KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 05, 10:12

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 38  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 21:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
milyen rendszerre gondolsz?

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 21:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
baszki teljesen letörik a feje az állító csavarnak.nem tudom kiszedni,és csavarni sem. :star

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 21:19 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
kipufogó.? az gáz lesz..! a fotó a blokkról megvan pete..?

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 21:20 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
pete27 írta:
baszki teljesen letörik a feje az állító csavarnak.nem tudom kiszedni,és csavarni sem. :star

jófelé tekered balra kell tudod.. :wave

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 21:21 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
ktmzoli írta:
kipufogó.? az gáz lesz..! a fotó a blokkról megvan pete..?


gyári rendszer,raptor végekkel.fotók fentebb az előző oldalon

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 21:29 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
pete27 írta:
ktmzoli írta:
kipufogó.? az gáz lesz..! a fotó a blokkról megvan pete..?


gyári rendszer,raptor végekkel.fotók fentebb az előző oldalon

közelebről kéne a kipufogókönyöktől a karbiig a henger magasságában.

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 21:40 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
jobbról


Csatolmányok:
P1010865.JPG
P1010865.JPG [ 161.02 KiB | Megtekintve 34611 alkalommal. ]
P1010863.JPG
P1010863.JPG [ 154.17 KiB | Megtekintve 34611 alkalommal. ]

_________________
kátéemforevör
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 21:56 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
minden rendben mondjuk a kipufogó szelepnél nem látom hogy hogy távolították el a vákum szelep töltőágát de ha ment a motor akkor nem fúj ki. a levegő csavart old meg hogy ki jöjjön és szerez be egy újat. majd amit az első fotón bekarikáztál a gumicsöveket az elosztóval a karbinál vedd le annak már semmi keresnivalója ott. és az új csavarral koppanásig betekerve de nem meghúzva tegyél mindent vissza a mocira majd csinálj így egy fotót ahogy az előbb és onnan már nem sok van hátra. na van még meló nekem most el kell menni holnap itt leszek a csavar nélkül ennyi most pete. a csavarral folyt köv.

szia zoli

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 22:02 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
ktmzoli írta:
minden rendben mondjuk a kipufogó szelepnél nem látom hogy hogy távolították el a vákum szelep töltőágát de ha ment a motor akkor nem fúj ki. a levegő csavart old meg hogy ki jöjjön és szerez be egy újat. majd amit az első fotón bekarikáztál a gumicsöveket az elosztóval a karbinál vedd le annak már semmi keresnivalója ott. és az új csavarral koppanásig betekerve de nem meghúzva tegyél mindent vissza a mocira majd csinálj így egy fotót ahogy az előbb és onnan már nem sok van hátra. na van még meló nekem most el kell menni holnap itt leszek a csavar nélkül ennyi most pete. a csavarral folyt köv.

szia zoli


ok!
a levegő csavart beszerzem ócsáról,és kiszedetem norbival,mert én már nem tudom kivenni.
folyt.köv....

:beer

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 20, 20:58 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
ktmzoli írta:
minden rendben mondjuk a kipufogó szelepnél nem látom hogy hogy távolították el a vákum szelep töltőágát de ha ment a motor akkor nem fúj ki. a levegő csavart old meg hogy ki jöjjön és szerez be egy újat. majd amit az első fotón bekarikáztál a gumicsöveket az elosztóval a karbinál vedd le annak már semmi keresnivalója ott. és az új csavarral koppanásig betekerve de nem meghúzva tegyél mindent vissza a mocira majd csinálj így egy fotót ahogy az előbb és onnan már nem sok van hátra. na van még meló nekem most el kell menni holnap itt leszek a csavar nélkül ennyi most pete. a csavarral folyt köv.

szia zoli


Sziasztok!
Bocs, egy kérdés: milyen csavart kell koppanásig betekerni és miért?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 20, 21:13 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
Petya írta:
ktmzoli írta:
minden rendben mondjuk a kipufogó szelepnél nem látom hogy hogy távolították el a vákum szelep töltőágát de ha ment a motor akkor nem fúj ki. a levegő csavart old meg hogy ki jöjjön és szerez be egy újat. majd amit az első fotón bekarikáztál a gumicsöveket az elosztóval a karbinál vedd le annak már semmi keresnivalója ott. és az új csavarral koppanásig betekerve de nem meghúzva tegyél mindent vissza a mocira majd csinálj így egy fotót ahogy az előbb és onnan már nem sok van hátra. na van még meló nekem most el kell menni holnap itt leszek a csavar nélkül ennyi most pete. a csavarral folyt köv.

szia zoli


Sziasztok!
Bocs, egy kérdés: milyen csavart kell koppanásig betekerni és miért?



szia Petya régen hallottam rólad minden oké veled..? A levegő csavart hogy alaphelyzetben legyen és belehessen a fordulatok számából tudva álitani a 167.5-ös b.fúvókához a levegőt.. :yes de te ezt tudod szerintem ahogy ismerlek... haló zoli vagyok alkatrészek,drag...stb :peace:

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 20, 21:39 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
ktmzoli írta:
Petya írta:
ktmzoli írta:
minden rendben mondjuk a kipufogó szelepnél nem látom hogy hogy távolították el a vákum szelep töltőágát de ha ment a motor akkor nem fúj ki. a levegő csavart old meg hogy ki jöjjön és szerez be egy újat. majd amit az első fotón bekarikáztál a gumicsöveket az elosztóval a karbinál vedd le annak már semmi keresnivalója ott. és az új csavarral koppanásig betekerve de nem meghúzva tegyél mindent vissza a mocira majd csinálj így egy fotót ahogy az előbb és onnan már nem sok van hátra. na van még meló nekem most el kell menni holnap itt leszek a csavar nélkül ennyi most pete. a csavarral folyt köv.

szia zoli


Sziasztok!
Bocs, egy kérdés: milyen csavart kell koppanásig betekerni és miért?




szia Petya régen hallottam rólad minden oké veled..? A levegő csavart hogy alaphelyzetben legyen és belehessen a fordulatok számából tudva álitani a 167.5-ös b.fúvókához a levegőt.. :yes de te ezt tudod szerintem ahogy ismerlek... haló zoli vagyok alkatrészek,drag...stb :peace:


Ezt érti valaki? :star :Think :no

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 20, 21:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
:app: ...

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 20, 21:49 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
ktmzoli írta:
:app: ...


Rajtad kívül gondoltam!

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 20, 22:03 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
sevjo írta:
ktmzoli írta:
:app: ...


Rajtad kívül gondoltam!


Gondolom... de egy ember biztos akinek írtam .. kérdez a szerzőtől ha nem érted a balladát.!

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 20, 22:10 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
ktmzoli írta:
sevjo írta:
ktmzoli írta:
:app: ...


Rajtad kívül gondoltam!


Gondolom... de egy ember biztos akinek írtam .. kérdez a szerzőtől ha nem érted a balladát.!


Ja! ballada! :star :app:

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 20, 22:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
:cry :god ....

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 20, 22:34 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
ktmzoli írta:
:cry :god ....

:clever:

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 20, 23:00 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
szintén zenész és informálódj arról az emberről akivel szemben gyakorolni szeretnéd az ön jelölt kritikusi szerepedet .

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 21, 9:47 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Hali!
Köszi jól vagyok, csak figyelgetem az "oktatást".
Még egy kérdés, komolyan kíváncsi vagyok! Mit jelent ez: "ösztroszomatikus". Nem "sztöchiometrikus" akart lenni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 21, 10:38 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
De ez igaz én írtam be :m17 véletlen így mert mindig így hívjuk egymás között konyhanyelven. :peace: még jó hogy nem írtam be hogy szublimáció mert megeshet az is de akkor a világításra gondoltam. :grin:


zoli

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 21, 11:59 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
ktmzoli írta:
De ez igaz én írtam be :m17 véletlen így mert mindig így hívjuk egymás között konyhanyelven. :peace: még jó hogy nem írtam be hogy szublimáció mert megeshet az is de akkor a világításra gondoltam. :grin:


zoli


Oké, értem.
Nem akarlak megbántani. Nagyon szép dolog, hogy próbálsz segíteni, csak ez jár némi felelősséggel és jó lenne ha olyanokat írnál ami tényleg úgy van! Az előadásmódod alapján tök profinak (talán túlságosan is) tűnsz és aki nem ért a dolgokhoz az bizony adott esetben vakon követi az "oktatásodat".
Nem szeretném túlspirázni a dolgot, azt sem akarom, hogy sértődés legyen belőle, de:
- a levegőcsavart nem a főfúvókához kell állítani, mert semmi köze a főfúvókához az alapjárati rendszernek
- a levegőcsavar ütközésig betekerése semmilyen körülmények között nem elfogadható, mert: 1. ha ez a jó beállítás, akkor az alapjárati rendszer rosszul van beállítva
2. ha innen akarsz indulni a beállítással, akkor csak 1 irányba mehetsz
3. nagy eséllyel be sem fog indulni a motor
Alapvetés, hogy a levegőcsavar kívánt állapota a 1,5-2,5 kitekert fordulat. Ha ettől eltérünk, akkor az alapjárati rendszer átfúvókázására van szükség, ami vagy a benzin vagy a levegő fúvóka cseréjével történik.
A fenti dolgot alátámasztandó a másik alap a KTM LC4 karburálásával kapcsolatban (amit szinte senki sem tart be), hogy ha nyitott kipufogó-légszűrőház kombó van a motoron, a főfúvóka csere mellett szükség van az alapjárati levegő csavar 1,2-esről 1,1-esre való cseréjére.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 21, 12:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
na kérem!
levegőcsavart megrendeltem ócsán 2400.- kemény magyar forint.
Ti meg ketten eggyezzetek meg,hogy mit csináljak,mert a betyárnak mennie kell. :pokeas:
Nem csak úgy,hanem faszán! :yeah
Ne vezessetek meg,mert csúnya verekedés lesz a vége........ :hit :m28 :D

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 21, 12:59 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
pete27 írta:
na kérem!
levegőcsavart megrendeltem ócsán 2400.- kemény magyar forint.
Ti meg ketten eggyezzetek meg,hogy mit csináljak,mert a betyárnak mennie kell. :pokeas:
Nem csak úgy,hanem faszán! :yeah
Ne vezessetek meg,mert csúnya verekedés lesz a vége........ :hit :m28 :D


2004-es 640 SM a motor ugye? A kipufogórendszer milyen pontosan és a légszűrőház fedél gyári-e még ill. a gumi szívócsonk rajta van-e még a tetején?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 21, 13:48 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
Petya írta:
pete27 írta:
na kérem!
levegőcsavart megrendeltem ócsán 2400.- kemény magyar forint.
Ti meg ketten eggyezzetek meg,hogy mit csináljak,mert a betyárnak mennie kell. :pokeas:
Nem csak úgy,hanem faszán! :yeah
Ne vezessetek meg,mert csúnya verekedés lesz a vége........ :hit :m28 :D


2004-es 640 SM a motor ugye? A kipufogórendszer milyen pontosan és a légszűrőház fedél gyári-e még ill. a gumi szívócsonk rajta van-e még a tetején?



2004-es évvégi,de a 2005.-ös modell. dupla csövű,szürke blokkos.gyári rendszer raptor végekkel.a légszűrőház is gyári.

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 21, 21:47 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
Petya írta:
ktmzoli írta:
De ez igaz én írtam be :m17 véletlen így mert mindig így hívjuk egymás között konyhanyelven. :peace: még jó hogy nem írtam be hogy szublimáció mert megeshet az is de akkor a világításra gondoltam. :grin:


zoli


Oké, értem.
Nem akarlak megbántani. Nagyon szép dolog, hogy próbálsz segíteni, csak ez jár némi felelősséggel és jó lenne ha olyanokat írnál ami tényleg úgy van! Az előadásmódod alapján tök profinak (talán túlságosan is) tűnsz és aki nem ért a dolgokhoz az bizony adott esetben vakon követi az "oktatásodat".
Nem szeretném túlspirázni a dolgot, azt sem akarom, hogy sértődés legyen belőle, de:
- a levegőcsavart nem a főfúvókához kell állítani, mert semmi köze a főfúvókához az alapjárati rendszernek
- a levegőcsavar ütközésig betekerése semmilyen körülmények között nem elfogadható, mert: 1. ha ez a jó beállítás, akkor az alapjárati rendszer rosszul van beállítva
2. ha innen akarsz indulni a beállítással, akkor csak 1 irányba mehetsz
3. nagy eséllyel be sem fog indulni a motor
Alapvetés, hogy a levegőcsavar kívánt állapota a 1,5-2,5 kitekert fordulat. Ha ettől eltérünk, akkor az alapjárati rendszer átfúvókázására van szükség, ami vagy a benzin vagy a levegő fúvóka cseréjével történik.
A fenti dolgot alátámasztandó a másik alap a KTM LC4 karburálásával kapcsolatban (amit szinte senki sem tart be), hogy ha nyitott kipufogó-légszűrőház kombó van a motoron, a főfúvóka csere mellett szükség van az alapjárati levegő csavar 1,2-esről 1,1-esre való cseréjére.


:app:

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 21, 23:31 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
Petya írta:
ktmzoli írta:
De ez igaz én írtam be :m17 véletlen így mert mindig így hívjuk egymás között konyhanyelven. :peace: még jó hogy nem írtam be hogy szublimáció mert megeshet az is de akkor a világításra gondoltam. :grin:


zoli


Oké, értem.
Nem akarlak megbántani. Nagyon szép dolog, hogy próbálsz segíteni, csak ez jár némi felelősséggel és jó lenne ha olyanokat írnál ami tényleg úgy van! Az előadásmódod alapján tök profinak (talán túlságosan is) tűnsz és aki nem ért a dolgokhoz az bizony adott esetben vakon követi az "oktatásodat".
Nem szeretném túlspirázni a dolgot, azt sem akarom, hogy sértődés legyen belőle, de:
- a levegőcsavart nem a főfúvókához kell állítani, mert semmi köze a főfúvókához az alapjárati rendszernek
- a levegőcsavar ütközésig betekerése semmilyen körülmények között nem elfogadható, mert: 1. ha ez a jó beállítás, akkor az alapjárati rendszer rosszul van beállítva
2. ha innen akarsz indulni a beállítással, akkor csak 1 irányba mehetsz
3. nagy eséllyel be sem fog indulni a motor
Alapvetés, hogy a levegőcsavar kívánt állapota a 1,5-2,5 kitekert fordulat. Ha ettől eltérünk, akkor az alapjárati rendszer átfúvókázására van szükség, ami vagy a benzin vagy a levegő fúvóka cseréjével történik.
A fenti dolgot alátámasztandó a másik alap a KTM LC4 karburálásával kapcsolatban (amit szinte senki sem tart be), hogy ha nyitott kipufogó-légszűrőház kombó van a motoron, a főfúvóka csere mellett szükség van az alapjárati levegő csavar 1,2-esről 1,1-esre való cseréjére.


mondjuk kopp-ra be van tekerve a levegő csavar,azért nem tudom kitekerni.
lehet hogy ezért nem indul????????? :m17 :star

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 22, 1:49 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
Kollegák!!

Miért van az, hogy olyan kemény a kuplung a paripán, hogy két óra motorozás után már nem érzek semmit az alkaromból:)! De komolyan alig lehet behúzni, mit kellene cserélni?ötletek?

Üdv Zsolt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 22, 7:31 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
fuzzyka írta:
Kollegák!!

Miért van az, hogy olyan kemény a kuplung a paripán, hogy két óra motorozás után már nem érzek semmit az alkaromból:)! De komolyan alig lehet behúzni, mit kellene cserélni?ötletek?

Üdv Zsolt



Cseréld le az olajat benne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 22, 16:05 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Sziaztok
2002-es LC4 blokbol a dugtyú hány milimétert jár ki a hengerből :Think

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 22, 18:14 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
Jimmy írta:
fuzzyka írta:
Kollegák!!

Miért van az, hogy olyan kemény a kuplung a paripán, hogy két óra motorozás után már nem érzek semmit az alkaromból:)! De komolyan alig lehet behúzni, mit kellene cserélni?ötletek?

Üdv Zsolt



Cseréld le az olajat benne.


bowdenes a paripa...a motorolaj meg most volt cserélve...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 22, 19:07 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
fuzzyka írta:
Jimmy írta:
fuzzyka írta:
Kollegák!!

Miért van az, hogy olyan kemény a kuplung a paripán, hogy két óra motorozás után már nem érzek semmit az alkaromból:)! De komolyan alig lehet behúzni, mit kellene cserélni?ötletek?

Üdv Zsolt



Cseréld le az olajat benne.


bowdenes a paripa...a motorolaj meg most volt cserélve...


Ja,én meg azt hittem ez egy KTM. :god Havernak is ilyen volt a honda,asszem kuplung kosarat cserélt benne. A hétvégén lesz itthon,megkérdezem majd tőle.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 22, 21:38 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
sevjo írta:
Petya írta:
ktmzoli írta:
De ez igaz én írtam be :m17 véletlen így mert mindig így hívjuk egymás között konyhanyelven. :peace: még jó hogy nem írtam be hogy szublimáció mert megeshet az is de akkor a világításra gondoltam. :grin:


zoli


Oké, értem.
Nem akarlak megbántani. Nagyon szép dolog, hogy próbálsz segíteni, csak ez jár némi felelősséggel és jó lenne ha olyanokat írnál ami tényleg úgy van! Az előadásmódod alapján tök profinak (talán túlságosan is) tűnsz és aki nem ért a dolgokhoz az bizony adott esetben vakon követi az "oktatásodat".
Nem szeretném túlspirázni a dolgot, azt sem akarom, hogy sértődés legyen belőle, de:
- a levegőcsavart nem a főfúvókához kell állítani, mert semmi köze a főfúvókához az alapjárati rendszernek
- a levegőcsavar ütközésig betekerése semmilyen körülmények között nem elfogadható, mert: 1. ha ez a jó beállítás, akkor az alapjárati rendszer rosszul van beállítva
2. ha innen akarsz indulni a beállítással, akkor csak 1 irányba mehetsz
3. nagy eséllyel be sem fog indulni a motor
Alapvetés, hogy a levegőcsavar kívánt állapota a 1,5-2,5 kitekert fordulat. Ha ettől eltérünk, akkor az alapjárati rendszer átfúvókázására van szükség, ami vagy a benzin vagy a levegő fúvóka cseréjével történik.
A fenti dolgot alátámasztandó a másik alap a KTM LC4 karburálásával kapcsolatban (amit szinte senki sem tart be), hogy ha nyitott kipufogó-légszűrőház kombó van a motoron, a főfúvóka csere mellett szükség van az alapjárati levegő csavar 1,2-esről 1,1-esre való cseréjére.


:app:




ezt :app: havalaki ért valamit akkor szokták csinálni meg a mónika showba értetlenül pénzért te sem tudod hogy mit :app:

:clever:

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 22, 22:13 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
Petya írta:
ktmzoli írta:
De ez igaz én írtam be :m17 véletlen így mert mindig így hívjuk egymás között konyhanyelven. :peace: még jó hogy nem írtam be hogy szublimáció mert megeshet az is de akkor a világításra gondoltam. :grin:


zoli


Oké, értem.
Nem akarlak megbántani. Nagyon szép dolog, hogy próbálsz segíteni, csak ez jár némi felelősséggel és jó lenne ha olyanokat írnál ami tényleg úgy van! Az előadásmódod alapján tök profinak (talán túlságosan is) tűnsz és aki nem ért a dolgokhoz az bizony adott esetben vakon követi az "oktatásodat".
Nem szeretném túlspirázni a dolgot, azt sem akarom, hogy sértődés legyen belőle, de:
- a levegőcsavart nem a főfúvókához kell állítani, mert semmi köze a főfúvókához az alapjárati rendszernek
- a levegőcsavar ütközésig betekerése semmilyen körülmények között nem elfogadható, mert: 1. ha ez a jó beállítás, akkor az alapjárati rendszer rosszul van beállítva
2. ha innen akarsz indulni a beállítással, akkor csak 1 irányba mehetsz
3. nagy eséllyel be sem fog indulni a motor
Alapvetés, hogy a levegőcsavar kívánt állapota a 1,5-2,5 kitekert fordulat. Ha ettől eltérünk, akkor az alapjárati rendszer átfúvókázására van szükség, ami vagy a benzin vagy a levegő fúvóka cseréjével történik.
A fenti dolgot alátámasztandó a másik alap a KTM LC4 karburálásával kapcsolatban (amit szinte senki sem tart be), hogy ha nyitott kipufogó-légszűrőház kombó van a motoron, a főfúvóka csere mellett szükség van az alapjárati levegő csavar 1,2-esről 1,1-esre való cseréjére.


Szia Petya... én ezen veled nem fogok vitázni igaz egy két dologban nincs igazad

pl.: - semmi félrevezetést nem írtam ami befolyásolná a pete motorjának a működését ő nem a kémiai tömeg arány viszony tételének a pontos nevére volt kíváncsi tehát nincs jelentősége hogy én hogy fejezem ki mellesleg és megírtam hogy véletlen volt.

- Mikuni bst 40-es karbin nincs lehetőség csak a fúvókák cseréjével befojásoni az alapjárati keverék viszonyokat.." Nincs csavar erre a célra"

_ Air jet-et nem cserélük ezen a tengerszint magasságon.. értelme nincs.

-valamint 167.5-ös fúvókánál és nyitott rendszernél ami nem haladja meg a 52mm-es
átlag össz keresztmetszetet ott 2.75-ös nyitás a " 0"

-valamint nem mondtam hogy hagya úgy betekerve a benzin-levegő csavart hanem a következő beszélgetésünk alkalmából onnan folytatjuk és ott legyen!.

....STB

mindegy a lényeg hogy nem vártad meg a történet végét és nem tudtad hogy mi mit beszéltünk privátba sem. tudod ennek is van felelősége ha javítani akarsz és minden sértődés nélkül átadom neked a stafétát a pete motorjával kapcsolatban . és még egyszer nem vitázok veled itt mert nincs értelme és tisztellek annyira én pedig tudom amit tudok így meg úgy is.

ZOLI

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 22, 22:21 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
Cseréld le az olajat benne.[/quote]

bowdenes a paripa...a motorolaj meg most volt cserélve...[/quote]

Ja,én meg azt hittem ez egy KTM. :god Havernak is ilyen volt a honda,asszem kuplung kosarat cserélt benne. A hétvégén lesz itthon,megkérdezem majd tőle.[/quote]


Persze hogy KTM!!
Viszont most időközben leszedtem a bovdent és nem gyári van rajta! a fickó a boltban röhögve azt mondta hogy ez egy fűnyíróból való...:S :D ! nemtom mennyire igaz...de biztos h nem gyári!most sikerült szereznem egy DUKE-hoz valót elvileg ugyanaz, majd holnap kiderül!de azért szívesen fogadom az infókat!!
Köszi

Üdv
Zsolt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 22, 22:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
fuzzyka írta:
Cseréld le az olajat benne.


bowdenes a paripa...a motorolaj meg most volt cserélve...[/quote]

Ja,én meg azt hittem ez egy KTM. :god Havernak is ilyen volt a honda,asszem kuplung kosarat cserélt benne. A hétvégén lesz itthon,megkérdezem majd tőle.[/quote]


Persze hogy KTM!!
Viszont most időközben leszedtem a bovdent és nem gyári van rajta! a fickó a boltban röhögve azt mondta hogy ez egy fűnyíróból való...:S :D ! nemtom mennyire igaz...de biztos h nem gyári!most sikerült szereznem egy DUKE-hoz valót elvileg ugyanaz, majd holnap kiderül!de azért szívesen fogadom az infókat!!
Köszi

Üdv
Zsolt[/quote]


nekem a dekompresszoré ALKO bowden! :lol:
viszont tökéletes :m28

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 23, 8:42 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
nekem a dekompresszoré ALKO bowden! :lol:
viszont tökéletes :m28[/quote]

Az Alko is osztrák.
:stop

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 23, 9:44 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Jimmy írta:
fuzzyka írta:
Kollegák!!

Miért van az, hogy olyan kemény a kuplung a paripán, hogy két óra motorozás után már nem érzek semmit az alkaromból:)! De komolyan alig lehet behúzni, mit kellene cserélni?ötletek?

Üdv Zsolt



Cseréld le az olajat benne.


Hali!
Kiáll egy kicsit (talán 1mm-t) belőle, nem kell tőle megijedni, normális.
üdv,


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 23, 9:45 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
pete27 írta:
Petya írta:
ktmzoli írta:
De ez igaz én írtam be :m17 véletlen így mert mindig így hívjuk egymás között konyhanyelven. :peace: még jó hogy nem írtam be hogy szublimáció mert megeshet az is de akkor a világításra gondoltam. :grin:


zoli


Oké, értem.
Nem akarlak megbántani. Nagyon szép dolog, hogy próbálsz segíteni, csak ez jár némi felelősséggel és jó lenne ha olyanokat írnál ami tényleg úgy van! Az előadásmódod alapján tök profinak (talán túlságosan is) tűnsz és aki nem ért a dolgokhoz az bizony adott esetben vakon követi az "oktatásodat".
Nem szeretném túlspirázni a dolgot, azt sem akarom, hogy sértődés legyen belőle, de:
- a levegőcsavart nem a főfúvókához kell állítani, mert semmi köze a főfúvókához az alapjárati rendszernek
- a levegőcsavar ütközésig betekerése semmilyen körülmények között nem elfogadható, mert: 1. ha ez a jó beállítás, akkor az alapjárati rendszer rosszul van beállítva
2. ha innen akarsz indulni a beállítással, akkor csak 1 irányba mehetsz
3. nagy eséllyel be sem fog indulni a motor
Alapvetés, hogy a levegőcsavar kívánt állapota a 1,5-2,5 kitekert fordulat. Ha ettől eltérünk, akkor az alapjárati rendszer átfúvókázására van szükség, ami vagy a benzin vagy a levegő fúvóka cseréjével történik.
A fenti dolgot alátámasztandó a másik alap a KTM LC4 karburálásával kapcsolatban (amit szinte senki sem tart be), hogy ha nyitott kipufogó-légszűrőház kombó van a motoron, a főfúvóka csere mellett szükség van az alapjárati levegő csavar 1,2-esről 1,1-esre való cseréjére.


mondjuk kopp-ra be van tekerve a levegő csavar,azért nem tudom kitekerni.
lehet hogy ezért nem indul????????? :m17 :star


Biztosan ezért nem indul!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 23, 10:05 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
[/quote]

Szia Petya... én ezen veled nem fogok vitázni igaz egy két dologban nincs igazad

pl.: - semmi félrevezetést nem írtam ami befolyásolná a pete motorjának a működését ő nem a kémiai tömeg arány viszony tételének a pontos nevére volt kíváncsi tehát nincs jelentősége hogy én hogy fejezem ki mellesleg és megírtam hogy véletlen volt.

- Mikuni bst 40-es karbin nincs lehetőség csak a fúvókák cseréjével befojásoni az alapjárati keverék viszonyokat.." Nincs csavar erre a célra"

_ Air jet-et nem cserélük ezen a tengerszint magasságon.. értelme nincs.

-valamint 167.5-ös fúvókánál és nyitott rendszernél ami nem haladja meg a 52mm-es
átlag össz keresztmetszetet ott 2.75-ös nyitás a " 0"

-valamint nem mondtam hogy hagya úgy betekerve a benzin-levegő csavart hanem a következő beszélgetésünk alkalmából onnan folytatjuk és ott legyen!.

....STB

mindegy a lényeg hogy nem vártad meg a történet végét és nem tudtad hogy mi mit beszéltünk privátba sem. tudod ennek is van felelősége ha javítani akarsz és minden sértődés nélkül átadom neked a stafétát a pete motorjával kapcsolatban . és még egyszer nem vitázok veled itt mert nincs értelme és tisztellek annyira én pedig tudom amit tudok így meg úgy is.

ZOLI[/quote]

Szia Zoli!

Szerintem ne magyarázkodj, mert kezdesz egyre nagyobb hülyeségeket írni! Én is tisztellek, ez az előző írásomból ki is derült, de:

“- Mikuni bst 40-es karbin nincs lehetőség csak a fúvókák cseréjével befojásoni az alapjárati keverék viszonyokat.." Nincs csavar erre a célra"“

Itt megint mire gondolsz?!?! Fúvókákról írsz és csavarra hivatkozol! Az alapjárati rendszerben van egy benzin fúvóka, egy levegő fúvóka és egy állítócsavar. Ha bármelyikhez nyúlsz akkor szerinted nem lehet befo_ly_ásolni az alapjárati keverék viszonyokat? Na!

“Air jet-et nem cserélük ezen a tengerszint magasságon.. értelme nincs”

Megint a tudományos szöveg “Air jet”! Igenis kell cserélni ha jóra akarod csinálni, de ha nem cseréled azzal is elmegy! Egyébként van magyar neve, azt mindenki érti: alapjárati levegő fúvóka.

“valamint 167.5-ös fúvókánál és nyitott rendszernél ami nem haladja meg a 52mm-es
átlag össz keresztmetszetet ott 2.75-ös nyitás a " 0"

Ezt melyik könyvedből másoltad ki? :D

“valamint nem mondtam hogy hagya úgy betekerve a benzin-levegő csavart hanem a következő beszélgetésünk alkalmából onnan folytatjuk és ott legyen!.”

OK és hogyan folytattad volna? Mivel azt írtad, hogy:

“és az új csavarral koppanásig betekerve de nem meghúzva tegyél mindent vissza a mocira…”

Ezért azt gondolom, hogy az indítás következett volna és nem az, hogy indítás előtt csavarjon ki 2 fordulatot. Szóval ez megint bukta.

Összességében az az érzésem, hogy valószínűleg kijártál valamilyen M-Force-os vagy ilyesmi tanfolyamot és ott tanultál ezt-azt, talán elméletben jó is vagy (?) de gyakorlati tapasztalatod nincs. Ha lenne, nem írnál ilyeneket!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 23, 10:18 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
pete27 írta:
Petya írta:
pete27 írta:
na kérem!

2004-es évvégi,de a 2005.-ös modell. dupla csövű,szürke blokkos.gyári rendszer raptor végekkel.a légszűrőház is gyári.


Egy kiindulási alap, de ez csak alap!
- 172,5-ös főfúvóka
- 1,1-es levegő fúvóka (elég nehéz beszerezni nem kell mindenképp!)
- tű a 3. pozízióban fentről
- nyitott ill. eltávolított légszűrőházfedél

Mint írtam ez csak kiindulási alap, csak úgy lesz jó ha járó motor mellett beállítja valaki aki ért egy kicsit a karburáláshoz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 23, 20:08 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
Sanyi írta:
nekem a dekompresszoré ALKO bowden! :lol:
viszont tökéletes :m28


Az Alko is osztrák.
:stop[/quote]

Jah ez is alko volt... :)
végül is működött vele csak nehéz volt behúzni meg már szálasodott...
honlnap bekerül a DUKE-é, remélem jó lesz azzal!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 23, 21:05 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
Petya írta:


Szia Petya... én ezen veled nem fogok vitázni igaz egy két dologban nincs igazad

pl.: - semmi félrevezetést nem írtam ami befolyásolná a pete motorjának a működését ő nem a kémiai tömeg arány viszony tételének a pontos nevére volt kíváncsi tehát nincs jelentősége hogy én hogy fejezem ki mellesleg és megírtam hogy véletlen volt.

- Mikuni bst 40-es karbin nincs lehetőség csak a fúvókák cseréjével befojásoni az alapjárati keverék viszonyokat.." Nincs csavar erre a célra"

_ Air jet-et nem cserélük ezen a tengerszint magasságon.. értelme nincs.

-valamint 167.5-ös fúvókánál és nyitott rendszernél ami nem haladja meg a 52mm-es
átlag össz keresztmetszetet ott 2.75-ös nyitás a " 0"

-valamint nem mondtam hogy hagya úgy betekerve a benzin-levegő csavart hanem a következő beszélgetésünk alkalmából onnan folytatjuk és ott legyen!.

....STB

mindegy a lényeg hogy nem vártad meg a történet végét és nem tudtad hogy mi mit beszéltünk privátba sem. tudod ennek is van felelősége ha javítani akarsz és minden sértődés nélkül átadom neked a stafétát a pete motorjával kapcsolatban . és még egyszer nem vitázok veled itt mert nincs értelme és tisztellek annyira én pedig tudom amit tudok így meg úgy is.

ZOLI[/quote]

Szia Zoli!

Szerintem ne magyarázkodj, mert kezdesz egyre nagyobb hülyeségeket írni! Én is tisztellek, ez az előző írásomból ki is derült, de:

“- Mikuni bst 40-es karbin nincs lehetőség csak a fúvókák cseréjével befojásoni az alapjárati keverék viszonyokat.." Nincs csavar erre a célra"“

Itt megint mire gondolsz?!?! Fúvókákról írsz és csavarra hivatkozol! Az alapjárati rendszerben van egy benzin fúvóka, egy levegő fúvóka és egy állítócsavar. Ha bármelyikhez nyúlsz akkor szerinted nem lehet befo_ly_ásolni az alapjárati keverék viszonyokat? Na!

“Air jet-et nem cserélük ezen a tengerszint magasságon.. értelme nincs”

Megint a tudományos szöveg “Air jet”! Igenis kell cserélni ha jóra akarod csinálni, de ha nem cseréled azzal is elmegy! Egyébként van magyar neve, azt mindenki érti: alapjárati levegő fúvóka.

“valamint 167.5-ös fúvókánál és nyitott rendszernél ami nem haladja meg a 52mm-es
átlag össz keresztmetszetet ott 2.75-ös nyitás a " 0"

Ezt melyik könyvedből másoltad ki? :D

“valamint nem mondtam hogy hagya úgy betekerve a benzin-levegő csavart hanem a következő beszélgetésünk alkalmából onnan folytatjuk és ott legyen!.”

OK és hogyan folytattad volna? Mivel azt írtad, hogy:

“és az új csavarral koppanásig betekerve de nem meghúzva tegyél mindent vissza a mocira…”

Ezért azt gondolom, hogy az indítás következett volna és nem az, hogy indítás előtt csavarjon ki 2 fordulatot. Szóval ez megint bukta.

Összességében az az érzésem, hogy valószínűleg kijártál valamilyen M-Force-os vagy ilyesmi tanfolyamot és ott tanultál ezt-azt, talán elméletben jó is vagy (?) de gyakorlati tapasztalatod nincs. Ha lenne, nem írnál ilyeneket![/quote]


Hagyjuk már mondtam petya nem vitázok minden tuti.... :beer

zoli

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 24, 14:28 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
Srácok nektek így néz ki a a kuplung bowdenetek vége ami a blokkon lévő kis konzolba megy?(2001es lc4 640 sm)


Csatolmányok:
kicsi.jpg
kicsi.jpg [ 91.38 KiB | Megtekintve 34641 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 25, 21:33 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
fuzzyka írta:
Srácok nektek így néz ki a a kuplung bowdenetek vége ami a blokkon lévő kis konzolba megy?(2001es lc4 640 sm)


Hali!
A gyári bovden vége nem ilyen menetes, hanem csak egy sima vállas rész ami belebújik a blokkon lévő felsliccelt furatba. űkuplung holtjáték állítási lehetőség a blokkban ill a kuplungkarnál.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 27, 11:58 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
Petya írta:
fuzzyka írta:
Srácok nektek így néz ki a a kuplung bowdenetek vége ami a blokkon lévő kis konzolba megy?(2001es lc4 640 sm)


Hali!
A gyári bovden vége nem ilyen menetes, hanem csak egy sima vállas rész ami belebújik a blokkon lévő felsliccelt furatba. űkuplung holtjáték állítási lehetőség a blokkban ill a kuplungkarnál.



Köszi a választ végül legyártattam egyet azzal faszán működik!

Viszont kérdésem lenne h mekkora az az első lánckerék ami még jó elől?mert nekem most 15ös van viszont nem elég harapós...14 még jó vagy az már túlzás lenne?

Köszi
üdv
Zsolt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 27, 15:04 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
fuzzyka írta:
Petya írta:
fuzzyka írta:
Srácok nektek így néz ki a a kuplung bowdenetek vége ami a blokkon lévő kis konzolba megy?(2001es lc4 640 sm)


Hali!
A gyári bovden vége nem ilyen menetes, hanem csak egy sima vállas rész ami belebújik a blokkon lévő felsliccelt furatba. űkuplung holtjáték állítási lehetőség a blokkban ill a kuplungkarnál.



Köszi a választ végül legyártattam egyet azzal faszán működik!

Viszont kérdésem lenne h mekkora az az első lánckerék ami még jó elől?mert nekem most 15ös van viszont nem elég harapós...14 még jó vagy az már túlzás lenne?

14 a legkisebb, 17 a legnagyobb ami elfér. ez attól függ mekkora a hátsó.. egyébként ha új lánc szettet raksz fel , érdemes mindenképp a gyári első 17 et meghagyni és inkább a hátsó fogszámot emelni,egy láncszakadásnál így nem tud elől összegyűrődni a lánc szétrombolva ezt-azt.

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 27, 16:55 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
14 a legkisebb, 17 a legnagyobb ami elfér. ez attól függ mekkora a hátsó.. egyébként ha új lánc szettet raksz fel , érdemes mindenképp a gyári első 17 et meghagyni és inkább a hátsó fogszámot emelni,egy láncszakadásnál így nem tud elől összegyűrődni a lánc szétrombolva ezt-azt.[/quote]

köszi a választ!megfontolom...

Üdv
Zsolt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 29, 9:29 
Sziasztok,

Tapasztalt már valaki olyat, hogy az önindító mellett nyomja ki az olajat?
A fedél mellett ami három csavarral van rögzítve, és az önindító mellett is. Amúgy olajcsere után vagyok pont, de már vagy 5. cserém. Eddig nem volt még ilyen. Olajszint rendbe van amúgy.
2002 LC4 SM

Köszi előre is a választ!


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 29, 14:57 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
BEARiNG írta:
Sziasztok,

Tapasztalt már valaki olyat, hogy az önindító mellett nyomja ki az olajat?
A fedél mellett ami három csavarral van rögzítve, és az önindító mellett is. Amúgy olajcsere után vagyok pont, de már vagy 5. cserém. Eddig nem volt még ilyen. Olajszint rendbe van amúgy.
2002 LC4 SM

Köszi előre is a választ!


Szerintem egyszerűen megkotlott az "O"-gyűrű az önindítónál, és a friss olaj ki tud jönni a hibás részen.

Csatolmány:
Képkivágás.JPG
Képkivágás.JPG [ 163.83 KiB | Megtekintve 34592 alkalommal. ]


Egyszerűen húzd ki az önindítót a helyéről, és cseréld ki a tömítőgyűrűt.
Szabvány 25x3-as (mm) gumigyűrű, bármelyik csapágyboltban kapsz, vagy ha nincs, akkor 3-as gumigyűrű anyag méterben fillérekért ugyanott kapható.
Levágsz egy 78,5mm-es darabot (2 x r x π = 25*3,14 = 78,5mm) és pillanatragasztóval összeragasztod, ugyanolyan jó.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 38  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség