KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 17:55

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Következő

Kellene?
Igen 37%  37%  [ 15 ]
Nem 37%  37%  [ 15 ]
Még szép, soha többet másik típust! :) 27%  27%  [ 11 ]
Szavazatok száma : 41
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 28, 17:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2008 aug. 31, 14:00
Hozzászólások: 153
Hat, sajnalom. :(
Lattam mar ott, amikor osszeraktuk (najo, osszeraktatok, en csak ultem rajta, okos teherke'nt a hatso ulesen, hogy ne szurja le a villat a foldbe...), hogy nem jol all... :(

A fejidom tarto 88-ert meg konkret rablas szerintem.... Ce'nel is valami horrorra emlekszem...
Ize', Xerx, semmi gond, kiengesztellek. Holnap rajzolok neked egyet! Az jolesz? :)

K! :I


xerxesz írta:
Hááát uraim, K-t nem szeretjük. Méghozzá nem csak úgy, hogy nem szimpatikus, és akkor azért, hanem ennek konkrét oka is van. Elrontotta a motoromat. Addig-addig győzködött itt mindenkit, hogy márpedig az alsó villahíd elhajlott, amíg a végén tényleg. De persze engem ki lehet engesztelni, nem is titok, egy alsó villahíddal. :hit

Szóval nem lesz olcsó a móka. Ugye volt egyszer a fejidom tartó konzol csere, mondom nem nagy összeg, nem a lófaszt, 88.000 újonnan!!!!! Szerencsére Norbi bontottat szerelt bele, de mondjuk asse 5 Ft lesz. Aztán az alsó villahíd megintcsak egy bő 50-es listaáron, talán 1kerék Ferinek van eladó, ami ennél biztos olcsóbb lesz, de így is több, mint a duplája, mint amire legrémisztőbb álmaimban gondoltam volna. Hátezvan. :fuck


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 29, 14:31 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
xerxesz írta:
Hááát uraim, K-t nem szeretjük. Méghozzá nem csak úgy, hogy nem szimpatikus, és akkor azért, hanem ennek konkrét oka is van. Elrontotta a motoromat. Addig-addig győzködött itt mindenkit, hogy márpedig az alsó villahíd elhajlott, amíg a végén tényleg. De persze engem ki lehet engesztelni, nem is titok, egy alsó villahíddal. :hit

Szóval nem lesz olcsó a móka. Ugye volt egyszer a fejidom tartó konzol csere, mondom nem nagy összeg, nem a lófaszt, 88.000 újonnan!!!!! Szerencsére Norbi bontottat szerelt bele, de mondjuk asse 5 Ft lesz. Aztán az alsó villahíd megintcsak egy bő 50-es listaáron, talán 1kerék Ferinek van eladó, ami ennél biztos olcsóbb lesz, de így is több, mint a duplája, mint amire legrémisztőbb álmaimban gondoltam volna. Hátezvan. :fuck

Te koma!
Azt a fejidom tartót ha lehet, hozdd el magaddal! Megpróbálnám kivasalni, hátha jó lesz még valamire!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 29, 14:35 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Csak, hogy duzzogjak kicsit én is. Tegnap vettem észre, hogy a Hepco Becker top case-om belül az alján elkezdett elrepedni, eltörni. A számláját meg égen földön nem találom, pedig elteszek mindent ami a motorral kapcsolatos. Cirka most egy éves, és kezdhetem szétfúrni - -ekecselni. Az oldaldoboz tartóját már hegesztettem, mert a Transalpinán eltörött. Szal asszem szar ez a hepco de legalább drága. :puke

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 29, 15:16 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Koriori írta:
Te koma!
Azt a fejidom tartót ha lehet, hozdd el magaddal! Megpróbálnám kivasalni, hátha jó lesz még valamire!

Mindenképp elhozom Norbiéktól. Én is gondoltam, hogy megpróbálom kisimítani, meg Kami is felajánlotta, meg mostmár te is. Csak össze ne vesszünk rajta. :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 29, 15:16 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Koriori írta:
Szal asszem szar ez a hepco de legalább drága. :puke

Ez viszont nem örömteli, kicsitsem.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 29, 15:19 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Koriori írta:
Csak, hogy duzzogjak kicsit én is. Tegnap vettem észre, hogy a Hepco Becker top case-om belül az alján elkezdett elrepedni, eltörni. A számláját meg égen földön nem találom, pedig elteszek mindent ami a motorral kapcsolatos. Cirka most egy éves, és kezdhetem szétfúrni - -ekecselni. Az oldaldoboz tartóját már hegesztettem, mert a Transalpinán eltörött. Szal asszem szar ez a hepco de legalább drága. :puke


műanyag vagy aludoboz?

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 29, 16:03 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
pancel írta:
Koriori írta:
Csak, hogy duzzogjak kicsit én is. Tegnap vettem észre, hogy a Hepco Becker top case-om belül az alján elkezdett elrepedni, eltörni. A számláját meg égen földön nem találom, pedig elteszek mindent ami a motorral kapcsolatos. Cirka most egy éves, és kezdhetem szétfúrni - -ekecselni. Az oldaldoboz tartóját már hegesztettem, mert a Transalpinán eltörött. Szal asszem szar ez a hepco de legalább drága. :puke


műanyag vagy aludoboz?

Üdv,

pancel

Műanyag, a Gobi.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 29, 16:24 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2008 aug. 31, 14:00
Hozzászólások: 153
En meg majd jol nem merem megmondani ranezesre, hogy jolesz-e vagy nem. :))))))))
Kulonben rajzolhatok neked ebbol is ujat! :) :(

K! :)

xerxesz írta:
Koriori írta:
Te koma!
Azt a fejidom tartót ha lehet, hozdd el magaddal! Megpróbálnám kivasalni, hátha jó lesz még valamire!

Mindenképp elhozom Norbiéktól. Én is gondoltam, hogy megpróbálom kisimítani, meg Kami is felajánlotta, meg mostmár te is. Csak össze ne vesszünk rajta. :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 30, 18:16 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
xerxesz írta:
Koriori írta:
Te koma!
Azt a fejidom tartót ha lehet, hozdd el magaddal! Megpróbálnám kivasalni, hátha jó lesz még valamire!

Mindenképp elhozom Norbiéktól. Én is gondoltam, hogy megpróbálom kisimítani, meg Kami is felajánlotta, meg mostmár te is. Csak össze ne vesszünk rajta. :D


Össze biztos nem veszünk! Kaminak nagyon jó szervizháttere van, hogy sablont csináljon, és visszahúzza eredeti formára. Nekem ez macerásabb, de cirka 80 ropi megspórolása címén simán elbíbelődnék vele! Viszont villahíd az nem játék, öntvény, ha deformálódott akkor kuka. Mikorra lesz kész gép?
Mindenesetre egész jól megúsztad! A múlt évben nekem másképp volt szerencsém, a motornak alig lett baja, én amortizálódtam kicsit jobban.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 30, 18:29 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Koriori írta:
Össze biztos nem veszünk! Kaminak nagyon jó szervizháttere van, hogy sablont csináljon, és visszahúzza eredeti formára. Nekem ez macerásabb, de cirka 80 ropi megspórolása címén simán elbíbelődnék vele! Viszont villahíd az nem játék, öntvény, ha deformálódott akkor kuka. Mikorra lesz kész gép?
Mindenesetre egész jól megúsztad! A múlt évben nekem másképp volt szerencsém, a motornak alig lett baja, én amortizálódtam kicsit jobban.

Villahíd ledd Feritől. Elvileg a héten meglehet.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 30, 19:15 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Koriori írta:
pancel írta:
Koriori írta:
Csak, hogy duzzogjak kicsit én is. Tegnap vettem észre, hogy a Hepco Becker top case-om belül az alján elkezdett elrepedni, eltörni. A számláját meg égen földön nem találom, pedig elteszek mindent ami a motorral kapcsolatos. Cirka most egy éves, és kezdhetem szétfúrni - -ekecselni. Az oldaldoboz tartóját már hegesztettem, mert a Transalpinán eltörött. Szal asszem szar ez a hepco de legalább drága. :puke


műanyag vagy aludoboz?

Üdv,

pancel

Műanyag, a Gobi.


Te Kori!

Vidd el egy műanyagoshoz, az bagóért megforrasztja neked úgy, hogy a füled kettéáll tőle!

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 02, 13:12 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2009 jan. 13, 11:11
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: BP
Idézet:
Villahíd


pedig az tényleg masszív darab, pont tegnap bontottam ezt is szét, lehet legyengítés miatt, mert ugye ennek a belseje nagyobb mint a felsőé, mert a telo könnyebben csúszik ki és nem hiszem a teloszár lenne vastagabb lenn de az igazi súly a blokk ;o)) :stupid


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 05, 7:56 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
xerxesz írta:
Koriori írta:
Össze biztos nem veszünk! Kaminak nagyon jó szervizháttere van, hogy sablont csináljon, és visszahúzza eredeti formára. Nekem ez macerásabb, de cirka 80 ropi megspórolása címén simán elbíbelődnék vele! Viszont villahíd az nem játék, öntvény, ha deformálódott akkor kuka. Mikorra lesz kész gép?
Mindenesetre egész jól megúsztad! A múlt évben nekem másképp volt szerencsém, a motornak alig lett baja, én amortizálódtam kicsit jobban.

Villahíd ledd Feritől. Elvileg a héten meglehet.

Az jó!
Remélem ezen a hétvégén már tuccc motrozni!
Off: Mi újság macska fronton? Szerintem 2 hét múlva elvihető, már ropogtaták a száraz kaját, de még szopnak is.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 05, 7:59 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
pancel írta:

Te Kori!

Vidd el egy műanyagoshoz, az bagóért megforrasztja neked úgy, hogy a füled kettéáll tőle!

Üdv,

pancel

Igen az lesz, de szét kell fúrnom előtte, hogy lássam belülről a fenéklemezt. (az alja dupla falú)

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 05, 10:09 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Koriori írta:
pancel írta:

Te Kori!

Vidd el egy műanyagoshoz, az bagóért megforrasztja neked úgy, hogy a füled kettéáll tőle!

Üdv,

pancel

Igen az lesz, de szét kell fúrnom előtte, hogy lássam belülről a fenéklemezt. (az alja dupla falú)


Nekem a Renault lökhárítóba csinált a fácán egy focilabda méretű lyukat, (melyik a helyes: luk vagy lyuk?), azt 4.200.- Magyar Királyi fizetési egységért csinálták meg, pedig a kiszakadt anyag nem is volt meg, nekik kellett foltot is készíteniük.
A Műanyagos haver azt mondta, hogy ha így még használni akarod mielőtt elvinnéd javíttatni, a repedés két oldalát fúrd meg egy pici (mondjuk D=3mm) fúróval, hogy ne repedjen tovább, és Leukoplaszt-al ragaszd le, hogy ne menjen tele retekkel a repedés.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 06, 17:19 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
pancel írta:
Koriori írta:
pancel írta:

Te Kori!

Vidd el egy műanyagoshoz, az bagóért megforrasztja neked úgy, hogy a füled kettéáll tőle!

Üdv,

pancel

Igen az lesz, de szét kell fúrnom előtte, hogy lássam belülről a fenéklemezt. (az alja dupla falú)


Nekem a Renault lökhárítóba csinált a fácán egy focilabda méretű lyukat, (melyik a helyes: luk vagy lyuk?), azt 4.200.- Magyar Királyi fizetési egységért csinálták meg, pedig a kiszakadt anyag nem is volt meg, nekik kellett foltot is készíteniük.
A Műanyagos haver azt mondta, hogy ha így még használni akarod mielőtt elvinnéd javíttatni, a repedés két oldalát fúrd meg egy pici (mondjuk D=3mm) fúróval, hogy ne repedjen tovább, és Leukoplaszt-al ragaszd le, hogy ne menjen tele retekkel a repedés.

Üdv,

pancel

Köszi! Megbuherálom!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 12, 8:22 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Találtam egy érdekes hirdetést.

http://www.hasznaltauto.hu/3116570

Igazából nincs is vele nagy baj, csak azon töprengtem, hogy 6151km alatt, hogyan lehet egy hátsógumit így legyalázni???

Kép

Mondjuk a széle viszont igen ép, ergo vagy elfüstölték, vagy folyamatosan 1keréken ment a motor, így nem pörgött bele a km....

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 12, 8:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Idézet:
Mondjuk a széle viszont igen ép, ergo vagy elfüstölték, vagy folyamatosan 1keréken ment a motor, így nem pörgött bele a km....

Arról nem is beszélve hogy a 3,3 milla kicsit horribilis ezért a vasért:)

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 12, 11:31 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
bouvard írta:
Idézet:
Mondjuk a széle viszont igen ép, ergo vagy elfüstölték, vagy folyamatosan 1keréken ment a motor, így nem pörgött bele a km....

Arról nem is beszélve hogy a 3,3 milla kicsit horribilis ezért a vasért:)

Hátugye, ha azt veszed, hogy felszorzod a havidíjat a hónapokkal, akkor valóban. De mondjuk szerintem úgy korrektebb a számítás, hogy adott futamiodőre adott havidíjért mennyi pénzt adnának most a bankok.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 12, 11:37 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
xerxesz írta:
bouvard írta:
Idézet:
Mondjuk a széle viszont igen ép, ergo vagy elfüstölték, vagy folyamatosan 1keréken ment a motor, így nem pörgött bele a km....

Arról nem is beszélve hogy a 3,3 milla kicsit horribilis ezért a vasért:)

Hátugye, ha azt veszed, hogy felszorzod a havidíjat a hónapokkal, akkor valóban. De mondjuk szerintem úgy korrektebb a számítás, hogy adott futamiodőre adott havidíjért mennyi pénzt adnának most a bankok.

ez igaz végül is...

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 12, 16:20 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
xerxesz írta:
Találtam egy érdekes hirdetést.

http://www.hasznaltauto.hu/3116570

Igazából nincs is vele nagy baj, csak azon töprengtem, hogy 6151km alatt, hogyan lehet egy hátsógumit így legyalázni???

Kép

Mondjuk a széle viszont igen ép, ergo vagy elfüstölték, vagy folyamatosan 1keréken ment a motor, így nem pörgött bele a km....


Hát Cé kollega esetében láttam hasonló hátsógumit ennyi km-nél. Kérdés az első gumma milyen állapotban van. De nulla kezdőrészlettel jó az ár. Meg ugye látni kellene közelről a gépet.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 14, 21:07 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
Koriori írta:
xerxesz írta:
Találtam egy érdekes hirdetést.

http://www.hasznaltauto.hu/3116570

Igazából nincs is vele nagy baj, csak azon töprengtem, hogy 6151km alatt, hogyan lehet egy hátsógumit így legyalázni???

Kép

Mondjuk a széle viszont igen ép, ergo vagy elfüstölték, vagy folyamatosan 1keréken ment a motor, így nem pörgött bele a km....


Hát Cé kollega esetében láttam hasonló hátsógumit ennyi km-nél. Kérdés az első gumma milyen állapotban van. De nulla kezdőrészlettel jó az ár. Meg ugye látni kellene közelről a gépet.


Ez szerintem csak annyit jelent, hogy sokat autópályázott vele. Nekem is az eszi meg a gumit. A nagysebességű autópálya menet extrém módon képes koptatni mind a motor mind az autó kerekét.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 14, 22:30 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
C16SE írta:
Ez szerintem csak annyit jelent, hogy sokat autópályázott vele. Nekem is az eszi meg a gumit. A nagysebességű autópálya menet extrém módon képes koptatni mind a motor mind az autó kerekét.

Ha te mondod. Mondjuk motorral még sosem pályáztam sokat.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 15, 9:59 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
xerxesz írta:
C16SE írta:
Ez szerintem csak annyit jelent, hogy sokat autópályázott vele. Nekem is az eszi meg a gumit. A nagysebességű autópálya menet extrém módon képes koptatni mind a motor mind az autó kerekét.

Ha te mondod. Mondjuk motorral még sosem pályáztam sokat.



Én azon kevesek közé tartozom, akik szeretnek pályázni. Az LC8-cal kevésbé, az R1 jobban. De egyikkel sem megyek lassan, ha már ott vagyok. Ez meg zabálja a gumit.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 03, 17:27 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Na megint egy kis téma lánccal kapcsolatban. Hát a jelenlegi láncom, DID 525 23000 km után elkezdett kipurcanni. Most hogy megjöttünk Montenegróból, itthon szemügyre vettem a láncot és sajna 2-3 szemnél megjelent az a vörhenyes-vörös matyi amit én a lánc lelkének hívok. Ez azt jelenti, hamarosan elkezdi a részleges nyúlást a láncom. Tapasztalatom szerint ez 2-4 ezer km. Hát ez nem bírta úgy mint a gyári ZVM.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 21, 20:28 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Nahogy a tegnapi motorozás és a mai nap során több érdekes, ám kevéssé pozitív dolgot fedeztem fel a motoromon.

1.) A kuplungból fogy az olaj. Nem úgy rendesen, mikor az alsó munkahenger szimmeringje elszáll, hogy pukk, és vége, hanem apránként. Ezzel együtt az olaj olyan dzsuvás, hogy még. Ma nekiálltam kipucolni. Legalább 5x feltöltöttem és leszipkáztam belőle az olajat, mire legalább vállalható színú anyag maradt benne. Nemtom mi lehet.

2.) A jobb tankom el van repedve a felső fülénél. Láthatóan javítani próbálták, de szerintem valami ragaccsal, mert konkrétan le tudtam fejteni róla a cuccot. Ehhez kéne nekem jó és olcsó műanyaghegesztő. De leginkább jó. Aztán ha senkisem tud, majd nézek a gugliban. Japersze, Gyál környékén (vagy Bp környékén, ahogy jólesik).

Mondjuk boldog nem lettem ezektől, de ez van. :(

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 21, 20:40 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesz írta:
Nahogy a tegnapi motorozás és a mai nap során több érdekes, ám kevéssé pozitív dolgot fedeztem fel a motoromon.

1.) A kuplungból fogy az olaj. Nem úgy rendesen, mikor az alsó munkahenger szimmeringje elszáll, hogy pukk, és vége, hanem apránként. Ezzel együtt az olaj olyan dzsuvás, hogy még. Ma nekiálltam kipucolni. Legalább 5x feltöltöttem és leszipkáztam belőle az olajat, mire legalább vállalható színú anyag maradt benne. Nemtom mi lehet.

2.) A jobb tankom el van repedve a felső fülénél. Láthatóan javítani próbálták, de szerintem valami ragaccsal, mert konkrétan le tudtam fejteni róla a cuccot. Ehhez kéne nekem jó és olcsó műanyaghegesztő. De leginkább jó. Aztán ha senkisem tud, majd nézek a gugliban. Japersze, Gyál környékén (vagy Bp környékén, ahogy jólesik).

Mondjuk boldog nem lettem ezektől, de ez van. :(


Ez még a délibáb kategória, azt hittem kielőzött a főtengely... :grin:

A fékfolyadékot illik minden évben lecserélni, gondolom az előző gazdája nem tette meg... de ez nem olyan vészes.

Műanyagoshoz ne menj messzire, az ország egyik legjobb (és nem is a legdrágább) műanyagosa itt van Majosházán.

Itt meg a kuglimapsz

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 21, 21:05 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
Ez még a délibáb kategória, azt hittem kielőzött a főtengely... :grin:

A fékfolyadékot illik minden évben lecserélni, gondolom az előző gazdája nem tette meg... de ez nem olyan vészes.

Műanyagoshoz ne menj messzire, az ország egyik legjobb (és nem is a legdrágább) műanyagosa itt van Majosházán.

Itt meg a kuglimapsz

Üdv,

pancel


Hát ja, de tegnap azért elkenődtem, nemkicsit.

A linket köfi.

Amúgy, mivelhogy nálam is esedékessé vált megkérdeztem Stuntot a fékolaj vs. kuplungolaj témában. Ő aszondja, hogy a fékolaj megeszi a gumi alkatrészeket előbb-utóbb.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 21, 21:17 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesz írta:
pancel írta:
Ez még a délibáb kategória, azt hittem kielőzött a főtengely... :grin:

A fékfolyadékot illik minden évben lecserélni, gondolom az előző gazdája nem tette meg... de ez nem olyan vészes.

Műanyagoshoz ne menj messzire, az ország egyik legjobb (és nem is a legdrágább) műanyagosa itt van Majosházán.

Itt meg a kuglimapsz

Üdv,

pancel


Hát ja, de tegnap azért elkenődtem, nemkicsit.

A linket köfi.

Amúgy, mivelhogy nálam is esedékessé vált megkérdeztem Stuntot a fékolaj vs. kuplungolaj témában. Ő aszondja, hogy a fékolaj megeszi a gumi alkatrészeket előbb-utóbb.


Végülis a első kiadású DOT5 az a fékfolyadék, ami hajlamos megtámadni a gumi alkatrészeket, de már javították ezt a problémát.
A DOT3 és a DOT4 viszont mivel nem szilikon alapú hanem glikol alapú hidroszkóp folyadék, így megköti a környezetében található vizet (párát), és ez miatt meg a fék (kuplung) rendszer hajlamos korrózióra.
Elviekben a DOT5.1 a legjobb, de mivel ez meg enyhén összenyomható (nem röhög és nem anyázik, tényleg így van!), ezért sokkal gumiszerűbbnek érzed vele a féket.
Egy a lényeg: a DOT3-4 keverhető, de a DOT 5 és 5.1 semmivel (még ugyanilyen DOT számú más folyadékkal sem) keverhető!


Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 21, 21:18 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Műanyagoshoz ne menj messzire, az ország egyik legjobb (és nem is a legdrágább) műanyagosa itt van Majosházán.


Majosházát talán inkább hagyjuk...bár egy műanyaghagesztést talán nem tudnak elb.szni, de annál komolyabb dolgot én a helyetekben nem bíznék rájuk (ha kedves az életetek) :bemutat:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 21, 21:22 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
gencsydani írta:
pancel írta:
Műanyagoshoz ne menj messzire, az ország egyik legjobb (és nem is a legdrágább) műanyagosa itt van Majosházán.


Majosházát talán inkább hagyjuk...bár egy műanyaghagesztést talán nem tudnak elb.szni, de annál komolyabb dolgot én a helyetekben nem bíznék rájuk (ha kedves az életetek) :bemutat:


Nem tudom, én nem egyszer javíttattam náluk már műanyagot (köztük fácán által szétütött lökhárítót is), de eddig semmi gondom nem volt...
Mit tudsz, amit én még nem?

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 22, 8:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Mit tudsz, amit én még nem?


Én csak egyszer próbáltam javítani egy általuk "gyártott" műgyanta tankot...az alapján simán megállt volna a szándékos veszélyeztetés törvényi tényállása :fuck
A többi, általam látott "művük" dettó...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 22, 11:02 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
xerxesz írta:
Ehhez kéne nekem jó és olcsó műanyaghegesztő. De leginkább jó.


Gyulánál próbálkozhatsz vele. Van párféle anyaga, de messze nem teljes a választék. Vagy próba, vagy anyagszámból(?) kiderülhet, hogy meg tudja-e csinálni? Valam Acerbist vagy régi KTM tankot már sikerült neki leküzdenie, de pl. Polya DR tankjához nem volt jó egyik sem. Ha Ő nem tudja, esetleg tud mondani mást. Nagyon régen idomokat csináltattam isaszegiekkel (egyik küldött a másikhoz, mert nem volt olyan anyaga), akiket ajánlott, de az elérhetőségüket se tudom már.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 22, 21:11 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
faki írta:
xerxesz írta:
Ehhez kéne nekem jó és olcsó műanyaghegesztő. De leginkább jó.


Gyulánál próbálkozhatsz vele.

Valami kontaktot adsz?

köszi.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 29, 21:52 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Megfejtettem a titkot, hogy miként lehet az LC8 Adv-t farnehézzé tenni. Csak le kell szerelni a tankot, az első kereket meg a két telót, és olyan stabilan áll a középsztenderen meg a hátsó keréken, hogy ihajj ;)

És akkor most lehet javíttatni a leszerelt darabokat... :yes

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 30, 9:08 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
54.000 Km-es szervízen voltam Ócsán!
Szelephézagállítás - hozzá sem kellett nyúlni, az összes a gyári értékek között

Karbiszinkron - tökéketes volt, csak elállítani tudta volna a Misi

Gyertyacsere - DENSO Iridium gyertya volt benne, ~40.000 Km-el, mivel ennyire szét lett szedve a motor, kicseréltük azokat is ugyanarra a tipusra, de még sokáig nem kellett volna!

Hűtőfolyadékcsere - nem volt vele semmi említésre méltó

Telóolajcsere - na erre nagyon ráfért, elég vacakul nézett ki a használt olaj!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 30, 17:38 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
szabcsab írta:
Gyertyacsere - DENSO Iridium gyertya volt benne, ~40.000 Km-el, mivel ennyire szét lett szedve a motor, kicseréltük azokat is ugyanarra a tipusra, de még sokáig nem kellett volna!

Ja, erről jut eszembe, hogy tegnap megnéztem, hogy hol is van a gyertya a motorban, mivel gondoltam kicserélem, de elsőre meg sem találtam. :no Na, majd valamelyik nap nekállok lebontani. Valahol csak meglesz :stupid

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 30, 18:22 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesz írta:
szabcsab írta:
Gyertyacsere - DENSO Iridium gyertya volt benne, ~40.000 Km-el, mivel ennyire szét lett szedve a motor, kicseréltük azokat is ugyanarra a tipusra, de még sokáig nem kellett volna!

Ja, erről jut eszembe, hogy tegnap megnéztem, hogy hol is van a gyertya a motorban, mivel gondoltam kicserélem, de elsőre meg sem találtam. :no Na, majd valamelyik nap nekállok lebontani. Valahol csak meglesz :stupid


A kesztyűtartóban vagy a műhelyben a felső polcon nézted már? :grin: :m32

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 31, 20:45 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Nakérem 67500km, olajcsere sajátkezűleg. + kicseréltem a kuplung olajat is. Arra is ráfért már. Szóval eddigi tapasztalatom szerint, érdemes együtt cserélni a motorolajjal, túl soknak gondolom a gyárilag ajánlott 15000km-es intervallumot. Szabcsab útmutatását követve, kicsit finomítva 10 perc alatt megvan. Ha érdekli valamelyik márkatársat szívesen megmutatom a mikéntjét.
Eddig még nem volt kiszedve az olajtartárban lévő durvaszűrő, csak a motorblokk alján lévő. Én nem tudom a Fruti 1000km-es szervizén mennyi koszt találtak azon a felső szűrőn de az enyémben olyan kevés szennyeződés volt így közel 70ezer km után a felső szűrőn, hogy azt kell mondanom, gyakorlatilag nem érdemes foglalkozni vele. Én legközelebb 140 ezernél szedem ki. Mondjuk ha az alsó durvaszűrőn jelentős mennyiségű fémtörmeléket találok akkor ki fogom szedni.
Most kapott a motor először a gyári ajánlású Motorex helyett más típusú olajat. Ma mentem vele kicsit több mint 100km-t, eddig nagyon jó, finomabban megy a váltó is és a motor is mint a Motorexel. Persze korai lenne nyilatkoznom, majd meglátom pár ezer km múlva, és majd ha egyszer-kétszer megfőzöm az olajat a blokkban akkor fog kiderülni, hogy hosszú távon jobb-e mit a gyári.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 02, 18:46 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 jan. 03, 23:39
Hozzászólások: 102
Urak, SER-tésemre kellene egy első fékkar. Honnan érdemes beszerezni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 02, 20:31 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Boar írta:
Urak, SER-tésemre kellene egy első fékkar. Honnan érdemes beszerezni?


Próbáld meg cikkszám (KTMWorld) alapján kideríteni hogy melyik másik, gyakoribb típuson (leginkább EXC, SX) van még ilyen, ha van, gyakorlatilag bármelyik, utángyártott alkatrészekkel foglalkozó boltban (Auner, Moto-Complet, Parilla, RMC, universalmotor) találsz hozzá...ha nem, akkor sajnos valamelyik KTM kereskedést kell megcélozzad (drága mulatság lesz)...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 02, 21:04 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 jan. 03, 23:39
Hozzászólások: 102
gencsydani írta:
Boar írta:
Urak, SER-tésemre kellene egy első fékkar. Honnan érdemes beszerezni?


Próbáld meg cikkszám (KTMWorld) alapján kideríteni hogy melyik másik, gyakoribb típuson (leginkább EXC, SX) van még ilyen, ha van, gyakorlatilag bármelyik, utángyártott alkatrészekkel foglalkozó boltban (Auner, Moto-Complet, Parilla, RMC, universalmotor) találsz hozzá...ha nem, akkor sajnos valamelyik KTM kereskedést kell megcélozzad (drága mulatság lesz)...

Kösz!
Hát, majd utánanézek, itt a lista, nem túl biztató.
A rosseb egye meg, álló helyben dőltem el, jobbra kellet volna támasztani oszt ott volt a traktornyom... Ha nincs fent a műanyag kézvédő, talán le sem törik a kar vége csak belefúródik a talajba. Így viszont a kézvédő behajlott és vitte a fékkart... asszem, egy alus kézvédő is játszik előbb utóbb a vasra, ez így elég drága mulatság...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 02, 21:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Boar írta:
gencsydani írta:
Kösz!
Hát, majd utánanézek, itt a lista, nem túl biztató.


Dehogynem, ha ennyi típuson ugyanaz a fékkar van, ahhoz tutira lesz hozzá utángyártott :!:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 02, 21:24 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 jan. 03, 23:39
Hozzászólások: 102
Möglássuk... :Think


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 03, 8:36 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 jan. 03, 23:39
Hozzászólások: 102
Hmm....Norbinál 8900 pénz a gyári fékkar, ez kellemes meglepetés, sokkal durvábbra számítottam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 03, 12:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Boar írta:
Hmm....Norbinál 8900 pénz a gyári fékkar, ez kellemes meglepetés, sokkal durvábbra számítottam.


Eldőlésenként 9 rugó azért nem kevés...főleg hogy az utángyártottak 1-2e Ft körül mozognak...
Ráadásul 11-12 környékén már olyat is kapni ami eséskor visszahajlik...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 03, 12:39 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 jan. 03, 23:39
Hozzászólások: 102
gencsydani írta:
Boar írta:
Hmm....Norbinál 8900 pénz a gyári fékkar, ez kellemes meglepetés, sokkal durvábbra számítottam.


Eldőlésenként 9 rugó azért nem kevés...főleg hogy az utángyártottak 1-2e Ft körül mozognak...

Ja. Csak pl. az universalmotor az utángyártottat firtató emilemre b.szik válaszolni. Itt helyben azt mondták a motorosboltban, hogy épp ktm-hez nem tartanak utángyártottat, amúgy meg 3-4000 forint a többi géphez.
Szal már megint halmozottan hátrányos helyzetű vagyok mert ktm-em van, azon belül is egy ritka alfaj, ráadásul nem pesten élek... Az ilyen ne motorozzon...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 03, 14:22 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Boar írta:
Idézet:
Eldőlésenként 9 rugó azért nem kevés...főleg hogy az utángyártottak 1-2e Ft körül mozognak...

Ja. Csak pl. az universalmotor az utángyártottat firtató emilemre b.szik válaszolni. Itt helyben azt mondták a motorosboltban, hogy épp ktm-hez nem tartanak utángyártottat, amúgy meg 3-4000 forint a többi géphez.
Szal már megint halmozottan hátrányos helyzetű vagyok mert ktm-em van, azon belül is egy ritka alfaj, ráadásul nem pesten élek... Az ilyen ne motorozzon...


Mailben ezekkel a kisebb boltokkal kommunikálni sajnos elég esélytelen :fuck
Viszont a MotorLine - bár amúgy eléggé egy elb.szott társaságnak tűnnek - elég gyorsan és viszonylag rugalmasan reagálta le az e-mail-es megkeresésemet :wow:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 07, 16:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Erről a változásról lemaradtam, de üdvözlöm, ha végül megoldható, hogy ne 25-30e km-t menjen el a motor kuplung munkahenger csere nélkül. Vagy a meglévő vasakra az új nem szerelhető fel?

Amúgy a tanult kolléga hozzászólását annyival egészíteném ki, hogy a "use only mineral oil" rendszerbe valszeg nem töltenék fékfolyadékot - ki tudja az O gyűrűjét ami a dugattyút tömíti mire tervezték. Persze simán lehet, hogy nem értek hozzá eléggé és a fékfolyadéknak is ellenálló a cucc, nem ismerem a pontos kritériumait ennek. Az biztos, hogy nem fékkarmantyú tömít lent.
Ill. még annyit, hogy a hidraulikus rendszer legnagyobb előnye számomra a könnyedsége - persze lehet, hogy csak áttételfüggő, de jóval kisebb és gyengébb motorokon is nehezebb a hagyományos kuplung mint az LC8 és más vasak hidraulikus megoldása.

Szepy

gencsydani írta:
pancel írta:
Úgy van, a tejbegríz vagy a marhapörkölt megfőne ugyan, de a fékrendszernél időnként 6-800 °C sugárzik át a fékfolyadékra (nem közvetlenül és rövid időre, impulzív módon), illetve közel 200 °C folyamatos hőterhelésnek van kitéve városi használatban vagy hegyi szerpentinen.
A kuplungrendszer jellemzően hűtővíz hőfokkal (85-95 °C) van megterhelve a fék többszáz fokjával szemben.

Üdv,

pancel


És ezzel vélhetően meg is találtuk a fő okát amiért a KTM is áttért a fékfolyadékkal működő kuplunghidraulikára...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 07, 16:13 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Anno javallottam, hogy 10e környékén, ami a gyári szett kb. fele futásideje normál esetben érdemes a kislénckereket cserélni, mert így a többi részhez képest aránytalanul gyorsan kopó kislánckerék koptató hatását is kiküszöbölhetjük. A vibráció meg a zaj csak extra. :)

Szepy

Koriori írta:
61500km, most kapott egy új első lánckereket, mert nagyon elkopott, pedig Renthal volt rajta. Érdekes, de a cserével megszűnt az egyszercsak megjelenő 5000 rpm körüli vibráció is 6. sebességi fokozatban. A lánc és hátsó lánckerék látszólag tuti állapotban vannak. Az viszont tény, hogy a most futott km-ek 90%-a két személlyel, csomagokkal történtek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség