KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 18:16

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 22  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 26, 12:14 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
csuti71 írta:
faki írta:
Nekem mindkét motoron (LC4 640 Adv) volt a lámpaidom alatt (gondolom, pont ilyen célra tartogatott) csatlakozószerűség, amire egyszerűen rá lehetett kötni. Nézz szét, hátha neked is van! Először én is a gyújtással együtt működőre szavaztam, de a GPS miatt (hogy ne kérdezgessen és kapcsoljon ki minden leállásnál), nekem az állandó jött be, utána ilyen lett.

ja köszi a csatlakozók megvannak, csak tudni szerettem volna, hogy kinek melyik variáció jött be!

Kicsit későn ébredek..... Annyit tennék még hozzá, hogy az a két szabad csatlakozó a fejidomban, gyárilag védett 5A-a biztosítékkal! A gyújtás alatt működőt én a markolat fűtéshez használom, az állandót meg ugye egy szivargyújtó csatlakozóhoz. A téli hónapokban a szivargyújtó csatiról vissza tudom tölteni az akkut. Eddig még nem kellett kiszerelnem, és még a gyári van benne............ ezt azért most lekopogom.........

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 27, 11:04 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Koriori írta:
csuti71 írta:
faki írta:
Nekem mindkét motoron (LC4 640 Adv) volt a lámpaidom alatt (gondolom, pont ilyen célra tartogatott) csatlakozószerűség, amire egyszerűen rá lehetett kötni. Nézz szét, hátha neked is van! Először én is a gyújtással együtt működőre szavaztam, de a GPS miatt (hogy ne kérdezgessen és kapcsoljon ki minden leállásnál), nekem az állandó jött be, utána ilyen lett.

ja köszi a csatlakozók megvannak, csak tudni szerettem volna, hogy kinek melyik variáció jött be!

Kicsit későn ébredek..... Annyit tennék még hozzá, hogy az a két szabad csatlakozó a fejidomban, gyárilag védett 5A-a biztosítékkal! A gyújtás alatt működőt én a markolat fűtéshez használom, az állandót meg ugye egy szivargyújtó csatlakozóhoz. A téli hónapokban a szivargyújtó csatiról vissza tudom tölteni az akkut. Eddig még nem kellett kiszerelnem, és még a gyári van benne............ ezt azért most lekopogom.........


A sárga-pirosra kötöttem, és onnan állandóan megy! mivel volt lengőbiztosíték, így azt nem vettem le, gondolom, az nem gáz!
Viszont még nem szereltem össze, csak bekötöttem a kábeleket, és ha megtalálom a végleges helyét, amin még vacillálok, mert nincs eszközöm, hogy kivágjam a műszerfalat, meg nem is nagyon szeretném, majd akkor fogom összekötni!
a szgyújtó leírásában láttam, egy olyan lehetőséget, amivel a kormánycsavarok alá tudom felrakni, mert adtak mindenfélét, a gyújtóhoz, hogy tudjam vízhatlanítani.

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 28, 23:58 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
Áron! Vagy valaki!
950 adventure kormányfelfogatásról robbantott rajzra lenne szükségem.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 29, 18:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
sevjo írta:
Áron! Vagy valaki!
950 adventure kormányfelfogatásról robbantott rajzra lenne szükségem.

http://www.ktm-parts.com/pdf/KTM2004/2004_950.pdf
:yeah

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 29, 18:21 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
bouvard írta:
sevjo írta:
Áron! Vagy valaki!
950 adventure kormányfelfogatásról robbantott rajzra lenne szükségem.

http://www.ktm-parts.com/pdf/KTM2004/2004_950.pdf
:yeah


:god

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 29, 19:51 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Na, látom már kaptál, majd adok linket a manualokhoz, amik nekem vannak.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 29, 20:53 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
xerxesza írta:
Na, látom már kaptál, majd adok linket a manualokhoz, amik nekem vannak.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk


http://db.tt/eduSj2X

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 30, 0:02 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
xerxesza írta:
xerxesza írta:
Na, látom már kaptál, majd adok linket a manualokhoz, amik nekem vannak.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk


http://db.tt/eduSj2X


:god :god :god :god :god
Lehet, hogy lesz még egy-két hülye kérdésem!

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 30, 9:32 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
sevjo írta:
:god :god :god :god :god
Lehet, hogy lesz még egy-két hülye kérdésem!


Az lehet, azokra tudunk válaszolni. Amikor majd már okosakat kezdesz kérdezni, na ott bajban leszünk :lol:

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 14, 10:47 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
Erről a Laminarlip-es megoldásról van tapasztalat :?:
Szépnek nem szép, de legalább csúnya :!: :wink:


Csatolmányok:
ktm950web.jpg
ktm950web.jpg [ 19.6 KiB | Megtekintve 32458 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 14, 13:08 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Gyurci írta:
Erről a Laminarlip-es megoldásról van tapasztalat :?:
Szépnek nem szép, de legalább csúnya :!: :wink:


Randa. Ez a tapasztalat :)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 14, 20:31 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Gyurci írta:
Erről a Laminarlip-es megoldásról van tapasztalat :?:
Szépnek nem szép, de legalább csúnya :!: :wink:

Még nem volt kapcsolatom felhasználóval, de megpróbálhatnád :m29
Az advrideren biztosan vannak vélemények, majd Áron jól utána néz, és informál minket!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 15, 22:39 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Gyurci, angol megy?

Idézet:
I don't think that the Laminar Lip was designed to be used with the taller touring screen. With it mounted I'm still looking over the top of it. I get no vibration that I've noticed. The location that I've mounted mine is so the the top edge is aprox. 2 inches higher than the top of the regular screen. I believe the added width and shape are what smooth the airflow more so than the height. Yes ,I agree its not pretty.


Idézet:
Am I the only one to have tried the Laminar Lip? It was cheap and extremely easy to put on the shield. It kinda looks like ass but it plain works exactly as it says it does. I ride shield open all the time now, even at freezing temps. Because of the smoother airflow I'm constantly catching myself going 80mph or more. (hmmm traffic's kinda slow today, ooops its me, im doin 85)


Magyarul: Állati jó és pont annyira randa is. :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 15, 23:10 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
xerxesza írta:
Gyurci, angol megy?

Persze, simán :!:
Idézet:
Nem hiszem, hogy a lamináris Ajak célja az volt, hogy kell használni a magasabb természetjárás képernyőn. Ezzel szerelt én még mindig keresem fölött is. Még sincs rezgés, hogy én vettem észre. A helyszín, hogy én már szerelt az enyém is, így a felső él: kb. 2 inches magasabb, mint a tetején a szokásos képernyőt. Úgy vélem, a hozzáadott szélessége és alakja az, ami zökkenőmentes a légáram még inkább, mint a magasság. Igen, egyetértek, hogy nem szép


Idézet:
Én vagyok az egyetlen, aki kipróbálta a Lamináris Ajak? Ez volt olcsó és rendkívül könnyen fel a pajzsot. Úgy néz ki, kicsit szamár, de sima működik, pontosan úgy, ahogy azt mondja, hogy nem. Megyek pajzs nyitott az időt most, még a fagyasztás temps. Mivel a simább légáram vagyok folyamatosan magam gyönyörködtető lesz 80mph vagy több. (hmmm közlekedésnek kicsit lassú ma, a Hoppá nekem, im csinálsz 85)

Azé' ezeken a fordításokon besz@rtam :!: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 15, 23:14 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Gyurci írta:
Azé' ezeken a fordításokon besz@rtam :!: :lol:


Ha fejből is ennyire megy, akkor szóljál legközelebb :stupid :lol:

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 06, 19:59 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Röviden: a drága magasítások/toldások helyett inkább vágj le a gyári tetejéből. Én 188cm vagyok, 13cm-t vágtam le és pont ideális lett a magassága a 950-en. A sisakot tiszta szél éri, nincs turbulencia, vibráció, terepen nincs légszomj ülve sem, jól látsz, stb. Persze ehhez olyan sityak kell, ami csendes menetszélben és könnyű tartani. Schuberth C2 ilyen, jól tervezett dög.
Ha sokat "túrázol" 160+-szal autópályán, akkor azért a magasabb kényelmesebb, de alatta nekem jobban bejött az alacsonyabb.
Ez kb. mellkas tetejére/nyakra terelte a szelet, így a sisakot semmi turbulencia nem érte, de azért nem árt, ha van benned egy kis anyag, tudod magadat tartani és nem ropiskodsz jajj elfáradtam, meg jajj hülyeSzepy felkiáltásokkal. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 15, 23:09 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
Zselés üléssel van valakinek tapasztalata?

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 16, 0:02 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
sevjo írta:
Zselés üléssel van valakinek tapasztalata?


Szerintem mindenkinek :lolflag:
Túrázásra kényelmesebb, főleg az utasnak!
Én jobban kedvelem a spártaibb ülést, terepen könnyebben mozog rajta a lovas, mert keskenyebb és nem tapadós rajta a huzat!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 16, 13:24 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
szabcsab írta:
sevjo írta:
Zselés üléssel van valakinek tapasztalata?


Szerintem mindenkinek :lolflag:
Túrázásra kényelmesebb, főleg az utasnak!
Én jobban kedvelem a spártaibb ülést, terepen könnyebben mozog rajta a lovas, mert keskenyebb és nem tapadós rajta a huzat!


Valami olcsó beszerzési forrás?

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 16, 17:10 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ja. Ha nem a sima, hanem a formázott nyereg az, akkor egyes hölgyutasok roppantmód ragaszkodnak a motorhoz... :)

Amúgy nekem nem jött be, de tény, hogy hosszú távra, utassal inkább a "Döglött Fókát" (© by Cé) rakom fel, mert ha az ülés formája nem is feltétlenül lényeges számukra, de a tapadósabb huzatanyag az utasoknak jobban fekszik.

Hétvégén is megkaptam, hogy lehetne hátul is egy kormány, kapaszkodni... Csak attól tartok, hogy idővel a gázkar, vagy a fék is elvárás lenne a kormányon... :D

sevjo írta:
Zselés üléssel van valakinek tapasztalata?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 16, 17:16 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
sevjo írta:
szabcsab írta:
sevjo írta:
Zselés üléssel van valakinek tapasztalata?


Szerintem mindenkinek :lolflag:
Túrázásra kényelmesebb, főleg az utasnak!
Én jobban kedvelem a spártaibb ülést, terepen könnyebben mozog rajta a lovas, mert keskenyebb és nem tapadós rajta a huzat!


Valami olcsó beszerzési forrás?


Zselésre eBay!
Viszont van egy eladó egyenes-enduro ülésem LC8 Adventure-höz!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 16, 18:09 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
És az az egyenes-enduro ülés mire is jó?

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 16, 21:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
sevjo írta:
És az az egyenes-enduro ülés mire is jó?

Akkor most milyen is van neked?
Csatolmány:
Sima.JPG
Sima.JPG [ 42.44 KiB | Megtekintve 32423 alkalommal. ]
Csatolmány:
Zselés.jpg
Zselés.jpg [ 8.94 KiB | Megtekintve 32423 alkalommal. ]

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 16, 22:18 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
szabcsab írta:
sevjo írta:
És az az egyenes-enduro ülés mire is jó?

Akkor most milyen is van neked?
Csatolmány:
Sima.JPG
Csatolmány:
Zselés.jpg


Sima.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 16, 22:33 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
sevjo írta:
És az az egyenes-enduro ülés mire is jó?

szabcsab írta:
Akkor most milyen is van neked?

sevjo írta:
Sima.

A sima az az egyenes-enduro ülés, az első szériákat csak ezzel szállították!
Aztán valamely modelfrissítésnél került elő a zselés ülés, ettől kezdve a simát csak az "S" verzió kapta!
Terepen könnyebben tudsz mozogni rajta, csúszósabb a borítása, keskenyebb, kényelmesebb az állva motorozáshoz,
de az utas erősebb fékezés alkalmával feltol téged a tankra, az én esetemben a feleségem utálja, ellenben a zseléssel!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 16, 23:08 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
Na akkor nekem is van egy eladó sima-enduro ülésem, vagy elcserélném egy kényelmesebbre. Én a nagyvasat csak túrázni használom.
Lenne még egy kérésem. A nívó pálca hossza és a min-max jelölés hossza kellene mert nekem a pálca helyén egy hőmérő van.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 17, 16:24 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Urak!

Kéne nekem 2 db első féktárcsa. Akinek van, mondjon árat.

aron

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 24, 18:46 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Sziasztok
Metabond C adalék olajhoz LC8 950 -hez kinek van tapasztalata vagy véleménye :Think

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 24, 18:53 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Röviden:
Semmilyen motorba semmilyen olyan folyadék, amit eleve nem szántak bele.



daytona73 írta:
Sziasztok
Metabond C adalék olajhoz LC8 950 -hez kinek van tapasztalata vagy véleménye :Think


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 24, 20:33 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Én LC4 be tenni szoktam és volt olyan motorom amiben 41000km volt és hibátlanul üzemelt

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 24, 20:59 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
daytona73 írta:
Én LC4 be tenni szoktam és volt olyan motorom amiben 41000km volt és hibátlanul üzemelt



de hogy nem az olaj vagy a benzin adalék volt ennek az oka az biztos.. :no :grin:

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 24, 21:13 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Mért szerinted nem csökkenti a surlódást pl LC4 fötengely

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 24, 21:30 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
daytona73 írta:
Mért szerinted nem csökkenti a surlódást pl LC4 fötengely


Ha valóban csökkenti a súrlódást akkor a komolyabb olajgyártók bele is rakják az olajukba.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 27, 13:57 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Lehet, hogy tesznek is bele de kérdés menyit és ha több van benne lehet hogy jobb :Think

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 27, 14:02 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Srácok LC8 adventure-ba ki milyen fékbetétet használ utcára és nem ABS-es változat mit ajánlotok előre il hátra?

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 05, 7:27 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
daytona73 írta:
Srácok LC8 adventure-ba ki milyen fékbetétet használ utcára és nem ABS-es változat mit ajánlotok előre il hátra?

Én a gyárira esküszöm. Próbáltam Brembo-t. Nekem nem jött be.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 05, 7:28 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
daytona73 írta:
Sziasztok
Metabond C adalék olajhoz LC8 950 -hez kinek van tapasztalata vagy véleménye :Think

LC8-ba elég ha jó olajat teszel. Persze ettől még kísérletezhetsz. A próbáról mesélj!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 05, 18:19 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Talán nem helyes az összes bénázásomat megosztani itt a nagyközönséggel, de egyrészt nevethettek rajtam - velem (?) - másrészt okulhattok belőle, így ha legközelebb bármiben a segítségemet kérnétek, akkor könnyen lebeszélhetlek róla - lásd Sevjo esete a szimeringgel.

Szóval a motor levizsgázott. Ez jó. Viszont a hátsó fék szarakodott. Ez nem jó. Gondoltam, ma kicserélem a betéteket, mert úgyis van. Előkaptam a tartalék betéteket, és kivonultam a motorhoz. A féknyeregben lévő tüskéből kihúztam a kis pöcköket - akármi is a nevük - majd kezdtem volna továbblépni, amikor észrevettem, hogy a féktárcsa csavarjainak a feje le van csiszolva. Namondom, akkor nagyobb a gond, szedjük ki a kereket. A kerékcsavar kicsavarva azonban nem az anya csavarodott, hanem az egész tengely tekeredett ki a bal oldali 'támasztóból'. Namondom, ennek fele sem tréfa. Kicsavartam, majd kihúztam a tengelyt a 'rossz' irányba. A feltárt helyzet kissé megriasztott:
http://goo.gl/uFs7z
http://goo.gl/qSmSu
http://goo.gl/KAVOe
http://goo.gl/ee2ks
Ilyenkor elgondolkodom, hogy talán maradnom kéne a saját munkámnál, nem pedig ilyen motorbuzerálással foglalatoskodni. De mi okozhatta a hibát? Gyorsan kinyitottam a szakirodalmat, és egyből kiderült. A 7-es számú alkatrész nem lett visszaszerelve (http://awesomescreenshot.com/082auuua2).
Mi ebből a tanulság? Figyelni kell. Sokkal jobban.
Most megpróbálom megkeresni a kis közdarabot. Aztán meglátjuk, hogy mekkora a valódi kár.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 05, 18:47 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesza írta:
Talán nem helyes az összes bénázásomat megosztani itt a nagyközönséggel, de egyrészt nevethettek rajtam - velem (?) - másrészt okulhattok belőle, így ha legközelebb bármiben a segítségemet kérnétek, akkor könnyen lebeszélhetlek róla - lásd Sevjo esete a szimeringgel.

Szóval a motor levizsgázott. Ez jó. Viszont a hátsó fék szarakodott. Ez nem jó. Gondoltam, ma kicserélem a betéteket, mert úgyis van. Előkaptam a tartalék betéteket, és kivonultam a motorhoz. A féknyeregben lévő tüskéből kihúztam a kis pöcköket - akármi is a nevük - majd kezdtem volna továbblépni, amikor észrevettem, hogy a féktárcsa csavarjainak a feje le van csiszolva. Namondom, akkor nagyobb a gond, szedjük ki a kereket. A kerékcsavar kicsavarva azonban nem az anya csavarodott, hanem az egész tengely tekeredett ki a bal oldali 'támasztóból'. Namondom, ennek fele sem tréfa. Kicsavartam, majd kihúztam a tengelyt a 'rossz' irányba. A feltárt helyzet kissé megriasztott:
http://goo.gl/uFs7z
http://goo.gl/qSmSu
http://goo.gl/KAVOe
http://goo.gl/ee2ks
Ilyenkor elgondolkodom, hogy talán maradnom kéne a saját munkámnál, nem pedig ilyen motorbuzerálással foglalatoskodni. De mi okozhatta a hibát? Gyorsan kinyitottam a szakirodalmat, és egyből kiderült. A 7-es számú alkatrész nem lett visszaszerelve (http://awesomescreenshot.com/082auuua2).
Mi ebből a tanulság? Figyelni kell. Sokkal jobban.
Most megpróbálom megkeresni a kis közdarabot. Aztán meglátjuk, hogy mekkora a valódi kár.


Nagy gáz nincs, Kami ügyes, kifurkálja a tárcsa csavarjaid (otthon nem célszerű nekiállni mert gyanús, hogy 10.9-es, de még valószínűbb, hogy 12.7-es keménységi fokú csavarokról van szó.

Szerintem távtartót is tud neked gyártani a sajátja után, így csak egy porvédőt kell venned erre az oldalra meg célszerű kis flexel-fátyolkoronggal kicsit felpolírozni a tárcsát, hogy ne zabálja meg három fékezés alatt az új betétet.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 05, 18:52 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
Nagy gáz nincs, Kami ügyes, kifurkálja a tárcsa csavarjaid (otthon nem célszerű nekiállni mert gyanús, hogy 10.9-es, de még valószínűbb, hogy 12.7-es keménységi fokú csavarokról van szó.

Nem biztos, hogy ki kell fúrni. Szerintem az még működik, mint csavar, de nem 100%.
pancel írta:
Szerintem távtartót is tud neked gyártani a sajátja után, így csak egy porvédőt kell venned erre az oldalra meg célszerű kis flexel-fátyolkoronggal kicsit felpolírozni a tárcsát, hogy ne zabálja meg három fékezés alatt az új betétet.

A porvédő megvan, csak kissé megkopott.... :)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 05, 19:19 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesza írta:
pancel írta:
Nagy gáz nincs, Kami ügyes, kifurkálja a tárcsa csavarjaid (otthon nem célszerű nekiállni mert gyanús, hogy 10.9-es, de még valószínűbb, hogy 12.7-es keménységi fokú csavarokról van szó.

Nem biztos, hogy ki kell fúrni. Szerintem az még működik, mint csavar, de nem 100%.
pancel írta:
Szerintem távtartót is tud neked gyártani a sajátja után, így csak egy porvédőt kell venned erre az oldalra meg célszerű kis flexel-fátyolkoronggal kicsit felpolírozni a tárcsát, hogy ne zabálja meg három fékezés alatt az új betétet.

A porvédő megvan, csak kissé megkopott.... :)


Az tuti, hogy működik a csavar, csak ott kell kifúratni ahol van rapidacél fúró, mert ha egyszer muszáj lesz cserélni és csak Teszkós készlet lesz kéznél, akkor bajság lesz. :wow:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 05, 20:29 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Nem hallottad a zakatolását, ez jól elkopott. Lehet, hogy kis laposvágóval ki lehet kocogtatni a csavart

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 05, 21:10 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 jan. 03, 23:39
Hozzászólások: 102
xerxesza írta:
Talán nem helyes az összes bénázásomat megosztani itt a nagyközönséggel, de egyrészt nevethettek rajtam - velem (?) - másrészt okulhattok belőle, így ha legközelebb bármiben a segítségemet kérnétek, akkor könnyen lebeszélhetlek róla - lásd Sevjo esete a szimeringgel.

Szóval a motor levizsgázott. Ez jó. Viszont a hátsó fék szarakodott. Ez nem jó. Gondoltam, ma kicserélem a betéteket, mert úgyis van. Előkaptam a tartalék betéteket, és kivonultam a motorhoz. A féknyeregben lévő tüskéből kihúztam a kis pöcköket - akármi is a nevük - majd kezdtem volna továbblépni, amikor észrevettem, hogy a féktárcsa csavarjainak a feje le van csiszolva. Namondom, akkor nagyobb a gond, szedjük ki a kereket. A kerékcsavar kicsavarva azonban nem az anya csavarodott, hanem az egész tengely tekeredett ki a bal oldali 'támasztóból'. Namondom, ennek fele sem tréfa. Kicsavartam, majd kihúztam a tengelyt a 'rossz' irányba. A feltárt helyzet kissé megriasztott:
http://goo.gl/uFs7z
http://goo.gl/qSmSu
http://goo.gl/KAVOe
http://goo.gl/ee2ks
Ilyenkor elgondolkodom, hogy talán maradnom kéne a saját munkámnál, nem pedig ilyen motorbuzerálással foglalatoskodni. De mi okozhatta a hibát? Gyorsan kinyitottam a szakirodalmat, és egyből kiderült. A 7-es számú alkatrész nem lett visszaszerelve (http://awesomescreenshot.com/082auuua2).
Mi ebből a tanulság? Figyelni kell. Sokkal jobban.
Most megpróbálom megkeresni a kis közdarabot. Aztán meglátjuk, hogy mekkora a valódi kár.

Mennyit mentél a közdarab nélkül?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 05, 21:29 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
LC8-ba elég ha jó olajat teszel. Persze ettől még kísérletezhetsz. A próbáról mesélj![/quote]
Milyen olajat ajánlasz a fékhez mit használsz?

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 05, 21:45 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Pontosan nem tudom. Talán 2x Gyál-Halásztelek.


Sent from my HTC Desire using Tapatalk

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 05, 21:48 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
pancel írta:
xerxesza írta:
Talán nem helyes az összes bénázásomat megosztani itt a nagyközönséggel, de egyrészt nevethettek rajtam - velem (?) - másrészt okulhattok belőle, így ha legközelebb bármiben a segítségemet kérnétek, akkor könnyen lebeszélhetlek róla - lásd Sevjo esete a szimeringgel.

Szóval a motor levizsgázott. Ez jó. Viszont a hátsó fék szarakodott. Ez nem jó. Gondoltam, ma kicserélem a betéteket, mert úgyis van. Előkaptam a tartalék betéteket, és kivonultam a motorhoz. A féknyeregben lévő tüskéből kihúztam a kis pöcköket - akármi is a nevük - majd kezdtem volna továbblépni, amikor észrevettem, hogy a féktárcsa csavarjainak a feje le van csiszolva. Namondom, akkor nagyobb a gond, szedjük ki a kereket. A kerékcsavar kicsavarva azonban nem az anya csavarodott, hanem az egész tengely tekeredett ki a bal oldali 'támasztóból'. Namondom, ennek fele sem tréfa. Kicsavartam, majd kihúztam a tengelyt a 'rossz' irányba. A feltárt helyzet kissé megriasztott:
http://goo.gl/uFs7z
http://goo.gl/qSmSu
http://goo.gl/KAVOe
http://goo.gl/ee2ks
Ilyenkor elgondolkodom, hogy talán maradnom kéne a saját munkámnál, nem pedig ilyen motorbuzerálással foglalatoskodni. De mi okozhatta a hibát? Gyorsan kinyitottam a szakirodalmat, és egyből kiderült. A 7-es számú alkatrész nem lett visszaszerelve (http://awesomescreenshot.com/082auuua2).
Mi ebből a tanulság? Figyelni kell. Sokkal jobban.
Most megpróbálom megkeresni a kis közdarabot. Aztán meglátjuk, hogy mekkora a valódi kár.


Nagy gáz nincs, Kami ügyes, kifurkálja a tárcsa csavarjaid (otthon nem célszerű nekiállni mert gyanús, hogy 10.9-es, de még valószínűbb, hogy 12.7-es keménységi fokú csavarokról van szó.

Szerintem távtartót is tud neked gyártani a sajátja után, így csak egy porvédőt kell venned erre az oldalra meg célszerű kis flexel-fátyolkoronggal kicsit felpolírozni a tárcsát, hogy ne zabálja meg három fékezés alatt az új betétet.

Üdv,

pancel


Szerintem a csavaroknak semmi baja nincs, csak egy kis alumínium forgács tapadt rá.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 05, 22:09 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 jan. 03, 23:39
Hozzászólások: 102
xerxesza írta:
Pontosan nem tudom. Talán 2x Gyál-Halásztelek.


Sent from my HTC Desire using Tapatalk

A SER-téssel én is elkövettem ilyet, szerencsére talán 3km-t mentem és ugyancsak szerencsére másképp van felfogatva a tárcsa, a csavaroknak nem lett baja.
Egyébként gyanús, hogy a te csavarjaidra is inkább rakódott anyag mint lekopott róla...csak mivel fogod meg?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 06, 21:31 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
daytona73 írta:
LC8-ba elég ha jó olajat teszel. Persze ettől még kísérletezhetsz. A próbáról mesélj!

Milyen olajat ajánlasz a fékhez mit használsz?[/quote]
A fékhez és a kuplunghoz gyári olajat használok. Nem kísérletezek, azt már a gyárban megtették.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 06, 21:33 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Xerx! Te óvatosan azzal a bütyköléssel! Szerintem gyakorolj fűnyírón, vagy kapálógépen.... :-) :m17

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 08, 14:09 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Ez mi a bánat?

http://goo.gl/JSp18

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 22  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség