KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 05, 16:18

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 42  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 09, 11:33 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Ezt a motort inkább hagyd el!!
Ki lehet kicsit a bele :? Sportmotor.hu-n amit műveltek vele áh.

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 09, 12:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Meg a gyerek is elcserélné bárhogy XD Papírral vagy anélkül... :D
14ezer km-el

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 09, 17:19 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
Hi! Első fékbetétem cserére éredt, milyen márkájut és keménységüt érdemes venni? Vagy rendeljem a gyáriját? Help me :P

_________________
EXC 450 '03


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 10, 13:18 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
rx írta:
Hi! Első fékbetétem cserére éredt, milyen márkájut és keménységüt érdemes venni? Vagy rendeljem a gyáriját? Help me :P



RX:: én most cseréltem AP-RACING szinteres első fékbetét 7000ft volt.
és nagyon jó!



Télen szeretném felújjítani az 520 as exc-met és azt szeretném kérdezni tőletek hogy valaki perselyezte már a hengerét?
ha igen akkor mit bír? és a hűtése jó lesz e?

előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 10, 18:52 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 09, 22:35
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Sajóvámos
üdv!!
valaki árulja már el, hogy 08-09es modelleknél az xc xcw xcf és xcfw miben különbözik az sxf és exc-r től????
https://www.ktm-parts.com/mm5/merchant. ... ore_Code=K <---- itt elméletileg angolul leírja csak abból én nem sok mindnet értek


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 10, 20:20 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
Honnan tudnék exc520 ashoz puhább ülést szerezni ,mert Töri a S€ggem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 10, 21:26 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 19, 1:44
Hozzászólások: 56
kiszeded a szivacsot, bevágod az ágyad matracábol méretre, majd ipari tüzőgéppel visszarakod a huzatot....

vagy veszel a szenyornál egy akciós sisakhálógumipókot 500ft-ért és ráteszed a kispárnádat a nyeregre :evil:

vagy megnézed milyen linket írtam az LC4-es fórumba ( http://www.motorkarpit.hu )

_________________
EXC 400 '02


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 10, 22:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
xr600r írta:
rx írta:
Hi! Első fékbetétem cserére éredt, milyen márkájut és keménységüt érdemes venni? Vagy rendeljem a gyáriját? Help me :P



RX:: én most cseréltem AP-RACING szinteres első fékbetét 7000ft volt.
és nagyon jó!



Télen szeretném felújjítani az 520 as exc-met és azt szeretném kérdezni tőletek hogy valaki perselyezte már a hengerét?
ha igen akkor mit bír? és a hűtése jó lesz e?

előre is köszönöm.


Én nem perselyezném. Nem sok jót hallottam róla. Valami baja van a hengernek vagy miért akarod perselyezni? Lehet újra nikasiloztatni is.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 10, 23:59 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
Üdv!
A segítségetekre lenne szükségem. 2004-es exc 450-nek a km/h-ja nem indul be amikor megmozdul az elsőkerék. A menübe be tudok lépni, de nem mutatja a sebességet, ergó nem számol semmit és egy idő múlva ki is kapcsol.
Valaki tapasztalt már esetleg valami hasonlót? Az előző tulajnál sm-kerekek voltak fent (nála működött azt mondja), de én az eredeti kerekekkel vettem meg. Ez lehet hogy közrejátszik ? :oops: :?: valami jeladó maradhatott a másik keréken ? kerékméret nemhiszem hogy rossz lenne, mert 2205-öt ír ki a kijelző amikor belépek a menübe...... plz HELP :!: :idea:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 11, 7:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
mic71 írta:
xr600r írta:
rx írta:
Hi! Első fékbetétem cserére éredt, milyen márkájut és keménységüt érdemes venni? Vagy rendeljem a gyáriját? Help me :P



RX:: én most cseréltem AP-RACING szinteres első fékbetét 7000ft volt.
és nagyon jó!



Télen szeretném felújjítani az 520 as exc-met és azt szeretném kérdezni tőletek hogy valaki perselyezte már a hengerét?
ha igen akkor mit bír? és a hűtése jó lesz e?

előre is köszönöm.


Én nem perselyezném. Nem sok jót hallottam róla. Valami baja van a hengernek vagy miért akarod perselyezni? Lehet újra nikasiloztatni is.



pont ez miatt kérdeztem amúgy nem tudom hogy kopott vagy sem mert még nincs szétszedve. csak mielött valami nagyon okos azt mondja hogy jó lesz (inkább elötte körbekérdezgetek itt mert itt valaki biztos találkozott már ilyennel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 11, 8:17 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 19, 1:44
Hozzászólások: 56
Szabi46 írta:
Üdv!
Az előző tulajnál sm-kerekek voltak fent (nála működött azt mondja), de én az eredeti kerekekkel vettem meg. Ez lehet hogy közrejátszik ? :oops: :?: valami jeladó maradhatott a másik keréken ?


Valszeg a kis mágnes, ami a féktárcsán rögzül saját menettel, kb 0.5cm átmérőjű kis szegecs, a végén pedig zégergyürű fogja oda.

_________________
EXC 400 '02


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 11, 9:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
xr600r: a gyári henger kibír 4-5 dugót. Csere vagy felújítás csak akkor szükséges, ha sérül a henger. Ahogy mások tapasztalatait hallottam, persellyel jobban melegszik, gyorsabban elkopnak a gyűrűk és gyengébb is lesz a motor.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 11, 17:54 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
mic71 írta:
xr600r: a gyári henger kibír 4-5 dugót. Csere vagy felújítás csak akkor szükséges, ha sérül a henger. Ahogy mások tapasztalatait hallottam, persellyel jobban melegszik, gyorsabban elkopnak a gyűrűk és gyengébb is lesz a motor.


hát hogy őszinte legyek, nekem elég gyorsan felmelegszik a gép.
Szétszedésnél nem akarnám benne látni a perselyt, de lehet hogy elkezdek gyűjteni egy új hengerre hogy ne érjen meglepetés...
mondjuk ócsán valami 130 vagy 160 at mondtak egy új hengerre.
hát nem tudom megér e annyit.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 11, 19:28 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
Szabi46 írta:
Üdv!
A segítségetekre lenne szükségem. 2004-es exc 450-nek a km/h-ja nem indul be amikor megmozdul az elsőkerék. A menübe be tudok lépni, de nem mutatja a sebességet, ergó nem számol semmit és egy idő múlva ki is kapcsol.
Valaki tapasztalt már esetleg valami hasonlót? Az előző tulajnál sm-kerekek voltak fent (nála működött azt mondja), de én az eredeti kerekekkel vettem meg. Ez lehet hogy közrejátszik ? :oops: :?: valami jeladó maradhatott a másik keréken ? kerékméret nemhiszem hogy rossz lenne, mert 2205-öt ír ki a kijelző amikor belépek a menübe...... plz HELP :!: :idea:



en pl egyaltalan nem tudom belerakni a magnest az SMR fekjebe, jol megszittam az ora beszerelest, de ilyenkor Norbiek se tudnak filozni meg MBK haverunk se ilyen kis szarsagon, elvileg ha felragasztjuk vmi bombaerossel, meg a vevot felrakjuk vhogy radialisra, mennie kell. elvileg :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 11, 21:30 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
meglett a hiba, az adó és a vevő között nagy volt a légrés, és így nem érzékelte...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 11, 21:30 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Mcemru írta:
en pl egyaltalan nem tudom belerakni a magnest az SMR fekjebe, jol megszittam az ora beszerelest, de ilyenkor Norbiek se tudnak filozni meg MBK haverunk se ilyen kis szarsagon, elvileg ha felragasztjuk vmi bombaerossel, meg a vevot felrakjuk vhogy radialisra, mennie kell. elvileg :P


Nincs sehol egy kivágás a tárcsán a vevő helyével egyvonalban?!?
Nekem is utángyártott tárcsa volt/van mindkét kerékszettemen, de mindkettőn volt lehetőség odaszigcsózni a mágnest ahol annak lennie kellett...cserébe én a vevő részével szoptam az órának...az se volt jobb :?

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 11, 22:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
xr600r írta:
mic71 írta:
xr600r: a gyári henger kibír 4-5 dugót. Csere vagy felújítás csak akkor szükséges, ha sérül a henger. Ahogy mások tapasztalatait hallottam, persellyel jobban melegszik, gyorsabban elkopnak a gyűrűk és gyengébb is lesz a motor.


hát hogy őszinte legyek, nekem elég gyorsan felmelegszik a gép.
Szétszedésnél nem akarnám benne látni a perselyt, de lehet hogy elkezdek gyűjteni egy új hengerre hogy ne érjen meglepetés...
mondjuk ócsán valami 130 vagy 160 at mondtak egy új hengerre.
hát nem tudom megér e annyit.....


Ha jól tudom, az újra nikasilozás szállítással együtt kb a fele.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 11, 23:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
xr600r írta:
mic71 írta:
xr600r: a gyári henger kibír 4-5 dugót. Csere vagy felújítás csak akkor szükséges, ha sérül a henger. Ahogy mások tapasztalatait hallottam, persellyel jobban melegszik, gyorsabban elkopnak a gyűrűk és gyengébb is lesz a motor.


hát hogy őszinte legyek, nekem elég gyorsan felmelegszik a gép.
Szétszedésnél nem akarnám benne látni a perselyt, de lehet hogy elkezdek gyűjteni egy új hengerre hogy ne érjen meglepetés...
mondjuk ócsán valami 130 vagy 160 at mondtak egy új hengerre.
hát nem tudom megér e annyit.....


Ha jól tudom, az újra nikasilozás szállítással együtt kb a fele.


Ez erősen függ hogy hova viszed/viteted...lehet amcsiban is csináltatni, de akkor majdnem ott vagy mintha egy új (akár 540-es :twisted: ) hengert vettél volna. A párkányi motorosboltosok meg 35e körüli összeget mondtak egy sima bevonatolásra (tehát ha nincs komoly sérülés az alatta lévő anyagon) 2,5 éve. Ők amúgy azt mondták hogy Csehországba viszik tovább.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 12, 11:12 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
Erre a 2004-es óra tripmasterére nem tud valaki egy magyar leírást ?
Mégis melyik gombbal mit és hogyan tudok állítani :?: :roll:

_________________
EXC 450 '04


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 12, 12:07 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 19, 1:44
Hozzászólások: 56
Szabi46 írta:
Erre a 2004-es óra tripmasterére nem tud valaki egy magyar leírást ?
Mégis melyik gombbal mit és hogyan tudok állítani :?: :roll:


tömmbintasemmi(2002hez):

http://kepfeltolto.hu/i/?192996&t=img
http://kepfeltolto.hu/i/?192997&t=img
http://kepfeltolto.hu/i/?192998&t=img
http://kepfeltolto.hu/i/?192999&t=img
http://kepfeltolto.hu/i/?193000&t=img
http://kepfeltolto.hu/i/?193001&t=img
http://kepfeltolto.hu/i/?193002&t=img

(gencsytől)

_________________
EXC 400 '02


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 12, 18:23 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
Ma beszéltem az Ócsaiakkal, a megérkezett alkatrészek ügyében aztán feltettem nekik még 1X kérdést mennyi is egy új henger (mondjuk most valamelyik csajjal beszéltem de sokkal szimpatikusabb árat mondott)
106eft az új henger.
itt irsán 80eft ért nikasiloztat a senior.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 12, 19:30 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Szabi46 írta:
Erre a 2004-es óra tripmasterére nem tud valaki egy magyar leírást ?
Mégis melyik gombbal mit és hogyan tudok állítani :?: :roll:


Magyar nincs, német/angol/francia van (most már pallogabinak is :D ).

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 12, 19:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pallogabi írta:
Szabi46 írta:
Erre a 2004-es óra tripmasterére nem tud valaki egy magyar leírást ?
Mégis melyik gombbal mit és hogyan tudok állítani :?: :roll:


tömmbintasemmi(2002hez):

http://kepfeltolto.hu/i/?192996&t=img
http://kepfeltolto.hu/i/?192997&t=img
http://kepfeltolto.hu/i/?192998&t=img
http://kepfeltolto.hu/i/?192999&t=img
http://kepfeltolto.hu/i/?193000&t=img
http://kepfeltolto.hu/i/?193001&t=img
http://kepfeltolto.hu/i/?193002&t=img

(gencsytől)


Ez 2003-2004-eshez való, 2002-ben még csak az SC-ken volt ez a fajta óra, az EXC-ken a kicsike Sigma volt gyárilag :!:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 12, 20:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
Nincs sehol egy kivágás a tárcsán a vevő helyével egyvonalban?!?
Nekem is utángyártott tárcsa volt/van mindkét kerékszettemen, de mindkettőn volt lehetőség odaszigcsózni a mágnest ahol annak lennie kellett...cserébe én a vevő részével szoptam az órának...az se volt jobb :?


megnezem majd, de neztuk, ez a kis EXC tarcsaba valo magnes, nem hiaba oda terveztek, oda jo is... a Magura tarcsan nincs is hasonlo kör alaku lyuk, szerintem
utana meg a radialisra felrakni a vevőt vmi adapterrel... de szerintem a magnes a szarabb ügy, főként ha a ragasztés nem megoldás mert lejön?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 12, 20:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Mcemru írta:
gencsydani írta:
Nincs sehol egy kivágás a tárcsán a vevő helyével egyvonalban?!?
Nekem is utángyártott tárcsa volt/van mindkét kerékszettemen, de mindkettőn volt lehetőség odaszigcsózni a mágnest ahol annak lennie kellett...cserébe én a vevő részével szoptam az órának...az se volt jobb :?


megnezem majd, de neztuk, ez a kis EXC tarcsaba valo magnes, nem hiaba oda terveztek, oda jo is... a Magura tarcsan nincs is hasonlo kör alaku lyuk, szerintem
utana meg a radialisra felrakni a vevőt vmi adapterrel... de szerintem a magnes a szarabb ügy, főként ha a ragasztés nem megoldás mert lejön?


Jaj, ne legyé már ilyen ergya, fogol egy darab hűtőmágnest, kettétöröd és a kisebbik darabot felszigcsózod a tárcsára azt' víz :fejetfalba:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 12, 22:43 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
hát kikészít ez az óra rendesen :? :( :oops:

ma már nem is kapcsolt be, pedig a hézag ugyan akkora (gondolom az van amit Dani mondott, hogy megtört a kábel a csavaros résznél)
de menet közben 2x bekapcsolt: először nemtudom mitől, másodszor akkor kapcsolt be amikor lassítottunk egy macska miatt és dudáltam (menet közben volt mindegyik, de akkor sem mutatott semmi sebességet :shock: :? :x

_________________
EXC 450 '04


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 12, 22:44 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 19, 1:44
Hozzászólások: 56
gencsydani írta:
Ez 2003-2004-eshez való, 2002-ben még csak az SC-ken volt ez a fajta óra, az EXC-ken a kicsike Sigma volt gyárilag :!:

a leírás boritóján sejtelmesen
"9. 2002"
áll, szoval az órára értettem volt a "2002"-t, bocsánat ha félreérthető voltam :oops:

_________________
EXC 400 '02


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 12, 23:27 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pallogabi írta:
gencsydani írta:
Ez 2003-2004-eshez való, 2002-ben még csak az SC-ken volt ez a fajta óra, az EXC-ken a kicsike Sigma volt gyárilag :!:

a leírás boritóján sejtelmesen
"9. 2002"
áll, szoval az órára értettem volt a "2002"-t, bocsánat ha félreérthető voltam :oops:


Az adott évi versenymodelleket már az előző év harmadik negyedévében elkezdik gyártani...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 12, 23:32 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Szabi46 írta:
hát kikészít ez az óra rendesen :? :( :oops:

ma már nem is kapcsolt be, pedig a hézag ugyan akkora (gondolom az van amit Dani mondott, hogy megtört a kábel a csavaros résznél)
de menet közben 2x bekapcsolt: először nemtudom mitől, másodszor akkor kapcsolt be amikor lassítottunk egy macska miatt és dudáltam (menet közben volt mindegyik, de akkor sem mutatott semmi sebességet :shock: :? :x


Lehet venni hasonló reed-relét jóval strapabíróbb vezetékkel ~2500 forintért, annyi a gond vele hogy a fékadapterben M8-as (8x1,25) menet van, a bolti cucc háza meg valami finommenet (talán 8x1), úgyhogy fel kell tölteni vhogy a gyári furatot és új menetet csinálni bele...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 13, 23:10 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
olyan jellegű észrevételem van, amit eddig semmi más endúrónál nem tapasztaltam..... országúton cross gumival 90-nél bejár a motor eleje,de nagyon. Sok motort láttam már és eddig egy se csinálta ezt.A többiek simán elmentek mellettem, pedig azokon is bütykös gumi van. Tudom, hogy ez a gumi nem utcára való, de akkor is ez halálosan veszélyes így :shock:
Az lehet, hogy nagyon gagyi puha = deestone miatt csinálja? Vagy ez tipikus exc-baj ?

_________________
EXC 450 '04


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 13, 23:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
Szabi46 írta:
olyan jellegű észrevételem van, amit eddig semmi más endúrónál nem tapasztaltam..... országúton cross gumival 90-nél bejár a motor eleje,de nagyon. Sok motort láttam már és eddig egy se csinálta ezt.A többiek simán elmentek mellettem, pedig azokon is bütykös gumi van. Tudom, hogy ez a gumi nem utcára való, de akkor is ez halálosan veszélyes így :shock:
Az lehet, hogy nagyon gagyi puha = deestone miatt csinálja? Vagy ez tipikus exc-baj ?

90-en azert keves, allits a telon, hogy merre majd a mesterek megmondjak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 14, 6:32 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
nekem volt ugyan ilyen 1 korábbi ktm nél a hiba oka az volt végülis hogy az eleje össze vissza volt tekergetve nem szinmetrikusan

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 14, 11:13 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
elől: alsó - 21 klikk felső - 20
hátul: fent 17 lent 26

ezt írja a gyári könyv, de nekem nagyon nem így nézett ki, sőt, még nem is egyformán voltak beállítva :?

_________________
EXC 450 '04


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 14, 13:59 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Szabi46 írta:
elől: alsó - 21 klikk felső - 20
hátul: fent 17 lent 26

ezt írja a gyári könyv, de nekem nagyon nem így nézett ki, sőt, még nem is egyformán voltak beállítva :?


Gondos előző tulajra vallanak a nyomok... :-k

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 16, 18:05 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
EXC520: ///sztem hengerfejes///
- a hűtőben a lamellákat kb 1 cm re ellepia hűtőfolyadék
- a hűtősapka jól zár megtakarítottam ahol felfekszik a sapka
- hűtőrendszer légtelenítve
-hűtőventillátort kikötöttem
alapjáraton hagyom járni akkor el kezd as túlfolyón csöpögni a víz.
majd amikor leállítom a motort elkezd ömleni.
Régebben nem csinálta gondoltam megírom hátha hallok valami okosat.

(ha megy a Ventillátor akkor semmi gond, de álló helyzetben a szabadban akkor sem szabadna megforralnia magát.)


viszont régebben 1X megbuggyantottam benne a vizet,
utánna vettem hűtőventillátort.

ötleteket várok!!!
JAh még valami---> a termosztátot ,hogy veszem észre hogy jó vagy sem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 16, 19:29 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
Szabi46 írta:
Az lehet, hogy nagyon gagyi puha = deestone miatt csinálja? Vagy ez tipikus exc-baj ?


- gagyi gumi, mert a legtobb olcsos krossz/enduro egy katasztrofa h aszfalton mar kicsig gyorsabban mesz
- rossz futomu beallitas (erdekes sm-en a nagyon eltekert hatso csillapitasok hozzak ezt)
- guminyomas mar nagyon alacsony aszfaltra


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 16, 20:49 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
xr600r írta:
EXC520: ///sztem hengerfejes///
- a hűtőben a lamellákat kb 1 cm re ellepia hűtőfolyadék
- a hűtősapka jól zár megtakarítottam ahol felfekszik a sapka
- hűtőrendszer légtelenítve
-hűtőventillátort kikötöttem
alapjáraton hagyom járni akkor el kezd as túlfolyón csöpögni a víz.
majd amikor leállítom a motort elkezd ömleni.
Régebben nem csinálta gondoltam megírom hátha hallok valami okosat.

(ha megy a Ventillátor akkor semmi gond, de álló helyzetben a szabadban akkor sem szabadna megforralnia magát.)


viszont régebben 1X megbuggyantottam benne a vizet,
utánna vettem hűtőventillátort.

ötleteket várok!!!
JAh még valami---> a termosztátot ,hogy veszem észre hogy jó vagy sem.


Nekem is volt pár hónapja gondom a hűtővel...kb. ugyanigy jelentkezett mint nálad. A vizpumpa szimeringet cseréltem ki (2 db) és a kis aluminium házat. Azóta minden okés. De lehet neked a csapágy állt be és nemforgatja a propllert, de ahhoz már a hengerfejet is lekell venni, szimering cseréhez nem. Én azt mondom vedd le a vizpumpa fedelet és látnod kell h mi a bibi. irj h alakul :P

_________________
EXC 450 '03


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 16, 21:21 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
-nem tudom neked milyen meghajtásod van a vízpumpához, de nekem a vezérműtengely végén van és nincs külön csapágy hozzá, meg ha az állt volna be akkor nem igazán tudnék vele motorozni mert nem fordulna el a vez.tengely.
-most csaka az olaj folyik a kis lyukon , régebben folyt a víz de azt azonnal megszüntettem 2db szimmering+2 o gyűrűvel .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 17, 8:14 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Nos kkonrad-nak is produkált hasonló különös vízforralásokat az exc-je, és neki meg kellett síkoltatni a hengerfejet. Neki is volt ventillátor is. De az övé leállított motornál nem lőtte a vizet ahogy emlékszem.
De ha leállítod és úgy jobban fő, akkor lehet dugulás is benne sztem...

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 17, 11:28 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 09, 22:35
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Sajóvámos
Üdv!
Nem teljesen értettem, hogy a motorod foralja magát és a hűtősapkánál enged vagy pedig a vízpumpádnál enged. Ahogy kivettem a szavaidból a te motorod nem forralja magát csak engedi a vizet vagy az olajat. Ahhoz pedig nem kell semmi csak a szimeringek.ha viszont hf-es lenne akkor így kell kinéznie: http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/cross/?vi=25893
Amint látod a robbanótérből a gáz átmegy a víztérbe és ettől hamarabb is melegszik és elő!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 17, 13:42 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
kkonrad88 írta:
Üdv!
Nem teljesen értettem, hogy a motorod foralja magát és a hűtősapkánál enged vagy pedig a vízpumpádnál enged. Ahogy kivettem a szavaidból a te motorod nem forralja magát csak engedi a vizet vagy az olajat. Ahhoz pedig nem kell semmi csak a szimeringek.ha viszont hf-es lenne akkor így kell kinéznie: http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/cross/?vi=25893
Amint látod a robbanótérből a gáz átmegy a víztérbe és ettől hamarabb is melegszik és elő!



max 10 perc egyhelyben járatás alapjáraton-
a hűtősapkánál engedi a vizet,átlátszó túlfolyócsövön látom hogy folyamatosan dolgozza ki cseppenként. majd amikor már atom meleg a gép utánna a vízpumpánál is elkezd szivárogni.

és hasonló jelenséget láttam mint a videón amikor leállítottad.
csak én a túlfolyó csövön!

ma megnéztem a csöveket hogy mindegyik rendben van e nincs e megtörve, de semmi ilyesmi kiszedtem a termosztátot holnap megnézem mikor nyit, bár nem tudom pontosan mit is számít mert 70fok van ráírva.
a jelenség pedig 85fok felett jelentkezik.
hűtősapkát is letesztelem hogy 1,4bar-nál nyit e.

de ezek szerint 99% hogy hf-es.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 17, 16:25 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 09, 22:35
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Sajóvámos
xr600r írta:
de ezek szerint 99% hogy hf-es. .

100%. Annyit hozzátennék, hogy szerintem akkor síkoltasd is meg mert én ugy jártam, hogy csak a tömítést tettem bele, összeraktam és ugyanúgy nem volt jó. Utána szétszedtük, összecsavaroztuk a hf-et a hengerrel, megnyomattuk a víztteret és 5 bárnál átengedett a robbanótérbe..... utána megsíkoltattuk új tömítést kapott és ment...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 17, 16:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
kkonrad88 írta:
xr600r írta:
de ezek szerint 99% hogy hf-es. .

100%. Annyit hozzátennék, hogy szerintem akkor síkoltasd is meg mert én ugy jártam, hogy csak a tömítést tettem bele, összeraktam és ugyanúgy nem volt jó. Utána szétszedtük, összecsavaroztuk a hf-et a hengerrel, megnyomattuk a víztteret és 5 bárnál átengedett a robbanótérbe..... utána megsíkoltattuk új tömítést kapott és ment...



OK így teszek majd.
köszönöm a segítséget. :respect:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 17, 17:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Juteszembe: 2004-es EXC250-hez dokumentációja van valakinek :?:
Ami nekem van abban csak 2000-ig vannak benne...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 17, 17:34 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
gencsydani írta:
Juteszembe: 2004-es EXC250-hez dokumentációja van valakinek :?:
Ami nekem van abban csak 2000-ig vannak benne...



csak owner manualom van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 17, 20:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
xr600r írta:
gencsydani írta:
Juteszembe: 2004-es EXC250-hez dokumentációja van valakinek :?:
Ami nekem van abban csak 2000-ig vannak benne...



csak owner manualom van.


Karburálási táblázat van benne :?:

Nekem meg megvan az első hiba: letörött a vázról a hátsó dob elülső felfogató füle...jól indul :?
Amúgy lehet hogy a blokkja-futóműve rendben van a motornak, de a többi része az kibacott igénytelen: bármelyik műanyagot nézed, legalább kétféle csavarral van felfogatva, jobboldali hűtőidomnál menet megszakítva, markolat fordítva feltéve, kuplungkar porvédője hiányzik, az első fékcső külső fekete védőburka szanaszét törve (ezt hogy a faxba hozták össze), vastagon betekerve szigcsóval...és erre a motorra mondta Cé, hogy szerinte sokkal jobb állapotban van mint az SC volt - asszem fel kéne íratni neki egy szemüveget :-k

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 17, 20:22 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
VAlami van benne
http://www.ktm.com/250-EXC.33.0.html?&d ... dcbf8829e1

töltsd le ! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 17, 20:41 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
xr600r írta:


Köszi, ez eszembe se jutott :D

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 17, 21:19 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
NEmtom most ehhez illik-e, de azért dratulálok Dani :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 17, 21:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
xerxesz írta:
NEmtom most ehhez illik-e, de azért dratulálok Dani :D


Azért köszi :D

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 42  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség