KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 15, 22:49

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 95 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: LC8 950 SM (R)
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 26, 18:02 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 26, 12:53
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Budapest
Jól láttam, hogyilyen topik még nincs?
Hányan vagyunk érdekeltek?

2. rnie 950 SM R

_________________
LC8 SMR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 950 SM (R)
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 27, 18:55 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
nah vegen kellett egy ketes hiru alaknak is regisztralnia, ha mar katejemet vett :evil:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 29, 10:21 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 23, 16:30
Hozzászólások: 32
2006 950 SM BLACK
22000 KM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: 950 SM
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 29, 12:01 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Sziasztok Márka és típustársak! :-)

Jómagam most ismerkedek a drágával, aki egy 2007-es 950 SM Black, 777km-rel.

JIM, úgy tűnik Te vagy a legtapasztaltabb! Várjuk az infokat! :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 29, 15:01 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 23, 16:30
Hozzászólások: 32
1000 KM önindító szabadonfutója kampec-tipushiba, 2007-re orvosolták, garis csere
kb 6000-9000 Km-ként olajszint ellenörző műanyag cső szétreped-ez is tipushiba (minden fórumon írják,szar anyagból van a cső,elfárad)

persze a kötelező szervizek, karbantartások

Eddig szerencsére csak ennyi...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 29, 17:12 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 26, 12:53
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Budapest
JIM írta:
1000 KM önindító szabadonfutója kampec-tipushiba, 2007-re orvosolták, garis csere
kb 6000-9000 Km-ként olajszint ellenörző műanyag cső szétreped-ez is tipushiba (minden fórumon írják,szar anyagból van a cső,elfárad)

persze a kötelező szervizek, karbantartások

Eddig szerencsére csak ennyi...


Nekem ezek szerencsére nem voltak, 8500km-ig, hiba sem. Autópályán ette az olajat, de az 3300km volt, 150-200 között:)

A szervízeknél telóolajcsere, szelepállítás volt már? Kuplungod bírja?:)

_________________
LC8 SMR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 30, 10:42 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 23, 16:30
Hozzászólások: 32
A kuplung rendben van eddig semmi baja, viszont már kétszer cserélve volt benne a folyadék, olyan szutykossá vált.
Hézagot még nem kellett állítani, de talán a következő szervizen már kell.
Telóolaj még nem volt cserélve.
Légszűrő csere volt 15000 nél.

150-200 között mennyire bírtad hosszútávon??
Én most emiatt rakom fel a 690-es plexijét...nem néz ki annyira gázul szerintem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 30, 10:44 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 23, 16:30
Hozzászólások: 32
Ja és a lánc az már a végét járja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 31, 10:48 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 26, 12:53
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Budapest
JIM írta:

150-200 között mennyire bírtad hosszútávon??
Én most emiatt rakom fel a 690-es plexijét...nem néz ki annyira gázul szerintem.


Franciaországtól hazáig jöttünk, 1200km, de pihentünk egyszer egy órát, különben 10 perces tankolások kb. óránként, az Lc8 miatt:) (a Varadero csak minden második alkalommal állt ki,meg a BMW is:)) az utazó volt 150-160 óra szerint, amikor lemaradtunk tankolás miatt, akkor akár egy óra is 180 körül. Két dolog kell: füldugó, hogy ne zavarjona szélzaj, és kitartás, csak az első 10 perc rossz ekkora tempónál, utána megtalálod a testtartást, ahol a szél segíti az izmokat:) (akinek van persze, én erőlködtem:))

_________________
LC8 SMR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 31, 14:28 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 23, 16:30
Hozzászólások: 32
"minden motor"-ba te írtad a cikket?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 31, 15:17 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 26, 12:53
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Budapest
JIM írta:
"minden motor"-ba te írtad a cikket?


jaja, az a motor amiről beszélek:)

_________________
LC8 SMR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 31, 18:21 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 23, 16:30
Hozzászólások: 32
Az jó túra lehetett...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 31, 18:29 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 26, 12:53
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Budapest
JIM írta:
Az jó túra lehetett...


Egynek jó volt:) Télen, ha nem lesz hó, megyek Bulgáriába, öcsém barátnője kint tanít, van szállás:) na nem mintha drága lenne amúgy....

ha esetleg jönne valaki...:)

_________________
LC8 SMR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 31, 21:14 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
JIM írta:
"minden motor"-ba te írtad a cikket?


fenéket, a korrektor :)

(nem, nalunk nem igy van, csak neha :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 08, 11:06 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 23, 16:30
Hozzászólások: 32
A markolatfűtés problémakört sikerült megoldani?
Én is gondolkodom rajta.
A gyárit próbáltad, vagy valami más tipust?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 08, 13:44 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 26, 12:53
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Budapest
JIM írta:
A markolatfűtés problémakört sikerült megoldani?
Én is gondolkodom rajta.
A gyárit próbáltad, vagy valami más tipust?


Most úgy néz ki, csak akkor tudom bekapcsolni, ha a mkp áll, de a motor jár:) és nem kapcsolt ki reggel... Egyébként Oxford, a gyáriról nem tudok semmit... Most épp a bukógombán gondolkodom, hogy kéne, mert ebben a szutyok időben nem bízok a kétkeréken maradásban:)

_________________
LC8 SMR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 23, 12:36 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 23, 16:30
Hozzászólások: 32
http://www.ktmimages.com/
http://ktmtalk.com/index.php?showtopic=258161

Az új 990 SM....
A tank formája nem tetszik, de ez szubjektív..
Viszont 19 L-es
És végre van fordulatszámmérő....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 23, 13:27 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 26, 12:53
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Budapest
JIM írta:
http://www.ktmimages.com/
http://ktmtalk.com/index.php?showtopic=258161

Az új 990 SM....
A tank formája nem tetszik, de ez szubjektív..
Viszont 19 L-es
És végre van fordulatszámmérő....


Nekem tetszik az új design. A fordulatszámmérő szórakoztató extra, de igazából nem létszükséglet. Ha rángat váltani kell, ha nem megy már felül, akkor is:) Műszaki adatok nyilvánosak már?:)

Ja igen, kb másféldeci olajat evett a gép 1500km alatt... legtöbször napi 2*10km, és mindig hidegen (0-4 fok) indítva:(

_________________
LC8 SMR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 23, 13:58 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
JIM írta:


Ez se az én formavilágom...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 23, 14:13 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 23, 16:30
Hozzászólások: 32
Engine type Twin cylinder, 4-stroke, V 75°
Displacement 999 cc
Bore x stroke 101 x 62.4 mm (3.98 x 2.46")
Performance (homologated) 85 kW @ 9000 rpm
Max. torque 97 Nm @ 7000 rpm
Compression ratio 11.5:1
Starter / Battery E-Starter / 12 V 11.2 Ah
Transmission 6 gears, dog-clutch engagement
Fuel Mixture Generation Keihin EMS with EPT
Control DOHC
Lubrication Pressure lubrication
Engine lubrication 10W50
Primary drive 67:35
Final drive 17:41
Cooling Liquid cooled
Clutch Wet multi-disc clutch, operated hydraulically
Motor Management Keihin EMS


Frame Tubular chromoly space frame, powder-coated
Subframe Aluminium
Handlebar Aluminium, conified
Front suspension WP USD Ø 48 mm (1.89")
Rear suspension WP monoshock
Suspension travel front / rear 200 / 210 mm (7.87 / 8.27")
Front brake 2 x Brembo 4-piston fixed caliper, radially bolted, 2 x floating brake disc Ø 305 mm (12")
Rear brake Brembo 2-piston floating caliper, brake disc Ø 240 mm (9.45")
Rims, front / rear 3.5 x 17"; 5.5 x 17"
Tires, front / rear 120/70 ZR 17"; 180/55 ZR 17"
Main silencer 2 x premium steel with catalytic converter
Steering head angle 65.1°
Trail 110 mm (4.33")
Wheel base 1510 mm (59.45")
Ground clearance (unloaded) 195 mm (7.68")
Seat height 865 mm (34.05")
Fuel capacity approx. 19 liters (5.02 gal) / 2.5 liters reserve (0.66 gal)
Weight (no fuel) approx. 191 kg (421.8 lbs)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 23, 14:31 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 23, 16:30
Hozzászólások: 32
Ja és injektoros....de minek?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 23, 14:34 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 23, 16:30
Hozzászólások: 32
http://www.ktm.com/Detail.223.9.html?&n ... cc4d307591


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 23, 15:05 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 26, 12:53
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Budapest
JIM írta:
Ja és injektoros....de minek?


Euro3...

Ja, szóval ezt akartam mondani, (csak nem tudtam, lehet-e:) h 115le a motor, ami 8le-vel több, mint a karbis...(legalábbis a mért és nem a katalógus adat alapján) És nyomatékosabb is kicsivel. Reméljük ez már nem rángatós megoldás, a SD és SD R az egész jól viselkedett, nyoma sem volt a C féle rángatásnak. Teljesítményben pedig ez a blokk ahhoz áll közelebb..

_________________
LC8 SMR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 04, 14:40 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 23, 16:30
Hozzászólások: 32
rnie----te voltál tegnap este 8.15 körül a Krisztina Körúton?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 04, 15:12 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 26, 12:53
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Budapest
JIM írta:
rnie----te voltál tegnap este 8.15 körül a Krisztina Körúton?


Krisztina körúton? lehet, akkortájt mentem haza, pirosas vászondzsekiben és van táska hátul a motoron:) pár száz méterre dolgozom onnan, ott még szelíden megyek, mert hideg a blokk. A Rákóczin már rendben van:)))

_________________
LC8 SMR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 04, 17:09 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 23, 16:30
Hozzászólások: 32
rnie írta:
JIM írta:
rnie----te voltál tegnap este 8.15 körül a Krisztina Körúton?


Krisztina körúton? lehet, akkortájt mentem haza, pirosas vászondzsekiben és van táska hátul a motoron:) pár száz méterre dolgozom onnan, ott még szelíden megyek, mert hideg a blokk. A Rákóczin már rendben van:)))


Akkor te voltál:)
A Mészárosról kanyarodtál le...én a mákosguba előtt voltam

Múlt héten felraktam a 690-es plexit...jól vizsgázott nálam


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 06, 11:33 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 23, 16:30
Hozzászólások: 32
Tegnap este megint láttalak...én is arrafelé dolgozok...
A hátsó táska az a thermoflash egységet tartalmazza?
Markolatfűtés hogy szuperál?
Miért nem a gyárit raktátok fel? (miért a bmw cuccot?)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 07, 16:17 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 26, 12:53
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Budapest
JIM írta:
Tegnap este megint láttalak...én is arrafelé dolgozok...
A hátsó táska az a thermoflash egységet tartalmazza?
Markolatfűtés hogy szuperál?
Miért nem a gyárit raktátok fel? (miért a bmw cuccot?)


A hátsó táska valójában két doboz: a Touratech vasra van felcsavarozva a Thermoflash, és ezen van egy szinten Touratech táska, amiben az esőruhák, meg ha olyan helyre megyek, akkor a lánc van. Korábban próbáltam a tankásákát, de annyi cuccot nem hordok rendszeresen magammal, így azt csak hosszabb utakon rakom fel, a hátsó meg allandoan fenn van.
A markolatfűtés egész jó, és nem BMW, hanem Oxford márkájú:) Azért nem gyári, mert ezt kaptam:)))))))))) valószínűleg a hatsó kofferek is ezért nem a gyáriak lesznek, a Hollósék új szalonjában Újpesten lesz mattfekete alukoffer! na az kell nekem!:))) a gyáriból csak az oldalvas 4x.xxx ft, és most annyim nincs erre... tavasszal talán...

_________________
LC8 SMR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 07, 16:42 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 23, 16:30
Hozzászólások: 32
rnie írta:
JIM írta:
Tegnap este megint láttalak...én is arrafelé dolgozok...
A hátsó táska az a thermoflash egységet tartalmazza?
Markolatfűtés hogy szuperál?
Miért nem a gyárit raktátok fel? (miért a bmw cuccot?)


A hátsó táska valójában két doboz: a Touratech vasra van felcsavarozva a Thermoflash, és ezen van egy szinten Touratech táska, amiben az esőruhák, meg ha olyan helyre megyek, akkor a lánc van. Korábban próbáltam a tankásákát, de annyi cuccot nem hordok rendszeresen magammal, így azt csak hosszabb utakon rakom fel, a hátsó meg allandoan fenn van.
A markolatfűtés egész jó, és nem BMW, hanem Oxford márkájú:) Azért nem gyári, mert ezt kaptam:)))))))))) valószínűleg a hatsó kofferek is ezért nem a gyáriak lesznek, a Hollósék új szalonjában Újpesten lesz mattfekete alukoffer! na az kell nekem!:))) a gyáriból csak az oldalvas 4x.xxx ft, és most annyim nincs erre... tavasszal talán...



Arról az alukofferről tudsz nekem küldeni képet vagy linket? Ebből én is drágának találom a gyárit, ráadásul az vászon...
Jól értem, hogy tartalékláncot cipelsz magaddal? vagy miféle láncot?
A kezed külső oldala nem fázik nagy tempónál?mert ha ezen segít a markolatfűtés, akkor nem gondolkodom tovább rajta.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 07, 17:29 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 26, 12:53
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Budapest
JIM írta:

Arról az alukofferről tudsz nekem küldeni képet vagy linket? Ebből én is drágának találom a gyárit, ráadásul az vászon...
Jól értem, hogy tartalékláncot cipelsz magaddal? vagy miféle láncot?
A kezed külső oldala nem fázik nagy tempónál?mert ha ezen segít a markolatfűtés, akkor nem gondolkodom tovább rajta.


Az alukofferről még nincs kép, mostanában kezdik forgalmazni, ha jól emlékszem a http://street.parts-unlimited.com/ itt kell lennie. Illetve az új Hollós szalonban hallottam róla, remélhetőleg hamarosan saját fényképen tudom bemutatni:))
A lánc egy nagy ABUS, védelem miatt:)

A kezem külső része eléggé fázik, ha sokat megyek, még nem találtam olyan kesztyut, ami vékony és meleg egyszerre, így egy műbőr síkesztyűt használok, az szélálló:) De városban egész jó, csak orszaguton gáz 5 fok alatt. A markolatfűtés mindenképpen megéri, ha ilyenkor is mész, akármilyen kesztyűd van. Egyébként láthattalak téged az Alagútnál kedden este 9-10 körül?Lánchíd felől jött egy 950 SM.

_________________
LC8 SMR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 10, 11:12 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 23, 16:30
Hozzászólások: 32
rnie írta:
JIM írta:

Arról az alukofferről tudsz nekem küldeni képet vagy linket? Ebből én is drágának találom a gyárit, ráadásul az vászon...
Jól értem, hogy tartalékláncot cipelsz magaddal? vagy miféle láncot?
A kezed külső oldala nem fázik nagy tempónál?mert ha ezen segít a markolatfűtés, akkor nem gondolkodom tovább rajta.


Az alukofferről még nincs kép, mostanában kezdik forgalmazni, ha jól emlékszem a http://street.parts-unlimited.com/ itt kell lennie. Illetve az új Hollós szalonban hallottam róla, remélhetőleg hamarosan saját fényképen tudom bemutatni:))
A lánc egy nagy ABUS, védelem miatt:)

A kezem külső része eléggé fázik, ha sokat megyek, még nem találtam olyan kesztyut, ami vékony és meleg egyszerre, így egy műbőr síkesztyűt használok, az szélálló:) De városban egész jó, csak orszaguton gáz 5 fok alatt. A markolatfűtés mindenképpen megéri, ha ilyenkor is mész, akármilyen kesztyűd van. Egyébként láthattalak téged az Alagútnál kedden este 9-10 körül?Lánchíd felől jött egy 950 SM.


Valóban voltam kedden az alagút felé, de 11 körül. Ismertető jegyeim:Ktm kabát, ktm hátizsák....alagútban vaddisznó hang:)
Én vettem neoprén belső kesztyűt...vékony és meleg, de hidegben ez sem elég. Reméltem hogy a markolatfűtés megoldja ezt a problémát, de úgy látom mégsem:(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 10, 15:33 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 26, 12:53
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Budapest
JIM írta:

Valóban voltam kedden az alagút felé, de 11 körül. Ismertető jegyeim:Ktm kabát, ktm hátizsák....alagútban vaddisznó hang:)
Én vettem neoprén belső kesztyűt...vékony és meleg, de hidegben ez sem elég. Reméltem hogy a markolatfűtés megoldja ezt a problémát, de úgy látom mégsem:(


Megoldhatja, nekem egy egyszerű műbőr síkesztyűm van. és hetvegen siman kibirtam kulonosebb fajdalom nelkul majd 200 km-ert...

_________________
LC8 SMR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 11, 11:01 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 26, 12:53
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Budapest
Ebből még weboldal lesz:

http://www.ktm950smr.eoldal.hu/

:)))

_________________
LC8 SMR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 11, 15:32 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 23, 16:30
Hozzászólások: 32
rnie írta:
Ebből még weboldal lesz:

http://www.ktm950smr.eoldal.hu/

:)))


Alakul, bár a személyes dolgoknak kéne inkább előtérbe kerülni szerintem...a mocinak már van veboldala:))
Vagy a gyár szponzorál?:)
De egy gyűjtőoldal még lehet belőle...pár képet én is tudok küldeni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 11, 22:25 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 26, 12:53
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Budapest
JIM írta:
rnie írta:
Ebből még weboldal lesz:

http://www.ktm950smr.eoldal.hu/

:)))


Alakul, bár a személyes dolgoknak kéne inkább előtérbe kerülni szerintem...a mocinak már van veboldala:))
Vagy a gyár szponzorál?:)
De egy gyűjtőoldal még lehet belőle...pár képet én is tudok küldeni.


Ezt csak ennek a tipusnak szánom (LC8 SM és R), galériaként és ilyen egyszerű bemutatkozó oldalért, ha erre van igény...

(A Touratechet azt tényleg kaptam:)) Az LC8 meg tartósteszten van (is)

De van pl. capabmw.eoldal.hu is garázsomnak, meg a korábbi autók közül az BMWm3.eoldal.hu

Elvan a gyerek ha játszik:) ez olyan oldala, ahol hozzám hasonló analfabéták játszhatnak.:)

_________________
LC8 SMR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 12, 0:29 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
szerintem rnie még a végén megszereti a Keresztül Tolom Mindenen motort :)

nemsokara en is csinalok egy tipustopikot, mostman man :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 12, 8:24 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 szept. 24, 8:59
Hozzászólások: 2
Szia sztok ! Itt mit arulnak?:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 12, 8:45 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 szept. 24, 8:59
Hozzászólások: 2
En is csatlakozhatok?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 12, 10:08 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 26, 12:53
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Budapest
ktmsanyi írta:
En is csatlakozhatok?


Hot Welcome+!:))

Sajnos a teljes magyar LC8 SM állomány néhány 10 motor lehet, úgyhogy már most a legnagyobb fórumunk ez!:)))

A 950SMR-es oldalra meg mindenkinek tudok egy kb 5 képes oldalt felrakni, ha nem nagyok a képek, és van érdeklődés!:) Ma leadjuk a lapot, lesz időm játszani vele év végéig!:)

_________________
LC8 SMR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 12, 10:11 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 26, 12:53
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Budapest
Mcemru írta:
szerintem rnie még a végén megszereti a Keresztül Tolom Mindenen motort :)

nemsokara en is csinalok egy tipustopikot, mostman man :)


A Két Métert Tolom topikot?:))) Mikor indítottad be utoljéra?:)) (én ma is azzal jöttem:P)

_________________
LC8 SMR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 19, 10:06 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
Szevasztok 950-esek!
:-)

Lenne egy kérdésem!

Ha jól tudom a 950-eken Pirelli Scorpion Sync van gyárilag. Ilyen gumi vásárlását fontolgatom. Tapasztalatotok vele? Terepezek is, így érdekelne profilmélysége, futásteljesítménye.

Előre is köszi mindenkinek!

Sanyi

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 19, 23:23 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
ha 640-esed van es lajtosan terepezni akarsz
akkor Pirelli MT60R Corsa-t vegyel, ennel blokkosabb nincsen a mai tipusok kozt, a Sync is csak ezutan jön jóval


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 20, 11:14 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 23, 16:30
Hozzászólások: 32
Sanyi írta:
Szevasztok 950-esek!
:-)

Lenne egy kérdésem!

Ha jól tudom a 950-eken Pirelli Scorpion Sync van gyárilag. Ilyen gumi vásárlását fontolgatom. Tapasztalatotok vele? Terepezek is, így érdekelne profilmélysége, futásteljesítménye.

Előre is köszi mindenkinek!

Sanyi


Ha terepezni akarsz, akkor szerintem nem ez a gumi az ideális...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 21, 10:12 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 26, 12:53
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Budapest
Nekem most kerül le a motorról, közel 10.000km-nél. Igaz, minta az már nincs rajta, és a terepezés az kb. földút, homokba már felül a 180-as hátsó gumi. Viszont ugyanez a gumi jó a versenypályára (ezzel volt a Pannoniaringes sajtó bemutató is ha jól emlékszem), és téli motorozáshoz, 0 fokban még Lepencén le lehet élig tenni! Viszont az is igaz, h csúszkálós aszfalton egy sportgumihoz képest. Nekem ugyanilyen lesz rajta jövőre is...



JIM írta:
Sanyi írta:
Szevasztok 950-esek!
:-)

Lenne egy kérdésem!

Ha jól tudom a 950-eken Pirelli Scorpion Sync van gyárilag. Ilyen gumi vásárlását fontolgatom. Tapasztalatotok vele? Terepezek is, így érdekelne profilmélysége, futásteljesítménye.

Előre is köszi mindenkinek!

Sanyi


Ha terepezni akarsz, akkor szerintem nem ez a gumi az ideális...

_________________
LC8 SMR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 07, 16:56 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 23, 16:30
Hozzászólások: 32
rnie írta:
Nekem most kerül le a motorról, közel 10.000km-nél. Igaz, minta az már nincs rajta, és a terepezés az kb. földút, homokba már felül a 180-as hátsó gumi. Viszont ugyanez a gumi jó a versenypályára (ezzel volt a Pannoniaringes sajtó bemutató is ha jól emlékszem), és téli motorozáshoz, 0 fokban még Lepencén le lehet élig tenni! Viszont az is igaz, h csúszkálós aszfalton egy sportgumihoz képest. Nekem ugyanilyen lesz rajta jövőre is...



JIM írta:
Sanyi írta:
Szevasztok 950-esek!
:-)

Lenne egy kérdésem!

Ha jól tudom a 950-eken Pirelli Scorpion Sync van gyárilag. Ilyen gumi vásárlását fontolgatom. Tapasztalatotok vele? Terepezek is, így érdekelne profilmélysége, futásteljesítménye.

Előre is köszi mindenkinek!

Sanyi


Ha terepezni akarsz, akkor szerintem nem ez a gumi az ideális...


Hello rnie

Hol és mennyiért cserélted a gumikat?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Eladó 950 Supermoto
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 22, 17:56 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Hát nem sokáig tartott... :(

KTM 950 Supermoto anyagi okok miatt eladó új állapotban. 2007-es évjárat, 777km-rel, még üres szervízkönyvvel, több mint 1 év garanciával. Hitelre is vihető! Ár: 2,49mFt. Tel: 20/3508433


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Eladó 950 Supermoto
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 22, 18:49 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 23, 16:30
Hozzászólások: 32
Petya írta:
Hát nem sokáig tartott... :(

KTM 950 Supermoto anyagi okok miatt eladó új állapotban. 2007-es évjárat, 777km-rel, még üres szervízkönyvvel, több mint 1 év garanciával. Hitelre is vihető! Ár: 2,49mFt. Tel: 20/3508433


Az ilyen dolgok mindig sajnálatosak, remélem hamar elmúlik...egyre több ember kerül ebbe a helyzetbe mostanában, erről szól ma Magyarország....
De szerintem ne ebben a topicban áruld, mert itt mindenkinek van:)
okt 29. óta nem is használtad?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 23, 11:22 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 26, 12:53
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Budapest
JIM írta:


Hello rnie

Hol és mennyiért cserélted a gumikat?


Pirelli Pásztóynál valamivel 100 alatt volt a szett...

_________________
LC8 SMR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 23, 11:36 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 23, 16:30
Hozzászólások: 32
rnie írta:
JIM írta:


Hello rnie

Hol és mennyiért cserélted a gumikat?


Pirelli Pásztóynál valamivel 100 alatt volt a szett...


Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Eladó 950 Supermoto
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 23, 21:52 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
JIM írta:
Petya írta:
Hát nem sokáig tartott... :(

KTM 950 Supermoto anyagi okok miatt eladó új állapotban. 2007-es évjárat, 777km-rel, még üres szervízkönyvvel, több mint 1 év garanciával. Hitelre is vihető! Ár: 2,49mFt. Tel: 20/3508433


Az ilyen dolgok mindig sajnálatosak, remélem hamar elmúlik...egyre több ember kerül ebbe a helyzetbe mostanában, erről szól ma Magyarország....
De szerintem ne ebben a topicban áruld, mert itt mindenkinek van:)
okt 29. óta nem is használtad?


Még nem mentem vele. De úgy néz ki, hogy fogok! :-) Családi tanács döntött, hogy nem lesz belőle kerítés! :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 95 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség