KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 05, 12:40

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 42  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26, 15:48 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
harvester írta:
Én 200 üóránál bontattam meg a 450 blokkját, de hamar megbántam.. A hangos csörgésre/zörgésre szerintem általában csak a dugattyúcsere és a hajtóharcsere a megoldás, de az nagyon sok pénz! Ezek cseréje nélkül is marha sokba került az új tömítések, szimmeringek, vezérműlánc, kupplung miatt!


Miért bontottad meg? Kíváncsiságból? Mik voltak a tapasztalatok? Én SM szettel 12 üóránként, terepessel 15-20üóránként cserélek olajat. Minden második olajcserénél szelepellenőrzés, állítás. Azt hallottam, hogy simán kibírnak 200-300üót, ha rendesen van szervizelve és friss benne az olaj.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26, 16:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Mennyi egy tömítésszett? No meg a szétszedés költségei? Bár gondolom magadnak csinálnád.

Én kb. úgy számolnék, hogy ha a gép értékének kb. az 5%-nál nincs többe, akkor valahol 150-200 üó. között akkor is szétszedném ha nincs csörgés és megméregetném a cuccokat. Ekkor elég jól meg lehet becsülni, hogy adott darab még bírja-e annyi ideig, hogy érdemes legyen összerakni, vagy inkább csere legyen. Ez azt jelenti, hogy ha mondjuk valami ránézésre nem visel már el 100 üzemórát és nagyon kockázatos lehet a meghibásodása, akkor inkább cserélném, ha kevésbé problémás, akkor mondjuk 150 üzemóra alatti becsült élettartam esetén.

Én szeretem ha a vas megbízható és tudom mi dolgozik alattam, ezért bánnék ezzel ilyen szigorúan - már ha megtehetem.

Harvester: miért, ha nem szeded szét és javíttatod meg, akkor mi lett volna az alternatíva? Hajtani, amíg szétesik, aztán belökni a vasat az árokba olcsóbb? :)
Vagy eladni "megkímélt, csak hobbi célra használt" vasként?
Ha használod kopik, ha nem akarod/tudod ezt megfizetni, akkor szerintem olyan vasat kell nézni, aminek olcsóbb a fenntartása.
Eljön az a pont, amikor a felújítás többe kerül, mint a motor piaci értéke, lehet, hogy a te géped ezt már elérte, de én vagyok olyan kezdő, hogy kalkulálok a vas kopásával és ha éppen nem tudom a fenntartását kiköltségelni, akkor változtatok a szokásaimon és ha nehéz szívvel is, de ritkábban használom, vagy lemondok pl. a kajáról. :)

Szepy


mic71 írta:
harvester írta:
Én 200 üóránál bontattam meg a 450 blokkját, de hamar megbántam.. A hangos csörgésre/zörgésre szerintem általában csak a dugattyúcsere és a hajtóharcsere a megoldás, de az nagyon sok pénz! Ezek cseréje nélkül is marha sokba került az új tömítések, szimmeringek, vezérműlánc, kupplung miatt!


Miért bontottad meg? Kíváncsiságból? Mik voltak a tapasztalatok? Én SM szettel 12 üóránként, terepessel 15-20üóránként cserélek olajat. Minden második olajcserénél szelepellenőrzés, állítás. Azt hallottam, hogy simán kibírnak 200-300üót, ha rendesen van szervizelve és friss benne az olaj.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26, 22:37 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Az én gépemet most rakom össze hajtókarfelújjítás volt....40ből kijött új görgő persely, csap, meg a hajtókar főtengeyl szétnyomása szval minden....csak viszonyítási alap ként egy főtengely és hajtókar szétpréselése szakszervízben 10ezer forint!!! szval 40ből megúsztam meg 8ezer forint tömítés(két szaros tömítés nemértem miért ien rohadt drága :x ) kell hozzá csavarrögzítő 2zer forint körül van...elvileg az én gépem 200üzemórás de kétlem ugyanis a váltója eléggé kopott már...kellene cserélni a 4-3sebességet és a köztük lévő csúszó kereket is meg egy váltóvillát is, a vezérműláncom is eléggé megvan már nyúlva.... De ha egy normális ktm-rt nézünk érdemes 200óra után majd minden 100. óra után belenézni...általában a vezérműlánc 200óránként cserés a főtengelycsapágyak is kb meg ha egyszer szétszedtük cserélhetjük is..ezek 8ezer ft/db...illik a ballaszt súlyok csapágyait is cserélni hiszen őkis forognak mint a bolond:p gyűrűket is 200-300óránként kell cserélni....váltója jobb esetben 400óra után is kopásmentes kell hogy legyen...elvileg...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26, 22:38 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Szval 100üzemóránként oan 20-30ezer forintal számolhatunk....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26, 22:41 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
jah és a szelepek kopásáról sajnos nem túl sokat tudok:S de rendes szelepállítás mellett elég sokat kéne bírniuk....jah és a dugó is bazisokat bír...sztem 500óra felett....vagyis hallottam már oat...de ehez kell a rendszeres légszűrőmosás, olajcsere stb...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26, 22:42 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Jah ha már így belejöttünk kiváncsi lennék ki szokta cserélni a hidraulikus kuplung olajat, és a fékolajat, teleszkóp olajat...?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26, 22:43 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
adamo írta:
Jah ha már így belejöttünk kiváncsi lennék ki szokta cserélni a hidraulikus kuplung olajat, és a fékolajat, teleszkóp olajat...?


Jelentem én :) 1 hónapja volt csere. A telóba már kezdett szmötyis lenni. A kuplungé már fekete volt.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26, 23:24 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Nagyon helyes!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 27, 9:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
mic71 írta:
adamo írta:
Jah ha már így belejöttünk kiváncsi lennék ki szokta cserélni a hidraulikus kuplung olajat, és a fékolajat, teleszkóp olajat...?


Jelentem én :) 1 hónapja volt csere. A telóba már kezdett szmötyis lenni. A kuplungé már fekete volt.


LC8-on 15e km-ként van előírva a telóolaj csere és addigra el is koszolódik rendesen, de ez ugye nem kifejezetten terepvas.
A kuplungolajat évente cserélem, addigra bőven befeketedik, az anyagköltsége szerintem nincs 200Ft és megvan 15 perc alatt.

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: EXC tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 27, 10:07 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 máj. 09, 16:03
Hozzászólások: 72
Motorom, eddigi tapasztalataim:
450 EXC, 2003-as gyártmány, de 2004-es modell.
50 üórásan vettem a gépem tavaly márciusban, és 200 üóráig hajtottam megbontás nélkül, 90%-ban terepen. Olaj-/szűrőcsere, légszűrőmosás volt rendszeresen, a szelepeket én 2-szer állíttattam be a 200 üóráig, 100-nál a kipuffszelepek kicsit már beültek, 160-nál alig kellett utánuk állítani (a megbontásnál KTM-szervizes barátom becsiszolta a szelepeket). Előtte kerékcsapágyat kellett cserélnem + gumikat, láncot, lánckereket.
Azért bonttattam meg a blokkot, mert zavart a "csörgés", de sajnos ez a felújítás után is megmaradt - valszeg a hajtókar, de az is lehet, hogy nagyon zavarja a fülem a szelephang! :D
Amik cserélve lettek: szimmeringek, a legtöbb csapágy, kupplung (a "nyikkanások" miatt, de a régi is tökéletes állapotban van, csak az egyik lamella kezdett "kékülni"), vezérműlánc, o-gyűrűk, tömítések, csapszeg, gyűrűk.
Azóta is tökéletesem működik, mint előtte, csak a csörgés és a minimális olajszivárgás zavar kicsit a hengerfejnél (a vízpumpánál, ahol a vizet meg az olajat az a 2 szimmering + o-gyűrű választja el egymástól - de valszeg ez azért van, mert a gyárinál több olajat raktam bele, és hidegen kb az ablak feléig van). Ja meg a kacsafarok, mert letörött! Most a hátamon hordom a rendszámot.. :evil: 3 hete a legszűrőház is beszakadt egy kicsit gondolom valami kőtől a hátsó kerék fölött, de a Henkel kültéri vízálló ragasztószalag gyorsan meggyógyította! :twisted:
A gyári Brembo fékpofákra is most ért rá a csere, 230 üóránál! Asszem csak ilyet veszek majd bele, nálam marha jól bírták!
A fék-/kupplung-/telóolajcsere következik a héten valamikor.
Szal a gépem rendesen (és rendszeresen) karbantartott, de valószínűleg elég lett volna a gyűrűket, vezérműláncot, szimmeringeket, kupplungcsapágyakat cserélni eddig a blokkban, simán bírta volna 300 üóráig úgy is, nagy hajtások közepette!
Amíg nem csattog, zörög a blokk, nem érdemes megbontani, szerintem! Bár vásárlás után lehet nem árt, főleg ha nem lehet leellenőrizni a gépet :?

_________________
Superduke 990 2006


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: EXC tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 27, 10:17 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ja, így érthető. Kinyitottad, ráköltöttlk és a zaj megmaradt. :|
Az meg nem annyira megnyugtató, hogy most egy felújítottan csörgős géped van.

Szepy

harvester írta:
Motorom, eddigi tapasztalataim:
450 EXC, 2003-as gyártmány, de 2004-es modell.
50 üórásan vettem a gépem tavaly márciusban, és 200 üóráig hajtottam megbontás nélkül, 90%-ban terepen. Olaj-/szűrőcsere, légszűrőmosás volt rendszeresen, a szelepeket én 2-szer állíttattam be a 200 üóráig, 100-nál a kipuffszelepek kicsit már beültek, 160-nál alig kellett utánuk állítani (a megbontásnál KTM-szervizes barátom becsiszolta a szelepeket). Előtte kerékcsapágyat kellett cserélnem + gumikat, láncot, lánckereket.
Azért bonttattam meg a blokkot, mert zavart a "csörgés", de sajnos ez a felújítás után is megmaradt - valszeg a hajtókar, de az is lehet, hogy nagyon zavarja a fülem a szelephang! :D
Amik cserélve lettek: szimmeringek, a legtöbb csapágy, kupplung (a "nyikkanások" miatt, de a régi is tökéletes állapotban van, csak az egyik lamella kezdett "kékülni"), vezérműlánc, o-gyűrűk, tömítések, csapszeg, gyűrűk.
Azóta is tökéletesem működik, mint előtte, csak a csörgés és a minimális olajszivárgás zavar kicsit a hengerfejnél (a vízpumpánál, ahol a vizet meg az olajat az a 2 szimmering + o-gyűrű választja el egymástól - de valszeg ez azért van, mert a gyárinál több olajat raktam bele, és hidegen kb az ablak feléig van). Ja meg a kacsafarok, mert letörött! Most a hátamon hordom a rendszámot.. :evil: 3 hete a legszűrőház is beszakadt egy kicsit gondolom valami kőtől a hátsó kerék fölött, de a Henkel kültéri vízálló ragasztószalag gyorsan meggyógyította! :twisted:
A gyári Brembo fékpofákra is most ért rá a csere, 230 üóránál! Asszem csak ilyet veszek majd bele, nálam marha jól bírták!
A fék-/kupplung-/telóolajcsere következik a héten valamikor.
Szal a gépem rendesen (és rendszeresen) karbantartott, de valószínűleg elég lett volna a gyűrűket, vezérműláncot, szimmeringeket, kupplungcsapágyakat cserélni eddig a blokkban, simán bírta volna 300 üóráig úgy is, nagy hajtások közepette!
Amíg nem csattog, zörög a blokk, nem érdemes megbontani, szerintem! Bár vásárlás után lehet nem árt, főleg ha nem lehet leellenőrizni a gépet :?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: EXC tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 27, 10:29 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 máj. 09, 16:03
Hozzászólások: 72
KTMSzepy írta:
Ja, így érthető. Kinyitottad, ráköltöttlk és a zaj megmaradt. :|
Az meg nem annyira megnyugtató, hogy most egy felújítottan csörgős géped van.

Szepy


Hát igen, télen hajtókarcsere, talán még dugattyú is..
A hajtókarfejújítás mennyire biztonságos amúgy? Meg tudják perselyezni rendesen? Vagy csere 90e Ft-ért? :cry:

_________________
Superduke 990 2006


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 27, 12:55 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Majd írom a tapasztalataimat hogy mennyire jó. Már csinálták ismerősnek 97es husaberg 600ban neki 3éve megy a karral. Meg 525sx 2003as fél éve megy hiba nélkül. Rendesen megtudják perselyeztetni, új görgő(olcsóbban mint a gyári de gyári!) új csap, még ha a hajtókar is sérült azt is megtudják oldani, kiesztergálják elküldik megedzeni és nagyobb persely bele.Benne van a 40ben a centírozás is meg minden... Szval azt mondják tartós majd kiderül...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 29, 23:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
Egy ideje csörgös hangot lehet hallani a blokkból, 200 üó. körül jár most a gép. A szelepek adhatnak ilyen hangot? És a vezérműláncot mennyinél kell spanolni? :?

_________________
EXC 450 '03


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 30, 8:11 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 13, 17:20
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Siófok
rx: a vez.ánc automatikusan feszíti magát, amikor végleg kinyúlik, na akkor csere. a feszítőnél meg tudod nézni, hogy áll (hányat kattan)

FoX: szelephézagoláson túl vagyok, a szemem előtt állították 0,12 az összeset hidegen, kérdeztem nem-e szokták nagyobbra (0,14-0,15) de megnyugtattak, hogy jó a 0,12 :) (gyári könyvben is ennyi van) kb. 30-40 óra múlva ismét sasolás és állítás
nekem is előjött a szép kis szelephang, semmi gáz, ez ilyen... gyanítottam is, hogy túl csendes a blokk...he-he-he :)
volt még gyertyacsere, hűtővízcsere, Dunaföldvári KTM-et mindenkinek ajánlom 100%-ig korrektek és a szerelő is szuper!

nézegettem az új blokkos EXC-t és kiderítettem, hogy a két vez.tengelyes blokk teljesen új fejlesztés, pl. szelephézagait már "korongokkal" kell állítani (csakúgy, mint a Honda CRF, Yamaha YZF, Suzuki RMZ) sokkal korszerűbb megoldás és jobban bírja a strapát, DE! bonyolultabb(vezérlés szétakasztása) és a korongok is drágábbak (HONDA-1600/db)...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 30, 11:12 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
ImI írta:
rx: a vez.ánc automatikusan feszíti magát, amikor végleg kinyúlik, na akkor csere. a feszítőnél meg tudod nézni, hogy áll (hányat kattan)

FoX: szelephézagoláson túl vagyok, a szemem előtt állították 0,12 az összeset hidegen, kérdeztem nem-e szokták nagyobbra (0,14-0,15) de megnyugtattak, hogy jó a 0,12 :) (gyári könyvben is ennyi van) kb. 30-40 óra múlva ismét sasolás és állítás
nekem is előjött a szép kis szelephang, semmi gáz, ez ilyen... gyanítottam is, hogy túl csendes a blokk...he-he-he :)
volt még gyertyacsere, hűtővízcsere, Dunaföldvári KTM-et mindenkinek ajánlom 100%-ig korrektek és a szerelő is szuper!

nézegettem az új blokkos EXC-t és kiderítettem, hogy a két vez.tengelyes blokk teljesen új fejlesztés, pl. szelephézagait már "korongokkal" kell állítani (csakúgy, mint a Honda CRF, Yamaha YZF, Suzuki RMZ) sokkal korszerűbb megoldás és jobban bírja a strapát, DE! bonyolultabb(vezérlés szétakasztása) és a korongok is drágábbak (HONDA-1600/db)...


Nekem ugye 0,10 a szívó meg 0,15 a kipufogó, amit az okosok szerint azért jó beállítás mert ha kisebb a szívó szelepek hézaga akkor nagyobbat nyitnak, több levegőt kap a keverék, jobb az égés és kicsit mélyebb a hangja. A kipuff szelepek meg mivel nagyobbak kisebbet nyitnak, ezért a kiáramló gáz kisebb résen süvít ki az égéstérből jobban tisztul a szelep és kisebb az esélye hogy beégjenek azaz hogy még azélőtt nyissanak hogy a durranás megtörténne.
Nekem eszonták...

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 30, 13:22 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 13, 17:20
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Siófok
biztos igazuk van... csak azt nem értem, akkor a gyári könyvbe miért nem így irják le... :?: mind1 :!:

csak egy felvetés: nekem a szívó szelepen alig volt hézag, a kipufon meg túl nagy volt. ha neked hamarabb nyit a kipufod, akkor nem kerül v.mennyi anyag a kipuf részbe és az ott ég el :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 30, 16:32 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Nemnem imi...gondold át mégegyszer....az nem lehet... Meg fox-nak melegen állították a szelepeket, ezis befolyásolhatja....nomeg a gyár azt a szelephézagot javasolja..jó..és akkor a karbin a versenybeállítások? szval ezis olyan...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 30, 20:24 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
ImI írta:
biztos igazuk van... csak azt nem értem, akkor a gyári könyvbe miért nem így irják le... :?: mind1 :!:

csak egy felvetés: nekem a szívó szelepen alig volt hézag, a kipufon meg túl nagy volt. ha neked hamarabb nyit a kipufod, akkor nem kerül v.mennyi anyag a kipuf részbe és az ott ég el :?:


A nagy tévedés ott van hogy attól nem nyit hamarabb hogy más a hézag... csak kisebbet nyit. (ugye ha a hézag nagyobb kisebbet nyit)
Attól nyit hamarabb hogyha más a vezérlőtengely. Logisch...ja?

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 31, 7:16 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 13, 17:20
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Siófok
Fox: bocs abban igazad van, hogy nem nyit hamarabb...rosszul fejeztem ki magam...
adamo: melegen??? na ilyet még nem hallottam... karbin versenybeállítás? érdekes... mondjuk ha kap egy tunying rendszert, más vez.tengelyt...stb. ilyen esetben hallottam karbi átfúvókázáskor, tű állításon meg egy csomó extra cuccról de egy széria EXC-nél??? mind1! de nem vitatkozok mindenkinek igaza van! egyébként is mindenki azt csinál amit akar! :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 31, 9:00 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Pont úgy van versenybeállítás mint ahogy az exc-ből tudnak csinálni 12kw-os teljesítményű gépet a vizsgára...

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 31, 9:44 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 13, 17:20
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Siófok
abszolult igazad van!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 31, 16:21 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
:lol: :lol: :lol: :lol:
1 a lényeg! Állitanom kell a szelephézagon! 8)

_________________
EXC 450 '03


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 31, 17:58 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 okt. 11, 9:49
Hozzászólások: 96
Tartózkodási hely: Csongrád megye
Tudom nem idevaló,de van egy Sos eladó Scorpion sportdobom SX EXC 400-450-525 motorokhoz. Ha valakit érdekel holnap Pesten vagyok,kép a kereskinál topicban.

_________________
06-20-544-4503


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 02, 9:47 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 12:59
Hozzászólások: 42
Egy kis segítség kéne! 450 EXC-nél mi az amit az oljaon és a szűrőn kívül meghatározott km-enként cserélni kell vagy érdemes??? (mint pl autóknál 60.000-ként gyertya, üzemanyagszűrő......)
Kö9szio előre is a segítséget!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 02, 11:46 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 máj. 09, 16:03
Hozzászólások: 72
s8audi írta:
Egy kis segítség kéne! 450 EXC-nél mi az amit az oljaon és a szűrőn kívül meghatározott km-enként cserélni kell vagy érdemes??? (mint pl autóknál 60.000-ként gyertya, üzemanyagszűrő......)
Kö9szio előre is a segítséget!!!


Nézd meg az oldal közepét/alját:
http://duke.uw.hu/

Itt megtalálod a géped könyvét pdf-ben.

_________________
Superduke 990 2006


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 02, 20:00 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Amúgy EXC-be ha jó gyertya van olyan 8ezret lazán elmegy elvileg. Gyakorlatilag ha kicsit megbontod a gépet érdemes kicserélni
3500ért

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 03, 8:35 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 12:59
Hozzászólások: 42
Köszi az infokat és a linket!!!!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 03, 9:44 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 máj. 09, 16:03
Hozzászólások: 72
Fox írta:
Amúgy EXC-be ha jó gyertya van olyan 8ezret lazán elmegy elvileg. Gyakorlatilag ha kicsit megbontod a gépet érdemes kicserélni
3500ért


Nekem 1500 vagy 1700 Ft volt a gyári NGK gyertya kis kedvezménnyel, már nem emlékszem pontosan! :twisted:
Amúgy 2000 Ft körül lett volna..

_________________
Superduke 990 2006


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 03, 11:30 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Mer van péz ismerősökre meg kedvezményekre... :x
:roll: :D

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 03, 13:20 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 júl. 05, 18:30
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Debrecen
Sziasztok!

A KTM supermoto szett mindegyik típusba jó?
Mert láttam 525-ösét ami eladó és az jó a 125-ös exc-be is?
És mekkora hátsó f.kerék fog különbséget bír el az adott lánc?
Első tárcsából érdemesebb nagyobbat tenni a supermoto felnire, vagy jó a gyári is?(csak hogy ne kelljen mindig toldót beszerelni)

_________________
!!!!!!!!!!Van egy ELADÓ Gilera dna 50-esem!!!!!!!!!!!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 03, 15:14 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
HI! Sztem nemlesz jó... de ez az én megítélésem. Típustól és évjárattól függően eltérőek az agyak és az egész felfogatás.
Érdemesebb nagyobb tárcsát tenni, főleg sm szettre...én nemvok megelégedve a gyári tárcsákkal még endurózásra használva sem. De kiváncsi vagyok mások véleményére is :roll:

_________________
EXC 450 '03


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 04, 11:49 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 okt. 11, 9:49
Hozzászólások: 96
Tartózkodási hely: Csongrád megye
robert89 írta:
Sziasztok!

A KTM supermoto szett mindegyik típusba jó?
Mert láttam 525-ösét ami eladó és az jó a 125-ös exc-be is?
És mekkora hátsó f.kerék fog különbséget bír el az adott lánc?
Első tárcsából érdemesebb nagyobbat tenni a supermoto felnire, vagy jó a gyári is?(csak hogy ne kelljen mindig toldót beszerelni)


Jó,legalábbis a 2003 utániak ugyanolyanok. Mármint az exc és az sx széria

_________________
06-20-544-4503


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 04, 15:00 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
2003előttiek vékonyagyasok 03utániak vastag agyasok. 125sx-ben viszont úgy tudom vékonyabb felni van...de lehet csak a gumi vékonyabb....nemtom..:S Tárcsa meg igencsak elkell rá supermotyóhoz...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: szelep
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 04, 18:26 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 30, 16:10
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: solymár
Hali mindenkinek!
Szeretném a segítségeteket kérni, szelepállítás ügyben!
2006 450 exc, nem értem, hogy beállítom hidegen 0,13 a szívót és a kipufogót, majd beindítom gyönyörű hangja van, megy...stb, pár km után leállítom és a következő indításnál megint elkezd kopogni a szelep, utána állítottam majd ugyan ezt játsza el már 3 egymás után?!Próbáltam 0,10 szívót és 0,15 a kipufogót, ahogy már olvastam az elöttem szólóknál de az sem segít!Valaki megtudná mondani mi lehet a gond?Előre is köszi!
Üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 04, 20:42 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Rákontráztál a csavarra rendesen? Figyelni kell a szelephézagon felüli kotyogást is.
Meg nekem is azt mondta mindenki hogy kerepelnie kell kicsit. Nade ebbe aza fura hogy egyszer csinálja egyszer nem. Érdekes. :?

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: köszi:)
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 04, 23:21 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 30, 16:10
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: solymár
Köszönöm a segítséget Fox!:)
Tudod mi a legfurcsább számomra, hogy ma megint utána állítottam, eleinte megint szép volt minden, majd megjött a szelephang megint... fél napra leállítottam és indulás után megint könig volt minden, majd megint elkezdte... pedig melegen még be is kéne tágulnia, nem?...még kisebb hézagok, stb...de az biztos hogy rendesen lekontráztam, szal nem tom... holnap kezdem előről:D!Mégegyszer köszi!
Hali


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 05, 9:18 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Igen de ha kisebb a szelephézag, akkor pont hogy nagyobbat nyit vmenyivel a szelep, mivel felülvezérelt.

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 05, 9:56 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
0.7-0.8 ra állítsd és ellenőrízd kicsit sűrűbben. de ne naponta:) mondjuk havonta,ha minden héten használod legalább kétszer.

miért van az hogy 2t nél nem kell ezzel foglalkozni?????(ezzel se!) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 05, 11:08 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Gabesz biztos ez? 0,7 meg 0,8 az nagyon nagyon sok a gyárihoz képest ami 0.13 elvileg. Az tizenhárom század és az elég messze van a hét tizedhez.
SZVSZ

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: :)
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 05, 21:18 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 30, 16:10
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: solymár
Köszönöm srácok, az volt amit a Fox mondott , hogy nem vettem annyira szorosan és így lehetett nagyobb, ma jó szorosra vettem és olyan jól sikerült, hogy be sem akartam rugni csak olajcsere után áttekerni lassan a berugókarral és beröfent simán :), még meg is lepődtem!!:)
....Gabesz meg szerintem 0,07-0,08 akart írni csak kimaradt a nulla:)...de 2t-nél ez nem számít :-D:-D:-D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 05, 22:31 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Akko jólett aza fontos!

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 06, 10:58 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
jaja...egykét nulla ide oda... mi annó szűkebbre vettük ,ezálltal tökéletesebben járt a motor ill. sokkal csendesebben. viszont sűrűbb ellenőrzést igényelt a kissebb hézag!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 06, 12:33 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Hát srácok még mindig vacilálok hogy 525 vagy 450EXC :wink: Nekem mind a kettő bejön karakterisztikára de a 450szerintem terepen jobb meg pályán,az 525 pedig utcán meg hosszab enduro túrán.Na én mindet csinálom csak van ahol kevesebbet megyek.Utcán jobbnak látom az 525-öt és szeretnék is nyaranként kicsit supermotozni de erdőbe is sokat járok..Áh kurva életbe nehéz választani 8)

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 06, 12:37 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Még egy kérdés!Honnan tudjátok meg hogy rossz a szelephézag?Havonta kell állítgatni?És mit hallasz a motoron ha szarul van beállítva?Nekem 2T-m volt sokáig és nem vágom ezt a témát.Igaz tavaly beállították a szelepeket de azóta már el tellt egy kis idő :wink:

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 06, 13:21 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
BUGIC írta:
Hát srácok még mindig vacilálok hogy 525 vagy 450EXC :wink: Nekem mind a kettő bejön karakterisztikára de a 450szerintem terepen jobb meg pályán,az 525 pedig utcán meg hosszab enduro túrán.Na én mindet csinálom csak van ahol kevesebbet megyek.Utcán jobbnak látom az 525-öt és szeretnék is nyaranként kicsit supermotozni de erdőbe is sokat járok..Áh kurva életbe nehéz választani 8)


450 királyság!!! :lol: :lol: :lol:

_________________
EXC 450 '03


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 06, 17:46 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
BUGIC írta:
Még egy kérdés!Honnan tudjátok meg hogy rossz a szelephézag?Havonta kell állítgatni?És mit hallasz a motoron ha szarul van beállítva?Nekem 2T-m volt sokáig és nem vágom ezt a témát.Igaz tavaly beállították a szelepeket de azóta már el tellt egy kis idő :wink:


Minden második olajcserénél ajánlatos ellenőrizni, beállítani, általában kicsi ilyenkor már a hézag. Tehát 30-40 üzemóránként.
Hallani semmit sem hallassz belőle, csak ha már gond van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 06, 20:00 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
BUGIC írta:
Hát srácok még mindig vacilálok hogy 525 vagy 450EXC :wink: Nekem mind a kettő bejön karakterisztikára de a 450szerintem terepen jobb meg pályán,az 525 pedig utcán meg hosszab enduro túrán.Na én mindet csinálom csak van ahol kevesebbet megyek.Utcán jobbnak látom az 525-öt és szeretnék is nyaranként kicsit supermotozni de erdőbe is sokat járok..Áh kurva életbe nehéz választani 8)


Ne variáljad már annyit!!!! :D :D Vegyél valamit,aztán irány az erdő!!!!!! Egyébként a 450 is van olyan jó hosszú túrán,mint az 525.Nagyon kevés helyen tudod kihasználni az 525 nyomaték többletét.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 06, 21:29 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
ennyi...vegyél vmit és go....ameik jobb vétel azt vedd meg és kész...az enyém eladó:P:D450exc 2003 1milla


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 06, 22:11 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Á nem variálok :roll: Erdőben így is küldöm ne aggódjatok :D Csak le akarom cserélni a 350EXC-t.Az meg teljesen igaz hogy azt veszem ami jó állapotban és jó áron van 8) Ez egyértelmü :!: Legszívesebben vennék egy 525-öt meg egy 450-et is :evil: Na az lenne a baba 8)

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 42  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség