KTM Klub

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése
egyéb hírek

A klub-os rendezvény egy résztvevõ szemszögébõl...

E-mail Nyomtatás

Jómagam 2001 óta indulok enduro-cross versenyeken és a „gumis Misitõl” kaptam az infót, hogy októberben a KTM klub rendez egy egy órás „buli futamot”. Mivel idén nem nagyon volt idõm mocizni, versenyezni, gondoltam ez épp nekem való móka lesz. Mint ahogy azt már korábban is hallottam a pálya homokos, így ha nincs esõ akkor komolyabb porra és mély fordulókra lehet számítani.


Maga a verseny október 4-re lett szervezve. Már elõzõ este el kezdett esni és rendesen lehûlt az idõ is, így a Strausz gumi jóvoltából (www.strauszgumi.hu) sárgumit raktam fel. Jól tettem… 

A pályára tartva menet közben az MO-on is szakdt az esõ. Csak azon gondolkodtam, hogy fogom végigbírni a versenyt edzés nélkül. A pályára kiérve KTM-es sátor, kamion, zene-kihangosítás, melegedõ hely és jó hangulat várt minket, a rossz idõ ellenére. Mivel túl korán érkeztünk ki gondoltuk végig járjuk a pályát, mert azt hallottuk, hogy lesz benne 1-2 meglepi.



Bővebben...
 

Offroad tesztnap

E-mail Nyomtatás

KTM, HUSABERG 2009-es offroad tesztnap lesz október 19-én vasárnap a Dunaföldvári motocross pályán. Mindenkit szeretettel várunk!

Külön cross és enduró pálya. Étel-Ital, büfé, a 2009-es powerwear ruházat a helyszinen megtekinthetõ, megvásárolható!

KTM Dunaföldvár Team

 

KTM LC4 625 SC - Olvasói teszt

E-mail Nyomtatás

 Két 125-ös gép után elsõ „igazi” nagymotorom vásárlásakor egymásnak meglehetõsen ellentmondó követelményeknek kellett (volna) megfelelnie a megvásárlandó darabnak. Legyen elég erõs és kényelmes a hosszabb túrákhoz, ugyanakkor legyen elég könnyû és jól kezelhetõ terepezés során, mindezek mellé ne üzemóra szerint kelljen a karbantartásokat elvégezni és elérhetõ áron megvásárolható legyen. Lássuk, mennyire sikerült a dolog…

 A 2002-es modell több tekintetben is igazi ritkaság: ebben a formájában egyetlen évig gyártották, a korábbi hasonló modellek 620-asok voltak (lökettérfogatuk megtévesztõ módon 609 ccm), míg 2003-tól már SXC néven és önindítóval felszerelve kerültek piacra az LC4 sorozat keményvonalas enduroi. És ritkaság koncepciójában is (de ez az egész Supercompetition sorozatra igaz), hiszen tulajdonképpen egyfajta átmenet a lomha, nehéz, de kényelmes és tartós utcai endurok és a kõkemény, karbantartásigényes versenymotorok között.

Bővebben...
 

Amatõr enduro és quad rendezvény a KTM Klub szervezésében.

E-mail Nyomtatás

 2008.10.04-én szombaton, amatõr enduro és quad rendezvényre (racing ;) ) kerül sor a KTM Klub szervezésében.

Helyszín: Halásztelek, motorospálya.

Nevezés: 9.00-tól. Rajt: Endurosoknak  11.00-kor, Quadosoknak 12.30-kor. Nevezési díj: 2.000,- Ft, KTM Klub tagoknak ingyenes.

A rendezvényen mindenki saját felelõsségére vehet részt, megfelelõ védõfelszerelésben.

Szeretettel várunk minden érdeklõdõt, akár résztvevõként, akár nézõként!

Bõvebb infó: http://www.ktmklub.hu/phpBB2/viewtopic.php?t=679

 

 

Új sportenduro a KTM-tõl

E-mail Nyomtatás
Megérkezett a kereskedõkhöz a 690-es család legjobb terepjáróképességû tagja, a 690 Enduro R.
 

 A frissen bemutatkozó R változat azoknak készült, akik túlnyomórészt terepen szeretnék használni sportos 690 Endurójukat. Az õ kedvükért jelentõsen megnövelték a futómû rugóútjait, az elsõ sárvédõt pedig olyanra cserélték, ami jobban bírja a kemény igénybevételt. Könnyebb lett a fejidom és a mûszerfal is.
Az R változat már messzirõl felismerhetõ a narancssárgára fényezett vázról, és az egyedi dekorációról.

Forrás: www.ktm.com

 


3. oldal / 9