KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 14:25

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Következő

Kellene?
Igen 37%  37%  [ 15 ]
Nem 37%  37%  [ 15 ]
Még szép, soha többet másik típust! :) 27%  27%  [ 11 ]
Szavazatok száma : 41
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 29, 13:38 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
gencsydani írta:
nilrem írta:
gencsydani írta:
nilrem írta:
gencsydani írta:
TOM írta:
Jó hogy montad a hátsófék dolgot-asszem nekem is levegős volt.Mit kellene tennem a hátsófékkel, ha vadi :?: :?: :?: új betétekkel és szép áll. tárcsával is rohadtul sípol???? :shock: /A féktisztító spray nem segitett...TOM


Vagy ne használd (utcán szvsz tök fölösleges) vagy szokjál hozzá, mert ez így marad! Esetleg füldugó.

Milyen szituacioban hasznalod a hatsofeket (azon kivul ha az elso nem mukodne)


Terep. Esetleg, ha egyszer megtanulok motorozni (kicsi rá az esély), akkor pálya (SM).

Terepen miert erdemes hasznalni?



Mert ott az első fékkel közel nem tudsz akkora fékerőt átvinni, mint aszfalton (kisebb tapadás) + a szűk kanyarokba be lehet vele csúsztatni a motor seggét (nézz meg egy szuperkrossz videot).
Mondjuk 4T-nél ezek annyira nem fontosak, mert motorfékkel is hasonló hatást lehet elérni, de 2T-nél muszáj használni a hátsó féket.


Koszonet! nem OFF-olok tovabb.
Estleg lehetne nyitni egy vezetestechnikai tippek trukkok forumot is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 29, 14:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
nilrem írta:
gencsydani írta:
nilrem írta:
gencsydani írta:
nilrem írta:
gencsydani írta:
TOM írta:
Jó hogy montad a hátsófék dolgot-asszem nekem is levegős volt.Mit kellene tennem a hátsófékkel, ha vadi :?: :?: :?: új betétekkel és szép áll. tárcsával is rohadtul sípol???? :shock: /A féktisztító spray nem segitett...TOM


Vagy ne használd (utcán szvsz tök fölösleges) vagy szokjál hozzá, mert ez így marad! Esetleg füldugó.

Milyen szituacioban hasznalod a hatsofeket (azon kivul ha az elso nem mukodne)


Terep. Esetleg, ha egyszer megtanulok motorozni (kicsi rá az esély), akkor pálya (SM).

Terepen miert erdemes hasznalni?



Mert ott az első fékkel közel nem tudsz akkora fékerőt átvinni, mint aszfalton (kisebb tapadás) + a szűk kanyarokba be lehet vele csúsztatni a motor seggét (nézz meg egy szuperkrossz videot).
Mondjuk 4T-nél ezek annyira nem fontosak, mert motorfékkel is hasonló hatást lehet elérni, de 2T-nél muszáj használni a hátsó féket.


Koszonet! nem OFF-olok tovabb.
Estleg lehetne nyitni egy vezetestechnikai tippek trukkok forumot is.


Terepmotorozás tekintetében javaslom az alapmű (Porban az igazság) tanulmányozását, duke oldaláról le lehet tölteni!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 29, 16:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 24, 15:39
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: állandóan váltotó
http://tomcat.notes.at/jart/prj3/mmagaz ... 0x580.jpeg

Persze tiis ígymentek mi??? :lol:

_________________
Grind your mind forever!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 29, 16:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
gencsydani írta:
nilrem írta:
gencsydani írta:
nilrem írta:
gencsydani írta:
nilrem írta:
gencsydani írta:
TOM írta:
Jó hogy montad a hátsófék dolgot-asszem nekem is levegős volt.Mit kellene tennem a hátsófékkel, ha vadi :?: :?: :?: új betétekkel és szép áll. tárcsával is rohadtul sípol???? :shock: /A féktisztító spray nem segitett...TOM


Vagy ne használd (utcán szvsz tök fölösleges) vagy szokjál hozzá, mert ez így marad! Esetleg füldugó.

Milyen szituacioban hasznalod a hatsofeket (azon kivul ha az elso nem mukodne)


Terep. Esetleg, ha egyszer megtanulok motorozni (kicsi rá az esély), akkor pálya (SM).

Terepen miert erdemes hasznalni?



Mert ott az első fékkel közel nem tudsz akkora fékerőt átvinni, mint aszfalton (kisebb tapadás) + a szűk kanyarokba be lehet vele csúsztatni a motor seggét (nézz meg egy szuperkrossz videot).
Mondjuk 4T-nél ezek annyira nem fontosak, mert motorfékkel is hasonló hatást lehet elérni, de 2T-nél muszáj használni a hátsó féket.


Koszonet! nem OFF-olok tovabb.
Estleg lehetne nyitni egy vezetestechnikai tippek trukkok forumot is.


Terepmotorozás tekintetében javaslom az alapmű (Porban az igazság) tanulmányozását, duke oldaláról le lehet tölteni!

Koszonom. Tegnap szedtem le nem tole :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 29, 18:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ez? Amatőr... Mutassák azt amikor leérkezik, fejre... ;)

Hűbammeg. Szinte éreztem a gyomromban ezt a mozdulatot. Tudjátok, hogy mennyivel kell mennie, hogy ekkorát tudjon egy ilyen nehéz vassal ugorni? Szerintem a 2*-es szorzó egy krosszgép sebességéhez képest a minimum azonos ugrásméretre...

Szepy

Laca 13 írta:
http://tomcat.notes.at/jart/prj3/mmagazin/images/img-db/1148123417920-max-580x580.jpeg

Persze tiis ígymentek mi??? :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 29, 20:19 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Hali Mindenki!

Nilrem!
Nézd meg a koperinges videok közül a 15-öst. Gyönyörűen látszik Iván előadásában, hogy hol hogyan kell hátsófékezni.
Kanyarbaérkezés előtti testhelyzet, meg amikor a bokrot megkerüli, a becsúsztatás, iránybaállítás.
Biztos csak véletlenül sikerült neki :twisted: , de oktatni lehetne szvsz.
Tudod a számom? Menjünk a koperingre valamikor.
Bocs az OFF-ért!

ON:
A fékbetétek csikorgása megszűntethető, ha a betéteken a ferodol éleit smirglivel letompítjuk, vasfűrészlappal meg barázdákat vágunk bele 4-5-öt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 30, 19:50 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2007 jan. 02, 10:39
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Budapest
Kössz a fékpofával kapcs. tanácsot,Kope!Végre egy megoldás.Mondjuk a kérdésem az volt hogy hogyan lehet megszüntetni a nyikorgást amire te tök jó ötletet adtál.Nem igazán értettem, hogy némelyek miért kezdtek egyből arra utalgatni hogy aki a hátsó féket használja az balfék...Főleg azt tudva hogy nevesebb versenyzők is használják még utcán is...Egyébként szerintem sosem szabadna egy szakmai fórumon egymást űberelgetni.Magamról sem gondolom hogy mindent tudok ,ezért sokszor kérdezek.Viszont azt sem tartom jónak,ha valaki ír valamit és-még ha esetleg oktalanságnak is tűnik-valaki enyhén gunyorosan letromfolja...Bocs hogy leírtam de mostanában egyre több helyen találkozni ilyesmivel...Ez egy nagyon jó oldal és szerintem fontos,hoy mindenki úriemberként kezelje a másikat!TOM :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 30, 20:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
TOM írta:
Kössz a fékpofával kapcs. tanácsot,Kope!Végre egy megoldás.Mondjuk a kérdésem az volt hogy hogyan lehet megszüntetni a nyikorgást amire te tök jó ötletet adtál.Nem igazán értettem, hogy némelyek miért kezdtek egyből arra utalgatni hogy aki a hátsó féket használja az balfék...Főleg azt tudva hogy nevesebb versenyzők is használják még utcán is...Egyébként szerintem sosem szabadna egy szakmai fórumon egymást űberelgetni.Magamról sem gondolom hogy mindent tudok ,ezért sokszor kérdezek.Viszont azt sem tartom jónak,ha valaki ír valamit és-még ha esetleg oktalanságnak is tűnik-valaki enyhén gunyorosan letromfolja...Bocs hogy leírtam de mostanában egyre több helyen találkozni ilyesmivel...Ez egy nagyon jó oldal és szerintem fontos,hoy mindenki úriemberként kezelje a másikat!TOM :wink:


Ha már így burkoltan meg lettem szólítva: azért fölösleges utcán a hátsó fék használata egy 600+cc 4T egyhengeresnél, mert a jobbkezeddel (gázmarkolat) ugyanazt a hatást tudod elérni (motorfék). Sőt, én visszaváltani pl. gázfröccsel szoktam, ellenkező esetben előfordulhat, hogy blokkol a hátsó kerék (aki nem hiszi, próbálja ki). Ráadásul hátsó fék nélkül is elég gyorsan amortizálja a gép a gumit, úgyhogy ez a szokás még költséges is...
Versenypálya természetesen más tészta, főleg a supermoto, ott valóban gyakran és intenzíven használják a hátsó féket.
Amúgy nem tudom mi volt "enyhén gunyoros" a hozzászólásomban, ha jól emlékszem még azt is beleírtam, hogy szvsz (=szerény véleményem szerint)...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 30, 20:36 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2007 jan. 02, 10:39
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Budapest
OK.Akkor lehet hogy rosszul éreztem,nem akartalak piszkálni.A hátsófékről csak annyit hogy én ritkán ugyan de használom.Kb 20 éve motorozom és asszem ismerem már egy kissé az egyhengereseket és szeretem is őket ,részben a motorfék miatt.De ha valaki szuperm.stílusban nyomja,és egy kissé elmér egy kanyart csúszós úton,nem biztos hogy csak az elsőfékez nyúl,mert ha az első csúszik az már gáz.A hátsó meg akkor jó ha csúszik...Nekem igy jön be...De ez csak az én szerény véleményem.TOM :lol: :lol: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 31, 1:09 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ez nem a Hátsófékhasználó Topik, de ha már így belelendültetek. :)
1. Volt LC4-em, 3 első fékpofa cserére sem jutott egy hátsó fékpofa csere. Tökéletesen felesleges volt, amint lassítani kezdtem annyira előre terhelődött (hosszú rugóutak, viszonylag rövid tengelytáv, orrnehéz gép), hogy ha csak véletlenül is hozzáértem a hátsóhoz, vagy kicsit hirtelenebbül eresztettem vissza a gázt azonnal beállt a hátsó kerék. Ez lassításkor igencsak rontja a stabilitást ha nem keresztbecsúsztatás a szándékod. Csak két személlyel és terepen volt értelme, no meg persze SM-ként pályán, de utcán szinte sosem használtam.
2. LC8-on ez teljesen máshogy van. A jobb súlyelosztás és a nagyobb tömeg miatt már gyakran egy személlyel is érdemes használni, de motorfékkel együtt simán megfogja a hátsó kereket így is. Mondjuk poén ekkora vasat kicsit keresztbe csúsztatgatni. :)

Nem éreztem semmilyen bántó élt Dani hozzászólásában, én is hasonlóan reagáltam volna és abszolút távol áll tőlem, hogy bárkin gúnyolódjak, éppen ellenkezőleg. Nem kell ennyire érzékenynek lenni, tessék kicsit több jóindulatot feltételezni az emberekről - én legalábbis mindenkihez így állok hozzá és eddig sokkal többször volt igazam, mint ahányszor nem - de azokat is sikerült jó helyre elásnom. ;)

Ez a fenti kitétel minden hevesebb (fiatalabb? :) ) kollégának megszívlelendő, tessék inkább 3* gondolkodni mint egyszer felkapni a vizet, mert utána hülyén fogsz festeni a vödörrel a kezedben... :)

Szepy

TOM írta:
OK.Akkor lehet hogy rosszul éreztem,nem akartalak piszkálni.A hátsófékről csak annyit hogy én ritkán ugyan de használom.Kb 20 éve motorozom és asszem ismerem már egy kissé az egyhengereseket és szeretem is őket ,részben a motorfék miatt.De ha valaki szuperm.stílusban nyomja,és egy kissé elmér egy kanyart csúszós úton,nem biztos hogy csak az elsőfékez nyúl,mert ha az első csúszik az már gáz.A hátsó meg akkor jó ha csúszik...Nekem igy jön be...De ez csak az én szerény véleményem.TOM :lol: :lol: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 31, 9:51 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
kope68 írta:
Hali Mindenki!

Nilrem!
Nézd meg a koperinges videok közül a 15-öst. Gyönyörűen látszik Iván előadásában, hogy hol hogyan kell hátsófékezni.
Kanyarbaérkezés előtti testhelyzet, meg amikor a bokrot megkerüli, a becsúsztatás, iránybaállítás.
Biztos csak véletlenül sikerült neki :twisted: , de oktatni lehetne szvsz.
Tudod a számom? Menjünk a koperingre valamikor.
Bocs az OFF-ért!

ON:
A fékbetétek csikorgása megszűntethető, ha a betéteken a ferodol éleit smirglivel letompítjuk, vasfűrészlappal meg barázdákat vágunk bele 4-5-öt.

Nezem, bambulok, ha meg lesz a terepgumi gyakorlom is. Persze hetvegen kora delutan jo ido lesz megyek es csorgok. Szerintem az Ivan gyereknek sem kell ketszer mondani. Megjott neki az uj technika szerintem meg nem volt ideje kiprobalni, melo mellett hetkozben menni szinte eselytelen. Kepet lattal rola? Od@b@sz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 31, 19:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
nilrem írta:
kope68 írta:
Hali Mindenki!

Nilrem!
Nézd meg a koperinges videok közül a 15-öst. Gyönyörűen látszik Iván előadásában, hogy hol hogyan kell hátsófékezni.
Kanyarbaérkezés előtti testhelyzet, meg amikor a bokrot megkerüli, a becsúsztatás, iránybaállítás.
Biztos csak véletlenül sikerült neki :twisted: , de oktatni lehetne szvsz.
Tudod a számom? Menjünk a koperingre valamikor.
Bocs az OFF-ért!

ON:
A fékbetétek csikorgása megszűntethető, ha a betéteken a ferodol éleit smirglivel letompítjuk, vasfűrészlappal meg barázdákat vágunk bele 4-5-öt.

Nezem, bambulok, ha meg lesz a terepgumi gyakorlom is. Persze hetvegen kora delutan jo ido lesz megyek es csorgok. Szerintem az Ivan gyereknek sem kell ketszer mondani. Megjott neki az uj technika szerintem meg nem volt ideje kiprobalni, melo mellett hetkozben menni szinte eselytelen. Kepet lattal rola? Od@b@sz.


Ha már OFF:
SX-F 450? Az nekem is nagyon tetszik, szvsz az utóbbi évek legszebb krosszmotorja.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 31, 20:47 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 24, 15:39
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: állandóan váltotó
KTMSzepy írta:
Ez? Amatőr... Mutassák azt amikor leérkezik, fejre... ;)

Hűbammeg. Szinte éreztem a gyomromban ezt a mozdulatot. Tudjátok, hogy mennyivel kell mennie, hogy ekkorát tudjon egy ilyen nehéz vassal ugorni? Szerintem a 2*-es szorzó egy krosszgép sebességéhez képest a minimum azonos ugrásméretre...

Szepy

Laca 13 írta:
http://tomcat.notes.at/jart/prj3/mmagazin/images/img-db/1148123417920-max-580x580.jpeg

Persze tiis ígymentek mi??? :lol:


Hát nemtom. de annyi biztos hogy ha homokos érkező volt akkor még mindig a motrot keresik...

_________________
Grind your mind forever!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 04, 16:43 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Figyumá, csak kérdezem: Ha nagyobb a motor, akkor gyorsabban kell menni, hogy ugyanakkorát repülj ? Mer szerintem nem. :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 04, 17:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
zsore írta:
Figyumá, csak kérdezem: Ha nagyobb a motor, akkor gyorsabban kell menni, hogy ugyanakkorát repülj ? Mer szerintem nem. :?:


Dehogynem! Minél nehezebb, annál inkább ragaszkodik a földhöz (tudod, gravitáció vagy mi).

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 04, 20:04 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Hát a lendtömeg az smafu ? Szerinted ha 60 - nal nekimész egy púpnak pl.exc - vel és egy 950 - essel, az exc messzebbre száll?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 04, 21:22 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
zsore írta:
Hát a lendtömeg az smafu ? Szerinted ha 60 - nal nekimész egy púpnak pl.exc - vel és egy 950 - essel, az exc messzebbre száll?


Pont ma mesélte polya, hogy egyszer kölcsönkapta egyik barátja CR250-esét és ugyanakkora lendülettel, amivel a BIG-gel éppen átugrotta a púpot, a CR-rel simán túlrepülte a leérkezőt!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 04, 22:24 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Neked lehet igazad, én má rég jártam a faiskolába.Akkoriban még úgy volt,- bár tudom a tudomány gyorsan fejlődik,és a fizika is konstans, csak én nem tanultam meg elég alaposan - ,szóval hogy kétszer akkora tömegű test azonos sebességre való gyorsításához, kétszer akkora energia szükségeltetik.Mi van a három golyó kísérlettel, az a gravitációról szól.Tudod, adva van három, egyforma méretű golyó.Az egyik műanyag, a másik üveg, a harmadik ólom.Egyszerre ejted el őket egyforma magasból.A kérdés: melyik esik le elsőnek? A válasz: egyszerre érkeznek, pedig az ólomgolyó akár harmincszor nehezebb mint a műanyag.Akkor hogy van ez ?Visszatérve a mocis ügyhöz, tavasszal kipróbálom. :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 04, 22:51 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Egy biztos, azonos tempóval csapatban motorozva, az LC8 a hullámokon le/fel "hajózgatott", míg a 70kg-mal könnyebb gépek repkedtek át a buckákon.
A fekvőrendőrökön is sokkal nagyobb tempó kell, hogy felugorjak rajtuk - vagy arányaiban a futómű "puhább" és több energiát dolgoz fel, ahelyett, hogy "katapultálná" a gépet?

Amúgy igazad volt, felüt az első telóm. Igaz nem alattam (pedig egy-két szép szökkenést előadtam ma hazafelé, különösen amikor a gát mellől jöttem fel), de videón meg van örökítve, amint Polya nevű "támogató" tagunk megteszteli a gépet - aszondja keményítek egy kicsit az elején, jobb gumi rá és tiszta krosszgép.
A videók magukért beszélnek - bár elég nehéz volt egyszerre nézni és videózni is... ;)

http://motoros.bnet.hu/kepek/070204-enduro-szepi-gencsydani/

21-es nagyon poén. Előtérben kissrác elzakózik a kisgéppel, erre ahelyett, hogy pityeregne felkapja, majd nagyon csúnyán kiröhögi a pályán zakózó Hondás srácot... Igazi kis genya... ;)

Szepy

zsore írta:
Neked lehet igazad, én má rég jártam a faiskolába.Akkoriban még úgy volt,- bár tudom a tudomány gyorsan fejlődik,és a fizika is konstans, csak én nem tanultam meg elég alaposan - ,szóval hogy kétszer akkora tömegű test azonos sebességre való gyorsításához, kétszer akkora energia szükségeltetik.Mi van a három golyó kísérlettel, az a gravitációról szól.Tudod, adva van három, egyforma méretű golyó.Az egyik műanyag, a másik üveg, a harmadik ólom.Egyszerre ejted el őket egyforma magasból.A kérdés: melyik esik le elsőnek? A válasz: egyszerre érkeznek, pedig az ólomgolyó akár harmincszor nehezebb mint a műanyag.Akkor hogy van ez ?Visszatérve a mocis ügyhöz, tavasszal kipróbálom. :wink:
[/url]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 04, 23:29 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
http://motoros.bnet.hu/kepek/070204-enduro-szepi-gencsydani/

21-es nagyon poén. Előtérben kissrác elzakózik a kisgéppel, erre ahelyett, hogy pityeregne felkapja, majd nagyon csúnyán kiröhögi a pályán zakózó Hondás srácot... Igazi kis genya... ;)


Az tényleg hatalmas volt! :lol: :lol: :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 05, 10:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 24, 15:39
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: állandóan váltotó
zsore írta:
Hát a lendtömeg az smafu ? Szerinted ha 60 - nal nekimész egy púpnak pl.exc - vel és egy 950 - essel, az exc messzebbre száll?


mozgási energia, és lendületmegmaradás az egész.
nagyobb tömeget több energiával mozgatunk meg.
pl. (megint bicikli.)
Amikor kintvagyunk dirt jump-ozni, akkor feltűnő, hogy a kis bmx-es srácok sokkal nagyobbat ugranak kisebb sebességgel ugyanazon az íven mint én. Nekem 2x-3x akkora tempóval sikerül akkorát ugrani, de viszont nehezebb is megállni. :)

_________________
Grind your mind forever!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 05, 16:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Én kiprószálom a tuti.Már tudom is hol.Motorok adva vannak, ígérem beszámolok az eredményről.Naon kiwáncsi vagyok.Szepy ! Polya szépen megy a nagymalaccal.Akartam is kérdezni, ki az a bevállalós figura a gépeden :D Ha szikkad kicsit a dzsuva, én is megreptetem a malacot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 22, 14:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 24, 15:39
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: állandóan váltotó
http://www.ktmadventuretours.com/index. ... 99_dpi.jpg

http://www.ktmadventuretours.com/index. ... dpi_01.jpg

http://www.ktmadventuretours.com/index. ... dpi_kl.jpg

_________________
Grind your mind forever!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 22, 14:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Jé... Mindnek le van vágva a fejidomból... Ötlettolvaj banda! :)

Szepy

Laca 13 írta:
http://www.ktmadventuretours.com/index.php?id=6742&tourpic=IMG_1799_dpi.jpg

http://www.ktmadventuretours.com/index. ... dpi_01.jpg

http://www.ktmadventuretours.com/index. ... dpi_kl.jpg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 22, 18:47 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
KTMSzepy írta:
Jé... Mindnek le van vágva a fejidomból... Ötlettolvaj banda! :)

Szepy

Laca 13 írta:
http://www.ktmadventuretours.com/index.php?id=6742&tourpic=IMG_1799_dpi.jpg

http://www.ktmadventuretours.com/index. ... dpi_01.jpg

http://www.ktmadventuretours.com/index. ... dpi_kl.jpg



He-he, hát szerintem így nagyon csúnya! :D
Nagy sebességnél nincs hova befeküdni a szél ellen! 8)
Mindenesetre az LC8 a legjobb! ;)
Jó most nem azért, mert nekem is ilyen van! :P :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 22, 18:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ízlések és pofonok.
Szerintem sokkal "sportosabb" a külseje. A KTM-es meg ne feküdjön le senkinek, egyenes tartás, összeszorított fogak, nyakon kidülledő erek és ellenttartasz a szélnek.
Ne legyél már olyan papírkuty mint az a Bari nevezetű... ;)))

Szepy

Solyom írta:
KTMSzepy írta:
Jé... Mindnek le van vágva a fejidomból... Ötlettolvaj banda! :)

Szepy

Laca 13 írta:
http://www.ktmadventuretours.com/index.php?id=6742&tourpic=IMG_1799_dpi.jpg

http://www.ktmadventuretours.com/index. ... dpi_01.jpg

http://www.ktmadventuretours.com/index. ... dpi_kl.jpg



He-he, hát szerintem így nagyon csúnya! :D
Nagy sebességnél nincs hova befeküdni a szél ellen! 8)
Mindenesetre az LC8 a legjobb! ;)
Jó most nem azért, mert nekem is ilyen van! :P :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 22, 18:56 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Persze igazad van, ekkora túragépen egyenes háttal kell ülni, úgy vagányabb! 8)
Bár telepen állni kell rajta ha sz** az út, aszfalton viszont nagyon jó vele menni!
Szeptember óta van meg és kipróbáltam csak milyen ha befekszem mögé!
Hát megmondom öszintén jól fog csak ha nem fekszek be és úgy megyek vele gyorsan, akkor nyaktól felfele képembe tör a szél! :(
Tudom lehet kapni magasított plexit de még nem néztem utána.

KTMSzepy írta:
Ízlések és pofonok.
Szerintem sokkal "sportosabb" a külseje. A KTM-es meg ne feküdjön le senkinek, egyenes tartás, összeszorított fogak, nyakon kidülledő erek és ellenttartasz a szélnek.
Ne legyél már olyan papírkuty mint az a Bari nevezetű... ;)))

Szepy

Solyom írta:
KTMSzepy írta:
Jé... Mindnek le van vágva a fejidomból... Ötlettolvaj banda! :)

Szepy

Laca 13 írta:
http://www.ktmadventuretours.com/index.php?id=6742&tourpic=IMG_1799_dpi.jpg

http://www.ktmadventuretours.com/index. ... dpi_01.jpg

http://www.ktmadventuretours.com/index. ... dpi_kl.jpg



He-he, hát szerintem így nagyon csúnya! :D
Nagy sebességnél nincs hova befeküdni a szél ellen! 8)
Mindenesetre az LC8 a legjobb! ;)
Jó most nem azért, mert nekem is ilyen van! :P :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 22, 19:01 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ez méretfüggő. No meg mikor/mire használod.
Ha egy több ezer km-es túrára mennék el vele, ahol sokat mennénk 160+-os tempóban aszfalton, akkor megvenném rá a gyári (vagy próbaképpen a magasított plexit). Pár 100- esetleg 1000km-re, terepre, szerpentinezni, kanyarogni, városban közlekedni (ami nálam a használat 92%-a) viszont sokkal jobb az alacsony plexi. A bukóm is csendesebb, a gyári pont a bukóra terelte a szelet, azt a kis extra szélnyomást meg ekkora távon nem probléma elviselnem... :)

Szepy

Solyom írta:
Persze igazad van, ekkora túragépen egyenes háttal kell ülni, úgy vagányabb! 8)
Bár telepen állni kell rajta ha sz** az út, aszfalton viszont nagyon jó vele menni!
Szeptember óta van meg és kipróbáltam csak milyen ha befekszem mögé!
Hát megmondom öszintén jól fog csak ha nem fekszek be és úgy megyek vele gyorsan, akkor nyaktól felfele képembe tör a szél! :(
Tudom lehet kapni magasított plexit de még nem néztem utána.

KTMSzepy írta:
Ízlések és pofonok.
Szerintem sokkal "sportosabb" a külseje. A KTM-es meg ne feküdjön le senkinek, egyenes tartás, összeszorított fogak, nyakon kidülledő erek és ellenttartasz a szélnek.
Ne legyél már olyan papírkuty mint az a Bari nevezetű... ;)))

Szepy

Solyom írta:
KTMSzepy írta:
Jé... Mindnek le van vágva a fejidomból... Ötlettolvaj banda! :)

Szepy

Laca 13 írta:
http://www.ktmadventuretours.com/index.php?id=6742&tourpic=IMG_1799_dpi.jpg

http://www.ktmadventuretours.com/index. ... dpi_01.jpg

http://www.ktmadventuretours.com/index. ... dpi_kl.jpg



He-he, hát szerintem így nagyon csúnya! :D
Nagy sebességnél nincs hova befeküdni a szél ellen! 8)
Mindenesetre az LC8 a legjobb! ;)
Jó most nem azért, mert nekem is ilyen van! :P :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 22, 19:06 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
"Pár 100- esetleg 1000km-re, terepre, szerpentinezni, kanyarogni, városban közlekedni (ami nálam a használat 92%-a) viszont sokkal jobb az alacsony plexi."
Itt a pont! ;)
Nekem erre tökéletes!
Ha száguldozni akarok akkor már nem vettem volna meg, hanem valami versenygépet néztem volna ki! :P
Egyszer mondjuk kipróbáltam mennyire érem be vele az új Honda Hornet 600-ast. :D
Mentem fel Mátrába kirándulni oszt a 21-esen ezerrel elsüvített mellettem, persze én meg nem hagytam, oszt goooo mentem utána! :lol:

KTMSzepy írta:
Ez méretfüggő. No meg mikor/mire használod.
Ha egy több ezer km-es túrára mennék el vele, ahol sokat mennénk 160+-os tempóban aszfalton, akkor megvenném rá a gyári (vagy próbaképpen a magasított plexit). Pár 100- esetleg 1000km-re, terepre, szerpentinezni, kanyarogni, városban közlekedni (ami nálam a használat 92%-a) viszont sokkal jobb az alacsony plexi. A bukóm is csendesebb, a gyári pont a bukóra terelte a szelet, azt a kis extra szélnyomást meg ekkora távon nem probléma elviselnem... :)

Szepy

Solyom írta:
Persze igazad van, ekkora túragépen egyenes háttal kell ülni, úgy vagányabb! 8)
Bár telepen állni kell rajta ha sz** az út, aszfalton viszont nagyon jó vele menni!
Szeptember óta van meg és kipróbáltam csak milyen ha befekszem mögé!
Hát megmondom öszintén jól fog csak ha nem fekszek be és úgy megyek vele gyorsan, akkor nyaktól felfele képembe tör a szél! :(
Tudom lehet kapni magasított plexit de még nem néztem utána.

KTMSzepy írta:
Ízlések és pofonok.
Szerintem sokkal "sportosabb" a külseje. A KTM-es meg ne feküdjön le senkinek, egyenes tartás, összeszorított fogak, nyakon kidülledő erek és ellenttartasz a szélnek.
Ne legyél már olyan papírkuty mint az a Bari nevezetű... ;)))

Szepy

Solyom írta:
KTMSzepy írta:
Jé... Mindnek le van vágva a fejidomból... Ötlettolvaj banda! :)

Szepy

Laca 13 írta:
http://www.ktmadventuretours.com/index.php?id=6742&tourpic=IMG_1799_dpi.jpg

http://www.ktmadventuretours.com/index. ... dpi_01.jpg

http://www.ktmadventuretours.com/index. ... dpi_kl.jpg



He-he, hát szerintem így nagyon csúnya! :D
Nagy sebességnél nincs hova befeküdni a szél ellen! 8)
Mindenesetre az LC8 a legjobb! ;)
Jó most nem azért, mert nekem is ilyen van! :P :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 28, 13:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 24, 15:39
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: állandóan váltotó
Solyom írta:
Egyszer mondjuk kipróbáltam mennyire érem be vele az új Honda Hornet 600-ast. :D
Mentem fel Mátrába kirándulni oszt a 21-esen ezerrel elsüvített mellettem, persze én meg nem hagytam, oszt goooo mentem utána! :lol:


És milett az eredmény? csak fogócska?

_________________
Grind your mind forever!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 28, 14:45 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Bár azt mondanám, hogy erősen pilótafüggő is, a 600-as Hornet nem túl nagy ellenfél technikailag. A V2 nyomatéka kigyorsításoknál nagy előny, lóerőben pedig a Hornet nem egy erőgép.
A fékek és a futómű sem annyira extra egy ilyen naked gépen, hogy komoly esélyt adjak neki.
Persze Rossi egy robogóval is körbemotorozna, de másról le sem érne a lába... ;)

Szepy

Laca 13 írta:
Solyom írta:
Egyszer mondjuk kipróbáltam mennyire érem be vele az új Honda Hornet 600-ast. :D
Mentem fel Mátrába kirándulni oszt a 21-esen ezerrel elsüvített mellettem, persze én meg nem hagytam, oszt goooo mentem utána! :lol:


És milett az eredmény? csak fogócska?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 05, 12:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
KTMSzepy írta:
Bár azt mondanám, hogy erősen pilótafüggő is, a 600-as Hornet nem túl nagy ellenfél technikailag. A V2 nyomatéka kigyorsításoknál nagy előny, lóerőben pedig a Hornet nem egy erőgép.
A fékek és a futómű sem annyira extra egy ilyen naked gépen, hogy komoly esélyt adjak neki.
Persze Rossi egy robogóval is körbemotorozna, de másról le sem érne a lába... ;)

Szepy

Laca 13 írta:
Solyom írta:
Egyszer mondjuk kipróbáltam mennyire érem be vele az új Honda Hornet 600-ast. :D
Mentem fel Mátrába kirándulni oszt a 21-esen ezerrel elsüvített mellettem, persze én meg nem hagytam, oszt goooo mentem utána! :lol:


És milett az eredmény? csak fogócska?


Volt egy kis fogócska, srác pár km után fel is adta!
Valszeg nem bírta elviselni, hogy végig a seggén vagyok! :lol:
Azért a mi vasunk és a Hornet között nagy különbség van, kétszer akkora!
Bár a Hornet-ról leérne a lábam! 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 05, 14:53 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
...vagy csak simán nem akart belemenni egy életveszélyes utcai versenybe? :-k


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 09, 11:30 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Pont ez a szép benne... Úgy érzi már a toppon van és ő az utak királya, erre elkezdi "levillogni" egy böszme túramotor. :)

Ez kb. olyan mintha közúton egy Mazda RX8-at tolna egy Land Rover Discovery. ;)

Szepy

Solyom írta:
KTMSzepy írta:
Bár azt mondanám, hogy erősen pilótafüggő is, a 600-as Hornet nem túl nagy ellenfél technikailag. A V2 nyomatéka kigyorsításoknál nagy előny, lóerőben pedig a Hornet nem egy erőgép.
A fékek és a futómű sem annyira extra egy ilyen naked gépen, hogy komoly esélyt adjak neki.
Persze Rossi egy robogóval is körbemotorozna, de másról le sem érne a lába... ;)

Szepy

Laca 13 írta:
Solyom írta:
Egyszer mondjuk kipróbáltam mennyire érem be vele az új Honda Hornet 600-ast. :D
Mentem fel Mátrába kirándulni oszt a 21-esen ezerrel elsüvített mellettem, persze én meg nem hagytam, oszt goooo mentem utána! :lol:


És milett az eredmény? csak fogócska?


Volt egy kis fogócska, srác pár km után fel is adta!
Valszeg nem bírta elviselni, hogy végig a seggén vagyok! :lol:
Azért a mi vasunk és a Hornet között nagy különbség van, kétszer akkora!
Bár a Hornet-ról leérne a lábam! 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 11, 22:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
Pont ez a szép benne... Úgy érzi már a toppon van és ő az utak királya, erre elkezdi "levillogni" egy böszme túramotor. :)


Ilyet Cé meg K! 1x mintha csináltak volna a Mátrában :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 24, 21:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Háj Evribádi :D Ami jó : Betettem a 990 advencsőrbe xenon izzókat.Nagyon zsír lett, állítólag 2100 üzemórát tudnak, a fényük ultraállat.Hogy este milyen, azt még nem tom, de, hogy engem kétszer olyan hamar észlelnek, ha érkezem az tuti.S mindez 2500 forint / db. áron.Ha valakit érdekel www.xenonizzo.hu Ami rossz : nincs hátsó fékem :cry: Ócsán azt mondták , hátsó fékmunkahenger ( asszem ez a neve ) csere. Alkatrészre várok, és nem az enyém az első eset.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 25, 10:27 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
zsore írta:
Háj Evribádi :D Ami jó : Betettem a 990 advencsőrbe xenon izzókat.Nagyon zsír lett, állítólag 2100 üzemórát tudnak, a fényük ultraállat.Hogy este milyen, azt még nem tom, de, hogy engem kétszer olyan hamar észlelnek, ha érkezem az tuti.S mindez 2500 forint / db. áron.Ha valakit érdekel www.xenonizzo.hu Ami rossz : nincs hátsó fékem :cry: Ócsán azt mondták , hátsó fékmunkahenger ( asszem ez a neve ) csere. Alkatrészre várok, és nem az enyém az első eset.



2500-é xenon izzó-t .oszt az milyen ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 25, 12:54 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Szia Zorro ! Feltételezem, mielőtt e kérdést nekem szegezted, megnézted a belinkelt honlapot.Nos, a tapasztalatom az, hogy valódi xenonhatás érhető el a xenonizzó használatával.Az üzletben egy vw golf lámpába vannak az izzók berakva, azon mutatják be, hogy milyet világít.Itt már ne azokra az ultragagyi színes sárga meg lila meg mittudoménmilyen színű szarokra gondolj.Gyakorlatilag szerintem nincs különbség az izzó által produkált fény és a sokkal drágább komplett rendszerek teljesítménye között.Hacsak nem az ára.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 25, 16:05 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
zsore írta:
Szia Zorro ! Feltételezem, mielőtt e kérdést nekem szegezted, megnézted a belinkelt honlapot.Nos, a tapasztalatom az, hogy valódi xenonhatás érhető el a xenonizzó használatával.Az üzletben egy vw golf lámpába vannak az izzók berakva, azon mutatják be, hogy milyet világít.Itt már ne azokra az ultragagyi színes sárga meg lila meg mittudoménmilyen színű szarokra gondolj.Gyakorlatilag szerintem nincs különbség az izzó által produkált fény és a sokkal drágább komplett rendszerek teljesítménye között.Hacsak nem az ára.


Hello Zsore!
Engem is érdekel a téma, szeretném, ha a gyakorlati tapasztalatokról is beszámolnál!
Én próbáltam ilyent autóban, de jelentős változást nem észleltem, bezzeg az igazi Xenon szettel!!!
Gondolkodtam egy ideig, hogy a motorba is veszek, sőt valahol itt a fórumra fel is tettem lehetőségként,
csak nem volt jelentkező, akivel megfelezhettünk volna egy szettet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 25, 20:18 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Szia ! Tegnap raktam be az izzókat, utána fordultam egyet a motorral. Borús idő volt, szemerkélő esővel.Az autókon sokkal erősebbnek tűnt a fényvisszaverődés, mint a gyári izzók fényével, ebből tudok egyenlőre csak következtetéseket levonni, meg abból, hogy a sötét garázst, sokkal erősebben bevilágította, mint a régi.De az igazi teszthez, rendes esti menet kell, ha túl leszek az elsőn, rögvest beszámolok róla.Egyébként a refi H3 - asa, és a tompított H7- ese is gond nélkül, percek alatt beugrott, és maga az izzó hidegen kék színű, de üzemben, erős lilás-fehér fényt ad.Én is láttam már egy-két gyári xenont, nem tudtam a szín alapján különbséget tenni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 25, 21:00 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
Ez érdekes amit mondasz.Ha tényleg ugyanazt fényhatást lehet elérni akkor nem gyártanának "hagyományos" trafós xenont.Vagy beletették volna az electronikát az izzóba? hmm.No ezt persze csak az én laikus fejemmel gondolom.Mindenképp meg fogom nézni én is a saját szememmel.A tapasztalatokat várjuk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 26, 9:10 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Valószínűleg a trafós xenon, valóban erősebb, mint az izzó. Én ugye azt írtam, hogy színeltérést nem tapasztaltam, de a valódi erejét ( éjszakai használat ), még nem tudtam tesztelni.Ami meg a technikát illeti, ugye az folyamatosan fejlődik, így mivel ez egy új termék, nem kizárt, hogy töredék költségen, hasonló hatásfok érhető el.Az biztos azonban, hogy a gyári fénynél erősebb a xenonizzó, állítólag 3- szor hosszabb élettartamú, és semmit nem kell barkácsolni a használatához.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 30, 20:41 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Na, megvolt a xenonteszt.A fénye semmivel sem erősebb, mint a gyári izzóé, mondjuk a teljesítményadatai azonosak is.A szín hibátlan xenon, merthogy állítólag azzal is van töltve, tehát abban nincs hiba.Most este, bementem vele egy tök sötét erdős szakaszra is, hát azt kell mondjam, hogy oda jobb az eredeti izzó.Amiben viszont ez sokkal jobb, elképesztő, hogy az autók mennyivel előbb és előzékenyebben reagálnak rá mint az eredeti izzó fényére.Dióhéjban ennyi.Ha van kérdés, szívesen válaszolok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 31, 12:02 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Szezonra felkészítve a motorom, a héten hoztam ki a szervízből.
Megrendeltem a hátsó gumit is, jövőhéten kedden vagy szerdán meglesz az is.
Tegnap motoroztam ide-oda és egy aprócska hiba kijött a motoron és nem tudom mitől lehet vagy miért csinálja!
Digitális kilóméter órával van a gond!
Tegnap vettem észre, hogy mikor megyek akkor sokszor nullán áll de néha-néha felugrik oda amennyivel megyek, sőt mikor váltok és a gázt visszaengedem akkor is visszaugrik nullára!
Ez a hiba tegnap jött ki rajta, mert eddig sose csinálta!
Tudja esetleg valaki, hogy mi ennek az oka? :roll:

Viszont tegnap találkoztam egy új fekete 990-es géppel kaszáson a hévmegálló mellett. Bár nem tudtunk rendesen beszélni mert jöttek mögöttünk a kocsik! :lol:
Esetleg itt van a fórumon az illető? :o


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 31, 16:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
zsore írta:
Na, megvolt a xenonteszt.A fénye semmivel sem erősebb, mint a gyári izzóé, mondjuk a teljesítményadatai azonosak is.A szín hibátlan xenon, merthogy állítólag azzal is van töltve, tehát abban nincs hiba.Most este, bementem vele egy tök sötét erdős szakaszra is, hát azt kell mondjam, hogy oda jobb az eredeti izzó.Amiben viszont ez sokkal jobb, elképesztő, hogy az autók mennyivel előbb és előzékenyebben reagálnak rá mint az eredeti izzó fényére.Dióhéjban ennyi.Ha van kérdés, szívesen válaszolok.


A "halogén" izzók lényege, hogy nem vákum van bennük, hanem nemesgáz, ez lehet argon és xenon is. A sima xenon töltésű halogénnak semmi köze nincs a xenon becenevű ívfény lámpákhoz.

Ezek szerint lett egy vakító, de vacakul világító fényszóród? Hát nemtom... ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 31, 16:47 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ma újabb kopóalkatrész cseréje történt történt meg, a menesztő gumi rezgéscsillapítói igencsak meglazultak mostanra (közel 63e km), a menesztő már kb. 3-4mm-t tudott lötyögni az agyon.

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 31, 16:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Bár eléggé masszív a sebességmérő vezetéke, szerintem elsőre azt vizsgáld végig.
Nem lóg rá nagyon a féktárcsa peremére pl.?
Minden más műszer normálisan működik? Fordulatszámmérő, a műszerfal világítása, stb...

Szepy

Solyom írta:
Szezonra felkészítve a motorom, a héten hoztam ki a szervízből.
Megrendeltem a hátsó gumit is, jövőhéten kedden vagy szerdán meglesz az is.
Tegnap motoroztam ide-oda és egy aprócska hiba kijött a motoron és nem tudom mitől lehet vagy miért csinálja!
Digitális kilóméter órával van a gond!
Tegnap vettem észre, hogy mikor megyek akkor sokszor nullán áll de néha-néha felugrik oda amennyivel megyek, sőt mikor váltok és a gázt visszaengedem akkor is visszaugrik nullára!
Ez a hiba tegnap jött ki rajta, mert eddig sose csinálta!
Tudja esetleg valaki, hogy mi ennek az oka? :roll:

Viszont tegnap találkoztam egy új fekete 990-es géppel kaszáson a hévmegálló mellett. Bár nem tudtunk rendesen beszélni mert jöttek mögöttünk a kocsik! :lol:
Esetleg itt van a fórumon az illető? :o


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 31, 19:12 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Nem lóg rá nagyon a féktárcsa peremére pl.?
Ezt még nem néztem meg, de holnap megnézem mielött elindulunk.
Minden müködik rajta csak az a KM óra nem!
Hol jó, hol nem jó! :(
Úgy néz ki holnap kiugrunk Egerbe túrázni egy kicsit, meg megnézzük a várat.

Esetleg jönne valaki? :o

KTMSzepy írta:
Bár eléggé masszív a sebességmérő vezetéke, szerintem elsőre azt vizsgáld végig.
Nem lóg rá nagyon a féktárcsa peremére pl.?
Minden más műszer normálisan működik? Fordulatszámmérő, a műszerfal világítása, stb...

Szepy

Solyom írta:
Szezonra felkészítve a motorom, a héten hoztam ki a szervízből.
Megrendeltem a hátsó gumit is, jövőhéten kedden vagy szerdán meglesz az is.
Tegnap motoroztam ide-oda és egy aprócska hiba kijött a motoron és nem tudom mitől lehet vagy miért csinálja!
Digitális kilóméter órával van a gond!
Tegnap vettem észre, hogy mikor megyek akkor sokszor nullán áll de néha-néha felugrik oda amennyivel megyek, sőt mikor váltok és a gázt visszaengedem akkor is visszaugrik nullára!
Ez a hiba tegnap jött ki rajta, mert eddig sose csinálta!
Tudja esetleg valaki, hogy mi ennek az oka? :roll:

Viszont tegnap találkoztam egy új fekete 990-es géppel kaszáson a hévmegálló mellett. Bár nem tudtunk rendesen beszélni mert jöttek mögöttünk a kocsik! :lol:
Esetleg itt van a fórumon az illető? :o


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 02, 19:21 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
KTMSzepy írta:
zsore írta:
Na, megvolt a xenonteszt.A fénye semmivel sem erősebb, mint a gyári izzóé, mondjuk a teljesítményadatai azonosak is.A szín hibátlan xenon, merthogy állítólag azzal is van töltve, tehát abban nincs hiba.Most este, bementem vele egy tök sötét erdős szakaszra is, hát azt kell mondjam, hogy oda jobb az eredeti izzó.Amiben viszont ez sokkal jobb, elképesztő, hogy az autók mennyivel előbb és előzékenyebben reagálnak rá mint az eredeti izzó fényére.Dióhéjban ennyi.Ha van kérdés, szívesen válaszolok.


A "halogén" izzók lényege, hogy nem vákum van bennük, hanem nemesgáz, ez lehet argon és xenon is. A sima xenon töltésű halogénnak semmi köze nincs a xenon becenevű ívfény lámpákhoz.

Ezek szerint lett egy vakító, de vacakul világító fényszóród? Hát nemtom... ;)


Franckarika ! Nem vakít, viszont nagyon feltűnő, a hatékonysága pedig azonos a gyári izzókéval.Ami számít, az a plussz, amit a Te láthatóságodon javít, mert sokkal hamarabb felfigyel rá a többi közlekedő, akár szemből, akár mögéjük érkezel.Arról nem is beszélve, hogy szerintem nagyon jól néz ki.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 03, 9:48 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Én inkább vettem +30%-os fényerejű Tungsramot. Ebből volt H3 és H7 is, jobban látni vele mint a gyárival, az autók meg eddig is lehúzódtak és ezután is megtették. :)

Szepy

zsore írta:
KTMSzepy írta:
zsore írta:
Na, megvolt a xenonteszt.A fénye semmivel sem erősebb, mint a gyári izzóé, mondjuk a teljesítményadatai azonosak is.A szín hibátlan xenon, merthogy állítólag azzal is van töltve, tehát abban nincs hiba.Most este, bementem vele egy tök sötét erdős szakaszra is, hát azt kell mondjam, hogy oda jobb az eredeti izzó.Amiben viszont ez sokkal jobb, elképesztő, hogy az autók mennyivel előbb és előzékenyebben reagálnak rá mint az eredeti izzó fényére.Dióhéjban ennyi.Ha van kérdés, szívesen válaszolok.


A "halogén" izzók lényege, hogy nem vákum van bennük, hanem nemesgáz, ez lehet argon és xenon is. A sima xenon töltésű halogénnak semmi köze nincs a xenon becenevű ívfény lámpákhoz.

Ezek szerint lett egy vakító, de vacakul világító fényszóród? Hát nemtom... ;)


Franckarika ! Nem vakít, viszont nagyon feltűnő, a hatékonysága pedig azonos a gyári izzókéval.Ami számít, az a plussz, amit a Te láthatóságodon javít, mert sokkal hamarabb felfigyel rá a többi közlekedő, akár szemből, akár mögéjük érkezel.Arról nem is beszélve, hogy szerintem nagyon jól néz ki.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség