azonnal előhozta a hibát. Forgatta 10 - 15 mp. - ig 4 és 6 ezer között, majd elengedte a gázt, és a gép rögvest lefulladt. Magyarul alapjárat nyente....
Ami meg az ugratást illeti, ha a 950 felütött, akkor ez a 210 mm, semmire sem lesz elég :( Most dillemmázhatok, hogy a legszebb szín + igazi kátéjemhez illő rugóút, vagy biztonság = abs :?: Annyira szeretném keverni...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 21:21 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
A dolog egyszerű. Menj el egy krosszpályára és teszteld meg nagyobb ugratókon. Ha felüt keményítsd. Ha úgy érzed, hogy keményítve is felüt (bár szerintem ennek a vasnak nem a krosszpályán az asztalok átrepkedése az igazi otthona :) ), akkor vegyél S-t. Ha meg nem, akkor minek cserélni?

A 23cm rugóút a gyári közepes állásban, mindenféle extra előfeszítések és keményítések nélkül _igencsak nagy_ asztalok átugrálásánál fogyott el.
Ki tudja, hogy ha keményítjük nem lett volna már simán jó? Ha jól tudom a krosszgépek futóműve is lényegesen keményebb az endúróknál, pedig ott 30+cm-es rugóutak a jellemzőek. :)

Ott a vas. Próbáld ki egy pályán, ahol használni szeretnéd. Ha felüt azt megérzed, ha nem tetszik, akkor cseréld le. Szerintem ez egyszerű. :)

Szerintem az én használatomnak a 21cm is elegendő lesz.

zsore írta:
Az a helyzet, hogy akkor nálad más a hiba, mint nálam. Nekem a Robi azonnal előhozta a hibát. Forgatta 10 - 15 mp. - ig 4 és 6 ezer között, majd elengedte a gázt, és a gép rögvest lefulladt. Magyarul alapjárat nyente....
Ami meg az ugratást illeti, ha a 950 felütött, akkor ez a 210 mm, semmire sem lesz elég :( Most dillemmázhatok, hogy a legszebb szín + igazi kátéjemhez illő rugóút, vagy biztonság = abs :?: Annyira szeretném keverni...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 21:22 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Maj egy elhagyatottabb részen kipróbálom ezt is.

Szepy

zsore írta:
Az a helyzet, hogy akkor nálad más a hiba, mint nálam. Nekem a Robi azonnal előhozta a hibát. Forgatta 10 - 15 mp. - ig 4 és 6 ezer között, majd elengedte a gázt, és a gép rögvest lefulladt. Magyarul alapjárat nyente....
Ami meg az ugratást illeti, ha a 950 felütött, akkor ez a 210 mm, semmire sem lesz elég :( Most dillemmázhatok, hogy a legszebb szín + igazi kátéjemhez illő rugóút, vagy biztonság = abs :?: Annyira szeretném keverni...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 22:29 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Ja, már megint igazad van asszem. De ugye Stunt külön felhívta a figyelmet, hogy kár elbaszni amit a mérnökök fáradtságos munkával belőttek. Értem ezalatt, a futómű variálást.....Valszeg én is ezt teszem, hogy ha végre üzembiztos lesz a paripa, megtartom, és nagy izgalommal várom majd az első elsőszériás 1190 dakart, hogy azzal is szophassak :lol: De mit lehet tenni, KTM FOREVER ! A szerelemnek ára van....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 21, 0:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
zsore írta:
Ja, már megint igazad van asszem. De ugye Stunt külön felhívta a figyelmet, hogy kár elbaszni amit a mérnökök fáradtságos munkával belőttek. Értem ezalatt, a futómű variálást.....Valszeg én is ezt teszem, hogy ha végre üzembiztos lesz a paripa, megtartom, és nagy izgalommal várom majd az első elsőszériás 1190 dakart, hogy azzal is szophassak :lol: De mit lehet tenni, KTM FOREVER ! A szerelemnek ára van....


Nem láttam még a 990 könyvét, de gondolom abban is van több változat rugózásra, mint a 950-ben. Lágyabb, közepes és kemény (sport) beállításokra van példa. Ezen a nyomon ill. saját tapasztalgatással (egyszerre csak keveset módosítva azonos pályán próbálgatva) azért el lehet indulni. Ha furcsa, akkor könnyű visszatérni az alapokhoz.

Ugratásokhoz/krosszpályára első körben a sport beállítást próbálnám ki, esetleg előre +1-2 klikk a keményítések irányába, lévén a vas kissé orrnehéz. Ettől "keményebb", nehezebb lesz a gép kormányzása, de Többel nem módosítanám elsőre. Természetesen előbb teszteld meg a gyári közepes beállítással (gondolom azon van ha nem piszkáltad), hogy érezd a különbséget.
Szerintem ha ugratásokra akarod használni a nagyvasat, akkor az elég extrém igénybevétel ahhoz, hogy kicsit játsz a lehetőségekkel, amit ez a futómű nyújt neked. Amúgy az esetek 90%-ban a mi tudásunkhoz állítgatás, sőt a gyári beállítások kipróbálása nélkül is bőven elég a futómű. :)

A taksonyi kis pályán nagyon jól lehet kisebb ugratásokat és egy krosszpálya körülményeit viszonylag biztonságos körülmények között (alacsonyabb tempónál) lehet tesztelgetni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 21, 19:23 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Nem is tudom, miért nem férek a bőrömbe. Igazából, azon kívül, hogy éppen szar, nincs semmi bajom a vassal. A sóskúti krosszpályán már körbehaladtam vele, ott volt az a randa csattogás. Igazából nem is az zavar, hogy mi lenne a tuti beállítás, hiszen nem versenyt akarok nyerni vele, csak nem akarom szétcseszni a telókat, meg a futóművet. De, ha jól emlékszem, a gyár annak idején úgy reklámozta ( bár ez lehet, hogy csak a 950 - esre volt igaz ), hogy kíbír húszméteres ugrásokat is, és ha kell, lehet kétszázzal is közlekedni vele. Na mindegy, asszem hagyom így, ahogy van, oszt hajrá....Feltéve ha felépül.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 21, 19:26 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
KTMSzepy írta:
zsore írta:
Ja, már megint igazad van asszem. De ugye Stunt külön felhívta a figyelmet, hogy kár elbaszni amit a mérnökök fáradtságos munkával belőttek. Értem ezalatt, a futómű variálást.....Valszeg én is ezt teszem, hogy ha végre üzembiztos lesz a paripa, megtartom, és nagy izgalommal várom majd az első elsőszériás 1190 dakart, hogy azzal is szophassak :lol: De mit lehet tenni, KTM FOREVER ! A szerelemnek ára van....


Nem láttam még a 990 könyvét, de gondolom abban is van több változat rugózásra, mint a 950-ben. Lágyabb, közepes és kemény (sport) beállításokra van példa. Ezen a nyomon ill. saját tapasztalgatással (egyszerre csak keveset módosítva azonos pályán próbálgatva) azért el lehet indulni. Ha furcsa, akkor könnyű visszatérni az alapokhoz.

Ugratásokhoz/krosszpályára első körben a sport beállítást próbálnám ki, esetleg előre +1-2 klikk a keményítések irányába, lévén a vas kissé orrnehéz. Ettől "keményebb", nehezebb lesz a gép kormányzása, de Többel nem módosítanám elsőre. Természetesen előbb teszteld meg a gyári közepes beállítással (gondolom azon van ha nem piszkáltad), hogy érezd a különbséget.
Szerintem ha ugratásokra akarod használni a nagyvasat, akkor az elég extrém igénybevétel ahhoz, hogy kicsit játsz a lehetőségekkel, amit ez a futómű nyújt neked. Amúgy az esetek 90%-ban a mi tudásunkhoz állítgatás, sőt a gyári beállítások kipróbálása nélkül is bőven elég a futómű. :)

A taksonyi kis pályán nagyon jól lehet kisebb ugratásokat és egy krosszpálya körülményeit viszonylag biztonságos körülmények között (alacsonyabb tempónál) lehet tesztelgetni.


Ennek is ezernyi állítási lehetősége van. Előkeresem neked a könyvét.
Ja és fontos: Egyszer a második szervíznél Ócsán hagytam a szervízkönyvét és elhagyták. Engem nagyon nem érdekelt, de ha kell kérni kell egy újat. A gépben minden szervíz benne van természetesen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 21, 19:27 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
Ja és nekem akkor volt nagyon szar hangja amikor a közép sztender ütődött le. Azt hittem most van vége a gépnek, de aztán Ath-val felgumipókoztuk és sirály lett.:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 22, 0:40 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Persze ha Bálna ott lett volna, profi szigcsózás mehetett volna, de ti amatőrök voltatok... ;)



C16SE írta:
Ja és nekem akkor volt nagyon szar hangja amikor a közép sztender ütődött le. Azt hittem most van vége a gépnek, de aztán Ath-val felgumipókoztuk és sirály lett.:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 22, 0:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ok, kösz!

Kérek újat, sosem lehessen aztat tudni. :)

Szepy

C16SE írta:
Ennek is ezernyi állítási lehetősége van. Előkeresem neked a könyvét.
Ja és fontos: Egyszer a második szervíznél Ócsán hagytam a szervízkönyvét és elhagyták. Engem nagyon nem érdekelt, de ha kell kérni kell egy újat. A gépben minden szervíz benne van természetesen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 22, 20:56 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Szabcsab! Még régi belső van a motorban? A mostani defekt megint belső sérülés volt? Honnan veszel le áramot a mini pumpához? Építettél ki csatlakozót, vagy a GPS csatit használod?

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 22, 21:02 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Koriori írta:
Szabcsab! Még régi belső van a motorban? A mostani defekt megint belső sérülés volt? Honnan veszel le áramot a mini pumpához? Építettél ki csatlakozót, vagy a GPS csatit használod?


Igen a régi belső van még benne, nem szedtem még szét, de mintha a futófelület felől támadt volna most a kór.
A biztosíték tábla óra áramköréről párhuzamosítottam.
A pumpához csomagolt csipeszes, lengőbiztosítékos csatlakozót építettem be a kesztyűtartóba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 22, 21:47 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
szabcsab írta:
Koriori írta:
Szabcsab! Még régi belső van a motorban? A mostani defekt megint belső sérülés volt? Honnan veszel le áramot a mini pumpához? Építettél ki csatlakozót, vagy a GPS csatit használod?


Igen a régi belső van még benne, nem szedtem még szét, de mintha a futófelület felől támadt volna most a kór.
A biztosíték tábla óra áramköréről párhuzamosítottam.
A pumpához csomagolt csipeszes, lengőbiztosítékos csatlakozót építettem be a kesztyűtartóba.


Én azért már kicseréltem volna. Ha mást nem is, de legalább a kerék szalagot! A Robiéknál Ócsán van első is, hátsó is.
Amúgy az őj hátsó gumival fantasztikus a gépem! Gyönyörűen fordul, és tarja a kanyar ívét. A másikhoz képest most nagyon durva a kontraszt!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 22, 22:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 06, 20:05
Hozzászólások: 502
Tartózkodási hely: Monor
szabcsab írta:
Koriori írta:
Szabcsab! Még régi belső van a motorban? A mostani defekt megint belső sérülés volt? Honnan veszel le áramot a mini pumpához? Építettél ki csatlakozót, vagy a GPS csatit használod?


Igen a régi belső van még benne, nem szedtem még szét, ....

Ejnye-bejnye!

_________________
"A kaland úgy kezdődik, hogy az ember elszökik otthonról."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 23, 0:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Újabb defekt??? Mi történt? Remélem most nem volt közel sem olyan komoly!

Szepy

szabcsab írta:
Koriori írta:
Szabcsab! Még régi belső van a motorban? A mostani defekt megint belső sérülés volt? Honnan veszel le áramot a mini pumpához? Építettél ki csatlakozót, vagy a GPS csatit használod?


Igen a régi belső van még benne, nem szedtem még szét, de mintha a futófelület felől támadt volna most a kór.
A biztosíték tábla óra áramköréről párhuzamosítottam.
A pumpához csomagolt csipeszes, lengőbiztosítékos csatlakozót építettem be a kesztyűtartóba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 23, 18:51 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
KTMSzepy írta:
Újabb defekt??? Mi történt? Remélem most nem volt közel sem olyan komoly!

Szepy

szabcsab írta:
Koriori írta:
Szabcsab! Még régi belső van a motorban? A mostani defekt megint belső sérülés volt? Honnan veszel le áramot a mini pumpához? Építettél ki csatlakozót, vagy a GPS csatit használod?


Igen a régi belső van még benne, nem szedtem még szét, de mintha a futófelület felől támadt volna most a kór.
A biztosíték tábla óra áramköréről párhuzamosítottam.
A pumpához csomagolt csipeszes, lengőbiztosítékos csatlakozót építettem be a kesztyűtartóba.


Nem volt bukta [-o<


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 24, 13:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Mázli!

A pumpatechnikádra nagyon kíváncsi leszek, ha legközelebb találkozunk!

Más:

Tegnap beszereltem a Carbon Lorraine betéteket a vasba. A gyári fékbetétek Cénél 21e km alatt gyakolatilag 1mm ill. kicsivel az alá koptak - ő a hátsót sosem használta, azok még újak. :)
Sokat nem mentem még velük, de azt városban - kb. 30km körül.

Az első benyomásom nagyon pozitív, nagyon jól adagolható és ha kell szépen harapnak is - minimum a gyárival egyenértékű betétnek tűnnek, töredék áron. Persze kell még nekik km a valós teszthez (nem nyikorognak-e, tárcsa hogy viseli őket), tudósítok majd róla ha bármi változna. :)

Ennek kapcsán megemlíteném, hogy mivel anno én is rendeltem egy szettet a vasba, az viszont előreláthatóan bő 1.5-2 évig még nem kell :(, ezért ha valakit érdekel egy első szett eladó. 950 és 990 kompatibilis. Nem rémlik pontosan, mintha 7-8e körül lett volna párja, szóval legyen most a kettő együtt 14e.
Asszem ez a gyári árának kb. a 35%-a és a Nissinnel ellentétben eddig semmi rossz tapasztalatom nincs velük.

Szepy


szabcsab írta:
KTMSzepy írta:
Újabb defekt??? Mi történt? Remélem most nem volt közel sem olyan komoly!

Szepy

szabcsab írta:
Koriori írta:
Szabcsab! Még régi belső van a motorban? A mostani defekt megint belső sérülés volt? Honnan veszel le áramot a mini pumpához? Építettél ki csatlakozót, vagy a GPS csatit használod?


Igen a régi belső van még benne, nem szedtem még szét, de mintha a futófelület felől támadt volna most a kór.
A biztosíték tábla óra áramköréről párhuzamosítottam.
A pumpához csomagolt csipeszes, lengőbiztosítékos csatlakozót építettem be a kesztyűtartóba.


Nem volt bukta [-o<


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25, 9:27 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
KTMSzepy írta:
Tegnap beszereltem a Carbon Lorraine betéteket a vasba. A gyári fékbetétek Cénél 21e km alatt gyakolatilag 1mm ill. kicsivel az alá koptak - ő a hátsót sosem használta, azok még újak. :)
Sokat nem mentem még velük, de azt városban - kb. 30km körül.

Az első benyomásom nagyon pozitív, nagyon jól adagolható és ha kell szépen harapnak is - minimum a gyárival egyenértékű betétnek tűnnek, töredék áron. Persze kell még nekik km a valós teszthez (nem nyikorognak-e, tárcsa hogy viseli őket), tudósítok majd róla ha bármi változna. :)


Na igen, használtam volna én, de egy fékezés és utána lelevegősödött. Emlékezz vissza az eringenj is megcsináltuk a légtelenítést, és utána a fölúton már semmit sem fogott. Így nehéz a hátsót koptatni. Arra is kevés volt úgy általában, hogy a feljárónkon amig kerestem a kulcsomat tudjak fékezni, állandóan motor leállít, sebességben hagy és keresgélés játszott. Azóta volt egy munkahenger belső rész csere és egy visszahívásos hátsó fékvezeték rövidítés. Azóta volt fékem (2 ezer kilcsi talán?).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25, 9:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ne is mondd, megint szereltem. Tudod, az egyik hátsó helyzetjelződ ki volt égve. Kútnál gyorsan kikaptam, bevittem a szőkének, mázlim volt, volt még két darabuk. Ilyen izzókat jellemzően műszerfalba raknak, oda meg az 5W-os igény igen ritka.
Szóval gyorsan eltapsoltam 200 Ft-ot, mert vettem egy tartalékot is. ;)

Apropó, ebben még a gyári fényszóróizzók vannak? Nem cserélted őket?

Akra IZDA, megállás után 3 perccel már hozzá lehet érni és lehet mellette szerelni. Láncspray GIZDA, már el is felejtettem, hogy milyen amikor a maradványokkal összekened magadat. :)
Aztán beállt tankolni egy csinos kislány, egyetlen szépséghibája, hogy Honda XR-en ült, de legalább mosolygott amikor ráköszöntem. :)
Lehetne kicsit jobb ízlése. Már Hondailag... ;)

Első "mért" tankolás, 250km, ebből kb. 150km laza alsóbbrendű út, kb. 100km város. 7.1-es fogyasztás, a motorral ismerkedve, néha gázt is húzva neki. Nem érzem, hogy jobb lenne, mint a karbis, kb. hasonló. Igaz azt már "éreztem".

Szepy

C16SE írta:
KTMSzepy írta:
Tegnap beszereltem a Carbon Lorraine betéteket a vasba. A gyári fékbetétek Cénél 21e km alatt gyakolatilag 1mm ill. kicsivel az alá koptak - ő a hátsót sosem használta, azok még újak. :)
Sokat nem mentem még velük, de azt városban - kb. 30km körül.

Az első benyomásom nagyon pozitív, nagyon jól adagolható és ha kell szépen harapnak is - minimum a gyárival egyenértékű betétnek tűnnek, töredék áron. Persze kell még nekik km a valós teszthez (nem nyikorognak-e, tárcsa hogy viseli őket), tudósítok majd róla ha bármi változna. :)


Na igen, használtam volna én, de egy fékezés és utána lelevegősödött. Emlékezz vissza az eringenj is megcsináltuk a légtelenítést, és utána a fölúton már semmit sem fogott. Így nehéz a hátsót koptatni. Arra is kevés volt úgy általában, hogy a feljárónkon amig kerestem a kulcsomat tudjak fékezni, állandóan motor leállít, sebességben hagy és keresgélés játszott. Azóta volt egy munkahenger belső rész csere és egy visszahívásos hátsó fékvezeték rövidítés. Azóta volt fékem (2 ezer kilcsi talán?).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25, 10:01 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
Igen, tudom, hogy ki volt égve. Bálna (mint aki minden szart észre vesz) szólt még a pécsi túrán. De már nem cseréltem ki.

Az eredeti égők vannak benne még.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25, 10:06 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
Ja, és ez Ready to Race teknics, nem Ready to Fuel Saving. Minek számolod a fogyit?:))))) :D :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25, 10:22 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Tudtam, hogy tudod, nem azért írtam, csak, hogy regisztráljam a javítás költségeket. ;)

Ok, jól láttam. Elgondolkodom a cseréjükön (akkor legalább lesz tartalék is). A Tungsram Euroblue sokkal jobb.

Szepy

C16SE írta:
Igen, tudom, hogy ki volt égve. Bálna (mint aki minden szart észre vesz) szólt még a pécsi túrán. De már nem cseréltem ki.

Az eredeti égők vannak benne még.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25, 10:24 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Csak azért, mert mindenki azzal jött, hogy a szar karbi sokat eszik, bezzeg az injektor.

Nos lehet, hogy pl. a Vara karbija tényleg rosszul volt behangolva, mert injektorral sokkal kevesebbet eszik (2003-tól), de úgy látszik a KTM-nél ez nem így van.
Vagy az én karbim volt tiszteletbeli injektor. :)

Szepy

C16SE írta:
Ja, és ez Ready to Race teknics, nem Ready to Fuel Saving. Minek számolod a fogyit?:))))) :D :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25, 11:25 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Szepy, írtam a fogyasztásról az LC 8 fórumon. Nekem lehet, hogy szar volt a 950 - esem, de az másfélszer annyit nyakalt, mint a 990 - esem. Akkoriban rendesen tragikusnak éreztem a dolgot. Folyamatosan azt éreztem, hogy kúttól - kútig megyek.....Szóval számomra éles a különbség, és hihetetlen élmény volt a 990 - es hatótávja. Tehát, és úgy mondanám, hogy INNNYETTÓRE IZDA :!:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25, 11:27 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
No majd hosszabb távokon is meglássuk.
1 tankolás alapján, pláne "szoktatós" időszakban még nem vonok le messzemenő következtetéseket.

Szepy


zsore írta:
Szepy, írtam a fogyasztásról az LC 8 fórumon. Nekem lehet, hogy szar volt a 950 - esem, de az másfélszer annyit nyakalt, mint a 990 - esem. Akkoriban rendesen tragikusnak éreztem a dolgot. Folyamatosan azt éreztem, hogy kúttól - kútig megyek.....Szóval számomra éles a különbség, és hihetetlen élmény volt a 990 - es hatótávja. Tehát, és úgy mondanám, hogy INNNYETTÓRE IZDA :!:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25, 17:03 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
Aztán beállt tankolni egy csinos kislány, egyetlen szépséghibája, hogy Honda XR-en ült, de legalább mosolygott amikor ráköszöntem. :)
Lehetne kicsit jobb ízlése. Már Hondailag... ;)


:lol:
Mondjuk én XR-en még egyáltalán nem láttam csajt, de úgy általában enduron se sokat - a legtöbbjüknek ugye le se ér a lába...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25, 18:45 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
A 30 ezresen Norbi belőtte a karbi szinkront. Azóta határozottan kevesebbet evett, Most osztrák benzinnel, kétszer egymás után 5,4 L-es fogyasztást produkált laza utazó tempónál. Sok autópálya max 140 utazó.
KTMSzepy írta:
Csak azért, mert mindenki azzal jött, hogy a szar karbi sokat eszik, bezzeg az injektor.

Nos lehet, hogy pl. a Vara karbija tényleg rosszul volt behangolva, mert injektorral sokkal kevesebbet eszik (2003-tól), de úgy látszik a KTM-nél ez nem így van.
Vagy az én karbim volt tiszteletbeli injektor. :)

Szepy

C16SE írta:
Ja, és ez Ready to Race teknics, nem Ready to Fuel Saving. Minek számolod a fogyit?:))))) :D :D

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26, 10:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Kíváncsi leszek rá, hogy a 990 akra mappel mennyit eszik. Nekem is jók a tapasztalataim a 950-nel, viszont azt olvastam, hogy az Akra map túldúsítja a keveréket (és tapasztalatok szerint a gázreakció is durvább tőle).
Nos egyelőre nekem nincs tapasztalatom a különbségről, no meg nem hiszem, hogy annyit csökkenne a fogyasztásom a másik maptól, amennyit esetleg a vigyorfaktor. :)

Tegnap kicsit mászkáltunk a GMC keretein belül (jellemző, hogy a "csúcsidőszakban" 3 KTM és egy Furulya R1 (tiszteletbeli KTM, narancs/kék és jól megy offroad is :) ) volt a létszám, aztán meg jött egy ilyen VStrom antioffroad üzemmódban + elment az egyik KTM és leromlott a szép arány. :)

A gép hátulja forszírozottabb tempónál mászkált terhelésváltásnál a kanyarokban - a BMW kardánreakciói ehhez képest kutyafaszák. Én meg siettem, hogy utolérjem Cé bácsit, de utóbb kiderült, hogy félreállt indulás után, így egy ideig még kergethettem volna, hogy utolérjem miközben mögöttem haladt... ;)
No persze éreztem, hogy valami nem stimmel, sajnos aznap reggel a kúton csak merev rudas pumpát találtam, azzal meg kevéssel lehet a hátsó kereket is ellenőrizni. Ma reggel kiderült, hogy 1.7bar volt benne a 2.6 helyett - gondolom terepre volt még "hangolva". :)
Ma reggel felfújtam és úgy éreztem befelé jövet (autópálya lehajtó + parkolóban 90 fokos kanyar Decathlon előtt kis power-csúsztatással), hogy megfelelő technikával lehet ennek is érzékenyebben adagolni a gázt és megfelelő guminyomással nincs ezzel gáz, de tény, hogy szokni kell.

A fékbetétekkel elégedett voltam, egyelőre úgy néz ki, hogy normál körülmények között és tempónál (utcán) is jól viseli magát, a fékhatás stabil maradt és egyenletes. Már csak a saras-vizes teszt van hátra, de ha nem lesz katasztrófális, akkor én maradok ennél a betétnél. A gyárival azonos szintű és lényegesen olcsóbb.

Nem tudom, hogy másoknak (nevesítve Zsore :) ) hogy nem kapcsol be az ABS, nekem csak Dobogókő-Esztergom között 4* kapcsolt be az első (a hátsó szinte egyfolytában :) ). Ma reggel is megfogott egy valószínűsíthetően pofáraesős szituációt, Etele-Fehérvári út kereszteződésében - a buszok kanyarodásához felfestett sárga csíkot átfestették feketével, éppen a sort kerültem ki, amikor előttem egy tükör nélküli futárrobesz, aki addig a kocsik mögött állt, hirtelen kivágott és pont arra akart kerülni mint én. Fékezésre a friss festéken, amire nem számítottam azonnal megcsúszott a kerék - mivel a gép éppen kanyarodott csak igencsak munkásan tudtam volna megfogni az esést, ha pedig nem lassítok eléggé a futár nyakába esek motorostúl. Mindezt kb. 50-es tempónál (én kérek elnézést, de a tegnapi racsni után kissé nyugodtabb napra vágytam ;) ).
Az ABS legnagyobb előnyét éppen az ilyen, váratlan szituációkban látom - bár már most tartok tőle egy kicsit, hogy "elkényelmesít". Túl egyszerű lesz maximális közeli féktávokat venni... :)
Egy biztos, normál túrákon, pláne két személlyel amikor az ember felelős a másikért is, nagyon jó szolgálatot tehet, pláne hosszú távot fáradtan motorozva.

ABS IZDA! :)

Szepy

Koriori írta:
A 30 ezresen Norbi belőtte a karbi szinkront. Azóta határozottan kevesebbet evett, Most osztrák benzinnel, kétszer egymás után 5,4 L-es fogyasztást produkált laza utazó tempónál. Sok autópálya max 140 utazó.
KTMSzepy írta:
Csak azért, mert mindenki azzal jött, hogy a szar karbi sokat eszik, bezzeg az injektor.

Nos lehet, hogy pl. a Vara karbija tényleg rosszul volt behangolva, mert injektorral sokkal kevesebbet eszik (2003-tól), de úgy látszik a KTM-nél ez nem így van.
Vagy az én karbim volt tiszteletbeli injektor. :)

Szepy

C16SE írta:
Ja, és ez Ready to Race teknics, nem Ready to Fuel Saving. Minek számolod a fogyit?:))))) :D :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26, 10:29 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
KTMSzepy írta:
No persze éreztem, hogy valami nem stimmel, sajnos aznap reggel a kúton csak merev rudas pumpát találtam, azzal meg kevéssel lehet a hátsó kereket is ellenőrizni. Ma reggel kiderült, hogy 1.7bar volt benne a 2.6 helyett - gondolom terepre volt még "hangolva". :)


Inkább nézd meg a belsőt, mert szerintem ereszt. Nem volt leengedve, lehet lyukas vagy a szelep szar.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26, 10:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ok, ez is volt a szándékom a guminyomással, ellenőrizni fogom.

Egyébként az elsőben is pont ennyi volt, ezért gondoltam, hogy esetleg direkt lett leeresztve.

Szepy

C16SE írta:
KTMSzepy írta:
No persze éreztem, hogy valami nem stimmel, sajnos aznap reggel a kúton csak merev rudas pumpát találtam, azzal meg kevéssel lehet a hátsó kereket is ellenőrizni. Ma reggel kiderült, hogy 1.7bar volt benne a 2.6 helyett - gondolom terepre volt még "hangolva". :)


Inkább nézd meg a belsőt, mert szerintem ereszt. Nem volt leengedve, lehet lyukas vagy a szelep szar.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26, 11:35 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
Igen??? Nem értem a dolgot, én rendesen felfújattam. Hmmm...

KTMSzepy írta:
Ok, ez is volt a szándékom a guminyomással, ellenőrizni fogom.

Egyébként az elsőben is pont ennyi volt, ezért gondoltam, hogy esetleg direkt lett leeresztve.

Szepy

C16SE írta:
KTMSzepy írta:
No persze éreztem, hogy valami nem stimmel, sajnos aznap reggel a kúton csak merev rudas pumpát találtam, azzal meg kevéssel lehet a hátsó kereket is ellenőrizni. Ma reggel kiderült, hogy 1.7bar volt benne a 2.6 helyett - gondolom terepre volt még "hangolva". :)


Inkább nézd meg a belsőt, mert szerintem ereszt. Nem volt leengedve, lehet lyukas vagy a szelep szar.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26, 11:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ennyire pontatlan lett volna a műszer? Tényleg, pontosan, "vonalra" ugyanannyi volt a két gumiban, két különböző kúton mérve. Persze simán lehet, hogy a kutak nem pontosak és különböző nyomás volt a gumikban, de érzésre is puhák voltak. Mondtam is K!nak tegnap, az egyik lámpánál, hogy már azt hittem leeresztett.

Ellenőrizendő, magamhoz veszem a kis keréknyomásmérőmet és lemérem a nyomást pár nap múlva, aztán rá pár napra megint.

Szepy

C16SE írta:
Igen??? Nem értem a dolgot, én rendesen felfújattam. Hmmm...

KTMSzepy írta:
Ok, ez is volt a szándékom a guminyomással, ellenőrizni fogom.

Egyébként az elsőben is pont ennyi volt, ezért gondoltam, hogy esetleg direkt lett leeresztve.

Szepy

C16SE írta:
KTMSzepy írta:
No persze éreztem, hogy valami nem stimmel, sajnos aznap reggel a kúton csak merev rudas pumpát találtam, azzal meg kevéssel lehet a hátsó kereket is ellenőrizni. Ma reggel kiderült, hogy 1.7bar volt benne a 2.6 helyett - gondolom terepre volt még "hangolva". :)


Inkább nézd meg a belsőt, mert szerintem ereszt. Nem volt leengedve, lehet lyukas vagy a szelep szar.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26, 17:14 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nem tudom ide írtam-e, de hétvégén motorozgatás + DL tesztelés közben erősen gondolkodtam.
Adott a 990 és az injektor "harapóssága", ill. hogy nehezen szabályozható a zárt-nyitott állás között. Mentem a DL-lel és arra gondoltam, hogy milyen szép meg jó ez a finomabb gázreakció - node a bovden útja is legalább másfélszer hosszabbnak érződik! Ha kicsit odafigyeltem a nyitásra-zárásra, itt is lehetett érezni a digitális vezérlést (0-1 :) ), csak éppen a hosszabb bovdenút miatt könnyebb volt lassabban rátekerni a gázt ezen a szakaszon. Így nem nagy kunszt finom gázreakciót elérni ha 3* kell ráfogni a markolatra mire egyszer körbetekered! :)
Igaz cserébe nem is olyan ugrós, harapós a gép akkor sem ha kellene...

Arra gondoltam, hogy ki kellene próbálni, a gázmarkolatnál vagy az injektornál módosítani az tárcsa átmérőjét, az talán segítene.

Nocsak, mire bukkantam ma:

http://www.g2ergo.com/sitebody/tcs4t.shtml

Gyártanak gyorsgázt és még pár apró módosító kütyüt is.
Advrider LC8 fórumon "istenítik" a kiegészítőt.

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26, 19:46 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
Hmmm... szólj, ha rendelsz. Én az R1-be raknék gyorsgázt a mostani helyett, mert a célegyenes ráfordítójában nem tudok elég gyorsan nyélgázt húzni, csak átfogással.

Mellesleg, próbálgattam az R1-et is, és az is ránt zárt gázról. Csak gondolom a S4-es blokknál ez nem annyira észrevehető, mint amikor egy korsó mennyiségű elegy robban be egyszerre.


KTMSzepy írta:
Nem tudom ide írtam-e, de hétvégén motorozgatás + DL tesztelés közben erősen gondolkodtam.
Adott a 990 és az injektor "harapóssága", ill. hogy nehezen szabályozható a zárt-nyitott állás között. Mentem a DL-lel és arra gondoltam, hogy milyen szép meg jó ez a finomabb gázreakció - node a bovden útja is legalább másfélszer hosszabbnak érződik! Ha kicsit odafigyeltem a nyitásra-zárásra, itt is lehetett érezni a digitális vezérlést (0-1 :) ), csak éppen a hosszabb bovdenút miatt könnyebb volt lassabban rátekerni a gázt ezen a szakaszon. Így nem nagy kunszt finom gázreakciót elérni ha 3* kell ráfogni a markolatra mire egyszer körbetekered! :)
Igaz cserébe nem is olyan ugrós, harapós a gép akkor sem ha kellene...

Arra gondoltam, hogy ki kellene próbálni, a gázmarkolatnál vagy az injektornál módosítani az tárcsa átmérőjét, az talán segítene.

Nocsak, mire bukkantam ma:

http://www.g2ergo.com/sitebody/tcs4t.shtml

Gyártanak gyorsgázt és még pár apró módosító kütyüt is.
Advrider LC8 fórumon "istenítik" a kiegészítőt.

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26, 22:05 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Na, megint nálam az enyém :D Remélem most, már tényleg okés [-o< Az ABS - ről annyit, hogy az enyém, sokkal később avatkozik be, mint az új 2007 - es gépé, ami eddig nálam volt. Azt figyeltem meg, hogy az én gépem, csak elsőre húzott vészféknél, simán megnyikkantja a gumit, míg az új gépével erre képtelen voltam :?: Most injektor csere volt nálam....Egyébként míg az új motor mindenben jobb volt, mint az enyém ( valahogy könnyebbnek, és kezesebbnek tűnt amit képtelen vagyok megmagyarázni, mert ugye csavarról csavarra azonos a két motor ( még a színe is :wink: )) , az én ABS - em viselkedése sokkal szimpatikusabb nekem, mert az már tényleg csak akkor avatkozik ba, ha nagyon tré a helyzet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 27, 9:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ok, megbeszéljük. Van angolországi kontaktom, egyeztetek vele. Ő hozta a scottoilert is. A címére megrendelhetem a kütyüket és amikor erre jár elhozza. Viszonylag gyakran (néha 1-2 hetente) ingázik.

Futóművet áthangoltam Sport állásra, kerekek felfújva. Legközelebb sírni foxtok, stb, stb... ;)

Szepy

C16SE írta:
Hmmm... szólj, ha rendelsz. Én az R1-be raknék gyorsgázt a mostani helyett, mert a célegyenes ráfordítójában nem tudok elég gyorsan nyélgázt húzni, csak átfogással.

Mellesleg, próbálgattam az R1-et is, és az is ránt zárt gázról. Csak gondolom a S4-es blokknál ez nem annyira észrevehető, mint amikor egy korsó mennyiségű elegy robban be egyszerre.


KTMSzepy írta:
Nem tudom ide írtam-e, de hétvégén motorozgatás + DL tesztelés közben erősen gondolkodtam.
Adott a 990 és az injektor "harapóssága", ill. hogy nehezen szabályozható a zárt-nyitott állás között. Mentem a DL-lel és arra gondoltam, hogy milyen szép meg jó ez a finomabb gázreakció - node a bovden útja is legalább másfélszer hosszabbnak érződik! Ha kicsit odafigyeltem a nyitásra-zárásra, itt is lehetett érezni a digitális vezérlést (0-1 :) ), csak éppen a hosszabb bovdenút miatt könnyebb volt lassabban rátekerni a gázt ezen a szakaszon. Így nem nagy kunszt finom gázreakciót elérni ha 3* kell ráfogni a markolatra mire egyszer körbetekered! :)
Igaz cserébe nem is olyan ugrós, harapós a gép akkor sem ha kellene...

Arra gondoltam, hogy ki kellene próbálni, a gázmarkolatnál vagy az injektornál módosítani az tárcsa átmérőjét, az talán segítene.

Nocsak, mire bukkantam ma:

http://www.g2ergo.com/sitebody/tcs4t.shtml

Gyártanak gyorsgázt és még pár apró módosító kütyüt is.
Advrider LC8 fórumon "istenítik" a kiegészítőt.

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 27, 9:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Szerintem ízlés kérdése, de én is a guminyikkantásos mellett voksolok, tényleg csak last minute avatkozzon be!
Persze lehet, hogy a másik esetleg biztosabb ledöntve is, de a 2006-os is nagyon finoman adagolható, amint megérzed, hogy dolgozni kezdene egyből vissza tudod engedni ha akarod. No meg minimális gyakorlattal (értsd amennyit eddig összeszedtem) már a meglepő helyzeteken kívűl eléggé jól sejteni lehet, hogy mikor kezd el dolgozni. Ha meg meglepő helyzetek lennének, azokat megmenti.

Szóval még mindig ABS IZDA! :)

Szepy

zsore írta:
Na, megint nálam az enyém :D Remélem most, már tényleg okés [-o< Az ABS - ről annyit, hogy az enyém, sokkal később avatkozik be, mint az új 2007 - es gépé, ami eddig nálam volt. Azt figyeltem meg, hogy az én gépem, csak elsőre húzott vészféknél, simán megnyikkantja a gumit, míg az új gépével erre képtelen voltam :?: Most injektor csere volt nálam....Egyébként míg az új motor mindenben jobb volt, mint az enyém ( valahogy könnyebbnek, és kezesebbnek tűnt amit képtelen vagyok megmagyarázni, mert ugye csavarról csavarra azonos a két motor ( még a színe is :wink: )) , az én ABS - em viselkedése sokkal szimpatikusabb nekem, mert az már tényleg csak akkor avatkozik ba, ha nagyon tré a helyzet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 27, 9:54 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
Oksa, csak addig ne dobd el, míg ki nem fizetted.:twisted:

KTMSzepy írta:
Futóművet áthangoltam Sport állásra, kerekek felfújva. Legközelebb sírni foxtok, stb, stb... ;)

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 27, 9:57 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nyugi, van élet+balesetbiztosításom, fedezi! :)

Egyébként ha veletek, állatokkal, az előírtnál 35%-kal kevesebb guminyomással és rendes csillapítás nélkül nem dobtam el, akkor nem "rediturész" állapotban fogom! ;)

Sőt indulás előtt a szűkítőket is kiveszem, hogy K! bácsi arcába nagyobbat durranthassak! :D

Szepy

C16SE írta:
Oksa, csak addig ne dobd el, míg ki nem fizetted.:twisted:

KTMSzepy írta:
Futóművet áthangoltam Sport állásra, kerekek felfújva. Legközelebb sírni foxtok, stb, stb... ;)

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 27, 9:59 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
Jól van, megnyugodtam. :D

KTMSzepy írta:
Nyugi, van élet+balesetbiztosításom, fedezi! :)

Egyébként ha veletek, állatokkal, az előírtnál 35%-kal kevesebb guminyomással és rendes csillapítás nélkül nem dobtam el, akkor nem "rediturész" állapotban fogom! ;)

Sőt indulás előtt a szűkítőket is kiveszem, hogy K! bácsi arcába nagyobbat durranthassak! :D

Szepy



Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 27, 11:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
KTMSzepy írta:
Nem tudom ide írtam-e, de hétvégén motorozgatás + DL tesztelés közben erősen gondolkodtam.
Adott a 990 és az injektor "harapóssága", ill. hogy nehezen szabályozható a zárt-nyitott állás között. Mentem a DL-lel és arra gondoltam, hogy milyen szép meg jó ez a finomabb gázreakció - node a bovden útja is legalább másfélszer hosszabbnak érződik! Ha kicsit odafigyeltem a nyitásra-zárásra, itt is lehetett érezni a digitális vezérlést (0-1 :) ), csak éppen a hosszabb bovdenút miatt könnyebb volt lassabban rátekerni a gázt ezen a szakaszon. Így nem nagy kunszt finom gázreakciót elérni ha 3* kell ráfogni a markolatra mire egyszer körbetekered! :)
Igaz cserébe nem is olyan ugrós, harapós a gép akkor sem ha kellene...

Arra gondoltam, hogy ki kellene próbálni, a gázmarkolatnál vagy az injektornál módosítani az tárcsa átmérőjét, az talán segítene.

Nocsak, mire bukkantam ma:

http://www.g2ergo.com/sitebody/tcs4t.shtml

Gyártanak gyorsgázt és még pár apró módosító kütyüt is.
Advrider LC8 fórumon "istenítik" a kiegészítőt.

Szepy


Szepy, nekem is szólj, ha rendelsz. Köszi!

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 27, 11:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Beszélek a sráccal, ha kell bármi írjátok meg az árát/cikkszámát. Ha meg tudom oldani és neki is alkalmas, akkor szólok, hogy mikor reális a biznic nyélbeütése.

Szepy

mic71 írta:
KTMSzepy írta:
Nem tudom ide írtam-e, de hétvégén motorozgatás + DL tesztelés közben erősen gondolkodtam.
Adott a 990 és az injektor "harapóssága", ill. hogy nehezen szabályozható a zárt-nyitott állás között. Mentem a DL-lel és arra gondoltam, hogy milyen szép meg jó ez a finomabb gázreakció - node a bovden útja is legalább másfélszer hosszabbnak érződik! Ha kicsit odafigyeltem a nyitásra-zárásra, itt is lehetett érezni a digitális vezérlést (0-1 :) ), csak éppen a hosszabb bovdenút miatt könnyebb volt lassabban rátekerni a gázt ezen a szakaszon. Így nem nagy kunszt finom gázreakciót elérni ha 3* kell ráfogni a markolatra mire egyszer körbetekered! :)
Igaz cserébe nem is olyan ugrós, harapós a gép akkor sem ha kellene...

Arra gondoltam, hogy ki kellene próbálni, a gázmarkolatnál vagy az injektornál módosítani az tárcsa átmérőjét, az talán segítene.

Nocsak, mire bukkantam ma:

http://www.g2ergo.com/sitebody/tcs4t.shtml

Gyártanak gyorsgázt és még pár apró módosító kütyüt is.
Advrider LC8 fórumon "istenítik" a kiegészítőt.

Szepy


Szepy, nekem is szólj, ha rendelsz. Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 27, 13:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Apropó, Zsore bácsi.
Tapasztalatok ill. ötletek futómű témában: ha kevés a gyári, akkor előbb inkább erősebb rugókkal érdemes kipróbálni és csak azután cserélni a komplett futóművet/motort. :)
Ha jól értettem, gyárilag 0.53Nm/mm-es rugókkal szerelik a villákat, míg az EXC-k villájában is 0.50Nm/mm-es rugók vannak. 0.56-ra ill, kicsivel erősebbre cserélték őket és nagyon komoly változást említettek páran.
Szerintem neked is inkább errefelé érdemes tapogatóznod, a hátuljával valszeg kevésbé lesz problémád.

Szepy

zsore írta:
Na, megint nálam az enyém :D Remélem most, már tényleg okés [-o< Az ABS - ről annyit, hogy az enyém, sokkal később avatkozik be, mint az új 2007 - es gépé, ami eddig nálam volt. Azt figyeltem meg, hogy az én gépem, csak elsőre húzott vészféknél, simán megnyikkantja a gumit, míg az új gépével erre képtelen voltam :?: Most injektor csere volt nálam....Egyébként míg az új motor mindenben jobb volt, mint az enyém ( valahogy könnyebbnek, és kezesebbnek tűnt amit képtelen vagyok megmagyarázni, mert ugye csavarról csavarra azonos a két motor ( még a színe is :wink: )) , az én ABS - em viselkedése sokkal szimpatikusabb nekem, mert az már tényleg csak akkor avatkozik ba, ha nagyon tré a helyzet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 27, 13:55 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
Kiskunfélegyházán van pl. egy jó futóműves. Ha nekem az R1-et meg tudta csinálni, hogy ne roskadjon össze a 130 kg-om alatt, akkor ez sem jelent neki problémát. Sokszor láttam nála úgy is KTM-eket futómű tuningon, állításon. Versenyzőknek is készít futóműveket. Érdemes előbb megpróbálna, ha valaki ugratni akar ezzel a mostrummal.

KTMSzepy írta:
Apropó, Zsore bácsi.
Tapasztalatok ill. ötletek futómű témában: ha kevés a gyári, akkor előbb inkább erősebb rugókkal érdemes kipróbálni és csak azután cserélni a komplett futóművet/motort. :)
Ha jól értettem, gyárilag 0.53Nm/mm-es rugókkal szerelik a villákat, míg az EXC-k villájában is 0.50Nm/mm-es rugók vannak. 0.56-ra ill, kicsivel erősebbre cserélték őket és nagyon komoly változást említettek páran.
Szerintem neked is inkább errefelé érdemes tapogatóznod, a hátuljával valszeg kevésbé lesz problémád.

Szepy

zsore írta:
Na, megint nálam az enyém :D Remélem most, már tényleg okés [-o< Az ABS - ről annyit, hogy az enyém, sokkal később avatkozik be, mint az új 2007 - es gépé, ami eddig nálam volt. Azt figyeltem meg, hogy az én gépem, csak elsőre húzott vészféknél, simán megnyikkantja a gumit, míg az új gépével erre képtelen voltam :?: Most injektor csere volt nálam....Egyébként míg az új motor mindenben jobb volt, mint az enyém ( valahogy könnyebbnek, és kezesebbnek tűnt amit képtelen vagyok megmagyarázni, mert ugye csavarról csavarra azonos a két motor ( még a színe is :wink: )) , az én ABS - em viselkedése sokkal szimpatikusabb nekem, mert az már tényleg csak akkor avatkozik ba, ha nagyon tré a helyzet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 27, 16:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Ja, a Déla még a köztudottan elég karcsú futóművű DR-Z-ből is tudott krosszgépet reszelni (ráadásul kicsi pénzért), úgyhogy egy alapból elég jó LC8 sem okozhat neki problémát :!:

C16SE írta:
Kiskunfélegyházán van pl. egy jó futóműves. Ha nekem az R1-et meg tudta csinálni, hogy ne roskadjon össze a 130 kg-om alatt, akkor ez sem jelent neki problémát. Sokszor láttam nála úgy is KTM-eket futómű tuningon, állításon. Versenyzőknek is készít futóműveket. Érdemes előbb megpróbálna, ha valaki ugratni akar ezzel a mostrummal.

KTMSzepy írta:
Apropó, Zsore bácsi.
Tapasztalatok ill. ötletek futómű témában: ha kevés a gyári, akkor előbb inkább erősebb rugókkal érdemes kipróbálni és csak azután cserélni a komplett futóművet/motort. :)
Ha jól értettem, gyárilag 0.53Nm/mm-es rugókkal szerelik a villákat, míg az EXC-k villájában is 0.50Nm/mm-es rugók vannak. 0.56-ra ill, kicsivel erősebbre cserélték őket és nagyon komoly változást említettek páran.
Szerintem neked is inkább errefelé érdemes tapogatóznod, a hátuljával valszeg kevésbé lesz problémád.

Szepy

zsore írta:
Na, megint nálam az enyém :D Remélem most, már tényleg okés [-o< Az ABS - ről annyit, hogy az enyém, sokkal később avatkozik be, mint az új 2007 - es gépé, ami eddig nálam volt. Azt figyeltem meg, hogy az én gépem, csak elsőre húzott vészféknél, simán megnyikkantja a gumit, míg az új gépével erre képtelen voltam :?: Most injektor csere volt nálam....Egyébként míg az új motor mindenben jobb volt, mint az enyém ( valahogy könnyebbnek, és kezesebbnek tűnt amit képtelen vagyok megmagyarázni, mert ugye csavarról csavarra azonos a két motor ( még a színe is :wink: )) , az én ABS - em viselkedése sokkal szimpatikusabb nekem, mert az már tényleg csak akkor avatkozik ba, ha nagyon tré a helyzet.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 27, 16:57 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Azért krosszgépet az LC8-ból... ;)



gencsydani írta:
Ja, a Déla még a köztudottan elég karcsú futóművű DR-Z-ből is tudott krosszgépet reszelni (ráadásul kicsi pénzért), úgyhogy egy alapból elég jó LC8 sem okozhat neki problémát :!:

C16SE írta:
Kiskunfélegyházán van pl. egy jó futóműves. Ha nekem az R1-et meg tudta csinálni, hogy ne roskadjon össze a 130 kg-om alatt, akkor ez sem jelent neki problémát. Sokszor láttam nála úgy is KTM-eket futómű tuningon, állításon. Versenyzőknek is készít futóműveket. Érdemes előbb megpróbálna, ha valaki ugratni akar ezzel a mostrummal.

KTMSzepy írta:
Apropó, Zsore bácsi.
Tapasztalatok ill. ötletek futómű témában: ha kevés a gyári, akkor előbb inkább erősebb rugókkal érdemes kipróbálni és csak azután cserélni a komplett futóművet/motort. :)
Ha jól értettem, gyárilag 0.53Nm/mm-es rugókkal szerelik a villákat, míg az EXC-k villájában is 0.50Nm/mm-es rugók vannak. 0.56-ra ill, kicsivel erősebbre cserélték őket és nagyon komoly változást említettek páran.
Szerintem neked is inkább errefelé érdemes tapogatóznod, a hátuljával valszeg kevésbé lesz problémád.

Szepy

zsore írta:
Na, megint nálam az enyém :D Remélem most, már tényleg okés [-o< Az ABS - ről annyit, hogy az enyém, sokkal később avatkozik be, mint az új 2007 - es gépé, ami eddig nálam volt. Azt figyeltem meg, hogy az én gépem, csak elsőre húzott vészféknél, simán megnyikkantja a gumit, míg az új gépével erre képtelen voltam :?: Most injektor csere volt nálam....Egyébként míg az új motor mindenben jobb volt, mint az enyém ( valahogy könnyebbnek, és kezesebbnek tűnt amit képtelen vagyok megmagyarázni, mert ugye csavarról csavarra azonos a két motor ( még a színe is :wink: )) , az én ABS - em viselkedése sokkal szimpatikusabb nekem, mert az már tényleg csak akkor avatkozik ba, ha nagyon tré a helyzet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 27, 17:06 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Mondjuk ahhoz elég a polyát ráültetni! :evil:

KTMSzepy írta:
Azért krosszgépet az LC8-ból... ;)



gencsydani írta:
Ja, a Déla még a köztudottan elég karcsú futóművű DR-Z-ből is tudott krosszgépet reszelni (ráadásul kicsi pénzért), úgyhogy egy alapból elég jó LC8 sem okozhat neki problémát :!:

C16SE írta:
Kiskunfélegyházán van pl. egy jó futóműves. Ha nekem az R1-et meg tudta csinálni, hogy ne roskadjon össze a 130 kg-om alatt, akkor ez sem jelent neki problémát. Sokszor láttam nála úgy is KTM-eket futómű tuningon, állításon. Versenyzőknek is készít futóműveket. Érdemes előbb megpróbálna, ha valaki ugratni akar ezzel a mostrummal.

KTMSzepy írta:
Apropó, Zsore bácsi.
Tapasztalatok ill. ötletek futómű témában: ha kevés a gyári, akkor előbb inkább erősebb rugókkal érdemes kipróbálni és csak azután cserélni a komplett futóművet/motort. :)
Ha jól értettem, gyárilag 0.53Nm/mm-es rugókkal szerelik a villákat, míg az EXC-k villájában is 0.50Nm/mm-es rugók vannak. 0.56-ra ill, kicsivel erősebbre cserélték őket és nagyon komoly változást említettek páran.
Szerintem neked is inkább errefelé érdemes tapogatóznod, a hátuljával valszeg kevésbé lesz problémád.

Szepy

zsore írta:
Na, megint nálam az enyém :D Remélem most, már tényleg okés [-o< Az ABS - ről annyit, hogy az enyém, sokkal később avatkozik be, mint az új 2007 - es gépé, ami eddig nálam volt. Azt figyeltem meg, hogy az én gépem, csak elsőre húzott vészféknél, simán megnyikkantja a gumit, míg az új gépével erre képtelen voltam :?: Most injektor csere volt nálam....Egyébként míg az új motor mindenben jobb volt, mint az enyém ( valahogy könnyebbnek, és kezesebbnek tűnt amit képtelen vagyok megmagyarázni, mert ugye csavarról csavarra azonos a két motor ( még a színe is :wink: )) , az én ABS - em viselkedése sokkal szimpatikusabb nekem, mert az már tényleg csak akkor avatkozik ba, ha nagyon tré a helyzet.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 27, 21:02 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Köszi, de amíg garis, addig nem buheráltatnám szaxervízen kívül semmilyen darabját nekije. Inkább nem repkedek vele akkorákat. ( Igazából nem is merek, csak játszom az eszem :lol: ) Most megint terepeztem vele, és sikerült begyűjteni egy hátsó defektet ( 100 - as szög a pusztában...), bal tükörlap eltört, jobb tükör tőből kitört ( csak a fékolajtartállyal együtt cserélhető, ilyen faszságot még nem is pipáltam :x ), jobb első index leszakadt :cry: , és még el sem estem....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 27, 21:58 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
zsore írta:
Köszi, de amíg garis, addig nem buheráltatnám szaxervízen kívül semmilyen darabját nekije. Inkább nem repkedek vele akkorákat. ( Igazából nem is merek, csak játszom az eszem :lol: ) Most megint terepeztem vele, és sikerült begyűjteni egy hátsó defektet ( 100 - as szög a pusztában...), bal tükörlap eltört, jobb tükör tőből kitört ( csak a fékolajtartállyal együtt cserélhető, ilyen faszságot még nem is pipáltam :x ), jobb első index leszakadt :cry: , és még el sem estem....


Ezt hogy sikerült összehoznod? :shock:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 27, 22:48 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
gencsydani írta:
zsore írta:
Köszi, de amíg garis, addig nem buheráltatnám szaxervízen kívül semmilyen darabját nekije. Inkább nem repkedek vele akkorákat. ( Igazából nem is merek, csak játszom az eszem :lol: ) Most megint terepeztem vele, és sikerült begyűjteni egy hátsó defektet ( 100 - as szög a pusztában...), bal tükörlap eltört, jobb tükör tőből kitört ( csak a fékolajtartállyal együtt cserélhető, ilyen faszságot még nem is pipáltam :x ), jobb első index leszakadt :cry: , és még el sem estem....


Ezt hogy sikerült összehoznod? :shock:


Amikor raktuk a teherautóba a motort, eltört a rámpának használt deszka, és vissza - kiesett a motor :cry:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség