KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 15, 22:30

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 83 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 18, 10:05 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 12:59
Hozzászólások: 42
Egy 2006-os 450 EXC-ről beszélek, valóban megkímélt és jó műszaki állapotú motorról!
Idén időhiány és más gondok miatt szinte egyálltalán nem volt használva, néha gurultam vele pár km-t.
A minap el akartam vele menni túrázni, de nem volt alapjárat a gépen.
Indulás elött szivító ki, indulás, pici járás után szivató be, de ahogy visszaváltottam vagy behúztam a kuplungot azonnal leállt . Ezt csinálja meleg motornál is! Olya 50-es tempónál gurultam behúztam a kuplungot és azonnal leállt, ha elkezdtem behúzott kuplungnál játszani a gázzal, picit prüszköl, durrog...
Az még hozzátartozik a történethez hogy volt egy aksilemerülésem az állás miatt, feltöltöttem de talán nem teljesen az aksit.
Lehet hogy alapjáraton kéne csupán állítani vagy komolyabb lehet a gond???
Ha valaki tud kérem segítsen! Előre is köszönöm szépen!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 18, 10:30 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Meg kellene nézni, hogy az alapjárati fúvóka nem dugult-e el. A karbi alján van egy csavar, amivel a felgyűlt szemetet lehet leengedni.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 18, 13:41 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 12:59
Hozzászólások: 42
Köszönöm a tippet, meglesem hátha esetleg ez a bibi!!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 06, 14:58 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 12:59
Hozzászólások: 42
Kivettem a karbi aljában lévő csavart, nem mondom volt benne piszok szépen. Olyan finomszemű homokféle tanyázott.
Azt kitöröltem belőle, csavar vissza (hátha ennyi elég neki) de nem sokat javult a technika...
Létezik hogy a fúvóka felszívott belőle és az miatt még rakoncátlankodik???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 06, 14:59 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 12:59
Hozzászólások: 42
JA! És esetleg találhatok a neten valaho lszerintetek robbantott ábrát a karburátorról???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 06, 19:20 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2008 máj. 17, 13:23
Hozzászólások: 37
Nézd meg hogy ha a kartergáz csövet leszeded akkor van-e alapjárat!

_________________
KTM EXC 400 '02


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 06, 23:57 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
s8audi írta:
Kivettem a karbi aljában lévő csavart, nem mondom volt benne piszok szépen. Olyan finomszemű homokféle tanyázott.
Azt kitöröltem belőle, csavar vissza (hátha ennyi elég neki) de nem sokat javult a technika...
Létezik hogy a fúvóka felszívott belőle és az miatt még rakoncátlankodik???


Hali!

Az nem elég ha leüríted az úszóházat, mert az csak a leülepedett szennyeződést viszi ki. Ha sokat állt a motor, akkor az úszóházban lévő benzin lassan elkezdett kipárologni és visszamaradtak a különböző nem illó anyagok (adalék, stb.). Ezek képesek teljesen eltömíteni a kisebb fúvókákat mint például az alapjárati fúvóka. Nem egy ilyen esettel találkoztam már, megöli az alapjáratot ami bosszantó, de semmi komoly gondot nem jelent. Le kell szerelni a karburátort és alaposan kitisztítani A-tól Z-ig. Ennyi.
Ha nem boldogulsz vele, Pakson tudok segíteni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 07, 10:31 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 12:59
Hozzászólások: 42
Igazán rendesek vagytok, köszönöm szépen az infokat és a segítséget! Meg van a délutáni programom :) Megpróbálom kitakarítani akkor teljesen.
Köszönöm mégegyszer!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 07, 11:14 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Hamár úgyis karbi. Van nekem egy olyan jelenségem, hogy alapjáraton kiböfögi a benzint a túlfolyón. Gondolnám, hogy vagy nem zár rendesen, vagy az úszó van alacsonyan. Az a gondom, hogy nem tudom, hogy a gyakorlatban hogyan lehet jól eljárni? Mert szétszedem, állítok az úszón összerakom, kipróbálom, ez nem tűnik túl hatékonynak. Van valami jó ötlet?

köszi!

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 07, 12:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
xerxesz írta:
Hamár úgyis karbi. Van nekem egy olyan jelenségem, hogy alapjáraton kiböfögi a benzint a túlfolyón. Gondolnám, hogy vagy nem zár rendesen, vagy az úszó van alacsonyan. Az a gondom, hogy nem tudom, hogy a gyakorlatban hogyan lehet jól eljárni? Mert szétszedem, állítok az úszón összerakom, kipróbálom, ez nem tűnik túl hatékonynak. Van valami jó ötlet?

köszi!


Ilyenkor magas a benzinszint, tehát magasan van az úszó, nem alacsonyan. Vagy rossz a tűszelep és átenged. Esetleg lyukas az úszó és emiatt nem zár rendesen.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 07, 12:58 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
mic71 írta:
xerxesz írta:
Hamár úgyis karbi. Van nekem egy olyan jelenségem, hogy alapjáraton kiböfögi a benzint a túlfolyón. Gondolnám, hogy vagy nem zár rendesen, vagy az úszó van alacsonyan. Az a gondom, hogy nem tudom, hogy a gyakorlatban hogyan lehet jól eljárni? Mert szétszedem, állítok az úszón összerakom, kipróbálom, ez nem tűnik túl hatékonynak. Van valami jó ötlet?

köszi!


Ilyenkor magas a benzinszint, tehát magasan van az úszó, nem alacsonyan. Vagy rossz a tűszelep és átenged. Esetleg lyukas az úszó és emiatt nem zár rendesen.


Ezt értem, tudom. Az nem tiszta, hogy hogyan lehet a legjobban megjavítani. Mert ugye elég macera kiszerelni a karbit meg vissza, és ha nem jó, megint ki, és megint vissza. Érti?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 09, 0:06 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Idézet:
Ezt értem, tudom. Az nem tiszta, hogy hogyan lehet a legjobban megjavítani. Mert ugye elég macera kiszerelni a karbit meg vissza, és ha nem jó, megint ki, és megint vissza. Érti?


Nem jellemző, hogy magától elállítódik a benzinszint. Mivel elég öregecske a géped Xerx, ezért én a tűszelepre tippelnék elsőre. De azért egy apróság, amit érdemes megnézni mielőtt szétszeded. Ha az oldalsztenderre támasztva csinálja ezt a jelenséget, akkor lehetséges, hogy amiatt van mert szépen lassan elgörbült a sztendered (vagy a felfogatása) és már annyira megdől a motor, hogy a túlfolyót eléri a benzinszint. Ha nem ez, akkor szerintem a tűszelep.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 09, 8:09 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Petya írta:
Idézet:
Ezt értem, tudom. Az nem tiszta, hogy hogyan lehet a legjobban megjavítani. Mert ugye elég macera kiszerelni a karbit meg vissza, és ha nem jó, megint ki, és megint vissza. Érti?


Nem jellemző, hogy magától elállítódik a benzinszint. Mivel elég öregecske a géped Xerx, ezért én a tűszelepre tippelnék elsőre. De azért egy apróság, amit érdemes megnézni mielőtt szétszeded. Ha az oldalsztenderre támasztva csinálja ezt a jelenséget, akkor lehetséges, hogy amiatt van mert szépen lassan elgörbült a sztendered (vagy a felfogatása) és már annyira megdől a motor, hogy a túlfolyót eléri a benzinszint. Ha nem ez, akkor szerintem a tűszelep.


Ennél kicsit egyszerűbb a dolog - asszem - mert gyakorlatilag egy vadiúj karbi van rajta. A régin minden szétkopott (oldalsztenderem nincsen :)) és Norbiéknál egy nagyszervíz keretén belül kicseréltek sokmindent, többet közt a karbit is. És azóta tutti is, csak ez a túlfolyós móka van.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 09, 9:40 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
xerxesz írta:
Petya írta:
Idézet:
Ezt értem, tudom. Az nem tiszta, hogy hogyan lehet a legjobban megjavítani. Mert ugye elég macera kiszerelni a karbit meg vissza, és ha nem jó, megint ki, és megint vissza. Érti?


Nem jellemző, hogy magától elállítódik a benzinszint. Mivel elég öregecske a géped Xerx, ezért én a tűszelepre tippelnék elsőre. De azért egy apróság, amit érdemes megnézni mielőtt szétszeded. Ha az oldalsztenderre támasztva csinálja ezt a jelenséget, akkor lehetséges, hogy amiatt van mert szépen lassan elgörbült a sztendered (vagy a felfogatása) és már annyira megdől a motor, hogy a túlfolyót eléri a benzinszint. Ha nem ez, akkor szerintem a tűszelep.


Ennél kicsit egyszerűbb a dolog - asszem - mert gyakorlatilag egy vadiúj karbi van rajta. A régin minden szétkopott (oldalsztenderem nincsen :)) és Norbiéknál egy nagyszervíz keretén belül kicseréltek sokmindent, többet közt a karbit is. És azóta tutti is, csak ez a túlfolyós móka van.


:lol: Hát akkor hamar ki lettek zárva az okok.
Akkor viszont lehetséges a benzinszint, hiszen úgy lett utólag feltéve a karbi. Hát akkor nincs más mint karbi le, állít, karbi fel, próba és ha nem jó, elölről. Én egyszerűbbet nem tudok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 09, 9:47 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
xerxesz írta:
Hamár úgyis karbi. Van nekem egy olyan jelenségem, hogy alapjáraton kiböfögi a benzint a túlfolyón. Gondolnám, hogy vagy nem zár rendesen, vagy az úszó van alacsonyan. Az a gondom, hogy nem tudom, hogy a gyakorlatban hogyan lehet jól eljárni? Mert szétszedem, állítok az úszón összerakom, kipróbálom, ez nem tűnik túl hatékonynak. Van valami jó ötlet?

köszi!

Csak alapjáraton folyik? Ha leállítod és nyitva hagyod acspot?
:-k

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 09, 11:18 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Petya írta:
:lol: Hát akkor hamar ki lettek zárva az okok.
Akkor viszont lehetséges a benzinszint, hiszen úgy lett utólag feltéve a karbi. Hát akkor nincs más mint karbi le, állít, karbi fel, próba és ha nem jó, elölről. Én egyszerűbbet nem tudok.


Valahogy így lesz, csak neki kéne állnom...

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 09, 11:25 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
sevjo írta:
Csak alapjáraton folyik? Ha leállítod és nyitva hagyod acspot?
:-k


Akkor nem.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 09, 18:01 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
xerxesz írta:
sevjo írta:
Csak alapjáraton folyik? Ha leállítod és nyitva hagyod acspot?
:-k


Akkor nem.

Valószinüleg a tűszelep nem teljesen tökéletes és alapjáraton a rázkódás miatt átereszt. Én megpróbálkoznék egy picit kisebb úszószintel, ha továbbra is átenged akkor tűszelep cserével (kb.8000.-). :?

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 09, 18:18 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
sevjo írta:
xerxesz írta:
sevjo írta:
Csak alapjáraton folyik? Ha leállítod és nyitva hagyod acspot?
:-k


Akkor nem.

Valószinüleg a tűszelep nem teljesen tökéletes és alapjáraton a rázkódás miatt átereszt. Én megpróbálkoznék egy picit kisebb úszószintel, ha továbbra is átenged akkor tűszelep cserével (kb.8000.-). :?


Gondlotam erre én is, ennek megfelelően leszedtem a karbit és egy fecskendőből telenyomtam, és elég kis ellenállással át tudtam nyomni, hogy kijöjjön a túlfolyón. Aztán állítottam az úszón, de olyan jól, hogy egyáltalán nem engedett át. Egyből éreztem, hogy ez nem jó, ezért precízen sacc/kb kicsit visszavettem. Így már nem tudtam átnyomni, visszaraktam, és jónak tűnik. Egyenlőre.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 09, 20:09 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Most, hogy összeraktam, nyilván megtaláltam, hogy miként kell beállítani az úszószintet:

Kép

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 08, 13:45 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 okt. 10, 9:02
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Debrecen
sziasztok lenne olyan gondom hogy a gép felfele váltáskor nehezen veszi ketest nem mindig csak ritkán 10böl 2 talán de ha erélyeseben váltok nincs gond! valamint lefele váltásnál 2sböl egyesbe nem mindig akarja venni behuzot kuplungnál váltok visza és mintha nem emelne ki a kuplung rendesen szal igy fura csörgö hangot ad ki aztán beveszi 1est! mi lehet vele?

mod: amugy ktm 620sc-röl van szó!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 08, 19:11 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Baleee írta:
sziasztok lenne olyan gondom hogy a gép felfele váltáskor nehezen veszi ketest nem mindig csak ritkán 10böl 2 talán de ha erélyeseben váltok nincs gond! valamint lefele váltásnál 2sböl egyesbe nem mindig akarja venni behuzot kuplungnál váltok visza és mintha nem emelne ki a kuplung rendesen szal igy fura csörgö hangot ad ki aztán beveszi 1est! mi lehet vele?

mod: amugy ktm 620sc-röl van szó!



Szia Baleee!

Először is csinálj egy olajcserét, 20W60-as motorexet tegyél bele, továbbá nézd meg a kuplungfolyadékod, mennyire tiszta.
Ha már el van szürkülve, cseréld ki, mert a sok párától megdöglött a fékfolyadék, és fel van gázosodva.
Hidd el, a kuplungfolyadék is vicces mutatványokra képes!
Kettő hiba közül az egyik miatt hisztizhet a géped, nagyon pici az esélye, hogy mechanikus baja lenne.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 08, 19:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
továbbá nézd meg a kuplungfolyadékod, mennyire tiszta.


Még az én 625-ösömnek is bowdenes volt a kuplungja, úgyhogy ezt asszem kizárhatjuk mint hibaforrást.


Mondjuk ha műszakilag megoldható volna, az EXC-t is tuti visszaalakítanám olyanra... :-k

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 08, 20:11 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
gencsydani írta:
pancel írta:
továbbá nézd meg a kuplungfolyadékod, mennyire tiszta.


Még az én 625-ösömnek is bowdenes volt a kuplungja, úgyhogy ezt asszem kizárhatjuk mint hibaforrást.


Mondjuk ha műszakilag megoldható volna, az EXC-t is tuti visszaalakítanám olyanra... :-k


Mondjuk azért, mert a hidraulikus kuplungban ritkábban szakad el a bowden? :pokeas:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 08, 20:27 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Mondjuk azért, mert a hidraulikus kuplungban ritkábban szakad el a bowden? :pokeas:



Mondjuk azért mert egy bowdent 2000 Ft-ért megjavítanak + 5000-ért tudsz venni egy tartalékot amit felszigcsózol az ülés aljára és bármikor ha gond van pár perc alatt kicserélhetsz...a hidraulikusra meg ezek közül egyik se igaz... [-X

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 09, 9:15 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 okt. 10, 9:02
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Debrecen
sziasztok! cserélek olajat és szüröt aztán irok hogy javult-e! válaszokat köszönöm! olajat és szüröt megveszem kitudom én is cserélni otthol?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 09, 10:40 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Baleee írta:
sziasztok! cserélek olajat és szüröt aztán irok hogy javult-e! válaszokat köszönöm! olajat és szüröt megveszem kitudom én is cserélni otthol?


Oksa, várom a válaszod, mire jutottál!

Ha nem cseréltél olajat még a masinádon, javaslom első alkalommal még ne állj neki egyedül, mert trükkös tud lenni.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 09, 10:47 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
Baleee írta:
sziasztok! cserélek olajat és szüröt aztán irok hogy javult-e! válaszokat köszönöm! olajat és szüröt megveszem kitudom én is cserélni otthol?


Szerintem is egyszer legalább nézd végig :unsure:

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 09, 10:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
sevjo írta:
Baleee írta:
sziasztok! cserélek olajat és szüröt aztán irok hogy javult-e! válaszokat köszönöm! olajat és szüröt megveszem kitudom én is cserélni otthol?


Szerintem is egyszer legalább nézd végig :unsure:


viewtopic.php?f=2&t=89 :?:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 09, 18:58 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
s8audi írta:
JA! És esetleg találhatok a neten valaho lszerintetek robbantott ábrát a karburátorról???


www.bikebandit.com Itt bármit megtalálsz kolléga.!

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 09, 19:04 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
ktmzoli írta:
s8audi írta:
JA! És esetleg találhatok a neten valaho lszerintetek robbantott ábrát a karburátorról???


http://www.bikebandit.com Itt bármit megtalálsz kolléga.!

Csatolmány:
16046745_s2e5B-O.jpg
16046745_s2e5B-O.jpg [ 50.07 KiB | Megtekintve 40933 alkalommal. ]

Csatolmány:
58841760_qJuDv-O.jpg
58841760_qJuDv-O.jpg [ 123.25 KiB | Megtekintve 40935 alkalommal. ]


Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 09, 22:56 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 okt. 10, 9:02
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Debrecen
lenne még olyan kérdésem! moci fent emlitet 620sc elégé levan ültve a gép mivel supermoto kereken gurul problematika következö nagyon össze üll a gép személyell ill kicsit puhának érzem a hátulját! mit lehet vele kezdeni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 09, 23:01 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Baleee írta:
lenne még olyan kérdésem! moci fent emlitet 620sc elégé levan ültve a gép mivel supermoto kereken gurul problematika következö nagyon össze üll a gép személyell ill kicsit puhának érzem a hátulját! mit lehet vele kezdeni?


Az ültetésen az alsó "kutyacsont" cseréjével tudsz változtatni, ha puhának érzed, akkor rugóelőfeszítéssel tudsz játszani, de próbálgasd állítás közben, mert ha túlfeszíted, elpattoghat a hátulja az útról fékezéskor, és az tud kellemetlen meglepetéseket okozni. :wink:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 10, 21:55 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
Baleee írta:
lenne még olyan kérdésem! moci fent emlitet 620sc elégé levan ültve a gép mivel supermoto kereken gurul problematika következö nagyon össze üll a gép személyell ill kicsit puhának érzem a hátulját! mit lehet vele kezdeni?

A rugóstag WP 0118-729 tipusúnál 23,5 mm ami az endúró-é WP 0118-730 22,0 mm ami sm -nél jelenik meg ami 75kg-ig oké ha te több vagy akkor feszítsd ahogy pancel írja de ha nem akkor valami már gyengült a rugóstagodban .

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 11, 7:25 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Azt valaki tudja esetleg, vagy valami táblázat van erre hogy , pontosan mennyit kell tekerni egyénileg Kg/ember ?

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 11, 15:14 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
Elvileg úgy van hogy a kontra anya egy teljes fordulata 1,75mm-rel növeli az előfeszítést ami a gyári rugónál 5.9 kg-nak felel meg. DE ez az adat 640lc4-re szól az exc rugó progreszívabb tehát kb egy fordulat exc-nél olyan 7,5-8,0kg-ra tehető.

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 11, 20:31 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Najó ezért kéne vmi hivatalos táblázat, 640 lc4 ből se mindegy hogy enduro ,sm stb

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 13, 20:14 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Na állítottam rugón a keménysége az faszántos is lenne a cirka 100 kilómhoz , probléma ott kezdődik hogy a 177 es magasságommal rendesen kalimpálnak lábujjhegyen a lábaim ,még a jelenlegi kopott gumival is , sajna a koubalinkes kutyacsont meg a másik véglet az meg annyira megülteit még enduro kerékkel is, hogy telitalppal leér a lábad még ha 4-4,5 centire tekered fel a rugót akkor is , nem tud vki vmi másik kis gyártót aki valami köztes méretű kutyacsontokat gyárt?

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 13, 22:03 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
bouvard írta:
Na állítottam rugón a keménysége az faszántos is lenne a cirka 100 kilómhoz , probléma ott kezdődik hogy a 177 es magasságommal rendesen kalimpálnak lábujjhegyen a lábaim ,még a jelenlegi kopott gumival is , sajna a koubalinkes kutyacsont meg a másik véglet az meg annyira megülteit még enduro kerékkel is, hogy telitalppal leér a lábad még ha 4-4,5 centire tekered fel a rugót akkor is , nem tud vki vmi másik kis gyártót aki valami köztes méretű kutyacsontokat gyárt?


Szerintem simán ki lehet maratni aluból kb. bármelyik céggel...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 14, 14:18 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
bouvard írta:
Na állítottam rugón a keménysége az faszántos is lenne a cirka 100 kilómhoz , probléma ott kezdődik hogy a 177 es magasságommal rendesen kalimpálnak lábujjhegyen a lábaim ,még a jelenlegi kopott gumival is , sajna a koubalinkes kutyacsont meg a másik véglet az meg annyira megülteit még enduro kerékkel is, hogy telitalppal leér a lábad még ha 4-4,5 centire tekered fel a rugót akkor is , nem tud vki vmi másik kis gyártót aki valami köztes méretű kutyacsontokat gyárt?


Lerajzolod, h milyen kell és milyen vastag anyagból és lézerrel kivágatom!

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 14, 14:33 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
nekem van elado kouba linkem, sacc most 22-23e lehet az új ára, 10e viheto
hatul olyan 4-5 centit enged le, ilyenkor nekem az SM a gyari beallitasu hatso futomuvel volt jo aszfaltra, palyara, elol 2-2,5 centit be kellett engedni a villakat es ott fel volt kemenyitve mindket csillapitas

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 14, 17:51 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Mcemru írta:
nekem van elado kouba linkem, sacc most 22-23e lehet az új ára, 10e viheto
hatul olyan 4-5 centit enged le, ilyenkor nekem az SM a gyari beallitasu hatso futomuvel volt jo aszfaltra, palyara, elol 2-2,5 centit be kellett engedni a villakat es ott fel volt kemenyitve mindket csillapitas

Köszi nekem is volt egy ,odaadtam ajándékba 1 barátomnak , baszottúl leülteti neki még enduro kerékkel is, holott a hátulja legalább 120 kilós embernek megfelelően fel van tekerve ,arról nem beszélve hogy az sxc eleve 6centivel magasabb a sima lc4 nél .supermotyózásra jó ez a koubalinkes megoldás.. mondjuk lehet van több méretben kutyacsontjuk? csak 1 félét látok az oldalukon..

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 14, 18:58 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
bouvard írta:
mondjuk lehet van több méretben kutyacsontjuk? csak 1 félét látok az oldalukon..


van amelyikre van tobb meret pl kawa klr asszem, de van modell ahova csak egyfele hosszusagba gyart, egyebkent valszeg nem gond neki tobbfelet csinalni ha nincs vmibol csak kerdes 1 db-ot milyen aron epit...

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 14, 19:09 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Mcemru írta:
bouvard írta:
mondjuk lehet van több méretben kutyacsontjuk? csak 1 félét látok az oldalukon..


van amelyikre van tobb meret pl kawa klr asszem, de van modell ahova csak egyfele hosszusagba gyart, egyebkent valszeg nem gond neki tobbfelet csinalni ha nincs vmibol csak kerdes 1 db-ot milyen aron epit...


Bocs, ha barbárnak tűnik, amit mondok, de a legegyszerűbb, ha kiveszed a kutyacsontot, felemeled/lesüllyeszted az ülésmagasságot arra a szintre, amit szeretnél elérni.
Ha ez megvan, leméred a furatközép távolságot, és egy darab 10x40-es laposvasból kivágod méretre a két darabot, és 12.5-es fúróval a mért távolságban kifúrod.
Ha teljesen precíz akarsz lenni, sarokcsiszolóval vagy köszörűvel lekerekíted a sarkokat (rádiuszolod, esetleg átrajzolod a gyári kutyacsont ívét), majd fújós festékkel lefújod.
Nagyjából 1 órányi munkából és 1000 Ft. anyagból örök életű, teljesen méretre szabott kutyacsontot csinálhatsz, ami a büdös életben nem megy tönkre, nem szakad szét.
Ha leméred a két furat közti távolságot, akkor még én is megcsinálom neked!

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 14, 19:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Na jó fcom variál visszaeresztem szépen, mert kis létrával tudok felülni:)
majd nyáron vmikor Balut megfűzöm gyártson vmit:) úgyis neki is túl alacsony:)

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 14, 19:56 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
bouvard írta:
Na jó fcom variál visszaeresztem szépen, mert kis létrával tudok felülni:)
majd nyáron vmikor Balut megfűzöm gyártson vmit:) úgyis neki is túl alacsony:)


De sz*r légtornász lenne Belőled, ha már ilyen semmiségen is felakadsz... :D :m32

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 14, 20:56 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
pancel írta:

Bocs, ha barbárnak tűnik, amit mondok, de a legegyszerűbb, ha kiveszed a kutyacsontot, felemeled/lesüllyeszted az ülésmagasságot arra a szintre, amit szeretnél elérni.
Ha ez megvan, leméred a furatközép távolságot, és egy darab 10x40-es laposvasból kivágod méretre a két darabot, és 12.5-es fúróval a mért távolságban kifúrod.
Ha teljesen precíz akarsz lenni, sarokcsiszolóval vagy köszörűvel lekerekíted a sarkokat (rádiuszolod, esetleg átrajzolod a gyári kutyacsont ívét), majd fújós festékkel lefújod.
Nagyjából 1 órányi munkából és 1000 Ft. anyagból örök életű, teljesen méretre szabott kutyacsontot csinálhatsz, ami a büdös életben nem megy tönkre, nem szakad szét.
Ha leméred a két furat közti távolságot, akkor még én is megcsinálom neked!


nem barbár, csak az anyagvalasztassal van egy kis bibi!
1, a futomu elemei rugozatlan tömegek, ami nem jo egy motornal , vagyis a legrosszabb vezethetoseg szempontkabol ezert hiaba csak par gramm nem igazan jo dolog laposvasbol, raadasul minden kornyeken levo dolog aluminium ugyhogy majd hotagulasos dolgok is lehetnek meg pluszban
2, az alu meg ugye mint tudjuk eleg puha, igy ezert ebbol a speci T5. T6 aluötvözetből szoktak kikesziteni, ami konnyu de erős is egyben, es ovatosan a szakito szilardsag meretezessel, ha az ott eltorik vmiert mondjuk egy ugratonal mert atmegy ra annyi ero, hat nem kicsit rossz meglepetes lészen
szoval lehet biztos hazilag is, de esszel es nagyobb odafigyelessel szerintem mint a laposvas kategoria!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 14, 23:05 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Sanyi írta:
Lerajzolod, h milyen kell és milyen vastag anyagból és lézerrel kivágatom!


Hasonló ügyből kifolyólag én zaklatnálak rövidesen ha megoldható :!:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 16, 8:53 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
gencsydani írta:
Sanyi írta:
Lerajzolod, h milyen kell és milyen vastag anyagból és lézerrel kivágatom!


Hasonló ügyből kifolyólag én zaklatnálak rövidesen ha megoldható :!:


OK!

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszaki gond, segítsetek légyszi!
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 18, 10:37 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 okt. 10, 9:02
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Debrecen
na olajat szüröt kicseréltem! idöjárásra való tekinttetel ki még nem tudtam probálni! lenne köv problemataika! moci a kerekei nincsenek egy sikba! szal ha elsö kerékröl nézünk hátra mind 2 oldalt ki kén picit lácani hátsónak! itt egyik oldalt pont sikol másik oldalt meg sokat kilog! alu léccel is néztem! hátul 160 gumi van fen! nem igazán lehet mozgatni vagy a láncba ér bele vagy a külök a fékhez!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 83 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség