KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 05, 6:27

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 38  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 20, 22:00 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
GencsiDani árul ilyet.

A másik verzió a kívülről a bütykökbe hajtott hatlapfejű, önmetsző lemezcsavar. Guminak ilyen van.


Csatolmányok:
Csvaros gumi.jpg
Csvaros gumi.jpg [ 76.3 KiB | Megtekintve 32667 alkalommal. ]

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 09, 13:52 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
Hello Urak!!!

Kellene egy kis felvilágosítás... Mikuni BST 40
Kérdésem lenne, hogy honnan tudom, h mekkora fúvóka van a karbimban??:) Ha szétszedem van valami felirat rajta vagy meg kell mérni tolómérővel vagy azt egyáltalán meg lehet valahogy mérni?(nem nagyon értek hozzá)
Elgondolkoztam ezen az átfúvókázás dolgon, de a szerelőm szerint már nagyobb fúvóka van benne mivel ő úgy gondolja,h az előző tulaja vett bele nagyobbakat, h jobban menjen de aztán nem történt semmi és úgy hagyta(erre abból következtetett sokat kap a motor!Ez igaz lehet mivel szívató nélkül is könnyen indult általában, meg füstölget is de a blokk teljesen fel van újítva már!)
A motoron most már egy Egrus dob van plusz azt a kis kockát is kivágatom abból az "z" csőből, a gumipipát már kiszedtem az ülés alól most h kivettem az aksit télire! Olvastam a vákumcuccos ledugózását de azzal sem vagyok tisztában h az melyik pontosan:)!
Plusz kérdésem lenne, hogy ilyenkor kell e még valamit cserélni a karbiban ami el tud kopni vagy mittomén mert nem hiszen h erre valaki odafigyelt volna már az eddigi élete során plusz már van benne óra szerint 30ezer ami sztem inkább már 50 vagy 60 :S!Én viszont szeretném karban tartani amennyire csak lehet, ha már a blokkom szinte teljesen új...!!
De most, hogy így visszaolvasom fingom sincsen az egészről szal nincsen valaki buda környékén aki fogyókúrás áron foglalkozna ilyennel :D:D!!??

Előre is köszi

Üdv

Zsolt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 17, 21:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Mágusék (KTM Kecskemét) most bontottak széjjel egy FC450-et, úgyhogy akinek FCR41 kell az most hívja őket...csaxóltam :!:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 24, 23:08 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 márc. 21, 12:52
Hozzászólások: 4
Sziasztok!

Elkezdtem a télen szokásos átnézést az mocimon ( '03-as 640 lc4 supermoto) és mivel lefutott táv alapján időszerű lenne szelephézagot is ellenőriznék. Viszont itt a bibi.
Banális a kérdés, de létezik, hogy ki kell szedni a motort a vázból, mert nem tudom elképzelni, hogyan férhetek hozzájuk.
Ez meg az olaj mellett hűtővíz cserét is eredményez? Ami mondjuk szintén előírás, de ki szokta cserélgetni, igaz ez a legkevesebb ebben az esetben.

Tud valaki segíteni egy válasszal?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 25, 0:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
peetjoo írta:
Banális a kérdés, de létezik, hogy ki kell szedni a motort a vázból, mert nem tudom elképzelni, hogyan férhetek hozzájuk.


Valamit rosszul csinálsz...nem mondom hogy egyszerű hozzáférni a szelepekhez, de azért átlagos emberi kézügyességgel kivitelezhető, szerintem.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 25, 10:05 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 márc. 21, 12:52
Hozzászólások: 4
gencsydani írta:
peetjoo írta:
Banális a kérdés, de létezik, hogy ki kell szedni a motort a vázból, mert nem tudom elképzelni, hogyan férhetek hozzájuk.


Valamit rosszul csinálsz...nem mondom hogy egyszerű hozzáférni a szelepekhez, de azért átlagos emberi kézügyességgel kivitelezhető, szerintem.



Nyomatékulcsnak nem igen látok helyet, hogy beférne. De majd megnézem még egyszer. Még nem szedtem le a fedelet sem.

Köszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 25, 17:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
peetjoo írta:
Nyomatékulcsnak nem igen látok helyet, hogy beférne.


Hát ha olyanban gondolkodsz, amivel a gumis meghúzza a kerekeket, na az biztos nem fér be :wink
Létezik pici 1/4"-os nyomatékkulcs, ami biztosan odafér, de szerintem ezt kevesen használják, meghúzzák érzéssel, és gyííí!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 29, 21:29 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2009 feb. 24, 13:23
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok! 2004-es 640 lc4 sm-hez keresek első fékbetétet, lehetőleg vmi jófélét...
Ha vki megmondja, hogy a brembo melyik típusa a gyári, megköszönöm!

_________________
'04 lc4 640 sm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 29, 22:31 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
o.norbert írta:
Sziasztok! 2004-es 640 lc4 sm-hez keresek első fékbetétet, lehetőleg vmi jófélét...
Ha vki megmondja, hogy a brembo melyik típusa a gyári, megköszönöm!


Hali!

A gyári fékbetét:

Cikkszám:60013030000
Megnev.:BRAKE PAD SET FR.TT2172HHA '0

A jó fékbetét:

Tök mindegy a márkája, jó puha ferrodol legyen rajta.
Az nem nyikorog, nem eszi meg a tárcsát, és nem tükrösödik fel ha sokat használod (pl. szerpentinezésnél nem fogy el a féked).
Az tény, hogy gyorsan kopik, de olcsóbb mintha kemény betéttel megetetnéd a tárcsát és féked is csak ímmel-ámmal lenne.
Tehát ha javasolhatok, a szinterbetétet messziről kerüld el.

Az én fékbetétem:

Én csináltatom a fékbetétet, tehát a kopott betétre rakatok új Ferrodolt kiskunlacházán.
Gyakorlati tapasztalat, hogy az MTZ traktor kuplungtárcsájának ferrodolja az az arany középút, ami marha jól is fog és nehezen tükrösödik fel.
Egy szett ára ezer pénz körül van, plusz-minusz egy százas (attól függ, hogy az öregnek milyen napja van).

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 29, 23:48 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Gyakorlati tapasztalat, hogy az MTZ traktor kuplungtárcsájának ferrodolja az az arany középút, ami marha jól is fog és nehezen tükrösödik fel.
Egy szett ára ezer pénz körül van, plusz-minusz egy százas (attól függ, hogy az öregnek milyen napja van).


Ezt megerősíthetem, én is teljesen meg vagyok elégedve a ragasztott fékbetéttel, tök jól fog! :wow:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 30, 8:34 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
gencsydani írta:
pancel írta:
Gyakorlati tapasztalat, hogy az MTZ traktor kuplungtárcsájának ferrodolja az az arany középút, ami marha jól is fog és nehezen tükrösödik fel.
Egy szett ára ezer pénz körül van, plusz-minusz egy százas (attól függ, hogy az öregnek milyen napja van).


Ezt megerősíthetem, én is teljesen meg vagyok elégedve a ragasztott fékbetéttel, tök jól fog! :wow:


Én egyszer csináltattam,egy egész napot bírt ki! :fuck


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 30, 9:22 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Jimmy írta:
gencsydani írta:
pancel írta:
Gyakorlati tapasztalat, hogy az MTZ traktor kuplungtárcsájának ferrodolja az az arany középút, ami marha jól is fog és nehezen tükrösödik fel.
Egy szett ára ezer pénz körül van, plusz-minusz egy százas (attól függ, hogy az öregnek milyen napja van).


Ezt megerősíthetem, én is teljesen meg vagyok elégedve a ragasztott fékbetéttel, tök jól fog! :wow:


Én egyszer csináltattam,egy egész napot bírt ki! :fuck


Gyanítom, hogy tróger munka áldozata lehettél, nekem több, mint öt év alatt egyre sem volt panaszom (ellenben az érdeklődés és a pozitív visszajelzés töretlen).

Ha leesik a betét a vaslapról az négy ok miatt lehet:

1.) Nem pucolta fel a mester rendesen a vaslapot ragasztás előtt.
2.) Nem volt meg a 48 óra száradási idő összepréselt állapotban.
3.) Nem rakta be sütőbe a leragasztott betétet.
4.) Valami fagyhibás/lejárt szavatosságú ragasztóval ragasztotta meg.

Mifelénk a kamionok betéteit is ragasztják (sokkal költséghatékonyabb mint a Bremse-től újat venni), de még ott sem hallottam róla, hogy valamelyik is lerúgta volna a betétet magáról, pedig ott negyven tonna feletti tömeget kell megfékezni.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 30, 9:47 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
pancel írta:
Gyanítom, hogy tróger munka áldozata lehettél, nekem több, mint öt év alatt egyre sem volt panaszom (ellenben az érdeklődés és a pozitív visszajelzés töretlen).

Ha leesik a betét a vaslapról az négy ok miatt lehet:

1.) Nem pucolta fel a mester rendesen a vaslapot ragasztás előtt.
2.) Nem volt meg a 48 óra száradási idő összepréselt állapotban.
3.) Nem rakta be sütőbe a leragasztott betétet.
4.) Valami fagyhibás/lejárt szavatosságú ragasztóval ragasztotta meg.

Mifelénk a kamionok betéteit is ragasztják (sokkal költséghatékonyabb mint a Bremse-től újat venni), de még ott sem hallottam róla, hogy valamelyik is lerúgta volna a betétet magáról, pedig ott negyven tonna feletti tömeget kell megfékezni.

Üdv,

pancel



Biztos igazad van,de én nem kísérleteztem vele többet! Bár most hogy 16ezer a gyári első fékbetét,megfontolandó! :Think


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 30, 10:46 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2009 feb. 24, 13:23
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Budapest
Köszi Pancel ùr, már csak az öreg nevére és címére lenne
szükségem. Jelenleg Newfren betétet használok, ajánlották, elképesztően sz@r.

_________________
'04 lc4 640 sm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 30, 11:23 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2009 feb. 24, 13:23
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Budapest
Láncszettet is szeretnék cserélni, milyet vegyek és hol?

_________________
'04 lc4 640 sm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 30, 11:27 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
o.norbert írta:
Köszi Pancel ùr, már csak az öreg nevére és címére lenne
szükségem. Jelenleg Newfren betétet használok, ajánlották, elképesztően sz@r.


KIS SERVO Alkatrész Gyártó és Forgalmazó Kft.
2340 Kiskunlacháza, Bocskai u. 26.
Tel.: +36 30 950 22 56
Fax: +36 24 43 13 70
Térkép

Láncszett ügyben Bouvard tud okosat, érdemes rádobni egy privát üzenetet!

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 30, 15:58 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
o.norbert írta:
Láncszettet is szeretnék cserélni, milyet vegyek és hol?


http://www.gorgoslanc.hu/lancok/motorind.htm
520OR-t már használjuk és nagyon jól bírja.
Gyártanak hátsó fogaskereket is akár egyedi terv vagy minta alapján.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 30, 19:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
sevjo írta:
o.norbert írta:
Láncszettet is szeretnék cserélni, milyet vegyek és hol?


http://www.gorgoslanc.hu/lancok/motorind.htm
520OR-t már használjuk és nagyon jól bírja.
Gyártanak hátsó fogaskereket is akár egyedi terv vagy minta alapján.


ja igen, azt elfelejtettem megírni ,hogy a hátsó fogaskerék 3ezer megvan a rajzuk csak mondani kell hogy ktm és hány fogas kell .

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 30, 20:05 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2009 feb. 24, 13:23
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Budapest
Köszi mindent, a láncon még gondolkozom, valami tutit akarok. Kaptam ajánlatot, did 520 atv 19-ért... maid még nyomozok, hogy melyik a legerősebb.

_________________
'04 lc4 640 sm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 31, 7:49 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
o.norbert írta:
Köszi mindent, a láncon még gondolkozom, valami tutit akarok. Kaptam ajánlatot, did 520 atv 19-ért... maid még nyomozok, hogy melyik a legerősebb.

túl sokat sztem nem érdemes gondolkozni, ha nekem az sxc ami lényegesen robbanékonyabb erősebb motor mint a tiéd ,nem szakította nem nyújtotta, hidd el a sima lc4 soha se fogja :no :D persze te tudod..

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 31, 8:49 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
o.norbert írta:
Köszi mindent, a láncon még gondolkozom, valami tutit akarok. Kaptam ajánlatot, did 520 atv 19-ért... maid még nyomozok, hogy melyik a legerősebb.


Itt a fórumon Gumisi-nek volt eladó szettje.
DID baszotterős.
Kérdezd meg meg van-e még neki...

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 07, 22:48 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 feb. 05, 23:26
Hozzászólások: 3
Sziasztok,

Ahogy olvasom itt mindenkinek elég sok tapasztalata van a műszaki dolgokhoz, nem úgy mint nekem... :grin:
Motorvásárlás (használt) elött vagyok (ez lenne az első nagymotorom, elötte csak robogó volt) és sajnos nem igen tudom, hogy mik is azok a fontos dolgok amiket mindenképp meg kell nézni, le kell ellenőrizni a vásárlás elött.
Tudnátok mondani egy-pár ilyesmi dolgot amit feltétlenül csekkoljak majd le, mielött a papírokat aláírjuk?

Első körben ezeket nézegettem:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_690_sm_prestige-3968223
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_690_lc4_prestige-4189861
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_690_supermoto-4130304

Valamelyikőtöknek nem ismerős esetleg valamelyik moci vagy a gazdája?

Minden segítséget nagyon köszönök.

Üdv,
Sese


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 07, 23:10 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
sEsE123 írta:
Sziasztok,

Ahogy olvasom itt mindenkinek elég sok tapasztalata van a műszaki dolgokhoz, nem úgy mint nekem... :grin:
Motorvásárlás (használt) elött vagyok (ez lenne az első nagymotorom, elötte csak robogó volt) és sajnos nem igen tudom, hogy mik is azok a fontos dolgok amiket mindenképp meg kell nézni, le kell ellenőrizni a vásárlás elött.
Tudnátok mondani egy-pár ilyesmi dolgot amit feltétlenül csekkoljak majd le, mielött a papírokat aláírjuk?

Első körben ezeket nézegettem:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_690_sm_prestige-3968223
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_690_lc4_prestige-4189861
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_690_supermoto-4130304

Valamelyikőtöknek nem ismerős esetleg valamelyik moci vagy a gazdája?

Minden segítséget nagyon köszönök.

Üdv,
Sese


Én a másodikat ismerem, Ócsán a Norbiéknál van, meglehetősen egyben lévőnek tűnt a csikó.
Viszont van náluk egy LC8-as szupertyúk, lehet, hogy érdemes lenne azt is körbenézned, az szerintem jobb vétel lenne.

Az első szerintem Bogláron van a Full-Gasnal, a harmadik meg a Zsemberiéknél Törökbálinton.
Szóval mindhárom KTM szakkereskedéses.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 07, 23:59 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
sEsE123 írta:



Én inkább lebeszélnélek ezekről, egyrészt valami hihetetlenül rondák (bár ez nyilván ízlés kérdése: akinek nincs olyanja, annak biztos tetszik ez a rettenet :D ), másrészt ezek az első évjáratból származnak, amik messze nem voltak mentesek a gyermekbetegségektől (többek között az egyik - mostanában errefelé ugyan meglehetősen ritkán előforduló - klubtársnak is akadtak elég komoly gondjai a géppel, szerencsére még garanciaidőn belül), harmadrészt szerintem egy ilyen motor nem annyira kezdőnek való, ahhoz azért elég agresszív és - főleg ezen kezdeti modelleknél - az injektor miatt elég "furcsa" a gázreakciójuk...ha mindenáron KTM-ben akarsz gondolkodni (bár szerintem egy DRZ SM minden tekintetben jobb választás volna), akkor már inkább egy 1-2 évvel idősebb 640 SM-t keress, azok - a páncélét kivéve, mert az egy hisztispicsa :shit: - már elég megbízhatóra kiérlelt technikát képviselnek, nem ennyire vadállat módon működnek és még jobban is néznek ki (cserébe mondjuk rezegnek) :yeah

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08, 1:02 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2009 feb. 24, 13:23
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
sEsE123 írta:



Én inkább lebeszélnélek ezekről, egyrészt valami hihetetlenül rondák (bár ez nyilván ízlés kérdése: akinek nincs olyanja, annak biztos tetszik ez a rettenet :D ), másrészt ezek az első évjáratból származnak, amik messze nem voltak mentesek a gyermekbetegségektől (többek között az egyik - mostanában errefelé ugyan meglehetősen ritkán előforduló - klubtársnak is akadtak elég komoly gondjai a géppel, szerencsére még garanciaidőn belül), harmadrészt szerintem egy ilyen motor nem annyira kezdőnek való, ahhoz azért elég agresszív és - főleg ezen kezdeti modelleknél - az injektor miatt elég "furcsa" a gázreakciójuk...ha mindenáron KTM-ben akarsz gondolkodni (bár szerintem egy DRZ SM minden tekintetben jobb választás volna), akkor már inkább egy 1-2 évvel idősebb 640 SM-t keress, azok - a páncélét kivéve, mert az egy hisztispicsa :shit: - már elég megbízhatóra kiérlelt technikát képviselnek, nem ennyire vadállat módon működnek és még jobban is néznek ki (cserébe mondjuk rezegnek) :yeah




Jó gondolat...

_________________
'04 lc4 640 sm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08, 21:40 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
gencsydani írta:
sEsE123 írta:



Én inkább lebeszélnélek ezekről, egyrészt valami hihetetlenül rondák (bár ez nyilván ízlés kérdése: akinek nincs olyanja, annak biztos tetszik ez a rettenet :D ), másrészt ezek az első évjáratból származnak, amik messze nem voltak mentesek a gyermekbetegségektől (többek között az egyik - mostanában errefelé ugyan meglehetősen ritkán előforduló - klubtársnak is akadtak elég komoly gondjai a géppel, szerencsére még garanciaidőn belül), harmadrészt szerintem egy ilyen motor nem annyira kezdőnek való, ahhoz azért elég agresszív és - főleg ezen kezdeti modelleknél - az injektor miatt elég "furcsa" a gázreakciójuk...ha

mindenáron KTM-ben akarsz gondolkodni (bár szerintem egy DRZ SM minden tekintetben jobb választás volna), akkor már inkább egy 1-2 évvel idősebb 640 SM-t keress, azok - a páncélét kivéve, mert az egy hisztispicsa :shit: - már elég megbízhatóra kiérlelt technikát képviselnek, nem ennyire vadállat módon működnek és még jobban is néznek ki (cserébe mondjuk rezegnek) :yeah


Ne félj tőlük, jó motorok! Csak Daninak nem tetszenek. DRZ-t meg felejtsd el!

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08, 21:42 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
pancel írta:
sEsE123 írta:
Sziasztok,

Ahogy olvasom itt mindenkinek elég sok tapasztalata van a műszaki dolgokhoz, nem úgy mint nekem... :grin:
Motorvásárlás (használt) elött vagyok (ez lenne az első nagymotorom, elötte csak robogó volt) és sajnos nem igen tudom, hogy mik is azok a fontos dolgok amiket mindenképp meg kell nézni, le kell ellenőrizni a vásárlás elött.
Tudnátok mondani egy-pár ilyesmi dolgot amit feltétlenül csekkoljak majd le, mielött a papírokat aláírjuk?

Első körben ezeket nézegettem:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_690_sm_prestige-3968223
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_690_lc4_prestige-4189861
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_690_supermoto-4130304

Valamelyikőtöknek nem ismerős esetleg valamelyik moci vagy a gazdája?

Minden segítséget nagyon köszönök.

Üdv,
Sese


Én a másodikat ismerem, Ócsán a Norbiéknál van, meglehetősen egyben lévőnek tűnt a csikó.
Viszont van náluk egy LC8-as szupertyúk, lehet, hogy érdemes lenne azt is körbenézned, az szerintem jobb vétel lenne.

Az első szerintem Bogláron van a Full-Gasnal, a harmadik meg a Zsemberiéknél Törökbálinton.
Szóval mindhárom KTM szakkereskedéses.

Üdv,

pancel


Szupertyúkot kezdőmotornak? :O :star :no

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08, 21:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
sevjo írta:
Ne félj tőlük, jó motorok! Csak Daninak nem tetszenek. DRZ-t meg felejtsd el!


DRZ-vel ugyan mi a baj?!? Pláne egy robogó után olyan lesz mint az űrrakéta - és ha fél év után rájön hogy mégsem jön be neki a supermoto stílus (vagy ne adj'Isten a motorozás úgy cuzammen) akkor nem egy másfél millás motorra kell a jelenlegi gazdasági helyzetben vevőt keresnie, hanem egy feleannyiba kerülőre - ami erősen nem mindegy :!:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08, 22:08 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
gencsydani írta:
sevjo írta:
Ne félj tőlük, jó motorok! Csak Daninak nem tetszenek. DRZ-t meg felejtsd el!


DRZ-vel ugyan mi a baj?!? Pláne egy robogó után olyan lesz mint az űrrakéta - és ha fél év után rájön hogy mégsem jön be neki a supermoto stílus (vagy ne adj'Isten a motorozás úgy cuzammen) akkor nem egy másfél millás motorra kell a jelenlegi gazdasági helyzetben vevőt keresnie, hanem egy feleannyiba kerülőre - ami erősen nem mindegy :!:


A DRZ-vel semmi baj, csak nem KTM. Szerintem többen keresnek KTM-et mint DRZ-t, annak ellenére, hogy nem egy árkategóriába tartoznak.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08, 22:10 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 feb. 05, 23:26
Hozzászólások: 3
gencsydani írta:
sEsE123 írta:



Én inkább lebeszélnélek ezekről, egyrészt valami hihetetlenül rondák (bár ez nyilván ízlés kérdése: akinek nincs olyanja, annak biztos tetszik ez a rettenet :D ), másrészt ezek az első évjáratból származnak, amik messze nem voltak mentesek a gyermekbetegségektől (többek között az egyik - mostanában errefelé ugyan meglehetősen ritkán előforduló - klubtársnak is akadtak elég komoly gondjai a géppel, szerencsére még garanciaidőn belül), harmadrészt szerintem egy ilyen motor nem annyira kezdőnek való, ahhoz azért elég agresszív és - főleg ezen kezdeti modelleknél - az injektor miatt elég "furcsa" a gázreakciójuk...ha mindenáron KTM-ben akarsz gondolkodni (bár szerintem egy DRZ SM minden tekintetben jobb választás volna), akkor már inkább egy 1-2 évvel idősebb 640 SM-t keress, azok - a páncélét kivéve, mert az egy hisztispicsa :shit: - már elég megbízhatóra kiérlelt technikát képviselnek, nem ennyire vadállat módon működnek és még jobban is néznek ki (cserébe mondjuk rezegnek) :yeah



Köszi szépen mindenkinek a válaszát.
Őszintén megvallva egy picit elszomorodtam amikor olvastam, hogy mit is képes produkálni a hőn áhított gépecske...

Tényleg ennyire megbízhatatlan lenne az első széria?
Az nem lehetséges, hogy az említett fórumtárs "csak" kifogott egy gyári hibásat?
(ezt látszik alátámasztani ahogy írtad is, hogy gariban meg is csinálták neki)

Ne értsd félre, nem azt mondom, hogy nem hiszek Neked, csak azok után, hogy egy csomó tesztet elolvastam és mindenhol csak jókat írtak róla (peresze ott csak rövid távú tapasztalatról beszélhetünk)
és ez amit írtál mondhatni letaglózott.

Megnéztem az említett (Suzuki) DMZ SM-et, de mindenhol csak 400cc-et találtam és nem volt minden vélemény pozitív (pl: hosszú távon kényelmetlen).
Meg az igazat megvalla szerintem az gyenge lenne alám a 1xx kilómmal (05<xx<12). :grin:
Nekem leginkább ingázni/melóba járni kellene a gép, ami napi 50km-et (2x25) jelent. Meg persze majd menni vele túrázgatni a jóidőben, de szigorúan csak aszfalton.

Jogos, hogy ez nem egy kezdőnek való motor, de érzek magamban annyi önerőt (31 évesen), hogy nem fogok vele észnélkül száguldozni és belemenni veszélyes helyzetekbe.

Mindezek fényében én még mindig szemezek a Törökbálinti (http://www.ktmhun.hu) Prestige-zsel, mert mint ahogy írják vállalnak rá garanciát.
Hacsak nem kergett el engem tűzzel-vassal emiatt innen. :-)

Tényleg, a fórumtárs motorjában lehet tudni, hogy mikor jöttek elő az említett hibák? Újorában vagy már bőven a bejáratás után?

Ja és majdnem elfelejtettem, nekem tetszik a kis csőrike formája! :yeah :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08, 22:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
sevjo írta:
Szerintem többen keresnek KTM-et mint DRZ-t, annak ellenére, hogy nem egy árkategóriába tartoznak.


Nyilván ezért nem tudom lassan már DRZ-ár alatt sem eladni a KTM-emet... :Think

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08, 22:20 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
sEsE123 írta:
gencsydani írta:
sEsE123 írta:



Én inkább lebeszélnélek ezekről, egyrészt valami hihetetlenül rondák (bár ez nyilván ízlés kérdése: akinek nincs olyanja, annak biztos tetszik ez a rettenet :D ), másrészt ezek az első évjáratból származnak, amik messze nem voltak mentesek a gyermekbetegségektől (többek között az egyik - mostanában errefelé ugyan meglehetősen ritkán előforduló - klubtársnak is akadtak elég komoly gondjai a géppel, szerencsére még garanciaidőn belül), harmadrészt szerintem egy ilyen motor nem annyira kezdőnek való, ahhoz azért elég agresszív és - főleg ezen kezdeti modelleknél - az injektor miatt elég "furcsa" a gázreakciójuk...ha mindenáron KTM-ben akarsz gondolkodni (bár szerintem egy DRZ SM minden tekintetben jobb választás volna), akkor már inkább egy 1-2 évvel idősebb 640 SM-t keress, azok - a páncélét kivéve, mert az egy hisztispicsa :shit: - már elég megbízhatóra kiérlelt technikát képviselnek, nem ennyire vadállat módon működnek és még jobban is néznek ki (cserébe mondjuk rezegnek) :yeah



Köszi szépen mindenkinek a válaszát.
Őszintén megvallva egy picit elszomorodtam amikor olvastam, hogy mit is képes produkálni a hőn áhított gépecske...

Tényleg ennyire megbízhatatlan lenne az első széria?
Az nem lehetséges, hogy az említett fórumtárs "csak" kifogott egy gyári hibásat?
(ezt látszik alátámasztani ahogy írtad is, hogy gariban meg is csinálták neki)

Ne értsd félre, nem azt mondom, hogy nem hiszek Neked, csak azok után, hogy egy csomó tesztet elolvastam és mindenhol csak jókat írtak róla (peresze ott csak rövid távú tapasztalatról beszélhetünk)
és ez amit írtál mondhatni letaglózott.

Megnéztem az említett (Suzuki) DMZ SM-et, de mindenhol csak 400cc-et találtam és nem volt minden vélemény pozitív (pl: hosszú távon kényelmetlen).
Meg az igazat megvalla szerintem az gyenge lenne alám a 1xx kilómmal (05<xx<12). :grin:
Nekem leginkább ingázni/melóba járni kellene a gép, ami napi 50km-et (2x25) jelent. Meg persze majd menni vele túrázgatni a jóidőben, de szigorúan csak aszfalton.

Jogos, hogy ez nem egy kezdőnek való motor, de érzek magamban annyi önerőt (31 évesen), hogy nem fogok vele észnélkül száguldozni és belemenni veszélyes helyzetekbe.

Mindezek fényében én még mindig szemezek a Törökbálinti (http://www.ktmhun.hu) Prestige-zsel, mert mint ahogy írják vállalnak rá garanciát.
Hacsak nem kergett el engem tűzzel-vassal emiatt innen. :-)

Tényleg, a fórumtárs motorjában lehet tudni, hogy mikor jöttek elő az említett hibák? Újorában vagy már bőven a bejáratás után?

Ja és majdnem elfelejtettem, nekem tetszik a kis csőrike formája! :yeah :D



Ne Danira hanem a szívedre halgass!

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08, 22:22 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
gencsydani írta:
sevjo írta:
Szerintem többen keresnek KTM-et mint DRZ-t, annak ellenére, hogy nem egy árkategóriába tartoznak.


Nyilván ezért nem tudom lassan már DRZ-ár alatt sem eladni a KTM-emet... :Think


Az enyémet elvitték. :m30 :D

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08, 22:24 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Tudom, hogy Feri most jól agyonver, de supermotoban én a DRZ-től sikítva elmenekülnék, mert az egy csúzligumi, semmiképp nem komoly supermoto.
A 690 tényleg agresszív, de szerintem szerethető (bár tény, hogy a formájával én sem vagyok kibékülve).
Ha fejemhez nyomnák a pisztolyt, hogy uccu neki, válasszak egy vasat, én egy 690 SMC-t választanék, az tényleg jóval kiforrottabb, ráadásul pofás mint a kölökgólya. :D

Garit szerintem mindhárom kereskedés ad, ettől nem kell tartanod!

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08, 22:33 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
sEsE123 írta:
Köszi szépen mindenkinek a válaszát.
Őszintén megvallva egy picit elszomorodtam amikor olvastam, hogy mit is képes produkálni a hőn áhított gépecske...
...
Ja és majdnem elfelejtettem, nekem tetszik a kis csőrike formája! :yeah :D



Tudtommal az első szériákból jónéhány példánnyal akadtak ilyen jellegű problémák, a következő évre változtattak is pár dolgot a blokkon.

És bár gariidőn belül valóban megcsinálták ingyen, de mivel az általad nézegetettek már rég nem garanciálisak, így közel sem lehetsz biztos benne hogy ha netán nálad is jelentkezik valami gond, annak a javítását nem kell majd kifizetned (bár tegyük hozzá, hogy szerencsére a KTM elég vevőbarát hozzáállást szokott tanúsítani ilyen esetekben :yeah ).

A DRZ ebben az esetben valóban kérdéses hogy bírná-e a gyűrődést, viszont ha nem az az alkat vagy, akit könnyebb átugrani mint megkerülni (bocs :D ), akkor a 690 sem biztos hogy a Te motorod lesz, mivel az még a DRZ-nél is kisebb (már ami az üléspozíciót illeti), már nekem is olyan "majom a köszörűkövön" érzésem volt rajta, pedig "csak" 180 cm vagyok...a régebbi LC4-ek vagy a 690 SMC-k ebből a szempontból sokkal jobbak.

Nekem úgy rémlik hogy már jóval a bejáratás után adta meg magát a gép (de ha "G74" nickjére rákeresel, szerintem megtalálod a hozzászólásai között a pontos adatot).

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08, 22:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Tudom, hogy Feri most jól agyonver, de supermotoban én a DRZ-től sikítva elmenekülnék, mert az egy csúzligumi, semmiképp nem komoly supermoto.


De baszki, Te egy Hayabusa-ról ültél át SM-ra, persze hogy gyengének tűnt a DRZ :pokeas:
A dömsödi gokartpályán úgy motorozták körbe borsatyáék a DRZ-kkel (is) a traktoromat, hogy majdnem leszálltam a motorról, mert aszittem állok...ennyire "nem komoly supermoto"... :clever:
Faaker See-be mondjuk nem biztos hogy elindultam volna vele, ez tény, mivel országútra az én közlekedési stílusomhoz valóban kicsit lassú - de továbbra is fenntartom, hogy egy robogó után első "nagymotornak" nem nagyon találni ésszerűbbet.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08, 23:02 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
pancel írta:
Tudom, hogy Feri most jól agyonver, de supermotoban én a DRZ-től sikítva elmenekülnék, mert az egy csúzligumi, semmiképp nem komoly supermoto.
A 690 tényleg agresszív, de szerintem szerethető (bár tény, hogy a formájával én sem vagyok kibékülve).
Ha fejemhez nyomnák a pisztolyt, hogy uccu neki, válasszak egy vasat, én egy 690 SMC-t választanék, az tényleg jóval kiforrottabb, ráadásul pofás mint a kölökgólya. :D


Üdv,

pancel



Hát igen: :box :star :lol:

A DRZ gumidefekten kívül más hibát nem ismer. De mivel KTM Klub tag vagyok, inkább narancsra festem mint lecseréljem... és a felírat az oldalán a következő lesz: PANCEL 690 SMC :yeah

Ha kezdő motoros vagy számolj azzal is, hogy minél erősebbet-vadabbat veszel, annál előbb dobhatod fel a bakancsot. :stupid

Másfél évvel ezelőtt eladtam a 640 LC4-et mert túl vad volt nekem terepen. A DRZ-ben is a gyengébbet, a 40 lovast kerestem és jól döntöttem. Most kezdtem el az 50 lovasban gondolkozni.

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08, 23:50 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Toll a füledbe Neked is meg Neked is! :pokeas:

Szerencsétlen srác már az első mondatában írta, hogy motort akar venni (nem füstölőt vagy szúnyogriasztót), Ti meg mindenféle nyamvadékot akartok rásózni! :D

A 690-es kézikönyvében sehol nincs leírva, hogy csak kiakasztott gázzal lehet közlekedni, másrészt meg azért rakták rá az üzemmódváltót, hogy ha sok neki, akkor visszább csavarja és szotyi-ropi-csoki, mehet motorozni. :m28

Sese, ne hallgass egyikre sem, az egyik nem tud motorozni, a másik meg be van rúgva, ha kiadsz egy marék pénzt, azért vegyél normális vasat!
...majd belenősz, arra meg vigyázol, hogy el ne ess, mert akkor meg beteg leszel! :wow:

Amelyik meg nem viselkedik, azt megveretjük Zozival vagy Szakival (nagy a szám mert engem megvédenek úgyis). :yeah

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 09, 0:06 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 feb. 05, 23:26
Hozzászólások: 3
Köszi Pancel, ez az a bátorítás amire szükségem volt... :grin: :grin:

gencsydani, egyáltalán nem vettem magamra, 176cm vagyok és "nem vagyok dagi, csak erős csontozatú." (c) by Cartman :grin:
Úgyhogy talán nem leszek majom a köszörűkövön... :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 09, 19:43 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
sEsE123 írta:
Köszi Pancel, ez az a bátorítás amire szükségem volt... :grin: :grin:

gencsydani, egyáltalán nem vettem magamra, 176cm vagyok és "nem vagyok dagi, csak erős csontozatú." (c) by Cartman :grin:
Úgyhogy talán nem leszek majom a köszörűkövön... :-)


..., ha DRZ-t választasz.
Az erős csontozat miatt, lehet 50 lovas. :D

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 09, 19:49 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
ÍziRájder írta:
..., ha DRZ-t választasz.
Az erős csontozat miatt, lehet 50 lovas. :D


"Te meg hülye vagy!" (c) by Xerx. :m30


Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 09, 20:06 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
pancel írta:
ÍziRájder írta:
..., ha DRZ-t választasz.
Az erős csontozat miatt, lehet 50 lovas. :D


"Te meg hülye vagy!" (c) by Xerx. :m30


Üdv,

pancel


Egyszer beviszlek az erdőbe!!! :photo

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 10, 0:58 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 jan. 17, 23:03
Hozzászólások: 22
Csak annyit mondanék,hogy nem kell ide 690-es elég az 570-es Husaberg FS :god :m28 !Leugrani a közértbe tejért vagy túrázgatni ideális nem túl erős,nem túl könnyű,nem túl jó futómű,nagyon kemény kuplung,lassú gázreakció de azért elvonszolja magát egy kezdő alatt!Ja és kb.5 évig nem kell hozzányúlni!!!! :wow: :yeah


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 10, 6:23 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
mizsoltink írta:
Csak annyit mondanék,hogy nem kell ide 690-es elég az 570-es Husaberg FS :god :m28 !Leugrani a közértbe tejért vagy túrázgatni ideális nem túl erős,nem túl könnyű,nem túl jó futómű,nagyon kemény kuplung,lassú gázreakció de azért elvonszolja magát egy kezdő alatt!Ja és kb.5 évig nem kell hozzányúlni!!!! :wow: :yeah


Jééééé, Te még élsz, Testvérem? :yeah :yeah
Menjünk mulatni!

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 10, 14:19 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Sziasztok!
Egy gondolat a témához. A 690-es blokknak volt egy hibás alkatrésszel szerelt első szériája (hajtórúd), ami mostanra már nagy valószínűséggel minden érintett motornál előjött. De nagyon egyszerűen kiderül, hiszen számítógépes rendszeren az összes szervízinfo megvan. És egy KTM kereskedő biztosan garanciát vállal arra, hogy ha ez beszarik, akkor cseréli grátisz.
Maga a 690-es blokk egy hihetetlenül finom (1hengereshez képest) blokk és nagyon megbízható. Csak nem jött jól neki a Kiska-féle SM-Pelikán külső és a gazdasági válság. Amúgy tuti választás, nyugodtan vedd meg!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 10, 22:38 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
mizsoltink írta:
Csak annyit mondanék,hogy nem kell ide 690-es elég az 570-es Husaberg FS :god :m28 !Leugrani a közértbe tejért vagy túrázgatni ideális nem túl erős,nem túl könnyű,nem túl jó futómű,nagyon kemény kuplung,lassú gázreakció de azért elvonszolja magát egy kezdő alatt!Ja és kb.5 évig nem kell hozzányúlni!!!! :wow: :yeah



ZSOLTI!!! :m28 ZSOLTI!!! :m28 ZSOLTI!!! :m28

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 23, 14:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Kérdeznék Gd -től , Petyától ... vagy akinek volt ilyen vasa . 2002 625 sc gyárilag csak enduro futóművel jött ki? vagy lehetett supermoto variációban is kapni ? :Think

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 23, 16:05 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
bouvard írta:
Kérdeznék Gd -től , Petyától ... vagy akinek volt ilyen vasa . 2002 625 sc gyárilag csak enduro futóművel jött ki? vagy lehetett supermoto variációban is kapni ? :Think


Lehetett :!:
Petyáé és Stunt-é is olyan volt.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 23, 17:03 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
bouvard írta:
Kérdeznék Gd -től , Petyától ... vagy akinek volt ilyen vasa . 2002 625 sc gyárilag csak enduro futóművel jött ki? vagy lehetett supermoto variációban is kapni ? :Think


Lehetett :!:
Petyáé és Stunt-é is olyan volt.

ez akkor konkrétan annyit jelent hogy full más futómű van a két variáció alatt? vagy csak fékben kerékben apróságokban van különbség??

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 23, 20:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
bouvard írta:
ez akkor konkrétan annyit jelent hogy full más futómű van a két variáció alatt? vagy csak fékben kerékben apróságokban van különbség??


Nem tudom mennyiben más a futómű, az tuti hogy az első rugóút rövidebb 20 mm-rel.
Fék tudtommal ugyanaz, csak a tárcsa nagyobb a SM-n.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 38  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség