KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 14:11

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 01, 20:19 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 márc. 27, 17:12
Hozzászólások: 207
ktmgé írta:
daytona73 írta:
Sziasztok
Tudja valaki az 950 adventure első kerék csapágy méretét, :Think úgy nézz ki el hagyta magát.



Ennek mi a jele?


Ha beszerelt, meghúzott, rendesen beállított kerekedet oldal irányba mozgatod lötyögni fog, ha a rossz a csapágy. Ha érzel vmi rendellenességet szerintem érdemes kicserélni a csapágyakat pár ezer forintból megvan, csak nem kereskedésből kell venni az alkatrészt hozzá :grin:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 01, 20:42 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
pancel írta:
ktmgé írta:
daytona73 írta:
Sziasztok
Tudja valaki az 950 adventure első kerék csapágy méretét, :Think úgy nézz ki el hagyta magát.



Ennek mi a jele?


Ha kóvályog a motor menet közben, illetve ha megrángatod a kereket oldalirányba, és kotyog.

Üdv,

pancel

Igen ezt tapasztalod :wave
Van valami trükkje a csapágy cserének?

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 01, 21:08 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 márc. 27, 17:12
Hozzászólások: 207
Ennek mi a jele?[/quote]

Ha kóvályog a motor menet közben, illetve ha megrángatod a kereket oldalirányba, és kotyog.

Üdv,

pancel[/quote]
Igen ezt tapasztalod :wave
Van valami trükkje a csapágy cserének?[/quote]

Van hozzá egy spéci szerszám de ennek hiányában úgy tudod kivenni, hogyha hőlégfúvóval vagy valamivel felmelegíted és vmivel kiütöd. Az új csapágyat pedig fagyasztóba rakni és az már így könnyen be fogod tudni rakni. Nekünk eddig mindig működött.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 01, 21:14 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Köszönöm :beer

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 12, 19:57 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Helló!

A 950 sm-es cimbi kérdezi, hogy a 3.000 ford. alatti láncrángatással lehet-e kezdeni valamit, mert zavarja. Köszi. (engem a saját lc8-amon ez nem zavar)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 12, 20:29 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
ktmgé írta:
Helló!

A 950 sm-es cimbi kérdezi, hogy a 3.000 ford. alatti láncrángatással lehet-e kezdeni valamit, mert zavarja. Köszi. (engem a saját lc8-amon ez nem zavar)



Persze, húúúúzzzza a gázt :lolflag:
SM-el 3000-es fordulaton, nooooormális, arra ott a GoldWing :m17
Pörgesse egy kicsit jobban, majd hozzászokik!
4-5 ezernél már nem csinálja, és a dugók sem akarnak kijönni a henger oldalán!
Esetleg nem laza a lánc egy kicsit?

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 01, 13:39 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, hátsó helyzetjelző égő csere ügyben!
A baloldali kiégett, és cserélném, de hogyan is kell?
Mindegy milyent veszek bele, vagy csak gyárit érdemes, hogy ki húzzon az is 7 évet?

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 01, 17:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
csuti71 írta:
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, hátsó helyzetjelző égő csere ügyben!
A baloldali kiégett, és cserélném, de hogyan is kell?
Mindegy milyent veszek bele, vagy csak gyárit érdemes, hogy ki húzzon az is 7 évet?



A kerék felől van két 10-es anya a sárvédőben, azokat letekered, hátrafelé kijön a lámpa, és így hozzáférsz az izzókhoz!
A két helyzetjelző izzó kihúzható gumi foglalatban van, ugyanúgy mint az első lámpában és a rendszámvilágításban is, mindegyik 12V 5W-os japán tipusu izzó!
Én nem ragaszkodnék a gyárihoz, de valószinüleg mindkettőt kicserélném, nem lehet túl drága a belevaló!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 01, 17:58 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
szabcsab írta:
csuti71 írta:
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, hátsó helyzetjelző égő csere ügyben!
A baloldali kiégett, és cserélném, de hogyan is kell?
Mindegy milyent veszek bele, vagy csak gyárit érdemes, hogy ki húzzon az is 7 évet?



A kerék felől van két 10-es anya a sárvédőben, azokat letekered, hátrafelé kijön a lámpa, és így hozzáférsz az izzókhoz!
A két helyzetjelző izzó kihúzható gumi foglalatban van, ugyanúgy mint az első lámpában és a rendszámvilágításban is, mindegyik 12V 5W-os japán tipusu izzó!
Én nem ragaszkodnék a gyárihoz, de valószinüleg mindkettőt kicserélném, nem lehet túl drága a belevaló!

Igen ez jó ötlet, mert akkor nem kell még egyszer szétszedni!
Köszi a segítséget! :)

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 05, 10:10 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Kedves Uraim!

Van-e valakinek kölcsön menetjavító készlete? Márminthogy azt a részt, amit elhasználok, azt kifizetném, természetesen, de egy csavarért nem vennék készletet.

Ami történt: A kuplung tartó bilincs csavarjának a zsákfuratába beleforgott a csavar. Nem, nem túlhúztam, azt valaki más tette előttem, mert ez egy bontott cucc, és így sikerült. Na, abba kéne nekem menetjavító. M6x20-as csavar.

Ez mondjuk egy SX-é, de a csavar ugyanaz. 41-es.
http://www.cheapcycleparts.com/model_ye ... ies/233127

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 05, 18:04 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
Halló Urak!
Mivel úgy tűnik jó ideig nem leszek lc8 tulaj :( ,eladnám az advencsőröm dobozszettjét.
Télen megcsináltam a tartót megvettem a dobozt (kecskeméti alu,felfogatási oldalon vastagabb anyag,zárható,43l-es) ,kibéleltettem,fogantyúkat kapott,majd áprilisban elvitték alóla a motort. Szóval azon egy órát sem ment,az AT-n járta meg egyszer Horvátországot.
Szóval stabil tartókonzol+2db 43l-es bélelt zárható aludoboz.Árajánlattal e-mail-ben keressetek vagy telefonon.
rudo77@freemail.hu,30/hét3nyolc-hat543
Üdv.:Rudo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 19, 20:23 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Helló!

Azt vettem észre, hogy a hűtőventillátor érzésem szerint túl hamar bekapcsol (túl gyorsan melegszik a motor?) ebben a kissé hűvösebb időben is, majdnem úgy mint nyáron. Aztán hiába járattam alapjáraton elég sokáig - kb. 7-8 perc - nem kapcsolt ki (nem hűlt vissza?) és csak fújta, fújta, meg is untam le is állítottam a motort. Gond ez?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 19, 20:47 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 márc. 27, 17:12
Hozzászólások: 207
ktmgé írta:
Helló!

Azt vettem észre, hogy a hűtőventillátor érzésem szerint túl hamar bekapcsol (túl gyorsan melegszik a motor?) ebben a kissé hűvösebb időben is, majdnem úgy mint nyáron. Aztán hiába járattam alapjáraton elég sokáig - kb. 7-8 perc - nem kapcsolt ki (nem hűlt vissza?) és csak fújta, fújta, meg is untam le is állítottam a motort. Gond ez?


Alapjáraton járatni a legrosszabb, amit tehetsz :-) Akkor melegszik fel a leggyorsabban. Szegény ventillátor nem tud annyit hűteni, hogy visszahűtse. Nem hiszem, hogy bármi baja lenne a gépnek, habár sok mindentől függhet. Piszok van a hűtő lamellák között, régi a hűtő folyadék.... Szerintem próbáld ki menet közben, hogy mit csinál, aztán írj h mit művelt :m28


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 19, 21:37 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
ktmgé írta:
Helló!

Azt vettem észre, hogy a hűtőventillátor érzésem szerint túl hamar bekapcsol (túl gyorsan melegszik a motor?) ebben a kissé hűvösebb időben is, majdnem úgy mint nyáron. Aztán hiába járattam alapjáraton elég sokáig - kb. 7-8 perc - nem kapcsolt ki (nem hűlt vissza?) és csak fújta, fújta, meg is untam le is állítottam a motort. Gond ez?

Az Adventure LC8 elég melegedős fajta mivel nagyon be van burkolva és nem tud ki szellőzni a hengerektől és a hűtőtől a meleg és alapjáraton és lassú menetnél könnyen fel megy a vizhőfok de ne aggódj amig nem forralja :beer

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 19, 21:56 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
daytona73 írta:
ktmgé írta:
Helló!

Azt vettem észre, hogy a hűtőventillátor érzésem szerint túl hamar bekapcsol (túl gyorsan melegszik a motor?) ebben a kissé hűvösebb időben is, majdnem úgy mint nyáron. Aztán hiába járattam alapjáraton elég sokáig - kb. 7-8 perc - nem kapcsolt ki (nem hűlt vissza?) és csak fújta, fújta, meg is untam le is állítottam a motort. Gond ez?

Az Adventure LC8 elég melegedős fajta mivel nagyon be van burkolva és nem tud ki szellőzni a hengerektől és a hűtőtől a meleg és alapjáraton és lassú menetnél könnyen fel megy a vizhőfok de ne aggódj amig nem forralja :beer



A haver 990-se nem ilyen gyakran kapcsol be, és le is kapcsol alapjáraton normál időn belül. Még ő is kiszúrta, hogy az enyém az övéhez képest "túl aktív". Pedig ugyanúgy van beburkolva az is. Vagy van különbség a 950 és 90-es között ilyen szempontból? Egyébként ha felforralja, akkor mi van? Az nagy problem?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 19, 22:03 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Motto írta:
ktmgé írta:
Helló!

Azt vettem észre, hogy a hűtőventillátor érzésem szerint túl hamar bekapcsol (túl gyorsan melegszik a motor?) ebben a kissé hűvösebb időben is, majdnem úgy mint nyáron. Aztán hiába járattam alapjáraton elég sokáig - kb. 7-8 perc - nem kapcsolt ki (nem hűlt vissza?) és csak fújta, fújta, meg is untam le is állítottam a motort. Gond ez?


Alapjáraton járatni a legrosszabb, amit tehetsz :-) Akkor melegszik fel a leggyorsabban. Szegény ventillátor nem tud annyit hűteni, hogy visszahűtse. Nem hiszem, hogy bármi baja lenne a gépnek, habár sok mindentől függhet. Piszok van a hűtő lamellák között, régi a hűtő folyadék.... Szerintem próbáld ki menet közben, hogy mit csinál, aztán írj h mit művelt :m28


A hűtő lamellák közötti piszok az sanszos, majd megnézem. A hűtővíz kb. 2 hónapja lett lecserélve Ócsán. Menet közben, lassú tempónál folyamatosan megy, aztán ahogy fokozódik a tempó úgy persze már ki-kikapcsol, aztán meg már teljesen ha suhanok :-))))


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 19, 22:06 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Egyébként ANNYIRA SZERETEM EZT A KURVA MOTORT :m28 Micsoda karakteres gép, mindig bepisálok örömömben, ha ráülök (a sárgát meg felforralja a blokk :yeah ) Na, ezt is le kellett írnom.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 23, 15:10 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 aug. 25, 17:40
Hozzászólások: 33
ktmgé írta:
daytona73 írta:
ktmgé írta:
Helló!

Azt vettem észre, hogy a hűtőventillátor érzésem szerint túl hamar bekapcsol (túl gyorsan melegszik a motor?) ebben a kissé hűvösebb időben is, majdnem úgy mint nyáron. Aztán hiába járattam alapjáraton elég sokáig - kb. 7-8 perc - nem kapcsolt ki (nem hűlt vissza?) és csak fújta, fújta, meg is untam le is állítottam a motort. Gond ez?

Az Adventure LC8 elég melegedős fajta mivel nagyon be van burkolva és nem tud ki szellőzni a hengerektől és a hűtőtől a meleg és alapjáraton és lassú menetnél könnyen fel megy a vizhőfok de ne aggódj amig nem forralja :beer



A haver 990-se nem ilyen gyakran kapcsol be, és le is kapcsol alapjáraton normál időn belül. Még ő is kiszúrta, hogy az enyém az övéhez képest "túl aktív". Pedig ugyanúgy van beburkolva az is. Vagy van különbség a 950 és 90-es között ilyen szempontból? Egyébként ha felforralja, akkor mi van? Az nagy problem?


Szia!

Nem tudom, hogy ez megnyugtat-e, de mi is pont ezt vettük észre két hete Derot (990ADV) és az én (950ADV) motoromnál.. A 950 jobban melegedett & hamarabb bekapcsolt a venti - pedig nem volt meleg.. Általában mikor nála 4 "pucukát" mutatott a hőfok jelző, nálam 5-öt.. Az én ventim már bőven ment, mikor a 990-es szépen ketyegett alapjáraton (piros lámpánál pl). Mondjuk az enyém akkor fosta is a vizet a túlfolyón, de azt egy radiátor sapka csere megoldotta, úgy hiszem ez független a történtektől, csak pont akkor vettük észre.. Mindenesetre azóta is ugyanúgy melegszik (és mindig is ilyen volt) - szóval biztos vagyok benne, hogy radiátor sapkától és így a víznek a túlfolyásától független volt a dolog:)
Azt egyébként kétlem, hogy fel tudnád forralni benne a vizet (villogó hét csík + piros visszajelző lámpa - ha mégis, akkor tényleg nincs rendjén valami, pl levegős a rendszer.) Összességében szerintem kicsit melegebben jár, mint a 990-es blokkok (és mint az LC4 blokkok), de ettől még üzemszerű a dolog - mondjuk ha kétségeid vannak, akkor egy hűtőfolyadék cserét & helyesen kivitelezett légtelenítést (motor elejét felemelni, stb..) meg lehet próbálni..

A folyadék a kiegyenlítőben kb mindig ugyanott van mikor meleg, illetve hideg? Tehát pl. hidegen a min. jelnél, melegen a max. jelnél? Vagy össze-vissza változik? Esetleg a max fölé megy, vagy túlfolyik? Ha leveszed a jobb oldali műanyag idomot és megvilágítod alulról a kiegyenlítőt, nincs fekete vagy szürke "iszap" az alján? Ha már úgyis levetted az idomot, tekerd le a hűtőről a sapkát (FIGYELEM! Hideg legyen a motor, ellenkező esetben megégetheted magadat a kicsapó gőz miatt!), nézd meg hol van benne a folyadék szintje, van-e szürkés vagy feketés lerakódás, stb.. Teljesen tele van folyadékkal a radiátor? (kézikönyv, 37-38. oldal - itt le van írva az is, hogy hogyan kell légteleníteni)

Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 24, 11:24 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
ktmgé írta:
A haver 990-se nem ilyen gyakran kapcsol be, és le is kapcsol alapjáraton normál időn belül. Még ő is kiszúrta, hogy az enyém az övéhez képest "túl aktív". Pedig ugyanúgy van beburkolva az is. Vagy van különbség a 950 és 90-es között ilyen szempontból? Egyébként ha felforralja, akkor mi van? Az nagy problem?


Lehet, hogy nézted, de nekem akkor csinált ilyet, amikor a hűtőből 'eltűnt' a folyadék. Vagyis hiába volt a kiegyenlítőtartáyl fullon, a hűtősapkát levéve nem volt benne más, csak levegő. Vagy legalábbis tudtam rá tölteni pár decit.

Az most más kérdés, hogy hova lett a víz....

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 24, 12:33 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Üdv.[/quote]

A leírtak alapján, nincs gond, akkor ez ilyen. A hűtővíz a kiegyenlítőben mindig egyforma a szintet mutat - úgy értem hidegen a min közelében, melegen a max vonal felett épphogy. Nem fogy. Kosz, iszap az alján nincsen. A hűtővíz cserét és tisztítását augusztusban Norbi végezte el (vízpumpa szimering és tengely cserével együtt).

Köszi a válaszokat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 24, 16:24 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 aug. 25, 17:40
Hozzászólások: 33
ktmgé írta:

A leírtak alapján, nincs gond, akkor ez ilyen. A hűtővíz a kiegyenlítőben mindig egyforma a szintet mutat - úgy értem hidegen a min közelében, melegen a max vonal felett épphogy. Nem fogy. Kosz, iszap az alján nincsen. A hűtővíz cserét és tisztítását augusztusban Norbi végezte el (vízpumpa szimering és tengely cserével együtt).

Köszi a válaszokat.


Akkor szerintem minden ok:)

Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 26, 9:30 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Uraim!

Erre a tengely kihúzóra lakudozom a csókával:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... TQ:GB:1123

Nem tudom még, hogy hova fajul a dolog, próbálnék elsősorban a szállításon spórolni, ~8000HUF/darabra jön ki, ha több nyilván olcsóbb. Ha van akit érdekel, az sikíccson. Legjobb, ha nekem szól email/telefon/SMS/akármi.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 26, 9:53 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Nekem az EXC-hez az esztergályos megcsinálta párszáz forintért a dugó részt, én meg ingyen beleragasztottam epoxival egy törött fúrószárat, azt' meg volt oldva a kérdés...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 nov. 05, 21:40 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Helló!

A karbiból nagy meló leereszteni a benzint? Hogy kell azt? Továbbá a 7.500-at megfutott olajamat benne hagyjam, vagy eresszem le, vagy cseréljem le? Nem indítgatnám, meg nem járatnám egy helyben a tél alatt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 nov. 06, 7:33 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 aug. 25, 17:40
Hozzászólások: 33
ktmgé írta:
Helló!

A karbiból nagy meló leereszteni a benzint? Hogy kell azt? Továbbá a 7.500-at megfutott olajamat benne hagyjam, vagy eresszem le, vagy cseréljem le? Nem indítgatnám, meg nem járatnám egy helyben a tél alatt.


Mivel amúgy is 7500 a szerviz intervalluma, én lecserélném benne az olajat (az a hír járja, hogy nem tesz jót a motornak, ha "sokat" áll elhasznált olajjal). Cseréld le ha teheted!

A benzint én úgy szoktam leereszteni, hogy elzárom a fő benzincsapot, és addig járatom míg le nem áll:) Egyébként ha leszeded a tankokat, és a légszűrőházról a háromszögeket, akkor kézzel is leereszthető (1-1 csavar a karbik alján) - de óhatatlanul is minden tiszta benzin lesz így. (habár lehet, hogy valami csövet rá lehetne húzni a karbik alján lévő kis "csöcsre", és akkor nem a légszűrőházba folyik le:)

Nekem az első módszer elég szokott lenni, valamint a tankokat is le szoktam ereszteni (érdemes őket üres állapotukban a motoron tárolni, normálisan felcsavarozva, mert hajlamosak a deformálódásra ha sokáig le vannak szedve a motorról). Érdekes módon egyébként azt tapasztaltam, hogy nem annyira vészes a magyar (legalábbis amit itt pesten, a nagyobb kutaknál árulnak) benzin, azaz nem hagy durva lerakódásokat a párolgása / állása során, mint pl. az amerikai benzin, ami elég durván higítva van mindenféle alkoholokkal (etanol?)...

Ha mégis a normális leeresztés mellett döntenél, akkor a lila nyíl mutatja a megfelelő csavart:)

Kép

Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 nov. 06, 16:40 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Sumi írta:
ktmgé írta:
Helló!

A karbiból nagy meló leereszteni a benzint? Hogy kell azt? Továbbá a 7.500-at megfutott olajamat benne hagyjam, vagy eresszem le, vagy cseréljem le? Nem indítgatnám, meg nem járatnám egy helyben a tél alatt.


Mivel amúgy is 7500 a szerviz intervalluma, én lecserélném benne az olajat (az a hír járja, hogy nem tesz jót a motornak, ha "sokat" áll elhasznált olajjal). Cseréld le ha teheted!

A benzint én úgy szoktam leereszteni, hogy elzárom a fő benzincsapot, és addig járatom míg le nem áll:) Egyébként ha leszeded a tankokat, és a légszűrőházról a háromszögeket, akkor kézzel is leereszthető (1-1 csavar a karbik alján) - de óhatatlanul is minden tiszta benzin lesz így. (habár lehet, hogy valami csövet rá lehetne húzni a karbik alján lévő kis "csöcsre", és akkor nem a légszűrőházba folyik le:)

Nekem az első módszer elég szokott lenni, valamint a tankokat is le szoktam ereszteni (érdemes őket üres állapotukban a motoron tárolni, normálisan felcsavarozva, mert hajlamosak a deformálódásra ha sokáig le vannak szedve a motorról). Érdekes módon egyébként azt tapasztaltam, hogy nem annyira vészes a magyar (legalábbis amit itt pesten, a nagyobb kutaknál árulnak) benzin, azaz nem hagy durva lerakódásokat a párolgása / állása során, mint pl. az amerikai benzin, ami elég durván higítva van mindenféle alkoholokkal (etanol?)...

Ha mégis a normális leeresztés mellett döntenél, akkor a lila nyíl mutatja a megfelelő csavart:)

Kép

Üdv.


Köszönöm a választ.

Így, teljesen ki kell kapni a karbit a helyéről, ahogy a képen van? A többi nem lila nyilakkal most ugye nem kell foglalkoznom?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2012 nov. 06, 18:18 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 aug. 25, 17:40
Hozzászólások: 33
ktmgé írta:
Sumi írta:
ktmgé írta:
Helló!

A karbiból nagy meló leereszteni a benzint? Hogy kell azt? Továbbá a 7.500-at megfutott olajamat benne hagyjam, vagy eresszem le, vagy cseréljem le? Nem indítgatnám, meg nem járatnám egy helyben a tél alatt.


Mivel amúgy is 7500 a szerviz intervalluma, én lecserélném benne az olajat (az a hír járja, hogy nem tesz jót a motornak, ha "sokat" áll elhasznált olajjal). Cseréld le ha teheted!

A benzint én úgy szoktam leereszteni, hogy elzárom a fő benzincsapot, és addig járatom míg le nem áll:) Egyébként ha leszeded a tankokat, és a légszűrőházról a háromszögeket, akkor kézzel is leereszthető (1-1 csavar a karbik alján) - de óhatatlanul is minden tiszta benzin lesz így. (habár lehet, hogy valami csövet rá lehetne húzni a karbik alján lévő kis "csöcsre", és akkor nem a légszűrőházba folyik le:)

Nekem az első módszer elég szokott lenni, valamint a tankokat is le szoktam ereszteni (érdemes őket üres állapotukban a motoron tárolni, normálisan felcsavarozva, mert hajlamosak a deformálódásra ha sokáig le vannak szedve a motorról). Érdekes módon egyébként azt tapasztaltam, hogy nem annyira vészes a magyar (legalábbis amit itt pesten, a nagyobb kutaknál árulnak) benzin, azaz nem hagy durva lerakódásokat a párolgása / állása során, mint pl. az amerikai benzin, ami elég durván higítva van mindenféle alkoholokkal (etanol?)...

Ha mégis a normális leeresztés mellett döntenél, akkor a lila nyíl mutatja a megfelelő csavart:)

Kép

Üdv.


Köszönöm a választ.

Így, teljesen ki kell kapni a karbit a helyéről, ahogy a képen van? A többi nem lila nyilakkal most ugye nem kell foglalkoznom?


Szia!

Nem kell kikapni, elég a tankokat (ehhez célszerű a kesztyűtartót is - vagyishát elég azt a borító idomot a kesztyűtartó körül, amit a csillagfejű csavarok tartanak) + a háromszögeket a légszűrőházról levenni, a karbi a motoron marad:)
A többi nyíllal nem kell foglalkozni, de a leeresztő csavarokkal, ahogy az összes csavarral a karbin/ban érdemes finoman bánni, mivel elég puhák (ráadásul a karbi anyaga is az). Magyarán szólva pontosan illeszkedő csavarhúzót, és óvatos meghúzást javasolnék, semmi durvulás:)

Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 jan. 19, 13:04 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 02, 9:17
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Budapest
Szevasztok srácok! Valaki le tudna nekem írni, hogyan kell pontosan legteleniteni a hűtő rendszert? Megköszönném, mert elfogyott belőle a víz valahogy, pedig a tartályban van... Olvastam a sapka hibáról, gondolom nálam is ilyesmi lesz és cserére szorul...
Köszi! Szép napot!

A nevem és a fotó ne tévesszen meg, 950 adv 2003 (fekete felnis)

_________________
::Nada es imposible::


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 jan. 19, 15:52 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
ZoliWR írta:
Szevasztok srácok! Valaki le tudna nekem írni, hogyan kell pontosan legteleniteni a hűtő rendszert? Megköszönném, mert elfogyott belőle a víz valahogy, pedig a tartályban van... Olvastam a sapka hibáról, gondolom nálam is ilyesmi lesz és cserére szorul...
Köszi! Szép napot!

A nevem és a fotó ne tévesszen meg, 950 adv 2003 (fekete felnis)



Jobboldali lámpaidomot és a tankot leszeded /én az egészet oldalsztenderre támasztva csinálom/!
Itt található a vízpumpa fedele, amelybe a hűtő alsó csöve csatlakozik, ez alatt és felett is van egy-egy légtelenító csavar, amit kicsavarsz!
Elkezded lassan tölteni a hűtőfolyadékot, először az alsó csavarnál jelenik meg a folyadék, amikor már buborékmenetesen folyik,
akkor becsavarod a csavart a helyére, lassan töltöd tovább, megjelenik a felső csavarnál is a folyadék, ha az is buborékmentes,
akkor oda is visszateszed a csavart, folytatod lassan tovább a feltöltést, míg a hűtő feltelik, beállítod a kiegyenlítő tartályban a szintet és kész!

Viszont nyomtalanul nem fogy el a hűtővíz a motorból, annak valami oka kell hogy legyen, a hűtősapka is egy lehetőség, de az is látható nyomot hagy!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 jan. 19, 17:15 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 02, 9:17
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Budapest
szabcsab írta:
ZoliWR írta:
Szevasztok srácok! Valaki le tudna nekem írni, hogyan kell pontosan legteleniteni a hűtő rendszert? Megköszönném, mert elfogyott belőle a víz valahogy, pedig a tartályban van... Olvastam a sapka hibáról, gondolom nálam is ilyesmi lesz és cserére szorul...
Köszi! Szép napot!

A nevem és a fotó ne tévesszen meg, 950 adv 2003 (fekete felnis)



Jobboldali lámpaidomot és a tankot leszeded /én az egészet oldalsztenderre támasztva csinálom/!
Itt található a vízpumpa fedele, amelybe a hűtő alsó csöve csatlakozik, ez alatt és felett is van egy-egy légtelenító csavar, amit kicsavarsz!
Elkezded lassan tölteni a hűtőfolyadékot, először az alsó csavarnál jelenik meg a folyadék, amikor már buborékmenetesen folyik,
akkor becsavarod a csavart a helyére, lassan töltöd tovább, megjelenik a felső csavarnál is a folyadék, ha az is buborékmentes,
akkor oda is visszateszed a csavart, folytatod lassan tovább a feltöltést, míg a hűtő feltelik, beállítod a kiegyenlítő tartályban a szintet és kész!

Viszont nyomtalanul nem fogy el a hűtővíz a motorból, annak valami oka kell hogy legyen, a hűtősapka is egy lehetőség, de az is látható nyomot hagy!


Köszi szépen a választ!
Közben mar megvan a hutovizem! :DD
Valszeg lyukas, mivel a kartervedot lenyitottam, és tele volt vízzel :D
Gondolom a múltkori terepezesnel valami odabaxott neki :(

_________________
::Nada es imposible::


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 03, 17:57 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Van valakinek adventurrel tapasztalata Heidenau gumival kapcsolatosan?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 18, 16:33 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
Hol érdemes hátsó féktárcsát venni 2006-os 950ADV-hez :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 18, 18:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Gyurci írta:
Hol érdemes hátsó féktárcsát venni 2006-os 950ADV-hez :?:


Gyári drága, de jó, ebay megfizethető, de nincs vele tapasztalatom!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 18, 21:16 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Ez kompatibilis a többi kátéjem tárcsájával vagy tökre más? Most így nincs előttem, hogy néz ki, guglizni meg lusta vagyok :stupid

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 18, 23:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
gencsydani írta:
Ez kompatibilis a többi kátéjem tárcsájával vagy tökre más? Most így nincs előttem, hogy néz ki, guglizni meg lusta vagyok :stupid


240 mm átmérőjü, a többi 220 mm tudtommal!

lehetőségek, amiket találtam:
http://www.ebay.co.uk/itm/KTM-950-Super ... 5897550eb1

http://www.ebay.co.uk/itm/Rear-Brake-Di ... 27bb0e8abd

http://www.ebay.de/itm/Bremsscheibe-240 ... 562f58bbbd

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 19, 10:27 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
Köszönöm szépen :!:
A Brembon és a Galferen kívül találok még ilyen márkákat, hogy: Braking, Gold Fren (a fékbetéteikkel kapcsolatosan kimondottan rossz élményeim vannak), EBC, illetve Metal Gear. Ezekről tapasztalat valakinek :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 20, 20:59 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Nekem Braking-van és teljesen jól üzemel brembo betétet használok :beer

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 21, 10:10 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
Köszi az infót :!:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 24, 9:11 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 02, 9:17
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Budapest
Gyurci írta:
Köszönöm szépen :!:
A Brembon és a Galferen kívül találok még ilyen márkákat, hogy: Braking, Gold Fren (a fékbetéteikkel kapcsolatosan kimondottan rossz élményeim vannak), EBC, illetve Metal Gear. Ezekről tapasztalat valakinek :?:


Tesomnak elől EBC tárcsa van, de nem tudom milyen betéttel, valszeg az is EBC... A fék teljesen jó!
Nekem a gyári van mindenből egyelőre, de már lassan kell betétet cserélnem elől-hátul, úgyhogy már én is agyalok ezen a kérdésen...

_________________
::Nada es imposible::


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 25, 19:54 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
Ez: http://www.ktm950.info/how/Orange%20Gar ... _pump.html lehet az oka, ha viszonylag sűrűn kell utánatölteni a hűtőfolyadékot? Az ilyenkor a motortérbe szivárog be (a motor alatt látható nyoma nincs)?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 25, 22:41 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Gyurci írta:
Ez: http://www.ktm950.info/how/Orange%20Gar ... _pump.html lehet az oka, ha viszonylag sűrűn kell utánatölteni a hűtőfolyadékot? Az ilyenkor a motortérbe szivárog be (a motor alatt látható nyoma nincs)?


Elvileg lehet, de ebben az esetben az olaj felkellene hogy habosodjon, mert víz kerül bele!
Hogy állsz Km-el?

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 25, 23:13 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
szabcsab írta:
Gyurci írta:
Ez: http://www.ktm950.info/how/Orange%20Gar ... _pump.html lehet az oka, ha viszonylag sűrűn kell utánatölteni a hűtőfolyadékot? Az ilyenkor a motortérbe szivárog be (a motor alatt látható nyoma nincs)?


Elvileg lehet, de ebben az esetben az olaj felkellene hogy habosodjon, mert víz kerül bele!
Hogy állsz Km-el?

Az a felhabosodás nem annyira evidens azért... Hozzá nem értő szemmel - pl. én - nem egyértelműen eldönthető!

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 26, 9:06 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
szabcsab írta:
Elvileg lehet, de ebben az esetben az olaj felkellene hogy habosodjon, mert víz kerül bele!
Hogy állsz Km-el?

Jelenleg 72247 km van benne.
Nekem nem tűnik habosnak az olaj, de osztom Áron álláspontját, miszerint:
xerxesza írta:
... Hozzá nem értő szemmel - pl. én - nem egyértelműen eldönthető!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 26, 12:54 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Gyurci írta:
szabcsab írta:
Elvileg lehet, de ebben az esetben az olaj felkellene hogy habosodjon, mert víz kerül bele!
Hogy állsz Km-el?

Jelenleg 72247 km van benne.

Én cseréltem valahol harminconezer környékén. Kellett is. Szerintem ártani nem fog ilyen futás mellett, de majd mások megokoskodják.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 26, 18:59 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Gyurci írta:
szabcsab írta:
Hogy állsz Km-el?

Jelenleg 72247 km van benne.


Nekem 66 ezernél lett cserélve, még nem lett volna muszály, de mivel megvolt bontva, Norbi javasolta a cserét!
Ennyi Km-nél már ráférhet a csere!
Fontos:
Az enyém előtt Derot Tomiéban cserélte gyári szetre Ócsán a Norbi, két hónap után elfosta magát a csapágy, így nekem
a gyári szetből csak a tengelyt és a szimeringet használta fel, és csapágyboltból vásárolt hozzá jó minőségü csapágyakat!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 26, 21:25 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Bal oldalon a karter gáz csövet a blokkon le lazítod és le húzód ott nekem látszott a habosodás én is harmincöt körül cseréltem

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 27, 14:40 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
Köszi a válaszokat :!:
Hátulra, ha 150/70 helyett 140/80-at teszek, akkor mi fog történni :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 27, 17:43 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Gyurci írta:
Hátulra, ha 150/70 helyett 140/80-at teszek, akkor mi fog történni :?:



Semmi!
Nagyon kicsi az eltérés átmérőben, a vékonyabb, kevésbé peresebb gumival 44 mm-el többet teszel meg 1 kerékfordulat alatt a gyárihoz képest!
50 Km/ó-nál ~ 3 Km/ó-val kevesebbet, 100 Km/ó-nál ~ 6 Km/ó-val kevesebbet mutat a Km óra!
Csatolmány:
Kerék.jpg
Kerék.jpg [ 114.74 KiB | Megtekintve 43086 alkalommal. ]

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 27, 19:55 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
Köszi, ez elég tudományos volt :!: :D
Még egy utolsó kérdés (aztán elkezdem beszerezni a cuccokat :wink ): castrol olajjal mi a tapasztalat LC8-hoz :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 27, 20:30 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Gyurci írta:
Köszi, ez elég tudományos volt :!: :D
Még egy utolsó kérdés (aztán elkezdem beszerezni a cuccokat :wink ): castrol olajjal mi a tapasztalat LC8-hoz :?:



Az én véleményem: NEEEE!
REPSOL megfizethető és jó, de inkább MOTUL 7100

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség