KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 14:48

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 587 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: használt piac
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 23, 14:25 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
GyuriSXC írta:
Ami azt illeti a 400asom pont eladó :P :D


Ja...de SM kerékkel elég szar a bokáig érő homokban menni... :fejetfalba:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: használt piac
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 23, 14:25 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
sc_zsolt írta:
Csatlakozom Dani spori véleményéhez, én is szoktam használni két személlyel.


Én nem akarok senkit lebeszélni az ön- és utaskínzásról, úgyhogy javítsatok ki ha tévedek, de az SXC-nek más a segédváza, ülése és gyárilag hátsó lábtartó sincs pont az egyszemélyre tervezettség miatt!? :shock:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 23, 14:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
ja

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: használt piac
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 23, 14:30 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
faki írta:
sc_zsolt írta:
Csatlakozom Dani spori véleményéhez, én is szoktam használni két személlyel.


Én nem akarok senkit lebeszélni az ön- és utaskínzásról, úgyhogy javítsatok ki ha tévedek, de az SXC-nek más a segédváza, ülése és gyárilag hátsó lábtartó sincs pont az egyszemélyre tervezettség miatt!? :shock:


Az SXC-ken (2003-tól) már megegyezik a segédváz a "sima" LC4-ekével, tehát ha gyárilag nincs is rajtuk hátsó lábtartó, mindenféle átalakítás nélkül felszerelhető. A korábbi modelleknek valóban másmilyen a hátsó rész kialakítása, de eddig az összes általam látott SC kétszemélyes volt (persze lehet hogy mindegyiket utólag alakították át) :-k

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: .
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 23, 14:32 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
a mi azt illeti 1999 sxc 400
1998-99 sxc540
2003 - 2006 ig sxc 625
másmiylen sxc nincs!!:)
99-2002 ig 620 supercomp
valamint 2001-2002 ig 625 supercomp
a pontos elnevezés
helyedben 400 as ban nem gondolkoznék, hacsak nem robogó vagy kisebb moca az a japán gép amiről átülsz ,kissé vérszegény a kicsike:)

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: használt piac
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 23, 14:32 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Egyedül a nagyon szük csiki-csuki részeken sz.r egy kicsit. (Ezért akarok emelni a hátulján.)

Miért nem engedsz be az elején? Nem kerül semmibe és a hatás ugyanaz. 1 centit beengedsz az első telókon és már jóval fordulékonyabb lesz a gép. Cserébe elmegy az egyenesfutás, de az csiki-csukinál nem szempont :)

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: használt piac
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 23, 14:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
sc_zsolt írta:
A terepképességről csak annyit, hogy ember a talpán, aki kimotorozza...Elvégre annó versenymodell volt.


Ja
8)

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: használt piac
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 23, 14:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
Egyedül a nagyon szük csiki-csuki részeken sz.r egy kicsit. (Ezért akarok emelni a hátulján.)

Miért nem engedsz be az elején? Nem kerül semmibe és a hatás ugyanaz. 1 centit beengedsz az első telókon és már jóval fordulékonyabb lesz a gép. Cserébe elmegy az egyenesfutás, de az csiki-csukinál nem szempont :)


Nekem vagy másfél centit be van engedve az eleje, de kb. semmi változást nem észleltem fordulékonyságban - igaz, legalább egyenesfutásban sem :wink:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 23, 14:40 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
főleg ha negis van kicsit piszkálgatva , brutális 1 fenevadat lehet belőle alkotni

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: használt piac
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 23, 14:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
sc_zsolt írta:
A terepképességről csak annyit, hogy ember a talpán, aki kimotorozza...


Attól, hogy valaki nem tud kimotorozni egy SXC-t még nem lesz neki könyebb dolga, mintha egy EXC-vel menne ugyanott.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 23, 14:51 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
amúgy amit Dani mondott tbálinton randa kék supercompot kb 2éve árulják ott sztem ha bátran mersz alkudni 750 ért hozható annyit meg nagyon megérne ha figyelembe vesszük az állapotát

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 23, 15:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
bouvard írta:
amúgy amit Dani mondott tbálinton randa kék supercompot kb 2éve árulják ott sztem ha bátran mersz alkudni 750 ért hozható annyit meg nagyon megérne ha figyelembe vesszük az állapotát


Nem Supercomp, sima 640 LC4 Six Days (gyak. csak az idomokban különbözik a nem-Six Days kiviteltől) :!:
Ettől függetlenül külsőleg nagyon patent állapotban van.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: használt piac
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 23, 15:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
mic71 írta:
Egyedül a nagyon szük csiki-csuki részeken sz.r egy kicsit. (Ezért akarok emelni a hátulján.)

Miért nem engedsz be az elején? Nem kerül semmibe és a hatás ugyanaz. 1 centit beengedsz az első telókon és már jóval fordulékonyabb lesz a gép. Cserébe elmegy az egyenesfutás, de az csiki-csukinál nem szempont :)


Nekem vagy másfél centit be van engedve az eleje, de kb. semmi változást nem észleltem fordulékonyságban - igaz, legalább egyenesfutásban sem :wink:


Az álló lámpát sem tudod megkülönböztetni a stekklámpától, úgyhogy nem mérvadó a tapasztalatod :evil:

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: használt piac
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 23, 16:44 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
gencsydani írta:
GyuriSXC írta:
Ami azt illeti a 400asom pont eladó :P :D


Ja...de SM kerékkel elég szar a bokáig érő homokban menni... :fejetfalba:


utca jobb. igaz veszélyesebb:) de szebb is így a gép :P

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 23, 17:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
árulnak nagykátán is 1 supercompot 2000 -est 750ért

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 23, 17:30 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=106266
pontosabban 2001 es

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 23, 20:13 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
hihetetlen milyen alacsonyan vannak az árak és még így se tudják eladni a sok vasat, éveken át árulgatják ..

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 24, 0:16 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 19, 1:44
Hozzászólások: 56
honda crm250-em van épp (valamicskével gyengébb mint a drz S),
és kizárólag a kétszemélyes alkalmazás, valamint a hosszú aszfaltos túrák (200-1000km) miatt tetszene az lc4, amugy még a drz S ami szóbajönne, mindez legkorábban 1 hónap mulva (diplomázás miatt)

faki ismeri a környéket ahol használnám terepen (agyag,szikes rét,homok), supermotó műfaja nemnagyon vonzz, és hárdozni meg versenyezni sem akarok, nameg munkábajárásra is szeretném használni (pánd-bp, pánd-nagykáta távon)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 24, 8:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
pallogabi írta:
kizárólag a kétszemélyes alkalmazás, valamint a hosszú aszfaltos túrák (200-1000km) miatt tetszene az lc4, amugy még a drz S ami szóbajönne


Szerintem akkor a "sima" LC4-ben gondolkodj, ne SXC/SC-ben. A DRZ meg valószínűleg egy kevesebb élményt adó, de talán problémamentesebb és olcsóbb fenntartású motor. Bármelyik is lesz, a magyar viszonyokat tekintve mindenképpen olyant keresnék a helyedben, ami ismerős által valamilyen szinten leinformálható és messziről kerülném pl. a pár évesen már 3-4 tulajdonost megjárt motorokat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 24, 10:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
faki írta:
Szerintem akkor a "sima" LC4-ben gondolkodj, ne SXC/SC-ben. A DRZ meg valószínűleg egy kevesebb élményt adó, de talán problémamentesebb és olcsóbb fenntartású motor. Bármelyik is lesz, a magyar viszonyokat tekintve mindenképpen olyant keresnék a helyedben, ami ismerős által valamilyen szinten leinformálható és messziről kerülném pl. a pár évesen már 3-4 tulajdonost megjárt motorokat.


Sztem a "sima" LC4 pont ugyanannyi élményt ad mint a DRZ - egy 2T-hez vagy akár egy SC-hez képest semmilyet :ras: Viszont a DRZ gyári állapotában sem kétszemélyes használatra, sem hosszabb túrákra nem alkalmas (még az SC-hez képest is kb. feleolyan széles az ülése).
Az utolsó mondattal viszont maximálisan egyetértek.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 26, 10:58 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 19, 1:44
Hozzászólások: 56
köszi szépen!
ha kiszemelek egy ktm-et, mindenképp szólok nektek, mert a tudásotok pótolhatatlan :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 26, 12:54 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
még annyit végszóként hogy , a drz-s pont oylan kényelmes mint bármelyik krosszmotor:) viszont ráadásként gyenge is a maga 39 lóerejével :D
Suzuki ti autótok

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 26, 19:02 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
KERESEK!!!!! gumimenesztős enduró kereket , ha lenne valakinek , vagy esetleg mart agyasat.

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 29, 20:51 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Ki tud itt gumit szerezni?
Adventure első gumi kellene, nem nekem hanem havernak!!!
Írj telszámot légyszi és majd a haverral megbeszélitek!
Jöhet privátba is!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 29, 21:55 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Pirelli Pásztóy, www.pasztoy.hu

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 30, 19:24 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Köszi már Mcemru segít nekem! :)

mic71 írta:
Pirelli Pásztóy, www.pasztoy.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 31, 21:56 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 19, 1:44
Hozzászólások: 56
bouvard írta:
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=106266
pontosabban 2001 es


felhivtam, az elmondottakbol nagyonmegérné. állitólag 850ről indult tavaly szeptemberben aztán most már 700e a legeslegvége, féléve lejárt a műszaki, de minden papírja+rendszám megvan. versenyezve nemvolt, terepre is csak kimerészkedett 1-2szer, csere nemérdekli (új túraendúrót akar venni), 3ik tulaj, az előzőtől kapta a tartalék blokkot és a megannyi pótalkatrészt.
törve, megbontva még nem volt, SC csak berúgós.
egyedül az nem tetszik, hogy nemtudta megmondani mennyi km-van benne. Szerinte olyan 10ezer körül, mert az előző gazda lecserélte az analóg órát digit-re


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 31, 22:36 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pallogabi írta:
bouvard írta:
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=106266
pontosabban 2001 es


felhivtam, az elmondottakbol nagyonmegérné. állitólag 850ről indult tavaly szeptemberben aztán most már 700e a legeslegvége, féléve lejárt a műszaki, de minden papírja+rendszám megvan. versenyezve nemvolt, terepre is csak kimerészkedett 1-2szer, csere nemérdekli (új túraendúrót akar venni), 3ik tulaj, az előzőtől kapta a tartalék blokkot és a megannyi pótalkatrészt.
törve, megbontva még nem volt, SC csak berúgós.
egyedül az nem tetszik, hogy nemtudta megmondani mennyi km-van benne. Szerinte olyan 10ezer körül, mert az előző gazda lecserélte az analóg órát digit-re


Próbáld meg lebeszélni vhogy a tulajjal hogy vigyétek el Ócsára egy szemrevételezésre/meghallgatásra...ha aszongyák jó, vedd meg! Én 3 éve 1,15M-ért vettem az enyémet és még szerszámkészletet sem kaptam hozzá nemhogy tartalék blokkot...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 31, 23:10 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Én a Norbit vinném magammal. Az egyszerűbb. Alvázszámot és motorszámot ellenőriztetném, nehogy lopott legyen. Tartalék blokkon is.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 31, 23:18 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
mic71 írta:
Én a Norbit vinném magammal. Az egyszerűbb. Alvázszámot és motorszámot ellenőriztetném, nehogy lopott legyen. Tartalék blokkon is.


a Norbit nem viszed te most sehova max ha lekotozod es bezsakolod es elrabolod, egy perc idejuk sincs semmire, usznak allandoan, gondolom ismeros ;)
en mar ott is lakhattam volna mire a regi motort visszaraktak, az ujat meg felszereltuk a dogokkal, de vegre kesz lett

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 31, 23:23 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 19, 1:44
Hozzászólások: 56
ugy nagyjából már elég jól belekeveredtem ebbe a motorvásárlási lázba, de még gondolom időben kérdezem

az SC-vel milyen gyakran kell tankolni? s ugyanigy a sima E-vel?
laza terepen illetve aszfalton?
valamint olajcserékkor szűrőt/szűrőket is kell(ene) cserélni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 31, 23:37 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 19, 1:44
Hozzászólások: 56
valamint szelepeket milyen gyakran kell állítgatni, s kb mennyit bír a gyári dugóval bármelyik km-ben értve persze, s nicasilos vagy fúrható a henger?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 31, 23:45 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
szerintem ne a keresesbe kerdezgesd van Csörög. zörög rovat ilyen technikai dolgokra...
mind1 mert a Dani majd jon aszt megaszondja neked, de inkabb szerintem ez odavalo mert ez az alkatresz keresos/elados topik kb


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 01, 1:32 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Tankolás: én ma elég jól leteszteltem a témát mert a kútra begurulva leállt a gép (előtte pár km-rel 1x már megtette de akkor oldalra döntva sikerült még kinyerni a tank jobb oldalán maradt pár dl benyát), 8,6 l-t sikerült belelocsolni és a legtöbb amit eddig mérten megtettem egy tankkal (amikor szintén kifogyott :lol: ) az 190 km volt. Amúgy nekem 2,92 és 6,4 volt a két szélsőérték amit mértem fogyasztás terén, de az enyémen másmilyen (Keihin) porlasztó van mint a 2001-esen (Dellorto), szóval messzemenő következtetéseket ne vonjál le ebből. Talán sc zsolt tud majd érdemben nyilatkozni a Dellorto-s SC-k fogyasztásáról.
Olaj+szűrőcsere: 2500 km-ként. Olaj kb. 1,3 l szokott belemenni+ a szűrők (Parillából 1800 ft a 2 db, gyáriból kb. 3e).
Szelephézag: asszem 5000-ként kell ellenőrizni, de házilag is meg lehet csinálni csak egy 0,15-ös hézagmérő kell hozzá (csavarral állítasz, nem lapkával). Amúgy jellemzően többtíz e km-ig nem kell hozzányúlni.
Henger nicasilos, dugó 40-50e-t biztosan kibír, a hajtókar 60-70e-t.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 01, 6:55 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
kisebb szünetekkel legalább 2 éve árulják ezt a motor , bár lehet más gazdáé volt elötte .Dani te hogy csináltál 3 literes fogyasztást??? :shock:

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 01, 6:58 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Dani, neked valamilyen szervízkönyvben le van írva hivatalosan ez a 2500km olajcsere? Valaki tudná tutira ezer százalékosra?? hogy az ujabb 2004 es sxc re amibe 2,1 lityi olaj megy , ott mennyit írnak az olajcserére

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 01, 9:17 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
bouvard írta:
kisebb szünetekkel legalább 2 éve árulják ezt a motor , bár lehet más gazdáé volt elötte .Dani te hogy csináltál 3 literes fogyasztást??? :shock:


Egy 125-ös Varadero-val mentem együtt, olyan 75-80-as utazóval :lol:
Amúgy 4 l alatti fogyi többször is volt, pl. az egyik szombathelyi találkozó túráján.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 01, 9:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
bouvard írta:
Dani, neked valamilyen szervízkönyvben le van írva hivatalosan ez a 2500km olajcsere? Valaki tudná tutira ezer százalékosra?? hogy az ujabb 2004 es sxc re amibe 2,1 lityi olaj megy , ott mennyit írnak az olajcserére


A kope68-tól kapott szervizkönyves CD-n volt asszem, de majd megnézem.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 01, 10:04 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 15:32
Hozzászólások: 44
Szeva

Itt a 2004-es sxc-m szervizkönyve a kezemben és a következő áll benne:
2500km vagy 25 üzemóra. üdv. ugor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 01, 19:29 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Dani :!:Nem mondod hogy 1,3lityi olaj megy csak bele :shock: Az nem kevés kicsit az LC4-es blokkhoz képest?Azért mert én is annyit rakok bele az EXC525-be.Te hány KM-ként cseréled az olajat :?: Nem tudom lehet az EXC jobban pörög bár ez üzemórás gép és a szerelők nekem azt mondták hogy ha hobbicélra használom akkor 20 üzemórát is ki lehet vele húzni.Km-ben ugyebár ez változó a sebességhez mérten.

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 01, 20:07 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
BUGIC írta:
Dani :!:Nem mondod hogy 1,3lityi olaj megy csak bele :shock: Az nem kevés kicsit az LC4-es blokkhoz képest?Azért mert én is annyit rakok bele az EXC525-be.Te hány KM-ként cseréled az olajat :?: Nem tudom lehet az EXC jobban pörög bár ez üzemórás gép és a szerelők nekem azt mondták hogy ha hobbicélra használom akkor 20 üzemórát is ki lehet vele húzni.Km-ben ugyebár ez változó a sebességhez mérten.


Nemtom, de ennyi megy bele. Valamennyivel több van benne, mert ősszel mikor szét volt szedve utána 1,5 v. 1,6 l ment bele, de amikor csak cserélni kell olyankor 1,2-1,3 elég szokott lenni.
2000-2500 km-ként cserélem.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 01, 21:02 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 feb. 08, 12:43
Hozzászólások: 44
Jól mondja Dani. A hivatalos mennyiség 1.4 liter, de kb 1,3 megy bele csere után. A gyári leírásban 2500km az olaj ÉS szűrőK cseréjének a periódusa, 5000km a szelephézagállításé. A két szűrő a pacsirtamezőn kb.3500/3000Ft volt egy hónapja.
A Dellorto sajnos sokkal rosszabbul eszik, 5,5-9l a két limit nálam




gencsydani írta:
BUGIC írta:
Dani :!:Nem mondod hogy 1,3lityi olaj megy csak bele :shock: Az nem kevés kicsit az LC4-es blokkhoz képest?Azért mert én is annyit rakok bele az EXC525-be.Te hány KM-ként cseréled az olajat :?: Nem tudom lehet az EXC jobban pörög bár ez üzemórás gép és a szerelők nekem azt mondták hogy ha hobbicélra használom akkor 20 üzemórát is ki lehet vele húzni.Km-ben ugyebár ez változó a sebességhez mérten.


Nemtom, de ennyi megy bele. Valamennyivel több van benne, mert ősszel mikor szét volt szedve utána 1,5 v. 1,6 l ment bele, de amikor csak cserélni kell olyankor 1,2-1,3 elég szokott lenni.
2000-2500 km-ként cserélem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 03, 10:57 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
még lejebb nyomták az árát, ezek szerint nem fix ár valaki itt nézegette hogy érdekelné...

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 03, 10:58 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
http://www.hasznaltauto.hu/2134166_ktm_620_2001

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 03, 11:00 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Jólvan igérem többet nem írok ide mert nem ide való :lol: De k.rva mindenit hogy megy el ugyanannyi olajjal dupla annyi KM-et az SC?Vagy csak a gyárban azt gondolják hogy aki EXC-t vesz az gyilkolja és azért kell 15üzemórás csere :? Gondolom ja.Meg talán többet pörög több a teljesítmény.

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 03, 11:06 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
ezért szeretnék én valami hivatalos oldalt haol lelehetne tölteni a tipusonkénti szervízigényt olajcsere stb példaként :lc4 és sxc , elvileg amit tudunk hogy 2500 valamint 5000km az olajcsere igény, de attól hogy az sxc jobban kapja a fordulatot a keihintől meg a hgyujtás beállítástól, többet nem pörög fordulatra és minden más alkatrésza blokkban ugyanaz ugyanannyi liter olaj kell bele ha a 2004 estől nézzük miért írbnak elő akkor fele időre oaljcserét?:)

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 03, 11:07 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
levan huzva a redőny néha kicist mellé mentek a betűk :lol:

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 03, 12:14 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
BUGIC írta:
Jólvan igérem többet nem írok ide mert nem ide való :lol: De k.rva mindenit hogy megy el ugyanannyi olajjal dupla annyi KM-et az SC?Vagy csak a gyárban azt gondolják hogy aki EXC-t vesz az gyilkolja és azért kell 15üzemórás csere :? Gondolom ja.Meg talán többet pörög több a teljesítmény.


Tedd egymás mellé az SC meg egy EXC blokkját és rá fogsz jönni magadtól is...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 03, 12:24 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
keresek!! gumimenesztőt hátsókerékhez ,gumi kis vackok nem fontosak hozzá ha lenne vkinek

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 07, 6:49 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
BUGIC írta:
Munkahengert találtál a bontóban 15-ért??
Ha igen mond már meg hogy hol meg Tel szám!!!!
Kössz!!!


15ért tudok AJP kuplungmunkahengert ha érdekel!!

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 587 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség