KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 05, 12:09

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 42  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 03, 9:19 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 szept. 26, 16:45
Hozzászólások: 52
Amúgy mi az értelme ennek a reboundnak? Azt vágom, hogy a compression az arra jó, hogy ha kicsire állítom akkor hepehupás terepen nem ráz szét. De mire kell állítani a reboundot (-/+) terepen? Mire jó?

Üdv. Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 03, 9:47 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
hugabor írta:
Amúgy mi az értelme ennek a reboundnak? Azt vágom, hogy a compression az arra jó, hogy ha kicsire állítom akkor hepehupás terepen nem ráz szét. De mire kell állítani a reboundot (-/+) terepen? Mire jó?

Üdv. Gábor


Ha jól tudom, akkor a kirugózást állítod vele. A lényege, hogy összenyomódás után mennyire gyorsan térjen vissza a teló az eredeti állapotába. Ha ez túl gyors, akkor pattogós lesz, ha túl lassú, akkor fennáll a veszélye annak, hogy nem tudja elnyelni az ütéseket, mert folyamatosan összeült állapotban van. Ha pontosan látni szeretnéd, hogyan működik, akkor a rugós tagon állítsd a legkisebbre, nyomd le az ülést és nézd meg, mennyire gyorsan áll vissza. Utána tekerd maxra és ismételd meg. Látni fogod a különbséget.

A lényeg, hogy olyan beállítást találj, ami neked megfelelő. Pl féktávon nem dob le az ívről, nyomról mert nagyon pattog, de nem is veri szét a kezed, mert nem rugózik rendesen.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 03, 22:51 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
most már elértem azt a szintet, hogy zavar a karburátor beállítása, mert nem a gyári dob van rajta (Albert) és alapról gázrántásnál (jóesetbe)befullad - leáll. Mit kellene tenni? Több levegőt adni neki? Vagy hol tudok ezen segíteni? Mit állítsak rajta ? :roll: :?:

_________________
EXC 450 '04


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 04, 21:14 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
valakinek nincs egy felesleges hűtősapkája? Ma sikerült elhagynom, mert ismét szétment a gumigyűrű a vízpumpánál, és megnéztem mennyí víz van a hűtőben, majd rosszul csavarhattam vissza, és nem lett meg...

ez a vízpumpa is idegesítő, hogy 1 hónapot bírt ki a gumigyűrű... lehet nekem is ki kellene cserélni az egész belsőt egy husaberg-ére, mert azt mondták a ktm-szervízbe, hogy ők is így csinálják már... ( szerintem ebben a vidiben is azt cseréli ki a végén http://www.youtube.com/watch?v=ynsdUY5QYvw ) meg nekem nem is ilyen az a rész amire a gumigyűrüket kell rakni, mert nincs neki ilyen horony amibe bele kell tenni, hanem csak simán rá kell húzni, és azért is adja meg magát szerintem - 4:40 nél a videón

_________________
EXC 450 '04


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 05, 8:13 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
nekem van egy új és egy használt is!!(520 excre de sztem fel lehet tenni a 450 esre is.)
van vízpumpa szimeringem is +o gyűrűm is ha jól emlékszem.



Szabi46 írta:
valakinek nincs egy felesleges hűtősapkája? Ma sikerült elhagynom, mert ismét szétment a gumigyűrű a vízpumpánál, és megnéztem mennyí víz van a hűtőben, majd rosszul csavarhattam vissza, és nem lett meg...

ez a vízpumpa is idegesítő, hogy 1 hónapot bírt ki a gumigyűrű... lehet nekem is ki kellene cserélni az egész belsőt egy husaberg-ére, mert azt mondták a ktm-szervízbe, hogy ők is így csinálják már... ( szerintem ebben a vidiben is azt cseréli ki a végén http://www.youtube.com/watch?v=ynsdUY5QYvw ) meg nekem nem is ilyen az a rész amire a gumigyűrüket kell rakni, mert nincs neki ilyen horony amibe bele kell tenni, hanem csak simán rá kell húzni, és azért is adja meg magát szerintem - 4:40 nél a videón

_________________
Zotya


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 05, 11:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
szimering + o-gyűrű az van nekem is, mert szerencsére 2-t vettem múltkor... csak sapka kellene...

_________________
EXC 450 '04


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 05, 13:04 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
postázzam vagy személyesen átveszed?(Albertirsa)

_________________
Zotya


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 05, 13:15 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
xr600r írta:
postázzam vagy személyesen átveszed?(Albertirsa)


és mennyi az ára ? - csak posta jó, mert messze vagy :D

_________________
EXC 450 '04


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 05, 14:00 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
Szabi46 írta:
xr600r írta:
postázzam vagy személyesen átveszed?(Albertirsa)


és mennyi az ára ? - csak posta jó, mert messze vagy :D



2000ft+pk

_________________
Zotya


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 05, 18:54 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
xr600r írta:
Szabi46 írta:
xr600r írta:
postázzam vagy személyesen átveszed?(Albertirsa)


és mennyi az ára ? - csak posta jó, mert messze vagy :D



2000ft+pk


és mennyi a pk? 1700 ? hm... majdnem drágább a pk :shock: :lol:

_________________
EXC 450 '04


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 05, 19:51 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
Szabi46 írta:
xr600r írta:
Szabi46 írta:
xr600r írta:
postázzam vagy személyesen átveszed?(Albertirsa)


és mennyi az ára ? - csak posta jó, mert messze vagy :D



2000ft+pk


és mennyi a pk? 1700 ? hm... majdnem drágább a pk :shock: :lol:


700ft
Vagy adok egy számlaszámot arra átutalod a pénz, és feladom levélként.

_________________
Zotya


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 05, 20:01 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
írtam privát üzit...

_________________
EXC 450 '04


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 06, 22:20 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
:arrow:
Szabi46 írta:
most már elértem azt a szintet, hogy zavar a karburátor beállítása, mert nem a gyári dob van rajta (Albert) és alapról gázrántásnál (jóesetbe)befullad - leáll. Mit kellene tenni? Több levegőt adni neki? Vagy hol tudok ezen segíteni? Mit állítsak rajta ? :roll: :?:



:?: :?: :?:

_________________
EXC 450 '04


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 06, 22:46 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 09, 22:35
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Sajóvámos
Szabi46 írta:
:arrow:
Szabi46 írta:
most már elértem azt a szintet, hogy zavar a karburátor beállítása, mert nem a gyári dob van rajta (Albert) és alapról gázrántásnál (jóesetbe)befullad - leáll. Mit kellene tenni? Több levegőt adni neki? Vagy hol tudok ezen segíteni? Mit állítsak rajta ? :roll: :?:



:?: :?: :?:

sztem az a befullad dolog jóesetben beállítás (kevés anyagot kap) picit rosszabb esetben fúvóka csere nagyobbra...de én még merek gondolni a benzinszint állítására is....(ha van időd és energiád akkor próbálkozz ha nincs akkor meg keresni kell 1 tapasztaltabb embert)
a vízzel kapcsolatban pedig:
- nem lehet h picit megfőtt a gép és az nyomta ki a szimeringet??
- vagy rossz a hűtősapkád és a túlnyomás következtében kinyomta a szimeringet??
- esetleg még arra tudok gondolni h az összerakásnál sérült meg a szimering vagy pedig csak simán kifogtál 1 rosszat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 06, 22:59 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Szabi46 írta:
:arrow:
Szabi46 írta:
most már elértem azt a szintet, hogy zavar a karburátor beállítása, mert nem a gyári dob van rajta (Albert) és alapról gázrántásnál (jóesetbe)befullad - leáll. Mit kellene tenni? Több levegőt adni neki? Vagy hol tudok ezen segíteni? Mit állítsak rajta ? :roll: :?:



:?: :?: :?:


Én először megnézném a gyertyaképet. Ha fehéres, keveset kap, ha kormos sokat. Ha szép őzbarna, akkor a keverék rendben. Alapról ezek a nagy egyhengeresek általában hirtelen gázra leböffennek főleg a 640esek, mivel a nyitás hatására leesik a levegő sebessége a karbiban és nem visz magával elég üzemanyagot. Erre lenne a gyorsítópumpa, ami spricceli bele az anyagot. Ezt is megnézheted. Leszedett karbinál elég messzire ellövi. Ha ezek mind rendben, akkor még az alapjárat emelésével is lehet orvosolni. Én pl megemeltem kicsit, olyan 1600-1700 körül mozog. Innen még egyszer sem böffent le és terepen is előnyösebb nekem.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 10, 21:57 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
A keverékszabályozó csavart 2 forgassa el ütközésig és állítsa be a KTM
által megadott alapbeállításnak megfelelően (lásd a motor műszaki adatainál).

és azt én hol találom ? :?: mert ebben a pdf-gyűjteménybe nincs benne ilyen ](*,) ](*,) ](*,)


Kép
http://frmpic.sportmotor.hu/p/329/138489/2

_________________
EXC 450 '04


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 10, 22:26 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 09, 22:35
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Sajóvámos
Szabi46 írta:
A keverékszabályozó csavart 2 forgassa el ütközésig és állítsa be a KTM
által megadott alapbeállításnak megfelelően (lásd a motor műszaki adatainál).

és azt én hol találom ? :?: mert ebben a pdf-gyűjteménybe nincs benne ilyen ](*,) ](*,) ](*,)


Kép
http://frmpic.sportmotor.hu/p/329/138489/2

most nincs nálam a könyvem de ne karbibeállításnál hanem a teknikai infóknál keresd...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 10, 22:31 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 09, 22:35
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Sajóvámos
KARBURÁTOR - ALAPBEÁLLÍTÁS
250 EXC RACING
Six Days 250 EXC RACING 11kW 450 EXC RACING 12 KW 450 SX RACING
Karburátor típusa Keihin FCR-MX 37 Keihin FCR-MX 37 Keihin FCR-MX 39 Keihin FCR-MX 41
Beállítási szám 3700A 3700A 3900A 4122A
Főfúvóka 160 160 178 185
Tűfúvóka OBETP OBEKT OBDVR OBDTP
Alapjárati fúvóka 42 42 42 40
Fő-levegőfúvóka 200 200 200 200
Alapjárati levegőfúvóka 100 100 100 100
Tűállás 3. felülről 3. felülről 3. felülről 4. felülről
Indítófúvóka 85 85 85 85
Keverékszab. csavar nyitása 1,25 0,75 1,25 1
Gáztolattyú 15 15 15 15
Fojtás - Tolattyú-ütközés Tolattyú-ütközés -
Szivattyúmembrán ütköző 858/2,15 mm 858/2,15 mm 858/2,15 mm 858/2,15 mm
Melegindító gomb - - - 2,2 mm
itt vannak 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 10, 22:51 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
kkonrad88 írta:
KARBURÁTOR - ALAPBEÁLLÍTÁS
250 EXC RACING
Six Days 250 EXC RACING 11kW 450 EXC RACING 12 KW 450 SX RACING
Karburátor típusa Keihin FCR-MX 37 Keihin FCR-MX 37 Keihin FCR-MX 39 Keihin FCR-MX 41
Beállítási szám 3700A 3700A 3900A 4122A
Főfúvóka 160 160 178 185
Tűfúvóka OBETP OBEKT OBDVR OBDTP
Alapjárati fúvóka 42 42 42 40
Fő-levegőfúvóka 200 200 200 200
Alapjárati levegőfúvóka 100 100 100 100
Tűállás 3. felülről 3. felülről 3. felülről 4. felülről
Indítófúvóka 85 85 85 85
Keverékszab. csavar nyitása 1,25 0,75 1,25 1
Gáztolattyú 15 15 15 15
Fojtás - Tolattyú-ütközés Tolattyú-ütközés -
Szivattyúmembrán ütköző 858/2,15 mm 858/2,15 mm 858/2,15 mm 858/2,15 mm
Melegindító gomb - - - 2,2 mm
itt vannak 8)


sajna ez nem mond nekem semmit :cry:
majd csavargatom amíg jó nem lesz :lol:

_________________
EXC 450 '04


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 11, 11:06 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Szabi inkább ha teheted vidd el szerelőhöz!De olyanhoz aki ért is a Crossmotorokhoz(Enduro)!!Én is állítgattam ide oda meg könyv szerint de egyre rosszab lett és már a végén azt se tudtam hogy mit állítottam és hova!Elviszed szervízbe persze ki kell adni rá pénzt de legalább tuti lesz!!!Szeretnék hozzá érteni én is de ha nem csinálsz ilyet sűrün akkor úgyse fogod tudni jól beállítani,szóval legjobb ha ezt szerelőre bízod!!!

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 11, 15:43 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
ma kicseréltem a gumigyűrűt, de ismét szivárog... :furesz:

ilyen kellene nekem is mint a videóban 4:44-nél és a "rajzomon" szerepel, mert erről nem csúszna le az a rohadt gumigyűrű, és nem menne el az összes víz a hűtőmből amikor az országot járom..
http://www.youtube.com/watch?v=ynsdUY5QYvw

http://frmpic.sportmotor.hu/p/329/138589/2

_________________
EXC 450 '04


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 11, 16:44 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
A karbi állítgatása előtt érdemes feljegyezni, hogy mi volt a beállítás. Betekered az állítani kívánt csavart ütközésig, miközben számolod, hogy mennyit fordult. Ha nagyon nem lenne jó, amit állítottál, ide mindig vissza tudod állítani.

A lejjebb található beállítás pl 450EXC-re azt jelenti, hogy teljesen behajtott állapottól 1 egész és 1/4 fordulatot kell kihajtani a keverékállító csavart. A tűnek felülről a harmadik rovátkában kell lennie. Érdemes ellenőrizni, hogy az itt előírt fúvókák vannak-e benne, lehet, hogy már cserélték őket és azért nem tudod rendesen beállítani. Pl tettek fel egy sport rendszert, de anélkül adták el és nem akartak szarakodni a gyárira történő visszaalakítással.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 11, 18:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
AZ exc520 asomom az volt amit te rajzoltál és nagyon jól működött nekem a szimerignek mentek tönkre.

Szabi46 írta:
ma kicseréltem a gumigyűrűt, de ismét szivárog... :furesz:

ilyen kellene nekem is mint a videóban 4:44-nél és a "rajzomon" szerepel, mert erről nem csúszna le az a rohadt gumigyűrű, és nem menne el az összes víz a hűtőmből amikor az országot járom..
http://www.youtube.com/watch?v=ynsdUY5QYvw

http://frmpic.sportmotor.hu/p/329/138589/2

_________________
Zotya


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 11, 19:16 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
xr600r írta:
AZ exc520 asomom az volt amit te rajzoltál és nagyon jól működött nekem a szimerignek mentek tönkre.


Te mennyé innen áruló Hondás :tease:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 11, 19:31 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
és te hogyan tetted vissza, hogy nem esett le róla a gyürü amikor visszatoltad a helyére ? mert nekem a mostani darabjait is a hűtősapka nyilásnál leltem fel úszkálva ( lecsúszott a helyéről, és gondolom a ventillátor gondoskodott róla...)

xr600r írta:
AZ exc520 asomom az volt amit te rajzoltál és nagyon jól működött nekem a szimerignek mentek tönkre.

Szabi46 írta:
ma kicseréltem a gumigyűrűt, de ismét szivárog... :furesz:

ilyen kellene nekem is mint a videóban 4:44-nél és a "rajzomon" szerepel, mert erről nem csúszna le az a rohadt gumigyűrű, és nem menne el az összes víz a hűtőmből amikor az országot járom..
http://www.youtube.com/watch?v=ynsdUY5QYvw

http://frmpic.sportmotor.hu/p/329/138589/2

_________________
EXC 450 '04


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 11, 19:31 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
:grrr:
ktm kereskedésből vettem :)

_________________
Zotya


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 11, 19:39 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
Szabi: nekem 2 különbőző nagyságú Ogyűrű volt hozzá és csak az egyik oladláról tudott volna lecsúszni de oda a lazábbik raktam és azt tettem befele , a másikpedig fixen volt a nutban(paaszos ogyűrű). az nem is tudott lecsúszni max szétnyíródni én mindig bezsíroztam mielött betoltam, és mindig sikerrel jártam.

De mondom ,nekem úgy nézett ki mint amit te rajzoltál íg
http://frmpic.sportmotor.hu/p/329/138589/2

_________________
Zotya


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 11, 20:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
xr600r írta:
Szabi: nekem 2 különbőző nagyságú Ogyűrű volt hozzá és csak az egyik oladláról tudott volna lecsúszni de oda a lazábbik raktam és azt tettem befele , a másikpedig fixen volt a nutban(paaszos ogyűrű). az nem is tudott lecsúszni max szétnyíródni én mindig bezsíroztam mielött betoltam, és mindig sikerrel jártam.

De mondom ,nekem úgy nézett ki mint amit te rajzoltál íg
http://frmpic.sportmotor.hu/p/329/138589/2


jaa.. a rajzom olyan, nem ami nekem van benne most... szóval akkor olyant kell vennem, amit rajzoltam...

_________________
EXC 450 '04


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: teleszkop
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 12, 0:33 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 19, 1:44
Hozzászólások: 56
mi az elérhetősége annak a dabasi mesternek aki teleszkóp (központirugó) felujitással is foglalkozik?
( talán Havas, de nem tuti )

_________________
EXC 400 '02


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: teleszkop
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 12, 7:08 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
pallogabi írta:
mi az elérhetősége annak a dabasi mesternek aki teleszkóp (központirugó) felujitással is foglalkozik?
( talán Havas, de nem tuti )

Havasi , de arra számíts hogy 1 vagyon náluk minden ,30 ezer 1 sima első teló szimering+ olaj csere, megkérdezem ma neked a telcsi számát...

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: teleszkop
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 12, 9:36 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 19, 1:44
Hozzászólások: 56
bouvard írta:
pallogabi írta:
mi az elérhetősége annak a dabasi mesternek aki teleszkóp (központirugó) felujitással is foglalkozik?
( talán Havas, de nem tuti )

Havasi , de arra számíts hogy 1 vagyon náluk minden ,30 ezer 1 sima első teló szimering+ olaj csere, megkérdezem ma neked a telcsi számát...


köszi, de nem kell felujitanom az egészet szerintem, csupán a húzófokozat csavaraja nem akar kattanni, vagyis valoszinüleg megszakadt. már az előző tulajnál baja volt, de most kerültem oda, hogy kb 2hétig nélkülözni tudom a motort, és ócsán nem foglalkoznak ilyen apróságokkal

_________________
EXC 400 '02


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: teleszkop
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 12, 12:20 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 09, 22:35
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Sajóvámos
pallogabi írta:
bouvard írta:
pallogabi írta:
mi az elérhetősége annak a dabasi mesternek aki teleszkóp (központirugó) felujitással is foglalkozik?
( talán Havas, de nem tuti )

Havasi , de arra számíts hogy 1 vagyon náluk minden ,30 ezer 1 sima első teló szimering+ olaj csere, megkérdezem ma neked a telcsi számát...


köszi, de nem kell felujitanom az egészet szerintem, csupán a húzófokozat csavaraja nem akar kattanni, vagyis valoszinüleg megszakadt. már az előző tulajnál baja volt, de most kerültem oda, hogy kb 2hétig nélkülözni tudom a motort, és ócsán nem foglalkoznak ilyen apróságokkal

ha az első teló tetejére gondolsz akkor csak 1 vékony lapos csavarhúzóval fel kell pattintani azt a fekete csavarót....a vége ilyen műanyag csillagfejű, valszeg az van elnyíródva...de ez csak 1 ötlet


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: teleszkop
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 12, 14:56 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
bouvard írta:
Havasi , de arra számíts hogy 1 vagyon náluk minden ,30 ezer 1 sima első teló szimering+ olaj csere, megkérdezem ma neked a telcsi számát...


igen, Havasi Zoli

persze egy vagyon, de ne feledd, h nem csak olajcseret csinal!
mert pl Ocsan 8e az első teló olajcsere, olajjal, meloval, de a Havasi ha kell, megcsinálja a szelepeket, perselyeket mindent
nekem ő csinálta a hátsó WP-t a 3 éves LC4-esen, az 32e volt asszem, és mikor visszakaptam a motor megint megtanult fordulni meg arra menni amerre akartam!
sajnos a WP ilyen, ennyire szerviz igenyes, 2-3 évenként kötelező karbantartani... főleg aki pályázgat is vele, hobbi szinten, annak még talán hamarabb is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: teleszkop
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 12, 14:58 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
pallogabi írta:
köszi, de nem kell felujitanom az egészet szerintem, csupán a húzófokozat csavaraja nem akar kattanni, vagyis valoszinüleg megszakadt. már az előző tulajnál baja volt, de most kerültem oda, hogy kb 2hétig nélkülözni tudom a motort, és ócsán nem foglalkoznak ilyen apróságokkal


nem az h nem foglalkoznak, hanem fáznak a futóműves gondoktól, inkább nem vállalják és mondják h vigyed a Havasihoz v majd ők elviszik hozzá ha kiszedték

jah a száma: 30/9537631


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 19, 17:45 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Kérdés a nagyérdeműhöz: olyan (alu) bilincset, mint ami a kézvédőt, merevítőt rögzíti a kormányra, külön vajon hol lehetne venni :?: Kb. 25 mm-es belsőátmérőjű kéne...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 20, 17:41 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
gencsydani írta:
Kérdés a nagyérdeműhöz: olyan (alu) bilincset, mint ami a kézvédőt, merevítőt rögzíti a kormányra, külön vajon hol lehetne venni :?: Kb. 25 mm-es belsőátmérőjű kéne...



http://www.universalmotor.hu/shop.php?m ... ia=41#2229

_________________
Zotya


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 20, 18:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
xr600r írta:
gencsydani írta:
Kérdés a nagyérdeműhöz: olyan (alu) bilincset, mint ami a kézvédőt, merevítőt rögzíti a kormányra, külön vajon hol lehetne venni :?: Kb. 25 mm-es belsőátmérőjű kéne...



http://www.universalmotor.hu/shop.php?m ... ia=41#2229


Köszi, de egy 5000 Ft-os kézvédőhöz nem szeretnék 6990-ért rögzítőszettet venni (aminek a fele ráadásul fölösleges is volna)...tehát NEM motorosbolt hanem valamilyen más felhasználási területen érdekelt beszerzési forrás érdekelne, ahol lehetőleg nem 600%-os haszonkulccsal dolgoznak...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 20, 18:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Genya, hívj! Én csak 300-zal dolgozom :)

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 20, 19:03 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
Genya, hívj! Én csak 300-zal dolgozom :)


Ha 300-zal marsz nekem egy pár ilyen bilincset akkor felhívlak! :P

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 21, 10:25 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
mic71 írta:
Genya, hívj! Én csak 300-zal dolgozom :)


Ha 300-zal marsz nekem egy pár ilyen bilincset akkor felhívlak! :P


Akkor hívj hot line :blush:

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 31, 18:38 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 jan. 19, 14:36
Hozzászólások: 3
sziasztok! szeretném kérdezni hogy van egy exc 450esem 05ös (nemrég vettem egy havertól) hogy kimerjek e állni gyorsulásba egy 2007es kx450f crossgép ellen azér mert a szomszéd utcába van egy faszi akinek ez van és nagyon nagyon nagy a szája holnap kihívott egy versenyre! szerintetek verném gyorsulásba és terepen válaszotokat köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 31, 19:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
száguldozó80 írta:
sziasztok! szeretném kérdezni hogy van egy exc 450esem 05ös (nemrég vettem egy havertól) hogy kimerjek e állni gyorsulásba egy 2007es kx450f crossgép ellen azér mert a szomszéd utcába van egy faszi akinek ez van és nagyon nagyon nagy a szája holnap kihívott egy versenyre! szerintetek verném gyorsulásba és terepen válaszotokat köszi!


Nyugodtan állj ki ellene, sok mindenen múlik a siker, reakció idő a rajtnál, motorozási tudás és ügyesség terepen, stb-stb.
Hogy melyik motor a jobb? Az általad említett két tipus között talán egetrengető különbségek nincsenek.
Meg különben is másodiknak is kell valakinek lenni :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 31, 21:58 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 16, 19:57
Hozzászólások: 1394
Tartózkodási hely: Halásztelek
szabcsab írta:
száguldozó80 írta:
sziasztok! szeretném kérdezni hogy van egy exc 450esem 05ös (nemrég vettem egy havertól) hogy kimerjek e állni gyorsulásba egy 2007es kx450f crossgép ellen azér mert a szomszéd utcába van egy faszi akinek ez van és nagyon nagyon nagy a szája holnap kihívott egy versenyre! szerintetek verném gyorsulásba és terepen válaszotokat köszi!


Nyugodtan állj ki ellene, sok mindenen múlik a siker, reakció idő a rajtnál, motorozási tudás és ügyesség terepen, stb-stb.
Hogy melyik motor a jobb? Az általad említett két tipus között talán egetrengető különbségek nincsenek.
Meg különben is másodiknak is kell valakinek lenni :wink:


arra figyelj,hogy minden azon múlik hogyan rajtolsz,a krosszgépnek nagyon rövid áttétele van ezért nagyon jól gyorsul cserébe sokat kell váltania,nézd meg milyen talajon indultok,ha lazán akkor a guminyomás ne legyen több 0.7bar-nál mindenképp 2es fokozatban indulj,mert igy megsporólsz egy váltás vele szemben,ami még fontos,hogy terhelj elöre ,gyakorlatilag feküdj a kormányon,.ez ilyenkor előny :!:

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 31, 21:59 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 16, 19:57
Hozzászólások: 1394
Tartózkodási hely: Halásztelek
mic71 írta:
gencsydani írta:
mic71 írta:
Genya, hívj! Én csak 300-zal dolgozom :)


Ha 300-zal marsz nekem egy pár ilyen bilincset akkor felhívlak! :P


Akkor hívj hot line :blush:


Ocsa...

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 31, 22:45 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Kami írta:
mic71 írta:
gencsydani írta:
mic71 írta:
Genya, hívj! Én csak 300-zal dolgozom :)


Ha 300-zal marsz nekem egy pár ilyen bilincset akkor felhívlak! :P


Akkor hívj hot line :blush:


Ocsa...


:?:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 01, 19:35 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 16, 19:57
Hozzászólások: 1394
Tartózkodási hely: Halásztelek
gencsydani írta:
Kami írta:
mic71 írta:
gencsydani írta:
mic71 írta:
Genya, hívj! Én csak 300-zal dolgozom :)


Ha 300-zal marsz nekem egy pár ilyen bilincset akkor felhívlak! :P


Akkor hívj hot line :blush:


Ocsa...


:?:


van a Nörbörgnek nagyon sok használt cucc ott,én is kaptam már ilyeneket..kérdezd meg töle :?:

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 01, 21:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Kami írta:
van a Nörbörgnek nagyon sok használt cucc ott,én is kaptam már ilyeneket..kérdezd meg töle :?:


Ha a kézvédő-tartó basz-ra gondolsz akkor az megoldódott közben (sponsored by mic), a kuplungfedelet meg majd megkérdezem tőle is ha végre sikerül eljutnom hozzájuk.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 04, 18:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Megoldási javaslatokat várnék 2 db menetbe beletörött csavar és 1 db menetbe beletörött csavarkiszedő kioperálására. Némileg bonyolítja a helyzetet hogy a fenti készségek egy Talon agyban maradtak benne amihez ráadásul tartozik még egy komplett kerék is...
Kép
:?:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 04, 20:41 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
Dani a beletört csavarra::
6 os gondolom a csavar középre fúrsz 2-3 as fúróval egy lyukat(pontozd meg ) majd ha van egy fölös torx,ill sokszögű torx, fejed fogod és beleütör kalapáccsal(érzéssel) aztán egyszerűen.

a csavar kiszedőt f@sza vízpumpafogóval(nem tescos) csavard ki!
de ha van egy fasza főlégfúvód nyugodtan ,meg lehet kicsit melegíteni, és könnyebben ki fog jönni.

_________________
Zotya


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: ,.
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 04, 21:08 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 16, 19:57
Hozzászólások: 1394
Tartózkodási hely: Halásztelek
Ha gondolod,hozd ki halásztelekre,és itt a mühelyben segítek szívesen.. :furesz:

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 42  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség