KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 19:03

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 16, 17:17 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Megvan a gyári Yuasa akksim, amit a fesszab hibámnál lecseréltem (mert úgy nézett ki, hogy az halt meg).
Most 6 éves az akksi, korábban volt kb. 10 alkalommal bikázva, cseréje óta 1,5 évet állt egy garázsban. Keresztet vetettem már rá, de kíváncsiságból a nemrég vett töltőmre kötöttem és meglepő módon nem jelezte rossznak. Kb. 1,5 hónapja a töltőn van, folyamatosan ápolja (szulfátmentesíti), nem kizárt, hogy használható az akksi.
Gondolom nem esne jól ha egyszerre kellene fesszabot meg akksit venned. Ha érdekel és meg tudjuk oldani az átadást (nem tudom merre laksz/dolgozol), akkor kölcsön tudom adni 1-2 hónapra, amíg veszel egy újat. Persze előbb kipróbálom, hogy tényleg indítja-e a vasamat, érdemes-e próbálkozni vele.


daytona73 írta:
Nem az aksi is meg adta magát "meg dagadt mint egy kismalac" egy autó aksiról indítottam, hogy egyáltalán a gyújtás elektronika túlélte-e de be indult és úgy tűnik jár normálisan.
Ja és Cé-nek köszi a vontatást :beer


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 16, 20:05 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 aug. 25, 17:40
Hozzászólások: 33
Sziasztok!

Végső elkeseredettségemben írok nektek, mert már semmi ötletem nincs hogy mi baja lehet a motoromnak..

A jelenség a következő:

Állok a piros lámpánál, az egyik henger gondol egyet és leáll egy pillanatra.. Van, hogy túléli a motor és csak visszaesik a fordulat egy pár másodpercre (pl 1400ról 800ra), de van hogy leáll tőle az egész motor.

Azt olvastam, hogy sok embernél előfordul hasonló, de mindent átnéztem / kipróbáltam amit a többiek írtak, és nekem nem oldotta meg a problémát.

Kb. mióta nálam van a motor (most van benne 33e km, és 22e km-rel vettem) produkálja ezt.. Akkor minden gyári volt rajta, azóta amiket módosítottam:

- Akra dobok (dB killer nélkül)
- SAS / EPC eltávolítva

Próbáltam állítani az alapjárati levegő keveréken (IMS), 1.5 tekerés volt azelőtt, most visszaraktam a gyári - 2.25 tekerésre őket.
Próbáltam átrakni a tűn a kis klipszet a 3. helyre, de az sem segített rajta, úgyhogy visszaraktam a 2. helyre (felülről)
Átnéztem az egész motort vákuum szivárgás ügyében, de sehol semmit nem találtam.
Hátsó hengerfejet (vez tengelyeket is), vezláncokat cseréltek, gyertyákat cseréltek, szelepeket állítottak Norbiék kb. 3e km-rel ezelőtt (előtte is csinálta a hibát, azóta is csinálja)
Az egész karbit szétszedtem és megpucoltam, úszókat beállítottam.
TPS-t is újra beállítottam.
Karbi szinkron is megvolt.
Szivatót, gázbowdent, mindent ellenőriztem, hogy legyen holtjátéka..

Mindenkinél akinek ez a baj volt, a karburátor állítgatásával megjavult, persze nálam nem. Egyébként mindenhol máshol teljesen jól működik, jól fogyaszt, szépen húz.. És ha hideg a motor akkor nem is szokta csinálni, inkább csak mikor a belvárosban/terepen van, akkor viszont nagyon sűrűn.

A másik amit észrevettem, bár állítólag normális, hogy alapjáraton a tű átereszt egy kicsi benzint.. Mindkét karbin észlelhető ez a jelenség.

Szóval ha bárkinek lenne bármilyen ötlete, akkor azt szívesen venném és megköszönném!

Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 17, 2:22 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Sumi írta:
Sziasztok!

Végső elkeseredettségemben írok nektek, mert már semmi ötletem nincs hogy mi baja lehet a motoromnak..

A jelenség a következő:

Állok a piros lámpánál, az egyik henger gondol egyet és leáll egy pillanatra.. Van, hogy túléli a motor és csak visszaesik a fordulat egy pár másodpercre (pl 1400ról 800ra), de van hogy leáll tőle az egész motor.

Azt olvastam, hogy sok embernél előfordul hasonló, de mindent átnéztem / kipróbáltam amit a többiek írtak, és nekem nem oldotta meg a problémát.

Kb. mióta nálam van a motor (most van benne 33e km, és 22e km-rel vettem) produkálja ezt.. Akkor minden gyári volt rajta, azóta amiket módosítottam:

- Akra dobok (dB killer nélkül)
- SAS / EPC eltávolítva

Próbáltam állítani az alapjárati levegő keveréken (IMS), 1.5 tekerés volt azelőtt, most visszaraktam a gyári - 2.25 tekerésre őket.
Próbáltam átrakni a tűn a kis klipszet a 3. helyre, de az sem segített rajta, úgyhogy visszaraktam a 2. helyre (felülről)
Átnéztem az egész motort vákuum szivárgás ügyében, de sehol semmit nem találtam.
Hátsó hengerfejet (vez tengelyeket is), vezláncokat cseréltek, gyertyákat cseréltek, szelepeket állítottak Norbiék kb. 3e km-rel ezelőtt (előtte is csinálta a hibát, azóta is csinálja)
Az egész karbit szétszedtem és megpucoltam, úszókat beállítottam.
TPS-t is újra beállítottam.
Karbi szinkron is megvolt.
Szivatót, gázbowdent, mindent ellenőriztem, hogy legyen holtjátéka..

Mindenkinél akinek ez a baj volt, a karburátor állítgatásával megjavult, persze nálam nem. Egyébként mindenhol máshol teljesen jól működik, jól fogyaszt, szépen húz.. És ha hideg a motor akkor nem is szokta csinálni, inkább csak mikor a belvárosban/terepen van, akkor viszont nagyon sűrűn.

A másik amit észrevettem, bár állítólag normális, hogy alapjáraton a tű átereszt egy kicsi benzint.. Mindkét karbin észlelhető ez a jelenség.

Szóval ha bárkinek lenne bármilyen ötlete, akkor azt szívesen venném és megköszönném!

Üdv.


Szia!
Ez tök úgy hangzik mintha elsokallna az egyik henger, ami simán lehet a tűszelep áteresztéstől. Alapjáraton kevés benzin fogy, a tűszelep többet ereszt át mint amennyi fogy az úszóházból. Megnő a benzinszint és megszívja magát az adott henger, amitől megáll. Ezt az elméletet erősíti az is, hogy olyan körülmények esetén jelentkezik a probléma, amikor melegebb a motor, ergo könnyebben sokall el.
Amikor jelentkezik a probléma és lefulllad a motor, szegolj bele a kipufogóba. Ha benzinszagot érzel, akkor ez lesz a gond!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 17, 10:34 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 aug. 25, 17:40
Hozzászólások: 33
Petya írta:
Sumi írta:
Sziasztok!

Végső elkeseredettségemben írok nektek, mert már semmi ötletem nincs hogy mi baja lehet a motoromnak..

A jelenség a következő:

Állok a piros lámpánál, az egyik henger gondol egyet és leáll egy pillanatra.. Van, hogy túléli a motor és csak visszaesik a fordulat egy pár másodpercre (pl 1400ról 800ra), de van hogy leáll tőle az egész motor.

Azt olvastam, hogy sok embernél előfordul hasonló, de mindent átnéztem / kipróbáltam amit a többiek írtak, és nekem nem oldotta meg a problémát.

Kb. mióta nálam van a motor (most van benne 33e km, és 22e km-rel vettem) produkálja ezt.. Akkor minden gyári volt rajta, azóta amiket módosítottam:

- Akra dobok (dB killer nélkül)
- SAS / EPC eltávolítva

Próbáltam állítani az alapjárati levegő keveréken (IMS), 1.5 tekerés volt azelőtt, most visszaraktam a gyári - 2.25 tekerésre őket.
Próbáltam átrakni a tűn a kis klipszet a 3. helyre, de az sem segített rajta, úgyhogy visszaraktam a 2. helyre (felülről)
Átnéztem az egész motort vákuum szivárgás ügyében, de sehol semmit nem találtam.
Hátsó hengerfejet (vez tengelyeket is), vezláncokat cseréltek, gyertyákat cseréltek, szelepeket állítottak Norbiék kb. 3e km-rel ezelőtt (előtte is csinálta a hibát, azóta is csinálja)
Az egész karbit szétszedtem és megpucoltam, úszókat beállítottam.
TPS-t is újra beállítottam.
Karbi szinkron is megvolt.
Szivatót, gázbowdent, mindent ellenőriztem, hogy legyen holtjátéka..

Mindenkinél akinek ez a baj volt, a karburátor állítgatásával megjavult, persze nálam nem. Egyébként mindenhol máshol teljesen jól működik, jól fogyaszt, szépen húz.. És ha hideg a motor akkor nem is szokta csinálni, inkább csak mikor a belvárosban/terepen van, akkor viszont nagyon sűrűn.

A másik amit észrevettem, bár állítólag normális, hogy alapjáraton a tű átereszt egy kicsi benzint.. Mindkét karbin észlelhető ez a jelenség.

Szóval ha bárkinek lenne bármilyen ötlete, akkor azt szívesen venném és megköszönném!

Üdv.


Szia!
Ez tök úgy hangzik mintha elsokallna az egyik henger, ami simán lehet a tűszelep áteresztéstől. Alapjáraton kevés benzin fogy, a tűszelep többet ereszt át mint amennyi fogy az úszóházból. Megnő a benzinszint és megszívja magát az adott henger, amitől megáll. Ezt az elméletet erősíti az is, hogy olyan körülmények esetén jelentkezik a probléma, amikor melegebb a motor, ergo könnyebben sokall el.
Amikor jelentkezik a probléma és lefulllad a motor, szegolj bele a kipufogóba. Ha benzinszagot érzel, akkor ez lesz a gond!


Köszi!

Csak azt mondja mindenki, hogy az LC8 karbijánál normális, hogy átereszt alapjáraton a tűszelep.. Ezért vagyok kicsit összezavarodva..
Megszaglászom legközelebb mindenesetre:D

Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 17, 12:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Alap, de a gyertyák színét megnézted, azokat megszaglásztad? Bár azokon valszeg inkább a tartós dús üzem jelentkezne, azt pedig éreznéd a fogyasztásán...
Ezt a hibát próbálták megoldani, ezért volt ennyi minden cserélve rajta? A 950-em "belseje" (kuplung, henger, dugattyúk) 63e-nél még gyáriak voltak, sosem volt gondja a láncnak sem, igaz nem is csinált ilyen leállogatásokat.

AZ LC8 karbit annyira nem néztem át, nem tudom mennyire normális a folyamatos csepegés (pláne, hogy ennyi km alatt valószínűtlen, hogy elkopjon a tű és rendesen be volt állítva a karbi), de túlfolyó azon is volt, nem kellene magas benzinszintnél ott kifolynia?

Tény, hogy az, hogy melegben, alapjáraton vacakol azt erősíti, hogy benzin-közeli gond lehet.

Nekem egy helyen volt gondom azzal, hogy az alapjárat leesett és feljebb kellett állítanom, Ukrajnában. Amint az utolsó ukrán tankom kiürült, az erdélyi benyával majdnem 2000 lett az alapjárat, vissza kellett vennem - de ez nem rapszódikusan jött elő, hanem stabilan így működött.

Gondolom ennyi idő alatt a gyertyákat is rendben cserélted. Esetleg gyertya"pipa" csere, próbaképpen egy jó gépére? Mennyi időnként jön elő a gond?
Meg tudja viccelni az embert, hogy ezekben már a pipákban van a trafó...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 17, 12:53 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 aug. 25, 17:40
Hozzászólások: 33
KTMSzepy írta:
Alap, de a gyertyák színét megnézted, azokat megszaglásztad? Bár azokon valszeg inkább a tartós dús üzem jelentkezne, azt pedig éreznéd a fogyasztásán...
Ezt a hibát próbálták megoldani, ezért volt ennyi minden cserélve rajta? A 950-em "belseje" (kuplung, henger, dugattyúk) 63e-nél még gyáriak voltak, sosem volt gondja a láncnak sem, igaz nem is csinált ilyen leállogatásokat.

AZ LC8 karbit annyira nem néztem át, nem tudom mennyire normális a folyamatos csepegés (pláne, hogy ennyi km alatt valószínűtlen, hogy elkopjon a tű és rendesen be volt állítva a karbi), de túlfolyó azon is volt, nem kellene magas benzinszintnél ott kifolynia?

Tény, hogy az, hogy melegben, alapjáraton vacakol azt erősíti, hogy benzin-közeli gond lehet.

Nekem egy helyen volt gondom azzal, hogy az alapjárat leesett és feljebb kellett állítanom, Ukrajnában. Amint az utolsó ukrán tankom kiürült, az erdélyi benyával majdnem 2000 lett az alapjárat, vissza kellett vennem - de ez nem rapszódikusan jött elő, hanem stabilan így működött.

Gondolom ennyi idő alatt a gyertyákat is rendben cserélted. Esetleg gyertya"pipa" csere, próbaképpen egy jó gépére? Mennyi időnként jön elő a gond?
Meg tudja viccelni az embert, hogy ezekben már a pipákban van a trafó...


Szia,

Köszi a választ!

Teljesen véletlenszerűen műveli ezt.. Leginkább a városban, dugóban veszem észre, hiszen ott sokat ketyeg alapjáraton - itt, ha kellően rossz napja van a gépnek, akkor akár minden piros lámpánál képes leállni / befulladni.. De pl tegnap (hideg volt?) csak egyszer állt le..
A gyertyák is cserélve voltak 3e km-rel ezelőtt. Nem emiatt lett szétbontva a motor, de ez a hiba fennállt előtte is, és megvan utána is.
Az úszók jól be vannak állítva, és nem is folyik túl a benzin (valamint minden más fordulatszámtartományban jól működik) - fura..
Én is a gyertya pipára gondolok most, hogy esetleg még az lehet... Benzinből sima 95-öst tankolok bele MOL-nál, OMV-nél,stb.. szóval szerintem normális kutakon - semmi noname cucc.
Esetleg még megpróbálhatom magas oktánszámú benzinnel (100-as?), hátha attól jobb lesz.. Bár nem szeretném ha azzal kéne hajtani folyton:D

Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 17, 13:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
A benzint szerintem hagyd, ha sima 95-tel nem üzemel rendesen, akkor valami gondja van. Az oktánszám pláne nem határozza meg a benzin olyan minőségét, ami pl. leállást produkálhatna. Max. ha "kopogva" járna a blokk, akkor lenne érdekes a nagyobb oktánszám, de nem hiszem, hogy a kompressziód változott volna. :)

Molba amúgy én is belefutok néha, sajnos az LC8 már nem LC4 Adventure, amit 1 kúton meg tudtam tankolni egy egész napos motorozáshoz. :)
Mindenesetre ha lehet, kerülöm a Molt, kissé sokba volt a "jó minőségű" homokos-vizes benzinük, amint az LC4-be sikerült tankolnom...
Azóta mondjuk nem volt bajom velük, de tényleg inkább más kutakra, pl. OMV, Shell járok, ha választhatok - ez viszont nálad nem lehet gond. Ha a karbikat átnéztétek és nincsenek eltömődve, akkor nem hinném, hogy benzin minőségi gond okozza, csak az egyik hengernél és úgy, hogy rengeteg külön helyen tankolsz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 17, 18:17 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
KTMSzepy írta:
Megvan a gyári Yuasa akksim, amit a fesszab hibámnál lecseréltem (mert úgy nézett ki, hogy az halt meg).
Most 6 éves az akksi, korábban volt kb. 10 alkalommal bikázva, cseréje óta 1,5 évet állt egy garázsban. Keresztet vetettem már rá, de kíváncsiságból a nemrég vett töltőmre kötöttem és meglepő módon nem jelezte rossznak. Kb. 1,5 hónapja a töltőn van, folyamatosan ápolja (szulfátmentesíti), nem kizárt, hogy használható az akksi.
Gondolom nem esne jól ha egyszerre kellene fesszabot meg akksit venned. Ha érdekel és meg tudjuk oldani az átadást (nem tudom merre laksz/dolgozol), akkor kölcsön tudom adni 1-2 hónapra, amíg veszel egy újat. Persze előbb kipróbálom, hogy tényleg indítja-e a vasamat, érdemes-e próbálkozni vele.


daytona73 írta:
Nem az aksi is meg adta magát "meg dagadt mint egy kismalac" egy autó aksiról indítottam, hogy egyáltalán a gyújtás elektronika túlélte-e de be indult és úgy tűnik jár normálisan.
Ja és Cé-nek köszi a vontatást :beer

Köszönöm a felajánlást de tegnap rendeltem bele egy Banner Bike bull aksit ez adataiban megegyezik a Yuasa gyári adataival csak az ára a fele :beer

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 17, 18:32 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ok, de biztos, hogy minden adata megegyezik? Az indítóáram is? Ez szokott a Yuasa nagy dobása lenni, BÁR, megjegyzem, nekem is Banner van most a gépemben, az előző cseréje óta és működik, bár a kevés használatot kevésbé tolerálja, kevesebb kihagyás után indul "nehézkesebben", mint a Yuasa. 3 hetet azért még elbírt így is...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 17, 18:39 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Ezt rendeltem http://www.bannerakkumulator.hu/product ... cts_id=174
elvileg jó bele

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 17, 18:59 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Igen, ez van nekem is és jó is bele, csak annyi volt a tapasztalatom, hogy kevésbé bírja a hosszú leállítást. Bár most már remélem ritkábbak lesznek a több hetes motormentes periódusok. :)
Mindenképpen jobban megéri az árát, mint a Yuasa.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 18, 21:37 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Sumi!
Lehet hogy hülyeség, de nem gondolsz a benzinpumpára?? Én egyszer rommá szétszedtem a karbit, hogy biztos azért áll le, aztán kicseréltem,a pumpát és azóta nem állt le!! Nem ennyire gyakran, mint neked, de csinálta!!! Most vizes volt az idő is!! Csak tipp!!

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 19, 8:29 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Én eddig két állapotát ismertem a pumpának, azt hogy megy és azt hogy nem megy, de ettől még valóban lehet olyan is, hogy "csökken" a szállítása.
Viszont akkor miért alapjáraton áll le, amikor éppen a legkevesebb benya kell a vasnak és miért csak melegen? A benzinpumpa nyomásra dolgozik (úgy vettem észre), így addig jár, amíg a karbiban nem megfelelő a szint. Ezt éppen alapjáraton tudja nagyon könnyen megoldani.
Persze megér egy ellenőrzést a pumpa, akár ettől függetlenül is, ha még nem néztétek, mert jobb előbb látni a koszolódást és tenni ellene, mint valahol megállni emiatt. :)

Van egy trükk, ami nekem működött a pumpánál akkor is, amikor leállt. Amikor áramot kap, elkezd járni, amíg a nyomást el nem éri - így ha leáll a vas, STOP-kapcsolóval leállítod a motort, aztán visszakapcsolod, ekkor feltölti a karbit. Pár 100m-re elég, ami az esetek többségében gyorsabb, mint tolni és biztosan olcsóbb mint trélerezni. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 19, 10:35 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 aug. 25, 17:40
Hozzászólások: 33
Köszönöm a tippet!

Azért nem gondolom, hogy a pumpa lenne a hibás (egyrészt mert most szerintem tuti jó ez ami rajta van), másrészt mert az elmúlt kb. 10e km alatt 3 pumpa is fenn volt rajta, és mindegyikkel produkálta ezt a hibát, pedig az előző pumpáknak is voltak olyan időszakaik, hogy működtek:D

Abban egyetértek Szepy-vel, hogy szerintem is nagy gázon is jelentkeznie kéne a pumpa hibának -> akkor fogy igazán sok benzin..

Persze aztán soha sem lehet tudni.. De nálam ha leállt a pumpa, akkor az mindig úgy jelentkezett, hogy elment egy henger, aztán kis idő múlva a másik is, ahogy szépen kifogyott az úszóházból a benzin..

Köszi azért a tippet, minden ötletnek örülök, mert én már kifogytam belőlük!

Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 23, 20:15 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Ki tud megbízható szakembert aki "ki egyenesíti" az első kerekem enyhe nyolcasát?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 23, 21:07 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 márc. 27, 17:12
Hozzászólások: 207
ktmgé írta:
Ki tud megbízható szakembert aki "ki egyenesíti" az első kerekem enyhe nyolcasát?


Koch Ferenc
Cím: Bp., XXII.ker., Bartók Béla út 76.
+36/ 30 642 5877

Nekünk eddig mindent nagyon faszán megcsinált (átfűzés, centírozás)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 24, 5:31 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Motto írta:
ktmgé írta:
Ki tud megbízható szakembert aki "ki egyenesíti" az első kerekem enyhe nyolcasát?


Koch Ferenc
Cím: Bp., XXII.ker., Bartók Béla út 76.
+36/ 30 642 5877

Nekünk eddig mindent nagyon faszán megcsinált (átfűzés, centírozás)


Megerősítem, saját tapasztalat!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 24, 8:14 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 24, 13:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Motto írta:
ktmgé írta:
Ki tud megbízható szakembert aki "ki egyenesíti" az első kerekem enyhe nyolcasát?


Koch Ferenc
Cím: Bp., XXII.ker., Bartók Béla út 76.
+36/ 30 642 5877

Nekünk eddig mindent nagyon faszán megcsinált (átfűzés, centírozás)


Görgőzni is tud :?: :Think

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 24, 16:55 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
Sziasztok!

Ha vannak itt 950 SM-esek, azokhoz szól inkább a hozzászólás.
Eddig gyári 17/41-essel mentem, de most változtatni szeretnék. Olvastam, hogy jobb lenne hátulra nagyobbat venni, mint előre kisebbet.
Esjotból találtam 44-est 9140-ért + 1500 a posta. Elég komoly ára van.
Valakinek esetleg tapasztalatok, vagy ötlet, hogy honnan lenne érdemes vásárolnom és milyet...

Szép napot mindenkinek! :wave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 24, 17:09 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Szia!

Mindenképpen a hátsó cseréje javasolt, mert az első így is eléggé gyorsan kopik, ha csökkented a méretét ez a kopás felgyorsul.
Ugyanaz a lánckerék megy rá, mint az Adventure-re, csak a fogak száma más, nem?
Ez esetben JT lánckereket javallanék, azt eléggé sokan forgalmazzák és olcsóbb, mint az általad említett.

Más kérdés, hogy Adventure hátsó lánckerék 42 és 45 méretekben van, 41-45 eléggé ütős változtatás lenne (10% már nagyon érezhető).

A 950 Adv-ön én is nagyobbra cseréltem a hátsót, jobban feküdt a stílusomhoz és jobb helyen voltak a nyomatékcsúcsok, te az SM-en miért rövidítenéd?

juhi182 írta:
Sziasztok!

Ha vannak itt 950 SM-esek, azokhoz szól inkább a hozzászólás.
Eddig gyári 17/41-essel mentem, de most változtatni szeretnék. Olvastam, hogy jobb lenne hátulra nagyobbat venni, mint előre kisebbet.
Esjotból találtam 44-est 9140-ért + 1500 a posta. Elég komoly ára van.
Valakinek esetleg tapasztalatok, vagy ötlet, hogy honnan lenne érdemes vásárolnom és milyet...

Szép napot mindenkinek! :wave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 24, 21:14 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
KTMSzepy írta:
Szia!

Mindenképpen a hátsó cseréje javasolt, mert az első így is eléggé gyorsan kopik, ha csökkented a méretét ez a kopás felgyorsul.
Ugyanaz a lánckerék megy rá, mint az Adventure-re, csak a fogak száma más, nem?
Ez esetben JT lánckereket javallanék, azt eléggé sokan forgalmazzák és olcsóbb, mint az általad említett.

Más kérdés, hogy Adventure hátsó lánckerék 42 és 45 méretekben van, 41-45 eléggé ütős változtatás lenne (10% már nagyon érezhető).

A 950 Adv-ön én is nagyobbra cseréltem a hátsót, jobban feküdt a stílusomhoz és jobb helyen voltak a nyomatékcsúcsok, te az SM-en miért rövidítenéd?

juhi182 írta:
Sziasztok!

Ha vannak itt 950 SM-esek, azokhoz szól inkább a hozzászólás.
Eddig gyári 17/41-essel mentem, de most változtatni szeretnék. Olvastam, hogy jobb lenne hátulra nagyobbat venni, mint előre kisebbet.
Esjotból találtam 44-est 9140-ért + 1500 a posta. Elég komoly ára van.
Valakinek esetleg tapasztalatok, vagy ötlet, hogy honnan lenne érdemes vásárolnom és milyet...

Szép napot mindenkinek! :wave



Hali!

Nem ugyanaz a kettő. A Superduke-al egyezik meg.
Szerintem veszek egy Esjot 44-es hátsót. Persze várok még pár napot, meg keresgélek, hátha akad valami...

Tulajdonképpen csak a kíváncsiság miatt rövidítenék. Mennyire lesz harapósabb, hasonlók. Itt Eger környékén meg egyébként sincs értelme a 180nak. Mondjuk nem is azért vettem, hogy 200akkal szaladgáljak a seggrakéták után. :)


Csatolmányok:
Magyarázat: SM
nagyvasSM.jpg
nagyvasSM.jpg [ 13.3 KiB | Megtekintve 52141 alkalommal. ]
Magyarázat: Adventure
nagyvasADV.jpg
nagyvasADV.jpg [ 14.93 KiB | Megtekintve 52141 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 25, 19:17 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 jan. 17, 23:03
Hozzászólások: 22
juhi182 írta:
KTMSzepy írta:
Szia!

Mindenképpen a hátsó cseréje javasolt, mert az első így is eléggé gyorsan kopik, ha csökkented a méretét ez a kopás felgyorsul.
Ugyanaz a lánckerék megy rá, mint az Adventure-re, csak a fogak száma más, nem?
Ez esetben JT lánckereket javallanék, azt eléggé sokan forgalmazzák és olcsóbb, mint az általad említett.

Más kérdés, hogy Adventure hátsó lánckerék 42 és 45 méretekben van, 41-45 eléggé ütős változtatás lenne (10% már nagyon érezhető).

A 950 Adv-ön én is nagyobbra cseréltem a hátsót, jobban feküdt a stílusomhoz és jobb helyen voltak a nyomatékcsúcsok, te az SM-en miért rövidítenéd?

juhi182 írta:
Sziasztok!
Hali!
Az Esjot Husaberg-KTM gyári beszállító,nagyon jó minőség én azt javaslom. :wave

Ha vannak itt 950 SM-esek, azokhoz szól inkább a hozzászólás.
Eddig gyári 17/41-essel mentem, de most változtatni szeretnék. Olvastam, hogy jobb lenne hátulra nagyobbat venni, mint előre kisebbet.
Esjotból találtam 44-est 9140-ért + 1500 a posta. Elég komoly ára van.
Valakinek esetleg tapasztalatok, vagy ötlet, hogy honnan lenne érdemes vásárolnom és milyet...

Szép napot mindenkinek! :wave



Hali!

Nem ugyanaz a kettő. A Superduke-al egyezik meg.
Szerintem veszek egy Esjot 44-es hátsót. Persze várok még pár napot, meg keresgélek, hátha akad valami...

Tulajdonképpen csak a kíváncsiság miatt rövidítenék. Mennyire lesz harapósabb, hasonlók. Itt Eger környékén meg egyébként sincs értelme a 180nak. Mondjuk nem is azért vettem, hogy 200akkal szaladgáljak a seggrakéták után. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 25, 20:47 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 ápr. 08, 19:19
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!
Tapasztalat: én 950 Adventure-n, sokakkal ellentétben az elsőt cseréltem 1-el kissebbre :m28 ,(nem kérdeztem meg senkit :lol: )
pont jó lett.. (Gyorsulás, 2 személy hosszabb távon), kb 10e km-t mentem vele, nem cserélném vissza..

üdv.. :wave

_________________
950 adv 03'


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 25, 21:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Nyepi írta:
Sziasztok!
Tapasztalat: én 950 Adventure-n, sokakkal ellentétben az elsőt cseréltem 1-el kissebbre :m28 ,(nem kérdeztem meg senkit :lol: )
pont jó lett.. (Gyorsulás, 2 személy hosszabb távon), kb 10e km-t mentem vele, nem cserélném vissza..

üdv.. :wave


Akkor fokozom a feszültséget kicsit :lol:
Kipróbáltam így is- úgy is, a végeredmény 16-45 lett, ami elég rövid áttétel /gyári 17-42/, viszont brutális dinamika!
Fogyasztásban semmi feltűnő, nekem qrvára tetszik, aki teheti próbálja ki, de csak abban az esetben, ha nem 160 fölötti az állandó utazója!
A Kilométeróra szerinti 130-nál egy hajszállal van a fordulatmérő 5 ezer felett!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 01, 20:52 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
A 950-es (2005) narancs-fekete színek gyári kódjait tudja valaki? Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 02, 8:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
ktmgé írta:
A 950-es (2005) narancs-fekete színek gyári kódjait tudja valaki? Köszi


Szerintem Norbiék Ócsán biztos!

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 03, 10:19 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
ktmgé írta:
A 950-es (2005) narancs-fekete színek gyári kódjait tudja valaki? Köszi


Van egy pdf fájlom az összes KTM színkóddal. De nem tudom csatolni. Nem vagyok monitorfejű, ha megmondjátok hova tudom feltölteni, hogy mindenki elérje, szívesen megteszem! :wink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 03, 10:22 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
juhi182 írta:
Sziasztok!

Ha vannak itt 950 SM-esek, azokhoz szól inkább a hozzászólás.
Eddig gyári 17/41-essel mentem, de most változtatni szeretnék. Olvastam, hogy jobb lenne hátulra nagyobbat venni, mint előre kisebbet.
Esjotból találtam 44-est 9140-ért + 1500 a posta. Elég komoly ára van.
Valakinek esetleg tapasztalatok, vagy ötlet, hogy honnan lenne érdemes vásárolnom és milyet...

Szép napot mindenkinek! :wave


Hali!
A legegyszerűbb-legolcsóbb-legpraktikusabb az első lánckerék cseréje 16-osra. Én is ezt tettem, az általad említett Esjotból. Szerintem nincs gond a minőségével és a motort mintha kicserélték volna mivel gyárilag túl hosszúra van áttételezve. Ezzel már használható a 6. sebesség 100 körül is, sokkal rugalmasabb a motor és a fogyasztás is csökken némileg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 03, 19:22 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
Petya írta:
juhi182 írta:
Sziasztok!

Ha vannak itt 950 SM-esek, azokhoz szól inkább a hozzászólás.
Eddig gyári 17/41-essel mentem, de most változtatni szeretnék. Olvastam, hogy jobb lenne hátulra nagyobbat venni, mint előre kisebbet.
Esjotból találtam 44-est 9140-ért + 1500 a posta. Elég komoly ára van.
Valakinek esetleg tapasztalatok, vagy ötlet, hogy honnan lenne érdemes vásárolnom és milyet...

Szép napot mindenkinek! :wave


Hali!
A legegyszerűbb-legolcsóbb-legpraktikusabb az első lánckerék cseréje 16-osra. Én is ezt tettem, az általad említett Esjotból. Szerintem nincs gond a minőségével és a motort mintha kicserélték volna mivel gyárilag túl hosszúra van áttételezve. Ezzel már használható a 6. sebesség 100 körül is, sokkal rugalmasabb a motor és a fogyasztás is csökken némileg.





Nekem is ez a megoldás lesz...
Ma rendeltem meg a Nagyvastól az Esjot 44-es hátsó lánckereket. Visszahívtak, hogy nincs nekik ilyen. Kérdezték a gyártót, de belátható időn belül ők sem fognak gyártani.
Úgyhogy jön a JT 16-os első...



Meg lehet, hogy felhívom Ócsát (úgysem beszéltem még velük soha :) ) és megkérdezem, hogy milyen a gyári első fékbetét.
Karbonos a cucc vagy nem? Mert nekem még gyári van elől és borzasztóan frankón fog és a tárcsát sem eszi. Ilyen összetételűt kéne venni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 04, 1:46 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 aug. 25, 17:40
Hozzászólások: 33
juhi182 írta:
Petya írta:
juhi182 írta:
Sziasztok!

Ha vannak itt 950 SM-esek, azokhoz szól inkább a hozzászólás.
Eddig gyári 17/41-essel mentem, de most változtatni szeretnék. Olvastam, hogy jobb lenne hátulra nagyobbat venni, mint előre kisebbet.
Esjotból találtam 44-est 9140-ért + 1500 a posta. Elég komoly ára van.
Valakinek esetleg tapasztalatok, vagy ötlet, hogy honnan lenne érdemes vásárolnom és milyet...

Szép napot mindenkinek! :wave


Hali!
A legegyszerűbb-legolcsóbb-legpraktikusabb az első lánckerék cseréje 16-osra. Én is ezt tettem, az általad említett Esjotból. Szerintem nincs gond a minőségével és a motort mintha kicserélték volna mivel gyárilag túl hosszúra van áttételezve. Ezzel már használható a 6. sebesség 100 körül is, sokkal rugalmasabb a motor és a fogyasztás is csökken némileg.





Nekem is ez a megoldás lesz...
Ma rendeltem meg a Nagyvastól az Esjot 44-es hátsó lánckereket. Visszahívtak, hogy nincs nekik ilyen. Kérdezték a gyártót, de belátható időn belül ők sem fognak gyártani.
Úgyhogy jön a JT 16-os első...



Meg lehet, hogy felhívom Ócsát (úgysem beszéltem még velük soha :) ) és megkérdezem, hogy milyen a gyári első fékbetét.
Karbonos a cucc vagy nem? Mert nekem még gyári van elől és borzasztóan frankón fog és a tárcsát sem eszi. Ilyen összetételűt kéne venni.


Toshiba TT2172HHA, ha ez mond valamit:)
Szerintem nem karbonos..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 04, 10:11 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Petya írta:
ktmgé írta:
A 950-es (2005) narancs-fekete színek gyári kódjait tudja valaki? Köszi


Van egy pdf fájlom az összes KTM színkóddal. De nem tudom csatolni. Nem vagyok monitorfejű, ha megmondjátok hova tudom feltölteni, hogy mindenki elérje, szívesen megteszem! :wink

Ha elküldöd nekem emailben, akkor megosztom a néppel.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 07, 9:42 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
xerxesza írta:
Petya írta:
ktmgé írta:
A 950-es (2005) narancs-fekete színek gyári kódjait tudja valaki? Köszi


Van egy pdf fájlom az összes KTM színkóddal. De nem tudom csatolni. Nem vagyok monitorfejű, ha megmondjátok hova tudom feltölteni, hogy mindenki elérje, szívesen megteszem! :wink

Ha elküldöd nekem emailben, akkor megosztom a néppel.


https://docs.google.com/open?id=0B8aRKq ... FBabmc1LTg

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 15, 0:08 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
Az utóbbi 1000 km-en kétszer is kellet feszítenem a láncon (DID és csak aszfalton használom). Megérett a cserére?
Kopást nem nagyon látok rajta és a fogaskerekeken sem. Nem tudom, hogy mennyi km lehet benne mert ezzel vettem a motort. A motorban most 30.000km van én ebből 8000 km-t mentem vele. Eddig csak terepen használt motorom volt, ott ilyet soha nem tapasztaltam.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 15, 6:54 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
sevjo írta:
Az utóbbi 1000 km-en kétszer is kellet feszítenem a láncon (DID és csak aszfalton használom). Megérett a cserére?
Kopást nem nagyon látok rajta és a fogaskerekeken sem. Nem tudom, hogy mennyi km lehet benne mert ezzel vettem a motort. A motorban most 30.000km van én ebből 8000 km-t mentem vele. Eddig csak terepen használt motorom volt, ott ilyet soha nem tapasztaltam.

Nekem oldalirányban is szokott olyankor már lötyögni. Illetve a fogaskerekeken is van addigra nyom, de az a fogaskerék anyagán is múlik persze.

Azt gondolnám, hogy lassan cserés lesz. Semmilyen kopásnyom nem látható rajta?

A manualban van egy olyan mérés, hogy:

"Checking the chain for wear
To check the chain for wear proceed as follows:
Switch the transmission to idle and put a load of approx. 15 kilograms
(33 lbs) on the lower part of the chain (see illustration). Now measure the
distance between 18 chain rollers on the upper part of the chain. The chain
needs to be replaced when the distance is 272 mm (10.70 in).
Since chains
do not always wear evenly, repeat the measurement at different parts of
the chain.
Replace the chain if any X-rings are missing.
NOTE:
If you mount a new chain, the sprockets should also be replaced. New
chains wear faster if used on old used sprockets."

Teháthogy 18 szem nem lehet hosszabb, mint 272mm.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 22, 16:16 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2009 jan. 13, 11:11
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: BP
kis help kellene a 2 gombos muszerfalon hogyan lehet WS kerekmeretet atallitani. gyujtas utan nyomtam 10 masodpercig menu es set gombot is de semmi nem tortent. thx :peace:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 22, 16:32 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
Fuxa írta:
kis help kellene a 2 gombos muszerfalon hogyan lehet WS kerekmeretet atallitani. gyujtas utan nyomtam 10 masodpercig menu es set gombot is de semmi nem tortent. thx :peace:


ODO-nál nyomd hosszan, akkor tudod állítani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 24, 11:08 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2009 jan. 13, 11:11
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: BP
juhi182 írta:
Fuxa írta:
kis help kellene a 2 gombos muszerfalon hogyan lehet WS kerekmeretet atallitani. gyujtas utan nyomtam 10 masodpercig menu es set gombot is de semmi nem tortent. thx :peace:


ODO-nál nyomd hosszan, akkor tudod állítani.


koszonom, majd probalkozok akkor itt a SET-el :wow:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 12, 12:02 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Sziasztok!
Nincs valakinek esetleg borulásérzékelő szenzorja (Rollover Sensor) elfekvőben? Kellene nekem egy ilyen sürgősen! Ha lenne, csörögj meg kérlek: 20/3508433
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 12, 12:55 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Petya írta:
Sziasztok!
Nincs valakinek esetleg borulásérzékelő szenzorja (Rollover Sensor) elfekvőben? Kellene nekem egy ilyen sürgősen! Ha lenne, csörögj meg kérlek: 20/3508433
Köszi!


Ez olyasmi, mint a riasztók mozgatás-érzékelője?

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 12, 14:04 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
pancel írta:
Petya írta:
Sziasztok!
Nincs valakinek esetleg borulásérzékelő szenzorja (Rollover Sensor) elfekvőben? Kellene nekem egy ilyen sürgősen! Ha lenne, csörögj meg kérlek: 20/3508433
Köszi!


Ez olyasmi, mint a riasztók mozgatás-érzékelője?

Üdv,

pancel


Sajnos nem tudom a működési elvét.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 12, 16:19 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Petya írta:
pancel írta:
Petya írta:
Sziasztok!
Nincs valakinek esetleg borulásérzékelő szenzorja (Rollover Sensor) elfekvőben? Kellene nekem egy ilyen sürgősen! Ha lenne, csörögj meg kérlek: 20/3508433
Köszi!


Ez olyasmi, mint a riasztók mozgatás-érzékelője?

Üdv,

pancel


Sajnos nem tudom a működési elvét.


Jaja, most már látom, ez nekem új, hogy ilyen is létezik KTM-hez. :Think

Kép

Az angol Ebay-en van egy fent, ez légi postával (4-8 nap), tokkal vonóval ~ £17.
Cikkszáma: 61041088000

http://www.ebay.com/itm/KTM-990-SD-Supe ... 21287#shId

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 13, 18:12 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 aug. 25, 17:40
Hozzászólások: 33
Sziasztok!

Kicsit off, de azért ide tartozik mert nagyendúrós:)

Az egyik motorozz.hu -s ismerősöm (KT) szervez nagyendúroknak (LC8, AT, GS, S10, stb.. (sztem LC4, stb.. is belefér, lényeg hogy kb. >600ccm & >150kg)) egy éjszakai gurulást, ha esetleg érdekelne valakit:

http://motorozz.hu/main.pl?menupage=tou ... GdVY.15018

Azt az infót kaptam még, hogy:

"Start: Bp. 22. Balatoni ut- Pedellus utca sarok
utifutisoknak van parkolo !"

Bocs az off miatt:)
Üdv,
A.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 14, 21:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Sziasztok. Nem tom érdekel-e valakit, de azért mondom. 26 ezret bírt a Super Endurón a mitsubishi benyapumpa. A gyári árának feléért rendeltem svéd kókányolóktól (http://www.raiddesigns.com/en/) egy vákuumos cuccot ami eddig nagyon patentnek tűnik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 14, 22:55 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
zsore írta:
Sziasztok. Nem tom érdekel-e valakit, de azért mondom. 26 ezret bírt a Super Endurón a mitsubishi benyapumpa. A gyári árának feléért rendeltem svéd kókányolóktól (http://www.raiddesigns.com/en/) egy vákuumos cuccot ami eddig nagyon patentnek tűnik.



Akkor adok neked én is információt:
Többen, emerikai "Facet" csónak motorhoz gyártott elektronyos cuccot használunk, ami nagyon patentnak tűnik!
Csatolmány:
Facet.JPG
Facet.JPG [ 31.25 KiB | Megtekintve 51895 alkalommal. ]

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 01, 9:59 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Sziasztok
Tudja valaki az 950 adventure első kerék csapágy méretét, :Think úgy nézz ki el hagyta magát.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 01, 12:08 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 aug. 25, 17:40
Hozzászólások: 33
daytona73 írta:
Sziasztok
Tudja valaki az 950 adventure első kerék csapágy méretét, :Think úgy nézz ki el hagyta magát.


Elvileg:

SKF 61906 2RS (6906)

47mm outside diameter
30 mm inside diameter
9 mm wide

KTM pn: 0625069068

Vagy a teljes repair kit:

KTM pn: 60009015010

Kép

Üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 01, 12:20 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Köszönöm :beer

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 01, 19:41 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
daytona73 írta:
Sziasztok
Tudja valaki az 950 adventure első kerék csapágy méretét, :Think úgy nézz ki el hagyta magát.



Ennek mi a jele?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 01, 20:12 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
ktmgé írta:
daytona73 írta:
Sziasztok
Tudja valaki az 950 adventure első kerék csapágy méretét, :Think úgy nézz ki el hagyta magát.



Ennek mi a jele?


Ha kóvályog a motor menet közben, illetve ha megrángatod a kereket oldalirányba, és kotyog.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség