KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 19:14

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Következő

Kellene?
Igen 37%  37%  [ 15 ]
Nem 37%  37%  [ 15 ]
Még szép, soha többet másik típust! :) 27%  27%  [ 11 ]
Szavazatok száma : 41
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 21, 21:41 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Ma délután jött ki a motor a szervízből!
Leírom mit csináltak, és mennyiért!

Motul olaj 17 300V 4T 15W50 4L 19.960,-
Motul 8 RBF 600 /0,5/ factory line 4.000,-
HF 204 olajszűrő 2.870,-
Hidraulika folyadék 750,-
Fagyálló 2.500,-
Gyertya 5.460,-
Pirelli első gumi 90/90-21 25.500,-
Fékbetét 9.600,-
Segédanyag 1.500,-
Gumiszerelés 3.000,-
Munkadíj 25.000,-
Vizsgáztatás 20.000,-

Összesen: 120.140,-

Számítottam rá, hogy ennyi lesz! :wacko:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 21, 22:27 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Solyom írta:
Ma délután jött ki a motor a szervízből!
Leírom mit csináltak, és mennyiért!

Motul olaj 17 300V 4T 15W50 4L 19.960,-
Motul 8 RBF 600 /0,5/ factory line 4.000,-
HF 204 olajszűrő 2.870,-
Hidraulika folyadék 750,-
Fagyálló 2.500,-
Gyertya 5.460,-
Pirelli első gumi 90/90-21 25.500,-
Fékbetét 9.600,-
Segédanyag 1.500,-
Gumiszerelés 3.000,-
Munkadíj 25.000,-
Vizsgáztatás 20.000,-

Összesen: 120.140,-

Számítottam rá, hogy ennyi lesz! :wacko:


Sztem téged elég alaposan lehúztak...4 l olaj 20e? Gumiszerelés 3? Vizsgáztatás 20? Ezek kb. a duplája mint a normális áruk...és sztem az első gumit is meghozta volna Meki vagy 5e-rel olcsóbban...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 22, 0:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
Solyom írta:
Ma délután jött ki a motor a szervízből!
Leírom mit csináltak, és mennyiért!

Motul olaj 17 300V 4T 15W50 4L 19.960,-
Motul 8 RBF 600 /0,5/ factory line 4.000,-
HF 204 olajszűrő 2.870,-
Hidraulika folyadék 750,-
Fagyálló 2.500,-
Gyertya 5.460,-
Pirelli első gumi 90/90-21 25.500,-
Fékbetét 9.600,-
Segédanyag 1.500,-
Gumiszerelés 3.000,-
Munkadíj 25.000,-
Vizsgáztatás 20.000,-

Összesen: 120.140,-

Számítottam rá, hogy ennyi lesz! :wacko:


Sztem téged elég alaposan lehúztak...4 l olaj 20e? Gumiszerelés 3? Vizsgáztatás 20? Ezek kb. a duplája mint a normális áruk...és sztem az első gumit is meghozta volna Meki vagy 5e-rel olcsóbban...


Jah azt kifelejtettem, hogy az olaj árába benne van a levegőszűrő csak egybe írták ott az összeget, mert a szűrőt nem tudnám elszámolni! :(
A gumit meg lesz*rom, nekem ebbe nincs ismerősöm + felrakásban sincs!
Voltam bent megnézni még csütörtökön és olyan szinten darabokba szedték, hogy még könyvből sem tudtam volna összerakni!
Vizsgáztatás azért ennyi, mert ők vittél el és hozták vissza, amúgy nem vállalták volna!
Vagyis ők nem foglalkoznak vizsgáztatással, de én mondtam nekik vigyék el mert nem tudom elvinni!
3 hete nem dolgozom mert műtötték a bal lábamat, ők intéztek mindent! :(
Számlára meg "fuvardíj" sem kerülhetett rá mert akkor szintén nem tudok vele elszámolni! :shock:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 22, 9:17 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Hol szervizelték a gépet? Mennyi km van benne? Szelephézag állítás, kuplung hidraulika olaj, teló olaj volt cserélve? Hűtővíz mikori? Ezek is fontos dolgok.
Solyom írta:
Ma délután jött ki a motor a szervízből!
Leírom mit csináltak, és mennyiért!

Motul olaj 17 300V 4T 15W50 4L 19.960,-
Motul 8 RBF 600 /0,5/ factory line 4.000,-
HF 204 olajszűrő 2.870,-
Hidraulika folyadék 750,-
Fagyálló 2.500,-
Gyertya 5.460,-
Pirelli első gumi 90/90-21 25.500,-
Fékbetét 9.600,-
Segédanyag 1.500,-
Gumiszerelés 3.000,-
Munkadíj 25.000,-
Vizsgáztatás 20.000,-

Összesen: 120.140,-

Számítottam rá, hogy ennyi lesz! :wacko:

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 22, 11:06 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
21 ezer kilométer van benne!
Amit itt leírtál azokat mind megcsinálták rajta, mindent kicseréltek!
Megcsinálták a hátsó féket, mert amióta megvettem a motort 1,5 éve sem a Pardi sem a Zsembery nem tudta megcsinálni és semmit nem fogott!
Vagyis mindkettőnél megcsinálták csak fogott kb. 2 hétig oszt jóvan, utána semmi!
Bratyó hozta el, én nem tudok vele menni a lábam miatt, de ő szerinte most nagyon jó a fék, és remélem nem 2 hétig! :D
Csak ezek nincsenek számlára írva, mert ismerősnél volt a motor a TRIUPMPH-nál, így baráti alapon ezeket elengedték!
Természetesen ami kellett hozzá azt beszerezte bratyó a KTM-től.
Munkadíjat is elengedték amúgy majdnem 40 körül lett volna!
Zsembery-nél volt elötte kb. 2-3 hete de ők kapásból 150-et mondtak rá, ki kell cserélni ezt-azt, és a műszaki még mindig nincs benne, ők egyáltalán nem is vállalták volna azt!
Sőt és ami még fontos!
A 1,5 év alatt kb. 3x kifolyt a benzin a tankból, és egyszer ki is lyukat amit egy műanyagossal megcsináltattam!
Vajon miért volt ez?
A hülye akitől vettem a motort, vagy annak a valakije egy kis fa pálcikával betömte mindkét tankon a szellőző lyukat, persze annyira benne volt hogy ezt mi nem vettük észre, csak miután ott szétszedték! #-o

Gratula az első tulajnak !!! =D>

Ha úgy nézzük akkor az áfát később vissza tudom igényelni, tehát a gumi áfa nélkül 21-re jött ki, közel a 20-hoz! :dance:

Koriori írta:
Hol szervizelték a gépet? Mennyi km van benne? Szelephézag állítás, kuplung hidraulika olaj, teló olaj volt cserélve? Hűtővíz mikori? Ezek is fontos dolgok.
Solyom írta:
Ma délután jött ki a motor a szervízből!
Leírom mit csináltak, és mennyiért!

Motul olaj 17 300V 4T 15W50 4L 19.960,-
Motul 8 RBF 600 /0,5/ factory line 4.000,-
HF 204 olajszűrő 2.870,-
Hidraulika folyadék 750,-
Fagyálló 2.500,-
Gyertya 5.460,-
Pirelli első gumi 90/90-21 25.500,-
Fékbetét 9.600,-
Segédanyag 1.500,-
Gumiszerelés 3.000,-
Munkadíj 25.000,-
Vizsgáztatás 20.000,-

Összesen: 120.140,-

Számítottam rá, hogy ennyi lesz! :wacko:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 22, 11:57 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Koriori írta:
zsore írta:
Azé' mer úgy bánsz vele, mint ha a csajod lenne :lol: Kiváncsi leszek, hogy nekem mennyit bír majd a cucc...Asszem 25 - tel már elégedett lennék. Kenem én is minden bevetés után, ha 100 kilcsit megyek akkor is, persze én asszem kicsit másképpen használom mint te :wink: Szerintem a SER - en nagyobb kell, hogy legyen a lógása is a láncnak, mint az advencsöröken.


Ha nagyobb a SER rugóútja, akkor valszeg a lánc belógása is nagyobb kell hogy legyen. A csajomat is megbecsülöm, 19 év surlódás után sincs nagy lógás........


Te vagy a példaképem :respect:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 30, 0:09 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Nah gyerekek én nem bírtam ki hogy ebben a jó időben ne motorozzak, meg ne próbáljam ki milyen lett a gép!
Fájós lábammal nagy nehezen felültem pénteken meg ma is, és motoroztam egy jót!
Hát hogy öszinte legyek most aztán tényleg jó a gép, a hátsó fékről meg nem is beszélve!
Ma bejártuk egyik motoros haverommal fél Fejér megyét! :D
Elvileg még 2 hetet pihennem kell ezzel a műlábbal, de hétfőn megmondom dokinak hogy motoroztam egy jót, ugyanis akkor megyek vissza hozzá! :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 ápr. 05, 8:43 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
:)))

30e-es szervíz: 56e HUF.

Olajcsere, gyertyák, légszűrő, kuplungfolyadék-csere + egy egész doboz lötyi megvétele tartalékba, szelephézag (kellett piszkálni), első telókban olajcsere + letakarításuk (porvédők és szimmeringek szerencsére még jók voltak), ún neoprén telószárvédők (végül is nem szereltem fel őket, inkább a régieket vágtam félbe és úgy raktam vissza rá. Így talán nem vágja szét őket a féktárcsa és védenek is.
+még apróságok, átnézések, piszkálódások.
Hűtővíz nem kellett új, tavaly nyáron volt cserélve, azóta alig 10e ment bele - majd a következő szervízen cserélem, de egyelőre tisztának tűnik.

Jön még: hátsófék (a nyári csere óta megint elkezdett felpuhulni :( ), első főfékhenger (jelenleg tökéletes, de a porvédő szétszakadt, jelen állapot szerint csak a komplett belét egyszerre lehet cserélni - egyéb ötleteket a porvédő gumiszoknyára szívesen fogadok, mert 10e-et kiadni és egy teljesen jó dugattyút kidobni nincs sok kedvem).
Ja és egy váratlan céges bónusznak köszönhetően felkúszik rá egy fullos műanyagdobozos dobozszett is. Remélem már jövő hét elején! ;)

Tegnap este felfaragtam rá a műszerfalra szerelhető GPS tartót.

Még egy projekt van folyamatban, friss akra térkép beszerzése a 06-os modellhez és a tesztek. Már ha létezik, mert nyár óta csak a 07-es frissítéséről hallottam, az pedig nem megy erre fel. :(
Addig is maradnak a gyári dobok.

Szepy


Solyom írta:
Nah gyerekek én nem bírtam ki hogy ebben a jó időben ne motorozzak, meg ne próbáljam ki milyen lett a gép!
Fájós lábammal nagy nehezen felültem pénteken meg ma is, és motoroztam egy jót!
Hát hogy öszinte legyek most aztán tényleg jó a gép, a hátsó fékről meg nem is beszélve!
Ma bejártuk egyik motoros haverommal fél Fejér megyét! :D
Elvileg még 2 hetet pihennem kell ezzel a műlábbal, de hétfőn megmondom dokinak hogy motoroztam egy jót, ugyanis akkor megyek vissza hozzá! :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 ápr. 13, 16:58 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
A gyári Metzeler Karoo hátsó, 3000 km alatt gyakorlatilag kapitulált a Super Endurón úgy, hogy a 3000 km legalább 70% - a terep volt. Még akartam menni vele párszáz kilcsit aszfalton, arra még jó lett volna, de mivel közbejött ez a defekt ügy, eldobtam és felkerült a Dunlop 908 Rally Raid. Kiváncsi leszek, hogy ez mennyit bír....A defekt nem volt annyira súlyos szerencsére, mint amilyennek látszott, de a védőgumi a ráf belsejében, tényleg gyagyára szakadt. Mindegy, meg lett szépen csinálva. a Dunloppal kapcsolatos első benyomásaim igen jók, bár eddig mindösszesen 40 km tapasztalatairól beszélek. Az új kipufogók csodásan működnek, és a motor is csendesebb lett, mert kicsit feszítettem a láncon, így elmúlt az állandó csörgés. További tapasztalatok később.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 ápr. 13, 17:22 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
zsore írta:
A gyári Metzeler Karoo hátsó, 3000 km alatt gyakorlatilag kapitulált a Super Endurón úgy, hogy a 3000 km legalább 70% - a terep volt. Még akartam menni vele párszáz kilcsit aszfalton, arra még jó lett volna, de mivel közbejött ez a defekt ügy, eldobtam és felkerült a Dunlop 908 Rally Raid. Kiváncsi leszek, hogy ez mennyit bír....A defekt nem volt annyira súlyos szerencsére, mint amilyennek látszott, de a védőgumi a ráf belsejében, tényleg gyagyára szakadt. Mindegy, meg lett szépen csinálva. a Dunloppal kapcsolatos első benyomásaim igen jók, bár eddig mindösszesen 40 km tapasztalatairól beszélek. Az új kipufogók csodásan működnek, és a motor is csendesebb lett, mert kicsit feszítettem a láncon, így elmúlt az állandó csörgés. További tapasztalatok később.


Nekem lassan 1 éve METZELER ENDURO 3-as SAHARA hátsó gumi van rajta és még eddig semmi problémám nem volt vele, remélem hogy nem is lesz!
Tegnap a terepet is elég jól bírta! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 ápr. 13, 19:38 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Solyom írta:
zsore írta:
A gyári Metzeler Karoo hátsó, 3000 km alatt gyakorlatilag kapitulált a Super Endurón úgy, hogy a 3000 km legalább 70% - a terep volt. Még akartam menni vele párszáz kilcsit aszfalton, arra még jó lett volna, de mivel közbejött ez a defekt ügy, eldobtam és felkerült a Dunlop 908 Rally Raid. Kiváncsi leszek, hogy ez mennyit bír....A defekt nem volt annyira súlyos szerencsére, mint amilyennek látszott, de a védőgumi a ráf belsejében, tényleg gyagyára szakadt. Mindegy, meg lett szépen csinálva. a Dunloppal kapcsolatos első benyomásaim igen jók, bár eddig mindösszesen 40 km tapasztalatairól beszélek. Az új kipufogók csodásan működnek, és a motor is csendesebb lett, mert kicsit feszítettem a láncon, így elmúlt az állandó csörgés. További tapasztalatok később.


Nekem lassan 1 éve METZELER ENDURO 3-as SAHARA hátsó gumi van rajta és még eddig semmi problémám nem volt vele, remélem hogy nem is lesz!
Tegnap a terepet is elég jól bírta! :)


Nem tudom, hogy te mennyire adsz neki terepen, de úgy sejtem, kevésbé , mint én :roll: A 990 Advencsörön nekem is tízezret bírt a gyári Scorpion, talán volt benne még 2000 km, de azt negyed ennyire sem használtam, mint a Super Endurón a szegény karookat....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 ápr. 20, 16:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Vettem egy pár origi új Scorpion MT90 - est 36.000 Ft - ért, és ebben az árban még a hátsót fel is szerelték :!: :!: :!: Asszem ez nem volt rossz bót :wink: Pénteken lenyomtam vele egy laza 590 -et, ma meg 180 - at. Pénteken kétszer tankoltam, az első fogyi 5,7 - re, a második kerek 5 literre jött ki :!: Beszarás ! Nem akarom már fényezni a vasat, tettem már eleget, de ez egyre jobb lesz, hihetetlen. Nem száguldoztam, de azért elég dinamikusan mentem, és néha azért meg - megtéptem a bajszát. Egy szar van csak, hogy 140 - től már rendes izommunka rajtamaradni, úgy tol a szél, de hát semmi sem lehet tökéletes. Mindent egybevetve, eddig azt kell mondjam, messze ez a legjobb motorom, pedig volt néhány....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 ápr. 20, 21:04 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Mi a véleményed hogy bírja a döntögetést? Valahogy nem értem Flip hogy tudta eldobni az Adveturet??????????????
zsore írta:
Vettem egy pár origi új Scorpion MT90 - est 36.000 Ft - ért, és ebben az árban még a hátsót fel is szerelték :!: :!: :!: Asszem ez nem volt rossz bót :wink: Pénteken lenyomtam vele egy laza 590 -et, ma meg 180 - at. Pénteken kétszer tankoltam, az első fogyi 5,7 - re, a második kerek 5 literre jött ki :!: Beszarás ! Nem akarom már fényezni a vasat, tettem már eleget, de ez egyre jobb lesz, hihetetlen. Nem száguldoztam, de azért elég dinamikusan mentem, és néha azért meg - megtéptem a bajszát. Egy szar van csak, hogy 140 - től már rendes izommunka rajtamaradni, úgy tol a szél, de hát semmi sem lehet tökéletes. Mindent egybevetve, eddig azt kell mondjam, messze ez a legjobb motorom, pedig volt néhány....

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 ápr. 20, 21:54 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Asszem az speciális helyzet volt. Először is, ugye ő a GS - hez szokott. Annak kisebb az elsőkereke, nem 21 - es, szélesebb az első gumija, és nem annyira endurós a mintája a gyári gumijának, mint az MT90 - nek. El kell ismerni, hogy a GS alap helyzetben jobban tapad aszfalton. Másodszor taknyos volt a kanyar. Mackó is bevallotta, ha ő megy elöl, ugyanúgy odaverte volna, mint Flip. Ez benne van. Én úgy elcsúsztam harminccal tavaly januárban egy 90 fokos kanyarban, frissen festett, taknyos zebrán, hogy öröm volt nézni ( persze nem nekem :( ) Csúszott a gép, majd 10 métert mire megállt.... Nincs mit tenni, az a minta és a keskeny gumi, nem kis óvatosságot igényel időnként. Persze pl. az Eringen nyáron, magam is meglepődtem, hogy meddig lehet dönteni ugyanazzal a gumival, és valszeg a pilóta rutinja is komoly szerepet játszik egy ilyen esetben, de mindent egybevetve, ez bármikor benne van.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 ápr. 20, 22:02 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ott ahol kb. te estél nemrégiben volt alkalmam letesztelni az aszfaltot. Fehér aszfalt, gondosan fényesre csiszolva.
Száraz, viszonylag meleg időben gázadásra simán elment a hátulja a vasnak.
Ott bármivel taknyolsz aminek két kereke van.
Viszont amit már én is mondtam korábban, a GS alaphelyzetben előnyben van aszfalton a rásegítős féke és a szélesebb és aszfaltosabb mintájú első gumija miatt.
Viszont hűvösebb időben az a gumi kevésbé tapad, mint a Pirelli, a koszos utat is kevésbé bírja és a keskenyebb profil sokkal könnyebben dönthető le. A rásegítős fék sem jön be annyira nekem rosszabb útviszonyok között kb. olyan a hagyományos fékhez képest, mint az injektor a karbihoz képest.

Szepy


zsore írta:
Asszem az speciális helyzet volt. Először is, ugye ő a GS - hez szokott. Annak kisebb az elsőkereke, nem 21 - es, szélesebb az első gumija, és nem annyira endurós a mintája a gyári gumijának, mint az MT90 - nek. El kell ismerni, hogy a GS alap helyzetben jobban tapad aszfalton. Másodszor taknyos volt a kanyar. Mackó is bevallotta, ha ő megy elöl, ugyanúgy odaverte volna, mint Flip. Ez benne van. Én úgy elcsúsztam harminccal tavaly januárban egy 90 fokos kanyarban, frissen festett, taknyos zebrán, hogy öröm volt nézni ( persze nem nekem :( ) Csúszott a gép, majd 10 métert mire megállt.... Nincs mit tenni, az a minta és a keskeny gumi, nem kis óvatosságot igényel időnként. Persze pl. az Eringen nyáron, magam is meglepődtem, hogy meddig lehet dönteni ugyanazzal a gumival, és valszeg a pilóta rutinja is komoly szerepet játszik egy ilyen esetben, de mindent egybevetve, ez bármikor benne van.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 ápr. 22, 15:40 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 máj. 09, 16:03
Hozzászólások: 72
A leleményes magyarok:
http://cgi.ebay.ca/DYNOBOOST-PERFORMANC ... dZViewItem

Adventure, SD990 chiptuning :lol:
Aki szerint nem átverés, jelentkezzen! :twisted:

_________________
Superduke 990 2006


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 ápr. 23, 14:10 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Gondolom amíg én utashoz kettőt tekerek az előfeszítésen, ő addig kettőt a + lóerőkhöz? ;)

LOL!

harvester írta:
A leleményes magyarok:
http://cgi.ebay.ca/DYNOBOOST-PERFORMANC ... dZViewItem

Adventure, SD990 chiptuning :lol:
Aki szerint nem átverés, jelentkezzen! :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 02, 21:50 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Na 42300km-nél megkapta a gépem az új láncot. Most 17-45 áttétellel van rajta, és az elejétől fent van a Scotti. Hát lássuk mennyit bír. Azt azért nem elfelejteni, hogy az első azaz a gyári lánc ment ennyit!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Koriori 2008 máj. 13, 20:38-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 02, 21:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Koriori írta:
Na 42300km-nél megkapta a gépem az új láncot. Most 17-45 áttétellel van rajta, és az elejétől fent van a Scotti. Hát lássuk mennyit bír.


Az szép teljesítmény :!: Te, hogyhogy nem vagy Erdélyben :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 02, 23:10 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
jol csinaljak, kicsit marketinges tulzas benne lehet de a 2000+ elegedett ebay visszajelzes ugyebar nem keves...
minek szivjanak itt ebben az idiota orszagban nalunk


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 03, 20:47 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
zsore írta:
Koriori írta:
Na 42300km-nél megkapta a gépem az új láncot. Most 17-45 áttétellel van rajta, és az elejétől fent van a Scotti. Hát lássuk mennyit bír.


Az szép teljesítmény :!: Te, hogyhogy nem vagy Erdélyben :?:


Hétfőn kezdik leszedni a tetőt. Kicsit ki fog véreztetni ami az anyagiakat illeti.
Aztán ma motoroztam először a buktám óta. A vállam messze nem a régi (sajnos új sem) és még mindíg nem tudom rendesen terelgetni a gépet. Elég öregesen motorozgatok, nem bírom még a terepezést.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 03, 21:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Koriori írta:
zsore írta:
Koriori írta:
Na 42300km-nél megkapta a gépem az új láncot. Most 17-45 áttétellel van rajta, és az elejétől fent van a Scotti. Hát lássuk mennyit bír.


Az szép teljesítmény :!: Te, hogyhogy nem vagy Erdélyben :?:


Hétfőn kezdik leszedni a tetőt. Kicsit ki fog véreztetni ami az anyagiakat illeti.
Aztán ma motoroztam először a buktám óta. A vállam messze nem a régi (sajnos új sem) és még mindíg nem tudom rendesen terelgetni a gépet. Elég öregesen motorozgatok, nem bírom még a terepezést.


Hát akkor gyarapodást kivánok mind egészségben, mind anyagilag ! Remélem nyárra visszatér a formád, mert muszáj lesz rendesen körbemotoroznom Veszprémet, és az elég rendes terepezésnek igérkezik :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 04, 7:17 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Igyekszem. Ha majd látod mikor akarsz jönni, feltétlenül keresd meg Condom-ot. A környékbeli szuper helyeket senki sem ismeri nála jobban!

zsore írta:
Koriori írta:
zsore írta:
Koriori írta:
Na 42300km-nél megkapta a gépem az új láncot. Most 17-45 áttétellel van rajta, és az elejétől fent van a Scotti. Hát lássuk mennyit bír.


Az szép teljesítmény :!: Te, hogyhogy nem vagy Erdélyben :?:


Hétfőn kezdik leszedni a tetőt. Kicsit ki fog véreztetni ami az anyagiakat illeti.
Aztán ma motoroztam először a buktám óta. A vállam messze nem a régi (sajnos új sem) és még mindíg nem tudom rendesen terelgetni a gépet. Elég öregesen motorozgatok, nem bírom még a terepezést.


Hát akkor gyarapodást kivánok mind egészségben, mind anyagilag ! Remélem nyárra visszatér a formád, mert muszáj lesz rendesen körbemotoroznom Veszprémet, és az elég rendes terepezésnek igérkezik :wink:

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 26, 9:35 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
szevasztok.


tudtok valami normális teleszkop javítót ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 26, 20:39 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
zorromoto írta:
szevasztok.


tudtok valami normális teleszkop javítót ?

Mit kell javítani? Egyengetni kell a csövet? Ha igen, Comndom talán tud segíteni!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 27, 20:14 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
Koriori írta:
zorromoto írta:
szevasztok.


tudtok valami normális teleszkop javítót ?

Mit kell javítani? Egyengetni kell a csövet? Ha igen, Comndom talán tud segíteni!



sajna nem tudom. a kűlsö perem amibe belemegy a szimering az kapott. lehet csak a szimeringet kell cserélni,de ezt én nem tudom megállípítani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 27, 20:55 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Fényképezd le, és küldd el a képeket Condomnak! Előtte hívd fel telefonon, vagy valami, hogy meg van-e még a szaki akivel a telószárakat szokták egyengettetni.
zorromoto írta:
Koriori írta:
zorromoto írta:
szevasztok.


tudtok valami normális teleszkop javítót ?

Mit kell javítani? Egyengetni kell a csövet? Ha igen, Comndom talán tud segíteni!



sajna nem tudom. a kűlsö perem amibe belemegy a szimering az kapott. lehet csak a szimeringet kell cserélni,de ezt én nem tudom megállípítani.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 27, 21:43 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Zorro, dabasi a srác, akinek küldtem a számát. Hívd fel, megnézi. Azért nem kér semmit.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 14, 19:29 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Na kérem, megvolt a 45ezres szervize a motoromnak. Ócsán a Norbiék csinálták. A bekerülési költség nagyon baráti, még vidéki szemmel is!! Minden ki lett cserélve ami előírás ilyenkor. Szelephézag, gyertya, levszűrő stb.
+ Miután eddig még nem volt megnézve a benyaszivatyúm ellenőrizték. Az elektródák szinte teljesen el voltak égve, de még működött. Cserélni fogják, Norbi megrendelte. Ránéztek a vízpumpámra, és állítólag jellemző a típusra, hogy a szimmering alatt bemaródik a pumpa tengely és előbb utóbb átereszt. Kicserélték mindkettőt, megelőzendő a bajt. Összességében nagyon jó szájízzel, elégedetten jöttem -hoztam el gépet tőlük!!!! Kár hogy ilyen messze vannak.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 14, 21:47 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Koriori írta:
Na kérem, megvolt a 45ezres szervize a motoromnak. Ócsán a Norbiék csinálták. A bekerülési költség nagyon baráti, még vidéki szemmel is!! Minden ki lett cserélve ami előírás ilyenkor. Szelephézag, gyertya, levszűrő stb.
+ Miután eddig még nem volt megnézve a benyaszivatyúm ellenőrizték. Az elektródák szinte teljesen el voltak égve, de még működött. Cserélni fogják, Norbi megrendelte. Ránéztek a vízpumpámra, és állítólag jellemző a típusra, hogy a szimmering alatt bemaródik a pumpa tengely és előbb utóbb átereszt. Kicserélték mindkettőt, megelőzendő a bajt. Összességében nagyon jó szájízzel, elégedetten jöttem -hoztam el gépet tőlük!!!! Kár hogy ilyen messze vannak.


Hogyhogy Ócsára vitted ? Eddig elégedett voltál a helyi erőkkel nem ? Mondjuk az igaz, hogy én sem vinném soha máshova, csak Ócsára.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 15, 13:48 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
És íme egy újdonság a tuning őrűlteknek


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 16, 22:41 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
zsore írta:
Koriori írta:
Na kérem, megvolt a 45ezres szervize a motoromnak. Ócsán a Norbiék csinálták. A bekerülési költség nagyon baráti, még vidéki szemmel is!! Minden ki lett cserélve ami előírás ilyenkor. Szelephézag, gyertya, levszűrő stb.
+ Miután eddig még nem volt megnézve a benyaszivatyúm ellenőrizték. Az elektródák szinte teljesen el voltak égve, de még működött. Cserélni fogják, Norbi megrendelte. Ránéztek a vízpumpámra, és állítólag jellemző a típusra, hogy a szimmering alatt bemaródik a pumpa tengely és előbb utóbb átereszt. Kicserélték mindkettőt, megelőzendő a bajt. Összességében nagyon jó szájízzel, elégedetten jöttem -hoztam el gépet tőlük!!!! Kár hogy ilyen messze vannak.


Hogyhogy Ócsára vitted ? Eddig elégedett voltál a helyi erőkkel nem ? Mondjuk az igaz, hogy én sem vinném soha máshova, csak Ócsára.....

Ez tűnt a legmegfelelőbbnek. És hál' Istennek nem csalódtam Norbiék szakértelmében!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 16, 22:53 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Koriori írta:
zsore írta:
Koriori írta:
Na kérem, megvolt a 45ezres szervize a motoromnak. Ócsán a Norbiék csinálták. A bekerülési költség nagyon baráti, még vidéki szemmel is!! Minden ki lett cserélve ami előírás ilyenkor. Szelephézag, gyertya, levszűrő stb.
+ Miután eddig még nem volt megnézve a benyaszivatyúm ellenőrizték. Az elektródák szinte teljesen el voltak égve, de még működött. Cserélni fogják, Norbi megrendelte. Ránéztek a vízpumpámra, és állítólag jellemző a típusra, hogy a szimmering alatt bemaródik a pumpa tengely és előbb utóbb átereszt. Kicserélték mindkettőt, megelőzendő a bajt. Összességében nagyon jó szájízzel, elégedetten jöttem -hoztam el gépet tőlük!!!! Kár hogy ilyen messze vannak.


Hogyhogy Ócsára vitted ? Eddig elégedett voltál a helyi erőkkel nem ? Mondjuk az igaz, hogy én sem vinném soha máshova, csak Ócsára.....

Ez tűnt a legmegfelelőbbnek. És hál' Istennek nem csalódtam Norbiék szakértelmében!


Jó döntés ! Nem is fox csalódni amíg odaviszed. Vagy, ha mégis, akkor jön a világvége, és át kell üljünk valami kotvány béjemwére :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 19, 18:40 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nem hiába ajánlottuk eddig is őket.

A szimmeringet nekem is cserélték, talán 50e körül? Még nem volt vele gond, de látszott, hogy kopott.

Benzinpumpa legyen tömítve (ecetmentes "tükör" sziloplaszttal pl.) és a szellőzőcsövet vidd fel egészen magasra, pl. hátra az ülés alá. Nekem az vált be, addig mindig beázott és korrodált.

Szepy

Koriori írta:
zsore írta:
Koriori írta:
Na kérem, megvolt a 45ezres szervize a motoromnak. Ócsán a Norbiék csinálták. A bekerülési költség nagyon baráti, még vidéki szemmel is!! Minden ki lett cserélve ami előírás ilyenkor. Szelephézag, gyertya, levszűrő stb.
+ Miután eddig még nem volt megnézve a benyaszivatyúm ellenőrizték. Az elektródák szinte teljesen el voltak égve, de még működött. Cserélni fogják, Norbi megrendelte. Ránéztek a vízpumpámra, és állítólag jellemző a típusra, hogy a szimmering alatt bemaródik a pumpa tengely és előbb utóbb átereszt. Kicserélték mindkettőt, megelőzendő a bajt. Összességében nagyon jó szájízzel, elégedetten jöttem -hoztam el gépet tőlük!!!! Kár hogy ilyen messze vannak.


Hogyhogy Ócsára vitted ? Eddig elégedett voltál a helyi erőkkel nem ? Mondjuk az igaz, hogy én sem vinném soha máshova, csak Ócsára.....

Ez tűnt a legmegfelelőbbnek. És hál' Istennek nem csalódtam Norbiék szakértelmében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 19, 20:26 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Szia Szepy! Nem volt korrodálva, hanem simán elfogyott az érinkező felület. Vagy japók csinálták vacak anyagból, vagy a labancok eresztenek át túl nagy feszültséget engednek át rajta.
KTMSzepy írta:
Nem hiába ajánlottuk eddig is őket.

A szimmeringet nekem is cserélték, talán 50e körül? Még nem volt vele gond, de látszott, hogy kopott.

Benzinpumpa legyen tömítve (ecetmentes "tükör" sziloplaszttal pl.) és a szellőzőcsövet vidd fel egészen magasra, pl. hátra az ülés alá. Nekem az vált be, addig mindig beázott és korrodált.

Szepy

Koriori írta:
zsore írta:
Koriori írta:
Na kérem, megvolt a 45ezres szervize a motoromnak. Ócsán a Norbiék csinálták. A bekerülési költség nagyon baráti, még vidéki szemmel is!! Minden ki lett cserélve ami előírás ilyenkor. Szelephézag, gyertya, levszűrő stb.
+ Miután eddig még nem volt megnézve a benyaszivatyúm ellenőrizték. Az elektródák szinte teljesen el voltak égve, de még működött. Cserélni fogják, Norbi megrendelte. Ránéztek a vízpumpámra, és állítólag jellemző a típusra, hogy a szimmering alatt bemaródik a pumpa tengely és előbb utóbb átereszt. Kicserélték mindkettőt, megelőzendő a bajt. Összességében nagyon jó szájízzel, elégedetten jöttem -hoztam el gépet tőlük!!!! Kár hogy ilyen messze vannak.


Hogyhogy Ócsára vitted ? Eddig elégedett voltál a helyi erőkkel nem ? Mondjuk az igaz, hogy én sem vinném soha máshova, csak Ócsára.....

Ez tűnt a legmegfelelőbbnek. És hál' Istennek nem csalódtam Norbiék szakértelmében!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 20, 11:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Hogy tudnának túl nagy feszkót átereszteni rajta? Gondolod, hogy összeütnek egy ilyen kütyüt és a saját vasaikon direkt még előtte leveszik a feszkót, ahelyett, hogy beleépítenék a pumpába a fesszabályzást ha szükséges - hogy aztán jót röhöghessenek másokon akik ezt nem tudják és direktbe a 12V-ra kötik? :)

Így vagy úgy, de szar konstrukció az a benzinpumpa, ezt már a japán vasakban (pl. AT) is bebizonyította.

A múltkor egy Hondás srác alatt is megállt a motor, ugyanilyen benzinpumpája volt, az szart be a vason.

Van valami sötét titok amögött, hogy évtizedek óta szent tehénként őrzik ezt a benyapumpát, ami már alapból konstrukció hibás volt, mégis gyártják... :)

Szepy


Koriori írta:
Szia Szepy! Nem volt korrodálva, hanem simán elfogyott az érinkező felület. Vagy japók csinálták vacak anyagból, vagy a labancok eresztenek át túl nagy feszültséget engednek át rajta.
KTMSzepy írta:
Nem hiába ajánlottuk eddig is őket.

A szimmeringet nekem is cserélték, talán 50e körül? Még nem volt vele gond, de látszott, hogy kopott.

Benzinpumpa legyen tömítve (ecetmentes "tükör" sziloplaszttal pl.) és a szellőzőcsövet vidd fel egészen magasra, pl. hátra az ülés alá. Nekem az vált be, addig mindig beázott és korrodált.

Szepy

Koriori írta:
zsore írta:
Koriori írta:
Na kérem, megvolt a 45ezres szervize a motoromnak. Ócsán a Norbiék csinálták. A bekerülési költség nagyon baráti, még vidéki szemmel is!! Minden ki lett cserélve ami előírás ilyenkor. Szelephézag, gyertya, levszűrő stb.
+ Miután eddig még nem volt megnézve a benyaszivatyúm ellenőrizték. Az elektródák szinte teljesen el voltak égve, de még működött. Cserélni fogják, Norbi megrendelte. Ránéztek a vízpumpámra, és állítólag jellemző a típusra, hogy a szimmering alatt bemaródik a pumpa tengely és előbb utóbb átereszt. Kicserélték mindkettőt, megelőzendő a bajt. Összességében nagyon jó szájízzel, elégedetten jöttem -hoztam el gépet tőlük!!!! Kár hogy ilyen messze vannak.


Hogyhogy Ócsára vitted ? Eddig elégedett voltál a helyi erőkkel nem ? Mondjuk az igaz, hogy én sem vinném soha máshova, csak Ócsára.....

Ez tűnt a legmegfelelőbbnek. És hál' Istennek nem csalódtam Norbiék szakértelmében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 01, 18:49 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Vasárnap délután szétment a hátsó gumim, beleállt egy 13 centi hosszú és 5 mm átmérőjű vas akármi.
Először csak egy puffanást hallottam aztán arra lettem figyelmes hogy egyre jobban leér a lábam a motorról! :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 07, 8:27 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Érdekes: http://cgi.ebay.de/Alu-Koffer-System-ca ... RCH:DE:101

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 16, 18:26 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
xerxesz írta:


Érdekes, hogy festés menyit dob rajta! Sima alu doboz, de nagyon bizalomgerjesztő!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 22, 15:41 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
Nincs meg vkinek a mostani Mindenmotor.
Összehasonlító teszt van benne Adv 990 és F 800 GS.

Kiváncsi lennék rá.

Ha igen, esetleg szkennelés vagy fotó.

Köszi

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 22, 19:53 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Ma megtörtént a SER - en a 7500 - as szervíz. Olaj, kuplungolaj ( elég retkes volt ), szűrők - légszűrő ( ez utóbbi is szép volt, pedig mindig igyexem elöl haladni :), karbik szinkron, szóval minden ami kell. Ezen felül, mivel eddig kicsit lomha volt a gép és nem nagyon gyorsult, megváltoztattam az áttételt 17/45 - ről 16/45 - re...Khömm...Viccet félretéve, eddig is egy állat volt, de most minősíthetetlen ahhoz képest, hogy enduró és nem sportgép. Úgy gyorsul, hogy az elmebeteg. Vizes úton eddig is nagyon észnél kellett lenni a gázkezeléssel, de mostantól asszem az egyes úgy nagyjából felejtős vízen...A gyakorlati haszna azonban természesen rögtön megmutatkozott. 80 és 120 között, ahol leginkább használom úton, sokkal agilisabb ( brutális :) és gondolom majd terepen is jól érzékelhető lesz a változás. Egyedül a fogyasztásnövekedéstől félek, az biztosan elkerülhetetlen, de ha 6 - on belül marad, az még bőven belefér ezért amit művel a lelkemmel ! Hyperszmájli :o))))))))


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 23, 16:06 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
Skacok!

Megkeresett egy 990 tulaj, aki vmiért nem tud regisztrálni, h kérdezzelek már meg titeket az alábbi problémáról.

"a kormányom beráz 55-és 65 között, ha elengedem a kormányt, majdnem felborít. Egy kesztyűigazításnál jöttem rá, de Zsemberyéknél azt mondták típushiba, korrekten beállították a telókat, de nem lett jobb. 180 fölött pedig beleng, igaz túreplexi van rajta."

Vélemény???

Csabi!

Te nem ezért tettél fel kormány-lengéscsillapítót?

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 23, 18:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Sanyi írta:
Skacok!

Megkeresett egy 990 tulaj, aki vmiért nem tud regisztrálni, h kérdezzelek már meg titeket az alábbi problémáról.

"a kormányom beráz 55-és 65 között, ha elengedem a kormányt, majdnem felborít. Egy kesztyűigazításnál jöttem rá, de Zsemberyéknél azt mondták típushiba, korrekten beállították a telókat, de nem lett jobb. 180 fölött pedig beleng, igaz túreplexi van rajta."

Vélemény???

Csabi!

Te nem ezért tettél fel kormány-lengéscsillapítót?



Ezen is segít valamelyest a kormány lengéscsillapító, de szerintem inkább vagy a felni üt egy kicsit, vagy pedig centírozási gond lehet.
Egy jó gumis, aki kihívásnak érzi, az kitudja centírozni, vagy statikusan, vagy dinamikusan.
Leginkább az a gond, hogy nincs türelmük és hozzávaló súlyuk, mert rohadt keskeny az a perem,
ahova a ragaszthatót lehet tenni, a küllőre való pedig nemigazán megy rá a küllő a vastagsága miatt.
Az uccsó Erdélyi túránk előtt meglátogattam én is a gumisomat, van ütés rendesen a felnimben, de nem szitál be, nem úgy mint előtte.
Most simán elmerem engedni a kormányt, nemúgy mint régebben, mert nekem is olyan szitálást művelt, hogy féltem tőle.
180-al gondolom nem közlekedik állandóan, ez nem sport motor.
Biztosan lehetne a guminyomással és a futóműhangolással javítani rajta, de ez engem nem izgatf el különösebben, én így szeretem és kész.
Ebben a sebességtartományban én már fosok, ritkán tör elő belőlem annyi bátorság, hogy ennyivel tépjek.

Regisztrálni tudtommal a Klub főoldalán is, és a fórumon is kell, tehát két regisztrációra van szükség.
http://www.ktmklub.hu/phpBB2/faq.php#0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 23, 20:38 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Érdekes, nekem sem a 950, sem a 990 nem szitált, sem most a 950 SER nem szitál. A SER - t utcára egy 990 adventure kerékszettjével használom. Az első keréken egy féktárcsával, ráadául úgy, hogy a ráf görgőzve volt...Nyoma sincs semmiféle szitálásnak. Bárhol - bármikor, bármilyen sebességnél elengedem. A gyár által is felszerelt Pirelli Scorpionok vannak rajta. Nem is értem a problémát. Szerintem csak centírozás lehet, a típushiba duma egy faszság.....Nekem háromból három nem szitált, ha típusgond lenne, tuti én is találkoztam volna vele, legalább az egyik gépen. Sőt, megtettem egy 990 - es tesztmotorral többszáz kilcsit ( a Tátrában is megfordultam vele ), azon sem volt nyoma semmi ilyesminek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 23, 20:40 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Mondjuk egyiken sem volt a magas plexi, lehet, hogy olyan turbulenciát csinál, hogy attól ráz be. Én tuti kipróbálnám plexi nélkül, mondjuk 6 csavar az egész, ennyi szerelést megérne az ügy....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 24, 11:53 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
szabcsab írta:
Regisztrálni tudtommal a Klub főoldalán is, és a fórumon is kell, tehát két regisztrációra van szükség.
http://www.ktmklub.hu/phpBB2/faq.php#0


Szerintem fórumozáshoz elég csak itt regisztrálni, ha a főoldalra akarsz belépni és/vagy pl. az ftp-n lévő képeket nézegetni, akkor kell ott is. Lehet éppen csak Mr. Bean nyaral:
http://www.ktmklub.hu/phpBB2/viewtopic.php?t=28
:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 25, 17:33 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 júl. 24, 12:33
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Budapest - Miskolc
Köszönöm a segítséget, most már tudtam regisztrálni és beléptem a klubba is...

Üdvözlölek Titeket!

Egy narancs színű 990 Adventure boldog tulajdonosa vagyok, mely a harmadik KTM-em. Előtte Super Duke és LC 4 nyergében ültem.

A 180 fölötti belengés nem igazán zavar, az szerintem is a túraplexi miatt van. A kereket pedig elviszem egy centírozásra, ha van megbízható szakemberetek Budapesten vagy a környékén, segítsetek légyszíves.

Köszönöm!

Lovas Kázmér

_________________
Lovas Kázmér


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 25, 20:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 06, 20:05
Hozzászólások: 502
Tartózkodási hely: Monor
lovask írta:
Köszönöm a segítséget, most már tudtam regisztrálni és beléptem a klubba is...

Üdvözlölek Titeket!

Egy narancs színű 990 Adventure boldog tulajdonosa vagyok, mely a harmadik KTM-em. Előtte Super Duke és LC 4 nyergében ültem.

A 180 fölötti belengés nem igazán zavar, az szerintem is a túraplexi miatt van. A kereket pedig elviszem egy centírozásra, ha van megbízható szakemberetek Budapesten vagy a környékén, segítsetek légyszíves.

Köszönöm!

Lovas Kázmér
Gratula, légy üdvözölve közöttünk!
Centírozás ügyében esetleg hívhatsz engem is:
+36 70 9473 527

_________________
"A kaland úgy kezdődik, hogy az ember elszökik otthonról."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 26, 11:01 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
E'cényócasok, ha gerjednétek valamelyik extrára:
http://www.hasznaltmotorok.hu/index.jsp?id=2&h_id=170124


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 27, 0:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
guminyomast is nezd meg
illetve a futomu ne legyen eltekerve, fokent hatul, elol esetleg lehet novelni kicsit comp, meg rebound csillapitast de max ennyi (legalabbis a meg jobban libejo LC4-rol atultetett tapasztalataim alapjan :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség