KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 05, 6:42

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 38  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 03, 18:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Hali Urak! Annyi a hír az expedíciós emberünkről, hogy Almeriában megoperálták soron kívül az LC4-est. Valami Dakart is megjárt spanyol veterán csóka volt a tulaj, és amikor meghallotta, hogy a magyar srác milyen ökör vállalkozásba fogott, azonnal személyesen sietett a segítségére. Soron kívül előre vette, megmondta előre, hogy ,mi a gáz és csodák csodája az is volt. A motor szinte új. A Boglári Full Gas szervízben "készítették fel" erre az útra. Mint kiderült, amikor levették Spanyolban a trélerről, a motor már nem üzemelt rendesen. Tiszta szutyok volt belül a karbi, még egy fúvóka is el volt tömődve. Kipucolták,összerakták pöcc-röff, irány Afrika. Emberünk délután kompra szállt, és belevágott a dologba. Ha lesz hír, belinkelem. Terv szerint heti kétszer próbál majd jelentkezni képekkel, rövid kommentekkel. Én várom.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 03, 19:13 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Kösz Dani az infót de megtartom mert nagyon meg tetszett kerül amibe kerül :) Bátyámnak is van 300 EXC-je ő is árulja és nekem még jutányos áron is eladná csakhát még maradok annál ami van.

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 03, 19:37 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
bouvard írta:
Az sx- meg a husaberg megint csak költős játék:) még ha rendszeresen szervizelték akkor is .


Kettőüteműt köll venni, azzal kevesebb a gond.

ezt te sem gondolhatod komolyan

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 03, 20:28 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
bouvard írta:
gencsydani írta:
bouvard írta:
Az sx- meg a husaberg megint csak költős játék:) még ha rendszeresen szervizelték akkor is .


Kettőüteműt köll venni, azzal kevesebb a gond.

ezt te sem gondolhatod komolyan


Nyahh szevasztok, meggyüttem.

Köszi a tippet, van belőle bőven, és úgy veszem észre, csak az enduro simsonnál kell maradnom.
Ha az elromlik, legalább szívfájdalom nélkül lököm be az árokba, esetleg még rá is gyújtom a susnyást. :twisted:

Nos, ma elvittem Ócsára a szutykomat, Norbi megmondta a kerek perecet.
Úgy néz ki a szétfolyt olaj a szelepdeknitől jött, amit egy elszabadult szelephimba törhetett szét.
Tehát úgy néz ki, hogy szelephimba, görgős izé, szelepfedél, meg olajcsere a tuti.

Xerx: csak úgy, mintegy találós kérdésként feldobtam Norbinak, hogy mi pénz egy segédváz, azt mondta, neki most van kettő is, húszas környékén vihető pro stück.
Az új egy ötvenessel hosszabb.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 03, 20:33 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
Xerx: csak úgy, mintegy találós kérdésként feldobtam Norbinak, hogy mi pénz egy segédváz, azt mondta, neki most van kettő is, húszas környékén vihető pro stück.
Az új egy ötvenessel hosszabb.


Köszi szépen. Ilyen egy gondoskodó társulatot :D

Most egyenlőre Kamival megheggesztjük (mpndjuk én valszeg csak nézni fogom :D) aztán meklássuk. Remélem megmarad...

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 03, 20:37 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
zoliKTM írta:
Üdv mindenki!
kb 1 hónapja vettem észre, ha jobban kihúzatom a gépet, a 3-at vagy a 4-et nem veszi be, csak másodszorra vagy harmadszorra...
ha alacsony fordulatnál váltok, minden oké.
eloszor azt hittem balfasz vagyok az uj csizmámba, de bebizonyosodott hogy nem.... :)
szerintetek miért csinálja ezt velem? kopott a villa ami pakolássza?
hm..nemertek hozzá...
köszi üdv:Zoli


Szia Zoli!

Az esetek nagy többségében semmi probléma nem szokott lenni, nagy valószínűleg elöregedhetett a motorolaj, és kezdi elveszíteni a kenőképességét.
Ez okozhatja, hogy a váltó nehezebben megy, nehezebb a kapcsolás.
Ha léptetővilla lenne, akkor nem venné be, vagy kihajigálná a fokozatot, de jellemzően a második fokozat szokott ilyen gondokkal küzdeni.

Először javaslom az olajcserét (asszem az LC4-nél most a Motorex 10W60 az ajánlott), de ha nem cseréltél még benne, javaslom szakember bevonását.
Vicces tud lenni az olajcsere az LC4-en.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 03, 20:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
bouvard írta:
gencsydani írta:
bouvard írta:
Az sx- meg a husaberg megint csak költős játék:) még ha rendszeresen szervizelték akkor is .


Kettőüteműt köll venni, azzal kevesebb a gond.

ezt te sem gondolhatod komolyan


Pedig de. Gustafsson megvette a 300-ast és először 280 üzemóránál nyúlt a blokkjához (dugócsere). Szted ezt melyik 4T élné túl (azért a svéd nem megy annyira lassan) :?:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 03, 20:57 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
gencsydani írta:
bouvard írta:
gencsydani írta:
bouvard írta:
Az sx- meg a husaberg megint csak költős játék:) még ha rendszeresen szervizelték akkor is .


Kettőüteműt köll venni, azzal kevesebb a gond.

ezt te sem gondolhatod komolyan


Pedig de. Gustafsson megvette a 300-ast és először 280 üzemóránál nyúlt a blokkjához (dugócsere). Szted ezt melyik 4T élné túl (azért a svéd nem megy annyira lassan) :?:


Akkor ha jól veszem ki az írásaitokból, akkor minél kevesebb ütem, annál tartósabb...
...Ezek szerint ha veszek mondjuk egy egy üteműt, ami csak durrog, akkor az majdnem örök élet? :lol:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 03, 21:07 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Akkor ha jól veszem ki az írásaitokból, akkor minél kevesebb ütem, annál tartósabb...
...Ezek szerint ha veszek mondjuk egy egy üteműt, ami csak durrog, akkor az majdnem örök élet? :lol:

Üdv,

pancel


Nem egészen, az utcai motoroknál teljesen másképp működik ez a dolog.
De a versenymotoroknál ahhoz, hogy a 4T versenyképes legyen súlyban is és teljesítményben is, szénné kell hegyezni őket, ami meg ugye köztudottan eléggé rosszul hat az élettartamra.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 03, 21:55 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
gencsydani írta:
bouvard írta:
gencsydani írta:
bouvard írta:
Az sx- meg a husaberg megint csak költős játék:) még ha rendszeresen szervizelték akkor is .


Kettőüteműt köll venni, azzal kevesebb a gond.

ezt te sem gondolhatod komolyan


Pedig de. Gustafsson megvette a 300-ast és először 280 üzemóránál nyúlt a blokkjához (dugócsere). Szted ezt melyik 4T élné túl (azért a svéd nem megy annyira lassan) :?:

Szerintem egy motr élettartama nem attól függ, hogy gyorsabban vagy lassabban járnak vele. Inkább a karbantartás, szervizintervallum betartása és az ehez felhasznált anyagok minősége növelheti az élettartamot. De ezenkívül számít az is, hogy hidegen vagy bemelegítve hatják, kétkeréken vagy egykeréken, valószinüleg az utóbbit a 2T jobban tűri a 4T kevésbé. Kétségtelen, hogy a 2T egy fokkal igénytelenebb, de kíváncsi vagyok, hogy ugyanannyi Km. után melyik motorodra költöttél többet.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 03, 22:09 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
sevjo írta:
gencsydani írta:
bouvard írta:
gencsydani írta:
bouvard írta:
Az sx- meg a husaberg megint csak költős játék:) még ha rendszeresen szervizelték akkor is .


Kettőüteműt köll venni, azzal kevesebb a gond.

ezt te sem gondolhatod komolyan


Pedig de. Gustafsson megvette a 300-ast és először 280 üzemóránál nyúlt a blokkjához (dugócsere). Szted ezt melyik 4T élné túl (azért a svéd nem megy annyira lassan) :?:

Szerintem egy motr élettartama nem attól függ, hogy gyorsabban vagy lassabban járnak vele. Inkább a karbantartás, szervizintervallum betartása és az ehez felhasznált anyagok minősége növelheti az élettartamot. De ezenkívül számít az is, hogy hidegen vagy bemelegítve hatják, kétkeréken vagy egykeréken, valószinüleg az utóbbit a 2T jobban tűri a 4T kevésbé. Kétségtelen, hogy a 2T egy fokkal igénytelenebb, de kíváncsi vagyok, hogy ugyanannyi Km. után melyik motorodra költöttél többet.


Na, úgy látom, belenyúltam megint a lecsóba... :roll:
De azért ha nem muszáj, ne kezdjünk el bunyózni. :D

Tehát összefoglalva: sok keréken kell menni kevés ütemmel, ugye?

...hmmm... kétütemű kamion! :lol:
Azzal mekkorát lehet a krosszpályán ugratni? :twisted:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 03, 22:32 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
pancel írta:
sevjo írta:
gencsydani írta:
bouvard írta:
gencsydani írta:
bouvard írta:
Az sx- meg a husaberg megint csak költős játék:) még ha rendszeresen szervizelték akkor is .


Kettőüteműt köll venni, azzal kevesebb a gond.

ezt te sem gondolhatod komolyan


Pedig de. Gustafsson megvette a 300-ast és először 280 üzemóránál nyúlt a blokkjához (dugócsere). Szted ezt melyik 4T élné túl (azért a svéd nem megy annyira lassan) :?:

Szerintem egy motr élettartama nem attól függ, hogy gyorsabban vagy lassabban járnak vele. Inkább a karbantartás, szervizintervallum betartása és az ehez felhasznált anyagok minősége növelheti az élettartamot. De ezenkívül számít az is, hogy hidegen vagy bemelegítve hatják, kétkeréken vagy egykeréken, valószinüleg az utóbbit a 2T jobban tűri a 4T kevésbé. Kétségtelen, hogy a 2T egy fokkal igénytelenebb, de kíváncsi vagyok, hogy ugyanannyi Km. után melyik motorodra költöttél többet.


Na, úgy látom, belenyúltam megint a lecsóba... :roll:
De azért ha nem muszáj, ne kezdjünk el bunyózni. :D

Tehát összefoglalva: sok keréken kell menni kevés ütemmel, ugye?

...hmmm... kétütemű kamion! :lol:
Azzal mekkorát lehet a krosszpályán ugratni? :twisted:

Üdv,

pancel

Mindegy, hogy "kétütemű kamion", 2T EXC, vagy 4T Lc-4, nagyon fontos, hogy tulajdonostól vedd és ne neppertől! A tulaj sokmindent elárul ha okosan teszel fel neki kérdéseket! A nepper sokkal rutinosabb Ő minden nap kérdésekre válaszol és mindenre van egy frappáns válasza bár néha ő tis zavarba lehet hozni! :wink:

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 03, 23:21 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
nem tudom miről beszéltek, én a garázsban tartom az SMR-t és semmi baja sincsen :D

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 04, 1:10 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2008 aug. 28, 20:08
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Kecskemét-Nagykőrös
Köszi Pancel!!
holnap akkor megejtem a cserét, remélem ez a gond.
Barátomtol vettem a gépet, 4éve uaz az olaj van benne... aztmondja.
Amugy nagyon finom a váltó, sztem sem lehet komoly a gond. és amit irtál nem dobta még ki sosem!

vicces tud lenni a csere? folyik orrbaszájba vagy mi?:lol:
jah és még1: olvasom hogy akarod alakitani a vasat 2kipusra!
ezen én is tortem a fejem.. annyi hogy más segédváz és farok ill oldalidom és kész? nameg a 2kipu....meg a rendszer..
nagyon bejon ez a fekete prestige kinézet.. átfujom:) kérdeztem elso oldalidomra nem létezik matrica csak egyben az idommal.. csak 60E a kettő..jaajjj


üdv: Zoli

_________________
640 LC4 SM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 04, 7:03 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
bouvard írta:
gencsydani írta:
bouvard írta:
Az sx- meg a husaberg megint csak költős játék:) még ha rendszeresen szervizelték akkor is .


Kettőüteműt köll venni, azzal kevesebb a gond.

ezt te sem gondolhatod komolyan


Pedig de. Gustafsson megvette a 300-ast és először 280 üzemóránál nyúlt a blokkjához (dugócsere). Szted ezt melyik 4T élné túl (azért a svéd nem megy annyira lassan) :?:

Sztem térjünk vissza erre 1 év múlva , addigra lesz már saját 2 üteművel is tapasztalod , mindenesetre akiket én ismerek mindenki csak anyázott eddig ,fogadkozott hogy soha többet 2ütemű, mert 1 másik motor árát ráköltötték pár év alatt , gondolom vannak kivételek , szélsőséges esetek,akkor lehet csak ilyeneket ismerek, mondjuk elég szélsőségesnek tűnik ez a 290 üzemóra komolyabb gond nélkül. vagy 1 nullát hozzátett és 29 üzemóra volt az:) áá ez csak vicc:) lényeg hogy költős minden .

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 04, 9:03 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
Az olajat évente le kell cserélni!
4 éve?
Te jó ég.

2 helyről kell olajat leengedni, feltöltésnél váz, majd légtelenítés, majd teljesen feltölt.
Ha tudod mit kell csinálni nem vészes.
:D


zoliKTM írta:
Köszi Pancel!!
holnap akkor megejtem a cserét, remélem ez a gond.
Barátomtol vettem a gépet, 4éve uaz az olaj van benne... aztmondja.
Amugy nagyon finom a váltó, sztem sem lehet komoly a gond. és amit irtál nem dobta még ki sosem!

vicces tud lenni a csere? folyik orrbaszájba vagy mi?:lol:
jah és még1: olvasom hogy akarod alakitani a vasat 2kipusra!
ezen én is tortem a fejem.. annyi hogy más segédváz és farok ill oldalidom és kész? nameg a 2kipu....meg a rendszer..
nagyon bejon ez a fekete prestige kinézet.. átfujom:) kérdeztem elso oldalidomra nem létezik matrica csak egyben az idommal.. csak 60E a kettő..jaajjj


üdv: Zoli

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 04, 9:47 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
sevjo írta:
kíváncsi vagyok, hogy ugyanannyi Km. után melyik motorodra költöttél többet.


Ha a benzinre költött pénzt is beleszámoljuk, akkor kb. egálban vannak (2T ugye legalább 50%-kal többet fogyaszt)...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 04, 9:53 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
bouvard írta:
Sztem térjünk vissza erre 1 év múlva , addigra lesz már saját 2 üteművel is tapasztalod


Volt már saját 2T (EXC125), abban 12e km (+ amennyit az előző tulaj ment vele) után cseréltem a dugót. Mondjuk a generátorát 2x kellett tekercseltetni, de az is hozzátartozik a dologhoz, hogy kizárólag utcán használtam, ergo nem keveset ment tartós nyélgázon (mic, Szepy, Simigeri a megmondhatói)...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 04, 10:15 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2008 aug. 28, 20:08
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Kecskemét-Nagykőrös
jah.. a motorolajat 3 honapja cseréltem...
azt hittem hogy kulon van a válto és a motorolaj.. de akkor az 1ésuaz...:)
huha akkor más a gond....



[quote="Sanyi"]Az olajat évente le kell cserélni!
4 éve?
Te jó ég.

2 helyről kell olajat leengedni, feltöltésnél váz, majd légtelenítés, majd teljesen feltölt.
Ha tudod mit kell csinálni nem vészes.

_________________
640 LC4 SM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 04, 11:43 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
bouvard írta:
Sztem térjünk vissza erre 1 év múlva , addigra lesz már saját 2 üteművel is tapasztalod


Volt már saját 2T (EXC125), abban 12e km (+ amennyit az előző tulaj ment vele) után cseréltem a dugót. Mondjuk a generátorát 2x kellett tekercseltetni, de az is hozzátartozik a dologhoz, hogy kizárólag utcán használtam, ergo nem keveset ment tartós nyélgázon (mic, Szepy, Simigeri a megmondhatói)...


Ezt sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom, de egy mezemet összeolajozott :evil:

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 04, 11:51 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
bouvard írta:
gencsydani írta:
bouvard írta:
Az sx- meg a husaberg megint csak költős játék:) még ha rendszeresen szervizelték akkor is .


Kettőüteműt köll venni, azzal kevesebb a gond.

ezt te sem gondolhatod komolyan


Pedig de. Gustafsson megvette a 300-ast és először 280 üzemóránál nyúlt a blokkjához (dugócsere). Szted ezt melyik 4T élné túl (azért a svéd nem megy annyira lassan) :?:


Akkor vegyük Ottó 4T gépét, amiben ~900 üó körül kellett először csapágyat cserélni, ha jól tudom. Azért ne felejtsük el, hogy az a 300-as még nem kapott keményen. Kb olyan nehéz lehet kimotorozni terepen, mint egy 525-öst.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 04, 17:31 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
Akkor vegyük Ottó 4T gépét, amiben ~900 üó körül kellett először csapágyat cserélni, ha jól tudom. Azért ne felejtsük el, hogy az a 300-as még nem kapott keményen. Kb olyan nehéz lehet kimotorozni terepen, mint egy 525-öst.


Ezek szerint Ottó gépe se kapott, mert az meg 501-es :twisted:
Viszont az én 125-ösöm az elég keményen kapta az ívet és mégis bírta (ha kiszámolod, az én 12e km-em kb. 200-250 üó. lehetett) :!:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 04, 19:23 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Expedíció. Első rész: http://www.onroad.hu/motor/bemutato/1297/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 04, 20:45 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
zoliKTM írta:
jah.. a motorolajat 3 honapja cseréltem...
azt hittem hogy kulon van a válto és a motorolaj.. de akkor az 1ésuaz...:)
huha akkor más a gond....


Nem jellemző az LC4-ekre, hogy a motorolajtól váltógondok legyenek, persze extrém esetekben minden elképzelhető. Ha jól gondolom a kép alapján akkor egy 2000-2001-es modellről van szó, amiben a kora alapján lehet kilóméter. Egy rendeltetésszerű használat melleti váltókopás is okozhatja a gondot, ez szerintem teljesen elfogadható és nem is nagy probléma. Ha úgy döntesz, hogy megcsináltatod, valószínűleg tudok segíteni alkatrészben és a szerelést is el tudom vállalni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 04, 20:57 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
gencsydani írta:
sevjo írta:
kíváncsi vagyok, hogy ugyanannyi Km. után melyik motorodra költöttél többet.


Ha a benzinre költött pénzt is beleszámoljuk, akkor kb. egálban vannak (2T ugye legalább 50%-kal többet fogyaszt)...

Szerintem is térjünk erre vissza egy év múlva!

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 04, 20:58 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2008 aug. 28, 20:08
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Kecskemét-Nagykőrös
Nem jellemző az LC4-ekre, hogy a motorolajtól váltógondok legyenek, persze extrém esetekben minden elképzelhető. Ha jól gondolom a kép alapján akkor egy 2000-2001-es modellről van szó, amiben a kora alapján lehet kilóméter. Egy rendeltetésszerű használat melleti váltókopás is okozhatja a gondot, ez szerintem teljesen elfogadható és nem is nagy probléma. Ha úgy döntesz, hogy megcsináltatod, valószínűleg tudok segíteni alkatrészben és a szerelést is el tudom vállalni.[/quote]


Koriori régebbi hsz-e:

''Nos az olajmennyiséget ellenőrizd le! Se több, de kevesebb ne legyen benne. És ami a lényeg a gyári ajánlású olajat tedd bele!!
Példa: Most cseréltem olajat a gépben, gondoltam miután szárazkarteres, nagy baj nem lehet ha többet töltök bele mint elő van írva. Megfejeltem 4dl plusz olajjal. Meg megcsúszott a kupplung, és a sebességek hol nem lettek meg, hol kidobálta, hol meg ott is üreset találtam ahol nem szokott lenni. Aztán leszippantottam azt a 4 dl olajat, és megszűnt minde hiba jelenség. A mai napig nem értem hogyan lehetett, hiszen a fölösleges olaj elvileg fent van a kiegyenlítő tartályban, a motorban csak annyi amennyit a szivattyú keringet. De mégis valahogy másképp működik a dolog. ''


igen 2000es évjáratu a gépem, 28E van benne...tuti
barátomé volt, minden évben szervizzel kezdte, persze ez nem jelent semmit. csak akkor nem veszi be a sebességet ha rendesen kiforgatom. mindenképp szeretném megcsináltatni, igy nem lehet rendesen motorozni vele. tudom nehéz megitélni, de mennyire lesz ez zsebbenyulos?

_________________
640 LC4 SM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 04, 22:04 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
nekem legalábbis nem tunik 1xrunek az LC4 olajcsere
Ócsán is szerintem 2 óra egy kötelező olajcserével, minima
én tuti h gyakorlat nélkül nem állnék neki...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 04, 22:07 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
akkor hogy-hogy 4 éve nem volt olajcserén? na kicsit zavaros a sztori...

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 04, 22:54 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
zoliKTM írta:
Nem jellemző az LC4-ekre, hogy a motorolajtól váltógondok legyenek, persze extrém esetekben minden elképzelhető. Ha jól gondolom a kép alapján akkor egy 2000-2001-es modellről van szó, amiben a kora alapján lehet kilóméter. Egy rendeltetésszerű használat melleti váltókopás is okozhatja a gondot, ez szerintem teljesen elfogadható és nem is nagy probléma. Ha úgy döntesz, hogy megcsináltatod, valószínűleg tudok segíteni alkatrészben és a szerelést is el tudom vállalni.


Koriori régebbi hsz-e:

''Nos az olajmennyiséget ellenőrizd le! Se több, de kevesebb ne legyen benne. És ami a lényeg a gyári ajánlású olajat tedd bele!!
Példa: Most cseréltem olajat a gépben, gondoltam miután szárazkarteres, nagy baj nem lehet ha többet töltök bele mint elő van írva. Megfejeltem 4dl plusz olajjal. Meg megcsúszott a kupplung, és a sebességek hol nem lettek meg, hol kidobálta, hol meg ott is üreset találtam ahol nem szokott lenni. Aztán leszippantottam azt a 4 dl olajat, és megszűnt minde hiba jelenség. A mai napig nem értem hogyan lehetett, hiszen a fölösleges olaj elvileg fent van a kiegyenlítő tartályban, a motorban csak annyi amennyit a szivattyú keringet. De mégis valahogy másképp működik a dolog. ''


igen 2000es évjáratu a gépem, 28E van benne...tuti
barátomé volt, minden évben szervizzel kezdte, persze ez nem jelent semmit. csak akkor nem veszi be a sebességet ha rendesen kiforgatom. mindenképp szeretném megcsináltatni, igy nem lehet rendesen motorozni vele. tudom nehéz megitélni, de mennyire lesz ez zsebbenyulos?


Na halihó Mindenki!

Zoli!

Természetesen előfordulhat, hogy megkoptak a léptetővillák (közel 30000 km után meglehet), de jellemzőbb, hogy még a motorblokk teljes futásidejét is túlélik (Pl. ott van Xerx gépe, úgy tudom, neki nem volt ilyen problémája, pedig 60-70000 km körül jár, és feketeblokkos gépe van).
Ha léptetővilla cserés a műszer, akkor nagyjából két kiadós, fekvehányós diszkós este kihagyásával megspórolhatod a javítás árát.

Az LC4 olajcsere periódusa a kézikönyvben úgy van írva, hogy első olajcsere 1000 km-nél, a második 5000-nél, majd minden további 5000 km után, vagy évente egyszer.

Ezt eddig akárhonnan hallottam, tényleg nagyon szigorúan be kell tartani, különben erőteljesen a blokk élettartamának rovására megy a dolog.

A KTM jelenleg Motorex 10W60-as olajat ír elő motorjaihoz.
Ha érdekel mi ez a szám, majd néhány szóban leírom.

Nos tudni kell az olajról, hogy két fémfelület közt egy úgynevezett filmréteget hoz létre, így nem a vas a vason fog surlódni.
A motorolaj azonban idővel elöregszik (ennek több oka van), és ennek a filmrétegnek is csökken a vastagsága, és értelemszerűen minél vékonyabb a film, úgy egyre nagyobb ellenállással csúszik el vas a vason.

Ezért van, hogy ha olajat cserélsz, még akkor is jóval finomabbnak érzed a motor működését, járását, fokozatok kapcsolhatóságát, ha nem értesz a műszaki részhez.
Vagyis ha nehezebb a kapcsolhatóság, megeshet, hogy az olaj már nem ken eléggé, nem tudja maradéktalanul ellátni a feladatát.

Az LC4-nél van kiskörös és nagykörös olajzás, ez a következőt jelenti:

A Kiskörös olajzású blokknál csak a blokkban van olaj, a nagykörösnél a váz elülső részében is, a villanyaktól a henger aljáig tartó részben, ezt úgy különböztetheted meg, hogy a blokk előtt a nagykörösnél egy nagyjából tenyérnyi műanyag lap védi a vázba tekert olajszűrőt.

Kiskörösnél egyszerű az olajcsere:

Olaj le, Szűrő ki, leeresztő csavar vissza, új szűrő be, olaj be, indítás, pici utántöltés, szivárgás ellenőrzése.

Nagykörösnél bonyolultabb kicsit:

Blokkból olaj ki, vázból olaj ki, váz,- és blokk szűrők cseréje, leeresztőcsavarok vissza, szűrő vissza, blokk feltölt (most lehet, hogy a mennyiségekkel hülyeséget írok, de így emlékszem) 1,4 liter olajjal, a maradék 6 deci meg a vázba.
Motor beindít, és folyamatos olajszint ellenőrzés mellett (ha szükség van rá, akkor utána kell tölteni) a jobb felső vázcsavarnál (olajbeöntő) nézni kell, hogy mikor jelenik meg a kifolyó olaj.
Ekkor vissza kell tekerni a vázba a csavart (figyelni kell, hogy a réz alátét meglegyen), blokknál a két nívószint közé utántölteni az olajat ha szükséges, és ellenőrizni, megszüntetni a szivárgásokat.

Arra viszont figyelni kell, hogy a blokk alján lévő leeresztő csavaron van egy szűrő vagy mi a tosz, és a csavart óvatosan szabad kiemelni a furatból, nehogy ez a szűrő megsérüljön.

Mindenképp javaslom, hogy legalább egyszer nézd meg egy tapasztaltabb KTM szaki hogyan csinálja, mielőtt egyedül belevágsz!

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 04, 23:21 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2008 aug. 28, 20:08
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Kecskemét-Nagykőrös
Köszönöm a sok segitséget!
minden évben volt csere, én voltam a balf.... :)
Voltak olyan évek is mikor 1500-2000 ment csak bele...
mégegyszer kösz!

Ez tetszett a legjobban:
"akkor nagyjából két kiadós, fekvehányós diszkós este kihagyásával megspórolhatod a javítás árát"
:D (akko40pengo kifussaa:)

üdv: Zoli

_________________
640 LC4 SM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 04, 23:33 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
zoliKTM írta:
Köszönöm a sok segitséget!
minden évben volt csere, én voltam a balf.... :)
Voltak olyan évek is mikor 1500-2000 ment csak bele...
mégegyszer kösz!

Ez tetszett a legjobban:
"akkor nagyjából két kiadós, fekvehányós diszkós este kihagyásával megspórolhatod a javítás árát"
:D (akko40pengo kifussaa:)

üdv: Zoli


A fene a huzatodat, mennyit bírsz Te inni? :lol:
Kannás borból az akáhogy számolom, minimum 200 liter / alkalom! :evil:
Inkább ruháználak, mint itatnálak! :alcoholista:
Vegülis ahogy főállású alkoholista barátom mondaná: A profi alkesz sosem az ízéért, hanem mindig a hatásáért iszik. :wink:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 04, 23:40 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2008 aug. 28, 20:08
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Kecskemét-Nagykőrös
hogy mennyit? huuu akkor van a baj amikormár nem is tudom számolni...... :)
amugy meg 5 éve nem iszok :o
csak névnapkor!! :-({|=

_________________
640 LC4 SM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 05, 7:03 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Mcemru írta:
nekem legalábbis nem tunik 1xrunek az LC4 olajcsere
Ócsán is szerintem 2 óra egy kötelező olajcserével, minima
én tuti h gyakorlat nélkül nem állnék neki...

hehe az lehet hogy ócsán 2órát számolnak fel munkadíjra:)
de azért vicces ez a 2órás olajcsere bár ha közben van 1 ebédszünet, kávé,cigi stb , végülis...

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 05, 7:57 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
Na halihó Mindenki!
.....


Bakker, te miket tudsz! Ezentúl hozzád hordom a motort szerelni. Neked úgyse lesz mit :evil:

Különben igen, vagyis nem volt még léptetővilla cserém, ha jól tudom. A motorban lévő km-eket meg csak a Jóisten (Allah, Mohamed, Buddha, Superman atb.) tudhassa, mert a kmórám megint lenullázódott. Szét kéne szedni, mert dongolom van benne egy elem / bazinagy kondi, ami segít tárolni az infót, de az már nem müxik.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 05, 8:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
xerxesz írta:
pancel írta:
Na halihó Mindenki!
.....


Bakker, te miket tudsz! Ezentúl hozzád hordom a motort szerelni. Neked úgyse lesz mit :evil:

Különben igen, vagyis nem volt még léptetővilla cserém, ha jól tudom. A motorban lévő km-eket meg csak a Jóisten (Allah, Mohamed, Buddha, Superman atb.) tudhassa, mert a kmórám megint lenullázódott. Szét kéne szedni, mert dongolom van benne egy elem / bazinagy kondi, ami segít tárolni az infót, de az már nem müxik.

az enyémben nincs benne az elem és így is tárolja .. ez nem ettől függ, és ha le is nullázódik szokásos kapcsoló beázásnál, akkor is a fő adatokat meg kéne tartania bár nekem másfajta az információs kijelző mint neked

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 05, 9:55 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
bouvard írta:
az enyémben nincs benne az elem és így is tárolja .. ez nem ettől függ, és ha le is nullázódik szokásos kapcsoló beázásnál, akkor is a fő adatokat meg kéne tartania bár nekem másfajta az információs kijelző mint neked


A régebbiek sajnos valóban elfelejtenek minden adatot ha lemerül/kiveszik belőlük az elemet.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 05, 9:58 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
zoliKTM írta:
Nem jellemző az LC4-ekre, hogy a motorolajtól váltógondok legyenek, persze extrém esetekben minden elképzelhető. Ha jól gondolom a kép alapján akkor egy 2000-2001-es modellről van szó, amiben a kora alapján lehet kilóméter. Egy rendeltetésszerű használat melleti váltókopás is okozhatja a gondot, ez szerintem teljesen elfogadható és nem is nagy probléma. Ha úgy döntesz, hogy megcsináltatod, valószínűleg tudok segíteni alkatrészben és a szerelést is el tudom vállalni.



Koriori régebbi hsz-e:

''Nos az olajmennyiséget ellenőrizd le! Se több, de kevesebb ne legyen benne. És ami a lényeg a gyári ajánlású olajat tedd bele!!
Példa: Most cseréltem olajat a gépben, gondoltam miután szárazkarteres, nagy baj nem lehet ha többet töltök bele mint elő van írva. Megfejeltem 4dl plusz olajjal. Meg megcsúszott a kupplung, és a sebességek hol nem lettek meg, hol kidobálta, hol meg ott is üreset találtam ahol nem szokott lenni. Aztán leszippantottam azt a 4 dl olajat, és megszűnt minde hiba jelenség. A mai napig nem értem hogyan lehetett, hiszen a fölösleges olaj elvileg fent van a kiegyenlítő tartályban, a motorban csak annyi amennyit a szivattyú keringet. De mégis valahogy másképp működik a dolog. ''


igen 2000es évjáratu a gépem, 28E van benne...tuti
barátomé volt, minden évben szervizzel kezdte, persze ez nem jelent semmit. csak akkor nem veszi be a sebességet ha rendesen kiforgatom. mindenképp szeretném megcsináltatni, igy nem lehet rendesen motorozni vele. tudom nehéz megitélni, de mennyire lesz ez zsebbenyulos?[/quote]


Azt, hogy nem jellemző a váltógond olaj miatt, úgy írtam, hogy feltételeztem azt, hogy üzemszerű minden! Ha nyakig töltöd a blokkot vagy fél liter olajjal jársz, akkor ne csodálkozz azon, hogy gondok lesznek a motorral.
Egyébként ha garantáltan 28ekm van a gépben akkor viszont valóban nem valószínű a normál kopásból származó hiba. Persze itt is feltételezve a mindenkori helyes olajcserét.
Itt Pancel kollegát kiegészíteném néhány kicsi de fontos dologgal.
A kis olajkörös blokkokat is ki kell légteleníteni a henger mögötti szűrőt a kuplungfedéllel összekötő olajcsövön keresztül.
Légtelenítéskor ne az olajszintet nézegesd, csak a nyílást, amin az olaj meg fog jelenni, mert elég hamar jön az olaj.
A blokk alján 2 leeresztő csavar van az egyik a szűrős a másik egy mágneshegyű csavar. Az egyiket 19-es a másikat 13-as fejű. Mindkettőt ki kell csavarni és megtisztítani. Kevés fémreszelék normális rajtuk.
Elsőre ne egyedül csináld a dolgot, mert valóban nem egyszerű és ha elvétesz valamit, akkor nagy baj lehet belőle. Egy tapasztalt ember is másfél-két órát tököl ezzel a művelettel.
A blokk széthúzás kb. 40-45eFt munkadíj. Erre jön még az alkatrész ár...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 05, 17:55 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesz írta:
Bakker, te miket tudsz! Ezentúl hozzád hordom a motort szerelni. Neked úgyse lesz mit :evil:

Különben igen, vagyis nem volt még léptetővilla cserém, ha jól tudom. A motorban lévő km-eket meg csak a Jóisten (Allah, Mohamed, Buddha, Superman atb.) tudhassa, mert a kmórám megint lenullázódott. Szét kéne szedni, mert dongolom van benne egy elem / bazinagy kondi, ami segít tárolni az infót, de az már nem müxik.


Nyahh, helló!

Te magad mondtad Apukám, amikor az összefolyt a benzin az olajjal a blokkodban, hogy mennyi kilométert belenyomtál eddig anélkül, hogy bele kellett volna buherálni a blokkodba.
Ha néha el is felejtem, hogy már nem iszom alkoholt, attól még a hosszú távú memóriám kiváló. :wink:
Különben meg hozd csak azt a mákdarálót, nincs az a hibajelenség, amit ki ne hoznék belőle. :twisted:
Anno a a suliban a szétszerelés órákra még bejártam, de az összerakás órákat már inkább ellógtam... Úgy éreztem, amit az első turnus alatt megtudtam, az hátralévő életemre bőven elég lesz. :roll:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 05, 18:00 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Petya írta:
Azt, hogy nem jellemző a váltógond olaj miatt, úgy írtam, hogy feltételeztem azt, hogy üzemszerű minden! Ha nyakig töltöd a blokkot vagy fél liter olajjal jársz, akkor ne csodálkozz azon, hogy gondok lesznek a motorral.
Egyébként ha garantáltan 28ekm van a gépben akkor viszont valóban nem valószínű a normál kopásból származó hiba. Persze itt is feltételezve a mindenkori helyes olajcserét.
Itt Pancel kollegát kiegészíteném néhány kicsi de fontos dologgal.
A kis olajkörös blokkokat is ki kell légteleníteni a henger mögötti szűrőt a kuplungfedéllel összekötő olajcsövön keresztül.
Légtelenítéskor ne az olajszintet nézegesd, csak a nyílást, amin az olaj meg fog jelenni, mert elég hamar jön az olaj.
A blokk alján 2 leeresztő csavar van az egyik a szűrős a másik egy mágneshegyű csavar. Az egyiket 19-es a másikat 13-as fejű. Mindkettőt ki kell csavarni és megtisztítani. Kevés fémreszelék normális rajtuk.
Elsőre ne egyedül csináld a dolgot, mert valóban nem egyszerű és ha elvétesz valamit, akkor nagy baj lehet belőle. Egy tapasztalt ember is másfél-két órát tököl ezzel a művelettel.
A blokk széthúzás kb. 40-45eFt munkadíj. Erre jön még az alkatrész ár...


Köszi Petya, így kerek a perec, hogy leírtad, amit én nem tudtam.
Még vagy mittudomén hány éve, amikor még Hayabusám volt, segítettem a havernak olajat cserélni a KTM-ében.
Nem maradt meg tisztán minden részlet, csak az, hogy trükkös móka volt.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 05, 19:03 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
komoly:)
http://bikepics.com/pictures/105494/

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 05, 19:25 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
bouvard írta:


Azt a hídrobbantó hétszentségit!

Ha én az enyémmel ilyet csinálnék, még a moha is belepné Ócsán. :lol:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 05, 19:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
pancel írta:
bouvard írta:


Azt a hídrobbantó hétszentségit!

Ha én az enyémmel ilyet csinálnék, még a moha is belepné Ócsán. :lol:

Üdv,

pancel

nekem sikerült 1 hasonló tavasszal, csak annyi volt a különbség hogy meg is hemperegtem, mert elmerült a fél motor ilyen felázott lágy merülős iszap volt az alja, pedig szerény kis pataknak nézett ki:) na aztán kezdődött a mulatság miután ömlött mindenhonnan a víz... na mindenesetre volt tanulsága a mókának.. hál istennek anyagi vonzata végül nem , érdekes volt

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 05, 19:54 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
bouvard írta:
pancel írta:
bouvard írta:


Azt a hídrobbantó hétszentségit!

Ha én az enyémmel ilyet csinálnék, még a moha is belepné Ócsán. :lol:

Üdv,

pancel

nekem sikerült 1 hasonló tavasszal, csak annyi volt a különbség hogy meg is hemperegtem, mert elmerült a fél motor ilyen felázott lágy merülős iszap volt az alja, pedig szerény kis pataknak nézett ki:) na aztán kezdődött a mulatság miután ömlött mindenhonnan a víz... na mindenesetre volt tanulsága a mókának.. hál istennek anyagi vonzata végül nem , érdekes volt


Szerencsés fehér varázsló vagy, mert ha kortyolt volna a csikó a hideg vízből, akkor úgy járt volna mint a Szabó bakter: Vízibetegségbe esik. :lol:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 05, 20:00 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
Nyahh, helló!

Te magad mondtad Apukám, amikor az összefolyt a benzin az olajjal a blokkodban, hogy mennyi kilométert belenyomtál eddig anélkül, hogy bele kellett volna buherálni a blokkodba.
Ha néha el is felejtem, hogy már nem iszom alkoholt, attól még a hosszú távú memóriám kiváló. :wink:


Hámost pont ezt írtam én is csak szűkszavúbban. Márminthogy nem kellett. De majd direktebben fogalmazok ezentúl :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 05, 20:14 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
pancel írta:
bouvard írta:
pancel írta:
bouvard írta:


Azt a hídrobbantó hétszentségit!

Ha én az enyémmel ilyet csinálnék, még a moha is belepné Ócsán. :lol:

Üdv,

pancel

nekem sikerült 1 hasonló tavasszal, csak annyi volt a különbség hogy meg is hemperegtem, mert elmerült a fél motor ilyen felázott lágy merülős iszap volt az alja, pedig szerény kis pataknak nézett ki:) na aztán kezdődött a mulatság miután ömlött mindenhonnan a víz... na mindenesetre volt tanulsága a mókának.. hál istennek anyagi vonzata végül nem , érdekes volt


Szerencsés fehér varázsló vagy, mert ha kortyolt volna a csikó a hideg vízből, akkor úgy járt volna mint a Szabó bakter: Vízibetegségbe esik. :lol:

Üdv,

pancel

kortyolt az basszus a kietlenségben a semmi közepén, de végül is mákosan végződött , pedig már elindult haza sevjó a dobozosért menteni:)

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 09, 15:57 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Na srácok, a Mali expedíciónak vége. 8000 km van a motorban. Totál behalt állítólag, emberünk látni nem akar többé KTM-et :? Hiába a gondos javítás állítólag a karburátorral folyamatosan küszködött, majd a blokkból is elkezdett orrán-száján dőlni az olaj, úgyhogy feladni kényszerült a túrát...Egyenlőre még nincs magánál szegény, nem kevés energiát-pénzt-tervezést dobott ki az ablakon, de ha leírja a részleteket valamikor elmondom, ha érdekel itt valakit.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 09, 16:08 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
zsore írta:
Na srácok, a Mali expedíciónak vége. 8000 km van a motorban. Totál behalt állítólag, emberünk látni nem akar többé KTM-et :? Hiába a gondos javítás állítólag a karburátorral folyamatosan küszködött, majd a blokkból is elkezdett orrán-száján dőlni az olaj, úgyhogy feladni kényszerült a túrát...Egyenlőre még nincs magánál szegény, nem kevés energiát-pénzt-tervezést dobott ki az ablakon, de ha leírja a részleteket valamikor elmondom, ha érdekel itt valakit.


Sajnálom, hogy nem sikerült a barátod terve, nagy álom volt, életre szóló élmény lehetett volna ha sikerül.


Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 09, 18:30 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
zsore írta:
Na srácok, a Mali expedíciónak vége. 8000 km van a motorban. Totál behalt állítólag, emberünk látni nem akar többé KTM-et :? Hiába a gondos javítás állítólag a karburátorral folyamatosan küszködött, majd a blokkból is elkezdett orrán-száján dőlni az olaj, úgyhogy feladni kényszerült a túrát...Egyenlőre még nincs magánál szegény, nem kevés energiát-pénzt-tervezést dobott ki az ablakon, de ha leírja a részleteket valamikor elmondom, ha érdekel itt valakit.


Hátez szomorú. Nem tudom, ez mitől lehet, de olyan érzésem van, hogy a KTMnél egy típuson belül is ég és föld lehet a különbség. Az én motoromban ~70.000km van, volt egy kisebb felújítás, de én úgy gondolom - habár Kori erről másként vélekedik - hogy műszakilag jó állapotban van. Sosem hagyott ott sehol eddig. Egyszer kellet utánfutó, de akkor is már Norbiékhoz indultam Ócsára. Viszont maximálisan megértem, hogy kiábrándult.

Most persze elkezdhetnénk elemezgetni, hogy mitől lehet - ez asszem a 2 Csikibegésből a egyik??? - de sok teteje nem lenne. Ilyen problémáknak nem szabadna lenniük akkor sem, ha évekig áll a motor a szalonban. KTM Hungária felé érdemes lenne szerintem ezt valahogy eljuttatni, hátha érdekli őket. Nem tesz feltétlen jót a motor hazai megítélésének. Persze lehet, hogy nem izgatja őket...

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 09, 18:31 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
xerxesz írta:
zsore írta:
Na srácok, a Mali expedíciónak vége. 8000 km van a motorban. Totál behalt állítólag, emberünk látni nem akar többé KTM-et :? Hiába a gondos javítás állítólag a karburátorral folyamatosan küszködött, majd a blokkból is elkezdett orrán-száján dőlni az olaj, úgyhogy feladni kényszerült a túrát...Egyenlőre még nincs magánál szegény, nem kevés energiát-pénzt-tervezést dobott ki az ablakon, de ha leírja a részleteket valamikor elmondom, ha érdekel itt valakit.


Hátez szomorú. Nem tudom, ez mitől lehet, de olyan érzésem van, hogy a KTMnél egy típuson belül is ég és föld lehet a különbség. Az én motoromban ~70.000km van, volt egy kisebb felújítás, de én úgy gondolom - habár Kori erről másként vélekedik - hogy műszakilag jó állapotban van. Sosem hagyott ott sehol eddig. Egyszer kellet utánfutó, de akkor is már Norbiékhoz indultam Ócsára. Viszont maximálisan megértem, hogy kiábrándult.

Most persze elkezdhetnénk elemezgetni, hogy mitől lehet - ez asszem a 2 Csikibegésből a egyik??? - de sok teteje nem lenne. Ilyen problémáknak nem szabadna lenniük akkor sem, ha évekig áll a motor a szalonban. KTM Hungária felé érdemes lenne szerintem ezt valahogy eljuttatni, hátha érdekli őket. Nem tesz feltétlen jót a motor hazai megítélésének. Persze lehet, hogy nem izgatja őket...


Hülyén írtam a végét, nyílván nem a KTM Hunt sajnálom, hanem a barátodat csak egy plusz gondolat volt...

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 09, 18:47 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
zsore írta:
Na srácok, a Mali expedíciónak vége. 8000 km van a motorban. Totál behalt állítólag, emberünk látni nem akar többé KTM-et


Megértem és sajnálom. Kár érte. :cry:
Majd sikerül mással, máskor...
Kiváncsi vagyok a probléma okára!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 38  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség