KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 13:15

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 27, 21:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
Köszi (ezt is!), akkor marad a Motul, abban még nem csalatkoztam.
Bár én az 5100 4T 10w50-et töltögetem bele.
Emlékeztem, hogy próbáltátok a Castrolt és most az lett volna "jóárasítva", de nekem a DL-nél sem vált be, azért is kérdeztem rá.
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 27, 21:13 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Gyurci írta:
Köszi (ezt is!), akkor marad a Motul, abban még nem csalatkoztam.
Bár én az 5100 4T 10w50-et töltögetem bele.
Emlékeztem, hogy próbáltátok a Castrolt és most az lett volna "jóárasítva", de nekem a DL-nél sem vált be, azért is kérdeztem rá.
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget.


A MOTUL 5100 "csak" félszintetikus, ellenben a 7100 az full szintetikus!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 28, 0:30 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
szabcsab írta:
Gyurci írta:
Még egy utolsó kérdés (aztán elkezdem beszerezni a cuccokat :wink ): castrol olajjal mi a tapasztalat LC8-hoz :?:



Az én véleményem: NEEEE!


Nekem meg az, hogy LC4-be SE :!:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 28, 21:41 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
Nekem az előző periódusban MOTUL 7100 volt benne de alig vártam, hogy lecserélhessem mert keményebb volt a váltója.
Most újra MOTOREX-et tettem bele és nem variálok többet.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 feb. 28, 22:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
sevjo írta:
Nekem az előző periódusban MOTUL 7100 volt benne de alig vártam, hogy lecserélhessem mert keményebb volt a váltója.


Én ugyanezt a Castrol-nál tapasztaltam, a MOTUL viszont nálam pont az ellenkezőjét mutatja!
A MOTOREX 5000 Km után jelezte a váltó keménységével az olaj fáradását, a MOTUL most érte el a csere idejét,
de még mindig nem keményedett meg a váltó, sőt furcsa módon az üreset is könnyedén megtalálom, hangsúlyozom, hogy saját tapasztalat!
És ami fontos, hogy jó áron beszerezve kicsivel kerül többe, mint a MOTOREX árának fele!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 márc. 03, 22:23 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Ma indítottam be először a gépet több mint három - indítás nélküli - hónap után. De mielőtt az aksit behelyeztem volna, a kartervédőben némi olajfolyást találtam, a blokk alján meg 2-3 olajcsepp készült lepottyanni. Az olaj amúgy benne már megfutotta a 7.500 km-t (ma le is lett cserélve). Arra gondoltam, hogy mivel novemberben wd-40-eztem a sztenderek, meg a lábtartók rugóit...stb. a téli álom előtt, talán az csepeghetett le lassan a hónapok alatt. De nem tudom valójában, mert olyan Motulos színe volt (az volt benne, meg most is). Valami meglátás?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 márc. 04, 20:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
ktmgé írta:
Ma indítottam be először a gépet több mint három - indítás nélküli - hónap után. De mielőtt az aksit behelyeztem volna, a kartervédőben némi olajfolyást találtam, a blokk alján meg 2-3 olajcsepp készült lepottyanni. Az olaj amúgy benne már megfutotta a 7.500 km-t (ma le is lett cserélve). Arra gondoltam, hogy mivel novemberben wd-40-eztem a sztenderek, meg a lábtartók rugóit...stb. a téli álom előtt, talán az csepeghetett le lassan a hónapok alatt. De nem tudom valójában, mert olyan Motulos színe volt (az volt benne, meg most is). Valami meglátás?



Szerintem ha motorolaj, akkor rátapadt portól akár iszapszerű képződménynek látszana, de ha vegytiszta olajnak tűnik, akkor a WD40!
Töröld le, esetleg féktisztítóval pucold meg, és figyeld, de nézd azért körbe a blokkot alaposan, egyébként nem jellemző az olajfolyás!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 márc. 04, 21:25 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
szabcsab írta:
ktmgé írta:
Ma indítottam be először a gépet több mint három - indítás nélküli - hónap után. De mielőtt az aksit behelyeztem volna, a kartervédőben némi olajfolyást találtam, a blokk alján meg 2-3 olajcsepp készült lepottyanni. Az olaj amúgy benne már megfutotta a 7.500 km-t (ma le is lett cserélve). Arra gondoltam, hogy mivel novemberben wd-40-eztem a sztenderek, meg a lábtartók rugóit...stb. a téli álom előtt, talán az csepeghetett le lassan a hónapok alatt. De nem tudom valójában, mert olyan Motulos színe volt (az volt benne, meg most is). Valami meglátás?



Szerintem ha motorolaj, akkor rátapadt portól akár iszapszerű képződménynek látszana, de ha vegytiszta olajnak tűnik, akkor a WD40!
Töröld le, esetleg féktisztítóval pucold meg, és figyeld, de nézd azért körbe a blokkot alaposan, egyébként nem jellemző az olajfolyás!


Köszi! Nézegetni fogom.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 márc. 06, 8:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
szabcsab írta:
sevjo írta:
Nekem az előző periódusban MOTUL 7100 volt benne de alig vártam, hogy lecserélhessem mert keményebb volt a váltója.


Én ugyanezt a Castrol-nál tapasztaltam, a MOTUL viszont nálam pont az ellenkezőjét mutatja!
A MOTOREX 5000 Km után jelezte a váltó keménységével az olaj fáradását, a MOTUL most érte el a csere idejét,
de még mindig nem keményedett meg a váltó, sőt furcsa módon az üreset is könnyedén megtalálom, hangsúlyozom, hogy saját tapasztalat!
És ami fontos, hogy jó áron beszerezve kicsivel kerül többe, mint a MOTOREX árának fele!

Én most raktam bele először Motult, és sokkal halkabb(nincs csattogás) és sokkal pontosabban, könnyebben veszi a sebességeket, mint a Castrol idejében!

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 márc. 09, 15:40 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
A tengely...


Csatolmányok:
DSC_0608.jpg
DSC_0608.jpg [ 94.77 KiB | Megtekintve 43634 alkalommal. ]
DSC_0609.jpg
DSC_0609.jpg [ 150.67 KiB | Megtekintve 43634 alkalommal. ]
DSC_0611.jpg
DSC_0611.jpg [ 138.12 KiB | Megtekintve 43634 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 márc. 09, 15:41 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
Hát asszem' nem baj, hogy belefogtunk a vízpumpa-projektbe :!: :O
Folyt az olajtérbe a hűtőfolyadék rendesen :!: :-(


Csatolmányok:
DSC_0604.jpg
DSC_0604.jpg [ 116.59 KiB | Megtekintve 43640 alkalommal. ]
DSC_0605.jpg
DSC_0605.jpg [ 195.76 KiB | Megtekintve 43640 alkalommal. ]
DSC_0610.jpg
DSC_0610.jpg [ 152.24 KiB | Megtekintve 43640 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 márc. 09, 17:49 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
Sziasztok!

Egy gyors kérdés:

Egy ideje már meghalt a gyári Yuasa aksim. Azóta egy tizenezres Bannerrral próbálkozom, de nem frankó. Gyenge...
Gondoltam veszek megint Yuasát, de van itt még pár lehetőség:

- Shorai LFX18A1-BS12;
- http://www.ballisticparts.com/products/batteries/12cell.php

Ki mire voksolna?

Előre is köszi, üdv

Laci ( 950 SM )


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 márc. 09, 23:51 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Gyurci írta:
Hát asszem' nem baj, hogy belefogtunk a vízpumpa-projektbe :!: :O
Folyt az olajtérbe a hűtőfolyadék rendesen :!: :-(

Ugyemegmondtam :-)

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 márc. 10, 18:40 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
juhi182 írta:
Sziasztok!

Egy gyors kérdés:

Egy ideje már meghalt a gyári Yuasa aksim. Azóta egy tizenezres Bannerrral próbálkozom, de nem frankó. Gyenge...
Gondoltam veszek megint Yuasát, de van itt még pár lehetőség:

- Shorai LFX18A1-BS12;
- http://www.ballisticparts.com/products/batteries/12cell.php

Ki mire voksolna?

Előre is köszi, üdv

Laci ( 950 SM )



Egy éve használom ezt a tipust, amit belinkeltél, a meglepő méretei ellenére eddig tetszik!
eBay-en vettem az USA-ból, valamivel olcsóbban, mint a linkelt oldalon szereplő ár!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 márc. 10, 23:51 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
szabcsab írta:
juhi182 írta:
Sziasztok!

Egy gyors kérdés:

Egy ideje már meghalt a gyári Yuasa aksim. Azóta egy tizenezres Bannerrral próbálkozom, de nem frankó. Gyenge...
Gondoltam veszek megint Yuasát, de van itt még pár lehetőség:

- Shorai LFX18A1-BS12;
- http://www.ballisticparts.com/products/batteries/12cell.php

Ki mire voksolna?

Előre is köszi, üdv

Laci ( 950 SM )



Egy éve használom ezt a tipust, amit belinkeltél, a meglepő méretei ellenére eddig tetszik!
eBay-en vettem az USA-ból, valamivel olcsóbban, mint a linkelt oldalon szereplő ár!


Köszi szépen! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 márc. 31, 18:44 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
Sziasztok!
Kiégett a hátsó lámpában az egyik helyzetjelző izzó(950ADV). Nekiálltam kicserélni de elforognak a csavarok a sárvédő alatt. Valaki járt már így? Esetleg ötlet hogyan lehetne kivarázsolni?

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 ápr. 12, 8:35 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
sevjo írta:
Sziasztok!
Kiégett a hátsó lámpában az egyik helyzetjelző izzó(950ADV). Nekiálltam kicserélni de elforognak a csavarok a sárvédő alatt. Valaki járt már így? Esetleg ötlet hogyan lehetne kivarázsolni?

Pontosan nem emlékszem, de az belül anyával rögzített! Nem?

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 ápr. 12, 20:31 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
csuti71 írta:
sevjo írta:
Sziasztok!
Kiégett a hátsó lámpában az egyik helyzetjelző izzó(950ADV). Nekiálltam kicserélni de elforognak a csavarok a sárvédő alatt. Valaki járt már így? Esetleg ötlet hogyan lehetne kivarázsolni?

Pontosan nem emlékszem, de az belül anyával rögzített! Nem?


Hát bizony nem, illetve nem tudom mire érted a "belül"-t!
A farokidomhoz van kettő önzáró anyával fogatva, és az öntött műanyagban forog el:(
Összedugtuk már szóban a fejünket többen ezzel kapcsolatban, de érdemi megoldásra nincs ötletünk!
A kilógó csavar alapos megtísztításával, és talán a lámpatest megfeszítésével lelehetne tekerni az anyát, de ez csak elmélet!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 ápr. 13, 18:01 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
szabcsab írta:
csuti71 írta:
sevjo írta:
Sziasztok!
Kiégett a hátsó lámpában az egyik helyzetjelző izzó(950ADV). Nekiálltam kicserélni de elforognak a csavarok a sárvédő alatt. Valaki járt már így? Esetleg ötlet hogyan lehetne kivarázsolni?

Pontosan nem emlékszem, de az belül anyával rögzített! Nem?


Hát bizony nem, illetve nem tudom mire érted a "belül"-t!
A farokidomhoz van kettő önzáró anyával fogatva, és az öntött műanyagban forog el:(
Összedugtuk már szóban a fejünket többen ezzel kapcsolatban, de érdemi megoldásra nincs ötletünk!
A kilógó csavar alapos megtísztításával, és talán a lámpatest megfeszítésével lelehetne tekerni az anyát, de ez csak elmélet!


Igaz megnéztem!
Nincs ötletem! :(
Talán ha megfogod a csavart, és tekered óvatosan az anyát! :(
vagy megflexeled a végét laposra, és ott fogod meg, hogy ne forogjon el a fogó fogai között!! :( Talán!

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 ápr. 17, 9:56 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 jan. 03, 23:39
Hozzászólások: 102
juhi182 írta:
Sziasztok!

Egy gyors kérdés:

Egy ideje már meghalt a gyári Yuasa aksim. Azóta egy tizenezres Bannerrral próbálkozom, de nem frankó. Gyenge...

Konkrétan miben nyilvánul meg, hogy "gyenge"?
Nem indít? Ugyanúgy 14AH-ás mint a yuasa?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 ápr. 17, 19:36 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
Boar írta:
juhi182 írta:
Sziasztok!

Egy gyors kérdés:

Egy ideje már meghalt a gyári Yuasa aksim. Azóta egy tizenezres Bannerrral próbálkozom, de nem frankó. Gyenge...

Konkrétan miben nyilvánul meg, hogy "gyenge"?
Nem indít? Ugyanúgy 14AH-ás mint a yuasa?


Konkrétan az volt a gond, hogy 2-3 hónapig húzta, aztán állandóan töltögetni kellett. De akkor sem tudta jól meghajtani.
Nemrég vettem egy Yuasát. Most már frankó minden. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 08, 18:38 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
Sziasztok!

Valakinek esetleg 950-hez szabadonfutó?
Valahonnan szereznem kéne. Vagy marad a gyári alkatrész vásárlás... :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 08, 20:32 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
Próbáld meg itt: http://www.kepesmotor.hu/ktm-tura_enduro/p1134904 , hátha még megvan Nekik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 08, 20:37 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
Gyurci írta:
Próbáld meg itt: http://www.kepesmotor.hu/ktm-tura_enduro/p1134904 , hátha még megvan Nekik.


Köszi szépen! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 09, 17:48 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Az LC4 szabadonfutot bele lehet tenni nekem az van benne és hibátlanul működik :beer

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 09, 18:16 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
daytona73 írta:
Az LC4 szabadonfutot bele lehet tenni nekem az van benne és hibátlanul működik :beer

Tényleg??? Utána nézek!
Azt lehet tudni, hogy mikori LC4-esé van benne? Érdekes amúgy... Egy majdnem fele akkora motort ugyanolyan szabadonfutó indít?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 09, 19:28 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
2004-es de ott egy hengert kell megtekerni és az 625cmm :yeah én az enyémbe azt tetem bele /950 adv 2004/ és hibátlanul üzemel

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 16, 11:29 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Sziasztok!
Rendelni szándékozok egy ilyen karbituning készletet:

http://www.ebay.com/itm/Factory-Pro-Car ... 4396f61376

Ha esetleg érdekelne mást is, postaköltség optimalizálás céljából jelentkezzen magánban!
Köszi!
Üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 21, 13:16 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Olaj: a Motorex kutak kifogytak, sehol nem kapni. Én is Motul 7100-ra voksoltam végül, annak a legjobb az illata. ;)
Az első kb. 500km alapján szépen, csendesen jár, váltani is finoman lehet vele. Majd kiderül, hogy mikorra törik meg. A Motorex nekem is kb. 5000km-től lett akadósabb.
Castrol nagy lutri, itthon nagy a hamisított aránya (pláne az olcsóbb beszerzési forrásoknál).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 21, 13:38 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Az óra szerintem ugyanannyit fog mutatni mint korábban (egyébként kb. 7%-ot csal felfelé), de a fordulatszám azonos tempónál változhat (mintha a lánckerék méretét változtatnád) - lévén a sebességet az első kerék lánckerékcsavarjainál méri, nem a hátsón.

Amúgy a hosszanti úthibákra kevésbé lesz érzékeny, de aszfalton, ledöntve kevésbé érdemes durván kigyorsítgatni, ill. hamarabb elfogy a dönthetősége (mert a széles ráfon laposabbra feszül szét a keskenyebb gumi).
Nem tudom ez milyen minta, de arra tippelek, hogy nincs V-s sebességtartománya, hanem max. H. Ez alapból gázos lehet, mert az LC8 könnyedén megfutja a 160-at, ráadásnak a gumi terhelhetősége sem szokott magas lenni (ezeket általában a könnyebb, kisebb gépekre gyártották). Ha nem így lenne, akkor jó, de ha a sebesség tartományt nem is, ezt mindenképpen érdemes tartani.

Szedtem már össze az M5 mellett lengyel motoros párt, akik szintén "jóárasították" a gumijaikat és 2 személlyel meg csomaggal nem bírta a 130-at sem a H-s gumi, mert jóval az AT + a csomaguk és rajta ülők súlya alá volt méretezve. Kaptak is egy csinos, kb. 20cm hosszú defektet a pályán menet közben.


szabcsab írta:
Gyurci írta:
Hátulra, ha 150/70 helyett 140/80-at teszek, akkor mi fog történni :?:



Semmi!
Nagyon kicsi az eltérés átmérőben, a vékonyabb, kevésbé peresebb gumival 44 mm-el többet teszel meg 1 kerékfordulat alatt a gyárihoz képest!
50 Km/ó-nál ~ 3 Km/ó-val kevesebbet, 100 Km/ó-nál ~ 6 Km/ó-val kevesebbet mutat a Km óra!
Csatolmány:
Kerék.jpg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 29, 22:42 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Helló!


Mi a fene csörög egyes fokozatban elinduláskor?

Üresben a kuplung behúzásakor, kiengedésekor semmi csörgés, de ha beteszem sebességbe, és elindulok szépen csörgés hallatszik, aztán elmúlik. A többi fokozatban már nem hallom, nyilván a zaj miatt.

Már régóta észrevettem, de már zavar egy kicsit. És nem a lánc rángatás ez, azt tudom milyen, és az nem is zavar.

Köszi előre is a meglátásokat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 30, 14:36 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Fordulatszám növeléssel elhalkul?
Megnézném azért a kuplungot is, bár nekem autóban volt hasonló (idővel csak kinyomott kuplunggal volt halk, aztán szét is esett a csapágy), akkor a váltót tartó golyóscsapágyak adták meg magukat.
Persze sokfajta csörgés lehet. Benzin normális, 95-ös?

ktmgé írta:
Helló!


Mi a fene csörög egyes fokozatban elinduláskor?

Üresben a kuplung behúzásakor, kiengedésekor semmi csörgés, de ha beteszem sebességbe, és elindulok szépen csörgés hallatszik, aztán elmúlik. A többi fokozatban már nem hallom, nyilván a zaj miatt.

Már régóta észrevettem, de már zavar egy kicsit. És nem a lánc rángatás ez, azt tudom milyen, és az nem is zavar.

Köszi előre is a meglátásokat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 30, 14:55 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Szia!

Igen, a fordulatszám növelésével elhalkul. Az elindulásnál hallom mindig és zavar. Benzin: sima 95-ös, MOL, Shell, Agip, néha a minőségibb V Power Nitro, vagy Evo neo, de mindegyik esetében csörög.







KTMSzepy írta:
Fordulatszám növeléssel elhalkul?
Megnézném azért a kuplungot is, bár nekem autóban volt hasonló (idővel csak kinyomott kuplunggal volt halk, aztán szét is esett a csapágy), akkor a váltót tartó golyóscsapágyak adták meg magukat.
Persze sokfajta csörgés lehet. Benzin normális, 95-ös?

ktmgé írta:
Helló!


Mi a fene csörög egyes fokozatban elinduláskor?

Üresben a kuplung behúzásakor, kiengedésekor semmi csörgés, de ha beteszem sebességbe, és elindulok szépen csörgés hallatszik, aztán elmúlik. A többi fokozatban már nem hallom, nyilván a zaj miatt.

Már régóta észrevettem, de már zavar egy kicsit. És nem a lánc rángatás ez, azt tudom milyen, és az nem is zavar.

Köszi előre is a meglátásokat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 30, 22:13 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
Hali!

Még mindig szabadonfutó gondokkal küzdök. Vagyis pontosabban nem is biztos, hogy azzal...
Haverral szétszedtük. Találtam egy helyet, ahol felújítanák. Új görgősor, persely stb...
El is küldtem postán. Ma hívott az illető, hogy nézzem még meg a motort, mert szerinte ennek a szabadonfutónak semmi baja... :)
De akkor minek lehet? Fogaskerekek szerintem egyben vannak. A héten még azért megnézzük haverral. Hátha észre veszünk valamit. Meg van még egy-két tapasztaltabb arc, akiket megkérdezek.
Ötlet esetleg?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 31, 12:28 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Nyomatek szabalyzo is lehet rossz ez az a fogaskerek ami a dekniben van amikor leveszed az oldalat :beer

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 01, 1:21 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
daytona73 írta:
Nyomatek szabalyzo is lehet rossz ez az a fogaskerek ami a dekniben van amikor leveszed az oldalat :beer


Köszi, ma megtekintjük. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 01, 20:43 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
juhi182 írta:
daytona73 írta:
Nyomatek szabalyzo is lehet rossz ez az a fogaskerek ami a dekniben van amikor leveszed az oldalat :beer


Köszi, ma megtekintjük. :)


És az hogy lehet rossz? Néztük a fogaskerekeket, de nincs rajtuk semmilyen kopás, törés vagy szokatlan dolog.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 03, 22:33 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Az a fogaskerék két darabból van és külön el mozdul egymástól és lehet az a baj :beer http://cpmodem.smugmug.com/gallery/2477524#129949676

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 03, 22:59 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
daytona73 írta:
Az a fogaskerék két darabból van és külön el mozdul egymástól és lehet az a baj :beer http://cpmodem.smugmug.com/gallery/2477524#129949676


Megnéztem azt is, de nem láttam elmozdulás nyomát.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 17, 8:28 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
Nincs valakinek elfekvőben egy jóárasított láncszettje 950 ADV-hez?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 17, 13:22 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Kedves Mind!

Csak jelzem az érdeklődőknek, hogy kihasználatlanság okán megváltam a szép kék motoromtól, viszont a gazdasági helyzet okán nem eladtam, hanem kissebre cseréltem, így most egy kis piros motorom van :)

Na, nem is offolok itt, húzok az LC4 topikba ;)

https://plus.google.com/105724354460841 ... SJ13u63jxR

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 15, 8:42 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Ha valakit érdekel, van nekem eladó:

- 1db LC8 első kerék 2 féktárcsával. A ráf maga elég szar, huplis mindenhol, és persze meg lehet csináltatni, de Koch Feri állítása szerint megmelegítették, sosem lesz jó, egyik feléről a festék is lepergett ezáltal. Szóval csak terepre használható, vagyis és oda használtam.
- 1db jobb oldali tank, narancs, 950-es.

Ha valakinek köll, akkor jelezzen itt, emailben, telefonon, füstjelekkel.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 19, 22:37 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy ki mit használ Motorex kuplung olaj helyett? 2900 HUF / dl...
Kicsit gáz... Gondolom nem fékolajat, mert az megeszi az O- gyűrűket.
+ ha kellene valakinek bal oldali, enyhén sérült LC8 950 SM oldaldekli tömítéssel, keressen nyugodtan.
Kép róla később.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 20, 17:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
juhi182 írta:
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy ki mit használ Motorex kuplung olaj helyett? 2900 HUF / dl...
Kicsit gáz... Gondolom nem fékolajat, mert az megeszi az O- gyűrűket.
+ ha kellene valakinek bal oldali, enyhén sérült LC8 950 SM oldaldekli tömítéssel, keressen nyugodtan.
Kép róla később.


Magura, Shimano ÁSVÁNYI olaj, bringaboltban érdemes próbálkozni!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 20, 18:44 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Másik fórumról egyik srác ezt tette bele, eddig működik neki:
http://www.olajstore.hu/?id=termekek&product=lhm-plus&art_id=231&nyelv=hun

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 20, 19:55 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
Köszi szépen a válaszokat! ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 28, 8:23 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 02, 9:17
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok! Az lenne a kerdesem, hogy szerintetek miert csorog (ciripel) a blokkom, ha most lett felujitva? Ami cserelve es csinalva volt rajta:
Vizpumpam maghalt anno tavaly nyar vegen es sajnos megfott a hengerfejem. Sikoltatva lett es a szelepfeszkek is csiszolva. Uj hengertalp, hengerfely tomites, szelepszar szimeringek is ujak. Eleinte tok fasza volt minden, de egyre jobban ciripel, kb az a beinditaskor hallhato 1-2 masodpercig torteno csorges van, csak epp nem hallgat el. Vagy max akkor, ha leallitom es ujra beinditom... :( Es nehezebben is indul most...

_________________
::Nada es imposible::


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 aug. 10, 17:56 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 02, 9:17
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Budapest
Nos konkretabban a fenti gondommal kapcsolatban a tunetek: amikor a blokk teljesen bemelegszik, eleri a hofok jelzo a 4. vonalat, akkor kezd el ciripelni/csorogni. Ha leallitom es beinditom ujra, akkor abbahagyja es olyan, mint ha semmi baj nem lenne. Az olaj uj benne (motul 5100), eddig ez valt be a legjobban, olajszuro is uj. Egyszeruen nem ertem mi lehet ez a hang, de amit az elozo posztomban irtam, hogy nehezebben indul, azt helytelenul irtam, teljesen jol indul, tehat ezzel nincs gond.

_________________
::Nada es imposible::


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 aug. 11, 23:40 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
ZoliWR írta:
Nos konkretabban a fenti gondommal kapcsolatban a tunetek: amikor a blokk teljesen bemelegszik, eleri a hofok jelzo a 4. vonalat, akkor kezd el ciripelni/csorogni. Ha leallitom es beinditom ujra, akkor abbahagyja es olyan, mint ha semmi baj nem lenne. Az olaj uj benne (motul 5100), eddig ez valt be a legjobban, olajszuro is uj. Egyszeruen nem ertem mi lehet ez a hang, de amit az elozo posztomban irtam, hogy nehezebben indul, azt helytelenul irtam, teljesen jol indul, tehat ezzel nincs gond.



Hasonlót tapasztalok én is időközönként, de a okára még nem találtunk megoldást.
Viszont én 7100-as Motul olajat használok, de gondolom ez nem lehet lényegi kérdés.

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 aug. 13, 6:37 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Sziasztok!
Ha ez a zaj olyan mint az indítás után 1-2mp-re fellépő zaj (amíg felépül az olajnyomás), akkor a vezérműlánc ill. annak feszítője a ludas. Sok km-es motornál akár a vezérműlánc cseréje is felmerülhet, de a feszítő patron nem megfelelő működése is okozhatja a zajt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség