KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 18:33

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Következő

Kellene?
Igen 37%  37%  [ 15 ]
Nem 37%  37%  [ 15 ]
Még szép, soha többet másik típust! :) 27%  27%  [ 11 ]
Szavazatok száma : 41
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 29, 14:32 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 júl. 24, 12:33
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Budapest - Miskolc
Köszönöm a segítséget és az ötleteket!

Ma felszerelték Zsemberyéknél a bukókeretet és a problémám megoldódott. Már nem rázza az elejét...

_________________
Lovas Kázmér


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 29, 15:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Szia!

Ezt örömmel hallom.

Egyébként a kerékrázás valóban nem ritka ezeknél a vasaknál. A gyári Pirelli mintája kopottan képes berázni az első kereket, de csak annyira, hogy ha elengeded a kormányt, akkor jelentkezik és csak 90-100 alatt - én mondjuk ezt ritkán szoktam megtenni. :)

Nagyobb sebességnél az ütött felni/kicentírozatlanság, guminyomás és a kikönnyülő eleje lehet inkább a beszitálás oka. Utóbbi nem túl gyakori, lévén eleve kissé orrnehéz a vas, de lehet, hogy könnyű srác vagy. :)
Nekem az LC4 sem rázott be, de mások panaszkodtak rá.
A futómű hangolása lényeges, ha a hátulját keményebbre állítod, kevésbé tud beülni és kevésbé tud a gép súlypontja hátravándorolni, így az eleje nehezebb marad, ha az elejét keményíted, akkor éppen ellenkezőleg, a vas eleje marad könnyebb.

Ha a bukócsőtől megoldódott, akkor lehet, hogy tényleg csak ez a pár kg kellett hozzá? Viszont akkor érezni kellene tele/üres tank között is a különbséget, vagy legalábbis eddig is érezni kellett volna. Azért nem 500kg az a bukócső...

Szepy

lovask írta:
Köszönöm a segítséget és az ötleteket!

Ma felszerelték Zsemberyéknél a bukókeretet és a problémám megoldódott. Már nem rázza az elejét...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 02, 14:45 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Kinek van ötlete?

A most cserélt, vadiúj (4000km) benzinpumpám, elkezdett hangosan zakatolni. Estleg valami tipp?

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 02, 19:10 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
Koriori írta:
Kinek van ötlete?

A most cserélt, vadiúj (4000km) benzinpumpám, elkezdett hangosan zakatolni. Estleg valami tipp?


az a szemét tücsök, ki kene költöztetni :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 02, 19:33 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Koriori írta:
Kinek van ötlete?

A most cserélt, vadiúj (4000km) benzinpumpám, elkezdett hangosan zakatolni. Estleg valami tipp?


Füldugó, szerviz? :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 03, 16:01 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Mcemru írta:
Koriori írta:
Kinek van ötlete?

A most cserélt, vadiúj (4000km) benzinpumpám, elkezdett hangosan zakatolni. Estleg valami tipp?


az a szemét tücsök, ki kene költöztetni :)


Befújtam rovarirtóval. . . . . :-)

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 03, 16:04 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
faki írta:
Koriori írta:
Kinek van ötlete?

A most cserélt, vadiúj (4000km) benzinpumpám, elkezdett hangosan zakatolni. Estleg valami tipp?


Füldugó, szerviz? :twisted:


Valamikor el kellene vinnem Ócsára, de mostanában nem lesz rá időm. Szept. 1-én meg lejár a garancia.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 04, 14:32 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nekem egyik sem zakatolt. Vagy mentek, vagy nem. :)

Koriori írta:
Kinek van ötlete?

A most cserélt, vadiúj (4000km) benzinpumpám, elkezdett hangosan zakatolni. Estleg valami tipp?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 07, 20:24 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
KTMSzepy írta:
Nekem egyik sem zakatolt. Vagy mentek, vagy nem. :)

Koriori írta:
Kinek van ötlete?

A most cserélt, vadiúj (4000km) benzinpumpám, elkezdett hangosan zakatolni. Estleg valami tipp?

EGYSZER csak elmúlt. Asszem ez a KTM öngyógyító!!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 08, 9:48 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Vagy szétesett benne az, ami eddig csörgött... ;)

Koriori írta:
KTMSzepy írta:
Nekem egyik sem zakatolt. Vagy mentek, vagy nem. :)

Koriori írta:
Kinek van ötlete?

A most cserélt, vadiúj (4000km) benzinpumpám, elkezdett hangosan zakatolni. Estleg valami tipp?

EGYSZER csak elmúlt. Asszem ez a KTM öngyógyító!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 27, 20:06 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Újra itt, kicsit elvoltam havazva + vírusos lett a gép és nem tudtam netközelben lenni!
Remélem veletek minden okés, esetleg valami változás?! :P
Nincs kedvem végigolvasni az egész fórumot mert kicsit sok! :D
Komplett láncszett kell nekem, azaz első-hátsó fog + lánc.
Hol érdemes beszerezni?
HUF?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 28, 10:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Hali!

A gyári szett (DID HV lánc, 525-ös, szemszámot nem tudok fejből, de jó hosszú + két gyári lánckerék) 50-60e között van. Valszeg van olcsóbban is, maximum kevesebbet fut el, esetleg elszakad menet közben és rossz esetben szétver ezt+azt a motoron. Pl. a blokkot, lábadat, stb.

Ha jól rémlik legutóbb Kori cserélt, ő talán uptodate árakat tud.

Én leginkább a szervízben veszem, régebben mintha a Pink motors lett volna népszerű láncszett forgalmazó, de nem tudom léteznek-e még egyáltalán. Egy keresést/kérdezést megér.


Solyom írta:
Újra itt, kicsit elvoltam havazva + vírusos lett a gép és nem tudtam netközelben lenni!
Remélem veletek minden okés, esetleg valami változás?! :P
Nincs kedvem végigolvasni az egész fórumot mert kicsit sok! :D
Komplett láncszett kell nekem, azaz első-hátsó fog + lánc.
Hol érdemes beszerezni?
HUF?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 28, 10:27 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
KTMSzepy írta:
Hali!

A gyári szett (DID HV lánc, 525-ös, szemszámot nem tudok fejből, de jó hosszú + két gyári lánckerék) 50-60e között van. Valszeg van olcsóbban is, maximum kevesebbet fut el, esetleg elszakad menet közben és rossz esetben szétver ezt+azt a motoron. Pl. a blokkot, lábadat, stb.

Ha jól rémlik legutóbb Kori cserélt, ő talán uptodate árakat tud.

Én leginkább a szervízben veszem, régebben mintha a Pink motors lett volna népszerű láncszett forgalmazó, de nem tudom léteznek-e még egyáltalán. Egy keresést/kérdezést megér.


Solyom írta:
Újra itt, kicsit elvoltam havazva + vírusos lett a gép és nem tudtam netközelben lenni!
Remélem veletek minden okés, esetleg valami változás?! :P
Nincs kedvem végigolvasni az egész fórumot mert kicsit sok! :D
Komplett láncszett kell nekem, azaz első-hátsó fog + lánc.
Hol érdemes beszerezni?
HUF?


Igen!

A http://www.pinkmotors.hu
forgalmazza.

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 28, 10:38 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Gyorsan szemrevételeztem.
A HV-t már jóideje nem forgalmazzák, a ZVM az ennek megfelelő DID típus.
Ennek az ára ugyanaz mint a gyári láncnak.
Első JT lánckerék 17-es méretben szintén azonos árú a gyárival.
A hátsón viszonylag nagy az árkülönbség, mert míg a gyári valahol 10e felett van, addig az JT utángyártott 6e alatt, egy árban az elsővel. Ha ez nem elírás, akkor kb. ez a különbség spórolható meg.

Szepy

Sanyi írta:
KTMSzepy írta:
Hali!

A gyári szett (DID HV lánc, 525-ös, szemszámot nem tudok fejből, de jó hosszú + két gyári lánckerék) 50-60e között van. Valszeg van olcsóbban is, maximum kevesebbet fut el, esetleg elszakad menet közben és rossz esetben szétver ezt+azt a motoron. Pl. a blokkot, lábadat, stb.

Ha jól rémlik legutóbb Kori cserélt, ő talán uptodate árakat tud.

Én leginkább a szervízben veszem, régebben mintha a Pink motors lett volna népszerű láncszett forgalmazó, de nem tudom léteznek-e még egyáltalán. Egy keresést/kérdezést megér.


Solyom írta:
Újra itt, kicsit elvoltam havazva + vírusos lett a gép és nem tudtam netközelben lenni!
Remélem veletek minden okés, esetleg valami változás?! :P
Nincs kedvem végigolvasni az egész fórumot mert kicsit sok! :D
Komplett láncszett kell nekem, azaz első-hátsó fog + lánc.
Hol érdemes beszerezni?
HUF?


Igen!

A http://www.pinkmotors.hu
forgalmazza.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 28, 20:55 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
Én a nagyvas online motoros boltból rendeltem Cz láncot .Ez is 525-ös és teljesítményileg jó ehez a motorhoz. Az elsö fogaskerék Jt ami 6 ezer körűl volt a hátsó 10 körűl van ha jól emlékszem.Nagy tapasztalaot nem tudok még mondani mert 3 ezer van a láncban.Az biztos hogy ez a szett így pont a fele a gyárinak.Melesleg a Jt a KTM-nek a gyári beszállítója .Csak nem gagyi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 29, 15:02 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Akkor a Pinknél olcsóbb a rávaló hátsó lánckerék, vagy elírták. :)
Gondolom a legnagyobb difi a CZ láncon volt árban, ha azzal nem lesz gondod és elmegy legalább 15e-et, akkor kb. ott vagy, mint a DID-del, ha többet, akkor olcsóbb reálértéken is.
Kíváncsi leszek a tapasztalatodra, biztos sokakat érdekel még rajtam kívűl!

Szepy

zorromoto írta:
Én a nagyvas online motoros boltból rendeltem Cz láncot .Ez is 525-ös és teljesítményileg jó ehez a motorhoz. Az elsö fogaskerék Jt ami 6 ezer körűl volt a hátsó 10 körűl van ha jól emlékszem.Nagy tapasztalaot nem tudok még mondani mert 3 ezer van a láncban.Az biztos hogy ez a szett így pont a fele a gyárinak.Melesleg a Jt a KTM-nek a gyári beszállítója .Csak nem gagyi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 29, 15:06 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
KTMSzepy írta:
Akkor a Pinknél olcsóbb a rávaló hátsó lánckerék, vagy elírták. :)
Gondolom a legnagyobb difi a CZ láncon volt árban, ha azzal nem lesz gondod és elmegy legalább 15e-et, akkor kb. ott vagy, mint a DID-del, ha többet, akkor olcsóbb reálértéken is.
Kíváncsi leszek a tapasztalatodra, biztos sokakat érdekel még rajtam kívűl!

Szepy

zorromoto írta:
Én a nagyvas online motoros boltból rendeltem Cz láncot .Ez is 525-ös és teljesítményileg jó ehez a motorhoz. Az elsö fogaskerék Jt ami 6 ezer körűl volt a hátsó 10 körűl van ha jól emlékszem.Nagy tapasztalaot nem tudok még mondani mert 3 ezer van a láncban.Az biztos hogy ez a szett így pont a fele a gyárinak.Melesleg a Jt a KTM-nek a gyári beszállítója .Csak nem gagyi.


Nekem LC4-en most sima O gyűrűs CZ lánc van. 10 ezernél tartok vele, de a gyári(ha jól tudom Regina) 13-at alig ment el.
Ergó megérte 12e-ért a CZ.
Nemsokára csereérett lesz és valszínű kipróbálom az X gyűrűset.
JT lánckereket használok és semmi problémám nincs!

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 29, 15:18 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nekem az LC4 gyárija (eredetileg DID volt) simán elment 20 körül, a következő gyári (Regina) már cserés volt 15e körül.
Szóval azért a Regina-t ne hasonlítsuk a DIDhez. :)
Ehhez képest egy árban voltak.

Egyszer hasonlítgattam anyagvastagságokkal együtt, a DID HV volt a legerősebb 525-ös, a ZVM is vékonyabb volt valamivel, de ahhoz képest a Regina és társai mintha papírból lettek volna, súlyos tizedmm-es különbségek voltak a csapok/összekötő elemek vastagságában. Persze elhiszem, hogy ehhez képest űrtechnika az anyagminőség és a vastagság semmit nem jelent, csak kicsit nehezen. :)

Szepy

Sanyi írta:
KTMSzepy írta:
Akkor a Pinknél olcsóbb a rávaló hátsó lánckerék, vagy elírták. :)
Gondolom a legnagyobb difi a CZ láncon volt árban, ha azzal nem lesz gondod és elmegy legalább 15e-et, akkor kb. ott vagy, mint a DID-del, ha többet, akkor olcsóbb reálértéken is.
Kíváncsi leszek a tapasztalatodra, biztos sokakat érdekel még rajtam kívűl!

Szepy

zorromoto írta:
Én a nagyvas online motoros boltból rendeltem Cz láncot .Ez is 525-ös és teljesítményileg jó ehez a motorhoz. Az elsö fogaskerék Jt ami 6 ezer körűl volt a hátsó 10 körűl van ha jól emlékszem.Nagy tapasztalaot nem tudok még mondani mert 3 ezer van a láncban.Az biztos hogy ez a szett így pont a fele a gyárinak.Melesleg a Jt a KTM-nek a gyári beszállítója .Csak nem gagyi.


Nekem LC4-en most sima O gyűrűs CZ lánc van. 10 ezernél tartok vele, de a gyári(ha jól tudom Regina) 13-at alig ment el.
Ergó megérte 12e-ért a CZ.
Nemsokára csereérett lesz és valszínű kipróbálom az X gyűrűset.
JT lánckereket használok és semmi problémám nincs!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 29, 19:55 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Köszi a sok segítséget, de annyit írtatok hogy most nem tudom mit csináljak!
Nekem még a gyári van benne, ezen a motoron nem volt még cserélve, de már most kezd meghalni és nap mint nap imádkozok hogy ne szakadjon el mikor megyek vele!
A hátsóba talán van 6 fog ami még fogja a láncot! :lol:
Messzire már nem nagyon megyek el vele csak melóba! :D
Gondolkoztam azon hogy megveszem a gyárit, igaz drága de akkor is a gyári! :?
Szerintetek?
Kori te milyet vettél, hol és mennyi volt?
Előre is köszi a segítséget!
Szeptember 8-tól 14-ig szabin leszek, esetleg valami gurulás, túra?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 29, 22:06 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Én megvettem a gyári láncot, gyári hátsó láckereket, és Renthal első lánckereket. De szívesség biznisz volt, nem tudom megismételni. Így 42 ezer volt ha jól emlékszem. Ergo 1ft/km volt a lánccserém, ha nem számolom a Scottoilert. Most a második láncszetten már "ingyen van, mert a tapasztalat szerint enélkül max 25 ezernél ledől a motorokról, nekem 42 ezret elment. Bár 22ezernél kicseréltem az első lánckereket, egy olcsó JT-re.
Solyom írta:
Köszi a sok segítséget, de annyit írtatok hogy most nem tudom mit csináljak!
Nekem még a gyári van benne, ezen a motoron nem volt még cserélve, de már most kezd meghalni és nap mint nap imádkozok hogy ne szakadjon el mikor megyek vele!
A hátsóba talán van 6 fog ami még fogja a láncot! :lol:
Messzire már nem nagyon megyek el vele csak melóba! :D
Gondolkoztam azon hogy megveszem a gyárit, igaz drága de akkor is a gyári! :?
Szerintetek?
Kori te milyet vettél, hol és mennyi volt?
Előre is köszi a segítséget!
Szeptember 8-tól 14-ig szabin leszek, esetleg valami gurulás, túra?

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 09, 10:57 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Nos ismét egy tapasztalat. 52000 km van a gépben. A múlt héten Belgrádban araszolgatva a ventillátor már nem győzte és a hűtővizem felmelegedett a 6. vonalig. (Kellemes meleg volt nem mondom, a ruha kis híján lerohadt róla.) Kezdtem megszeppeni, hogy mi lehet az ok mert nagyon nehezen hűlt vissza amotor normál tempónál is. Tegnap motormosást tartottam, levettem a hűtővédő műanyagot és nagynyomású vízzel kimostam a vízhűtőt, majd levegővel kifújatta. Részletezzem mennyi bogártetem, sár és por jött ki? Nos úgy látszi helyreállt a rend, tökéletes a motorhőfok. Tehát erre is érdemes odafigyelni ekkora futásteljesítménynél.
Egyébként a véleményemet továbbra is fenttartom, simán elviselne a 950 Adventure egy akkora vízhűtőt mint a SER 950. Vagy egy kissebb olajhűtőt.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 09, 14:16 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nagynyomásút én nem ajánlgatnám a vashoz, sima slag is elegendő. A nagynyomású simán meghajlítgatja a lamellákat, nem üdvös megoldás.
Egyébként a következő motormosás (talán 1-2 héten belül :) ) eleme lesz a hűtő tisztítása nálam is.

Szepy

Koriori írta:
Nos ismét egy tapasztalat. 52000 km van a gépben. A múlt héten Belgrádban araszolgatva a ventillátor már nem győzte és a hűtővizem felmelegedett a 6. vonalig. (Kellemes meleg volt nem mondom, a ruha kis híján lerohadt róla.) Kezdtem megszeppeni, hogy mi lehet az ok mert nagyon nehezen hűlt vissza amotor normál tempónál is. Tegnap motormosást tartottam, levettem a hűtővédő műanyagot és nagynyomású vízzel kimostam a vízhűtőt, majd levegővel kifújatta. Részletezzem mennyi bogártetem, sár és por jött ki? Nos úgy látszi helyreállt a rend, tökéletes a motorhőfok. Tehát erre is érdemes odafigyelni ekkora futásteljesítménynél.
Egyébként a véleményemet továbbra is fenttartom, simán elviselne a 950 Adventure egy akkora vízhűtőt mint a SER 950. Vagy egy kissebb olajhűtőt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 09, 14:17 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
Nagynyomásút én nem ajánlgatnám a vashoz, sima slag is elegendő. A nagynyomású simán meghajlítgatja a lamellákat, nem üdvös megoldás.
Egyébként a következő motormosás (talán 1-2 héten belül :) ) eleme lesz a hűtő tisztítása nálam is.

Szepy


1-2 év-et akartál írni, ugye? :twisted:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 09, 14:21 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nem-nem, évente minimum 1* lemosom. Igaz idén már volt egy, de asszem még egy nem ártana, kicsit sokat voltam azóta Erdélyben...
:)

gencsydani írta:
KTMSzepy írta:
Nagynyomásút én nem ajánlgatnám a vashoz, sima slag is elegendő. A nagynyomású simán meghajlítgatja a lamellákat, nem üdvös megoldás.
Egyébként a következő motormosás (talán 1-2 héten belül :) ) eleme lesz a hűtő tisztítása nálam is.

Szepy


1-2 év-et akartál írni, ugye? :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 09, 21:54 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Bakker nem gondoltam, hogy ennyi gané összegyűlik benne. Mostantól jobban odafigyelek majd. Csak két csavar és lejön a hűtővédő műanyag. ezután ha motort mosok, leszedem és kiöblítem.
KTMSzepy írta:
Nagynyomásút én nem ajánlgatnám a vashoz, sima slag is elegendő. A nagynyomású simán meghajlítgatja a lamellákat, nem üdvös megoldás.
Egyébként a következő motormosás (talán 1-2 héten belül :) ) eleme lesz a hűtő tisztítása nálam is.

Szepy

Koriori írta:
Nos ismét egy tapasztalat. 52000 km van a gépben. A múlt héten Belgrádban araszolgatva a ventillátor már nem győzte és a hűtővizem felmelegedett a 6. vonalig. (Kellemes meleg volt nem mondom, a ruha kis híján lerohadt róla.) Kezdtem megszeppeni, hogy mi lehet az ok mert nagyon nehezen hűlt vissza amotor normál tempónál is. Tegnap motormosást tartottam, levettem a hűtővédő műanyagot és nagynyomású vízzel kimostam a vízhűtőt, majd levegővel kifújatta. Részletezzem mennyi bogártetem, sár és por jött ki? Nos úgy látszi helyreállt a rend, tökéletes a motorhőfok. Tehát erre is érdemes odafigyelni ekkora futásteljesítménynél.
Egyébként a véleményemet továbbra is fenttartom, simán elviselne a 950 Adventure egy akkora vízhűtőt mint a SER 950. Vagy egy kissebb olajhűtőt.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 10, 8:13 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Aha.... Próbálnád az enyémet csak slaggal kimosni egy jó kis dagonya után :wink: Oda bizony kell a gőzberetva.... Egyébként azzal sem úgy kell, hogy odatolod az arcába, hanem megfelelő távolságból csak. Én majdnem minden terepezés után le kell szedjem a hűtővédő maszkot, és ki kell pucoljam ( ha mással nem, hát egy kefével ) a hűtőt, mert a rengeteg növényi hulladék, levelek, fű, stb. is iszonyúan lefogja a menetszelet, és az ugyanolyan rossz hatással van a hűtés hatékonyságára, mint ha sárral lenne tele.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 18, 16:45 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Megvan a lánc és az első-hátsó fog!
A hűtőt én mindig kitisztítom mikor mosom a motort, mert nálam is az volt a bibi mint Korinál aztán rájöttem hogy ott a baj!
Felni?
Vettem a Bárdinál egy nagyon jó felni tisztítót, átmostam vele a felnit és komolyan ha hiszitek, ha nem újkorában nem volt ilyen szép! ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 24, 10:57 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
No akkor nem beszéltem hülyeséget. Most jár valahol 53-54ezer között a motorom, most kellett először hátsó fékbetétet cserélnem. Gold -Fren betétet tettem bele, mert nem volt más errefelé. Van valakinek ezzel tapasztalata?
zsore írta:
Aha.... Próbálnád az enyémet csak slaggal kimosni egy jó kis dagonya után :wink: Oda bizony kell a gőzberetva.... Egyébként azzal sem úgy kell, hogy odatolod az arcába, hanem megfelelő távolságból csak. Én majdnem minden terepezés után le kell szedjem a hűtővédő maszkot, és ki kell pucoljam ( ha mással nem, hát egy kefével ) a hűtőt, mert a rengeteg növényi hulladék, levelek, fű, stb. is iszonyúan lefogja a menetszelet, és az ugyanolyan rossz hatással van a hűtés hatékonyságára, mint ha sárral lenne tele.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 24, 13:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Én eddig használtam gyárit (Toshiba, Brembonak címkézve), Nissint meg CarbonLorraine-t (asszem, franc essen a buzi franciák írásába :) ).
Ebből a Nissin kuka, nyikorog, csikorog és lassan kezd el fogni, a gyárival viszont a CL teljesen egyenértékű. Kíváncsi leszek mit tapasztalsz a GoldFrennel, én nem fűznék hozzá sok reményt látatlanban.

Szepy

Koriori írta:
No akkor nem beszéltem hülyeséget. Most jár valahol 53-54ezer között a motorom, most kellett először hátsó fékbetétet cserélnem. Gold -Fren betétet tettem bele, mert nem volt más errefelé. Van valakinek ezzel tapasztalata?
zsore írta:
Aha.... Próbálnád az enyémet csak slaggal kimosni egy jó kis dagonya után :wink: Oda bizony kell a gőzberetva.... Egyébként azzal sem úgy kell, hogy odatolod az arcába, hanem megfelelő távolságból csak. Én majdnem minden terepezés után le kell szedjem a hűtővédő maszkot, és ki kell pucoljam ( ha mással nem, hát egy kefével ) a hűtőt, mert a rengeteg növényi hulladék, levelek, fű, stb. is iszonyúan lefogja a menetszelet, és az ugyanolyan rossz hatással van a hűtés hatékonyságára, mint ha sárral lenne tele.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 24, 19:24 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Az elsők talán tavaszig elmennek, de oda tuti hogy gyárit fogok venni, mert nem szeretem ha megváltozik a motor viselkedése. Hátul talán nem szignifikáns. Egyenlőre az ágyat nyomom, de ha kerültem vele, megírom a tapasztalataimat. Mindenesetre a GF ferodo vastagabb mint a gyári betéten. MAjd meglátjuk, A pudding próbája az evés.
KTMSzepy írta:
Én eddig használtam gyárit (Toshiba, Brembonak címkézve), Nissint meg CarbonLorraine-t (asszem, franc essen a buzi franciák írásába :) ).
Ebből a Nissin kuka, nyikorog, csikorog és lassan kezd el fogni, a gyárival viszont a CL teljesen egyenértékű. Kíváncsi leszek mit tapasztalsz a GoldFrennel, én nem fűznék hozzá sok reményt látatlanban.

Szepy

Koriori írta:
No akkor nem beszéltem hülyeséget. Most jár valahol 53-54ezer között a motorom, most kellett először hátsó fékbetétet cserélnem. Gold -Fren betétet tettem bele, mert nem volt más errefelé. Van valakinek ezzel tapasztalata?
zsore írta:
Aha.... Próbálnád az enyémet csak slaggal kimosni egy jó kis dagonya után :wink: Oda bizony kell a gőzberetva.... Egyébként azzal sem úgy kell, hogy odatolod az arcába, hanem megfelelő távolságból csak. Én majdnem minden terepezés után le kell szedjem a hűtővédő maszkot, és ki kell pucoljam ( ha mással nem, hát egy kefével ) a hűtőt, mert a rengeteg növényi hulladék, levelek, fű, stb. is iszonyúan lefogja a menetszelet, és az ugyanolyan rossz hatással van a hűtés hatékonyságára, mint ha sárral lenne tele.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 18, 20:23 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Na, Gold-Fren betétek hátul. Szoszo, de nyikorog mint rosseb. Nem kísérletezek többet, legközelebb csak gyárit. (Nem tudjátok ki a gyári beszállító) :roll:

Túraplexi Nagy Adventure-on. Most már van pár km tapaszatalatom. Nos azt kell mondanom, a gyári plexi, + egy akkora rátét mint amit én szereltem fel Szepy jóvoltából (FIGYELSZ SZEPY! TÉGED FÉNYEZLEK!!!) nos az jobb! A zajcsökkentés hasonló, viszont nagy sebességnél az általam tuningolt plexi, nem rázza a motor elejét. (Itt 160 és fölötte kell érteni.) Az árat tekintve még olcsóbb is a gyári plexiket használni.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 18, 21:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Figyelek! :)

Te viszont nem nagyon, ahogy lejjebb írtam a Toshiba gyártja a gyári betétet, amit Brembonak címkéznek. :)



Koriori írta:
Na, Gold-Fren betétek hátul. Szoszo, de nyikorog mint rosseb. Nem kísérletezek többet, legközelebb csak gyárit. (Nem tudjátok ki a gyári beszállító) :roll:

Túraplexi Nagy Adventure-on. Most már van pár km tapaszatalatom. Nos azt kell mondanom, a gyári plexi, + egy akkora rátét mint amit én szereltem fel Szepy jóvoltából (FIGYELSZ SZEPY! TÉGED FÉNYEZLEK!!!) nos az jobb! A zajcsökkentés hasonló, viszont nagy sebességnél az általam tuningolt plexi, nem rázza a motor elejét. (Itt 160 és fölötte kell érteni.) Az árat tekintve még olcsóbb is a gyári plexiket használni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 18, 22:17 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
A Toshiba???????????? Fékbetétet??????? Akkor ez azt jelenti, hogy nem lehet olcsóbban megúszni a cserét. Na mindegy. Az biztos hogy előre a gyári Brembo-Toshiba-KTM betétet fogom betenni.
KTMSzepy írta:
Figyelek! :)

Te viszont nem nagyon, ahogy lejjebb írtam a Toshiba gyártja a gyári betétet, amit Brembonak címkéznek. :)



Koriori írta:
Na, Gold-Fren betétek hátul. Szoszo, de nyikorog mint rosseb. Nem kísérletezek többet, legközelebb csak gyárit. (Nem tudjátok ki a gyári beszállító) :roll:

Túraplexi Nagy Adventure-on. Most már van pár km tapaszatalatom. Nos azt kell mondanom, a gyári plexi, + egy akkora rátét mint amit én szereltem fel Szepy jóvoltából (FIGYELSZ SZEPY! TÉGED FÉNYEZLEK!!!) nos az jobb! A zajcsökkentés hasonló, viszont nagy sebességnél az általam tuningolt plexi, nem rázza a motor elejét. (Itt 160 és fölötte kell érteni.) Az árat tekintve még olcsóbb is a gyári plexiket használni.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 19, 7:39 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
Solyom írta:
Felni?
Vettem a Bárdinál egy nagyon jó felni tisztítót, átmostam vele a felnit és komolyan ha hiszitek, ha nem újkorában nem volt ilyen szép! ;)


Mi ennek a típusa?


A fékbetéthez, biztos h Toshiba? hasonló nevű de szerintem nem Toshiba hanem vmi Tomisomi vagy ilyesmi nem?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 19, 8:17 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Lehet én is megprbálkozom egy ilyen tisztítóval, mert nem nagyon tudom már lemosni a koszt-felrakódást a felnimről.
Mcemru írta:
Solyom írta:
Felni?
Vettem a Bárdinál egy nagyon jó felni tisztítót, átmostam vele a felnit és komolyan ha hiszitek, ha nem újkorában nem volt ilyen szép! ;)


Mi ennek a típusa?


A fékbetéthez, biztos h Toshiba? hasonló nevű de szerintem nem Toshiba hanem vmi Tomisomi vagy ilyesmi nem?

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 19, 8:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Koriori írta:
Lehet én is megprbálkozom egy ilyen tisztítóval, mert nem nagyon tudom már lemosni a koszt-felrakódást a felnimről.


Nitró higítóval szoktam a makacs szennyeződéseket eltávolítani, még a kipufogóról is!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 19, 12:25 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
A katalógusban ott van mellette, Toshiba TT valami a típusa.

Felni: egyszer próbaképpen vettem autós felnistisztítót. Ráfújod, felhabzik, aztán idővel elkezd lecsorogni. Úgy levitte a rászáradt láncsprayt, hogy magam sem hittem, mint a reklámban az üvegtepsire? ráégett rakottkrumplit a műnő műkonyhájában - egy törlésre. :)

Koriori írta:
A Toshiba???????????? Fékbetétet??????? Akkor ez azt jelenti, hogy nem lehet olcsóbban megúszni a cserét. Na mindegy. Az biztos hogy előre a gyári Brembo-Toshiba-KTM betétet fogom betenni.
KTMSzepy írta:
Figyelek! :)

Te viszont nem nagyon, ahogy lejjebb írtam a Toshiba gyártja a gyári betétet, amit Brembonak címkéznek. :)



Koriori írta:
Na, Gold-Fren betétek hátul. Szoszo, de nyikorog mint rosseb. Nem kísérletezek többet, legközelebb csak gyárit. (Nem tudjátok ki a gyári beszállító) :roll:

Túraplexi Nagy Adventure-on. Most már van pár km tapaszatalatom. Nos azt kell mondanom, a gyári plexi, + egy akkora rátét mint amit én szereltem fel Szepy jóvoltából (FIGYELSZ SZEPY! TÉGED FÉNYEZLEK!!!) nos az jobb! A zajcsökkentés hasonló, viszont nagy sebességnél az általam tuningolt plexi, nem rázza a motor elejét. (Itt 160 és fölötte kell érteni.) Az árat tekintve még olcsóbb is a gyári plexiket használni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 05, 21:06 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Nagy Adventure tulajok :!:
Ilyen sárvédő hosszabító nem érdekel valakit :?:
ebay-en találtam, nem occsó, de hasznos lehet a hűtő tisztábban tartásában :idea:

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 06, 12:02 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nem látok benne sok fantáziát.
Közúton nem igazán koszolódik a hűtő, ill. nem vészes az eredmény - az esőben felvert finom kosz könnyen kijön a hűtőből, sőt a lamellákon is sokat megfognak belőle - terepen meg inkább problémás lehet, még könnyebben bele tud ragadni pl. a sár.
Persze ez csak elmélet, szigorúan saját, lehet, hogy nem így van. :)

Szepy

szabcsab írta:
Nagy Adventure tulajok :!:
Ilyen sárvédő hosszabító nem érdekel valakit :?:
ebay-en találtam, nem occsó, de hasznos lehet a hűtő tisztábban tartásában :idea:

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 06, 22:12 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
szabcsab írta:
Nagy Adventure tulajok :!:
Ilyen sárvédő hosszabító nem érdekel valakit :?:
ebay-en találtam, nem occsó, de hasznos lehet a hűtő tisztábban tartásában :idea:

Kép


A 950-es lágyabb sárvédőjére is fel lehet tenni? Ha igen akkor nekem érdekes lehet. Bár inkább egy olyan légterelőn gondolkodok, ami megvédi a csizmámat a felverődő víztől, ha esőben motorozok.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 12, 18:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Íme egy újabb megoldás az izmosításra, esetleg talán még az injektort is kiválthatná


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 12, 19:25 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
szabcsab írta:


Háááááát, biztos jó, de ~400.000HUF!!! Aztakurva....

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 12, 20:09 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
xerxesz írta:
szabcsab írta:


Háááááát, biztos jó, de ~400.000HUF!!! Aztakurva....


Bolondoknak,,,,,,,,,,,, mitől ne?
Biztos van olyan, aki bepróbálja :fejetfalba:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 15, 9:39 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
szabcsab írta:
xerxesz írta:
szabcsab írta:


Háááááát, biztos jó, de ~400.000HUF!!! Aztakurva....


Bolondoknak,,,,,,,,,,,, mitől ne?
Biztos van olyan, aki bepróbálja :fejetfalba:


Nekem megérné, de nincs rá pénzem. :-))

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 15, 21:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Hasonló ügyben nézzetek be az LC8 indexre! Érdekelne a véleményetek..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 16, 8:34 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
http://www.metricthunder.com/news/wp-co ... -ktm-1.jpg

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 márc. 16, 20:04 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
A címet most már módosítani kellene, mert sajna már nem arról a gépről aszól, ami végett anno Szepy nyitotta.
Na de a lényeg. 3,5 év, 58 ezer km. A bal első teló szimering megadta magát. A kellemtlen az az, hogy a lassan szivárgó olajat a menetszél a bal féktárcsára hordta, amitől csökent a fékhatás. Aztán az erős bal oldalszél áthordta a jobb oldali féktárcsára, is, nos nem sokat kopott a fékbetét. Ócsán kicserélték a gyári szimeringeket mindkét oldalon, friss olaj, éa lemosták a fékbetéteket, féktárcsákat. Ismét fékezhető a motor ez tök jó, és még a nyomot is tartja. Ma felmerült, hogy egy 990-es tulajjal kicserélnénk a rugózó elemeket. Első telókat+hátsó köponti rugós tagot. Miután a 950 elöl -hátul magasabb-hosszabb rugóúttal bír. Nekem kapóra jönne a kurta lábaim miatt, neki pedig jobb lenne terepezni. Szerintetek?

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 márc. 16, 21:37 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Koriori írta:
A címet most már módosítani kellene, mert sajna már nem arról a gépről aszól, ami végett anno Szepy nyitotta.
Na de a lényeg. 3,5 év, 58 ezer km. A bal első teló szimering megadta magát. A kellemtlen az az, hogy a lassan szivárgó olajat a menetszél a bal féktárcsára hordta, amitől csökent a fékhatás. Aztán az erős bal oldalszél áthordta a jobb oldali féktárcsára, is, nos nem sokat kopott a fékbetét. Ócsán kicserélték a gyári szimeringeket mindkét oldalon, friss olaj, éa lemosták a fékbetéteket, féktárcsákat. Ismét fékezhető a motor ez tök jó, és még a nyomot is tartja. Ma felmerült, hogy egy 990-es tulajjal kicserélnénk a rugózó elemeket. Első telókat+hátsó köponti rugós tagot. Miután a 950 elöl -hátul magasabb-hosszabb rugóúttal bír. Nekem kapóra jönne a kurta lábaim miatt, neki pedig jobb lenne terepezni. Szerintetek?

Zozi????
Neked jó lenne, de neki szerintem nem megoldás, de mindegy.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 ápr. 02, 12:41 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ez bennem, is felmerült, de végül kicsit beszélgettem Stunttal és letettem róla. Abban igaza van, hogy az ABS adott futóműhöz lett belőve és ebbe a csillapítás is beletartozik. Tapasztaltam a VW csodán, hogy mit ér a szarul beállított ABS vagy ABS szar futómű mellett.
Mondjuk biztosan van olyan pont ahol nagyon hasonló a két futómű viselkedése (990 lepuhítva, 950 keményítve), de míg a 950-et inkább csak keményítettem, addig az én stílusomhoz a 990 futóműve közepes beállításon teljesen jó - tehát van még hová keményítenem ha olyan igényeim támadnának. A 950 már eléggé határeset volt.
Így maradtam a 990 futóművénél, azt a +2cm hiányt még sehol sem éreztem meg. Puhítva sem koppant még fel.

Szepy

Koriori írta:
A címet most már módosítani kellene, mert sajna már nem arról a gépről aszól, ami végett anno Szepy nyitotta.
Na de a lényeg. 3,5 év, 58 ezer km. A bal első teló szimering megadta magát. A kellemtlen az az, hogy a lassan szivárgó olajat a menetszél a bal féktárcsára hordta, amitől csökent a fékhatás. Aztán az erős bal oldalszél áthordta a jobb oldali féktárcsára, is, nos nem sokat kopott a fékbetét. Ócsán kicserélték a gyári szimeringeket mindkét oldalon, friss olaj, éa lemosták a fékbetéteket, féktárcsákat. Ismét fékezhető a motor ez tök jó, és még a nyomot is tartja. Ma felmerült, hogy egy 990-es tulajjal kicserélnénk a rugózó elemeket. Első telókat+hátsó köponti rugós tagot. Miután a 950 elöl -hátul magasabb-hosszabb rugóúttal bír. Nekem kapóra jönne a kurta lábaim miatt, neki pedig jobb lenne terepezni. Szerintetek?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 ápr. 06, 11:39 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Na, tegnap felszereltem a jobb oldali féknyerget + fékcsövet is. Persze nem olyan tutti, mint Csabának, de nálunk falun elmegy. Majd csinálok fotókat is, hogy lehessen szörnyűlködni, meg fikázni.

Máskérdés: A kuplungolaj meg a fékolaj az ugyanaz? Csak azért, mert ugye most van nekem fecskendőm, meg csövem, amit a fékolajhoz használok. NAmost Csabáék azt mondták, hogy évente érdemes a kuplungolajat is cserélni. De ha az más típusú olaj, akkor ahhoz kell egy külön szett.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség