2003-as, KTM LC8 Adventure, szürke
alvázszám (a villanyakon): VBKVA44013M900809
motorszám (blokk alján a váltókar elõtt):260001140
rendszám: UJB-206
Szepy bõvebb leírása:
Legelsõ és legfontosabb: a nyomravezetõnek 150 000Ft-os díjat ajánlok fel, esetleg vissza is vásárolnám a gépet. Kamuzni, trükközni felesleges, rengeteg olyan egyedi részletre rá tudok kérdezni ami fotókon nem látszik és csak akkor válaszolható meg, ha tényleg a birtokában van a vas.
UJB-206 frszú. KTM 950 Adventure típ. motorkerékpár adatai és különös ismertetõjegyei
A motor elsõ tulajdonosa én vagyok (voltam), az országba beérkezett elsõ 2-3 forgalombahelyezett példány között van. Vélhetõen a legtöbb futásteljesítményt is ez a gép futotta - kb. 67400 km-t.
A típus nem csak Magyarországon, de nemzetközileg sem túl gyakori modell, Magyarországon ebbõl a színbõl maximum 50-100db futhat becsléseim szerint. Konkrétan a 2003-as évben kb. 10 db érkezett be az importõrön keresztül.
Ezt a modellt szinte kizárólag 180cm feletti magassú emberek képesek vezetni, a magassága és az ülés kialakítása miatt alacsonyabbnak még egy oldalon is nehézkesen ér le a lába.
Utángyártott alkatrész szinte alig kapható hozzá, a fõbb kopóalkatrészek kizárólag a márkakereskedõkön keresztül szerezhetõek be.
Mivel a motort már megvásárlásnál hosszú távra tervezte és nem az értékét kívántam õrizgetni, ezért a kisebb felületi sérüléseket nem tûntettem el róla, ha szükséges volt javítottam, de elemet például nem cseréltem rajta.
Ebbõl adódóan rengeteg egyedi ismertetõjel összegyûlt, ezeket igyekszem összeírni és ha találok hozzá megfelelõ képet, akkor azokkal illusztrálni.
1. Elsõ felni 3 helyen is fel van ütve, az egyik már messzirõl feltûnõ méretû sérülés.
2. Plexi kb. 13cm-rel alacsonyabbra van vágva, mint a gyári, alig ér a lámpa felett a mûszerfal fölé.
3. Jobb oldali fejidom mûszerfal felõli oldalán tenyérnyi helyen kitört egy darab az idomból ezt "házilagosan" forrasztottuk vissza pákával így ezt jól észrevehetõ 1-2 ujjnyi széles fekete csík jelzi.
4. A gyári, egyenes szárú tükröket csuklós, a tövétõl kb. 5cm-re hajlítható szárú tükrökre cseréltem le.
5. Mindkét tank alján ún. karbonmatricák (fekete matrica kis szürke négyzetekkel) vannak, a jobb oldali tank alja csúszásnál megsérült, anyagig lekopott a festék róla, ez a sérülés a matricán keresztül is jól kivehetõ.
6. A jobb oldali bukócsõ alja sérült (megfogott egy éles sziklaperemet), az egész csõ kissé ferdén áll ettõl.
7. Jobb oldali hátsó lábtartó csuklójánál kopás látható.
8. Hátsó felni szélében kb. körömnyi "hiány", mellette a gumi oldalfala is ki van hasítva
9. Nem a gyári szürke alumínimum, hanem feketére eloxált acél az ülés mögötti a hátsó csomagtartóm.
10. Gyári bukócsövek és házilagos oldaldoboz tartó rendszer van rajta, hasonlítanak a gyárihoz, de nincsenek rajtuk fülek és enyhén rozsdásak (csak fekete festékkel lettek lekezelve).
11. Lábfék-kar enyhén el van görbülve felfelé.
12. Gyári kipufogók - ez nem túl gyakori ennél a típusnál.
A fentieken kívûl természetesen még számos ismertetõ jegyét ismerem, ezek azonban sokszor a típus pontos ismerete ill. szétszerelés nélkül nem derülnek ki.
Fejidom két oldalára frissen matricázva a Szepy felirat, a plexi alján a fényszóró felett BMW túraklubbos 24 órás túraverseny matricája (2004-bõl), lengõkaron a www.ktm-ocsa.hu webcím látható, de gondolom ezeket és a fényvisszaverõs @ matricákat szedik le a motorról elsõként.
További információk.
Egy ismerõs 14-én csütörtökön 8:10-kor egy, az ellopotthoz rendkívûl hasonló motorkerékpárt látott az Árpád hídon Buda felé haladni. A rendszámából az U és J karaktereket felismerte, látott rajta doboztartót és ezen felül a tudomásom szerint egyedi (saját kezûleg készített) levágott elsõ plexi is feltûnt neki. Kb. 175-180cm magas, vékony testalkatú, régi fekete krossz bukósisakot, sötét farmert és sportcipõt viselõ személy vezette a motort. Az illetõnek azonos típusú motorja van, így pl. az egyik legfõbb jellegzetesség a rövidített plexi azonnal szemet szúrt.
A ház elõtt taximegálló van, szinte mindig vannak ott taxik.
A ház udvarát több cég alkalmazottai is használják, nem is beszélve a házban mûködõ irodák alkalmazottairól, akik rálátnak az udvarra.
Korábban már történtek itt lopások, akkor bizonyos szintig a gyanú a takarítókra terelõdött. Például régen egy olyan helyiségben álló robogót loptak el 2000 újévén, ahová csak 3-4 házbeli lakó és a takarítók juthattak be - igaz az ajtót betörték.
Szepesváry Péter /Szepy/
Tel.: 20/978-3331