KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 05, 15:41

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 42  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 25, 19:03 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 09, 22:35
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Sajóvámos
Jimmy a számot nem kaptam meg privátba :( lécci küldd már el még1x
kössz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 25, 19:08 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
A tököm tudja miért nem tudom elküldeni a privát üzenetet. De mind1.

Kőhalmi Zoltán 06-20-936-56-40 Ha hívod,mond neki hogy a Levente adta meg a számát.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 25, 19:20 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Azért majd írd meg hogy mire jutottál a Zolival,meg úgy álltalában a motorral.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 25, 19:30 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 09, 22:35
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Sajóvámos
okés!
de akkor semmi tipp???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 25, 19:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
kkonrad88 írta:
okés!
de akkor semmi tipp???


Részemről passzolok.Beszélj a Zolival,biztos tud segíteni.Elég nagy mágus! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 26, 10:41 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Hello!

Én hengerfej repedésre tippelek, simán előfordulhat sajnos. Szemmel nem feltétlenül látod, főleg ha a szelepek mögött van. MEg kell nyomáspróbáztatni, mielőtt összerakod ezt feltétlenül végeztesd el! Gépműhelyben megcsinálják.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 31, 18:33 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
Sziasztok Valaki meg tundá nekem modnani hogy mekkora pontosan az exc 520-as szelephézaga szívó ill kipuf. oldalon?
mert manualban megnézem 0,12mm de valamit alá írtak Deutsh-ul és az nem értem .
Ha valaki tudaj akor írja meg köszi

http://kepfeltolto.hu/i/?29462


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 31, 19:09 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
0, 12 hidegen az fix, ez egész pontosan egy hatod fordulat az állítócsavaron. Nekem melegen egy szerelő 0.10re és 0.15re állította a hézagot egyszer de elkúrt szar lett. Át kellett lőnni

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 31, 19:22 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
Köszönöm!

esetleg valakinek nincs elfekvőben egy hűtőventillátora 520-as EXCre??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 feb. 02, 18:56 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
sziasztok! ma terepezés után elhagytam a rendszámom felét ami már igy is megvolt repedve...(a H betűs meg a zászlós rész), a matrica megvan. mennyi be kerül csináltatni egy újat? mert nemsok esély rá h megtalálom. :cry:

_________________
EXC 450 '03


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 feb. 02, 19:10 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
rx írta:
sziasztok! ma terepezés után elhagytam a rendszámom felét ami már igy is megvolt repedve...(a H betűs meg a zászlós rész), a matrica megvan. mennyi be kerül csináltatni egy újat? mert nemsok esély rá h megtalálom. :cry:


Sztem míg nem muszáj, ne foglalkozz vele, mert nem olcsó mulatság: ugyanis ilyenkor nem a táblát pótolják, hanem új rendszámot+forgalmit kapsz :fejetfalba:
Én anno az EXC-met pont így félbetört rendszámmal vettem, egy évig úgy jártam vele (utcán!), a kutyát nem érdekelte, csak műszakin nem engedték át vele, úgyhogy akkor kénytelen voltam megcsináltatni.

Amúgy meg tanulság: terepre vagy le kell szerelni a rendszámot (esetleg matricás verzióval pótolni) vagy valamit (rozsdamentes v. karbon v. hasonló lemez) mögétenni ami megvédi a görbüléstől, töréstől.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 feb. 03, 10:05 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Vagy be kell hajintani a táskába, ha valaki számonkérné...

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 feb. 03, 13:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
rx írta:
sziasztok! ma terepezés után elhagytam a rendszámom felét ami már igy is megvolt repedve...(a H betűs meg a zászlós rész), a matrica megvan. mennyi be kerül csináltatni egy újat? mert nemsok esély rá h megtalálom. :cry:


Tavalyelőtt(?) kb. 10 e Ft volt (új rendszám+új matrica+új forgalmi+afa..omtudjamégmi).

Akkor találtam olyan okmányirodát is, aki (tudatlanságból kifolyólag totál szabálytalanul) beírta volna a régi forgalmiba az új rendszámot, ezzel megspórolva a legnagyobb tételt a fentiekből, de én nem vállaltam be, mivel nem akartam pl. a határról visszafordulni egy ilyen hülyeség miatt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 feb. 04, 14:20 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
amúgy ha jól tudom 20 ezer megállítja az ilyesmit

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 feb. 14, 16:30 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 jan. 19, 14:36
Hozzászólások: 3
Sziasztok! tudna valaki segíteni az egyik barátomat nagyon érdekli hogy egy exc 450-525 mekkora a hátsó fogaskerék átmérője ha valaki tud kérem segítsen válaszotokat köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 feb. 14, 18:12 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
száguldozó80 írta:
Sziasztok! tudna valaki segíteni az egyik barátomat nagyon érdekli hogy egy exc 450-525 mekkora a hátsó fogaskerék átmérője ha valaki tud kérem segítsen válaszotokat köszi


Nem igazán értem a kérdést!! Az hogy mekkora az átmérő,erősen függ attól hogy hány fogas. Vagy az mind1?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 09, 23:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Van valakinek tapasztalata a KTM markolat ragasztóval? Érdekelne, hogy milyen hamar köt meg és hova kenjem? Attól tartok, ha a kormányra kenem, akkor letolja a markolat. Ha meg bele, akkor a markolat végébe préseli. Ehh, sehogy sem jó ez :)

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 10, 14:48 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
mic71 írta:
Van valakinek tapasztalata a KTM markolat ragasztóval? Érdekelne, hogy milyen hamar köt meg és hova kenjem? Attól tartok, ha a kormányra kenem, akkor letolja a markolat. Ha meg bele, akkor a markolat végébe préseli. Ehh, sehogy sem jó ez :)


Én a szappanos víz techinkát ismerem. Mikor megszárad elég jól a kormányhoz ragasztja. Próbáld ki... :)

_________________
EXC 450 '03


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 10, 15:12 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
mic71 írta:
Van valakinek tapasztalata a KTM markolat ragasztóval? Érdekelne, hogy milyen hamar köt meg és hova kenjem? Attól tartok, ha a kormányra kenem, akkor letolja a markolat. Ha meg bele, akkor a markolat végébe préseli. Ehh, sehogy sem jó ez :)



Mi egyszer ragasztottunk vele,de nem vált be!!! A sima mezei tipp-topp belső ragasztó jobb!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 10, 20:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Ehh, az eszembe sem jutott. Előbb kellett volna kérdeznem, már megvettem.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 10, 21:37 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 márc. 02, 21:55
Hozzászólások: 3
Sziasztok hát lehet már leirtam egyszer de nem látom, ez a bíztos . tehát tudna segíteni valaki LC4 640 sm blokk jobb oldal dekni felső részén a henger alja alatt 1centivel van egy kukucskáló az miért van ha nem olajszintnek?????????? elöre is kösziii!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 10, 22:03 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
Szerintem a kukucskáló kukucskálásra való! :blink: :evil:

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 10, 22:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
roló írta:
Sziasztok hát lehet már leirtam egyszer de nem látom, ez a bíztos . tehát tudna segíteni valaki LC4 640 sm blokk jobb oldal dekni felső részén a henger alja alatt 1centivel van egy kukucskáló az miért van ha nem olajszintnek?????????? elöre is kösziii!!!!

Kuplung olaj ha nem tevedek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 11, 17:04 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Markolatot forgatva kell feltenni és okés...:D de akkor is a dróttól nincs jobb:Dsose forog el:P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 11, 20:56 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
nilrem írta:
roló írta:
Sziasztok hát lehet már leirtam egyszer de nem látom, ez a bíztos . tehát tudna segíteni valaki LC4 640 sm blokk jobb oldal dekni felső részén a henger alja alatt 1centivel van egy kukucskáló az miért van ha nem olajszintnek?????????? elöre is kösziii!!!!

Kuplung olaj ha nem tevedek.

egészpontosan felsőholtpontot lehet rajta kukucskálni.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 21, 20:53 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
sziasztok.
520 as exc-n most állítottam szelephézagot 0,12mmre szívó/kipuf oldalon, és most az a jelenség van hogy tűzcsóvák jönneka kipufogóból, mondjuk van egy kis szelephézag hanja a gépnek de sztem normális a 0,12 höz képest.

Jól van ez így????


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 21, 22:29 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
xr600r írta:
sziasztok.
520 as exc-n most állítottam szelephézagot 0,12mmre szívó/kipuf oldalon, és most az a jelenség van hogy tűzcsóvák jönneka kipufogóból, mondjuk van egy kis szelephézag hanja a gépnek de sztem normális a 0,12 höz képest.

Jól van ez így????


Szelephézagon kívül mihez nyúltál még a motoron? Karburátor pl.?

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 22, 7:57 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
vezérműlánc. de az teljesen jelen volt még akro is amikor betettem a feszítőt. (vagy az időjárás miatt csinálhatja?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 24, 9:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
xr600r írta:
vezérműlánc. de az teljesen jelen volt még akro is amikor betettem a feszítőt. (vagy az időjárás miatt csinálhatja?


Inkább az utóbbi lesz.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 24, 11:17 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
Dani:: utóbbi lehetett, mert szombaton/vasárnap egész nap motoroztam és nem csinálta. (azért jobb a békesség) 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 25, 11:24 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Szevasztok!!!!
Na úgy néz ki hogy veszek egy 2006-os 525EXC-t!
Mivel az előző mocim is 4T EXC-volt ezért vágom a témát csak mesélt nekem egy emberke ilyet hogy a 2005-07-ig gyártott EXC-k Titánszelepesek és sűrübben kell szelephézagot állítani rajtuk :?
Igaz ez vagy nem?Elvileg két olajcserénként kell állítani szelephézagot.
Én a 2003-as EXC-men csak egyszer állítottam és nem volt semmi gond a négy év alatt.
De a lényeg hogy megbízható ez a 2006-os EXC525??
Akinek hasonló mocija van az írhatna nekem amit megköszönnék!!

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 25, 13:20 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Hülyeség:D:D2005-2007ig az exc-ben ugyan úgy acél szelep volt mint előtte....2007es sx-ekbe van titán és nemhogy sokat kell állítani....cserélni kell sokat:D Amúgy sztem leg megbízhatóbb enduró a 2005-2007es exc 450-525 4Tben...énis iet szeretnék amgúy...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 25, 16:03 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 okt. 11, 9:49
Hozzászólások: 96
Tartózkodási hely: Csongrád megye
Mindenben egyetértek,még annyi,hogy a 2006-os modellek első futóműve /szerintem is/ túl kemény,ezért a KTM 2007-től puhított rajtuk. Érzésre a 2005 és 2007-esnek ugyanolyan felhasználóbarát lágy. A megbizhatóságról annyit,ha rendszeresen szervizelve van 200órát gond nélkül el kell mennie,az enyém most kapott egy rakás új motyót 200üzemóra után. Valószínű többet is elment volna,de ha márszétvanszedve csináljunk meg mindent.

_________________
06-20-544-4503


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 25, 16:05 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 okt. 11, 9:49
Hozzászólások: 96
Tartózkodási hely: Csongrád megye
adamo írta:
Hülyeség:D:D2005-2007ig az exc-ben ugyan úgy acél szelep volt mint előtte....2007es sx-ekbe van titán és nemhogy sokat kell állítani....cserélni kell sokat:D Amúgy sztem leg megbízhatóbb enduró a 2005-2007es exc 450-525 4Tben...énis iet szeretnék amgúy...


Én úgy tudom 2008-től az Exc-r ek is titánszelepes ugyanúgy mint a régebbi sx-ek voltak. Anno horror pénzekért vettem négy szelepet az sx525-höz.

_________________
06-20-544-4503


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Szokecigany 2008 márc. 25, 16:07-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 25, 16:05 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Akkor jól átbaszott az a kis f..sz gyerek :x Na de megnyugodtam mert én is csodálkoztam mikor ezt mondta nekem!De remélem Adamo neked tényleg igazad van 8)

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 25, 16:09 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
http://www.hasznaltauto.hu/1883181_ktm_exc_2006
Ez lenne a kiszemelt gép. Remélem jövő hét végén már ezzel megyek erdőzni :) Kössz különben a tanácsokat mindenkinek!!

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 25, 16:17 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 okt. 11, 9:49
Hozzászólások: 96
Tartózkodási hely: Csongrád megye
BUGIC írta:
http://www.hasznaltauto.hu/1883181_ktm_exc_2006
Ez lenne a kiszemelt gép. Remélem jövő hét végén már ezzel megyek erdőzni :) Kössz különben a tanácsokat mindenkinek!!


Szerintem rendben,igaz meg kéne hallgatni.

_________________
06-20-544-4503


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 25, 17:35 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Az átvizsgálással nem lesz gond!Vettünk már egy pár gépet :roll:

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 25, 19:39 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Ez jóóó gép....énis néztem még régebben anno megvolt szorulva acsávó azért akarta eladni...gondolom emgint ez a helyzet....amúgy igen 08as exc-is már titánosok....borzalmas...nemértem minek...az ember getyája rámegy...főleg h nemis lehet acélt rakni bele vagy vmi csak gyári titán...80ezer a 4szelep:S:Saztán motorozni se merek:D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 25, 22:20 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Nem baj az a lényeg hogy ez ne legyen titán szelepes!!Szerintem is jó moci ez,de majd meglátom ha felhozza :)
Tudjátok motort könnyű találni ha már van pénzed rá :lol:

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: használt
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 31, 13:30 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 szept. 24, 16:14
Hozzászólások: 119
Érdeklődnék, hogy használt ex-nél mit kell nézni??(az áron kívül)
640 adventur-ről ülnék át.
Mekkora szervíz tudás kell hozzá, hogy ne kelljen hetente szervízbe vinni? Olaj csere még megy de a többi....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: használt
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 31, 16:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
okenfold írta:
Érdeklődnék, hogy használt ex-nél mit kell nézni??(az áron kívül)
640 adventur-ről ülnék át.
Mekkora szervíz tudás kell hozzá, hogy ne kelljen hetente szervízbe vinni? Olaj csere még megy de a többi....

Nem kifejezetten EXC-hez, de vannak benne jo tanacsok:
használt motort vásárlóknak:
"Szóval kezdjük az aljával.
Felnik. Alaposan átnézni, van-e rajta padkázás, megpörgetni, miközben sztenderen van, megkérni egy másik személyt, hogy emelje meg az elejét, hogy levegőben legyen az első kerék. Igen drága a felnigörgőzés. Ha már a levegőben van és támaszkodik az oldalsztenderen, a segítő pedig tartja, akkor rángassuk is meg a villákat előre hátra a kereket oldalra, hogy van-e valami a csapágyakkal, vagy a csúszócsővel. Hátsó lengőkar ugyanez. Megrángatni oldalra, hogy ki van-e kopva a csap vagy bármi. Nem szabad megmoccannia oldalirányban. Gumiknál ha kopottak az nem jó. Nagyon drága egy garnitúra és ha középen el van kopva az első, akkor az életedet kockáztatod, ha rajtahagyod.
Villáknál, hátső rugóstagnál olajfolyást sem árt keresni, bár a felnin ilyenkor van nyoma. Mivel az újabb motorokon a csúszócsőben lévő persellyel együtt kell cserélni a szimmeringet, igen drága a szett.
Nem árt, ha rángatjuk egy kicsit a kormányt, megpróbáljuk behintáztatni, illetve ráülünk és megnézzük van-e csillapítása a hátsó rugóstagoknak vagy központinak. Találkoztam olyan SV-vel, amelynek elöl nem volt semmi csillapítása...
Általában elmondhatjuk, hogy aki custom bike-ot csinál a motorból, abból legkevesebb alakalommal sül ki valamilyen mindenki számára tetsző, vagy legalábbis pozitív irányú változás, mind kezelhetőségben, mind külalakban. Vagy marhanagyot estek vele.
Vázpolírozás a leggyanúsabb eset. Felnipolírozás ugyancsak.
A sportlégszűrők, meg mindneféle racing besorolású marketingvakítások az újabb motokon mínusz lóerőket okoznak, mivel a szerelőhöz már nem tolják el, hogy összehangolják az injektorral, mert ahhoz egy teljesen más térkép kellene, nem elég simán CO-t tekergetni. Vagy Power Commandert kellene belevenni sok pénzért. Ezek meg sokkal drágábbak, mint egy sportlégszűrő. A blokkon külsérelmi nyomokat nem nehéz találni. Mindent meg kell vizsgálni, ami először a földhöz ér borulásnál. A blokk állapotát csak körbe lehet lőni mostanság a használtmotorpiacon. Az aktuális km óra állásokat nem is érdemes leolvasni, inkább egy átlagot kell számolni az évekkel. Pl szorozzuk meg a gép éveinek számát kb 6000 km-el. Korántsem lehetünk tisztában így sem a valós km értékekkel, de egyből ki lehet szűrni a nagyon irreális értékeket.
Ha nincs nálunk éppen kompressziómérő, vagy nincs lehetőség mérni, akkor a kartelgáz mennyiségéről talán következthetünk arra, mennyire van elkopva. Illetve a km értékeket érdemes összevetni a szervizkönyvben leírt cserékkel, vagy ellenőrzésekkel. Pl egy 1X 000 km -es motornak bontlannak kell lennie a szelepfedelének. Vagy az első guminak a gyárinak kellene lennie, illetve a hátsó fékbetét sem kopik el ennyi idő alatt. Ez könnyen lebuktathatja a tekergetős tulajokat.
Ha valami baja van a motornak, vagy estek vele, ellenőrizhetjük a váz egyenességét nagyjából, ha a blokkon átmenő csavarokat kilazítjuk és elkezdjük forgatni. Ha akadni fognak, azaz elgörbültek, akkor a váz is görbe.
A kormánnyaknál sajnos ennyire pontos képen nem kapunk. Talán a hűtő alatti idomhoz lehet mérni az első kerék távolságát.
További blokk szerelgetési nyomok. Néhol gyári, néhol más bilincsek a hűtőcsöveken, stb.
Nem árt a tankot is leszerelni és alánézni, hogy mi lapul az airboxnál. A zajokra is figyeljünk, menjünk egy karikát bukóval, amikor végigváltunk az összes sebességfokozaton, hogy minden rendben-e, könnyen kapcsolható-e (kivéve régi r6 ), meg üvegeltük is egy kicsit, 90-nél a kormányt is elengedhetjük, hogy merre akar menni (természetesen ha nem egyenesen megy akkor bibi van). A zajokat később levett sisakos karikánál hallgathatjuk, ha egyáltalán mond ez valamit bármilyen embernek.
A vázat, segédvázat alaposan átnézni, levenni az üléseket. A segédváz előszeretettel törik, hajlik eséskor. Találkoztam ilyen motorral, az eladó azt mondta nekem a kisipari hegesztésre egy japán motor segédvázán, hogy a vibrációtól tört el. Nem méltattam arra sem, hogy kinevessem.
Elektormos dolgokat minden esetben nézzük át, próbáljuk ki. A rossz akku nem olcsó mulatság egy régebbi vashoz sem. Nem árt rámérni a töltőáramra. 14,x-nek kellene lennie az értéknek.
Külalaknál a gnem gyári matricák árulják el egyből a bukást, újrafényezést. Minél többet tudjunk meg interneten a kiszemel motorról. Milyen évjáratban milyen színnel jött ki, stb. Az idomok belsejében szokott hangszigetelő szivacs lenni. a kipufogónál hővisszaverő fólia. Hiányuk ugyancsak javításra utal.
Alapvetően a kopóalkatrészek állapota azt mutatja meg nekünk, hogy szezon közben mennyit kell ráköltenünk a vasra. A fékbetéteket, kuplungot nem árt ellenőrizni, a lánc, lánckerék állapotát mert rengeteg pénzt el lehet az apróságokra költeni, anélkül, hogy motorozni tudnánk. Ezek mind befolyásolják a motor árát. Azaz alkudjunk keményen.
A hirdetések szóhasználatai: egyedi megjelenés - idomok szarrá voltak törve legalább egyszer. Pályán nem volt soha - sportmotor esetében 80 százalékban hazugság
Egyébként semmi kivetnivaló nincs a pályahasználatban. A gumik minőségéről, márkájáról, kopottságáról amúgy is egyből lehet látni, hogy hol használták. Rendszeres szervizelés a lényeg, illetve az odafigyelés. A sportmotorok amúgy is erre valók.
A forgalmit sem árt átnézni, illetve a fékcsöveken megkeresni az évjáratot jelző számokat.
nagjyából ennyi jutott eszembe. Korántsem a teljesség igényével."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: használt
HozzászólásElküldve: 2008 márc. 31, 18:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
nilrem írta:
"...Találkoztam ilyen motorral, az eladó azt mondta nekem a kisipari hegesztésre egy japán motor segédvázán, hogy a vibrációtól tört el. Nem méltattam arra sem, hogy kinevessem.
..."


Egyik indexes kolléga (jim 32) kétéves FJR-jén magától (vagyis a vibrációtól) letörött a feszszabályzó a vázról. Pedig még csak nem is sportmotor...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 ápr. 02, 17:24 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
Hi! segitségeteket kérném...a vizpumpám alján a kis furaton keresztül engedi szép számmal a hütőfolyadékot a gépem. a csapágy állt volna be? :?

_________________
EXC 450 '03


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 ápr. 02, 19:21 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 okt. 11, 9:49
Hozzászólások: 96
Tartózkodási hely: Csongrád megye
rx írta:
Hi! segitségeteket kérném...a vizpumpám alján a kis furaton keresztül engedi szép számmal a hütőfolyadékot a gépem. a csapágy állt volna be? :?


Szimering vagy vezérműregely, nekem 200+ üzemóra felett a vez tegely is cserés volt.

_________________
06-20-544-4503


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 ápr. 03, 18:20 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
Szokecigany írta:
rx írta:
Hi! segitségeteket kérném...a vizpumpám alján a kis furaton keresztül engedi szép számmal a hütőfolyadékot a gépem. a csapágy állt volna be? :?


Szimering vagy vezérműregely, nekem 200+ üzemóra felett a vez tegely is cserés volt.


Nemtudjátok a vizpumpához van vmi felújitó készlet, és h mennyi az???

_________________
EXC 450 '03


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 ápr. 04, 6:54 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 01, 19:01
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Albertirsa
rx írta:
Szokecigany írta:
rx írta:
Hi! segitségeteket kérném...a vizpumpám alján a kis furaton keresztül engedi szép számmal a hütőfolyadékot a gépem. a csapágy állt volna be? :?


Szimering vagy vezérműregely, nekem 200+ üzemóra felett a vez tegely is cserés volt.


Nemtudjátok a vizpumpához van vmi felújitó készlet, és h mennyi az???



én 2 hete cseréltem, a 2db szimering az kb500ft volt, a vízpumpa tömítés 600ft, és még van 2 db o gyűrű is az is ilyen 200ft körül mozog


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 ápr. 04, 19:41 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
xr600r írta:
rx írta:
Szokecigany írta:
rx írta:
Hi! segitségeteket kérném...a vizpumpám alján a kis furaton keresztül engedi szép számmal a hütőfolyadékot a gépem. a csapágy állt volna be? :?


Szimering vagy vezérműregely, nekem 200+ üzemóra felett a vez tegely is cserés volt.


Nemtudjátok a vizpumpához van vmi felújitó készlet, és h mennyi az???



én 2 hete cseréltem, a 2db szimering az kb500ft volt, a vízpumpa tömítés 600ft, és még van 2 db o gyűrű is az is ilyen 200ft körül mozog

és ezeket ktm szalonban vetted v csak mezei csapágyboltban? és még annyit h neked is engedte a vizet azért cserélted ki?

_________________
EXC 450 '03


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 ápr. 05, 17:10 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Szevasztok!!
Ezen a héten vettem egy 525EXC-t azt már motorozgatok vele és kurvára bejön!Csak egyvalami miatt aggódok!Amikor kis gázzal megyek és játszok a kuplunggal,amikor kiengedem a kart el kezd néha ilyen zsizsegős hangot adni :? Ez mitől van srácok :?: Csúszik a kuplungom vagy mi a csöcs :?: Hozzáteszem hogy ritkán jön elő ez a hang de idegesít nagyon :x

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 ápr. 05, 19:29 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
BUGIC írta:
Szevasztok!!
Ezen a héten vettem egy 525EXC-t azt már motorozgatok vele és kurvára bejön!Csak egyvalami miatt aggódok!Amikor kis gázzal megyek és játszok a kuplunggal,amikor kiengedem a kart el kezd néha ilyen zsizsegős hangot adni :? Ez mitől van srácok :?: Csúszik a kuplungom vagy mi a csöcs :?: Hozzáteszem hogy ritkán jön elő ez a hang de idegesít nagyon :x


Kicsit megvannak égve a lamellák!! Indulásnál az enyém is szokott ilyen hangot adni.Nem kell vele foglalkozni. Ha kicseréled,rövid idő múlva ugyan ilyen lesz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 42  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség