KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 22:25

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Következő

Kellene?
Igen 37%  37%  [ 15 ]
Nem 37%  37%  [ 15 ]
Még szép, soha többet másik típust! :) 27%  27%  [ 11 ]
Szavazatok száma : 41
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 06, 22:12 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
zorromoto írta:
Jut eszembe : tudtok egy nyomaték adatot mondani az elsö fogaskerék lehúzására?


Ja, 110 Nm, de az enyém most csak 90Nm-el van most lehúzva

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 13, 17:08 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Árgus szemekkel figyeltem a fogyasztást az elmúlt időszakban. 6 és 6,5 liter között mozog. Ez mondjuk nem a terep üzemmód, hanem a normál használat. Bár az utolsó tankolás, ami 15,17 liter lett 252,3 km kerek 6 literes fogyasztást adott úgy, hogy volt benne kis homokban csapatás, kifejezetten az élvezkedésre kihegyezve. Igaz a többi, mind aszfalt 70 és 120 között.Asszem ez kifejezetten jónak mondható. Ja,és a slusszpoén, hogy 252 kilométernél, még nem gyulladt ki a narancs lámpa.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 18, 11:14 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Rángatós 990 tulajok!

Célegyenesben a rendelésem, beszéltem velük szállítanak Magyarországra, kb. 10$ a postaköltség.
Jelentkezzen akinek kell!

Erről van szó, több visszajelzés alapján segített a problémán:

http://www.g2ergo.com/sitebody/tcs4t.shtml

Ha valaki érdekel írjon - 1 hét múlva tervezem a rendelést elküldeni.

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 18, 17:21 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Szepy, biztos meg tudnád mutatni, hogy rángat a 990, de az enyémnél - hiszed vagy nem - nem zavaró. Egyedül egyesben, alapjárat közelében rángatózik valóban zavaróan, de ez az üzemmód meglehetősen ritka. Akkor szerencsétlenkedtem csak így, amikor az eringen voltunk gyakorlónapon, és a szűk bólyákat kellett kerülgetni. Szóval írj már néhány sort légyszíves, hogy mikor tapasztalod ezt, hátha ráismerek.... :-k


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 18, 17:38 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Terepen, tartós, alacsony sebességnél (pl. földúton utazva) 60-70-ig a gyári áttétellel általában nem hagyja az ember 2-ben, hanem felvált mondjuk 4-ig. Így egyik sebességi fokozatnál sem tekergeted a gázt 1/4-nél jobban (minek? van erő és nyomaték benne bőven így is), ha egy kicsit is megrezzen a kezed a gázkaron, pl. útegyenetlenség miatt, máris záródik-nyitódik a befecskendezés... Ettől persze még jobban bakkecskézik, még jobban rázkódik a kezed, stb.
Ne azt próbáld, hogy aszfalton odafigyelve nyitod-zárod, azt simán megcsinálom én is rángatás nélkül.
Alacsony fordulaton, alacsony fokozatban próbálj egyenletes tempóban haladni nem figyelve a gázra. Ha közel van a gázkar pozíciója a zárt álláshoz, akkor a legkisebb rezdülés is elég neki, hogy zárjon és ezt megérzed magasabb fokozatban is.
Karbinál ez az átmenet a motorféküzem és a gázadás között annyira finom volt, hogy ilyen mm-es mozdulatokat nem vettél észre.

Ha tolod neki (akár rövidebb áttétellel), akkor nem érezhető, magasabb fordulatokon kevésbé durva a motorfék hatása, valszeg az injektor másképpen reagálja le, mint zárt pillangószelep állásnál, csukott gázkarral.

Szepy


zsore írta:
Szepy, biztos meg tudnád mutatni, hogy rángat a 990, de az enyémnél - hiszed vagy nem - nem zavaró. Egyedül egyesben, alapjárat közelében rángatózik valóban zavaróan, de ez az üzemmód meglehetősen ritka. Akkor szerencsétlenkedtem csak így, amikor az eringen voltunk gyakorlónapon, és a szűk bólyákat kellett kerülgetni. Szóval írj már néhány sort légyszíves, hogy mikor tapasztalod ezt, hátha ráismerek.... :-k


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 19, 8:36 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Köszi, majd tesztelem. Ennek ellenére, lehet, hogy valóban szerencsésebb a gépem az átlagnál ( a kezdeti kis botlásoktól eltekintve :wink: ) és kevésbé zavaróan jön elő ez a rángatózás, mint más szériáknál, nem tom. Vagy lehet, hogy az ijektor csere segített ezen is, bár nekem a régiekkel sem tűnt fel különösebben a dolog, pedig használom terepen is a vasat időnként. Na mindegy, majd figyelem. A fogyasztás viszont brutál jó. Úgy igaz, ahogy írtam, hihetetlenül finom ezzel a 95 evoval.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 19, 9:25 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Gyári dobok, gyári map, ugye?

Én OMV Carrera 95-öt szokok bele tölteni ha éppen arra járok.
Lehet, hogy kipróbálom a MOL-t is végszükség esetén de ódzkodom tőle erősen...

Szepy

zsore írta:
Köszi, majd tesztelem. Ennek ellenére, lehet, hogy valóban szerencsésebb a gépem az átlagnál ( a kezdeti kis botlásoktól eltekintve :wink: ) és kevésbé zavaróan jön elő ez a rángatózás, mint más szériáknál, nem tom. Vagy lehet, hogy az ijektor csere segített ezen is, bár nekem a régiekkel sem tűnt fel különösebben a dolog, pedig használom terepen is a vasat időnként. Na mindegy, majd figyelem. A fogyasztás viszont brutál jó. Úgy igaz, ahogy írtam, hihetetlenül finom ezzel a 95 evoval.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 19, 15:28 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Persze, minden gyári. Hiába, ezek a buta labanc mérnökök....A benzin 95 SHELL V POWER 292 ft/ liter, csak félrebeszéltem, de ez az én koromban asszem megbocsátható... :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 26, 19:19 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
38008 km futásteljesítmény, ma vittem el a gépet a "37500-as" szervizre. Most cseréltetek benne soron kívül levegőszűrőt, mert nagyon elhasználódott. Még minden alkatrész gyári a gépen, de az első és hátsó fékbetétek kezdik elérni azt a szintet, amikor már nem nyugodtam indulok el velük. Egyenlőre úgy tűnik az olajcserével enyhültek a kuplung gondok is, bár nem szűntek meg teljesen. Ezzel kapcsolatban egyet kell értenem Stunttal, ha 7500 km-ként ki van cserélve, akkor nem lesz vele gond. Én most már cserélni fogom, ha nagyon elvacakolok vele, akkor kb 15 perc alatt megvan. Gyártottam hozzá egy célszerszámot, ezzel pikk-pakk megy!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 26, 23:05 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
Az jutott eszembe hogy esetleg az otthoni "15 perces" szerelésekröl akinek van lehetösége csinálhatna videót hogy mindenki okuljon belöle.
(pl gumiszerelés,láncszerelés,olajcsere-légtelenítés,láncolajozó stb).
Majd ezeket be lehetne biggyeszteni a videók közé.
Persze minden tipus érdekes lehet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 27, 20:58 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
zorromoto írta:
Az jutott eszembe hogy esetleg az otthoni "15 perces" szerelésekröl akinek van lehetösége csinálhatna videót hogy mindenki okuljon belöle.
(pl gumiszerelés,láncszerelés,olajcsere-légtelenítés,láncolajozó stb).
Majd ezeket be lehetne biggyeszteni a videók közé.
Persze minden tipus érdekes lehet.


Ez nagyon jó ötlet, de nekem pl. nincs videom. :sorry:

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 13:27 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ez nem is rossz ötlet...

Lehet, hogy az Ath-val szervezett közös "tavaszi karbantartást" felvesszük? Egy videózik, amíg a másik csinálja. Persze kommentezve, mik lehetnek a gyakori hibák, stb...

Ha nincs ellenvetés, én szívesen vállalok ilyesmit. No nem mintha én lennék a szőke Hans a "szétszedjük az LC8 blokkot" videóból, csak éppen elég sokat ténykedtem már ilyen egyszerűbb "házkörüli" teendőkkel. :)

Egyszerűbb egy ilyen linket bevágni mindenki okulására, mint leírni 20e-szer ugyanazt.

Apropó, a többi típus (verseny-szúnyog szériák :) ) tulajainál még hasznosabb lenne ilyesmi. Szerintem pl. az ilyen "know-how" miatt érdemes klubtaggá válni.
(No meg a pörköltek... ;) ).

Szervezünk ilyen össznépi megmutatós alkalmakat esetleg? Persze szigorúan a barátságon innen! ;)

Rendes Hi8/D8/DV kamera kellene, szerintem a kis fejkamerák képe nem elég jó ehhez.

Nekünk van D8 kameránk, csak ott bonyolultabbak az utómunkák (nekem nincs gépre-másolós digit interfészem hozzá).

Szepy


zorromoto írta:
Az jutott eszembe hogy esetleg az otthoni "15 perces" szerelésekröl akinek van lehetösége csinálhatna videót hogy mindenki okuljon belöle.
(pl gumiszerelés,láncszerelés,olajcsere-légtelenítés,láncolajozó stb).
Majd ezeket be lehetne biggyeszteni a videók közé.
Persze minden tipus érdekes lehet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 29, 7:57 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
KTMSzepy írta:
Ez nem is rossz ötlet...

Lehet, hogy az Ath-val szervezett közös "tavaszi karbantartást" felvesszük? Egy videózik, amíg a másik csinálja. Persze kommentezve, mik lehetnek a gyakori hibák, stb...

Ha nincs ellenvetés, én szívesen vállalok ilyesmit. No nem mintha én lennék a szőke Hans a "szétszedjük az LC8 blokkot" videóból, csak éppen elég sokat ténykedtem már ilyen egyszerűbb "házkörüli" teendőkkel. :)

Egyszerűbb egy ilyen linket bevágni mindenki okulására, mint leírni 20e-szer ugyanazt.

Apropó, a többi típus (verseny-szúnyog szériák :) ) tulajainál még hasznosabb lenne ilyesmi. Szerintem pl. az ilyen "know-how" miatt érdemes klubtaggá válni.
(No meg a pörköltek... ;) ).

Szervezünk ilyen össznépi megmutatós alkalmakat esetleg? Persze szigorúan a barátságon innen! ;)

Rendes Hi8/D8/DV kamera kellene, szerintem a kis fejkamerák képe nem elég jó ehhez.

Nekünk van D8 kameránk, csak ott bonyolultabbak az utómunkák (nekem nincs gépre-másolós digit interfészem hozzá).

Szepy


zorromoto írta:
Az jutott eszembe hogy esetleg az otthoni "15 perces" szerelésekröl akinek van lehetösége csinálhatna videót hogy mindenki okuljon belöle.
(pl gumiszerelés,láncszerelés,olajcsere-légtelenítés,láncolajozó stb).
Majd ezeket be lehetne biggyeszteni a videók közé.
Persze minden tipus érdekes lehet.


:roll: Nos akkor kezdhetjük bemelegitésként az én vasammal (kuplung, fékolaj csere )
Digitalizáló kártya van .Digit kamerát is tudok szerezni. Szepy mikor kezdjük? :?: 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 30, 0:10 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Folyadékot is hozol? ;)

Ok, szerzek fecskendőt (előzőt ellopták a motorral együtt), egy kis gumicsővel megcsinálom újra a "szerszámot" és mehet a menet. :)

Szepy

zorromoto írta:
KTMSzepy írta:
Ez nem is rossz ötlet...

Lehet, hogy az Ath-val szervezett közös "tavaszi karbantartást" felvesszük? Egy videózik, amíg a másik csinálja. Persze kommentezve, mik lehetnek a gyakori hibák, stb...

Ha nincs ellenvetés, én szívesen vállalok ilyesmit. No nem mintha én lennék a szőke Hans a "szétszedjük az LC8 blokkot" videóból, csak éppen elég sokat ténykedtem már ilyen egyszerűbb "házkörüli" teendőkkel. :)

Egyszerűbb egy ilyen linket bevágni mindenki okulására, mint leírni 20e-szer ugyanazt.

Apropó, a többi típus (verseny-szúnyog szériák :) ) tulajainál még hasznosabb lenne ilyesmi. Szerintem pl. az ilyen "know-how" miatt érdemes klubtaggá válni.
(No meg a pörköltek... ;) ).

Szervezünk ilyen össznépi megmutatós alkalmakat esetleg? Persze szigorúan a barátságon innen! ;)

Rendes Hi8/D8/DV kamera kellene, szerintem a kis fejkamerák képe nem elég jó ehhez.

Nekünk van D8 kameránk, csak ott bonyolultabbak az utómunkák (nekem nincs gépre-másolós digit interfészem hozzá).

Szepy


zorromoto írta:
Az jutott eszembe hogy esetleg az otthoni "15 perces" szerelésekröl akinek van lehetösége csinálhatna videót hogy mindenki okuljon belöle.
(pl gumiszerelés,láncszerelés,olajcsere-légtelenítés,láncolajozó stb).
Majd ezeket be lehetne biggyeszteni a videók közé.
Persze minden tipus érdekes lehet.


:roll: Nos akkor kezdhetjük bemelegitésként az én vasammal (kuplung, fékolaj csere )
Digitalizáló kártya van .Digit kamerát is tudok szerezni. Szepy mikor kezdjük? :?: 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 30, 6:26 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Látogassatok meg engem, akár már ma! Van folyadék, fecsi hely. Dobjatok egy sms-t ma egész nap itthon vagyok.

KTMSzepy írta:
Folyadékot is hozol? ;)

Ok, szerzek fecskendőt (előzőt ellopták a motorral együtt), egy kis gumicsővel megcsinálom újra a "szerszámot" és mehet a menet. :)

Szepy

zorromoto írta:
KTMSzepy írta:
Ez nem is rossz ötlet...

Lehet, hogy az Ath-val szervezett közös "tavaszi karbantartást" felvesszük? Egy videózik, amíg a másik csinálja. Persze kommentezve, mik lehetnek a gyakori hibák, stb...

Ha nincs ellenvetés, én szívesen vállalok ilyesmit. No nem mintha én lennék a szőke Hans a "szétszedjük az LC8 blokkot" videóból, csak éppen elég sokat ténykedtem már ilyen egyszerűbb "házkörüli" teendőkkel. :)

Egyszerűbb egy ilyen linket bevágni mindenki okulására, mint leírni 20e-szer ugyanazt.

Apropó, a többi típus (verseny-szúnyog szériák :) ) tulajainál még hasznosabb lenne ilyesmi. Szerintem pl. az ilyen "know-how" miatt érdemes klubtaggá válni.
(No meg a pörköltek... ;) ).

Szervezünk ilyen össznépi megmutatós alkalmakat esetleg? Persze szigorúan a barátságon innen! ;)

Rendes Hi8/D8/DV kamera kellene, szerintem a kis fejkamerák képe nem elég jó ehhez.

Nekünk van D8 kameránk, csak ott bonyolultabbak az utómunkák (nekem nincs gépre-másolós digit interfészem hozzá).

Szepy


zorromoto írta:
Az jutott eszembe hogy esetleg az otthoni "15 perces" szerelésekröl akinek van lehetösége csinálhatna videót hogy mindenki okuljon belöle.
(pl gumiszerelés,láncszerelés,olajcsere-légtelenítés,láncolajozó stb).
Majd ezeket be lehetne biggyeszteni a videók közé.
Persze minden tipus érdekes lehet.


:roll: Nos akkor kezdhetjük bemelegitésként az én vasammal (kuplung, fékolaj csere )
Digitalizáló kártya van .Digit kamerát is tudok szerezni. Szepy mikor kezdjük? :?: 8)

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 30, 10:03 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
A mai nap sajna nem jo ,de jövöheten ha nektek is jo akkor hétvégén megejthetjük .A helyszínt még megbeszéljük,de köszi a lehetőséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 30, 21:32 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nemtom ti hogy csináljátok, én 2-3 hétnél előrébb esélytelen, hogy tervezzek... :(

Okt. 14 normális időjárás esetén megfelelne?

Szepy

zorromoto írta:
A mai nap sajna nem jo ,de jövöheten ha nektek is jo akkor hétvégén megejthetjük .A helyszínt még megbeszéljük,de köszi a lehetőséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 01, 8:48 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
KTMSzepy írta:
Nemtom ti hogy csináljátok, én 2-3 hétnél előrébb esélytelen, hogy tervezzek... :(

Okt. 14 normális időjárás esetén megfelelne?

Szepy

zorromoto írta:
A mai nap sajna nem jo ,de jövöheten ha nektek is jo akkor hétvégén megejthetjük .A helyszínt még megbeszéljük,de köszi a lehetőséget.


Előreláthatólag megfelel ,de addig még beszélünk úgyis.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 01, 20:53 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
zorromoto írta:
A mai nap sajna nem jo ,de jövöheten ha nektek is jo akkor hétvégén megejthetjük .A helyszínt még megbeszéljük,de köszi a lehetőséget.

7-én vasárnap jó! 6-a szombat nem ok. meg a 12-i hétvége sem ok.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 04, 20:18 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
http://cgi.ebay.de/KTM-Vergaseranlage-Luftfilter-950-LC-8-950-SM-oder-Adve_W0QQitemZ300157057343QQihZ020QQcategoryZ86754QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 07, 17:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
Szevasztok.

Sajnos nagyon rossz híreket kell bejelentsek.Tegnap az esti órákban az M0-on összetörtem magam és a motort is.Én egyben vagyok jo pár zuzodással megusztam.Velem volt az őrangyalom.(újraszülettem).
A moci nincs tul jó színben.A károk ezután lesznek felmérve,de elsőre úgy látszik hogy a váz ,teleszkop,kerék épp maradt .
Készítek majd egy listát az alkatrész igényekröl.Azt kérném töletek hogy ha tudtok segítsetek majd olyn dolgokban hogy pl( tank javítás, fényezés meg esetleg E-bay -röl cucc rendelés stb)

Elöre is köszönöm ! Vigyázzatok magatokra.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 07, 18:51 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
zorromoto írta:
Szevasztok.

Sajnos nagyon rossz híreket kell bejelentsek.Tegnap az esti órákban az M0-on összetörtem magam és a motort is.Én egyben vagyok jo pár zuzodással megusztam.Velem volt az őrangyalom.(újraszülettem).
A moci nincs tul jó színben.A károk ezután lesznek felmérve,de elsőre úgy látszik hogy a váz ,teleszkop,kerék épp maradt .
Készítek majd egy listát az alkatrész igényekröl.Azt kérném töletek hogy ha tudtok segítsetek majd olyn dolgokban hogy pl( tank javítás, fényezés meg esetleg E-bay -röl cucc rendelés stb)

Elöre is köszönöm ! Vigyázzatok magatokra.


Örülök hogy egyben vagy!
Mi történt?

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 07, 19:06 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
gencsydani írta:
zorromoto írta:
Szevasztok.

Sajnos nagyon rossz híreket kell bejelentsek.Tegnap az esti órákban az M0-on összetörtem magam és a motort is.Én egyben vagyok jo pár zuzodással megusztam.Velem volt az őrangyalom.(újraszülettem).
A moci nincs tul jó színben.A károk ezután lesznek felmérve,de elsőre úgy látszik hogy a váz ,teleszkop,kerék épp maradt .
Készítek majd egy listát az alkatrész igényekröl.Azt kérném töletek hogy ha tudtok segítsetek majd olyn dolgokban hogy pl( tank javítás, fényezés meg esetleg E-bay -röl cucc rendelés stb)

Elöre is köszönöm ! Vigyázzatok magatokra.


Örülök hogy egyben vagy!
Mi történt?


röviden:a belsö sávban egy auto vesztegelt nem tudni mi okbol( no háromszög , no vészvillogo.Egybefüggö kocsisor volt és normélis tempóban haladtunk. elöttem 3 auto vészfékezést hajtott végre .(ök csak összekoccantak)Elöttem egy Mercedes sprinter mert ami full dobozos volt és nem láttam át rajta.mindenki fékezett én is ,csak én nem tudtam megállni.A poen az az hogy amire feleszméltem és elöre mentem hogy mi a szitu addigra elindult az a lerobant autó.sajna nincs rendszám.mindenki meguszta egy koccal,én nem.Kb 8 méteres féknyomom van ami annál a tempónál nem vészes.A mocc hátsó lengővilláig eltűnt a sprinter alatt ,én meg csodával határos módon beestem a furgon és a válaszfal közé.Azt elmondhatom hogy kibaxott kemény azé ez a mocc.Sajnos olyan úgy beszorúlt hogy kb 4-5 óra alatt tudtuk kivadászni.Fogalmam sincs mennyi lesz de tuti egy jó darabig nuku moccolás.
Nincs esetleg kint valami KTM bontó féle?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 07, 19:10 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
zorromoto írta:
gencsydani írta:
zorromoto írta:
Szevasztok.

Sajnos nagyon rossz híreket kell bejelentsek.Tegnap az esti órákban az M0-on összetörtem magam és a motort is.Én egyben vagyok jo pár zuzodással megusztam.Velem volt az őrangyalom.(újraszülettem).
A moci nincs tul jó színben.A károk ezután lesznek felmérve,de elsőre úgy látszik hogy a váz ,teleszkop,kerék épp maradt .
Készítek majd egy listát az alkatrész igényekröl.Azt kérném töletek hogy ha tudtok segítsetek majd olyn dolgokban hogy pl( tank javítás, fényezés meg esetleg E-bay -röl cucc rendelés stb)

Elöre is köszönöm ! Vigyázzatok magatokra.


Örülök hogy egyben vagy!
Mi történt?


röviden:a belsö sávban egy auto vesztegelt nem tudni mi okbol( no háromszög , no vészvillogo.Egybefüggö kocsisor volt. elöttem 3 auto vészfékezést hajtott végre .(ök csak összekoccantak)Elöttem egy Mercedes sprinter mert ami full dobozos volt és nem láttam át rajta.mindenki fékezett én is ,csak én nem tudtam megállni.A poen az az hogy amire feleszméltem és elöre mentem hogy mi a szitu addigra elindult az a lerobant autó.sajna nincs rendszám.mindenki meguszta egy koccal,én nem.Kb 8 méteres féknyomom van ami annál a tempónál nem vészes.A mocc hátsó lengővilláig eltűnt a sprinter alatt ,én meg csodával határos módon beestem a furgon és a válaszfal közé.Azt elmondhatom hogy kibaxott kemény azé ez a mocc.Sajnos olyan úgy beszorúlt hogy kb 4-5 óra alatt tudtuk kivadászni.Fogalmam sincs mennyi lesz de tuti egy jó darabig nuku moccolás.
Nincs esetleg kint valami KTM bontó féle?



http://cgi.ebay.de/KTM-950-Adventure-in-Teile-eine-von-X-1000_W0QQitemZ270172661163QQihZ017QQcategoryZ25632QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Ezt nézd meg, hátha jó valamire


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 07, 19:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
szabcsab írta:
zorromoto írta:
gencsydani írta:
zorromoto írta:
Szevasztok.

Sajnos nagyon rossz híreket kell bejelentsek.Tegnap az esti órákban az M0-on összetörtem magam és a motort is.Én egyben vagyok jo pár zuzodással megusztam.Velem volt az őrangyalom.(újraszülettem).
A moci nincs tul jó színben.A károk ezután lesznek felmérve,de elsőre úgy látszik hogy a váz ,teleszkop,kerék épp maradt .
Készítek majd egy listát az alkatrész igényekröl.Azt kérném töletek hogy ha tudtok segítsetek majd olyn dolgokban hogy pl( tank javítás, fényezés meg esetleg E-bay -röl cucc rendelés stb)

Elöre is köszönöm ! Vigyázzatok magatokra.


Örülök hogy egyben vagy!
Mi történt?


röviden:a belsö sávban egy auto vesztegelt nem tudni mi okbol( no háromszög , no vészvillogo.Egybefüggö kocsisor volt. elöttem 3 auto vészfékezést hajtott végre .(ök csak összekoccantak)Elöttem egy Mercedes sprinter mert ami full dobozos volt és nem láttam át rajta.mindenki fékezett én is ,csak én nem tudtam megállni.A poen az az hogy amire feleszméltem és elöre mentem hogy mi a szitu addigra elindult az a lerobant autó.sajna nincs rendszám.mindenki meguszta egy koccal,én nem.Kb 8 méteres féknyomom van ami annál a tempónál nem vészes.A mocc hátsó lengővilláig eltűnt a sprinter alatt ,én meg csodával határos módon beestem a furgon és a válaszfal közé.Azt elmondhatom hogy kibaxott kemény azé ez a mocc.Sajnos olyan úgy beszorúlt hogy kb 4-5 óra alatt tudtuk kivadászni.Fogalmam sincs mennyi lesz de tuti egy jó darabig nuku moccolás.
Nincs esetleg kint valami KTM bontó féle?



http://cgi.ebay.de/KTM-950-Adventure-in-Teile-eine-von-X-1000_W0QQitemZ270172661163QQihZ017QQcategoryZ25632QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Ezt nézd meg, hátha jó valamire


történetesen pont azok hiányoznak amik nekem is szarrá mentek.

Amit tuti tudok: fejidom konzol,terelö plexi,kormány,fékcső,indexek,egyik oldalidom,fordulatszámmérő,az egyik első féktárcsa,a vizem is kifolyt (vagy kis tartály vagy hűtő),az egyik tank vékony csíkban kilukadt ez gondolom javítható.röviden ennyi és még nincs lebontva semmi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 07, 20:26 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
zorromoto írta:
röviden:a belsö sávban egy auto vesztegelt nem tudni mi okbol( no háromszög , no vészvillogo.Egybefüggö kocsisor volt és normélis tempóban haladtunk. elöttem 3 auto vészfékezést hajtott végre .(ök csak összekoccantak)Elöttem egy Mercedes sprinter mert ami full dobozos volt és nem láttam át rajta.mindenki fékezett én is ,csak én nem tudtam megállni.A poen az az hogy amire feleszméltem és elöre mentem hogy mi a szitu addigra elindult az a lerobant autó.sajna nincs rendszám.mindenki meguszta egy koccal,én nem.Kb 8 méteres féknyomom van ami annál a tempónál nem vészes.A mocc hátsó lengővilláig eltűnt a sprinter alatt ,én meg csodával határos módon beestem a furgon és a válaszfal közé.Azt elmondhatom hogy kibaxott kemény azé ez a mocc.Sajnos olyan úgy beszorúlt hogy kb 4-5 óra alatt tudtuk kivadászni.Fogalmam sincs mennyi lesz de tuti egy jó darabig nuku moccolás.
Nincs esetleg kint valami KTM bontó féle?


Uhh... :cry:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 07, 20:47 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Franc ! :( Örülök azonban, hogy ezt így le tudtad írni :!: :!: :!: Jobbulást !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 07, 21:21 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
zorromoto írta:
Szevasztok.

Sajnos nagyon rossz híreket kell bejelentsek.Tegnap az esti órákban az M0-on összetörtem magam és a motort is.Én egyben vagyok jo pár zuzodással megusztam.Velem volt az őrangyalom.(újraszülettem).
A moci nincs tul jó színben.A károk ezután lesznek felmérve,de elsőre úgy látszik hogy a váz ,teleszkop,kerék épp maradt .
Készítek majd egy listát az alkatrész igényekröl.Azt kérném töletek hogy ha tudtok segítsetek majd olyn dolgokban hogy pl( tank javítás, fényezés meg esetleg E-bay -röl cucc rendelés stb)

Elöre is köszönöm ! Vigyázzatok magatokra.


Bakker!!!
JOBBULÁST!!

Nézzük a dolgok jó oldalát! Ha nem sérültél meg vészesen, maradandóan, az már nagyon nagy szerencse! Kezed, lábad, fejed rendben? Mert akkor össze tudod rakni a gépet. sajna a bosszúság és a gond megvan, de legalább nem vagyunk kevesebben!! Ha lesz konkrét alkatrész lista, dobd fel a fórumra, aztán itt a tél folyamán talán meglesz minden és tavasszal vissza lehet ülni a gépre.
Szal sajnálom a balesetetedet, de a lényeg, hogy minden jó, ha a vége jó! :alcoholista:
Meg ott volt a :angyal:

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 08, 0:01 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Örülök, hogy megúsztad!

Hihetetlen, hogy így el tudjon tűnni egy baleset okozója... :(

Szepy

szabcsab írta:
zorromoto írta:
gencsydani írta:
zorromoto írta:
Szevasztok.

Sajnos nagyon rossz híreket kell bejelentsek.Tegnap az esti órákban az M0-on összetörtem magam és a motort is.Én egyben vagyok jo pár zuzodással megusztam.Velem volt az őrangyalom.(újraszülettem).
A moci nincs tul jó színben.A károk ezután lesznek felmérve,de elsőre úgy látszik hogy a váz ,teleszkop,kerék épp maradt .
Készítek majd egy listát az alkatrész igényekröl.Azt kérném töletek hogy ha tudtok segítsetek majd olyn dolgokban hogy pl( tank javítás, fényezés meg esetleg E-bay -röl cucc rendelés stb)

Elöre is köszönöm ! Vigyázzatok magatokra.


Örülök hogy egyben vagy!
Mi történt?


röviden:a belsö sávban egy auto vesztegelt nem tudni mi okbol( no háromszög , no vészvillogo.Egybefüggö kocsisor volt. elöttem 3 auto vészfékezést hajtott végre .(ök csak összekoccantak)Elöttem egy Mercedes sprinter mert ami full dobozos volt és nem láttam át rajta.mindenki fékezett én is ,csak én nem tudtam megállni.A poen az az hogy amire feleszméltem és elöre mentem hogy mi a szitu addigra elindult az a lerobant autó.sajna nincs rendszám.mindenki meguszta egy koccal,én nem.Kb 8 méteres féknyomom van ami annál a tempónál nem vészes.A mocc hátsó lengővilláig eltűnt a sprinter alatt ,én meg csodával határos módon beestem a furgon és a válaszfal közé.Azt elmondhatom hogy kibaxott kemény azé ez a mocc.Sajnos olyan úgy beszorúlt hogy kb 4-5 óra alatt tudtuk kivadászni.Fogalmam sincs mennyi lesz de tuti egy jó darabig nuku moccolás.
Nincs esetleg kint valami KTM bontó féle?



http://cgi.ebay.de/KTM-950-Adventure-in-Teile-eine-von-X-1000_W0QQitemZ270172661163QQihZ017QQcategoryZ25632QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Ezt nézd meg, hátha jó valamire


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 10, 11:25 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
KTMSzepy írta:
Örülök, hogy megúsztad!

Hihetetlen, hogy így el tudjon tűnni egy baleset okozója... :(

Szepy

szabcsab írta:
zorromoto írta:
gencsydani írta:
zorromoto írta:
Szevasztok.

Sajnos nagyon rossz híreket kell bejelentsek.Tegnap az esti órákban az M0-on összetörtem magam és a motort is.Én egyben vagyok jo pár zuzodással megusztam.Velem volt az őrangyalom.(újraszülettem).
A moci nincs tul jó színben.A károk ezután lesznek felmérve,de elsőre úgy látszik hogy a váz ,teleszkop,kerék épp maradt .
Készítek majd egy listát az alkatrész igényekröl.Azt kérném töletek hogy ha tudtok segítsetek majd olyn dolgokban hogy pl( tank javítás, fényezés meg esetleg E-bay -röl cucc rendelés stb)

Elöre is köszönöm ! Vigyázzatok magatokra.


Örülök hogy egyben vagy!
Mi történt?


röviden:a belsö sávban egy auto vesztegelt nem tudni mi okbol( no háromszög , no vészvillogo.Egybefüggö kocsisor volt. elöttem 3 auto vészfékezést hajtott végre .(ök csak összekoccantak)Elöttem egy Mercedes sprinter mert ami full dobozos volt és nem láttam át rajta.mindenki fékezett én is ,csak én nem tudtam megállni.A poen az az hogy amire feleszméltem és elöre mentem hogy mi a szitu addigra elindult az a lerobant autó.sajna nincs rendszám.mindenki meguszta egy koccal,én nem.Kb 8 méteres féknyomom van ami annál a tempónál nem vészes.A mocc hátsó lengővilláig eltűnt a sprinter alatt ,én meg csodával határos módon beestem a furgon és a válaszfal közé.Azt elmondhatom hogy kibaxott kemény azé ez a mocc.Sajnos olyan úgy beszorúlt hogy kb 4-5 óra alatt tudtuk kivadászni.Fogalmam sincs mennyi lesz de tuti egy jó darabig nuku moccolás.
Nincs esetleg kint valami KTM bontó féle?



http://cgi.ebay.de/KTM-950-Adventure-in-Teile-eine-von-X-1000_W0QQitemZ270172661163QQihZ017QQcategoryZ25632QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Ezt nézd meg, hátha jó valamire


Köszi mindenkinek.

Én is nagyon örülök hogy most írhatok nektek.
Az alkatrészlistát majd beírom a "keres kínál topikba "azt ha valaki hall valami eladó motyót azok közűl akkor azt megkérem jelezze nekem.


Előre is köszi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 27, 21:36 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Még mindig a fogyasztásnál tartok. De most karburátorral :D Imádom ! Most nem azért, mert éppen ez van, de tényleg sokkal finomabb, mint a 990 - es, az injektorral. Ez nem zabál úgy, mint a régi 950 - esem, sőt ! Normál használatnál ( még nem tépem a fülét annyira, még csak 1100 km - nél tartok ), átlag 6,2, 95 V Power - ből. Most adtam neki terepen, sok mély homok, sok váltás, bajusztépés, 110 km - re tankoltam erőltetve 7,8 litert. Az pont 7 lityóra jön ki 100 km estén :D :D :D Ráadásul olyan finom és kezes ez a motor, hogy az valami beszarás. Ha nem pusztítana le róla a szél nagy tempónál, aszondanám, hogy ez a világ leguniverzálisabb gépe. Valami parádés veszett jó motor ! 950 SER ha valaki nem tudná.... Ja egy hiba van. Ezt írta a Grillmayer is, amikor tesztelte Erzbergen, hogy soxor üreset vált a felfutóknál 4 - ből 3 - ba váltáskor. Velem úgyanúgy megcsinálta többször 3 - ból 2 - be is...Ez mi a franc :?: Állítólag erre sok tesztelő panaszkodott. Tényleg szar, amikor erő kéne, és egyszer csak eltűnik a hajtás.... Na mindegy, különben tényleg túl tökéletes lenne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 28, 9:17 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Az 11. havi MR-ben a 990 Adventure tartóstesztről van pár mondat. A lényege, hogy a benzinpumpa megadta magát és az új gyujtásszoftvertől bár jobban viselkedik a gép, a leállásos dolog nem szűnt meg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 28, 18:43 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Fingjuk nincs, hogy mi baja :!: Nekem is kínlódtak ugyanezzel a hibával. Volt szoftverfrissítés, imádkozás, miegymás. A harmadik nekifutásnál döntöttek úgy, hogy akkor most szépen sorban minden lehetséges fődarabot kicserélnek. Az injektorokkal kezdték. Szerencsére :idea: Azóta makulátlanul futott a paripa, jobb volt , mint új korában. Kíváncsi vagyok, hogy a motreves gépnél mikor jönnek rá a hiba okára.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 29, 17:18 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 26, 12:53
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Budapest
zsore írta:
Még mindig a fogyasztásnál tartok. De most karburátorral :D Imádom ! Most nem azért, mert éppen ez van, de tényleg sokkal finomabb, mint a 990 - es, az injektorral. Ez nem zabál úgy, mint a régi 950 - esem, sőt ! Normál használatnál ( még nem tépem a fülét annyira, még csak 1100 km - nél tartok ), átlag 6,2, 95 V Power - ből. Most adtam neki terepen, sok mély homok, sok váltás, bajusztépés, 110 km - re tankoltam erőltetve 7,8 litert. Az pont 7 lityóra jön ki 100 km estén :D :D :D


Nekem most a karbis kímélősen 8 városban, de az egyel ezelőtti tankolásnál 10liter volt pont, a legrövidebb út, amit megyek vele az 10km. Mondjuk országúton nekem is 7 alatt eszik, ha nem sietek, és az ezresek ennyit minimum megesznek alattam:)

_________________
LC8 SMR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 29, 21:44 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
rnie írta:
zsore írta:
Még mindig a fogyasztásnál tartok. De most karburátorral :D Imádom ! Most nem azért, mert éppen ez van, de tényleg sokkal finomabb, mint a 990 - es, az injektorral. Ez nem zabál úgy, mint a régi 950 - esem, sőt ! Normál használatnál ( még nem tépem a fülét annyira, még csak 1100 km - nél tartok ), átlag 6,2, 95 V Power - ből. Most adtam neki terepen, sok mély homok, sok váltás, bajusztépés, 110 km - re tankoltam erőltetve 7,8 litert. Az pont 7 lityóra jön ki 100 km estén :D :D :D


Nekem most a karbis kímélősen 8 városban, de az egyel ezelőtti tankolásnál 10liter volt pont, a legrövidebb út, amit megyek vele az 10km. Mondjuk országúton nekem is 7 alatt eszik, ha nem sietek, és az ezresek ennyit minimum megesznek alattam:)


10 lityi ? :shock: Az igen. Bár az igaz, hogy én nem napi használatban nyomom, kis, városi etapokon, hanem egyszerre megyek sokat, jellemzően külterületen. Mondjuk az is igaz, hogy a feka 950 - emmel is ugyanígy jártam, és az elmebeteg fogyasztásokat produkált. Ilyen állapotban voltam tőle : :furesz: Meg ilyenbe : :fejetfalba:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 31, 10:51 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 26, 12:53
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Budapest
zsore írta:

10 lityi ? :shock: Az igen. Bár az igaz, hogy én nem napi használatban nyomom, kis, városi etapokon, hanem egyszerre megyek sokat, jellemzően külterületen. Mondjuk az is igaz, hogy a feka 950 - emmel is ugyanígy jártam, és az elmebeteg fogyasztásokat produkált. Ilyen állapotban voltam tőle : :furesz: Meg ilyenbe : :fejetfalba:


A 10-es az csak akkor játszik, amikor száraz az út, és van tapadás:) Nedves, hideg aszfalton nem szeretek egykerekezni:))) Biztos az a gond, h erőből veszem fel és tartom fenn, a karbisok olyankor sokkal többet esznek, mint az injektorosok, lehet, elfolyik a benzin?:)

_________________
LC8 SMR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 31, 16:10 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
rnie írta:
Nedves, hideg aszfalton nem szeretek egykerekezni:)))


Ezt úgy írod, mintha szárazon tudnál! :P
:twisted:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 31, 17:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
rnie írta:
Nedves, hideg aszfalton nem szeretek egykerekezni:)))


Ezt úgy írod, mintha szárazon tudnál! :P
:twisted:


Meg kell hogy védjem rniet. Nem írt olyat, hogy nedvesen vagy szárazon tud. Csak azt írta, hogy nedvesen nem szeret, de ettől függetlenül még szárazon szerethetne :twisted:

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 31, 18:29 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 26, 12:53
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Budapest
mic71 írta:
gencsydani írta:
rnie írta:
Nedves, hideg aszfalton nem szeretek egykerekezni:)))


Ezt úgy írod, mintha szárazon tudnál! :P
:twisted:


Meg kell hogy védjem rniet. Nem írt olyat, hogy nedvesen vagy szárazon tud. Csak azt írta, hogy nedvesen nem szeret, de ettől függetlenül még szárazon szerethetne :twisted:


Kösz mic:))) Ismerlek?:))))

_________________
LC8 SMR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 31, 18:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Lehet, hogy már találkoztunk :lol:

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 18, 11:14 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok !!!

Húúú jó rég voltam már erre, de most szerencsére sikerült átolvasnom a fórumot. :P
Sajnos ennél a cégnél ahol fuvarozok ünnepek elött mindig ez van, beindul a forgalom és nagyon ritkán vagyok otthon. November 2.-án pénteken motoroztam utoljára, de azt hiszem idén már elég is volt. Nagyon hideg van már ahhoz, másrészt spórolnom kell, márciusban lejár a motor müszakija + jön a kötelező szervíz is. :? :oops:

Üdv mindenkinek és legyetek rosszak! :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 feb. 19, 10:31 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
2250 km - nél járok a SER - val. Makulátlan, pedig használgatom ( persze kizárólag rendeltetésszerűen :wink: ). Elég rendes terepezés volt a 7végén. Fogyasztás 7,8 liter/ 100 km :!: Ez nem is KTM hanem Schaffhausen 950 SE R :D :D :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 20, 15:47 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Kötelező szervízben van a motorom végre, mindent megcsinálnak rajta!
Az első gumi is megvan, és péntek reggel megy műszaki vizsgára!
Ha minden igaz péntek délután mehetek érte! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 20, 20:03 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
:-) 41200 km gyári lánc a scotti prímán teszi a dolgát. A gép persze olyan mint Doxa, szerintem a lánc még simán elmegy 45 ezerig.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 20, 21:05 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Azé' mer úgy bánsz vele, mint ha a csajod lenne :lol: Kiváncsi leszek, hogy nekem mennyit bír majd a cucc...Asszem 25 - tel már elégedett lennék. Kenem én is minden bevetés után, ha 100 kilcsit megyek akkor is, persze én asszem kicsit másképpen használom mint te :wink: Szerintem a SER - en nagyobb kell, hogy legyen a lógása is a láncnak, mint az advencsöröken.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 21, 8:57 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
zsore írta:
Azé' mer úgy bánsz vele, mint ha a csajod lenne :lol: Kiváncsi leszek, hogy nekem mennyit bír majd a cucc...Asszem 25 - tel már elégedett lennék. Kenem én is minden bevetés után, ha 100 kilcsit megyek akkor is, persze én asszem kicsit másképpen használom mint te :wink: Szerintem a SER - en nagyobb kell, hogy legyen a lógása is a láncnak, mint az advencsöröken.


Háááát én a csajommal nem bánnék annyira finoman, mint a motorral!
:D

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: LC8 blokkvédő
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 21, 9:37 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 máj. 09, 16:03
Hozzászólások: 72
Nem tudja valaki, hol lehet LC8 kupplung- és gyújtásoldali karbon blokkvédőt kapni a gyárinál olcsóbban? Esetleg használt is érdekel, ha van valakinek! mail: harveszter kukac yahoo.com

_________________
Superduke 990 2006


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 blokkvédő
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 21, 18:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
harvester írta:
Nem tudja valaki, hol lehet LC8 kupplung- és gyújtásoldali karbon blokkvédőt kapni a gyárinál olcsóbban? Esetleg használt is érdekel, ha van valakinek! mail: harveszter kukac yahoo.com


sportmotor.hu fórumán van egy olyan topik hogy "Karbon a motoron", sztem ott érdeklődj.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 blokkvédő
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 21, 18:43 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 23, 16:30
Hozzászólások: 32
harvester írta:
Nem tudja valaki, hol lehet LC8 kupplung- és gyújtásoldali karbon blokkvédőt kapni a gyárinál olcsóbban? Esetleg használt is érdekel, ha van valakinek! mail: harveszter kukac yahoo.com


Hello

itt megtalálod:
http://www.carbon-performance.com/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 21, 21:24 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
zsore írta:
Azé' mer úgy bánsz vele, mint ha a csajod lenne :lol: Kiváncsi leszek, hogy nekem mennyit bír majd a cucc...Asszem 25 - tel már elégedett lennék. Kenem én is minden bevetés után, ha 100 kilcsit megyek akkor is, persze én asszem kicsit másképpen használom mint te :wink: Szerintem a SER - en nagyobb kell, hogy legyen a lógása is a láncnak, mint az advencsöröken.


Ha nagyobb a SER rugóútja, akkor valszeg a lánc belógása is nagyobb kell hogy legyen. A csajomat is megbecsülöm, 19 év surlódás után sincs nagy lógás........

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség