KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 05, 13:22

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 42  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 18, 18:37 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
ma megnéztema termosztátot hogy jól működik e
70 fok van ráírva 77 foknál van teljesen nyítva.
ez jó vagy sem?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 19, 9:58 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Nem tudom hogy vettétek észre de nekem már faszom tele van azzal hogy mindenki a KTM-et szidja :x Ennyire sűrün halnak be a gépek?Nagyon sok majom azzal jön hogy szervízigényes meg hogy drága hozzá minden :? Nemtudom szerintem nagyon nem így van,vagyis az enyémmel biztos nem!Rengetegen isteítik a CRFx-et meg a WR-t mintha az olyan kinyírhatatlan lenne.Pedig nagyon nem így van mert motoros körökben van egy pár japcsi és jönnek ki azokon is a hibák elég rendesen!De nemtudom hogy a Magyar ilyen elfogult vagy van pár irigy szarházi aki hallott valami rosszat a KTM-ről és mocskolja.Ti mint KTM-esek hogy vagytok ezzel?Mert én ahány KTM-est ismerek azok mind elégedettek a géppel és én is!!!

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 19, 11:06 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
BUGIC írta:
Nem tudom hogy vettétek észre de nekem már faszom tele van azzal hogy mindenki a KTM-et szidja :x Ennyire sűrün halnak be a gépek?Nagyon sok majom azzal jön hogy szervízigényes meg hogy drága hozzá minden :? Nemtudom szerintem nagyon nem így van,vagyis az enyémmel biztos nem!Rengetegen isteítik a CRFx-et meg a WR-t mintha az olyan kinyírhatatlan lenne.Pedig nagyon nem így van mert motoros körökben van egy pár japcsi és jönnek ki azokon is a hibák elég rendesen!De nemtudom hogy a Magyar ilyen elfogult vagy van pár irigy szarházi aki hallott valami rosszat a KTM-ről és mocskolja.Ti mint KTM-esek hogy vagytok ezzel?Mert én ahány KTM-est ismerek azok mind elégedettek a géppel és én is!!!


Szia Józsi!

Nekem egy 640 LC4-em van, tehát az EXC és az SX nem az én vonalam... de azért mondom.
Próbálom szeretni a mocimat (tudod, minden szentnek maga felé hajlik a keze), de eddig az én vasam nagyon nem tudta magát megszerettetni.
Úgy vettem meg a Norbiéktól ócsán, hogy csavarszintre szét volt bontva, gyári cuccokkal szakműhelyben vérprofik által lett összerakva, ezen felül én is már közel járok a százezer Km-hez (ezzel csak azt akarom érzékeltetni, hogy nem vagyok hülye a motorokhoz), szakmám szerint három szerelő szakmám van, mégis hullik darabokra alattam a KTM.
Nem állatkodok vele (szigorúan csak túra), nincs tuningolva (teljesen gyári rajta minden, még a kipuff is), mégis átlagosan minden 100 km-re esik egy kisebb-nagyobb meghibásodás.
...Már szégyellem felhívni a Norbit, hogy éppen mikor mit kellene megcsinálni.
Ebben a hónapban közel 150.000.- Ft. apróságnál járok, és úgy, hogy most sem üzemképes a motorom, legfeljebb tologatni tudnám...
És szombaton hoztam haza Ócsáról, a KTM szervízből.
Szegények mindent profin megcsinálnak, de ha épp valami rendbe lett rakva, akkor valami teljesen más esik szét, döglik be.
Vasárnap szlovákiában voltam túrázni, és annyiból megúsztam, hogy csak hátul az indexek kukultak meg, illetve két hátsó duplaszálas égőt cseréltem.
...Valahogy az eddigi motorjaimon (mind rizsrakéta) ismeretlen volt, hogy minden hétvégi motorozás előtt egy 12 órás műszakot kell burcsáznom, hogy ne hulljon szét, ne follyon el az olaj, ne legyenek kontakthibák, és legfőképp, hogy egyáltalán hazahozzon.
A japánokon szűrő-gyertya-olaj (néha gumi) csere, és szép napot.

...elszomorító...

Istenemre mondom, próbálom a rohadékot megszeretni, próbálom átérezni, mi is az a KTM-feeling, de egyre inkább kezd eluralkodni rajtam az az érzés, hogy belököm a gazba, feldobom a sínekre, leengedem a benzint belőle és azzal gyújtom fel, vagy esetleg schwarz-ban szerzek egy fél kiló C4-est, és azzal robbantom fel a szemétládát.

Nos, ez az én szubjektív meglátásom bő másfél hónapos KTM tapasztalattal. :(

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 19, 11:29 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
Nos, ez az én szubjektív meglátásom bő másfél hónapos KTM tapasztalattal. :(

Üdv,

pancel


Hát ez tényleg szomorú. Teszem hozzá, hogy nekem nincsen ilyenfajta negatív érzésem, de van benne igazság (szintén nem EXC, csak egy LC4 Adv.). Ezt a motort úgy vettem, hogy ismertem az előéletét (Szepy), tudtam mi volt vele. Ennek ellenére mindig van vele 1-2 apróság. Most épp eljutottunk valahová 68000km köré, ahol blokkfelújítás. Nekem nincsen annyi tapasztalatom, mivel ez az első enduróm, de én azt gondolom, hogy a viszonylag nagy teljesítmény és a rázkódás szétveri a motort magát. Ezért 3-4 évig (30-40ezerkm) minden OK, de utána folyamatosan jönnek elő a dolgok. Ezért öreg motornak igen szervízigényes a KTM. De én ettől még imádom, és valszeg kipróbálom, hogy mi lesz vele 100000km után :D

Namegpersze az is lehet, hogy tévedek, és akkor nem így van.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 19, 12:22 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Elmondom felénk mienek az exc-k.
Az enyém 170órás, bontatlan, kerékcsapágy csere érett.
2 haveromnak 150órás, bontatlan.
Egy harmadik ismerősnek több mint 450 óra van benne és eddig egy dugó gyűrűsor csapágy és hajtókar persely cserén esett át, teljesen olyan mint mikor bolti volt.
Igaz mi figyelünk rá. Tiszta olaj tiszta szűrő, tiszta üzemanyag és cserélt kopóalkatrészek.
Nem azt mondom hogy tiltáson kalapálunk a folyókon át, de azért nem mindenki jönne utánnunk :D

Mellesleg részben sztem igaz hogy aki nem vigyáz a motorra és nem érzi hogy szeret menni különböző helyzetekben illetve talajtípusokon akadáylokon az gyakorlatilag halálraítéli. Például aki aszfalton 4esbe nyélgázt ad 40ről és folytogatja a hengert az ne lessen hogy itt egy hajtókar ott egy szelepcsörgés meg ez megaz.
Terepen nem olyan könnyű megölni, de aszfalton az.

Legyen elég annyi hogy van szerelő ismerősöm akinek elment bontatlanul 500 órát. Én nem azt mondom hogy a japán motorok ezt tudnak vagy azt, és biztos ott is van ami elmegy 500órát. De valamiért sose vennék hondát, vagy kawasaki-t. És felénk más se nagyon.

Ha igazán őszinték vagyunk nem sok gyártó ad a motorjaihoz olyan szlogent hoyg ready to race. És itt gondolni kell az alu kormányra (dr-z-ken az sincs), hidraulikus kuplungra, dupla olajszűrőre, kiemelkedő teljesítményre és a kategóriában legkisebb súlyra, feleslegek mellőzésére.
Mindezt egész mostanáig 1 vezérműtengellyel, átlagos üzemanyag felhasználással.

Elkúrni ott lehet hogy a csavarokat túlhúzod, olajat nem cseréled csak utántöltöd (jó esetben nem is eszi az olajat), szűrőkkel együtt (ide kell érteni a mosható szűrők minden alkalommal való körültekintő tisztítását), legszűrőt nem mosod, teleszkópot nem levegőzteted le, láncot nem cseréled le, szelepet nem állítasz, nem mosod le tisztességesen. Ha meg megbontod a blokkot legyen nyomatékkulcsod, hozzá táblázatod, robbantott rajzod, meg régi tömítést ne tedd vissza.

Így megy felénk...

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 19, 12:51 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Idézet:
Ha igazán őszinték vagyunk nem sok gyártó ad a motorjaihoz olyan szlogent hoyg ready to race. És itt gondolni kell az alu kormányra (dr-z-ken az sincs), hidraulikus kuplungra, dupla olajszűrőre, kiemelkedő teljesítményre és a kategóriában legkisebb súlyra, feleslegek mellőzésére.
Mindezt egész mostanáig 1 vezérműtengellyel, átlagos üzemanyag felhasználással.


:lol:
Aranyos szlogen valóban, de sajnos egy szlogennel nem lehet majd másfél mázsa vasat egyben tartani. :D
Említhetnénk a Hondás "The power of Dreams", a Yamahás "Touching Your Heart", a Kawás "Let the Good Times roll" szlogent, de ettől semmi nem lesz sem jobb, sem rosszabb....
...maximum eladhatóbb...

Ha mélységes mélyen magunkba nézünk, sajnos (tényleg sajnos) be kell látni, hogy a fene nagy típus önérzet azért sok sebből vérzik, és ez talán az átlag felett kihegyezett technikának köszönhető.

Én is próbálok rájönni, hogy mit kellene szeretnem a KTM-emen, de megvallom katonásan, a nyűg/szórakozás aránypáros eddig nem jól áll, hiába is mondom bárkinek, hogy a KTM-nek párja nincs.

...De ki tudja... lehet, hogy egyszer elfogynak a cserélnivaló alkatrészek, és tényleg élvezet lesz a motorozás... feltéve ha addig nem juttat ez a roncs az adósok börtönébe...
:P

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 19, 13:32 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
FOX-tól jó hallani hogy ott is patentek az EXC-k :) Nekem az előző EXC-m ami 250 es Négyütem volt azt 250-üzemórásan adtam el.Az a motor komolyan olyan volt mint egy svájci óra!200 üzemóránál cseréltem benne hengert 350-esre meg dugattyút!!Azt kell hogy mondjam hogy a régi henger gyakorlatilag tökéletes állapotban volt!Igaz sose gyűrtem neki de volt amikor utcán elég rendesen kapott meg homokbányában.Most tavasszal vettem meg az 525EXC-met ami nagyon tetszik és most van benne 115üzemóra.Nem mondom ezzel sincs bajom csak a karbit kéne belőni rendesen de ez csak beállítás probléma.Szerintem az nagyon fontos hogy milyen állapotban és kitöl veszed a motort ha használt!Volt olyan EXC525 amit meg akartam venni hogy nem volt benne hűtővíz csak esetleg a hengerben meg volt benne össz fél liter olaj :? Nagyon fontos mint azt FOX kolléga is elmondta hogy rendszeresen cseréljük és tisztítsuk az olyan alkatrészeket amit kell!!Remélem nem csalódok ebben a márkában a jövőben sem mert én nagyon szeretem a motoromat!Pancel a mocidról meg annyit hogy lehet csavarig szét lett szedve de vajon miért szedték szét?Az LC4-ekről én nagyon jókat hallottam főleg a fekete blokkosokról!Fene se tudja hogy az előző tulaj hogy használta de hogy ennyire sok hiba ki jöjjön rajta az nagyon durva :(

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 19, 13:43 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Összegzésül!
Én eddig elégedett vagyok ezzel a márkával!Szerintem sokan vannak így hiszen ahogy látom az Enduroversenyek egész nagy százaléka(több mint a fele)SX-ekből meg EXC-kből áll.Ez elég reklám ahoz hogy elhidjem nem egy szardarab amit használok :) Meg nem igazán tudok mégegy olyan márkát aminek a blokkját teljes egészében átveszik és azt használják a gépeikben(Beta,Sherco,Predator Outlaw)!

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 19, 15:30 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Nekem egy szürke blokkos 2003-as LC4-em van, azért kapták szét Ócsán, mert a banki raktárban nagyon-nagyon hosszú ideig pihent, Ők meg nem akartak romot eladni nekem, inkább kicsontozták, és átnézték, az elöregedett alkatrészeket (gumi szilentek, szimmeringek, menesztők, stb.), amik a sok állástól is tönkre mehetnek, illetve elöregedhetnek, azokat cserélték.
...azokkal nincs is baj, egyedüli kivétel a kis lánckerék szimmeringje volt.

Most öszesen 11.600 km van benne, de a gyorsasági Suzukim és a Honda Quadom nem szereltem/szereltettem ennyit együttvéve, pedig mindkettőnek "kinyomtam a szemét". :)
Már-már ott tartok, hogy nemhogy túrára, de a szomszéd faluba sem merek elindulni, csak ha tudom, hogy gubanc esetén valaki tud segíteni.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 19, 16:07 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
a 11160 km képest kicsit fura a sok meghibásodás sztem ez nem jellemző . :shock:

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 19, 17:03 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
én nem tudom mennyi üó vana gépben mert nincs számlálóm .
de az enyém egy agyonhasznált EXC de a blokkjával idáig nem volt probléma (hozzáteszem 1 olajjal+szűrükkel , kb 50-60L benzint égetek el és csere.)
eddig egy vezérműlánc csere volt, de az is csak azért hogy nyugodtan aludjak hogy az ki van cserélve.
most hengerfejes lett a gép-de hétvégén megint be fog indulni.
jah és 1,5-2 éve húzom neki.
mondjuk kopó alketrészek azok nagyon fogynak de ez egy ilyen sport.

Télen szeretném felújjítani a blokkját, hogy még jó pár évig elmenjen.

-henger+dugó
-főtengely csapágyak
-hajtókar
-vezteng.csapágyak
-váltó tengely csapágyak
-összes o gyűrű
-összes tömítés
és ha marad még keret akor a kuplungot is kicserélem .
mert egy-kétszer olyan darálós de csak indulásnál ha hirtelen csúsztatni próbálnám.

Meg vagyok vele elégedve
ez elött csak "Rizskályháim voltak" meg 1 ktm MX125 ös annál a motrnál határoztam el hogy soha többbé KTM-et, (belenyúltama a jóba vele)
még mielött vettem az exc-t körbenéztem más márkáknál is

de végül megint ktm lett !

sokkal könnyebb szerelni mint egy crf/wr-t.
"pofon" egyszerű"

1 valamit hiányolok hogy nincs hozzá egy komplett manual:(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 19, 18:19 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
[

Télen szeretném felújjítani a blokkját, hogy még jó pár évig elmenjen.

-henger+dugó
-főtengely csapágyak
-hajtókar
-vezteng.csapágyak
-váltó tengely csapágyak
-összes o gyűrű
-összes tömítés
és ha marad még keret akor a kuplungot is kicserélem .
mert egy-kétszer olyan darálós de csak indulásnál ha hirtelen csúsztatni próbálnám.
ennyiért vehetnél már 1 másik motort amit tervezel:)

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 19, 19:20 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
bouvard írta:
[

ennyiért vehetnél már 1 másik motort amit tervezel:)





Az lehet, de bevált a gép így nem akarnék másikat!! /de ha vennék egy másikat arra is úgyan így kellene költeni./


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 19, 20:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
xerxesz írta:
Ezért 3-4 évig (30-40ezerkm) minden OK, de utána folyamatosan jönnek elő a dolgok. Ezért öreg motornak igen szervízigényes a KTM.


Én is valami hasonlót készültem írni csak 40-50 e km-vel a második LC4 Adventure-nél tartva és némi japán tapasztalatok után. Mivel túl sok reményem nincs, hogy a mostanit belátható időn belül lecseréljem fiatalabbra bizakodom, hogy ez az évjárat (2006) már tovább bírja, ugyanis a tavalyelőtti MR tartósteszten elég jót lehett olvasni róla.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 19, 20:40 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
bouvard írta:
a 11160 km képest kicsit fura a sok meghibásodás sztem ez nem jellemző . :shock:


Az a vicc, hogy motorikusan minimális probléma van vele, inkább a sallangok potyognak szét.
Hol a ferrodol-t rúgja le a fékbetétről, hol a menesztőgumik szakadnak szét.
Eltörik a vadi új biztosító alátét a kis lánckerék alatt, amitől lerepül a kis lánckerék, lefelé menet magával viszi a szimmering felét, meg az "O" gyűrűt.
Persze ettől elfolyik belőle az olaj, amit pótolni kell, természetesen Motorex-el.
Ha jó napja van, akkor csak a lánc hullik szét, vagy a másfél hónapos akksit nyírja ki, valszeg túltöltés miatt.
Amikor eltűnik a motor hátuljából az áram (nincs világítás, féklámpa és index), akkor már csak legyintek, éppúgy, mint amikor egy nap alatt két duplaszálas égőt kell csak cserélni.
Az, hogy a visszapillantó feje elrepül a fejem mellett, épp csak súrolva a sisakot, csak egy mosolyt csal elő belőlem, körülbelül ugyanannyit, mint a légszűrőházból ömlő, és a láncra folyva mindent összefröcskölő olaj látványa. :)
...pedig nem is egykerekezek...
És ezt a felsorolást végestelen végig sorolhatnám, az első keréktől a rendszámig bezárólag. :)

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 19, 21:11 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
És ezt a felsorolást végestelen végig sorolhatnám, az első keréktől a rendszámig bezárólag. :)

Üdv,

pancel


Te Pancel! Mindenféle elvakultság nélkül, szerintem kifogtál egy szar motort. Szerintem ezek nem normális dolgok 11.000km-nél. Persze jó megoldás nincs, de ezek nem típuslibák.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 19, 21:21 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesz írta:
pancel írta:
És ezt a felsorolást végestelen végig sorolhatnám, az első keréktől a rendszámig bezárólag. :)

Üdv,

pancel


Te Pancel! Mindenféle elvakultság nélkül, szerintem kifogtál egy szar motort. Szerintem ezek nem normális dolgok 11.000km-nél. Persze jó megoldás nincs, de ezek nem típuslibák.


... ha gyanakvó típus lennék, már-már kezdeném én is azt hinni, hogy rossz sorszámot húztam... :roll:
De még kész szerencse, hogy a mazohizmusom a végtelenségig fokozható, ha pedig ez sem elég, akkor nyugtat a tudat, hogy most vettem egy új nagyflexet egy doboz vágókoronggal, és majd jól konfettivé aprítom ezt az ipari hulladékot. :)
...Arra viszont kezdek büszke lenni, hogy a Norbiéknál lassan többet volt a vasam, mint a Tiéd. :roll:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 19, 21:45 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 19, 1:44
Hozzászólások: 56
faki írta:
MR tartósteszten elég jót lehett olvasni róla.


az ujságirói teszthez azért hozzátartozik az is, hogy akkor kb 2-3 honap alatt mennek annyit mint egy hobbista 2-3 év alatt. aztán nekem azt tanították még első jogsimkor, hogy ha folyamatos napi használatban van a gép, akkor kevésbé jönnek ki rajta a nagyobb hibák, mintha heti vagy havi 1-2szer indítják be.

ebből kifolyólag ha az ujságiró elment 60e km-t számottevő hiba nélkül, akkor nekem, egyszerű hobbistának valszeg 20-30e km-ig nemkell hozzányulnom :shock:

exc-ről..eddigi tapasztalataim szerint nem kaptam mást, mint amit vártam.
várható volt hogy heti 3 napnál többet nemnagyon fogok tudni motorozni (időben). aztán az a két három alkalom pont elég, hogy az adrenalin adag meglegyen. 2-3hetente így is beleszaladok egy olajcserébe, s hetente a légszűrőpucolásba. deviszont még mindig megszokásra vár részemről, hogy (alapjáratközeli) alacsony fordulaton képtelenség vele menni, de ez az én hibám, s nem a motoré

_________________
EXC 400 '02


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 19, 22:41 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Minthogy az se a motor hibája hogy olyan sűrün kell cserélni az olajat!!Tudtommal a japcsi szöcskékbe is hasonló intervallum!!!Najó kivéve DRZ de azt ne hasonlítsuk a CRFx,EXC,WR-hez

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 19, 22:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
BUGIC írta:
Minthogy az se a motor hibája hogy olyan sűrün kell cserélni az olajat!!Tudtommal a japcsi szöcskékbe is hasonló intervallum!!!Najó kivéve DRZ de azt ne hasonlítsuk a CRFx,EXC,WR-hez


DRZ-ben is 20 üó a gyár által előírt olajcsere-periódus :!:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 20, 17:55 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
A szelephimbából hogyan tudom kiszedni a görgőt ami leköveti a vezérműtengelyt???
12-es számú alkatrészekre gondoltam.

http://kepfeltoltes.hu/080820/999991_ww ... es.hu_.jpg



ma szétkaptam a gépet megnéztem a hengert+dugót . Apróbb húzások vannak benne de a honolás még látszik .
A hengerfejen nem látok semmi kifújás nyomot se a tömítésen.
De azért elviszem hengerfejeshez hogy nézze meg úgy ahogy Konrad mondta.
jah és lényeg a vezérműtengelyen a szívó bütyük kezd lepattogni, de már úton van a másik veztengely +holnap rendelem meg a görgőket de addigra rá kell jönnöm hogy is tudnám kiszedni és a újat beépíteni.
gondolom melegen nyomatják bele. mert semmi csavert nem látok rajta/benne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 20, 19:07 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
http://frmpic.sportmotor.hu/p/329/128602/2

_________________
EXC 450 '04


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 20, 20:24 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Sziasztok!

Nagy ritkán van időm nézegetni a fórumot, írni még ritkábban de ezt én sem bírom ki.
Abszolút jellemző a magyarországi KTM-es véleményekre amit a lenti hozzászólásokban lehet olvasni.
Azt kell mondanom, hogy a Te problémáid Pancel nem a KTM-et minősítik. A fékbetét ferrodol leválása a fékbetét hibája, ami felteszem már nem gyári Brembo (persze ez csak tipp).
A menesztőgumi az a KTM-é lehetne, ehhez viszont annyit tennék, hogy ha ez tönkrement, akkor szinte 100%, hogy nem 11ekm van a motorodban és ez bizony egy elhasználódó alkatrész és idővel természetes, hogy cserélni kell.
A vadi új biztosító alátét törése elég egyedi, én szerelési hibára voksolnék, de ha anyaghiba is okozta, az előírásszerűen menetrögzítőzött és nyomatékra lehúzott lánckerékcsavar biztosító alátét nélkül is helyén marad.
A lánc széthullása ugye...
A visszapillantó hibájából sem derül ki számomra, hogy szar a KTM mint motor.
A légszűrőházból folyó olaj egyértelműen túltöltésre utal.

Ne érts félre, abszolút elhiszem és megértem, hogy eleged van ezekből a hibákból. Csak én azt látom ezek nagy részében, hogy vagy egy nem minőségi tartozék vagy szerelési hiba ill. hanyagság okozta a gondot. Igen, általánosságban elmondható, hogy a KTM egy nagyon macerás motor, mindig oda kell rá figyelni és bizony bütykörészni kell folyamatosan. Ezért van, hogy aki nem szerelmese, az hamar ráun ezekre a macerákra és eladja a motort. Ami nem lenne baj, csak utána nagyon rossz hírét kelti a KTM-nek.
Jómagam 10 éve motorozok KTM-mel, nagyrészt LC4-gyel. Volt jópár motorom és bennem van jópár tízezer KTM-es km. Soha nem volt igazán komoly meghibásodásom ami azt bizonyította volna, hogy a KTM egy szar motor. Szerelek is, szerénytelenség nélkül mondhatom, hogy ismerem az LC4 blokkot mint a tenyeremet. Sokat szedtem is szét utolsó csavarig, ill. raktam össze, de egyik hibája sem utalt arra, hogy a KTM egy nem minőségi motor. Csak példaként az utolsó esetem. Egy végtelenségig kihasznált LC4 blokkról van szó, ami teljesen elkopott dugóval, lógó hajtórúd alsó csapággyal és gömbölyűre kopott váltófogaskerekekkel került az asztalomra. Ami ebből következik: dugószett, hajtórúd szett, főtengelycsapágyak és váltó csere. De ahogy tüzetesen átnéztem a két blokkfelet, az egyik fél fémragasztóval volt megragasztva ill. kipótolva. Ez arra utalt, hogy a múltban a váltóban valami széteshetett. Fura volt, mert az LC4-nek híresen robusztus a váltója. Szokás szerint az összes olajcsatornát kifúvattam kompresszorral, de az egyiknél nem jött ki a levegő a másik oldalon. Nem találjátok ki mit találtam! A fémragasztóval bekenték és ezzel elzárták azt a kis bemart rést amelyen keresztül az olajrendszer a váltót keni! Azt hittem eldobom az agyam! Ha így összerakom a motort, akkor nagyon hamar beáll a váltó megint és látszólag az én hibám, hiszen én szereltem a motort. No mindegy, ezzel csak érzékeltetni szerettem volna, hogy milyen meredek dolgok is előfordulhatnak!
Sajnos az általános tapasztalatom az, hogy mivel a KTM egy valóban szervíz- ill. gondoskodásigényes motor és Magyarországon pénzhiány, lustaság, vagy egyszerűen csak a hozzáállás miatt ezeket a dolgokat nem kapják meg a motorok ezért sajnos rengeteg a problémás motor. Ezek már nem fiatal motorok és olyan futásteljesítményt értek el, hogy bizony sanyarú előélettel folyamatos gondok lehetnek. De ismétlem, nem a KTM-et minősítik ezek a hibák általában! Persze van olyan is, mint minden motortípusnál!
Bocs ha marha hosszú voltam!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 20, 21:00 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
egyet értek petyával , saját tapasztalatból és másokéból is ha ütnek vágnak 1 lc4 est nem cserélnek rajta semmit akkor is hihetetlen 11 ezernél ezek, sőt inkább kizárt . ha itt bárkit sztem megkérdezel, olyan 30 ezertől kezdődnek kisebb gondok, ezek meg hogy szétrázkodnak alkatrészek ez alap dolog, újra kell huzogatni néha illetve csavarrögzítőzni mindent .

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 20, 21:07 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Na akkor én is megosztom a tapasztalatomat! Nekem 350 üzemóra körül van a motoromba (525 EXC,2004),és még soha semmi bajom nem volt vele,pedig használom rendesen. Csak endurozásra használom,igaz az előző tulaj supermotozott vele,de ő is csak keveset. Abban teljesen egyet értek az előző hozzászólókkal,hogy ez egy szabadidő motor. Ha van egy kis idő,akkor mindjárt neki lehet állni szerelgetni. Olyan mint egy nő,ha nem foglalkozol vele eleget,megbosszulja (és kerül is annyi pénzbe mint bármelyik szerető,de nyújt is annyit :lol: )! Van a csapatba DRZ,CRF,GAS-GAS,de nem cserélném el egyikre sem! Ugyanúgy van gond azokkal is,bár lehet hogy nem ennyi. Szerintem pancel kolléga belenyúltál a lecsóba rendesen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 20, 21:21 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
Valaki !

szelephimbából hogy tudom kiszedni a görgőt??
melegíteni kell aztán kinyomni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 20, 23:44 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Szabi46 írta:


Mi a fenét csináltál a kipuff könyökkel? Állóhelyben melegítetted? :) Már nem is kék, fekete.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 20, 23:53 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
pancel, köszönöm, hogy bearanyoztad az estémet, a könnyeim folytak a nevetéstől, ahogy elképzelem a lerepülő tükröt :) Petya nagyon jól összefoglalta a dolgot. Amiket felsoroltál, azok nem a motor hibái. Én annyit tennék hozzá, hogy ha túra motornak szeretnéd használni, (sokat azonos tempón, fordulaton), akkor még sűrűbben ellenőrizd a csavarokat, mert el fogod hagyni a felét. Az izzó problémára már létezik LED-es megoldás. Nekem volt 2003-as szürke blokkos LC4 SM-em. Kb annyi km volt benne, mikor eladtam, mint a tiedben. A normál karbantartáson kívül láncot, fékbetétet és gumit kellett rajta cserélni. Tükör nekem is lazult le, elhagytam pár idomrögzítő csavart az elején és a kormányütköző csavart. Utána már mindent menetrögzítőztem és hosszabb utak után ellenőriztem.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 20, 23:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Dani, miért vetted meg, ha már most ezek a gondok vannak vele?

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 21, 7:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
Dani, miért vetted meg, ha már most ezek a gondok vannak vele?


Szerinted ezek látszottak míg egyben volt a motor :?:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 21, 8:22 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
mic71 írta:
Dani, miért vetted meg, ha már most ezek a gondok vannak vele?


Szerinted ezek látszottak míg egyben volt a motor :?:


Pl a fékcsővédő igen.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 21, 8:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
gencsydani írta:
mic71 írta:
Dani, miért vetted meg, ha már most ezek a gondok vannak vele?


Szerinted ezek látszottak míg egyben volt a motor :?:


Pl a fékcsővédő igen.


Az igen, de mondjuk annak nincs is túl nagy jelentősége, csak okádék módon nézett ki (már levágtam a francba az egészet)...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 21, 10:33 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
1. kérdésem: hátsó fékbetétnek milyen típusút ajánlotok?
goldfren, apracing, braking
és kemény,félkemény, puha, szinter stb....

mert árban ilyen 5000Ft. körülre gondoltam, és amit kinéztem az a goldfren


2. kérdésem: olajszűrők HF155 és HF157 típusú kell bele ugye ?

_________________
EXC 450 '04


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 21, 12:09 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Gyári,félkemény. Mondjuk nekem bejött a goldfren sárbetétje is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 21, 12:13 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Szabi46 írta:
1. kérdésem: hátsó fékbetétnek milyen típusút ajánlotok?
goldfren, apracing, braking
és kemény,félkemény, puha, szinter stb....

mert árban ilyen 5000Ft. körülre gondoltam, és amit kinéztem az a goldfren


2. kérdésem: olajszűrők HF155 és HF157 típusú kell bele ugye ?


Én még az SC-be vettem előre Galfer-t és nagyon meg voltam vele elégedve fékhatását és árát tekintve is (5500 volt asszem).

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 21, 17:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
Szabi46 írta:
1. kérdésem: hátsó fékbetétnek milyen típusút ajánlotok?
goldfren, apracing, braking
és kemény,félkemény, puha, szinter stb....

mert árban ilyen 5000Ft. körülre gondoltam, és amit kinéztem az a goldfren


2. kérdésem: olajszűrők HF155 és HF157 típusú kell bele ugye ?

goldfren volt LC4-ben jo volt. 5000 huf volt az ara.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 21, 19:04 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
Szabi46 írta:
1. kérdésem: hátsó fékbetétnek milyen típusút ajánlotok?
goldfren, apracing, braking
és kemény,félkemény, puha, szinter stb....

mert árban ilyen 5000Ft. körülre gondoltam, és amit kinéztem az a goldfren


2. kérdésem: olajszűrők HF155 és HF157 típusú kell bele ugye ?






Olajszűrő :: igen HF 155, HF 157

én apracingot használok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 22, 9:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Én champion szűrőket használok meg itt felénk mindenki... 3kiló

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 22, 19:51 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
felraktam a hengert és ahengerfejet is de elötte megnéztema szelepket kicsit meglepődtem hogy egyik se ereszt át.


Szerdára megjön a veztengely és a szelephimba görgők.
A hűtő lamelláit egy kicsit kiegyenesítettem már amelyik sz@rul állt.(azért akadt)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 23, 11:42 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:

Szerinted ezek látszottak míg egyben volt a motor :?:


aszondjak Dani akinek nincs szerencseje a motorvasarlasban, annak a nőknél igen, nos? :evil:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 23, 20:30 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
DAni:: mizu , hogy muzsikál a gép?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 23, 21:02 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
hali!

kérdés :roll: : menet közben alacsonyabb fordulatnál, mintha valami csavar zörögne a blokkban, de ez a zörgés abbamarad ahogy egyre jobban pörög a motor, mert pl. 2-be megyek lassan akkor hallom, de ha ráhúzom a gázt és gyorsulok akkor már abbahagyja. Valami tipp hogy mi lehet ez?

_________________
EXC 450 '04


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 24, 8:25 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
Szabi46 írta:
hali!

kérdés :roll: : menet közben alacsonyabb fordulatnál, mintha valami csavar zörögne a blokkban, de ez a zörgés abbamarad ahogy egyre jobban pörög a motor, mert pl. 2-be megyek lassan akkor hallom, de ha ráhúzom a gázt és gyorsulok akkor már abbahagyja. Valami tipp hogy mi lehet ez?



sztem a kuplungot hallod.legesgyszerűbben akkor tudod kideríteni amikor hallod a zörgést behúzod a kuplungot.
nekem ugyan ez van álló helyzetben.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 24, 14:14 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Egy kis fogyasztási adat 525EXC SM szett. 593km 20.37 liter benya. Közúton 88-as átlagsebesség, a terepes részét nem néztem. Tavaly nem hittem el, mikor kiszámoltam, idén már biztosra mentem és eltettem a blokkokat a kúton. Hosszabb áttétellel, már termelte volna a benyát :) Jó kis gép ez.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 24, 14:21 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
mic71 írta:
Egy kis fogyasztási adat 525EXC SM szett. 593km 20.37 liter benya. Közúton 88-as átlagsebesség, a terepes részét nem néztem. Tavaly nem hittem el, mikor kiszámoltam, idén már biztosra mentem és eltettem a blokkokat a kúton. Hosszabb áttétellel, már termelte volna a benyát :) Jó kis gép ez.

Pedig kuzdott is a gep SM kerekkel a sarban :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 24, 14:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
A gép nem, inkább én :)

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 24, 18:30 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
nekem SM szettel pályán (örkény) folyamatosan koppon 2*30 perc után 1 tank .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 26, 11:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Emberek!

Az normális dolog hogy mikor töltöm fel olajjal a telót, a végén (manual alapján csináltam, kilevegőztetés, stb. minden megvolt) le kell szívnom több mint fél dl olajat hogy megfelelő legyen a légkamra mérete :?:

Amúgy a gyári 5 mm helyett 15 mm-re voltak előfeszítve az elejében a rugók, már nem csodálom hogy ütötte a csuklómat ](*,)

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 26, 13:04 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Nekem volt olyan hogy 525EXC SM-szettel 4,5litert evett 100-on 8) Ez elég lightos fogyasztás és kb én is olyan 80-as tempóval mentem :!:

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 26, 14:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
BUGIC írta:
Nekem volt olyan hogy 525EXC SM-szettel 4,5litert evett 100-on 8) Ez elég lightos fogyasztás és kb én is olyan 80-as tempóval mentem :!:


Nekem az átlagom lett annyi. Kint 100 körül mentem az órám szerint. GPS szerint 95-tel. AtH jött mögöttem LC8-cal, szerintem nála is ennyit mutathatott. A fordulat egyébként 5000 körül mozgott. De hihetetlen a fogyasztás, az tény.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 42  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség