KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 14:39

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 22  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 30, 5:05 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Koriori írta:
csuti71 írta:

Idézem: "fékbetét, féktárcsa, olaj, olajszűrő, első(Metzeler Tourance EXP) és hátsó(Metzeler MEZ2) gumi, két első telószimering+olaj, kuplung olaj+gumigyűrűk. "
Na kérem, féktárcsát miért kell 35 ezernél cserélni? Az olajcsere 30 ezernél esedékes- kuplung olaj szintén 15 és 30 ezernél, bár én 7500-ként cserélem. A kuplung munkahengerbe való gumitömítés külön nem kapható! Nem említi a gyertyát, levegőszűrőt, hűtőfolyadékot, és a gumicserekor ajánlatos belső cserét. Az én szememben ez a hozzá nem értést, vagy gondatlanságot mutatja.


Lehet hogy ez egy más típusú LC8, mert a színét is tudja változtatni. :005
Hát igen!Én biztos nem vettem volna ezeket észre.

És ez?
http://www.expressz.hu/auto/motorkerekp ... -19768780/

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 30, 13:52 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
csuti71 írta:
Koriori írta:
csuti71 írta:

Idézem: "fékbetét, féktárcsa, olaj, olajszűrő, első(Metzeler Tourance EXP) és hátsó(Metzeler MEZ2) gumi, két első telószimering+olaj, kuplung olaj+gumigyűrűk. "
Na kérem, féktárcsát miért kell 35 ezernél cserélni? Az olajcsere 30 ezernél esedékes- kuplung olaj szintén 15 és 30 ezernél, bár én 7500-ként cserélem. A kuplung munkahengerbe való gumitömítés külön nem kapható! Nem említi a gyertyát, levegőszűrőt, hűtőfolyadékot, és a gumicserekor ajánlatos belső cserét. Az én szememben ez a hozzá nem értést, vagy gondatlanságot mutatja.


Tisztességesen megkéri az árát.... :006
Lehet hogy ez egy más típusú LC8, mert a színét is tudja változtatni. :005
Hát igen!Én biztos nem vettem volna ezeket észre.

És ez?
http://www.expressz.hu/auto/motorkerekp ... -19768780/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 30, 17:45 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Az az apróság nem tűnik fel senkinek, hogy az általa említett hátsó gumitípus 17"-os kerékre való? :)

Elég furcsa...

Koriori írta:
csuti71 írta:

Idézem: "fékbetét, féktárcsa, olaj, olajszűrő, első(Metzeler Tourance EXP) és hátsó(Metzeler MEZ2) gumi, két első telószimering+olaj, kuplung olaj+gumigyűrűk. "
Na kérem, féktárcsát miért kell 35 ezernél cserélni? Az olajcsere 30 ezernél esedékes- kuplung olaj szintén 15 és 30 ezernél, bár én 7500-ként cserélem. A kuplung munkahengerbe való gumitömítés külön nem kapható! Nem említi a gyertyát, levegőszűrőt, hűtőfolyadékot, és a gumicserekor ajánlatos belső cserét. Az én szememben ez a hozzá nem értést, vagy gondatlanságot mutatja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 01, 5:15 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
KTMSzepy írta:
Az az apróság nem tűnik fel senkinek, hogy az általa említett hátsó gumitípus 17"-os kerékre való? :)

Elég furcsa...

Koriori írta:
csuti71 írta:

Idézem: "fékbetét, féktárcsa, olaj, olajszűrő, első(Metzeler Tourance EXP) és hátsó(Metzeler MEZ2) gumi, két első telószimering+olaj, kuplung olaj+gumigyűrűk. "
Na kérem, féktárcsát miért kell 35 ezernél cserélni? Az olajcsere 30 ezernél esedékes- kuplung olaj szintén 15 és 30 ezernél, bár én 7500-ként cserélem. A kuplung munkahengerbe való gumitömítés külön nem kapható! Nem említi a gyertyát, levegőszűrőt, hűtőfolyadékot, és a gumicserekor ajánlatos belső cserét. Az én szememben ez a hozzá nem értést, vagy gondatlanságot mutatja.



Lehetek őszinte? Nem!

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 01, 8:32 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
csuti71 írta:
Koriori írta:
csuti71 írta:

Idézem: "fékbetét, féktárcsa, olaj, olajszűrő, első(Metzeler Tourance EXP) és hátsó(Metzeler MEZ2) gumi, két első telószimering+olaj, kuplung olaj+gumigyűrűk. "
Na kérem, féktárcsát miért kell 35 ezernél cserélni? Az olajcsere 30 ezernél esedékes- kuplung olaj szintén 15 és 30 ezernél, bár én 7500-ként cserélem. A kuplung munkahengerbe való gumitömítés külön nem kapható! Nem említi a gyertyát, levegőszűrőt, hűtőfolyadékot, és a gumicserekor ajánlatos belső cserét. Az én szememben ez a hozzá nem értést, vagy gondatlanságot mutatja.


Lehet hogy ez egy más típusú LC8, mert a színét is tudja változtatni. :005
Hát igen!Én biztos nem vettem volna ezeket észre.

És ez?
http://www.expressz.hu/auto/motorkerekp ... -19768780/


Ezt meg kell közelebbről nézni. Ha az első villán gyári a WP matrica akkor nem lehet 2005-ös. A többi részlet stimmel. Az utólag felrakott 990-es tankvédő nem rossz dolog.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 01, 8:35 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
KTMSzepy írta:
Az az apróság nem tűnik fel senkinek, hogy az általa említett hátsó gumitípus 17"-os kerékre való? :) Hiába, itt látszik mit ér egy profi szeme......! Én ugye csak 1 féle gumit használok, de azt sokat.... Bár most válság van.......

Elég furcsa...

Koriori írta:
csuti71 írta:

Idézem: "fékbetét, féktárcsa, olaj, olajszűrő, első(Metzeler Tourance EXP) és hátsó(Metzeler MEZ2) gumi, két első telószimering+olaj, kuplung olaj+gumigyűrűk. "
Na kérem, féktárcsát miért kell 35 ezernél cserélni? Az olajcsere 30 ezernél esedékes- kuplung olaj szintén 15 és 30 ezernél, bár én 7500-ként cserélem. A kuplung munkahengerbe való gumitömítés külön nem kapható! Nem említi a gyertyát, levegőszűrőt, hűtőfolyadékot, és a gumicserekor ajánlatos belső cserét. Az én szememben ez a hozzá nem értést, vagy gondatlanságot mutatja.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 02, 22:26 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
A többi részlettel együtt "furcsa" az összbenyomás. Talán megtört, talán nagyon buhera a tulaj, esetleg több motorból lett összerakva - de ha magának rakta volna így össze, akkor is meglennének az eredeti alkatrészek.
Féktárcsát nekem 60e-nél sem kellett még cserélnem, pedig nem autópályán használtam. Ez erősíti a számomra gyanús származást cserélt kerekekkel + a buhera megoldásokat.


Koriori írta:
KTMSzepy írta:
Az az apróság nem tűnik fel senkinek, hogy az általa említett hátsó gumitípus 17"-os kerékre való? :) Hiába, itt látszik mit ér egy profi szeme......! Én ugye csak 1 féle gumit használok, de azt sokat.... Bár most válság van.......

Elég furcsa...



Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 02, 22:29 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Szerintem nem volt WP matrica egy évjáraton sem gyárilag.
Viszont 2012-es a vizsgaidőpontja. Ha elsőre itthon helyezték forgalomba, akkor az 2006-os (vagy 2004-es) forgalombahelyezést sejtet.
Első vizsga 4 éves, utána 2 évente kell vizsgáztatni.
Amúgy leírás és fotó alapján nem volt rajta semmi figyelemfelkeltő probléma.

Koriori írta:
Ezt meg kell közelebbről nézni. Ha az első villán gyári a WP matrica akkor nem lehet 2005-ös. A többi részlet stimmel. Az utólag felrakott 990-es tankvédő nem rossz dolog.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 04, 18:33 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Na kérem tisztelettel, tiszta elcényóc tapaszatalat. 73000 futott kilométer, megkapta gép a harmadik láncszettet. 17(gyári gumis)-45(supersprox)-ös áttétel, DID 525VM lánc. Lác belógás a villától köépsztenderen 6cm. Eddig 37 ezernél első kuplung munkahenger, 45 ezernél benzinpumpa csere és vízpumpa szimmering csere. Valahol 60 ezer körül kapott egy tunning kuplung munkahengert a másik üzemképesen elcsomagolva. Szóval ott tartottam, hogy ma lánccsere után gondoltam összekoptatom a rendszert. Reggel teletank, aztán csalingázás amerre a szél vitt. Hazaértem ismét teletank, km -t megnéz és 380,2 km-re tankoltam 20,23 litert. Ez 5,32-es fogyasztás. Ez azért jónak számít ugye? :yeah

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 04, 20:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Koriori írta:
Hazaértem ismét teletank, km -t megnéz és 380,2 km-re tankoltam 20,23 litert. Ez 5,32-es fogyasztás.


Asszem Szepy ennél a mondatnál fog agyvérzést kapni...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 04, 21:07 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
Koriori írta:
Na kérem tisztelettel, tiszta elcényóc tapaszatalat. 73000 futott kilométer, megkapta gép a harmadik láncszettet. 17(gyári gumis)-45(supersprox)-ös áttétel, DID 525VM lánc. Lác belógás a villától köépsztenderen 6cm. Eddig 37 ezernél első kuplung munkahenger, 45 ezernél benzinpumpa csere és vízpumpa szimmering csere. Valahol 60 ezer körül kapott egy tunning kuplung munkahengert a másik üzemképesen elcsomagolva. Szóval ott tartottam, hogy ma lánccsere után gondoltam összekoptatom a rendszert. Reggel teletank, aztán csalingázás amerre a szél vitt. Hazaértem ismét teletank, km -t megnéz és 380,2 km-re tankoltam 20,23 litert. Ez 5,32-es fogyasztás. Ez azért jónak számít ugye? :yeah


Tényleg ezt már kérdezni akartam,hogy milyen utazónál eszik a legkevesebbet a gép? Mert pl. a tigerem az 130-nál volt a leggazdaságosabb. :tempo:
(990-esek tapasztalatai előnyben)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 05, 17:08 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2009 jan. 13, 11:11
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: BP
Koriori írta:
Hazaértem ismét teletank, km -t megnéz és 380,2 km-re tankoltam 20,23 litert. Ez 5,32-es fogyasztás. Ez azért jónak számít ugye? :yeah


Te Kori, miért tolod, ha van benne motor is :m29 amugy meg grat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 05, 17:47 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Fuxa írta:
Te Kori, miért tolod, ha van benne motor is :m29 amugy meg grat.


:m24

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 05, 20:08 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Úgy látom a 950-es 17-45 áttétellel a 110-et kedveli.
rudo írta:
Koriori írta:
Na kérem tisztelettel, tiszta elcényóc tapaszatalat. 73000 futott kilométer, megkapta gép a harmadik láncszettet. 17(gyári gumis)-45(supersprox)-ös áttétel, DID 525VM lánc. Lác belógás a villától köépsztenderen 6cm. Eddig 37 ezernél első kuplung munkahenger, 45 ezernél benzinpumpa csere és vízpumpa szimmering csere. Valahol 60 ezer körül kapott egy tunning kuplung munkahengert a másik üzemképesen elcsomagolva. Szóval ott tartottam, hogy ma lánccsere után gondoltam összekoptatom a rendszert. Reggel teletank, aztán csalingázás amerre a szél vitt. Hazaértem ismét teletank, km -t megnéz és 380,2 km-re tankoltam 20,23 litert. Ez 5,32-es fogyasztás. Ez azért jónak számít ugye? :yeah


Tényleg ezt már kérdezni akartam,hogy milyen utazónál eszik a legkevesebbet a gép? Mert pl. a tigerem az 130-nál volt a leggazdaságosabb. :tempo:
(990-esek tapasztalatai előnyben)

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 05, 21:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ne aggódj, én ennél keményebb dolgoktól sem kaptam eddig agyvérzést, pedig már a főnököm is furcsállotta ezt.
Azért meghat, hogy aggódsz értem. :)

Pont hétfőn tankoltam. Hogyaszondja, bő 17 litert, 210km-re. Meg is volt a 8.3-as átlag.
Igaz ez full város volt és "stresszlevezetősen" - azaz füligvigyor és kipuhallgatás végig.

Ideges csak akkor leszek, amikor együtt haladva (Kori 2 személlyel + cuccokkal terhelve) eszik 15-20%-kal kevesebbet a 950.
Igaz olyankor is általában csak én ugratok a nagyobb gödrökben, meg "kissé" durvábban tolom a gázt is, de akkor is... :)


gencsydani írta:
Koriori írta:
Hazaértem ismét teletank, km -t megnéz és 380,2 km-re tankoltam 20,23 litert. Ez 5,32-es fogyasztás.


Asszem Szepy ennél a mondatnál fog agyvérzést kapni...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 05, 21:51 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nekem is evett Koriéhoz hasonló mennyiséget a 950, sőt több egymás utáni tankolást nézve 5l körül is. Pedig annyira lassúak nem voltunk vele.
Úgy tapasztaltam, hogy a 90-130 közötti, nem gáztépősen kigyorsítós utazót bírja a 950 leginkább, feltéve ha a fogyasztás a fő szempont.

Város (bp), szolídabb örömködés egyből megtolja min. másfél-két literrel az átlagot. Pálya meg akár +5 literrel is... :)

rudo írta:
Koriori írta:
Na kérem tisztelettel, tiszta elcényóc tapaszatalat. 73000 futott kilométer, megkapta gép a harmadik láncszettet. 17(gyári gumis)-45(supersprox)-ös áttétel, DID 525VM lánc. Lác belógás a villától köépsztenderen 6cm. Eddig 37 ezernél első kuplung munkahenger, 45 ezernél benzinpumpa csere és vízpumpa szimmering csere. Valahol 60 ezer körül kapott egy tunning kuplung munkahengert a másik üzemképesen elcsomagolva. Szóval ott tartottam, hogy ma lánccsere után gondoltam összekoptatom a rendszert. Reggel teletank, aztán csalingázás amerre a szél vitt. Hazaértem ismét teletank, km -t megnéz és 380,2 km-re tankoltam 20,23 litert. Ez 5,32-es fogyasztás. Ez azért jónak számít ugye? :yeah


Tényleg ezt már kérdezni akartam,hogy milyen utazónál eszik a legkevesebbet a gép? Mert pl. a tigerem az 130-nál volt a leggazdaságosabb. :tempo:
(990-esek tapasztalatai előnyben)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 05, 22:26 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
Nekem még csak egyszer sikerült 6,5-öt etetni vele,mindig 7-10-között eszeget,mondjuk kerülöm is az aszfaltozott utat rendesen,valahogy szédülök rajta.... :m28


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 05, 23:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
rudo írta:
Nekem még csak egyszer sikerült 6,5-öt etetni vele,mindig 7-10-között eszeget,mondjuk kerülöm is az aszfaltozott utat rendesen,valahogy szédülök rajta.... :m28


Javaslom az admin felé hogy a "regisztrált tag" titulusodat változtassa "homokivipera"-vá :grin:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 07, 8:48 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Sziasztok!
Sikerült eladnom a 660-ast és megvan az új kerítésnek való (Dani, figyelem!) végre újra az LC8-asok táborát erősítem (vagy gyengítem... :D ). Igaz, hogy egy Supermoto a régi-új kedvenc, de a 950SM topik eléggé behalt így gondoltam itt próbálkozok.
Pár dolog így hirtelen.
Scottoilert használtok páran ha jól tudom (Szepy?). Érdekelnének a tapasztalatok, megéri-e, mennyire koszolja a bringát ill. mennyire nyűgös a felszerelése/üzemeltetése.
Ha akad olyan LC8 SM tulaj aki használ extra szélvédőt, annak a tapasztalatai is érdekelnének.
Ezen kívül érdekel 950 SM-hez mindenféle extra (kipufogó, táskák, konzolok, bukógomba, plexi, stb.), ha valakinek van eladó.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 08, 22:11 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Petya írta:
Sziasztok!
Sikerült eladnom a 660-ast és megvan az új kerítésnek való (Dani, figyelem!) végre újra az LC8-asok táborát erősítem (vagy gyengítem... :D ). Igaz, hogy egy Supermoto a régi-új kedvenc, de a 950SM topik eléggé behalt így gondoltam itt próbálkozok.
Pár dolog így hirtelen.
Scottoilert használtok páran ha jól tudom (Szepy?). Érdekelnének a tapasztalatok, megéri-e, mennyire koszolja a bringát ill. mennyire nyűgös a felszerelése/üzemeltetése.
Ha akad olyan LC8 SM tulaj aki használ extra szélvédőt, annak a tapasztalatai is érdekelnének.
Ezen kívül érdekel 950 SM-hez mindenféle extra (kipufogó, táskák, konzolok, bukógomba, plexi, stb.), ha valakinek van eladó.

A kipufogón gondolkodjunk! Nekem van egy Sebring, de még nem tudom, hogy meg tudok-e békülni a hangával, mert zavar hogy hangosabb mint amit megszoktam. A Scotti nem rossz. Ma megjavítottam az enyémet, majd kiderül mennyire sikerült. Amúgy szerintem tök jó dolog, de az elektromos verzió szerintem jobb.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 10, 20:23 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Koriori írta:
Petya írta:
Sziasztok!
Sikerült eladnom a 660-ast és megvan az új kerítésnek való (Dani, figyelem!) végre újra az LC8-asok táborát erősítem (vagy gyengítem... :D ). Igaz, hogy egy Supermoto a régi-új kedvenc, de a 950SM topik eléggé behalt így gondoltam itt próbálkozok.
Pár dolog így hirtelen.
Scottoilert használtok páran ha jól tudom (Szepy?). Érdekelnének a tapasztalatok, megéri-e, mennyire koszolja a bringát ill. mennyire nyűgös a felszerelése/üzemeltetése.
Ha akad olyan LC8 SM tulaj aki használ extra szélvédőt, annak a tapasztalatai is érdekelnének.
Ezen kívül érdekel 950 SM-hez mindenféle extra (kipufogó, táskák, konzolok, bukógomba, plexi, stb.), ha valakinek van eladó.

A kipufogón gondolkodjunk! Nekem van egy Sebring, de még nem tudom, hogy meg tudok-e békülni a hangával, mert zavar hogy hangosabb mint amit megszoktam. A Scotti nem rossz. Ma megjavítottam az enyémet, majd kiderül mennyire sikerült. Amúgy szerintem tök jó dolog, de az elektromos verzió szerintem jobb.

Szia Kori!
Kösz a választ! A kipufogóban van már egy esélyesebb, ha ez nem jön be, akkor jelentkezem. Bár az Adv-re való dobok elvileg nem passzolnak a SM-ra. Legalábbis mindenhol külön cikkszámon adják. Mindegy, ha aktuális lesz majd nyomozunk!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 10, 21:01 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
Csuti:
ma beszéltem a szegedi 950 S-es csókával,egyeztettünk időpontot,ha minden igaz és nem esik akkor csütörtökön megnézem neked a vasat.Fénykép,videó meg minden.;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 11, 17:21 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Az jó lesz! Köszönöm, és várom a fejleményeket!

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 13, 20:46 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Valaki nem megy Ócsára szombat 12 után? Elhoznám a motorom, de a család elhagyott :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 13, 22:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
xerxesza írta:
Valaki nem megy Ócsára szombat 12 után? Elhoznám a motorom, de a család elhagyott :D


Menjek? :wink

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 14, 0:15 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesza írta:
Valaki nem megy Ócsára szombat 12 után? Elhoznám a motorom, de a család elhagyott :D


Elmenjek érted, kiscsávó?
Úgyis mennem kéne robogót kapni a kollégámhoz, legfeljebb elugrom érted gyálországba.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 14, 7:25 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
szabcsab írta:
xerxesza írta:
Valaki nem megy Ócsára szombat 12 után? Elhoznám a motorom, de a család elhagyott :D


Menjek? :wink


Jó közel lax :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 14, 7:25 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
xerxesza írta:
Valaki nem megy Ócsára szombat 12 után? Elhoznám a motorom, de a család elhagyott :D


Elmenjek érted, kiscsávó?
Úgyis mennem kéne robogót kapni a kollégámhoz, legfeljebb elugrom érted gyálországba.

Üdv,

pancel


Háááát, ha megtennéd. Majd felhívlak jól időpontilag....

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 14, 9:05 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2009 jan. 13, 11:11
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: BP
xerxesza írta:
Valaki nem megy Ócsára szombat 12 után? Elhoznám a motorom, de a család elhagyott :D

ha fel mersz ülni mögém, el tudlak dobni én is, csörögj meg ha aktuális...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 15, 15:21 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Na, kijutottam Ócsára - köszi Pancel - és jó lett a motorom - köszi Misi - és hazafelé szarrá áztam - köszi eső - és megdöglött a laptopom - köszi pointsec. Végülis, lehetett volna rosszabb is....

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 16, 7:33 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
xerxesza írta:
Na, kijutottam Ócsára - köszi Pancel - és jó lett a motorom - köszi Misi - és hazafelé szarrá áztam - köszi eső - és megdöglött a laptopom - köszi pointsec. Végülis, lehetett volna rosszabb is....

Mi baja volt a gépnek? Amúgy nézd a dolgok jó oldalát, ma még rosszabb lenne motorozni! Errefelé akkora a szél, hogy a kutyákat elő sem tudom csalni. Kicsit aggódok, hogy a diófát rá ne döntse a házra!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 16, 16:25 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Koriori írta:
xerxesza írta:
Na, kijutottam Ócsára - köszi Pancel - és jó lett a motorom - köszi Misi - és hazafelé szarrá áztam - köszi eső - és megdöglött a laptopom - köszi pointsec. Végülis, lehetett volna rosszabb is....

Mi baja volt a gépnek? Amúgy nézd a dolgok jó oldalát, ma még rosszabb lenne motorozni! Errefelé akkora a szél, hogy a kutyákat elő sem tudom csalni. Kicsit aggódok, hogy a diófát rá ne döntse a házra!


Csak karbiszinkron. Illetve, ha már úgyis ott volt, felrakattam velük a láncom.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 16, 18:39 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
xerxesza írta:
Koriori írta:
xerxesza írta:
Na, kijutottam Ócsára - köszi Pancel - és jó lett a motorom - köszi Misi - és hazafelé szarrá áztam - köszi eső - és megdöglött a laptopom - köszi pointsec. Végülis, lehetett volna rosszabb is....

Mi baja volt a gépnek? Amúgy nézd a dolgok jó oldalát, ma még rosszabb lenne motorozni! Errefelé akkora a szél, hogy a kutyákat elő sem tudom csalni. Kicsit aggódok, hogy a diófát rá ne döntse a házra!


Csak karbiszinkron. Illetve, ha már úgyis ott volt, felrakattam velük a láncom.

Aha! Akkor semmi komoly! Ez csak a sima karbantartás. Nekem is új lánc van a gépen. Még a hátsó gumi a jövő hónapban, meg egy nagy szerviz a nyári kirándulás előtt.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 18, 10:22 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Érdeklődnék, hogy valaki ismeri ezt a motort?
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/37 ... -adventure
Valamint kérdezném, hogy a Törökbálinti motort sikerült valakinek megnézni, de mivel hallom hogy milyen ítélet idő van otthon gondolom ez az oka hogy még nem. A szegedivel, is ez a helyzet.
Előre is köszi!

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 18, 21:06 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
csuti71 írta:
Érdeklődnék, hogy valaki ismeri ezt a motort?
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/37 ... -adventure
Valamint kérdezném, hogy a Törökbálinti motort sikerült valakinek megnézni, de mivel hallom hogy milyen ítélet idő van otthon gondolom ez az oka hogy még nem. A szegedivel, is ez a helyzet.
Előre is köszi!

Hát a Ricsi nem kispályás motoros az biztos......... bár attól nem mehet tönkre. Mikor akarsz motort venni?

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 19, 10:24 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Ki az a Ricsi?Ö csak a kapcsolattartó nem? június 30. után, ott körül érek haza! tehát ismered?

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 19, 18:10 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
csuti71 írta:
Ki az a Ricsi?Ö csak a kapcsolattartó nem? június 30. után, ott körül érek haza! tehát ismered?

Személyesen nem, de ha az ő motorja (neki is ilyen van vagy volt) akkor az sokat látott motor. Júni 30-ig van még idő nézegetni. Az ársáv akkor ennek megfelelő? Ha lesz valami szólok!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 19, 19:32 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Köszi! Igen körülbelül ennek megfelelő, ha irány ár! Mert ki tudja mi lakozik benne, és a kezdeti hév Szepy leírásai után kezdett realisztikusabbá válni, és kb itt állt meg!( ki tudja milyen költségeket von még maga után.)
Ezt azért mondom, mert az előzőekben belinkeltem drágább mocikat is.

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 20, 15:55 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
csuti71 írta:
Köszi! Igen körülbelül ennek megfelelő, ha irány ár! Mert ki tudja mi lakozik benne, és a kezdeti hév Szepy leírásai után kezdett realisztikusabbá válni, és kb itt állt meg!( ki tudja milyen költségeket von még maga után.)
Ezt azért mondom, mert az előzőekben belinkeltem drágább mocikat is.


Sikerült végre megnéznem neked azt a 950S-t.Külsőre olyan mint a képeken,motorikusan elég szépen muzsikál bár a 990-emhez képest zajosabb,viszont így jelen állapotában használhatatlan mert valami gebasz van a kormánycsapágy tájékán és össze vissza akad szorul a kormány.Így a próbautam kimerült egy kb 1km-es szakaszon,de itt is éreztem valami gyengeséget az első villa körül is.


Csatolmányok:
Magyarázat: 3
P5200003.JPG
P5200003.JPG [ 183.94 KiB | Megtekintve 37778 alkalommal. ]
Magyarázat: 2
P5200002.JPG
P5200002.JPG [ 194.73 KiB | Megtekintve 37778 alkalommal. ]
Magyarázat: 1
P5200001.JPG
P5200001.JPG [ 181.38 KiB | Megtekintve 37778 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 20, 15:59 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
S még:


Csatolmányok:
Magyarázat: 6
P5200006.JPG
P5200006.JPG [ 158.03 KiB | Megtekintve 37780 alkalommal. ]
Magyarázat: 5
P5200005.JPG
P5200005.JPG [ 158.65 KiB | Megtekintve 37780 alkalommal. ]
Magyarázat: 4
P5200004.JPG
P5200004.JPG [ 157.76 KiB | Megtekintve 37780 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 20, 16:00 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
És:


Csatolmányok:
Magyarázat: 9
P5200009.JPG
P5200009.JPG [ 205.49 KiB | Megtekintve 37787 alkalommal. ]
Magyarázat: 8
P5200008.JPG
P5200008.JPG [ 178.62 KiB | Megtekintve 37787 alkalommal. ]
Magyarázat: 7
P5200007.JPG
P5200007.JPG [ 192.62 KiB | Megtekintve 37787 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 20, 16:56 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Köszi!
Vélemény?

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 20, 17:45 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
csuti71 írta:
Köszi!
Vélemény?

A képek alapján megnézhető. A többit nyilván csak azután.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 20, 20:00 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
vajon mi lehet a gondja a villának? talán azért is adja el, mert sokba kerül a javítás! azért így rizikós, nem?
Meg nézném, de én nem értek hozzá sajna, meg júni 30 még messze van,meg még az sem garancia hogy otthon leszek addigra.

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 22, 15:10 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Koriori írta:
csuti71 írta:

Idézem: "fékbetét, féktárcsa, olaj, olajszűrő, első(Metzeler Tourance EXP) és hátsó(Metzeler MEZ2) gumi, két első telószimering+olaj, kuplung olaj+gumigyűrűk. "
Na kérem, féktárcsát miért kell 35 ezernél cserélni? Az olajcsere 30 ezernél esedékes- kuplung olaj szintén 15 és 30 ezernél, bár én 7500-ként cserélem. A kuplung munkahengerbe való gumitömítés külön nem kapható! Nem említi a gyertyát, levegőszűrőt, hűtőfolyadékot, és a gumicserekor ajánlatos belső cserét. Az én szememben ez a hozzá nem értést, vagy gondatlanságot mutatja.


Felhívtam, és megkérdeztem!
Szóval a tulaj szerint elcsúszott, és ami a csúszás után cserélve volt illetve azok az alkatrészek melyek a megbontásnál hozzáférhetőek lettek, azokat cserélte.
18-as az a 17-es, csak elírás! Azért Metzeler, mert inkább túra mint terep. Nincs rajta Műszaki, de lesz, ha kell! És az árban benne foglaltatik KTM tanktáska, valamilyen zselés alacsonyabb ülés, lánc meg lánckerék,kipufogó,még mondott valamiket!Viszont így nem alkuképes, hanem fix ár.
Jahh bal oldali tank csúszás után repedt, de meg van hegesztve!

Mit gondoltok?

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 22, 20:10 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
csuti71 írta:
Koriori írta:
csuti71 írta:

Idézem: "fékbetét, féktárcsa, olaj, olajszűrő, első(Metzeler Tourance EXP) és hátsó(Metzeler MEZ2) gumi, két első telószimering+olaj, kuplung olaj+gumigyűrűk. "
Na kérem, féktárcsát miért kell 35 ezernél cserélni? Az olajcsere 30 ezernél esedékes- kuplung olaj szintén 15 és 30 ezernél, bár én 7500-ként cserélem. A kuplung munkahengerbe való gumitömítés külön nem kapható! Nem említi a gyertyát, levegőszűrőt, hűtőfolyadékot, és a gumicserekor ajánlatos belső cserét. Az én szememben ez a hozzá nem értést, vagy gondatlanságot mutatja.


Felhívtam, és megkérdeztem!

Azt,hogy nekem pont kellene egy zselés túraülés,úgyhogy az ár máris csak 1.389900. :D
Szóval a tulaj szerint elcsúszott, és ami a csúszás után cserélve volt illetve azok az alkatrészek melyek a megbontásnál hozzáférhetőek lettek, azokat cserélte.
18-as az a 17-es, csak elírás! Azért Metzeler, mert inkább túra mint terep. Nincs rajta Műszaki, de lesz, ha kell! És az árban benne foglaltatik KTM tanktáska, valamilyen zselés alacsonyabb ülés, lánc meg lánckerék,kipufogó,még mondott valamiket!Viszont így nem alkuképes, hanem fix ár.
Jahh bal oldali tank csúszás után repedt, de meg van hegesztve!

Mit gondoltok?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 06, 13:01 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Hát Uraim, basszuskulcs van. Eltört a hátsó rugóm. Jöttem haza Pécsről, át a Duna hídon, be Dunaegyházára, és itt aszondta, hogy poing. Mondom biztos felvert egy kavicsot. Aztán hazajöttem, kiraktam az oldaltámaszt, de olyan nyomin állt. Nézem mivan, mintha a segge lejjebb lenne. Hátpersze:

http://xerxeszsince1976.shutterfly.com/pictures/8

Tehát kéne nekem új rugó hátra. (Pancel, figyelsz????? :hit ) A gyári 174EUR, ami kibírható, de ha van olcsóbban, az jó.

http://www.ktm-versand.de/product_info. ... -15-0.html

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 06, 14:57 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesza írta:
Pancel, figyelsz????? :hit


Figyelek! :grin:

1). F*szé nem az 51-esen mész?
2). Csináld ki a jelszóvédelmet a galériádból mert nem látni amit meg akartál mutatni.
3). Ha nincs bontottban okos megoldás, akkor tessék szépen beszélni Kamival, ő a Farkas Rugó Kft.-vel csináltat neked, olyat, hogy két hétig égnek áll a... hajad is tőle! :wink: Ők is ott gyártatnak rugót.
4). Igen, tudnak csinálni központi rugót, 0.2mm-től 20mm átmérőig csinálnak húzó és nyomórugót, olyan rugóerőre beedzve, amilyenre neked kell.
5). Mondom, hogy csinálnak!

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 06, 15:34 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
xerxesza írta:
Pancel, figyelsz????? :hit


Figyelek! :grin:

1). F*szé nem az 51-esen mész?
2). Csináld ki a jelszóvédelmet a galériádból mert nem látni amit meg akartál mutatni.
3). Ha nincs bontottban okos megoldás, akkor tessék szépen beszélni Kamival, ő a Farkas Rugó Kft.-vel csináltat neked, olyat, hogy két hétig égnek áll a... hajad is tőle! :wink: Ők is ott gyártatnak rugót.
4). Igen, tudnak csinálni központi rugót, 0.2mm-től 20mm átmérőig csinálnak húzó és nyomórugót, olyan rugóerőre beedzve, amilyenre neked kell.
5). Mondom, hogy csinálnak!

Üdv,

pancel


1.) Mer' mindig igyekszem kis utakat találni, mert az sokkal érdekesebb, ésviszont siettem haza, tehát nem volt időm újakat felfedezni :m30
2.) Kicsinyátam!
3.) Hajam nem kéne, hogy égnek álljon, elég ha jó lesz. Akkor úgy olcsóbb???? :D
4.) Nalátod.
5.) Tucc te, ha akarsz :wow:

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 06, 22:29 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Hát ez gáz. Pláne, hogy "S" motorod van. Abba nem jó a sima rugó. Ha pont olyant akarsz csináltatni, kellene a gyári rajz. Nem a legyártás a gond, hanem a méretezés. Márpedig azt nem valószínű, hogy közzé teszik. Láttál már rugó rajzot? Mert ugyi a gyártó szaki ennek alapján fogja megreszelni az újat.

xerxesza írta:
Hát Uraim, basszuskulcs van. Eltört a hátsó rugóm. Jöttem haza Pécsről, át a Duna hídon, be Dunaegyházára, és itt aszondta, hogy poing. Mondom biztos felvert egy kavicsot. Aztán hazajöttem, kiraktam az oldaltámaszt, de olyan nyomin állt. Nézem mivan, mintha a segge lejjebb lenne. Hátpersze:

http://xerxeszsince1976.shutterfly.com/pictures/8

Tehát kéne nekem új rugó hátra. (Pancel, figyelsz????? :hit ) A gyári 174EUR, ami kibírható, de ha van olcsóbban, az jó.

http://www.ktm-versand.de/product_info. ... -15-0.html

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 22  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség