KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 14:03

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 11, 22:55 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
Sziasztok!

LC8 950 SM-hez kellene szabadonfutó.
Aki tud segíteni, mindenképpen írjon.
Előre is köszi,
üdv, Laci.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 12, 17:21 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Én megnézném, de sajna külföldön vagyok! :004 , meg az Adventure az talán szelidebb mint a SER,vagy nem?

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 12, 21:18 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
csuti71 írta:
Én megnézném, de sajna külföldön vagyok! :004 , meg az Adventure az talán szelidebb mint a SER,vagy nem?

Az áttételezés miatt igen. De lehet butítani SER-t és vadítani az Adventure-t. Kinek kinek szája íze szerint.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 15, 21:45 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
csuti71 írta:
Én megnézném, de sajna külföldön vagyok! :004 , meg az Adventure az talán szelidebb mint a SER,vagy nem?


A 950 adv az esetleg,de a 990 az dúrvább,agresszívebb,hirtelenebb mint a ser. :007


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 17, 18:39 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Sziasztok okosok és nemokosok! Van egy kis gondom. Fura a kuplungom - sosem tudom, hogy 2p-e :Think . Ez annyit jelent, hogy minden kiengedésnél egyenetlenül fog, de ha egyszer megtapad, akkor nem csúszik. Viszont 3x előfordult, hogy csúsztatom, majd hirtelen megtapad, motor megugrik, én rákuplungolok, és nyökögve elindulunk.

Mitől lehet ez? Gondoltam, hogy lehet, hogy csak az olaj döglött meg a motorban. Vélemények?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 17, 23:03 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
xerxesza írta:
Sziasztok okosok és nemokosok! Van egy kis gondom. Fura a kuplungom - sosem tudom, hogy 2p-e :Think . Ez annyit jelent, hogy minden kiengedésnél egyenetlenül fog, de ha egyszer megtapad, akkor nem csúszik. Viszont 3x előfordult, hogy csúsztatom, majd hirtelen megtapad, motor megugrik, én rákuplungolok, és nyökögve elindulunk.

Mitől lehet ez? Gondoltam, hogy lehet, hogy csak az olaj döglött meg a motorban. Vélemények?


Krossznál találkoztam ilyennel ott a kuplungkosárba voltak kis bevágódások a lamellák által.Én ránéznék a kuplungkosárra.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 17, 23:40 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
xerxesza írta:
Sziasztok okosok és nemokosok! Van egy kis gondom. Fura a kuplungom - sosem tudom, hogy 2p-e :Think . Ez annyit jelent, hogy minden kiengedésnél egyenetlenül fog, de ha egyszer megtapad, akkor nem csúszik. Viszont 3x előfordult, hogy csúsztatom, majd hirtelen megtapad, motor megugrik, én rákuplungolok, és nyökögve elindulunk.

Mitől lehet ez? Gondoltam, hogy lehet, hogy csak az olaj döglött meg a motorban. Vélemények?


Ezt a jelenséget az első indulások környékén, hidegen tapasztaltad?
Az állás alkalmával a lamellák összetapadnak, olyankor szokott ilyent művelni, ez nálam is többször előfordul!
Inditás előtt párszol húzd be a kuplungot, majd járó motornál is párszor, akkor elméletileg már elmozognak egymástól!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 18, 12:21 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
szabcsab írta:
xerxesza írta:
Sziasztok okosok és nemokosok! Van egy kis gondom. Fura a kuplungom - sosem tudom, hogy 2p-e :Think . Ez annyit jelent, hogy minden kiengedésnél egyenetlenül fog, de ha egyszer megtapad, akkor nem csúszik. Viszont 3x előfordult, hogy csúsztatom, majd hirtelen megtapad, motor megugrik, én rákuplungolok, és nyökögve elindulunk.

Mitől lehet ez? Gondoltam, hogy lehet, hogy csak az olaj döglött meg a motorban. Vélemények?


Ezt a jelenséget az első indulások környékén, hidegen tapasztaltad?
Az állás alkalmával a lamellák összetapadnak, olyankor szokott ilyent művelni, ez nálam is többször előfordul!
Inditás előtt párszol húzd be a kuplungot, majd járó motornál is párszor, akkor elméletileg már elmozognak egymástól!


Sajnanem. Menet közben eccercsak.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 18, 12:24 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
rudo írta:
xerxesza írta:
Sziasztok okosok és nemokosok! Van egy kis gondom. Fura a kuplungom - sosem tudom, hogy 2p-e :Think . Ez annyit jelent, hogy minden kiengedésnél egyenetlenül fog, de ha egyszer megtapad, akkor nem csúszik. Viszont 3x előfordult, hogy csúsztatom, majd hirtelen megtapad, motor megugrik, én rákuplungolok, és nyökögve elindulunk.

Mitől lehet ez? Gondoltam, hogy lehet, hogy csak az olaj döglött meg a motorban. Vélemények?


Krossznál találkoztam ilyennel ott a kuplungkosárba voltak kis bevágódások a lamellák által.Én ránéznék a kuplungkosárra.


Ez remekül hangzik... :cry

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 18, 19:07 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
xerxesza írta:
szabcsab írta:
xerxesza írta:
Sziasztok okosok és nemokosok! Van egy kis gondom. Fura a kuplungom - sosem tudom, hogy 2p-e :Think . Ez annyit jelent, hogy minden kiengedésnél egyenetlenül fog, de ha egyszer megtapad, akkor nem csúszik. Viszont 3x előfordult, hogy csúsztatom, majd hirtelen megtapad, motor megugrik, én rákuplungolok, és nyökögve elindulunk.

Mitől lehet ez? Gondoltam, hogy lehet, hogy csak az olaj döglött meg a motorban. Vélemények?


Ezt a jelenséget az első indulások környékén, hidegen tapasztaltad?
Az állás alkalmával a lamellák összetapadnak, olyankor szokott ilyent művelni, ez nálam is többször előfordul!
Inditás előtt párszol húzd be a kuplungot, majd járó motornál is párszor, akkor elméletileg már elmozognak egymástól!


Sajnanem. Menet közben eccercsak.


Akkor elképzelhető, hogy megégtek, elvetemedtek a lamellák, vagy a lamellákat elválasztó lemezlapok! Egy kukkantás és valszeg csere. Ha ezek meg vannak vetemedve, akkor a rugók nem tudják normálisan zárni a kuplungszerkezetet. Ha terepen sokat fingattad a kuplungot akkor sajna előfordul!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 18, 20:14 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Koriori írta:
Akkor elképzelhető, hogy megégtek, elvetemedtek a lamellák, vagy a lamellákat elválasztó lemezlapok! Egy kukkantás és valszeg csere. Ha ezek meg vannak vetemedve, akkor a rugók nem tudják normálisan zárni a kuplungszerkezetet. Ha terepen sokat fingattad a kuplungot akkor sajna előfordul!


Egyre jobb... :clever:

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 18, 21:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
xerxesza írta:
Koriori írta:
Akkor elképzelhető, hogy megégtek, elvetemedtek a lamellák, vagy a lamellákat elválasztó lemezlapok! Egy kukkantás és valszeg csere. Ha ezek meg vannak vetemedve, akkor a rugók nem tudják normálisan zárni a kuplungszerkezetet. Ha terepen sokat fingattad a kuplungot akkor sajna előfordul!


Egyre jobb... :clever:


Ez még mindig jobb mint a Rudo-féle verzió...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 20, 9:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Xerx: Nem volt mostanság hozzányúlva a kuplunghoz?

Csuti: Nem mondanám, hogy kímélve használtam a vasamat, de ha rendesen, rendes minőségű anyagokkal van szervízelve, akkor azért 40e km egy 950-990-nek nem sok. Persze ha hidegen nem hajtották és alapvetően odafigyeltek rá. Ez sajnos messze nem általános hozzáállás.
A 950-emen cserélt vagy javított cuccok jelentős része az elsőszériás mivoltának köszönhető. Van amin azóta sem javítottak (pl. kuplung), de van amivel a 990-en már nem kell foglalkozni (pl. olajfogyás, benzinpumpa).
A 640 teljesen más motor. Ha bírod az egyhengert és terepre akarsz menni, akkor erősen javallott. Ha kizárólag aszfaltos túrázásra gondoltál, akkor kevésbé javaslom, de akkor a 950-990-et sem erőltetném a helyedben.
A 640 persze nagy élmény lehet aszfalton is (én pl. SM kerekeket raktam az Adventure-ömre :) ), olcsóbb a fenntartása, de ahogy fentebb is leírták jobban ráz és kisebb rajta a hely. Ez egyszeméllyel nem érdekes, de két személlyel már az lehet. A teljesítménye elég lesz 2 személlyel is kb. 130-ig, visszagurulni sehol nem fog.
A 640 emellett szervízigényesebb (gyakrabban kell olajat cserélni) és előbb jut el a generálig, mint a V2-ők, de összességében lényegesen olcsóbb a fenntartása. Azért generál alatt ne sok100e-es tételekre gondolj, dugó+gyűrűszett+csapszeg csere nem annyira vészes összeg, lévén mindenből csak 1db kell. :)
A 950/990-nel ismeretségi körömben még nem volt ilyen tapasztalat. 60e km körül, amikor az enyémet megnéztük még minden kopásérték bőven a gyári tűréshatáron belül volt. Persze szét tud esni 30e-nél is, láttam nagyon csúnya LC8 blokkokat szétdöntve. Pl. fekete hengerfej belül, karcos vezérműbütykökkel. Nem ismertem a tulajdonosukat, de úgy vettem ki a szerelők szavaiból, hogy sem a rendszeres, rendes minőségű olajcsere, sem a hidegen kímélés nem volt nagy barátjuk.

Összefoglalva: használtan, előélet ismerete nélkül minden motor lutri. Ha nem akarsz terepen is túrázni, 640-et nem, 950/990-et sem annyira ajánlanám. Az általad megjelölt értékhatárból ki lehet fogni jót, megkímélt darabot, de állhat mellette egy ugyanolyan csillogó, belül "élőhalott" vas is.
Addig semmiképpen ne dönts arról, hogy melyik típust választanád, amíg ki nem próbáltad őket olyan környezetben, ahol használni tervezed majd.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 20, 17:52 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
KTMSzepy írta:
A 950-emen cserélt vagy javított cuccok jelentős része az elsőszériás mivoltának köszönhető. Van amin azóta sem javítottak (pl. kuplung)


Egy apró javítás, és nem okoskodás:

Stunt személyesen mondta, hogy már a 4. generációs javított alsó kuplungmunkahengerek vannak még a polcokon is, nem csak a motorokon!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 20, 21:20 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
"Összefoglalva: használtan, előélet ismerete nélkül minden motor lutri. Ha nem akarsz terepen is túrázni, 640-et nem, 950/990-et sem annyira ajánlanám. "

Ezek szerint a a 950/990 semmire sem jó? Eddig ezt nem is tudtam. Meg nem is vettem észre. Asszem akkor sürgősen el kell adnom oszt nézek valami fasza suzukit vagy yahamát esetleg hoooondaaaaat....

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 21, 8:55 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Oszt olvasni és értelmezni meg majd én foglak megtanítani, mi? :)

SZVSZ a 950/990 fő előnye a kezelhetősége, sportossága, de ha valaki kizárólag aszfalton képzeli el magát, túrázgatva, arra vannak jobb motorok is. Legalábbis ezeket az előnyeit nem nagyon fogja tudni kihasználni. Nincs rajta elektromosan állítható 2nm-es plexi, fűtött ülés, hifi és mikró. Igazot kibaszott jó futóműve és felépítése van, csak hát ez nem mindenkinek szempont. :)

Amúgy meg ne aggódj, amíg a járókerettel fel tudok rá szállni én is ezt fogom választani. :)
Csak nem szeretném ha valaki friss húsként csak azért venne meg egy motort, mert annak a fanoldalára esett be először, ezért igyekszem a "legjobb motor, mindenre, mindenkinek, neked is"-nél kissé tárgyilagosabb lenni. :)

Koriori írta:
"Összefoglalva: használtan, előélet ismerete nélkül minden motor lutri. Ha nem akarsz terepen is túrázni, 640-et nem, 950/990-et sem annyira ajánlanám. "

Ezek szerint a a 950/990 semmire sem jó? Eddig ezt nem is tudtam. Meg nem is vettem észre. Asszem akkor sürgősen el kell adnom oszt nézek valami fasza suzukit vagy yahamát esetleg hoooondaaaaat....


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára KTMSzepy 2010 ápr. 21, 9:00-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 21, 8:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ez jó hír, erről lemaradtam. Anno simán meghalt 30e-40e km között ha az ember nem cserélte a folyadékot rendszeresen.

Mi a tapasztalat az újakkal, ill. melyik évjárattól van az a motorokon?

szabcsab írta:
KTMSzepy írta:
A 950-emen cserélt vagy javított cuccok jelentős része az elsőszériás mivoltának köszönhető. Van amin azóta sem javítottak (pl. kuplung)


Egy apró javítás, és nem okoskodás:

Stunt személyesen mondta, hogy már a 4. generációs javított alsó kuplungmunkahengerek vannak még a polcokon is, nem csak a motorokon!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 22, 8:35 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
KTMSzepy írta:
Oszt olvasni és értelmezni meg majd én foglak megtanítani, mi? :)

SZVSZ a 950/990 fő előnye a kezelhetősége, sportossága, de ha valaki kizárólag aszfalton képzeli el magát, túrázgatva, arra vannak jobb motorok is. Legalábbis ezeket az előnyeit nem nagyon fogja tudni kihasználni. Nincs rajta elektromosan állítható 2nm-es plexi, fűtött ülés, hifi és mikró. Igazot kibaszott jó futóműve és felépítése van, csak hát ez nem mindenkinek szempont. :)

Amúgy meg ne aggódj, amíg a járókerettel fel tudok rá szállni én is ezt fogom választani. :)
Csak nem szeretném ha valaki friss húsként csak azért venne meg egy motort, mert annak a fanoldalára esett be először, ezért igyekszem a "legjobb motor, mindenre, mindenkinek, neked is"-nél kissé tárgyilagosabb lenni. :)

Koriori írta:
"Összefoglalva: használtan, előélet ismerete nélkül minden motor lutri. Ha nem akarsz terepen is túrázni, 640-et nem, 950/990-et sem annyira ajánlanám. "

Ezek szerint a a 950/990 semmire sem jó? Eddig ezt nem is tudtam. Meg nem is vettem észre. Asszem akkor sürgősen el kell adnom oszt nézek valami fasza suzukit vagy yahamát esetleg hoooondaaaaat....



Köszi kimerítő válaszod,és valahogy én is igy gondolom.
Már döntöttem, 950-es lesz. Korrekt, és köszönöm, hogy arra is gondoltál, hogy első fanos oldalra böktem, és ha így lett volna, biztos körbe néztem volna máshol is ezek után.
De mivel nem ez az első, és már rengeteget olvastam ebben a témában, így esett a választásom erre.
Ha nem jön be, Ígérem rajtad nem fogom számon kérni :-) :-) :-)!
A többieknek nem ígérhetek semmit :hit :hit :hit . :-)
Szóval igazán vegyesbe tervezem, mert Erdélybe szeretnék járni túrázgatni! Már bejártam sok részét RAV4-el, de mennék beljebb is az erdőkbe.
Állatkodni, meg van egy másik is.
Egyébként ismertek Molnár Sándor delmotort? Mert néztem, hogy kellemes kondíciókkal hozna motort, és kíváncsi vagyok, hogy megbízható-é.
Köszönöm a válaszokat, mert már így is többet megtudtam mintha magamban okoskodnék, és minden kereskedő csak rám akarná tukmálni a portékáját.

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 22, 11:07 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
Hy
Molnár Sándort ismerem,nincs vele semmi gond,korrekt ember,de:
-én is mondtam nekik,hogy milyen motort keresek (990adv s) és nem utolsó sorban kp-ben fizetek (szóval komoly a szándék) ahogy itt van,mégsem sikerült nekik 2hónap alatt semmit se keríteni.
Meg akartam nézni Szegeden azt a linkelt 950 adv s-t neked,de most épp kivitte a gazdája viszont továbbra is eladó.Megvan a gazda neve tel száma úgyhogy egyszer összehozom a megnézést.Nézd a jó oldalát,kevesebben látják nem kel el,meg biztos nem lehet akkora xar,ha hazavitte motorozni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 22, 13:19 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
rudo írta:
Hy
Molnár Sándort ismerem,nincs vele semmi gond,korrekt ember,de:
-én is mondtam nekik,hogy milyen motort keresek (990adv s) és nem utolsó sorban kp-ben fizetek (szóval komoly a szándék) ahogy itt van,mégsem sikerült nekik 2hónap alatt semmit se keríteni.
Meg akartam nézni Szegeden azt a linkelt 950 adv s-t neked,de most épp kivitte a gazdája viszont továbbra is eladó.Megvan a gazda neve tel száma úgyhogy egyszer összehozom a megnézést.Nézd a jó oldalát,kevesebben látják nem kel el,meg biztos nem lehet akkora xar,ha hazavitte motorozni.


Na ezek jó hírek, Mindegy írtam Molnárnak, hátha most talál valamit 2 hónap alatt. Ha hazavitte az jó, de remélem nem olyan hogy úgyis elkel, had menjen típus a srác,és adja neki. Viszont, ha arra jársz kipróbálhatnád, mert neked is olyan van, és össze tudod hasonlítani, a tieddel.
Mármint hogy zörög csattog gyengébb, stb., persze csak ha nem gáz.

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 22, 13:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Koriori!
Nem ismersz véletlenül egy Dely Petit Veszprémben? Meg a Gumitónit?

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 22, 13:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Figyelj az olajszintre, ne hajtsd hidegen (elég gyorsan eléri az üzemi hőfokot hidegben is, tehát nagyon nem kell türelmesnek lenni ehhez), előírásosan cserélj benne olajat, gyertyát, légszűrőt, ha lehet minél eredetibbet vagy azonos minőségűt használva - és nem lesz vele semmi gondod, ha eddig nem volt szétcseszve.
Szervízre javasolt Ócsa, ha otthon nem tudod bütykölni.
Apropó, nem tudom most hogy megy, de elvileg az itthoni KTM márkaszervízek a külföldi vasak előéletét is le tudják kérdezni alvázszám alapján. Érdemes ennek utánajárni...
Ja, kuplungfolyadék csere minden szervíznél!
Ezen túl igénytől függően lehet pl. 15-22e km-ként első telóolajat cseréltetni, igazából nem azért, mert nagyon tönkremenne, de ha tisztán tartod a teló belsejét, akkor az is később kopik meg és a gyári precizitást fogja hozni sok-sok km-en keresztül.

Többi infó meg a korábbi topikomban. :)

csuti71 írta:
Köszi kimerítő válaszod,és valahogy én is igy gondolom.
Már döntöttem, 950-es lesz. Korrekt, és köszönöm, hogy arra is gondoltál, hogy első fanos oldalra böktem, és ha így lett volna, biztos körbe néztem volna máshol is ezek után.
De mivel nem ez az első, és már rengeteget olvastam ebben a témában, így esett a választásom erre.
Ha nem jön be, Ígérem rajtad nem fogom számon kérni :-) :-) :-)!
A többieknek nem ígérhetek semmit :hit :hit :hit . :-)
Szóval igazán vegyesbe tervezem, mert Erdélybe szeretnék járni túrázgatni! Már bejártam sok részét RAV4-el, de mennék beljebb is az erdőkbe.
Állatkodni, meg van egy másik is.
Egyébként ismertek Molnár Sándor delmotort? Mert néztem, hogy kellemes kondíciókkal hozna motort, és kíváncsi vagyok, hogy megbízható-é.
Köszönöm a válaszokat, mert már így is többet megtudtam mintha magamban okoskodnék, és minden kereskedő csak rám akarná tukmálni a portékáját.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 22, 21:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Újabb találékony megoldás a szélvédő mégjobb hasznosítása érdekében :m17

Csatolmány:
!BrOkMUgBGk~$(KGrHqEH-DcEvGDZN,s6BLy0ZE3(R!~~_12.JPG
!BrOkMUgBGk~$(KGrHqEH-DcEvGDZN,s6BLy0ZE3(R!~~_12.JPG [ 14.9 KiB | Megtekintve 37854 alkalommal. ]

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 22, 22:49 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
csuti71 írta:
Koriori!
Nem ismersz véletlenül egy Dely Petit Veszprémben? Meg a Gumitónit?

A Gumitónit ismerem. A Dely Péterben nem vagyok biztos, ha világosbarna-szőkés birkahajú akkor tudom ki az.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 23, 5:07 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Koriori írta:
csuti71 írta:
Koriori!
Nem ismersz véletlenül egy Dely Petit Veszprémben? Meg a Gumitónit?

A Gumitónit ismerem. A Dely Péterben nem vagyok biztos, ha világosbarna-szőkés birkahajú akkor tudom ki az.



Igen Ő az. Az idei Bamakón voltak, egy Patrollal.

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 23, 5:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
KTMSzepy írta:
Figyelj az olajszintre, ne hajtsd hidegen (elég gyorsan eléri az üzemi hőfokot hidegben is, tehát nagyon nem kell türelmesnek lenni ehhez), előírásosan cserélj benne olajat, gyertyát, légszűrőt, ha lehet minél eredetibbet vagy azonos minőségűt használva - és nem lesz vele semmi gondod, ha eddig nem volt szétcseszve.
Szervízre javasolt Ócsa, ha otthon nem tudod bütykölni.
Apropó, nem tudom most hogy megy, de elvileg az itthoni KTM márkaszervízek a külföldi vasak előéletét is le tudják kérdezni alvázszám alapján. Érdemes ennek utánajárni...
Ja, kuplungfolyadék csere minden szervíznél!
Ezen túl igénytől függően lehet pl. 15-22e km-ként első telóolajat cseréltetni, igazából nem azért, mert nagyon tönkremenne, de ha tisztán tartod a teló belsejét, akkor az is később kopik meg és a gyári precizitást fogja hozni sok-sok km-en keresztül.

Többi infó meg a korábbi topikomban. :)

csuti71 írta:
Köszi kimerítő válaszod,és valahogy én is igy gondolom.
Már döntöttem, 950-es lesz. Korrekt, és köszönöm, hogy arra is gondoltál, hogy első fanos oldalra böktem, és ha így lett volna, biztos körbe néztem volna máshol is ezek után.
De mivel nem ez az első, és már rengeteget olvastam ebben a témában, így esett a választásom erre.
Ha nem jön be, Ígérem rajtad nem fogom számon kérni :-) :-) :-)!
A többieknek nem ígérhetek semmit :hit :hit :hit . :-)
Szóval igazán vegyesbe tervezem, mert Erdélybe szeretnék járni túrázgatni! Már bejártam sok részét RAV4-el, de mennék beljebb is az erdőkbe.
Állatkodni, meg van egy másik is.
Egyébként ismertek Molnár Sándor delmotort? Mert néztem, hogy kellemes kondíciókkal hozna motort, és kíváncsi vagyok, hogy megbízható-é.
Köszönöm a válaszokat, mert már így is többet megtudtam mintha magamban okoskodnék, és minden kereskedő csak rám akarná tukmálni a portékáját.


Az "előírásosan" Illetve a szervizek az mit jelent KM-be?

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 23, 8:05 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
7500km-ként szerviz,minden második nagyszerviz.Kicsinél csak olaj+szűrő,levegőszűrő csere meg felületes "ránézés",a nagynál hozzájön a gyertyacsere,szelepellenőrzés,karbisoknál szinkron.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 23, 14:24 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
rudo írta:
7500km-ként szerviz,minden második nagyszerviz.Kicsinél csak olaj+szűrő,levegőszűrő csere meg felületes "ránézés",a nagynál hozzájön a gyertyacsere,szelepellenőrzés,karbisoknál szinkron.



Mind ez mibe fáj?

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 23, 17:18 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Már régen nem voltam szervízben, de talán kérdezd meg őket, mindkét típusról (LC4/LC8) és akkor lesz egy szép összehasonlítási alapod - no meg nekünk is. :)

LC4 egyébként 5000km-ként szervízelendő.

csuti71 írta:
rudo írta:
7500km-ként szerviz,minden második nagyszerviz.Kicsinél csak olaj+szűrő,levegőszűrő csere meg felületes "ránézés",a nagynál hozzájön a gyertyacsere,szelepellenőrzés,karbisoknál szinkron.



Mind ez mibe fáj?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 23, 22:42 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
csuti71 írta:
rudo írta:
7500km-ként szerviz,minden második nagyszerviz.Kicsinél csak olaj+szűrő,levegőszűrő csere meg felületes "ránézés",a nagynál hozzájön a gyertyacsere,szelepellenőrzés,karbisoknál szinkron.



Mind ez mibe fáj?


Nem tudom én nem hordom,itthon csinálom.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 25, 8:39 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
csuti71 írta:
rudo írta:
7500km-ként szerviz,minden második nagyszerviz.Kicsinél csak olaj+szűrő,levegőszűrő csere meg felületes "ránézés",a nagynál hozzájön a gyertyacsere,szelepellenőrzés,karbisoknál szinkron.



Mind ez mibe fáj?

Ha van egy kis szerelői vénád akkor othon meg lehet csinálni pár dolgot. Én csak a gyertya csere, szelephézag ellenőrzést, karbi szinkront, a teló karbantartást csináltatom a szervizzel.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 25, 19:01 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Koriori írta:
csuti71 írta:
rudo írta:
7500km-ként szerviz,minden második nagyszerviz.Kicsinél csak olaj+szűrő,levegőszűrő csere meg felületes "ránézés",a nagynál hozzájön a gyertyacsere,szelepellenőrzés,karbisoknál szinkron.



Mind ez mibe fáj?

Ha van egy kis szerelői vénád akkor othon meg lehet csinálni pár dolgot. Én csak a gyertya csere, szelephézag ellenőrzést, karbi szinkront, a teló karbantartást csináltatom a szervizzel.


Igen az biztos bonyolultabb, egyébként én is erre gondoltam, a felsoroltak láttán. A karbi szinkront azt csak műszerrel lehet, vagy az is mechanikus dolog?
Egyébként Szolnokon nem ismertek egy motorost, aki volt a Bamakón Adventure-el? Talán ha feltudnám venni vele a kapcsolatot, esetleg tudna segíteni tanácsokkal, meg hogy hova hordja a gépét szervizelni, ha hordja egyáltalán. Mondjuk ha végig ment a Bamakón, valószínű hogy maga csinálja a nagyját.
Milyen volt a hétvége? Jól sikerült? Volt érdeklődés? Lesz még ilyen?

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 25, 19:11 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
csuti71 írta:
Igen az biztos bonyolultabb, egyébként én is erre gondoltam, a felsoroltak láttán. A karbi szinkront azt csak műszerrel lehet, vagy az is mechanikus dolog?
Egyébként Szolnokon nem ismertek egy motorost, aki volt a Bamakón Adventure-el? Talán ha feltudnám venni vele a kapcsolatot, esetleg tudna segíteni tanácsokkal, meg hogy hova hordja a gépét szervizelni, ha hordja egyáltalán. Mondjuk ha végig ment a Bamakón, valószínű hogy maga csinálja a nagyját.
Milyen volt a hétvége? Jól sikerült? Volt érdeklődés? Lesz még ilyen?


Szolnokon nem, de itt Pest környékén van kettő is, vagyis az egyik Amerikába perpill, de mondjuk tanácsokat nem biztos, hogy pont tőlük kérnék :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 25, 22:12 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
A karbi szinkron az műszeres. Nem nagy mutatvány, de szerintem nem érdemes megveni hozzá a cuccot, hacsak nem ingyen kapod. Én Szolnokon nem tudok senkit Adventure-val, pláne Bamakosat. Amúgy a hétvége jó volt. Legalábbis voltak páran akik jól érezték magukat.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 25, 22:17 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Te Xerx! Elfelejtettem odaadni a 800 pengő magyar forintot! Vazzz télleg öregszem, csak most jutott eszembe. Hogy legyen? Utaljak, vagy tegyek borítékba pár szelet zsírosdeszkát.........? :m17 :m17 :m17

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 25, 22:22 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Koriori írta:
Te Xerx! Elfelejtettem odaadni a 800 pengő magyar forintot! Vazzz télleg öregszem, csak most jutott eszembe. Hogy legyen? Utaljak, vagy tegyek borítékba pár szelet zsírosdeszkát.........? :m17 :m17 :m17


1.) Offtopik vagy
2.) Nem írom ide, mert sok csúnya szót tartalmazna, de a mondanivaló az lenne, hogy vendégem voiltál egy csavarra. Vagy mire. :box

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 26, 13:39 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Jahh még azt szeretném tudni, hogy mennyi a kötelezője, a KW adója, és lehet e egy néven egy autó, és motor kötelezője, valamint, hogy gondolom A0-al kezdődik a motorra a kötelező. Van valami bevált biztosító, amelyiknek vannak kedvezményei motorra, vagy mindegyik a legmagasabb kockázati kategóriába sorolja a motorokat. Van olyan amelyik ad bónusz kedvezményt? Dióhéjban ennyi.

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 26, 16:53 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
csuti71 írta:
Van valami bevált biztosító, amelyiknek vannak kedvezményei motorra, vagy mindegyik a legmagasabb kockázati kategóriába sorolja a motorokat.


http://www.motorbiztositasok.hu/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 26, 17:30 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
faki írta:
csuti71 írta:
Van valami bevált biztosító, amelyiknek vannak kedvezményei motorra, vagy mindegyik a legmagasabb kockázati kategóriába sorolja a motorokat.


http://www.motorbiztositasok.hu/

KÖSZI!

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 26, 17:31 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
csuti71 írta:
Jahh még azt szeretném tudni, hogy mennyi a kötelezője, a KW adója, és lehet e egy néven egy autó, és motor kötelezője, valamint, hogy gondolom A0-al kezdődik a motorra a kötelező. Van valami bevált biztosító, amelyiknek vannak kedvezményei motorra, vagy mindegyik a legmagasabb kockázati kategóriába sorolja a motorokat. Van olyan amelyik ad bónusz kedvezményt? Dióhéjban ennyi.


Dióhéjban: a tököm tudja. Az biztos, hogy a teljesítménye miatt a legmagasabb kategóriába tartozik. A többi meg azon múlik, hogy hol laksz, mennyi idős vagy, mikori a jogosítványod, stb. -azaz milyen kockázati osztályba sorol be a biztosító. De ezt már alkusznál kérdezd.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 26, 17:32 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
xerxesza írta:
Koriori írta:
Te Xerx! Elfelejtettem odaadni a 800 pengő magyar forintot! Vazzz télleg öregszem, csak most jutott eszembe. Hogy legyen? Utaljak, vagy tegyek borítékba pár szelet zsírosdeszkát.........? :m17 :m17 :m17


1.) Offtopik vagy
2.) Nem írom ide, mert sok csúnya szót tartalmazna, de a mondanivaló az lenne, hogy vendégem voiltál egy csavarra. Vagy mire. :box

Jóvan-jóvan! De a plédemről nem mondok le! :peace:

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 26, 17:57 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Koriori írta:
xerxesza írta:
Koriori írta:
Te Xerx! Elfelejtettem odaadni a 800 pengő magyar forintot! Vazzz télleg öregszem, csak most jutott eszembe. Hogy legyen? Utaljak, vagy tegyek borítékba pár szelet zsírosdeszkát.........? :m17 :m17 :m17


1.) Offtopik vagy
2.) Nem írom ide, mert sok csúnya szót tartalmazna, de a mondanivaló az lenne, hogy vendégem voiltál egy csavarra. Vagy mire. :box

Jóvan-jóvan! De a plédemről nem mondok le! :peace:


hmmm

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 26, 18:07 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Koriori írta:
csuti71 írta:
Jahh még azt szeretném tudni, hogy mennyi a kötelezője, a KW adója, és lehet e egy néven egy autó, és motor kötelezője, valamint, hogy gondolom A0-al kezdődik a motorra a kötelező. Van valami bevált biztosító, amelyiknek vannak kedvezményei motorra, vagy mindegyik a legmagasabb kockázati kategóriába sorolja a motorokat. Van olyan amelyik ad bónusz kedvezményt? Dióhéjban ennyi.


Dióhéjban: a tököm tudja. Az biztos, hogy a teljesítménye miatt a legmagasabb kategóriába tartozik. A többi meg azon múlik, hogy hol laksz, mennyi idős vagy, mikori a jogosítványod, stb. -azaz milyen kockázati osztályba sorol be a biztosító. De ezt már alkusznál kérdezd.

hmmmm

Az előbb is ide akartam!

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 28, 9:28 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
rudo írta:
Hy
Molnár Sándort ismerem,nincs vele semmi gond,korrekt ember,de:
-én is mondtam nekik,hogy milyen motort keresek (990adv s) és nem utolsó sorban kp-ben fizetek (szóval komoly a szándék) ahogy itt van,mégsem sikerült nekik 2hónap alatt semmit se keríteni.
Meg akartam nézni Szegeden azt a linkelt 950 adv s-t neked,de most épp kivitte a gazdája viszont továbbra is eladó.Megvan a gazda neve tel száma úgyhogy egyszer összehozom a megnézést.Nézd a jó oldalát,kevesebben látják nem kel el,meg biztos nem lehet akkora xar,ha hazavitte motorozni.


Köszi hogy utána néztél, és ahogy mondod, lehet hogy megvár, meg valóban ha kiviszi, talán nincs annyira lelakva.Talán még alkudni is lehet ha a tulajt el lehet érni. Egyre többet szemezek ezzel a géppel, meg ezzel:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... re-3699911
De majd meglátjuk, mert július az messze van még, jártam úgy hogy tavaly pont egy héttel a hazautazás előtt elkelt amit akartam. Enyhén bosszantó volt.:) Talán ha nem lenne a tulajnak annyira sürgős, meg is várhatna:)
Molnárnak írtam, nem is válaszolt. Lehet nagyon elfoglalt.

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 28, 9:32 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
csuti71 írta:
rudo írta:
Hy
Molnár Sándort ismerem,nincs vele semmi gond,korrekt ember,de:
-én is mondtam nekik,hogy milyen motort keresek (990adv s) és nem utolsó sorban kp-ben fizetek (szóval komoly a szándék) ahogy itt van,mégsem sikerült nekik 2hónap alatt semmit se keríteni.
Meg akartam nézni Szegeden azt a linkelt 950 adv s-t neked,de most épp kivitte a gazdája viszont továbbra is eladó.Megvan a gazda neve tel száma úgyhogy egyszer összehozom a megnézést.Nézd a jó oldalát,kevesebben látják nem kel el,meg biztos nem lehet akkora xar,ha hazavitte motorozni.


Köszi hogy utána néztél, és ahogy mondod, lehet hogy megvár, meg valóban ha kiviszi, talán nincs annyira lelakva.Talán még alkudni is lehet ha a tulajt el lehet érni. Egyre többet szemezek ezzel a géppel, meg ezzel:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... re-3699911
De majd meglátjuk, mert július az messze van még, jártam úgy hogy tavaly pont egy héttel a hazautazás előtt elkelt amit akartam. Enyhén bosszantó volt.:)


Ezt jól látom, hogy a Zsemberyéknél van?

Ha igen, akkor arra elég sűrűn jár valamelyikünk, megnézze aki épp ott van?

Üdv,

pancel

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pancel 2010 ápr. 28, 10:23-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 28, 10:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
pancel írta:
csuti71 írta:
rudo írta:
Hy
Molnár Sándort ismerem,nincs vele semmi gond,korrekt ember,de:
-én is mondtam nekik,hogy milyen motort keresek (990adv s) és nem utolsó sorban kp-ben fizetek (szóval komoly a szándék) ahogy itt van,mégsem sikerült nekik 2hónap alatt semmit se keríteni.
Meg akartam nézni Szegeden azt a linkelt 950 adv s-t neked,de most épp kivitte a gazdája viszont továbbra is eladó.Megvan a gazda neve tel száma úgyhogy egyszer összehozom a megnézést.Nézd a jó oldalát,kevesebben látják nem kel el,meg biztos nem lehet akkora xar,ha hazavitte motorozni.


Köszi hogy utána néztél, és ahogy mondod, lehet hogy megvár, meg valóban ha kiviszi, talán nincs annyira lelakva.Talán még alkudni is lehet ha a tulajt el lehet érni. Egyre többet szemezek ezzel a géppel, meg ezzel:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... re-3699911
De majd meglátjuk, mert július az messze van még, jártam úgy hogy tavaly pont egy héttel a hazautazás előtt elkelt amit akartam. Enyhén bosszantó volt.:)


Ezt jól látom, hogy a Zsemberiéknél van?

Ha igen, akkor arra elég sűrűn jár valamelyikünk, megnézze aki épp ott van?

Üdv,

pancel


Ha nem okoz gondot, akkor persze!
Kíváncsi vagyok meg van e még.
Ez hol van helyileg?Nagy falú?(Pöst)A Zsemberi. Igazából az évjáratot néztem, de ebben több kilométer van.

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 28, 10:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
csuti71 írta:
Ez hol van helyileg?Nagy falú?(Pöst)


Törökbálint.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 28, 10:22 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
gencsydani írta:
csuti71 írta:
Ez hol van helyileg?Nagy falú?(Pöst)


Törökbálint.

Az jó!
Megköszönöm, ha valaki megnézi, mert legalább ti értetek hozzá.
A Használt Motor linkjük nekik sem műkszik, vagy legalább is én nem tudom megnyitni ezt sem, mint ahogy az Ócsait sem
Jó kis oldal! Biztos komoly emberek csinálják, rémlett a név, csak nem tudtam, hogy motor, vagy autó vonatkozásában.

_________________
ÜDV:
Csuti!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára csuti71 2010 ápr. 29, 17:59-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 29, 17:58 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Sziasztok!
Ezt ismeritek?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... re-3809080

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 29, 21:22 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
csuti71 írta:

Idézem: "fékbetét, féktárcsa, olaj, olajszűrő, első(Metzeler Tourance EXP) és hátsó(Metzeler MEZ2) gumi, két első telószimering+olaj, kuplung olaj+gumigyűrűk. "
Na kérem, féktárcsát miért kell 35 ezernél cserélni? Az olajcsere 30 ezernél esedékes- kuplung olaj szintén 15 és 30 ezernél, bár én 7500-ként cserélem. A kuplung munkahengerbe való gumitömítés külön nem kapható! Nem említi a gyertyát, levegőszűrőt, hűtőfolyadékot, és a gumicserekor ajánlatos belső cserét. Az én szememben ez a hozzá nem értést, vagy gondatlanságot mutatja.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség