KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 17:53

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 42  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 07, 17:03 
Anonymous írta:
Dabasi sárban való dagonyázás eredménye: első-hátsó kerékagy csapágy CSERE.


Hogyan jelentkezett nálad a csapágycsere? Mert nekem mostanában olyan érzés jön a hátsó kerék felöl, mintha defektes lenne és össze-vissza kóvályogna a hátulja. Kicsit idegesítő, mert nem tudom mitől van. :?:


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 07, 17:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Anonymous írta:
Anonymous írta:
Dabasi sárban való dagonyázás eredménye: első-hátsó kerékagy csapágy CSERE.


Hogyan jelentkezett nálad a csapágycsere? Mert nekem mostanában olyan érzés jön a hátsó kerék felöl, mintha defektes lenne és össze-vissza kóvályogna a hátulja. Kicsit idegesítő, mert nem tudom mitől van. :?:


Ehh, én is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 07, 18:45 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:27
Hozzászólások: 160
Tartózkodási hely: Budapest III.ker.
Dabas után ma vettem először elő a motort, csupa sár volt. mentem vele, és éreztem, hogy valami nem stimmel. Megnéztem, és kotyogtak a kerekek.

_________________
EXC525


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 12, 12:14 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 máj. 14, 16:34
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár
Helló.

amatör kérdés: a henger bal oldalán van egy gyári kis nyílás,
mi célt szolgál? vmi túlfolyó, túlnyomásra vagy mire?

_________________
2005' 450EXC, 2006' MXU300


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 12, 18:13 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:29
Hozzászólások: 331
A bal oldali ha a motoron ülsz az a vizpumpa szimering ház kontrol nyilása.Ha ott vagy a viz vagy az olaj folyik akkor valamelyik szimering vagy o gyürü cserére szorul!Mondjuk ha már meg van bontva érdemes kicserélni mindet!2 db szimering és 2 db o gyürü!A jobb oldali nyilás pedig a gyertya felöl jön az esetlegesen odakerülö viz ott tud kifolyni!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 okt. 13, 7:00 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 máj. 14, 16:34
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár
köszönöm.

igen egy kis viz jelent meg ezen a nyiláson a legutóbbi
motorozást követően.

_________________
2005' 450EXC, 2006' MXU300


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 17, 16:19 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Hali EXC-sek!

Olyant tapasztaltam most a hidegebb idő beálltával, hogy szivató ráhuzásásal is nehezen indul a gép. Kb. 5-6-szori indítózás után kel csak életre a vas. Ezt lehet vajon orvosolni az üresjárati keverékállító csavarral, vagy át kell fuvókázni?
EXC 450.

Köszi előre is!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 17, 22:06 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:29
Hozzászólások: 331
kope68 írta:
Hali EXC-sek!

Olyant tapasztaltam most a hidegebb idő beálltával, hogy szivató ráhuzásásal is nehezen indul a gép. Kb. 5-6-szori indítózás után kel csak életre a vas. Ezt lehet vajon orvosolni az üresjárati keverékállító csavarral, vagy át kell fuvókázni?
EXC 450.

Köszi előre is!
Hy!Nálam is ez a szitu!Nem tudom mi a teendö én azt csinálom hogy tovább rajtahagyom a szivatot mert ha hamar visszanyomom bekattog!Olyankor meg sajnálom! :cry:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 18, 13:58 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
condom írta:
kope68 írta:
Hali EXC-sek!

Olyant tapasztaltam most a hidegebb idő beálltával, hogy szivató ráhuzásásal is nehezen indul a gép. Kb. 5-6-szori indítózás után kel csak életre a vas. Ezt lehet vajon orvosolni az üresjárati keverékállító csavarral, vagy át kell fuvókázni?
EXC 450.

Köszi előre is!
Hy!Nálam is ez a szitu!Nem tudom mi a teendö én azt csinálom hogy tovább rajtahagyom a szivatot mert ha hamar visszanyomom bekattog!Olyankor meg sajnálom! :cry:


Na akkor nem vagyok egyedül... :)

Megpróbálok az üresjárati keverékállítón tekergetni, aztán majd beszámolok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 18, 21:19 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
szerintem nézd meg az ülepítőt is mielőtt eltekergeted. +az alapjárati fúvóka is tud szívatni ,ha kicsit felszív valamit. lehet kosz és víz van már az ülepítőben. nem elég leengedni a csövön. ki kell tekerni,levenni és kifújni. az alapjáratihoz meg kifordítani a karbit.
időnként a benzinpumpa fedelet is le kell szedni ,kivenni a gumimembránt és ott is kitisztítani.

bár kétségtelen,hogy a hideg beálltával jelentkezhet ez a tünet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 19, 16:52 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Gabesz írta:
szerintem nézd meg az ülepítőt is mielőtt eltekergeted. +az alapjárati fúvóka is tud szívatni ,ha kicsit felszív valamit. lehet kosz és víz van már az ülepítőben. nem elég leengedni a csövön. ki kell tekerni,levenni és kifújni. az alapjáratihoz meg kifordítani a karbit.
időnként a benzinpumpa fedelet is le kell szedni ,kivenni a gumimembránt és ott is kitisztítani.

bár kétségtelen,hogy a hideg beálltával jelentkezhet ez a tünet.


Hali!

Köszi a tippet, de nemrég volt egy alapos karbitisztítás.
Még nem jutottam el a tekergetésig... :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 24, 21:09 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 máj. 14, 16:34
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár
Helló

Haverom eladja a 2001-es 300exc-jét és valami 4ütemü
után fogunk nézni. Most 450sx-eket látunk elfogadható
áron. Mi a véleményetek? Mennyire állná meg a helyét
az sx, hobbi-endurós körülmények között. kb. 90km-es
túrákra járunk endurókkal (450exc, drz, stb.), vegyesen
körítve amatőr crosspályákkal.

_________________
2005' 450EXC, 2006' MXU300


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 25, 9:08 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:29
Hozzászólások: 331
Az SX ugye egy cross motor ami crossozásra valo!Én is kiprobáltam volt egy CRF 450em!Endurozni nem valo!Ügyeskedéskor hamar lefullad a nagyobb süritési viszony miatt és az endurozás ugye nem mindig egy halados motorozási fajta igy mivel ezekbe a motorokba nincs termosztát folyamatosan rotyog a blokk aztán pedig elkezdi kinyomni a vizet!Na meg ugye a világitás, önindito!Én még egyszer nem vennék crossmotort endurozni!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 25, 18:14 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Hetyó! vegye meg a haverod az 525 exc -met! itt is fönt van az eladó adok veszek vagy milyen fórumon. az önindító aranyat ér meg a hatos váltó! majd mikor félig felborulva egy siratón rugni kéne ,verni fogod a fejed a falba hogy mért nem önindítósat vettem....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 28, 12:28 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
kope68 írta:
Hali EXC-sek!

Olyant tapasztaltam most a hidegebb idő beálltával, hogy szivató ráhuzásásal is nehezen indul a gép. Kb. 5-6-szori indítózás után kel csak életre a vas. Ezt lehet vajon orvosolni az üresjárati keverékállító csavarral, vagy át kell fuvókázni?
EXC 450.

Köszi előre is!


Hali Mindenki!

Annyit tudtam előrelépni az ügyben, hogy indítás előtt 2-3szor rárántom a gázkart. Nekem valószinűleg nem funkcionál a gyorsítópumpám 100%-osan, de mégis sokkal könnyebb a hidegindítás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 04, 22:27 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Azthiszem micnek volt fenn kormánystabilizátor (ha jól rémlik Veszprémből)így elsősorban neki szól a kérdés,de várom mindenkitől a véleményeket.Sokat számít?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 04, 22:41 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Jimmy írta:
Azthiszem micnek volt fenn kormánystabilizátor (ha jól rémlik Veszprémből)így elsősorban neki szól a kérdés,de várom mindenkitől a véleményeket.Sokat számít?


Sokat. Főleg mély homokban. Sokkal stabilab az eleje. Nekem bejött.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 05, 18:22 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
mic71 írta:
Jimmy írta:
Azthiszem micnek volt fenn kormánystabilizátor (ha jól rémlik Veszprémből)így elsősorban neki szól a kérdés,de várom mindenkitől a véleményeket.Sokat számít?


Sokat. Főleg mély homokban. Sokkal stabilab az eleje. Nekem bejött.


Én most raktam fel az enyémre /LC8/, valóban nagyon sokat számít.
USA-ból vettem, igaz elég körülményesen, lazán 100 ezer alatt volt az ára.
SCOTTS-ként árulják, de ÖHLINS gyártmány.
Ez komplett szett felső villahíddal, kormánytartóval együtt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 15, 12:27 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 máj. 14, 16:34
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár
Sziasztok!

Milyen ötletetek van arra a prolémámra, hogy a gyári első kipufogó
könyök rendszeresen kiégeti a gatyám jobb lábszárát. Gyárilag elöl
nincs semmi hővédő cucc rajta és gyáriba nem is lehet kapni semmit.

_________________
2005' 450EXC, 2006' MXU300


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 15, 18:16 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
álltalában akkor égeti ki,ha valami miatt mellette állsz vagy ténykedsz. Rajta kell maradni és akkor nem gfogja kiégetni:)) + felejtsd el a freestyle gatyákat!, nem jók semmire.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 03, 8:43 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 máj. 14, 16:34
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár
Boldog Új Évet!

Véleményekre lennék kiváncsi: a 2005-ös exc-mben 120 üzemóra és 3900km
van és le szeretném szervízeltetni. Eddig még nem volt megbontva.
Amatör endurós felhasználás mellett mentem ennyit vele.
(ezrenként olaj+szűrő csere volt)

Érdekelne, hogy szerintetek mit kellene ellenőriztetnem, illetve cserélni
rajta?

_________________
2005' 450EXC, 2006' MXU300


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 03, 12:06 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
semmit ne cserélj amíg jó! szét ne húzasd,csak azért hogy belenézzél.Cseréljed továbbra is az olajat, szűrőket és hajtsad. ha viszont sok pénzed van és ráérsz,egy hajtókart cserélhetsz +gyűrűket meg vezérműtengelycsapágyat. de ismétlem fölösleges. ha kevés pénzed van és nyugodtabban akarsz aludni hogy jót tettél a motoroddal szezon előtt akkor vezérműtengelycsapágycsere,vízpumpaszimering csere,lengővillakiszedés tűgörgők tisztítása zsírzása szimeringsceréje.kormánycsapágyzsírzás,pds szimeringcsere zsírzása.(erre azt mondják az okosok,hogy tilos)viszont amíg halgattam rájuk egy év alatt kettőt cseréltem 10000/db mióta zsírzom és félévente szimeringet cseréltem 600/ 2db azóta egy szemernyit se kottyant és nem kopik. amikor kiszeded a lengővillát vedd le a láncvezetőt és győződj meg az alatta lévő alu heggesztési varat épségéről! elcsiszolja a láncvezető . nyomjál alá würth szilót és úgy rakd vissza hogy ne rezegtese a láncvezető.

meg még cserélhetsz kerékcsapágy szimeringeket is ha nagyon ráérsz.és még nézd át a gázbovden első hátsó bemeneteit ép e a bovden.ne zsírozd! és ha rámhallgatsz megcsinálod egyszálasra.a toló fölösleges.könnyebb lesz a gázod és nem fog kiszakadni sem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 03, 12:07 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
és 15-20 óránként cseréljél olajat ne 30! akkor is ha szépen hajtod.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 04, 13:20 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 máj. 14, 16:34
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár
vez.láncot mikor kell cserélni rajta?

köszi.

_________________
2005' 450EXC, 2006' MXU300


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 04, 15:51 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
autómatán állítja mindaddig amíg el em fogy az állítási lehetőség. ezt egy hozzá értő haverod megállapíthatja ha kiveszi a recés ellenörző csavart és meghalgatja a kattanások számát kihúzáskor.5 perces mutatvány. amúgy cserélheted megadott üzemóránál is ,de minek. 300 óra körülig nem kell erre gondolnod.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 04, 17:43 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 31, 10:33
Hozzászólások: 157
Tartózkodási hely: Csákberény
Gabesz írta:
autómatán állítja mindaddig amíg el em fogy az állítási lehetőség. ezt egy hozzá értő haverod megállapíthatja ha kiveszi a recés ellenörző csavart és meghalgatja a kattanások számát kihúzáskor.5 perces mutatvány. amúgy cserélheted megadott üzemóránál is ,de minek. 300 óra körülig nem kell erre gondolnod.


Csatlakozom az előttem szólóhoz és annyit fűzök hozzá, h saját magad észrevesed mikor kell cserélni. nem olyan nehéz észrevenniés nem könnyen romlik el. a láncfeszítés automata és egy rugó nyomja a feszítő tengelyt.

_________________
Sniper


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 06, 16:45 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Üdv. Megtudná valaki mondani mennyi a szelephézag egy 2003 exc 450ben?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 13, 18:53 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
adamo írta:
Üdv. Megtudná valaki mondani mennyi a szelephézag egy 2003 exc 450ben?




http://www.louis.de/newsletter.php?id=0 ... c=motobase

itt mindent megtalálsz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 15, 19:21 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 08, 18:59
Hozzászólások: 72
Tartózkodási hely: É-K
Csögáz!

Itt az első komoly hiba a motorban. 2003 exc450 9000km 270üó.
Nem emel ki a kuplungom, a kar ellenállása meg van, holtponton átfordul stb. tehát, müködésre jónak tűnik.
Story: Vagy két órán keresztül mentünk felfelé a z erdőben a fák között, tehát nem úton /kidőlt fák, sziklásos szívás/több pihenéssel is majdnem elvéreztünk.A gps szerint 1 km. alatt 200 métert emelkedtünk.
A tippem az, hogy eltörhetett egy vagy több lamella.
Ha valakinek van más tippje szólhatna mielőtt szétkapom egy svájcibicskával.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 15, 22:55 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
mocsi írta:
Csögáz!

Itt az első komoly hiba a motorban. 2003 exc450 9000km 270üó.
Nem emel ki a kuplungom, a kar ellenállása meg van, holtponton átfordul stb. tehát, müködésre jónak tűnik.
Story: Vagy két órán keresztül mentünk felfelé a z erdőben a fák között, tehát nem úton /kidőlt fák, sziklásos szívás/több pihenéssel is majdnem elvéreztünk.A gps szerint 1 km. alatt 200 métert emelkedtünk.
A tippem az, hogy eltörhetett egy vagy több lamella.
Ha valakinek van más tippje szólhatna mielőtt szétkapom egy svájcibicskával.


Gondolom 1 óra alatt mentetek 200 métert :)
Szerintem az is lehet, hogy szénné melegedett a kuplung es eldeformálódtak a fém lamellák (hullámosak lettek). Ezért kiemelt állapotban is fognak. Majd írd le, hogy mi volt. Eddig ennyi volt az össz felújításra váró dolog? Hajtókar csapágyak még eredetiek? Mert akkor nem aggódom a 120 üzemórámmal.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 16, 20:10 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 08, 18:59
Hozzászólások: 72
Tartózkodási hely: É-K
Igazad lett Mic, a 4db. vékony acéllamellából, kettő kifli lett. Egyébként, tudjátok miért vékonyabb ez a négy lamella, a csúsztatást segíti vagy azért, hogy ez melegedjen el először? Max kopások? Mennyi lehet egy új szett? Mikor fagy már be végre a tó, hogy össze karcolgassuk a szögessel? :twisted:
Kérdésedre: én úgy tudom minden fődarab eredeti de a második gazdája vagyok. Az első gazdi azt mondta nem volt nálla megbontva. Elhittem neki mert egy jólszituált faszinak néztem, jó kocsi, jó motor a tiszta pedáns garázsban szépen lemosva rendbentartva korrekt duma meg minden.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 16, 22:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
mocsi írta:
Igazad lett Mic, a 4db. vékony acéllamellából, kettő kifli lett. Egyébként, tudjátok miért vékonyabb ez a négy lamella, a csúsztatást segíti vagy azért, hogy ez melegedjen el először? Max kopások? Mennyi lehet egy új szett? Mikor fagy már be végre a tó, hogy össze karcolgassuk a szögessel? :twisted:
Kérdésedre: én úgy tudom minden fődarab eredeti de a második gazdája vagyok. Az első gazdi azt mondta nem volt nálla megbontva. Elhittem neki mert egy jólszituált faszinak néztem, jó kocsi, jó motor a tiszta pedáns garázsban szépen lemosva rendbentartva korrekt duma meg minden.


Szerintem súlycsökkentésnek esett ez is áldozatul. Örülök, hogy csak ennyi a baj. Ennél nagyobb sose legyen :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18, 11:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Sziasztok!
Szeretnék egy 2004es használt 525ös exc-t venni.
Ahogy olvasgatlak itt titeket van itt pár nálam okosabb ebben.
Szóval tudnátok segíteni picit mi az amire oda kell figyelni vásárlásnál?
Amit érdemes megnézni meghallgatni stb...
Köszike előre is :!:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18, 16:49 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Senki?

:idea:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18, 17:23 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Fox.

amit éredemes megnézni.és esetleg az eladó is beleegyezik. mert kibelezni úgysem tudod:)

---nézd meg a kerékcsapágyak állapotát..megrángatod a kerekeket oldalirányba,
---motoremelő bakra rakott állapotban ,emelgesd meg a hátsó lengővillát fel le...pds állapot véget. ne kottyanjon.
--- láncvezetők állapota,lánckerekek ,lánc állapota. esetleges alkupozíció miatt.
--- fő láncvezetőt a lengővillán megemelni,aláskubizni! meg van e még a heggesztési varat a lengővillán! mert elcsiszolja a homok és nem látszik a láncvezető miatt!
--- telók ne legyenek olajosak.szimeringek.
---kormánycsapágy ,ne adjon morgó hangot..ill.ne kottyanjon.
---légszűrőház szemrevételezése,ülés le! légszűrő tiszta e? az sokat elárul a gazdájáról! lehet egy tonna sár van a légszűrőházban..
---aksi állapota.
---elektromos dolgok működnek e..
---tripmaster működik?jeladó rendben?tod meg a motort egyböl reagál e?
---kipróbáláskor ,váltó állapota,veszi e az össz fokozatot?
---olajszint,a nívónál.mijen olajat használt ,mikor cserélgette..
---van e blokkvédő,mijen? van e kézvédő,esetleg hűtővédő..
---vezérműlánc feszítő autómata,ellenőrzése..kiteker megszámol kattanások!
---fékpofákat nézd meg hogy állnak kopásilag.fékek próba. elöl ne eresszen a karnál!
---kuplung karnál ne eresszen. váltó hogy veszi üresbe ,
---a blokk hangját hiába magyarázza bárki..azt hallani kell ,de a ktm alapból zajosabb mint mondjuk egy japó gép. és ez normális!
---indíthatóság! önindítóval és berugókarral egyaránt! küllőre!
---főbb szerelési csavarok állapota! van e beleszaggatott csavar,lesarkallt stb... blokk alá nézz be ha nincs blokkvédő. gyári e benne az imbuszcsavar. sokan belegányolják mert szétbasszák benne a menetet!
---vizpumpánál esetleg könnyezik e.

egyenlőre elég lesz ez neked:) ezeket nézegesd meg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18, 17:47 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Gabesz!
Kössz szépen a sok infót. Mind jól fog jönni.
Egyedül a feszítő automatához nem értek semmit hogy az hogyan kattan avagy miként tekerődik meg merre.
És egy ilyen általános vélemyényt tudsz mondani az 525exc-ről? Karakterisztika, megbízhatóság, kopás, stb szempontjából? Tehát tapasztalat féle vagy hallomások érdekelnének még!
Millió tenksz!

:idea:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18, 19:58 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
a feszítőt kérdezd meg egy szerelőtöl a közeledben. nem bonyolult. khúzáskor hallgatni kell hányat kattan az racsni. ebből a vezérműlánc elnyúlásának állapotát tudod leellenőrízni.

az 525 kurvajó motor! nekem is volt.már csak múltidőben sajna.
viszont attól függ mire?
ha most első motornak vennéd akkor óvatosan!:) gondolom bóklászásra kell. arra ideális. nem forog szét,elég jó a hatótávja,erős mint disznó,strapabíró, 14-15 - 48 áttétellel volt nekem ideális. én dobtam rá egy 41 fcr karbit,mivel rühelltem hogy alul torpan. még erősebb lett és jobb lett a gázreakciója! ezt még egy boyesen benzinpumpa fedél cserével fokoztam.
ha rendszeresen szervizeled nem sok bajuk van. légszűrőt sűrűn nézzed,olajat 15-20 óránként! nem több!
én javaslom a FUCHS silcoline 10-50 race észterszintetikus olajt. nagyon jó oil,csak kicsit drága. szeged környékén tudok olcsóbban.bolti ár 4000/l


prolongot soha bele ne tedd!!!!! láncszettet elég gyorsan leabálja,de ez tőled is függ. alu hátsó lánckereket felejtsd el! ganyéé!! acélt rá..48 JT + "O"ringes CETKA lánc. a legerősebb. és olcsóbb is. telókat takarítsad,vagy vegyél rá harisnyát és azt is sűrűn takarítsd alatta! különben állandóan el fogja fosni magát!

kurvajókat lehet vele motorozni hegyekben ,hardendúróra is király és engem soha !!! nem hagyott cserben sehol!! csak ne lenne olyan rohadt neheéz... gyujtásbaja soha,indíthatóság kiválló,

álltalános összegzés. (nekem) ideális és megbízható motorom volt és nagyon sok élményt köszönhetek neki.

hol nézted amúgy? neten?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18, 20:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Gabesz írta:
az 525 kurvajó motor! ... csak ne lenne olyan rohadt neheéz...


Az 525 nehéz?!? Akkor a 625 mi? :lol:
A sajátom után mic motorja minden alkalommal biciklinek tűnik...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18, 20:17 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Ó ez megnyugtató asszem.
Kösz.
Nem első moci, van drz-m, csak bikát akarok, hogy féljek tőle jobban. :D
Az aggaszt hogy aszndod nehéz? :? Én 72kilo vagyok :D
Te marhára vágod ezt a témát. Mégis meddig bírta a láncszett és mennyi a hatótávja köbö?
Mer ez azér mind $.

Neten néztem ja egy ceglédi ipsénél.
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=51728
De stipistopi enyém hamarabb :D
Vélemyény?
Azt írta hogy gyári cumót rakott bele 120üzemórás 85nél új dugó csapágy csapszeg stb elvileg biztonsági okokból hogy ne qrja szét :? Nem versenyeztek vel, rendkívül megkímélt iesmiket ír.
Mit mondsz?
És köszi[/img]

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18, 20:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Nézd meg a vázat(a hűtő mellett) meg a blokkot,oda álltalában rászokták írni a rajtszámot versenyen.De nem biztos hogy az rossz ha versenyzőtől veszed,mert az biztos oda is figyelt a motorra.Egyébként én nem rég vettem,és nekem nagyon bejött.Ha meg bikát akarsz akkor vegyél egy 520-ast,tegyél rá egy nyitott dobot,fuvókázd át,rendelj bele egy tuning gyujtást,és garantáltan félni fogsz! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18, 20:51 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Értem én Jimbo bácsi de 04eset szeretnék tudod és köbö ennyim van rá...
Bár tiszteletben tartom a véredényt (véleményt) :D
de ha tudsz még vmit mindent akarok tudni...

:idea:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18, 21:04 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Hát én még nem sokat mentem vele,mert a harmadik vagy negyedik túrán szétment a lábfejem,úgyhogy most pihenőn vagyok.Esteleg még mic tudna többet mondani róla.
Egyébként nem csúnya a motor,megkellene halgatni élőben is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18, 21:22 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Biztos nem kaki...
Hát olyat akarok venni :D
Csaknem szar :D

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18, 23:44 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
jól néz ki... vegyed megfelé!! azt sosem értem hogy minek kell kicserélni valamit ami jó..pláne mindent. 80 óránál..ááá 3-400 ig elmegy gond nélkül ha kifogod.
az meg hogy értenék hozzá??? az enyhe barokkos tulzás!! volt egy 525 ösöm...így valamennyi tapasztalat is ragadt.

ja!! épp a mai dakar szakaszt 525 exc az ötödik helyen zárta!! király mi?!!
az meg,hogy versenyzett e vagy sem szerintem lényegtelen. mellesleg nem sokan versenyeznek 525 el a hazai első,másodosztályban talán két három de lehet annyian sem! azok meg nem így néznek ki mint ez a motor a képen. de ha annyira érdekel név alapján kiadja neked a www.motorfot.hu az emberke eredményeit meg hány versenyen vett részt ha részt vett egyálltalán...

a hatótávról nehéz adatot mondani,sok mindentől függ. hányszor fekszel a földön,mennyit álltok,mennyit mentek, ha folyamatosan haladtok feljáró lejáró tempós akkor messze el lehet jutni egy közbeni tankolással meg egész nap hajthatsz egy nyári napon. viszont ha monjuk halas környékén nyomod állat módjára egy endúró pályán a poca mély homokban akkor nekem 1 ór 20 perc alatt kitakarította az összes benzint satugázon. meg mondjuk egy két órás endúrócrosson úgy másfél óránál befigyel a tartalék .ha csigamód mégy akkor kibirja a kétórás futamot. ebből is számolgathatsz ha látod értelmét... ellenben elmehetsz egy jó kis romániai túrára is ahol nem igazán tudsz út közben tankolni(mert nincs hol) mindössze viszel 2 liter benyát a zsákodban és nem kell majd attól rettegned,hogy mikor fogy ki...

a súlyt meg mindenki maga érzi mi nehéz neki mi nem... én nehéznek találom egy 300 exc után hogy egy kissebb sx súját ne is említsem.. a nagy löket miatt meg nehezebben is akaródzik befordulni. + ha húzni vonni kell ,meg emelgetni cibálni akkor derül ki melyik motor nehéz és melyik nem... pl. 125 sx et akár a hátamon is viszem egy darbig :lol: ehez képest az 525 olyan mintha felraknál egy 20 kilós súlyzótárcsát a kormányodra és úgy motorozol...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 19, 0:24 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Gabesz írta:
a súlyt meg mindenki maga érzi mi nehéz neki mi nem... én nehéznek találom egy 300 exc után hogy egy kissebb sx súját ne is említsem.. a nagy löket miatt meg nehezebben is akaródzik befordulni. + ha húzni vonni kell ,meg emelgetni cibálni akkor derül ki melyik motor nehéz és melyik nem... pl. 125 sx et akár a hátamon is viszem egy darbig :lol: ehez képest az 525 olyan mintha felraknál egy 20 kilós súlyzótárcsát a kormányodra és úgy motorozol...


Most vagy én vagyok k#rva erős :mrgreen: vagy Te k#rva gyenge :twisted: de én a múltkor simán lecibáltam egymagam a jó mély homokos domboldalon az SC-t /miután elakadtam vele :oops: / pedig vagyok vagy 65 kiló!
Amúgy persze, nyilván könnyebb egy 2T és ezt érezni is, de azért hogy olyan nagyon nehéz lenne az EXC, az erős túlzás!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 19, 1:18 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 27, 23:01
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: BP
én azt hittem, hogy sokkal nehezebbnek fog érződni az 525exc a 125sx-em után.....de nem.
tény, hogy nem volt egy mélyreható teszt, csak pár kör.

bitang egy gép, meg kell hagyni!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 19, 10:17 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Zsilett és kössz mindenkinek...
Ha el tudom adni a drz-met akkor biztos veszek egyet...
Szal lehet már jövőhéten.
Áj láv bokor-jumper! :twisted:

:idea:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 19, 19:09 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Dani. én ha arról beszélek hogy nehéz egy motor(525exc) akkor azt nem arra értem ,hogy kigurulsz egy bányába és egyszer kétszer lecibálod valahol. hanem arról amikor egésznap ezt csinálod.... emelgeted rángatod stb...és nem csak akkor nehéz amikor emelgetni kell...hanem menet közben is... kanyarban stb... pl. ráülsz 525 után egy 125 vagy 250 sx re és lám olyan érzésed van mintha kisbiciklin ülnél.

se gyenge nem vagyok sem erős. ott ahol én egyedül átemelem az 525 öst ott a barátaim összevárják egymást és ketten hárman emelgetik át a motorjaikat és nem értik ,hogy én itt hogy mentem át egyedül...:) és azt is szó szerint értem ,hogy a hátamon is viszem a motort így nekem számít az a + 20-25 kiló! próbáld felemelni az SC det és vigyed pár métert..aztán ugyanezt egy kis kétüteművel és beugrik miről csipogok. de mindenki maga érzi.

fox... nekem is volt drz-m .vastankos. megbízhaztó motor de az 525 klasszisokkal jobb lesz!! majd meglátod. drz-t könnyű eladni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 19, 19:52 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Szeva Fox!Azon az exc-n amit néztél szerintem hengert is cseréltek.Elég könnyű az ilyet észrevenni.Én most cseréltem hengert a gépemben és ugyan ilyen tarka lett az öszkép mint ezen az 525exc-n.Ez nem jelenti azt hogy nem jó a gép csak biztos kihasználták :) Mondjuk én azért cseréltem hengert mert 250ről 350re cseréltem ,és nem pedig azért mert már kuka volt.

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 19, 21:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Gabesz írta:
Dani. én ha arról beszélek hogy nehéz egy motor(525exc) akkor azt nem arra értem ,hogy kigurulsz egy bányába és egyszer kétszer lecibálod valahol. hanem arról amikor egésznap ezt csinálod.... emelgeted rángatod stb...és nem csak akkor nehéz amikor emelgetni kell...hanem menet közben is... kanyarban stb... pl. ráülsz 525 után egy 125 vagy 250 sx re és lám olyan érzésed van mintha kisbiciklin ülnél.

se gyenge nem vagyok sem erős. ott ahol én egyedül átemelem az 525 öst ott a barátaim összevárják egymást és ketten hárman emelgetik át a motorjaikat és nem értik ,hogy én itt hogy mentem át egyedül...:) és azt is szó szerint értem ,hogy a hátamon is viszem a motort így nekem számít az a + 20-25 kiló! próbáld felemelni az SC det és vigyed pár métert..aztán ugyanezt egy kis kétüteművel és beugrik miről csipogok. de mindenki maga érzi.

fox... nekem is volt drz-m .vastankos. megbízhaztó motor de az 525 klasszisokkal jobb lesz!! majd meglátod. drz-t könnyű eladni.


Dani, Gabesznál a pont. Mikor felültem Gery 125SX-ére, többször lenéztem, hogy van-e valami alattam:) Az tény, hogy nem nehéz az 525EXC, de egy 2T jóval könnyebb és könyebben irányítható. Aki egész nap szaggat, annak sokat számít. Iván is ezért cserélt.

Fox, szerintem, ha már 80-nál dugót és csapágyat cserélt, akkor versenyeztek vele, vagy nem annyi van a motorban. Nekem 120 van benne és még nem kellett hozzá nyúlni. Remélem, mégegyszer ennyit elmegy bontás nélkül.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 42  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség