KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 23:43

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 14, 10:55 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
daytona73 írta:
daytona73 írta:
950 adventurén 2004 es évjárat néha megcsúszik az öninditom mint az LC4-en ez is lehet szabadonfutó?

Nincs ötlet vagy tapasztalat ezzel kapcsolatban :Think


Elvileg több oka is lehet egy ilyen jellegű hibának, széles a skála, a szabadonfutótól kezdve a döglött motorolajig bezárólag.
Az önindítóban nincs ami megcsússzon (az csak egy villanymotor), a szabadonfutó körül kell keresni a probléma okát.

Olajat mikor és milyet cseréltél?

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 14, 21:42 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Az olaj az 10-60as xado motorkerékpár versenyolaj 2400km van bene és még mindig szép tiszta én is a szabadon futora tippelek de álitolag van eben az LC8-as blogban valami nyomaték szabályzó kerék és lehet az a rossz :Think

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 14, 21:53 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
daytona73 írta:
Az olaj az 10-60as xado motorkerékpár versenyolaj 2400km van bene és még mindig szép tiszta én is a szabadon futora tippelek de álitolag van eben az LC8-as blogban valami nyomaték szabályzó kerék és lehet az a rossz :Think


Én sem hallottam még ilyen hibáról az LC8 esetében, de egy szervízt megkérdezhetnél, hátha nekik van ilyen infójuk pl. Ócsa!
Ráadásul a fórum is vergődik, szinte csak az a kb. 10 fős állandó társaság van jelen, azonkívűl csak azok jelzik ittlétüket, akik sajnos valamilyen problémával kűzdenek!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 14, 22:34 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
xerxesza írta:
Aki emlékszik, aki nem, sikeresen megoldottam a hátsó kerekemet egy közgyűrű kihagyásával. Eddig úgy tűnt, hogy nem okoztam óriási galibát, de aztán kiderült, hogy tévedtem. Ma hazafelé, Kalocsa előtt elkezdtem cikcakkolni, mintha defektem lenne. Megálltam, de mindkét kerék kicsattant a levegőtől. Viszont a hátsónak olyan kotyogása volt, hogy kicsit megriadtam. Elmentem az első benzinkútig, ott kiszereltem a kereket, és látám, hogy ez nem jó, mert az egész fékpofa oldal szét van kopva, és kotyok.
Szabcsab hazahozott motorostul, majd nekiestem, és szétszedtem. Amit találtam:

- A porfogó teljesen szétkopva
- A porfogó alatt 1 kiló sár
- A csapágy golyókat összefogó kis lemezke összegyűrve a golyók közt.

Magyarul, csapágycsere. Sajnos viszont a régit nem tudom kiütni, ergo megyek Ócsára - vagy ha valakinek van ötlete, hogy miként bírjam rá az 5 éve benne lévő (belerohadt) csapágyat, hogy kijöjjön, az szójlon mindenpékk.

Képek: https://picasaweb.google.com/xerxesza/2 ... _ba4kNDrGA

Mielőtt elkezded robbantással szétszedni, szerintem tisztítsd ki. Úgy tűnik van ott egy siegel gyűrű, azt mindenek előtt ki kell szedni. Szerintem a golyók összefuttatása nem fog segíteni a belső rész kiszedése érdekében, ez nem "olyan" csapágy. Az áztatós módszer segíthet, viszont célszerszám nélkül maradandó roncsolódást csinálhatsz a kerékagyon. Olcsóbb ha Ócsára mész segítségért, mintha gyártatsz célszerszámot. Egyébként az agy pereme, már most is elég rosszul néz ki, én nem rombolnám tovább az állagát. Szóval Ócsa, de csapágyat a csapágyboltból, ha a peremén lévő feliratot le lehet olvasni. Most nagy hirtelen nem találom a robbantott ábrás doksit.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 15, 7:32 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Koriori írta:
Mielőtt elkezded robbantással szétszedni, szerintem tisztítsd ki. Úgy tűnik van ott egy siegel gyűrű, azt mindenek előtt ki kell szedni. Szerintem a golyók összefuttatása nem fog segíteni a belső rész kiszedése érdekében, ez nem "olyan" csapágy. Az áztatós módszer segíthet, viszont célszerszám nélkül maradandó roncsolódást csinálhatsz a kerékagyon. Olcsóbb ha Ócsára mész segítségért, mintha gyártatsz célszerszámot. Egyébként az agy pereme, már most is elég rosszul néz ki, én nem rombolnám tovább az állagát. Szóval Ócsa, de csapágyat a csapágyboltból, ha a peremén lévő feliratot le lehet olvasni. Most nagy hirtelen nem találom a robbantott ábrás doksit.

Szokás szerint - és sajnos jogosan - nem bízol a szakértelmemben, de azért ennéz kicsivel több eszem van :P

- A golyók összefuttatása segített, a belseje kijött.
- Az LC4-emnek a csapágyát Misi simán célszerszám nélkül, egy hajlított végű vasdarabbal ütögette ki a túloldalról.
- Az agy pereme még a korábbi "akcióban" sérült.

Különben jogos, csapágy megvan.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 16, 11:46 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
Na, sikerült lelégtelenítenem. A hátsó lábtartót is le kellett hozzá szednem. Érdekes egy megoldás. Annyi levegő volt benne, hogy csak néztem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 13, 17:03 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Sziasztok!

Cseréltem légszűrőt sportlégszűrőre, azóta 7e-s fordulaton ledadog, beszaggat, tudna valaki segíteni, hogy milyen beállításokkal, és milyen méretű fúvókával működne rendesen?
Nem gyártanak hozzá sport fúvóka szettet!
Ezért manuálisan kéne megcsinálni, de semmilyen adatom nincs hozzá!
És hogy mely fúvókákat, kellene nagyobbítani! De ha mondjuk van más megoldás, pl: valahol valamilyen beállítás, amivel meg lehetne próbálkozni még a fúvókák előtt, az jó lenne! Köszi előre is! :-)

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 17, 19:53 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Láncolajozót szereltem motorbe: https://picasaweb.google.com/1057243544 ... es20110917

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 17, 20:05 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesza írta:


Nem sérülékeny?

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 17, 20:13 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 márc. 27, 17:12
Hozzászólások: 207
xerxesza írta:


Egész komolynak néz ki. De mivel tudod adagolni az olajat?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 18, 18:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Valaki nem tudja véletlen hány fokra melegszik fel az olaj a blokkban szélsőséges körülmények között?

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 18, 19:02 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
szabcsab írta:
Valaki nem tudja véletlen hány fokra melegszik fel az olaj a blokkban szélsőséges körülmények között?


Az üzemi 40-50 °C, szélsőséges esetben 120 °C (ez a forrás pont) is lehet, de ehhez nem szabad hűtővíznek lennie a blokkban.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 18, 19:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
szabcsab írta:
Valaki nem tudja véletlen hány fokra melegszik fel az olaj a blokkban szélsőséges körülmények között?


Nekem egy hőmérő van a nívópálca helyén és 80-85 foknál melegebbet még nem mutatott. Ha már szóba került a nívó pálca lemérnéd a gyári pálca hosszát mert nekem a hőmérőn nincs MIN MAX jelölés

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 18, 20:03 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
sevjo írta:
szabcsab írta:
Valaki nem tudja véletlen hány fokra melegszik fel az olaj a blokkban szélsőséges körülmények között?


Nekem egy hőmérő van a nívópálca helyén és 80-85 foknál melegebbet még nem mutatott. Ha már szóba került a nívó pálca lemérnéd a gyári pálca hosszát mert nekem a hőmérőn nincs MIN MAX jelölés


a 80-85 °C-ot soknak tartom, elvileg nem szabad egy hőmérsékleten lennie a víznek és az olajnak.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 18, 21:14 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
sevjo írta:
szabcsab írta:
Valaki nem tudja véletlen hány fokra melegszik fel az olaj a blokkban szélsőséges körülmények között?


Nekem egy hőmérő van a nívópálca helyén és 80-85 foknál melegebbet még nem mutatott. Ha már szóba került a nívó pálca lemérnéd a gyári pálca hosszát mert nekem a hőmérőn nincs MIN MAX jelölés


Holnap megmérem!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 19, 15:57 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
xerxesza írta:


Nem sérülékeny?

Üdv,

pancel

Ezt nemtom, majd kiderül használatban. Ha leszakad, akkor az volt :)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 19, 15:57 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Motto írta:
xerxesza írta:


Egész komolynak néz ki. De mivel tudod adagolni az olajat?


Van egy kis szelep, szivattyú. Az köpködi.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 19, 19:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
pancel írta:
sevjo írta:
szabcsab írta:
Valaki nem tudja véletlen hány fokra melegszik fel az olaj a blokkban szélsőséges körülmények között?


Nekem egy hőmérő van a nívópálca helyén és 80-85 foknál melegebbet még nem mutatott. Ha már szóba került a nívó pálca lemérnéd a gyári pálca hosszát mert nekem a hőmérőn nincs MIN MAX jelölés


a 80-85 °C-ot soknak tartom, elvileg nem szabad egy hőmérsékleten lennie a víznek és az olajnak.

Üdv,

pancel


Most azt akarod mondani, hogy szar a bringám? :Think :bemutat:

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 19, 20:08 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
sevjo írta:
Most azt akarod mondani, hogy szar a bringám? :Think :bemutat:


Dehogy akarom... mondom is! :D :D :D

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 20, 8:53 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
sevjo írta:
Most azt akarod mondani, hogy szar a bringám? :Think :bemutat:


Dehogy akarom... mondom is! :D :D :D

Üdv,

pancel


Nem azé', hogy Sevjonál bevágódjak, de én meg az 50-60fokot tartom kevésnek. De én úccse értek hozzá :stupid

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 20, 16:32 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
sevjo írta:
szabcsab írta:
Valaki nem tudja véletlen hány fokra melegszik fel az olaj a blokkban szélsőséges körülmények között?


Nekem egy hőmérő van a nívópálca helyén és 80-85 foknál melegebbet még nem mutatott. Ha már szóba került a nívó pálca lemérnéd a gyári pálca hosszát mert nekem a hőmérőn nincs MIN MAX jelölés



100mm

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 20, 19:27 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
szabcsab írta:
sevjo írta:
szabcsab írta:
Valaki nem tudja véletlen hány fokra melegszik fel az olaj a blokkban szélsőséges körülmények között?


Nekem egy hőmérő van a nívópálca helyén és 80-85 foknál melegebbet még nem mutatott. Ha már szóba került a nívó pálca lemérnéd a gyári pálca hosszát mert nekem a hőmérőn nincs MIN MAX jelölés



100mm


Nagyon szépen köszönöm ez is nagy segítség, de igazán a MIN MAX jelölés helyzetére lennék kíváncsi.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 22, 8:56 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
csuti71 írta:
Sziasztok!

Cseréltem légszűrőt sportlégszűrőre, azóta 7e-s fordulaton ledadog, beszaggat, tudna valaki segíteni, hogy milyen beállításokkal, és milyen méretű fúvókával működne rendesen?
Nem gyártanak hozzá sport fúvóka szettet!
Ezért manuálisan kéne megcsinálni, de semmilyen adatom nincs hozzá!
És hogy mely fúvókákat, kellene nagyobbítani! De ha mondjuk van más megoldás, pl: valahol valamilyen beállítás, amivel meg lehetne próbálkozni még a fúvókák előtt, az jó lenne! Köszi előre is! :-)


Szia Csuti!
Elsőre a tű emelésével próbálkozz aztán ha az nem segít akkor főfúvóka csere. Az a gond, hogy az LC8 karburálása egy rémálom, annyira nehezen hozzáférhetők a karbik. Én valószínűleg visszatenném a gyári szűrőt... bocs!
Egyébként a németeknél a Sommernek van szettje az LC8-hoz Sommer's Door néven. Ez nyitott légszűrőház oldalakból, főfúvókákból és tűkből áll ha jól emlékszem. De itt sem mindegy, hogy milyen a légszűrőd és a kipufogód.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 22, 8:59 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
pancel írta:
szabcsab írta:
Valaki nem tudja véletlen hány fokra melegszik fel az olaj a blokkban szélsőséges körülmények között?


Az üzemi 40-50 °C, szélsőséges esetben 120 °C (ez a forrás pont) is lehet, de ehhez nem szabad hűtővíznek lennie a blokkban.

Üdv,

pancel


Hali!
A 40-50 az biztosan kevés! A 80 körüli az már inkább! Gondoljunk arra, hogy olajcserekor ha rendesen felmelegíted a blokkot és úgy engeded le az olajat, akkor rendesen meg tudja égetni az ember kezét!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 23, 6:40 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Petya írta:
pancel írta:
szabcsab írta:
Valaki nem tudja véletlen hány fokra melegszik fel az olaj a blokkban szélsőséges körülmények között?


Az üzemi 40-50 °C, szélsőséges esetben 120 °C (ez a forrás pont) is lehet, de ehhez nem szabad hűtővíznek lennie a blokkban.

Üdv,

pancel


Hali!
A 40-50 az biztosan kevés! A 80 körüli az már inkább! Gondoljunk arra, hogy olajcserekor ha rendesen felmelegíted a blokkot és úgy engeded le az olajat, akkor rendesen meg tudja égetni az ember kezét!


Nekem mindig állja a kezem az olajat, amikor leengedem.
De egyébként tényleg azt tanultuk hajdanán, hogy az olaj sosem érheti el a víz hőfokát (persze itt erős kivétel a lég-olaj hűtésű motor, de ott ugye nincs víz, és az olaj sem a szabvány 10W-15W).

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 25, 8:32 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Bakker, akkor bakelitkezű vagy! :god :wink Vagy nem melegítetted fel rendesen a motort! Ami biztos, hogy felmelegedéskor nagy lemaradással követi a vízhőfokot az olajhőfok. Állandósult állapotban biztosan van közöttük különbség, de ez szerintem max pár fok. Ha csak józan paraszti ésszel belegondolunk érdekes lenne ~85fokos vízhőfok mellett ~40-50fokos olajhőfok. Ez szerintem nem lehetséges.
Nekem is és többeknek is volt/van itt nívópálca helyére tekerhető olajhőfokmérős motorjuk. Szerintem mindenkinek 70-80fokon van az állandósult olajhőfok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 25, 8:56 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
xerxesza írta:

Írd meg a cső méretét! Szilikon vagy valami keményfalú? Hozok majd valamit hozzá, hogy ne pisiljen. Úgy tűnik nem működik szelepként, a folyadék "kiközlekedik". Esetleg szereld alacsonyabbra a tartályt mint a kilépési pont...... Akkor olyan madzagos utánfutó fajta lesz... képzeld hányan fogják megkérdezni mi az!! :-)

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 25, 9:40 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Petya írta:
Bakker, akkor bakelitkezű vagy! :god :wink Vagy nem melegítetted fel rendesen a motort! Ami biztos, hogy felmelegedéskor nagy lemaradással követi a vízhőfokot az olajhőfok. Állandósult állapotban biztosan van közöttük különbség, de ez szerintem max pár fok. Ha csak józan paraszti ésszel belegondolunk érdekes lenne ~85fokos vízhőfok mellett ~40-50fokos olajhőfok. Ez szerintem nem lehetséges.
Nekem is és többeknek is volt/van itt nívópálca helyére tekerhető olajhőfokmérős motorjuk. Szerintem mindenkinek 70-80fokon van az állandósult olajhőfok.


Mindegy, kár vitatkozni rajta, úgysem lesz egyikünknek sem igaza (inkább verekedjünk, annak legalább nyoma van), A víznek elvileg azért kell melegebbnek lennie, mert azt hőelvezetési célből kifejezetten az égéstér környékén cirkuláltatják, míg az olajat csak a szükséges mértékig melegítik, hiszen minél melegebb az olaj, annál rosszabb a kenőképessége, viszkozitása, stb...
Inkább keress nekem 2004-es SX 250-hez computer vezetéket (azt a húsz centist), neked úgyis mindig mindened van. :D :wow:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 25, 10:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Csak kérdezem,hogy miért nem mindegy milyen hőfokú az olaj??

Szerintem egy ilyen "disznófürdős" akció után,az enyémbe lehetne rántott húst vagy hasábkrumplit sütni! :Think


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 25, 12:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Jimmy írta:
Csak kérdezem,hogy miért nem mindegy milyen hőfokú az olaj??
Szerintem egy ilyen "disznófürdős" akció után,az enyémbe lehetne rántott húst vagy hasábkrumplit sütni! :Think


Ez abból indult ki, hogy agyalok egy plusz olajhűtő kiépítésén az LC8 Adventure-re, mert szerintem tötymörgésnél nagyon melegíti az olajat!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 25, 17:51 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
szabcsab írta:
Ez abból indult ki, hogy agyalok egy plusz olajhűtő kiépítésén az LC8 Adventure-re, mert szerintem tötymörgésnél nagyon melegíti az olajat!


Ne tötymörögj és nem kell kókányolni! :wink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 25, 19:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
faki írta:
szabcsab írta:
Ez abból indult ki, hogy agyalok egy plusz olajhűtő kiépítésén az LC8 Adventure-re, mert szerintem tötymörgésnél nagyon melegíti az olajat!


Ne tötymörögj és nem kell kókányolni! :wink


Ne szólogassá be, hanem szerezz egy motrot és menjünk már valamilyen Faki féle túrára :wow:

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 25, 20:27 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
szabcsab írta:
Jimmy írta:
Csak kérdezem,hogy miért nem mindegy milyen hőfokú az olaj??
Szerintem egy ilyen "disznófürdős" akció után,az enyémbe lehetne rántott húst vagy hasábkrumplit sütni! :Think


Ez abból indult ki, hogy agyalok egy plusz olajhűtő kiépítésén az LC8 Adventure-re, mert szerintem tötymörgésnél nagyon melegíti az olajat!


Na! Amióta feljött ez a téma egy picit jobban odafigyelek a hőmérőre és azt tapasztalom, hogy elég gyorsan eléri a 80 fokot(3-4km) de "tötymörgésnél" sem megy 85 fok fölé. Tehát csak óvatosan az olajhűtővel, nehogy a végén ledermedjen az olaj. :lolflag:

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 26, 8:20 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
sevjo írta:
Na! Amióta feljött ez a téma egy picit jobban odafigyelek a hőmérőre és azt tapasztalom, hogy elég gyorsan eléri a 80 fokot(3-4km) de "tötymörgésnél" sem megy 85 fok fölé. Tehát csak óvatosan az olajhűtővel, nehogy a végén ledermedjen az olaj. :lolflag:

És mégis, hol próbáltad ki a tötymörgést?? Arrafelé még egy árva lámpás kereszteződés sincsen :D :lolflag:

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 26, 9:54 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesza írta:
sevjo írta:
Na! Amióta feljött ez a téma egy picit jobban odafigyelek a hőmérőre és azt tapasztalom, hogy elég gyorsan eléri a 80 fokot(3-4km) de "tötymörgésnél" sem megy 85 fok fölé. Tehát csak óvatosan az olajhűtővel, nehogy a végén ledermedjen az olaj. :lolflag:

És mégis, hol próbáltad ki a tötymörgést?? Arrafelé még egy árva lámpás kereszteződés sincsen :D :lolflag:


:lol:

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 26, 16:33 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
pancel írta:
Mindegy, kár vitatkozni rajta, úgysem lesz egyikünknek sem igaza (inkább verekedjünk, annak legalább nyoma van), A víznek elvileg azért kell melegebbnek lennie, mert azt hőelvezetési célből kifejezetten az égéstér környékén cirkuláltatják, míg az olajat csak a szükséges mértékig melegítik, hiszen minél melegebb az olaj, annál rosszabb a kenőképessége, viszkozitása, stb...
Inkább keress nekem 2004-es SX 250-hez computer vezetéket (azt a húsz centist), neked úgyis mindig mindened van. :D :wow:

Üdv,

pancel


Nem vita ez, maximum eszmecsere amiből esetleg még tanulunk is! A fene se vitázik köcsög KTM-esekkel! :D
250SX-hez talán új dugóm van (természetesen fántásztikus áron!), más sajnos nincs.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 26, 20:32 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Petya írta:
pancel írta:
Mindegy, kár vitatkozni rajta, úgysem lesz egyikünknek sem igaza (inkább verekedjünk, annak legalább nyoma van), A víznek elvileg azért kell melegebbnek lennie, mert azt hőelvezetési célből kifejezetten az égéstér környékén cirkuláltatják, míg az olajat csak a szükséges mértékig melegítik, hiszen minél melegebb az olaj, annál rosszabb a kenőképessége, viszkozitása, stb...
Inkább keress nekem 2004-es SX 250-hez computer vezetéket (azt a húsz centist), neked úgyis mindig mindened van. :D :wow:

Üdv,

pancel


Nem vita ez, maximum eszmecsere amiből esetleg még tanulunk is! A fene se vitázik köcsög KTM-esekkel! :D
250SX-hez talán új dugóm van (természetesen fántásztikus áron!), más sajnos nincs.


Mondjon bárki bármit, csak Te vagy az emberem! :wow: :god
Írok privátot és csacsogunk csati ügyben!

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 26, 23:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
xerxesza írta:
sevjo írta:
Na! Amióta feljött ez a téma egy picit jobban odafigyelek a hőmérőre és azt tapasztalom, hogy elég gyorsan eléri a 80 fokot(3-4km) de "tötymörgésnél" sem megy 85 fok fölé. Tehát csak óvatosan az olajhűtővel, nehogy a végén ledermedjen az olaj. :lolflag:

És mégis, hol próbáltad ki a tötymörgést?? Arrafelé még egy árva lámpás kereszteződés sincsen :D :lolflag:


Téves az infód mert van lámpás kereszteződés, igaz árva mert csak egy, de azért van! :007 És mivel csak egy van elmentem oda tötymörögni ahol van több is. :m30

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 30, 19:30 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Petya írta:
csuti71 írta:
Sziasztok!

Cseréltem légszűrőt sportlégszűrőre, azóta 7e-s fordulaton ledadog, beszaggat, tudna valaki segíteni, hogy milyen beállításokkal, és milyen méretű fúvókával működne rendesen?
Nem gyártanak hozzá sport fúvóka szettet!
Ezért manuálisan kéne megcsinálni, de semmilyen adatom nincs hozzá!
És hogy mely fúvókákat, kellene nagyobbítani! De ha mondjuk van más megoldás, pl: valahol valamilyen beállítás, amivel meg lehetne próbálkozni még a fúvókák előtt, az jó lenne! Köszi előre is! :-)


Szia Csuti!
Elsőre a tű emelésével próbálkozz aztán ha az nem segít akkor főfúvóka csere. Az a gond, hogy az LC8 karburálása egy rémálom, annyira nehezen hozzáférhetők a karbik. Én valószínűleg visszatenném a gyári szűrőt... bocs!
Egyébként a németeknél a Sommernek van szettje az LC8-hoz Sommer's Door néven. Ez nyitott légszűrőház oldalakból, főfúvókákból és tűkből áll ha jól emlékszem. De itt sem mindegy, hogy milyen a légszűrőd és a kipufogód.


Megoldódott, azzal, hogy a KTM Budapestnél hanyagul nem visszarakott két műanyag háromszöget visszaraktam, és nem kap túl sok levegőt!!!
A poén, hogy az egyik ismerősöm, akinek 990-se van, 2 éve ugyanonnan ahonnan én jóval később megvettem a motoromat, megvette az én motorom dobozait, majd miután belenézett látott benne két műanyag háromszöget, mivel neki volt olyanja, meg nem is egyforma elrakta!
Így ma visszakerült oda ahova való, tehát hozzám!!

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 01, 7:17 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Na, ez jó hír :-)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 02, 20:58 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Sziasztok! A napokban vettem egy szép állapotú 950-es adv-t, 2005-ös. Két kérdésem lenne.

Előfordul, hogy némely indításkor - elsősorban nem hideg indításkor - nem indul be elsőre, hanem csattan egy nagyot valami, de másodjára már elkapja. Ez mitől van?

A másik, hogy csipegeti a hűtőfolyadékot, 300-400 km alatt lényegében kiürül a kiegyenlítő tartály. Norbi kicserélte a hűtő fémkupakját, de a jelenség fenn áll, így ma töltöttem is bele. Csepegést eddig nem vettem észre se a földön, sem másutt, de ettől még lehet. Ennek oka mi lehet?

Köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 02, 21:25 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
ktmgé írta:
Sziasztok! A napokban vettem egy szép állapotú 950-es adv-t, 2005-ös. Két kérdésem lenne.

Előfordul, hogy némely indításkor - elsősorban nem hideg indításkor - nem indul be elsőre, hanem csattan egy nagyot valami, de másodjára már elkapja. Ez mitől van?

A másik, hogy csipegeti a hűtőfolyadékot, 300-400 km alatt lényegében kiürül a kiegyenlítő tartály. Norbi kicserélte a hűtő fémkupakját, de a jelenség fenn áll, így ma töltöttem is bele. Csepegést eddig nem vettem észre se a földön, sem másutt, de ettől még lehet. Ennek oka mi lehet?

Köszönöm


Mennyi Km-t futott? Esetleg vízpumpa!
Nálam a hűtősapka okozta ezt, de annak látható nyoma volt, ha jól megmelegítettem, akkor maga alá hugyozott!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 02, 21:31 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Szia! 38.000 km-el vettem. Az indítással kapcsoltban van valami ötlet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 02, 21:55 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
ktmgé írta:
Szia! 38.000 km-el vettem. Az indítással kapcsoltban van valami ötlet?


Hellyel - közzel csinál ilyent az enyém is, de szerintem mindegyik 950-es, ezt az auto deko csinálja, ne törődj vele, ez KTM:)

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 03, 8:10 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
ktmgé írta:
A másik, hogy csipegeti a hűtőfolyadékot, 300-400 km alatt lényegében kiürül a kiegyenlítő tartály. Norbi kicserélte a hűtő fémkupakját, de a jelenség fenn áll, így ma töltöttem is bele. Csepegést eddig nem vettem észre se a földön, sem másutt, de ettől még lehet. Ennek oka mi lehet?


Nekem vízpumpa szimmering volt.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 03, 8:57 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
szabcsab írta:
ktmgé írta:
Szia! 38.000 km-el vettem. Az indítással kapcsoltban van valami ötlet?


Hellyel - közzel csinál ilyent az enyém is, de szerintem mindegyik 950-es, ezt az auto deko csinálja, ne törődj vele, ez KTM:)

Mostanában az enyém is!

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 03, 8:59 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
xerxesza írta:
ktmgé írta:
A másik, hogy csipegeti a hűtőfolyadékot, 300-400 km alatt lényegében kiürül a kiegyenlítő tartály. Norbi kicserélte a hűtő fémkupakját, de a jelenség fenn áll, így ma töltöttem is bele. Csepegést eddig nem vettem észre se a földön, sem másutt, de ettől még lehet. Ennek oka mi lehet?


Nekem vízpumpa szimmering volt.

Egyébként bonyolult a vízpumpa szimmering csere? mert mielőtt szétbombáztatom az enyémet, megnézetném azt a szimmeringet, hátha nekem is az okozza a fogyást!!

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 03, 9:25 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
csuti71 írta:
Egyébként bonyolult a vízpumpa szimmering csere? mert mielőtt szétbombáztatom az enyémet, megnézetném azt a szimmeringet, hátha nekem is az okozza a fogyást!!

Maga a csere nem bonyolult, de az olajat és a vizet le kell ereszteni hozzá. Mondjuk elvileg ha a bal oldalon a nagy imbuszt kitekered, és habos az olaj, akkor valószínűsítheted, hogy szimmering csere kell.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 03, 14:59 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Nem tudom, hogy ebbe a topikba való-e, de csak megkérdezném, hogy mivel eladás alatt van az ezres Varám, annak túra oldal dobozaihoz lehet-e a 950 adv.KTM-re kapni konzolt, mert akkor azokat talán nem adnám el. Kappa dobozokról van szó.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 03, 15:12 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
ktmgé írta:
Nem tudom, hogy ebbe a topikba való-e, de csak megkérdezném, hogy mivel eladás alatt van az ezres Varám, annak túra oldal dobozaihoz lehet-e a 950 adv.KTM-re kapni konzolt, mert akkor azokat talán nem adnám el. Kappa dobozokról van szó.

Vannak ilyenek: http://www.motorbikesandparts.co.uk/sw- ... -9180.html

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség