KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 05, 13:53

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 42  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 19, 11:25 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
http://www.hasznaltauto.hu/2240469_ktm_520exc_2000
Ezzel a motorral valaki mocskosul jól járna :!: Vagy sem de egy megtekintést igazán megérne ennyi pénzért :!:

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 19, 15:43 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
BUGIC írta:
http://www.hasznaltauto.hu/2240469_ktm_520exc_2000
Ezzel a motorral valaki mocskosul jól járna :!: Vagy sem de egy megtekintést igazán megérne ennyi pénzért :!:


Tényleg nem kérnek érte sokat... :-k

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 21, 12:37 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Halihó!
Valakinek van tapasztalata hátsó kerék kotyogásban?
A kotyogás mértéke nem látható méretű, inkább csak hallható. A kereket szétszedtem, a csapágyaknak (azon kívül hogy nem siklanak már olyan finoman mint a gyári) nagy bajuk nincs, nem érezhető rajtuk a kottyanás.

Noha egyes elméletek szerint, melyet kkonrádtól hallottam, a csapágyra felfekvő alu távtartók és a gumitömítő gyűrű közé por kerül, ez berágja az alu távtartót a tömítés mentén, és a tömítés megszűnik. Kosz jut a csapágyba és az elkezd meghalni...

Ahogy én most megbontottam, nem láttam benne annyi koszt ami erre okot adna, legfőképp hogy a csapágy önmagában is zárt házú tömített. Meg kell azonban jegyezni hogy a felfekvő felülten ahol a gumigyűrű belső (kerékagy felé eső vastagabb) profilja a távtartóhoz ér, tapasztalható egy kisebb mélyedés, noha ez szabályos derékszögű szélei alapján gyárinak tünik.

Tehát ha valaki járt már hasonlóképpen, és sikerült a problémát kiszolgálnia akkor legyen olyan jó és ossza meg vélem is!
Előre is köszike

:censored:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 22, 9:52 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Mélynövésű emberkéknek van egy rövid cikk a mostani MR-ben (konkrétan 530 EXC-R) ültetésről. Most nincs időm keresgetni a neten, a munkát végző német cég neve Roadstar Motorcycles és kb. 100 e Ft volt a beavatkozás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 22, 10:19 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
én úgy tudom leengednek a gumiból ,kiszednek az ülés szivacsából,és emelőplattot heggysztenek a lábtartókra! :lol: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 22, 10:21 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
ja és előre hátra két számmal kissebb kereket raknak!! ill,külön kérésre még vágnak a telókból is!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 22, 11:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
A KTM fesztiválon volt egy LC8 SER, ami szintén le volt ültetve. Ahhoz is rendelhető ilyen kitt. Rövidebb rugókat és telóátszelepelést tartalmaz, ha jól emlékszem.
Ezzel már lenne esélyem egy új LC4 endurora vagy adventure-re :)

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 22, 12:32 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Faki, be tudnád szkenelni a cikket és elküldeni mailbe? Elég kevés info van az oldalon.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 22, 14:05 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
mic71 írta:
Faki, be tudnád szkenelni a cikket és elküldeni mailbe? Elég kevés info van az oldalon.


Szkennelni nem tudtam, de a fotó is olvasható:
http://faki.uw.hu/tmp/cikk.jpg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 22, 16:31 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
faki írta:
mic71 írta:
Faki, be tudnád szkenelni a cikket és elküldeni mailbe? Elég kevés info van az oldalon.


Szkennelni nem tudtam, de a fotó is olvasható:
http://faki.uw.hu/tmp/cikk.jpg


Köszi!

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 22, 19:07 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 09, 22:35
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Sajóvámos
Üdv mindenkinek!
haverom 125 sx-ébe most cseréltünk dugót (a gyűrű 1/5 része már hamarabb távozott de hálistennek a hengert nem baszta szét :roll: )
az lenne a kérdésem h mennyi ideig és hogyan kéne bejáratni??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 22, 19:48 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
első két óra félgázon!majd következő egy óra háromnegyedgázon néha letekerni ....kicsit több olajjal.. . viszont ez uj motorra érvényes...akkor ugyebár még minden új.

síma dugócserénél nem nagyon kell vele vacakolni:) gyári méretet raktatok még? vagy már 1 túlméretet?megmértétek az illesztést?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 22, 22:46 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 09, 22:35
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Sajóvámos
kössz az infót
am az 5. túlméret


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 23, 19:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
egy rövid hátsó-sárvédő toldat lámpával (2003 exc) milyen árban mozog? :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 23, 21:50 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 19, 1:44
Hozzászólások: 56
Szabi46 írta:
egy rövid hátsó-sárvédő toldat lámpával (2003 exc) milyen árban mozog? :?:


gyári sárvédő van ócsán szürke az 5e (akciósan 6500rol)

lámpás sárvédőnyulványt nemtudom mennyi a gyári, de auneres (ufoplast) kb 8e ami hasollit a gyárihoz,
(de én nem vennék olyat, ha müszakihoz kellene, mert valamért a japán motorokhoz készült utángyártott idom lámpaburája jobban megfelel az EU-normáknak, mint az osztrák gyári. ki érti ezt. szoval a japán motorra való némi fürészelés után felmegy a ktm-re is, énis ezen filózok, valoszinüleg a bürokrácia rákényszerit majd, de a gyári praktikusabb erdőben persze. )

_________________
EXC 400 '02


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 24, 15:05 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Minek exc-re hátsó lámpa? :D :evil:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 24, 15:21 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 09, 22:35
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Sajóvámos
Üdv
450 exc-n behúzom az első féket és felkapcsolja a fényszórót :? ez normális?? :shock:
ötlet??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 24, 15:53 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
kkonrad88 írta:
Üdv
450 exc-n behúzom az első féket és felkapcsolja a fényszórót :? ez normális?? :shock:
ötlet??


Lehet, hogy testhibás, biztosan láttál már autón is ilyent,
mikor fékeztek, akkor világított az irányjelző is, vagy fordítva az irányjelző használatakor villog a féklámpa.
Szerintem ilyesmi lehet itt is, valószínű a féklámpád vagy a kapcsolója lehet testhibás!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 24, 17:24 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
Fox írta:
Minek exc-re hátsó lámpa? :D :evil:


hogy lássák a mögöttem több km-re lévő rájderek, hogy én már hol tartok :evil: :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 25, 9:40 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Jogos :evil:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 26, 16:51 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2008 máj. 17, 13:23
Hozzászólások: 37
Sikerült egy kisebb elcsúszást össze hoznom tegnapelőtt és azóta nem húzz vissza a gáz, (nem akad csak nem húzz vissza) mi lehet a gond? Egyébként semmi baja nem lett, a kézvédő kicsit lehorzsolódott mert aszfaltról csúsztam ki.

_________________
KTM EXC 400 '02


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 26, 17:56 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Hello mindenki!!
Van egy komoly problémám!!Van egy 2006-os EXC 525-öm amivel nem tudok menni ebbe a fülledt időben az erdőben!!Utcán semmi gond de erdőben állandóan lefulladok!!Valami lehet a karburátor beállítással szerintem!!Aki vágja a témát az segítsen!!Köszi előre is!!

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 26, 22:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
mmiko01 írta:
Sikerült egy kisebb elcsúszást össze hoznom tegnapelőtt és azóta nem húzz vissza a gáz, (nem akad csak nem húzz vissza) mi lehet a gond? Egyébként semmi baja nem lett, a kézvédő kicsit lehorzsolódott mert aszfaltról csúsztam ki.


A kézvédőt nézted már? Ahogy ráesik a motor, neki nyomódik a gázkarnak és nem megy vissza. Nálam ez volt a hiba :)

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 26, 22:48 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
BUGIC írta:
Hello mindenki!!
Van egy komoly problémám!!Van egy 2006-os EXC 525-öm amivel nem tudok menni ebbe a fülledt időben az erdőben!!Utcán semmi gond de erdőben állandóan lefulladok!!Valami lehet a karburátor beállítással szerintem!!Aki vágja a témát az segítsen!!Köszi előre is!!


Próbáltad már magasabbra venni az alapjáratot? A városihoz képest kb 200 esett vissza nekem is, mikor eső után kimentem és jó párás volt a levegő.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 27, 13:49 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2008 máj. 17, 13:23
Hozzászólások: 37
mic71 írta:
mmiko01 írta:
Sikerült egy kisebb elcsúszást össze hoznom tegnapelőtt és azóta nem húzz vissza a gáz, (nem akad csak nem húzz vissza) mi lehet a gond? Egyébként semmi baja nem lett, a kézvédő kicsit lehorzsolódott mert aszfaltról csúsztam ki.


A kézvédőt nézted már? Ahogy ráesik a motor, neki nyomódik a gázkarnak és nem megy vissza. Nálam ez volt a hiba :)


Köszi ez volt a gond!

_________________
KTM EXC 400 '02


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 28, 6:57 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Az volt az első hogy állítottam az alapjáraton hogy nem e alacsony de ha el akartam indulni akkor is lefulladt ugyanúgy :? A karbin kell álítani szóval ott lehet a probléma.Most jelenleg használhatatlan a moci bent az erdőben nappal :x A kézikönyvből azt vettem ki hogy a 2-es számu csavar szabályozza a levegőt.Hát ma kimegyek megint erdőzni azt próbálgatom.Szervízbe nem akarom vinni egy ilyen problémával.Esetleg tudtok valakit mondani aki ebben segítene azt megköszönném!!

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 28, 9:28 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Haveromnak csinált hasonlót, neki nem volt meghúzva rendesen a karbi és henger közti szívócsonk részen a szorítóbilincs.
Másik lehetőség hogy baj van a fuvókáddal. Olyannal is találkoztunk már.
Nekem a fals levegő a leggyanúsabb amúgy, vagy vmi komoly elzáródás a legszűrőtájékon, vagy a karbiban.
Jó lenne azt is tudni valaha nyúltak e a karbihoz vagy hasonló.

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 28, 11:03 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Az előző tulaj ki hordta Ausztriába mert ismert egy nyugdíjas KTM gyári szerelőt.Azt hogy karbihoz nyúltak e azt nem tudom sajnos de úgyis szétkapjuk azt majd csak okosabbak leszünk.

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: sulytakarékosság
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 31, 21:38 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 19, 1:44
Hozzászólások: 56
Volt eddig néhány apróság amit alapvetőnek tartottam neves márkáknál, de ez most durván mellbevágott. Apróság, de bosszantó. Mégpedig az, hogy a sulytakarékosság áldozata lett az, hogy az aluminium alkatrészekben nincs legalább egy acél persely, s így direktben az aluminiumba van becsavarva az acél csavar. ami ugyebár nemvalami ésszerű elgondolás, ha pl egy verseny közbe, ép nincs a közelbe nyomatékkulcs. Szoval a villába beleszakítottam a villavédő gumi rögzítőcsavarjait (az első fogaskeréknél) :?

Van valami építő jellegű ötletetek, hogy hogyan lehetne megelőzni egy ujabb ilyen esetet, miután nagyobb csavart rakok bele :?:

_________________
EXC 400 '02


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: sulytakarékosság
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 31, 22:06 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
pallogabi írta:
Volt eddig néhány apróság amit alapvetőnek tartottam neves márkáknál, de ez most durván mellbevágott. Apróság, de bosszantó. Mégpedig az, hogy a sulytakarékosság áldozata lett az, hogy az aluminium alkatrészekben nincs legalább egy acél persely, s így direktben az aluminiumba van becsavarva az acél csavar. ami ugyebár nemvalami ésszerű elgondolás, ha pl egy verseny közbe, ép nincs a közelbe nyomatékkulcs. Szoval a villába beleszakítottam a villavédő gumi rögzítőcsavarjait (az első fogaskeréknél) :?

Van valami építő jellegű ötletetek, hogy hogyan lehetne megelőzni egy ujabb ilyen esetet, miután nagyobb csavart rakok bele :?:


Szia Gabi!

Azok a részek, amiket sűrűn kell szétszedni, azok rendesen meg vannak csinálva a többit meg úgy kell szerelni, ahogy az iskolában tanították.
A kulcs azért akkora amekkora, mert közepes kézierőt kifejtve szakításhatár közelébe tudod húzni (nem viccből van nyolcas feje sok hatos csavarnak tízes helyett).
Összeszerelésnél Loctite 243-as csavarrögzítő (nem 603-as, mert az egy életre beragasztja a csvart!!!), és közepes kézierővel lehúzni.
Ha ezek szerint cselekszel, akkor 50 meghúzás után is menet marad a menet.

Félreértések elkerülése végett nem oktatni akarlak, mindössze baráti jótanács, hogy elkerüld az ilyen kellemetlen helyzeteket.

Jelen megoldás: meg kell fúrni 10-es fúróval a lyukat (vagy ha megoldható, a 12-es még jobb), és a monoron az esztergályos sráccal (asszem Zolinak hívják) csináltatni kell bele acélperselyt, és azt beragasztani Loctite 603-assal.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 01, 9:01 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Azzal az alkatrészszel mindenkinek van baja erre felé is. Többek közt nekem is. Én egyszerűen kábelbinderrel odahúztam, a csavart meg annyira behúztam hogy ne hagyja el saját magát. Sztem ezér nem sok értelme van furkálni...

Mellesleg hasonló probléma lép fel az általam már említett hátsó kerékcsapágyak felfekvő alu távtartóival, csak ott a por marja be a felületet a tömítés alatt és bemegy a por, szétmegy a csapágy, lógni kezd a kerék.Oda is ha kicsit erősebb anyagot tesznek nincsen baj, vagy legalább egy rozsdamentes perselyt ráhúznának a puha alura. Most csináltatok rá bronzból esztergányossal távtartókat. Azt egye be a porvédő.

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 01, 9:59 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
A kérdés az, hogy a porvédő hogyan fogja bírni. Valószínűleg nem véletlen az anyagválasztás. Ez tipikusan olyan, mint mikor kemény fékbetétet tesznek be, mert a gyári puha és hamar elkopik. Utána nem csak betétet kell cserélni, hanem tárcsát is. Akkor melyik a jobb és olcsóbb?

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 01, 10:44 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Az akkor se megoldás hogy lötyög a hátulja. Ha porvédőt kell cserélni 2 év mulva akkor sincs nagy baj. Csak a csapágy bírja. De egyébként a gumi rugalmas anyag.Ha az alut kidörzsöli, akkor nem olyan szar tömítés az, sztem. Haveromnak amúgy ilyen megoldással megy egy ideje, elkerülendő a lötyögést.Fogalmam nincs mennyi a gyári távtartó, de sztem nem 2ezer a kettő.
Az meg hogy melyik a jobb... kiderül, melyik az olcsóbb... valszeg ez :D

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 01, 15:07 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Az tuti, hogy ez a megoldás lesz a legolcsóbb :)

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 01, 20:40 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 19, 1:44
Hozzászólások: 56
inkább elmegyek valami szakmühejbe, mert egy bömbis kolléga adott egy jobb tippet, mégpedig ezt:http://www.nagycsavar.hu/nagy_menetjav.htm, s nekem nemér 20e-ft-ot, hogy egy egész készletet vegyek, max a műhejest rábeszélem hogy vennie kell ilyet :lol:

_________________
EXC 400 '02


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: sulytakarékosság
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 02, 7:17 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
pancel írta:
Összeszerelésnél Loctite 243-as csavarrögzítő (nem 603-as, mert az egy életre beragasztja a csvart!!!), és közepes kézierővel lehúzni.


Pl. autósboltokban is kapható a Loctite-hoz hasonlítva kb. féláron a Pro Seal kézzel oldható csavarrögzítője. Én azt szoktam használni, ha kell valahova.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: sulytakarékosság
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 02, 7:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
faki írta:
pancel írta:
Összeszerelésnél Loctite 243-as csavarrögzítő (nem 603-as, mert az egy életre beragasztja a csvart!!!), és közepes kézierővel lehúzni.


Pl. autósboltokban is kapható a Loctite-hoz hasonlítva kb. féláron a Pro Seal kézzel oldható csavarrögzítője. Én azt szoktam használni, ha kell valahova.


Van még azon kívül is jópár cégnek hasonló terméke (Devcon, Araldite stb.) amik árban jóval barátságosabbak és/vagy könnyebben beszerezhetőek mint a Loctite-é.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 02, 8:18 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 19, 1:44
Hozzászólások: 56
háth, vagy jo vagy nem, de én eddig FOGKRÉMet használtam ilyesmire, nem ragaszt oda semmit, de kétségkívül nemengedi kilazulni akaratlanul a csavart, HA van még menet. de most az sincs.

_________________
EXC 400 '02


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 02, 20:24 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 jún. 20, 7:27
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Bp.
pallogabi írta:
inkább elmegyek valami szakmühejbe, mert egy bömbis kolléga adott egy jobb tippet, mégpedig ezt:http://www.nagycsavar.hu/nagy_menetjav.htm, s nekem nemér 20e-ft-ot, hogy egy egész készletet vegyek, max a műhejest rábeszélem hogy vennie kell ilyet :lol:


Több helyen is lehet darabonként vásárolni, pl: nóniusz, fabory...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 04, 7:47 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Pallogabi!
Dobjál privátban egy postacímet és küldöm a km-óra kezelésijét :!:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 04, 14:36 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
A bakonyi szekciót kérdezném hogy erről a gépről http://www.kepesmotor.hu/ktm/i?p=99372&c=3124 tudnak-e esetleg valamit :?: Ha valaki tudna infoval szolgálni, megköszönném!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 04, 20:03 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Én passzolom. De condomnak elvileg helyben van. Csak idetéved valamikor.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 04, 21:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Jimmy írta:
Én passzolom. De condomnak elvileg helyben van. Csak idetéved valamikor.


Na akkor várom tovább mint a Messiást :!:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 06, 12:11 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Hello Dani!!
Látom keresgélsz 2T EXC-t.Nos a Bátyám árulja az övét!
http://www.hasznaltauto.hu/1964187_ktm_exc_2006
ez az a vadállat!!Leinformálható a motor és most lett benne dugó cserélve!!
Lehet nem ebbe az árkategóriába keresel nem tudom de ez jó ár egy ilyen gépért!!

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 06, 12:24 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
BUGIC írta:
Hello Dani!!
Látom keresgélsz 2T EXC-t.Nos a Bátyám árulja az övét!
http://www.hasznaltauto.hu/1964187_ktm_exc_2006
ez az a vadállat!!Leinformálható a motor és most lett benne dugó cserélve!!
Lehet nem ebbe az árkategóriába keresel nem tudom de ez jó ár egy ilyen gépért!!


Köszi, az ár valóban nem rossz, de én úgy feleennyit (+egy kicsi) szánnék motorra...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 06, 12:46 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 09, 22:35
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Sajóvámos
cső bugic
mér akarja tesód eladni és mit akar venni helyette???
és mennyire kezelhető a gép 200exc vagy 450exc-hez képest???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 06, 12:56 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Megértelek Dani teljes mértékben :!:
kkonrad88 írta:
cső bugic
mér akarja tesód eladni és mit akar venni helyette???
és mennyire kezelhető a gép 200exc vagy 450exc-hez képest???

Nem akar semmit helyette :!: Tavaly ősszel vette de neki van egy 2001-es EXC400-as is.Nem nagyon használja őket mostanában(az okát én sem értem) :? A 400-asra nagyon sokat költött,szinte mindent kicseréltek a blokkjában(2001-es)azt megtartja még jódarabig mert nem tudna blőle jól kiszállni.Azt két motor sok neki főleg hogy mindkettő rendszámos.Kezelhetőségben iszonyat jó ez a 300-as :!: Jó nyomatékos és egyáltalán nem nyers motor.Nekem ez a 2T tetszik a legjobban :!: Úgy volt hogy én megveszem tőle de aztán mégis 525EXC-t vettem.

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 06, 14:26 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
BUGIC írta:
Kezelhetőségben iszonyat jó ez a 300-as :!: Jó nyomatékos és egyáltalán nem nyers motor.Nekem ez a 2T tetszik a legjobban :!: Úgy volt hogy én megveszem tőle de aztán mégis 525EXC-t vettem.


Én Gustafsson-ét próbáltam (az 2007-es) és tényleg nagyon nyomatékos, barátságos gépezet :!:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 08, 20:58 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
pallogabi írta:
inkább elmegyek valami szakmühejbe, mert egy bömbis kolléga adott egy jobb tippet, mégpedig ezt:http://www.nagycsavar.hu/nagy_menetjav.htm, s nekem nemér 20e-ft-ot, hogy egy egész készletet vegyek, max a műhejest rábeszélem hogy vennie kell ilyet :lol:



GAbi:: nekem va ilyen otthon ( HeliCoil ) csak milyen méretben kell (by Zotya) vagy Irsán az autósboltban tudsz rendelni csak a javító részt de ha eljössz a kertervédődért akkor megmutatom miylen fasza célszerszámom van hozzá.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: daninak szeretettel
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 08, 23:13 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 19, 1:44
Hozzászólások: 56
http://www.hasznaltauto.hu/2280434_ktm_exc250_2006

_________________
EXC 400 '02


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 42  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség