KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 05, 12:43

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 42  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 10, 18:56 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Zsolti! kell neked az a hajtókar amit kihajítottál a gépedből?? ugy komplett megvan mindene?

Harvester... ha lógós hajtókarral használod a motort akkor kuka lesz a dugód ill a hengered is!! pittingesen levállhat a hajtókar anyaga ez meg megy be mindenhova és tönkrebasz mindent! hol akarsz csapágyat cserélni? a főtengelycsapágyat? vagy a hajtókaron a görgős kosarat? mert azt nem kapsz külön sajnos...és nem is inkább a görgők kopnak el hanem a hajtókarban a futam. és még ha viszont az jó és a görgős kosarad is fasza állapotú akkor skf görgőböl pontos hosszra leköszörült görgőkkel újra összerakva jó lehet! de ha már kottyan akkor szerintem kezd kirágódni a hajtókarod. milyen motor ez?tip? ha exc akkor tudok adni egy tuti tippet emailben vagy telefonon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 10, 19:01 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Közbe rákerestem...látom 450 exc... szóval,ha kis pézből jóra meg akarod úszni akkor van javaslatom. levetted már a hengert?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Szevasz Gabesz!
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 10, 19:51 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 17:02
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Domony (Pest Megye)
A csapszeg és a hajtókar megvan de viszont a görgőket nem kaptam vissza,de a végén kiderült,hogy nem a hajtókar volt rossz úgyhogy azt még lehet,hogy vissza teszem ha az újnak vége mert a réginek semmi baja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 11, 12:16 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Jól kibaszott veled akkor a szerelőbácsi... mert anélkül cseszheted. pont azt nem lehet találni hozzá. skf görgőkkel is tökéletes,de a görgőkosár is szükséges hozzá. van 20 ill.21 görgős kivitelben. asszem a gyári 20 as.de nem biztos.fontos,hogy jó állapotú legyen a kosár,mert ha már el vannak vékonyodva a görgő közti gátak akkor lehet az fog leghamarabb eltörni és szétbaszni mindent.Próbáld meg visszakérni a görgőkosarat görgőkkel együtt. Bár lehet hülyén fog rád nézni:))
persze van aki vitatja a tökéletes állapotú bontott alkatrészek beépítését,de ettől függetlenül azok még tökéletesen működnek a helyükön sokáig. nemkülönbül mit a méregdrágán vett új alkatrészek.Mindez mérés és szemrevételezés kérdése... könnyebb azt mondani valakinek,hogy vedd meg az újat a boltban oszt hozzad majd azzal összerakjuk és bizti jó lesz. aztán rájön ,hogy nem is az volt a baja ...nembaj majd azt is vetetünk a parasztal:)) a végén meg nem marad csórikámnak pénze motorozni,de legalább kihányták a motor belét és mindenki keresett rajta kivéve a gazdája ,mert az őbukszája meg közbe elvékonyodott:)))))a szája meg legörbült.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 11, 13:02 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Gabesz írta:
a végén meg nem marad csórikámnak pénze motorozni,


Na én pont így jártam, biztos meg lehetett volna csinálni az enyémet is valami ilyesmi módszerrel harmadáron csak akkor ugye ugrott volna a Fesztivál... :?

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Szevasztok!
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 11, 22:23 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 17:02
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Domony (Pest Megye)
Már gongolkottam rajta én is,hogy visszakérem.A szerelőkről meg annyit,hogy egyikbe sem lehet megbízni és ezért inkább én magamnak csinálom,mert amikor nekem kopogott a motor fogtam szétszedtem én és addig kínlódtam vele még jó nem lett,igaz egy kicsit sokba lett de legalább a motorra költöttme és nem a szerelőnek adtam és az van benne amit én belerakok és nem az amit mondanak.De minden rosszban van valami jó mostmár bárki oda hozhat egy EXC blokkot dobozból is összerakom.
Azt azért beismerem,hogy kaptam egy kis segítséget az egyik KTM kereskedés eladójától amikor elakadtam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 12, 10:22 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
biztos sokan tudják,de azért bedobom ide ....www.ktmworld.com bal felső sarokba keresőbe beírni tipus,majd kiadja az össz profi robbantott ábrát cikkszámmal együtt. vagy www.bikebandits.com lehet (bandit) ott oemparts majd kikeresni a kívánt tipust és ott is rajzok cikkszámok csak ott a világ össz motorja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 14, 14:53 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Valaki nemtud 2007es sx 450-hez szerelési útmutatót?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Szevasz Adamo!
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 14, 16:56 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 17:02
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Domony (Pest Megye)
Szerelési útmutatót nem tudok,de azért küldj egy e-mailt mi a baj hátha tudok segíteni!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 15, 11:01 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 12:59
Hozzászólások: 42
Egyik hozzászólásban valaki ajánlott egy oldalt, ahonnan gyári kezelésiket lehet letölteni különböző típusokhoz. Le is szedtem egyet, de törölte valaki a gépemről. Most kerestem a címet de persze sehol nem találom...
Ha valaki tudna segíteni megköszönném!!!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 15, 16:20 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
http://duke.uw.hu/ szerintem erre gondolsz...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 15, 16:21 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
http://ktm.com/450-EXC-R.72.9.html?&det ... dcbf8829e1 vagy 2008asé..:P:D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Szevasztok!
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 16, 17:25 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 17:02
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Domony (Pest Megye)
Adamo hívj fel elküldttem a számomat e-mailban.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 17, 7:22 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 12:59
Hozzászólások: 42
adamo írta:
http://duke.uw.hu/ szerintem erre gondolsz...




Igen erre! Köszönöm szépen a segítségedet :!:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 17, 18:11 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Cső zsolt! szétkaptam a gípet és hengernek semmi baja...tünetek: nem indul, olajban alu forgács mágneses csavaron semmi csak alu forgács...de egyik olajcseréről a másikra...előtte még semmi sem volt...kompresszió van szikra van jókor gyúlyt, benzint kap levegőt kap...szval minden okés csupán az aluforgács nem...hajtókar okés semmi kotyogása nincs....jah ez egy 450sx 2007es az új blokkos..szelepek okés...egyedül az aluforgács nem stimmel...valakinek tipp milehet?holnap megnézem a kuplungrészt is hátha mutat vmit:S


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Szevasz Adamo!
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 23, 19:42 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 17:02
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Domony (Pest Megye)
A kuplungtól szerintem nem lehet,vagyis attól indulnia kellene.Hívj fel!!!! A számomat már elküldttem az e-mail címedre. Vagy nézd meg a szelep mozgató himbákat azoknak épp-e az odala vagy a stiftet üsd ki belölük mennyire van ott megkopva nem-e az kopott és az nem nyitja ki rendesen a szelepet.De még mindig azt mondom hívj!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Sziasztok!
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 23, 19:44 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 17:02
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Domony (Pest Megye)
Mi a helyzet Harvester az volt a baj amit mondtam,vagy hol tartasz most?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sziasztok!
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 06, 11:23 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 máj. 09, 16:03
Hozzászólások: 72
Zsolt 450EXC írta:
Mi a helyzet Harvester az volt a baj amit mondtam,vagy hol tartasz most?


Szia Zsolt! Sajnos megbetegedtem, így nem tudtam még a motorral foglalkozni. Ha már rendben leszek, még 1-2 túrára elmegyek vele a nagy mínuszok előtt, majd csak december környékén szedem szét a gépet.
Az utolsó olajcserénél elég süni formája volt a mágnesnek a leengedő-csavaron (a csavar fejét is sikerült rendesen "elkenni" sajnos), szerintem a főtengelycsapágy cseréjét sem úszom meg..
Múlt héten mentem volna egy karikát a terepen, de gondoltam naívan, előtte lecserélem a láncot, csakhogy az U-alakú láncvezető teljesen elkopott és már a villán is van egy kis kopás..
CZ (Czetka) 520-as O-gyűrűs ORM feliratú láncot vettem, ezzel milyenek a tapasztalatok? (Krosszmoci van a dobozán, nem sportmoci)

_________________
Superduke 990 2006


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 06, 19:29 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
Hello! Nincs vkinek feleslegben a vezérműlánc spanolójának a kis rugója meg a csavarja (10-es kulcs megy rá) Elhagytam...és csak kompletten lehet venni az egész spanolót 8 ezerért.

_________________
EXC 450 '03


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 06, 19:29 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
harvester. nagyon jó láncot vettél! van még "X" ringes is ami pár ezressel drágább. az orm ideális választás volt. van még ord is ami könnyített un.sárkinyomós de az egy ezressel drágább és semmivel nem jobb. orh jelű is van. ez azt hiszem erősített anyagból van o ringes. én ráálltam a síma o ring mentes h jelűre mivel az a legolcsóbb és pont addig bírja mint az o ringesek. meg szabad kérdezni mennyiért vetted?? és ,ha lehet emailben küld már el. gabeszktm@yahoo.com első két motorozásnál minimális nyúlás,de aztán egy egész tartós és erős lánc. alig nyúlik. én mostanába a crossláncot nem is nagyon spraizem és így sem lesz neki több baja mint amikor agyon volt fújva az o ringes! Lánckereket cseréltél? mert azért szettben kell cserélni,de gondolom ezt tudod. és a cz kimondottan terepmotorokra gyártja ezeket a láncokat és szerintem nagyon jó a minősége. Felénk mindenki ezekkel hajt.Tudtommal a ktm is le van velük szerződve csak ktm felirat van a láncszemek oldalán nem cz.és 2006 év végétől a cz gyár elég nagy hangsújt fektetett a cz láncok jobb piaci helyzetének erősítésére.Marketing,fejlesztés,nagymenők támogatása...stb....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 06, 20:21 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 máj. 09, 16:03
Hozzászólások: 72
Gabesz!

Örülök, hogy jó láncot választottam! :) Asszem 13eFt volt postával, megírtam mailben, hol vettem!
A CZ valószínűleg le van szerződve a KTM-mel, mert a dobozán is KTM van :twisted:
Egyik küllőm is eltörött, remélem még a héten megjön az új, mert hív a terep!
Jah, elöl Michelin AC10-es gumi van a gépen, marha jól bírja, de mivel a bütykök középen vannak, "imbolyog" egy kicsit! Aki keményen terepezik, ne vegyen ilyet, csak "normál" krosszmintájút, szerintem!

_________________
Superduke 990 2006


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Szevasztok!
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 07, 0:20 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 17:02
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Domony (Pest Megye)
Én sárga O gyűrűs Regina láncot vettem szerintem az se rossz tényleg nagyon jó bírja és az is csak 18000ft volt.Ha már itt tartunk milyen márkájú legyen az első és hátsó lánckerék,nekem most az JT az szerintetek milyen,vagy mi a véleményetek a WRP-ről.

_________________
"READY TO RACE"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Cső RX!
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 07, 0:31 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 17:02
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Domony (Pest Megye)
Így szerintem nehezen fogsz találni, hajtsá bele egy csavart egy alumínium alátéttel egy darabig jó úgy is de tényleg csak egy darabig.Addig meg csináltass egy esztergályossal egy olyan csavart pl.: egy 8-as imbusz csavart leszedeted 6-ra és kifúratod a közepét és ennyi a rugot meg veszel egyet,ha kell elküldöm az enyimének a hosszát,vastagságát és az átmérőjét.

_________________
"READY TO RACE"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Cső Harvester!
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 07, 0:45 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 17:02
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Domony (Pest Megye)
Te tudod de szerintem jobban jársz ha már nem motorozol vele mert úgy jársz mint én össze törik az egyik kis görgő és össze bassza a vezérműtengelyedet ami + 38 ezret jelent.A csavarról me annyit ha valaki így jár mint te heggeszen rá egy 13-as kulcsot azzal megtudja lazítani utána tőbe elvágja és ki tudja tekerni nekem bejött. De erre van a Loctite azt hiszem 8060-as bekened a menetet vele és nem gyógyul bele a alumíniumba sőtt az alsó kis szűrőre is ezt használom azóta nincs ilyen gondom egyikkel se. Kis tubusba van olyan mint a rúzs csak attól nagyobb és szürke színű és KB. 2700 ft körül van ennyit szerintem meg ér,még mindig olcsóbb mint csvart cserélni 2-3 olajcsere után.

_________________
"READY TO RACE"


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Zsolt 450EXC 2007 nov. 07, 23:33-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Mindenkinek!
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 07, 0:57 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 17:02
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Domony (Pest Megye)
Az alsó szűrő csavarja imbusz fejű és mielött nem használtam Loctite-t egyszer ketétöt na és azt kiszedni úgy,hogy ne barmolj össze semmit nem egyszerű.Kifúrni szinte lehetetlen olyan kemény az anyaga.Ezt meg megoldottam úgy,hogy beleheggesztettem egy darab 10-es imbuszkulcsot,a csavar fejének síkjától kilóg kb. 1 centit és ezt pedig már ki lehet hajtani 10-es CRV-val és ketétörni se fog soha.Mondjuk alumínium blokkvédőm van és így egy fánál vagy tuskónál sincs az a veszély,hogy benyomja a csavart a blokba erre azért ha valaki így csinálja figyeljen oda!!!

_________________
"READY TO RACE"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 07, 9:37 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
a jt lánckerekek nem rosszak.a vas hátsó százszor annyit bír mint az alu. mi mostanában lézervágott "replika":) hátsó lánckerekeket használunk (filléres téma) pontosan addig bírja vagy még tovább mint a jt. ami nagyon sokáig bírja az a ktm es speckó keményfutamos hátsó lánckerék.Csak az meg horrorisztikusan drága.amúgy meg mind elkopik....szerintem a lényeg,hogy minél olcsóbb legyen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Cső Ádám!
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 07, 23:27 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 17:02
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Domony (Pest Megye)
Nem felejtettem el a CD-t.Megkérdeztem van de a gyujtásról konkrét értékek nincsenek benne!

_________________
"READY TO RACE"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Cső Gabesz!
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 07, 23:32 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 17:02
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Domony (Pest Megye)
Én is fém lánckereket(JT) vettem hátra szerintem se rossz eddig még jól bírja. Lánc spray-ből milyet használtok. Szerintem a MOTOREX 622-es a legjobb én azt használom.

_________________
"READY TO RACE"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 08, 18:15 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
én egy ideig valvolinet használtam..elég makacs! most viszont beújítottam bel-ray ből! 563 mililiteres ,tehát elég nagy flakon.3790.- arany sárga sűrű anyag jön ki. úgy vettem észre,hogy ez is ott van még nyomokban egy egész napos hajtás után mikor lemosom a motort. menet közben én nem fújom.meg néha előtte is elmarad:)) nyáron folyóhomokban nagy melegben száraz láncal megyek...lepereg ra homok,ha befújnám meg rátapadna.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 08, 23:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
Hello Zsolt! Ha letudnád mérni nekem a rugó adatait megköszönném. ideiglenes megoldásként keresek vmit amivel pótolhatom. előre is köszönöm!

_________________
EXC 450 '03


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Cső RX!
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 09, 0:50 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 17:02
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Domony (Pest Megye)
Holnap megmérem a rugót meg a csavart is milyen mélyen van kifúrva és ide küldöm!Mondom hajtsál bele egy 6-os csavart egy alumínium alátéttel és ennyi,annyit ki bír.

_________________
"READY TO RACE"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Szevasz RX!
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 10, 16:39 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 17:02
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Domony (Pest Megye)
Na megmértem:
Rugó: 52 mm hosszú,külső átmérője 4.5 mm,belső átmérője 3.5 mm.
Csavar:a menet elejénél "feje" 16 mm az átmérője,a belső furatának 5 mm,a furat hossza 8 mm (ez a 8 mm csak az a rész ahol 5 mm az átmérő az alja 9.5 mm mivel tudod a fúró kúpos) és a csavaron a menet hossza ami a feszítőbe megy (alátét nélkül) 7 mm. Ennyi ha kell még valami ide írj/írjatok és küldöm.

_________________
"READY TO RACE"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 10, 20:45 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
Köszönöm Zsolt a fáradozásaidat... :roll:

_________________
EXC 450 '03


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 11, 17:18 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 06, 19:09
Hozzászólások: 26
üdv! 2002-es 520 exc-m van,tudja e valaki hogy a 2004exc-k kartervédője jó e az enyémre vagy eltér????


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 11, 23:38 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 17:02
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Domony (Pest Megye)
Cső Gobbler holnapra megkérdezem neked!

_________________
"READY TO RACE"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 12, 18:19 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 06, 19:09
Hozzászólások: 26
hali zsolt! várom az infót,jó lenne ha passzolnának.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 14, 15:31 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
én úgy tudom minden 4T exc-re felszerelhető...
http://www.motor.hu/hasznaltmotor/megnez/51336/
" kartervédő ( 00-06 ) minden 4 ütemű KTM EXC-re felszerelhétő! "

_________________
EXC 450 '03


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 14, 19:02 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 06, 19:09
Hozzászólások: 26
üdv! kösz a segítséget!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Szevasz Gobbler!
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 17, 19:31 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 17:02
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Domony (Pest Megye)
Megkérdeztem a blokkvédőt.
A gyorszárasak így vannak: 2000-2003-ig 2004-2007-ig
A csavaros: 2000-2007-ig egyezik meg. Ez 100%-k

_________________
"READY TO RACE"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 18, 13:29 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 06, 19:09
Hozzászólások: 26
ok köszönöm!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 24, 12:08 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 06, 19:09
Hozzászólások: 26
üdv mindenkinek! adódott egy kis problémám,morgás hallatszik a motor jobb oldalánál az olajszint ellenőrző ablak körül! Ha üresben behúzom a kuplungot megszünik ha kiengedem újra hallatszik a morgás! szerintetek mi lehet a gáz?????


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 24, 13:21 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Azt minden exc csinálja, mégha nem is kifejezetten morog de más a hangja ha behúzod a kuplungot. Mindenesetre aza kuplungoldalon van. Nem lehet hogy csúszik a kuplungod? Lehet hogy a sokból el van kopva egy lamella, vagy lemez.

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 24, 18:45 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 06, 19:09
Hozzászólások: 26
ha túl hirtelen engedem ki a kuplungot akkor meg néha bugó hangot ad ha finoman akkor tökéletes! Lehet hogy tényleg valami kopás holnap ránézek.különben igazad lehet mer ma sisak nélkül próbálgattam és igy tünt csak fel ez a morgó hang sisakba meg nem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 24, 19:31 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Ott vmi el lesz kopva. Hány üzemóra vagy km van benne?
Ien 200körül esélyes a dolog.

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 25, 14:08 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 06, 19:09
Hozzászólások: 26
na ez amit nem tudok 3 hete van meg a gép!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 25, 14:10 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 06, 19:09
Hozzászólások: 26
anyagilag ez mekkora tranzakció lehet??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 25, 17:32 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Hát a gyári lamellakészlet 25-30körül
ami nem túl jó ha 2003as vagy az előtti a gép, viszont ugyanennyiért van tuning lamella szett ami faszább. vagy van utángyártott ami szintén oan mint a gyári 20körül kb.

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 25, 17:34 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Amúgy valami szelepszakértő van itt? A jobb oldali szívószelepem kicsit taknyos ahogy belenézek a karbi felől. Van rajta némi mocsok meg fényes barna a színe, míg a másik sötétszürke.
Vkinek valami ötlet hogy mi a trükk? Mellesleg nem rég állítottam rajta szelepet. Lehet elsikerült picit és most utánnaigazítottam. Szal ötlet?

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 25, 20:02 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
lehet le van lazulva a balmenetes alu anya. az ér bele a deknibe és adja azt a hangot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 25, 22:54 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Lamella kopástól nemad ki morgó hangot, az a alu csavar lehet szerintem...vagy egyszerűen semmi baja, hallottál már másik exc-t? De ha kopottak a lemallák az nem ad ki ien hangot. Amúgy 2003as exc kuplungja vagy akár a 2002esé miért lenne szarabb? 03asnak tudtommal pölö ugyan oan kuplungja van mint a 04nek...02ben meg talán annyi külömbség van h a nagy alu csavar helyett zégejgyűrű van. A szelep meg lehet h szelepszárszimering...vagy nagy volt a hézag és nem zárt rendesen...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 42  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség