KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 14:13

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 22  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 06, 22:44 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Koriori írta:
Hát ez gáz. Pláne, hogy "S" motorod van. Abba nem jó a sima rugó. Ha pont olyant akarsz csináltatni, kellene a gyári rajz. Nem a legyártás a gond, hanem a méretezés. Márpedig azt nem valószínű, hogy közzé teszik. Láttál már rugó rajzot? Mert ugyi a gyártó szaki ennek alapján fogja megreszelni az újat.


Nem láttam, de megvan a gyári rugó, ami alapján reméltem, hogy tudnak valamit csinálni.... De majd holnap felhívom a Pancel által említett Farkas rugót.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 08, 17:17 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
xerxesza írta:
Koriori írta:
Hát ez gáz. Pláne, hogy "S" motorod van. Abba nem jó a sima rugó. Ha pont olyant akarsz csináltatni, kellene a gyári rajz. Nem a legyártás a gond, hanem a méretezés. Márpedig azt nem valószínű, hogy közzé teszik. Láttál már rugó rajzot? Mert ugyi a gyártó szaki ennek alapján fogja megreszelni az újat.


Nem láttam, de megvan a gyári rugó, ami alapján reméltem, hogy tudnak valamit csinálni.... De majd holnap felhívom a Pancel által említett Farkas rugót.


Ha jól felszerelt a cég, akkor esetleg van erőmérőjük, amivel úthossz-nyúlás/nyomás-erőt tudnak mérni. Egy ilyen mérő (ami tuti) 16-18K€ körül van. Tudom mert most készülök egyet venni a cégnek. Azzal be tudják mérni a rugót - de ehhez kellene nekik egy eredeti. A töröttet nem lehet korrekten bemérni. Aztán lehet, hogy a KTM-es szakik mozgásdinamikát is kalkulálnak. Szal szerintem bontóban kellene körülnézni. Petyának van valami központi rugós tagja, de ha jól emlékszem az 990-es sima verzióba való.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 08, 18:04 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Koriori írta:
xerxesza írta:
Koriori írta:
Hát ez gáz. Pláne, hogy "S" motorod van. Abba nem jó a sima rugó. Ha pont olyant akarsz csináltatni, kellene a gyári rajz. Nem a legyártás a gond, hanem a méretezés. Márpedig azt nem valószínű, hogy közzé teszik. Láttál már rugó rajzot? Mert ugyi a gyártó szaki ennek alapján fogja megreszelni az újat.


Nem láttam, de megvan a gyári rugó, ami alapján reméltem, hogy tudnak valamit csinálni.... De majd holnap felhívom a Pancel által említett Farkas rugót.


Ha jól felszerelt a cég, akkor esetleg van erőmérőjük, amivel úthossz-nyúlás/nyomás-erőt tudnak mérni. Egy ilyen mérő (ami tuti) 16-18K€ körül van. Tudom mert most készülök egyet venni a cégnek. Azzal be tudják mérni a rugót - de ehhez kellene nekik egy eredeti. A töröttet nem lehet korrekten bemérni. Aztán lehet, hogy a KTM-es szakik mozgásdinamikát is kalkulálnak. Szal szerintem bontóban kellene körülnézni. Petyának van valami központi rugós tagja, de ha jól emlékszem az 990-es sima verzióba való.


Hali!
Még megvan a rugóstag, 2006-os 990 ABS-ből való. Neked 30-ért odaadom Xerx. Ha érdekel, csörögj meg! Ahogy nézem ez 20mm-rel rövidebb az "S"-énél, ami akár még jól is jöhet. De elviheted kipróbálni, ha jó fizeted, ha nem akkor meg visszajuttatod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 08, 21:57 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Petya írta:
Hali!
Még megvan a rugóstag, 2006-os 990 ABS-ből való. Neked 30-ért odaadom Xerx. Ha érdekel, csörögj meg! Ahogy nézem ez 20mm-rel rövidebb az "S"-énél, ami akár még jól is jöhet. De elviheted kipróbálni, ha jó fizeted, ha nem akkor meg visszajuttatod!


Köszi, meggondolom. Más miatt is akartalak hívni. Majd ha hazakeveredek megcsöröglek.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 12, 7:43 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Lucas fékbetétekről mit tudunk?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 12, 9:13 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
xerxesza írta:
Lucas fékbetétekről mit tudunk?

Részemről passz. Az enyémben most Brembo van de nem tetszik. A hátsó alig fog, elöl pedig hirtelen nő a fékhatás.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 12, 13:31 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
xerxesza írta:
Lucas fékbetétekről mit tudunk?


Elől ilyen organikus van az enyémben, eddig megtudtam vele állni, kb 25-30 ezer lehet benne.
Amikor beleraktam gyengécskének tűnt, az összekopás után hozzászoktam, eddig megfelelt!
Ezen kívül nem tudok semmi különöset mondani róla!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 12, 14:18 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
szabcsab írta:
xerxesza írta:
Lucas fékbetétekről mit tudunk?


Elől ilyen organikus van az enyémben, eddig megtudtam vele állni, kb 25-30 ezer lehet benne.
Amikor beleraktam gyengécskének tűnt, az összekopás után hozzászoktam, eddig megfelelt!
Ezen kívül nem tudok semmi különöset mondani róla!


Köszi!

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 06, 8:03 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Sziasztok!
Kérdezném, hogy a jobb oldalon lévő kiegyenlítő tartályban normál helyzetben, az az hidegen, látnom kell valamilyen folyadék szintet, vagy az csak ha nagy hőtágulás van, akkor szabad ott folyadéknak lennie? illetve, milyen folyadékot vegyek hozzá?
Egyébként boldog lc8 tulaj lettem tegnap, szóval mostantól boldogan teszem fel itt a hülye kérdéseimet! :005

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 06, 9:54 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
csuti71 írta:
Sziasztok!
Kérdezném, hogy a jobb oldalon lévő kiegyenlítő tartályban normál helyzetben, az az hidegen, látnom kell valamilyen folyadék szintet, vagy az csak ha nagy hőtágulás van, akkor szabad ott folyadéknak lennie? illetve, milyen folyadékot vegyek hozzá?
Egyébként boldog lc8 tulaj lettem tegnap, szóval mostantól boldogan teszem fel itt a hülye kérdéseimet! :005


Igen, ott van a hűtővíz. A min és a max között kell lennie, melegen kicsit többnek, hidegen kicsit kevesebbnek. Ha sosincs semmi, az nem jó, mert akkor lehet, hogy a hűtőd tetején is már levegő van víz helyett. Mondjuk ilyen esetben lehet, hogy érdemes lenne lecseérlni a hűtővizet, és akkor tuti, hogy van benne elég mindenhol.

Amúgy meg fotót ide!

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 06, 16:25 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
xerxesza írta:
csuti71 írta:
Sziasztok!
Kérdezném, hogy a jobb oldalon lévő kiegyenlítő tartályban normál helyzetben, az az hidegen, látnom kell valamilyen folyadék szintet, vagy az csak ha nagy hőtágulás van, akkor szabad ott folyadéknak lennie? illetve, milyen folyadékot vegyek hozzá?
Egyébként boldog lc8 tulaj lettem tegnap, szóval mostantól boldogan teszem fel itt a hülye kérdéseimet! :005


Igen, ott van a hűtővíz. A min és a max között kell lennie, melegen kicsit többnek, hidegen kicsit kevesebbnek. Ha sosincs semmi, az nem jó, mert akkor lehet, hogy a hűtőd tetején is már levegő van víz helyett. Mondjuk ilyen esetben lehet, hogy érdemes lenne lecseérlni a hűtővizet, és akkor tuti, hogy van benne elég mindenhol.

Amúgy meg fotót ide!


Ha jól láttam van rajta túlfolyó, amin el mehet, a felesleges viz? feltöltés után elegendő üzemi hőfokon járatni, vagy kell vele kerülni is? Mert túl öntöttem szerintem! el tud menni valahol a víz?

Hogyan kell képet feltölteni?

ha a csatolmányokkal, akkor azzal nem sikerült

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 06, 17:35 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
nem tudom átalakítani, a képeket, és azt írja, hogy túl nagy

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 07, 9:37 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
csuti71 írta:
xerxesza írta:
csuti71 írta:
Sziasztok!
Kérdezném, hogy a jobb oldalon lévő kiegyenlítő tartályban normál helyzetben, az az hidegen, látnom kell valamilyen folyadék szintet, vagy az csak ha nagy hőtágulás van, akkor szabad ott folyadéknak lennie? illetve, milyen folyadékot vegyek hozzá?
Egyébként boldog lc8 tulaj lettem tegnap, szóval mostantól boldogan teszem fel itt a hülye kérdéseimet! :005


Igen, ott van a hűtővíz. A min és a max között kell lennie, melegen kicsit többnek, hidegen kicsit kevesebbnek. Ha sosincs semmi, az nem jó, mert akkor lehet, hogy a hűtőd tetején is már levegő van víz helyett. Mondjuk ilyen esetben lehet, hogy érdemes lenne lecseérlni a hűtővizet, és akkor tuti, hogy van benne elég mindenhol.

Amúgy meg fotót ide!


Ha jól láttam van rajta túlfolyó, amin el mehet, a felesleges viz? feltöltés után elegendő üzemi hőfokon járatni, vagy kell vele kerülni is? Mert túl öntöttem szerintem! el tud menni valahol a víz?

Hogyan kell képet feltölteni?

ha a csatolmányokkal, akkor azzal nem sikerült


Van rajta túlfolyó, igen. Elvileg állóhelyzetben is felmelegszik eléggé.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 07, 13:37 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Oké! Úgy néz ki, hogy be állt, a szintje! Ma kerültem vele, és semmi gond nem volt, de képet, még mindíg nem tudok küldeni, meg a váltóm is lelevegősödött, de feltöltötték, remélem most már nem lesz gond.

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 07, 13:49 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
lehet rájöttem!


Csatolmányok:
P1010673.JPG
P1010673.JPG [ 211.94 KiB | Megtekintve 33078 alkalommal. ]

_________________
ÜDV:
Csuti!
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 07, 14:10 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Gratula!

Vizet figyeld! Bekevert fagyálló természetesen jó bele, én minimum -20-ra keverném, de te tudod. :)
Ha túltöltöd nem gond, simán kimegy a túlfolyón. Ha esetleg vízfogyasztás miatt ürült ki, akkor lehet a "klasszikus" hengertalp/hengerfej probléma, bár a későbbi évjáratoknál ez már nem túl gyakori. De mi mástól ürülhetett volna ki?
Szóval ezt tessék inkább figyelni.

Kormánycsapágy gond nekem is volt, érdemes nagyszervízenként azt is ellenőrizni, meghúzni, mert ha meglazul, akkor "rendeltetésszerű használat" :) mellett gyorsan telemegy vízzel/sárral és berozsdál. Amúgy nem akkora horror a cseréje.

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 07, 14:48 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Új téma.

1. Motorban a gyári akksi betegeskedik, 2-3 hét állás után már nem indít. Csepptöltőn 1 nap után már indít, pár 10km mozgolódás után megint jó napokig a vas. Decemberben új akksi megvesz, májusban beépít. Beépítés után a vas pöcc-röff.
2. Pünkösdi erdélyi túrán semmi gondom.
3. Júniusban a szokásos csapattal lemegyek Alsóörsre, páran beállunk a felvonulásba is poénból. Jól nézett ki a csuromsár vas a kiglancolt tömegben, meg is dícsérték. :)
Lassú tempó, venti gyakran bekapcsol. Ja, meg az út szélén különféle gyanús egyedekkel eledek szóba, de szerencsére a rend éber őrei észreveszik a szorult helyzetemet és kimentenek... ;)
Gurulás vége felé motor furcsán viselkedik, alapjáraton leáll a műszerfal (blokk jár), csak gázadásra tér magához. Gondoltam félreállok, megvárom amíg elmennek, aztán továbbmegyek, egyenesen a szállásra, megnézni a drótokat, hátha meglazult egy csati valahol.
Elhalad mindenki, indulnék, önindító csak kerreg. Mázlim volt, volt egy minimális lejtő, elérem rajta a 13km/h-át, ez kettesben elég is ahhoz, hogy azonnal beröffenjen a vas. No, akkor akksi kakukk, kicsit nagyobb kört megyek a szállásig, hogy töltsön. Kb. 30km-t egyhuzamban, jó tempóban (venti nem egy, hőmérséklet normális). Menet közben a normál helyzet visszaáll, pár km után már alapjáraton is van műszerfalam.
Szálláson újabb próba, motor nem indul. Szerencsére a barátom jól felszerelt, előkerül 2 motoros akksitöltő és egy akksi indítóáram teszter. Utóbbi szerint az akksi kuka, 12V körül van alapból, de indítóáram-teszten visszaesik 2-re.
No, azért rakjuk rá töltőre.
A kisebbik töltő nem sokat tud kezdeni vele, a nagyobb (kijelzős, állapotmérős, stb.) kiírja, hogy az akksi rendben, töltöttség kb. 20%. Rajtahagyva kb. 20 óra alatt maxra nyomta az akksit. Teszter szerint akksi tökéletes, mér kb. 400-500A indítóráamot, a feszültség alig esik.
No akkor gyanú a motorra terelődik, nézzük a töltést.
Motor azonnal indul a töltött akksival, alapjárat, 12,5V, 5000-es fordulaton, 12,8V a feszültség az akksisarukon. Ez durván kevésnek tűnik.
Lelkes szakkollégának (Bálna aki ismeri :) ) rögtön vannak tippjei + online utána is néz a rajzoknak. Azt javasolja kerítsem elő a generátorról jövő vezetékeket, van egy 3-as csatlakozó, az olasz vasakon az szokott beolvadni, ellenőrizzem. Voltak alaposabb javaslatai is, hogyan mérjünk töltést 4 vezetékkel, meg előzzünk meg földrengést birkavesével, de ezeket az elektronikai "gyakorlatom" (hiánya) miatt elvetettem.
A csatlakozó az akksi feletti alu összekötő elem alatt lakik, hozzáférni az akksitartó és a tank összekötő elemek lebontásával lehet. Csatlakozó ránézésre jó állapotban, szét nem jön. Kicsit piszkáljuk, van WD-40 meg ráolvasás, végül szétkapjuk. Belül dugig van sárral, de a felületek nem tűnnek korrodáltnak.
Csatlakozó kitakarítása után a töltés alapjáraton 13,2, 5000-es fordulaton 13,8 körül. Pillanatokra megcsippantja a 14V-ot, de mindig azonnal visszaesik.
Öröm é' bódottá, megvan a hiba, az összeszerelésnél a szopások már egészen jókedvűen telnek. Azért elbeszélgetnék azzal, aki a vas akksi körüli részét összeszerkesztette... No mindegy.
4. Tegnap este gurulás Bp. környékén. Otthonról indulva a vas pöccre indul. Tekergés a Pilisben, egy kis markolatfűtés (eső után meghűlt a lég), egyik megállás után már nem indul. Szerencsére akadt lejtő. Gurulva azonnal beröffen. Következő megállás szerencsétlen módon sík területen, ott sem indul. Szerencsémre akad két vállalkozó szellemű arrajáró, akik betolnak. Én hiába futkározom a vassal, ha nem ülök rajta elcsúszik a hátsó kerék...

Most szépen otthon figyel a technika. A régi akksi hetek óta csepptöltőn (már nem tudom miért raktam oda, de most jól jön).

Tippek?
Új akksi szart be? Hogy lehet, hogy töltő tudja tölteni, de a motor nem?
Töltést mérjem újra ha beindítottam a vasat? Ha más mint 3 hete, az mitől lehet? Azóta állt a motor, nem lehet megint sár a csatlakozóban.
Régóta szar a töltés, emiatt ment gallyra a másik akksi? Akkor miért volt jó egészen kevés mászkálás után megint napokig?
Milyen feszültséget mértek a motorjaitokon az akksisarun álló motornál, alapjáraton és 5000-es fordulaton?
Ha a töltő feltölti az akksit, a motor generátora annyit tud rajta segíteni fordulaton, hogy elmúljon a műszerfal leállása (tehát szintén tölti), akkor miért nem tudja annyira tölteni, hogy el is indítsa az önindító? Mintha a generátor csak pár%-ra tudná felölteni...

Gyűlölöm az elektromos hibákat...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 07, 17:14 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
KTMSzepy írta:
Gratula!

Vizet figyeld! Bekevert fagyálló természetesen jó bele, én minimum -20-ra keverném, de te tudod. :)
Ha túltöltöd nem gond, simán kimegy a túlfolyón. Ha esetleg vízfogyasztás miatt ürült ki, akkor lehet a "klasszikus" hengertalp/hengerfej probléma, bár a későbbi évjáratoknál ez már nem túl gyakori. De mi mástól ürülhetett volna ki?
Szóval ezt tessék inkább figyelni.

Kormánycsapágy gond nekem is volt, érdemes nagyszervízenként azt is ellenőrizni, meghúzni, mert ha meglazul, akkor "rendeltetésszerű használat" :) mellett gyorsan telemegy vízzel/sárral és berozsdál. Amúgy nem akkora horror a cseréje.

Szepy


5 éves, abból 2-t figyelt valami bicikli tárolóban, meg a Szentendrei KTM-nél. :m17
Ezért szerintem attól, hogy 2 évet állt!
És szerintem a kuplung munka hengerem karmantyúja is kuka lesz, mert 2 nap alatt lelevegősödött, talán a gumi kiszáradt ennyi idő alatt. Remélem magához tér az olajban!!!!! A kormánycsapágy az hogy jött ide?

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 07, 17:21 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
csuti71 írta:
5 éves, abból 2-t figyelt valami bicikli tárolóban, meg a Szentendrei KTM-nél. :m17
Ezért szerintem attól, hogy 2 évet állt!
És szerintem a kuplung munka hengerem karmantyúja is kuka lesz, mert 2 nap alatt lelevegősödött, talán a gumi kiszáradt ennyi idő alatt. Remélem magához tér az olajban!!!!! A kormánycsapágy az hogy jött ide?


A kormánycsapágy onnan, hogy végigfutottam a topicot és korábban felvetődött az egyik gépnél kormánycsapágy kérdés.

2 év alatt még a "nyitott" tartályból sem lenne szabad elpárolognia szerintem, nemhogy a zárt rendszerű hűtőből. Nem tudok utántöltés előtt megnézted-e a szintet a hűtőben, jó lenne tudni, hogy abból is fogyott-e.

Ennyi km után, ha nem cserélték a kumplungolajat szervízeknél normál esetben is megkophat a gumigyűrű, de tény, hogy a két éves állás sem tesz neki túl jót. Azért árazz be egy munkahenger-cserét, max. elköltöd benzinre meg sörre, ha mégsem kell... :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 07, 17:47 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
KTMSzepy írta:
csuti71 írta:
5 éves, abból 2-t figyelt valami bicikli tárolóban, meg a Szentendrei KTM-nél. :m17
Ezért szerintem attól, hogy 2 évet állt!
És szerintem a kuplung munka hengerem karmantyúja is kuka lesz, mert 2 nap alatt lelevegősödött, talán a gumi kiszáradt ennyi idő alatt. Remélem magához tér az olajban!!!!! A kormánycsapágy az hogy jött ide?


A kormánycsapágy onnan, hogy végigfutottam a topicot és korábban felvetődött az egyik gépnél kormánycsapágy kérdés.

2 év alatt még a "nyitott" tartályból sem lenne szabad elpárolognia szerintem, nemhogy a zárt rendszerű hűtőből. Nem tudok utántöltés előtt megnézted-e a szintet a hűtőben, jó lenne tudni, hogy abból is fogyott-e.

Ennyi km után, ha nem cserélték a kumplungolajat szervízeknél normál esetben is megkophat a gumigyűrű, de tény, hogy a két éves állás sem tesz neki túl jót. Azért árazz be egy munkahenger-cserét, max. elköltöd benzinre meg sörre, ha mégsem kell... :)


Igen volt szó kormányról, de az egy másik volt. Azt Rudo megnézte, és javaslatára, nem is foglalkoztam vele a továbbiakban. Az 2003-as, ez 2005s, Amelyik 2005-ős volt még a Zsemberynél, abban 40e km. volt egy hónapja, most 50e km. mert egy túráról ért haza a srác. ebben 28e km. van, remélem valós! Hol lehet jó alkatrész árakon vásárolni? Van valami bevált hely? Meg kéne egy hátsó gumi, mert ez már pálya guminak felel meg.Ma a sárban el is dobtam, hát nem nagyon, de érzem a 40 kg különbséget, az XL600-as hoz képest. 150/70 R 18 MC 70V gondolom, ez a gyári gumija nem?
Ja és milyen dob az akrapovic SP series? Jó fajta? mert az van rajta nem a gyári.

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 07, 18:35 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2009 jan. 13, 11:11
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: BP
KTMSzepy írta:
Új téma.
Ha a töltő feltölti az akksit, a motor generátora annyit tud rajta segíteni fordulaton, hogy elmúljon a műszerfal leállása (tehát szintén tölti), akkor miért nem tudja annyira tölteni, hogy el is indítsa az önindító? Mintha a generátor csak pár%-ra tudná felölteni...

Gyűlölöm az elektromos hibákat...


tippem fesszab, sajna tök hülye vagyok elektronikához igaz Ath, de nálam az volt a bibi egy másik vason hasonló hibáknál, a meleg és összeolvadás furcsa, asszem enyémnél messze észerű határ felett kapott a vezeték generátortól és nincs gond vele...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 07, 18:36 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 06, 20:05
Hozzászólások: 502
Tartózkodási hely: Monor
csuti71 írta:

Meg kéne egy hátsó gumi, mert ez már pálya guminak felel meg.

Esetleg tudok segíteni. http://strauszgumi.hu/motor/pirelli_motor.html
06709473527 vagy gumisi@strauszgumi.hu

_________________
"A kaland úgy kezdődik, hogy az ember elszökik otthonról."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 07, 18:41 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nekem nem is olvadt össze, csak Bálna bácsi az olasz gépek összeolvadási hajlandósága miatt javasoltam megnézni. Ez a KTM-nél a sárral teli csatlakozóban mutatkozott meg... :)

Fesszab: gondoltam én is rá, ezt még nem mértem ki (nem tudom hogyan kellene), ill. a csatlakozó kitakarítás után úgy tűnt jó értékeket mérek. Azért kértem a nagyérdeműt, hogy aki teheti mérjen rá a sajátjára, hogy tudjam, mi a normális, mit kellene látnom.

Fuxa írta:
tippem fesszab, sajna tök hülye vagyok elektronikához igaz Ath, de nálam az volt a bibi egy másik vason hasonló hibáknál, a meleg és összeolvadás furcsa, asszem enyémnél messze észerű határ felett kapott a vezeték generátortól és nincs gond vele...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 08, 22:01 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Helló Szepy!
Kukkants rá a fő relé környékére a jobb oldali oldalsó részen. Ha sokat malackodtál a motorral, akkor ami ott van összekötő lemez az korrodálódhat erősen. BigZé is valami hasonló gonddal küszködött.
KTMSzepy írta:
Nekem nem is olvadt össze, csak Bálna bácsi az olasz gépek összeolvadási hajlandósága miatt javasoltam megnézni. Ez a KTM-nél a sárral teli csatlakozóban mutatkozott meg... :)

Fesszab: gondoltam én is rá, ezt még nem mértem ki (nem tudom hogyan kellene), ill. a csatlakozó kitakarítás után úgy tűnt jó értékeket mérek. Azért kértem a nagyérdeműt, hogy aki teheti mérjen rá a sajátjára, hogy tudjam, mi a normális, mit kellene látnom.

Fuxa írta:
tippem fesszab, sajna tök hülye vagyok elektronikához igaz Ath, de nálam az volt a bibi egy másik vason hasonló hibáknál, a meleg és összeolvadás furcsa, asszem enyémnél messze észerű határ felett kapott a vezeték generátortól és nincs gond vele...

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 09, 11:47 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Kösz a tippet, megnézem hétvégén!

Szepy

Koriori írta:
Helló Szepy!
Kukkants rá a fő relé környékére a jobb oldali oldalsó részen. Ha sokat malackodtál a motorral, akkor ami ott van összekötő lemez az korrodálódhat erősen. BigZé is valami hasonló gonddal küszködött.
Fuxa írta:
tippem fesszab, sajna tök hülye vagyok elektronikához igaz Ath, de nálam az volt a bibi egy másik vason hasonló hibáknál, a meleg és összeolvadás furcsa, asszem enyémnél messze észerű határ felett kapott a vezeték generátortól és nincs gond vele...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 11, 21:01 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Sziasztok!
Megtudná valaki mondani, hogy kuplung főmunkahengert honnan kéne rendeljek, és vagy karmantyút ugyan ehhez?
Illetve mi pénz lehet?

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 11, 22:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Csuti: meg fogsz lepődni, pl. egy márkakereskedésben. :)
Karmantyú viszont nincs hozzá, O-gyűrű van benne, annak a cseréje csak rövid időre segít a tömítetlenségen, mert a ház is megkopik ha nem cserélik az olajat rendszeresen.

Nálam a helyzet változatlan. Szétszedtem az indítórelé környékét. A főbiztosíték kicsit saras volt, megtisztítottam. A relé csatlakozói elég lazák voltak, meghúztam őket. Mást nem találtam. Régi akksival megmértem.
Beszerelve: 12,6V, alapjártaon 12.2V, nagybobb fordulaton 12,4V-12.6V. Megy Ócsára, egyéb hibákat nem tudom hogy tudnék kimérni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 11, 23:10 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
KTMSzepy írta:
Csuti: meg fogsz lepődni, pl. egy márkakereskedésben. :)
Karmantyú viszont nincs hozzá, O-gyűrű van benne, annak a cseréje csak rövid időre segít a tömítetlenségen, mert a ház is megkopik ha nem cserélik az olajat rendszeresen.

Nálam a helyzet változatlan. Szétszedtem az indítórelé környékét. A főbiztosíték kicsit saras volt, megtisztítottam. A relé csatlakozói elég lazák voltak, meghúztam őket. Mást nem találtam. Régi akksival megmértem.
Beszerelve: 12,6V, alapjártaon 12.2V, nagybobb fordulaton 12,4V-12.6V. Megy Ócsára, egyéb hibákat nem tudom hogy tudnék kimérni.

Értem!
Nehéz kicserélni? mindenképpen szakszerviz, vagy bármely szerelő megoldja?

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 12, 17:07 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
csuti71 írta:
KTMSzepy írta:
Csuti: meg fogsz lepődni, pl. egy márkakereskedésben. :)
Karmantyú viszont nincs hozzá, O-gyűrű van benne, annak a cseréje csak rövid időre segít a tömítetlenségen, mert a ház is megkopik ha nem cserélik az olajat rendszeresen.

Nálam a helyzet változatlan. Szétszedtem az indítórelé környékét. A főbiztosíték kicsit saras volt, megtisztítottam. A relé csatlakozói elég lazák voltak, meghúztam őket. Mást nem találtam. Régi akksival megmértem.
Beszerelve: 12,6V, alapjártaon 12.2V, nagybobb fordulaton 12,4V-12.6V. Megy Ócsára, egyéb hibákat nem tudom hogy tudnék kimérni.

Értem!
Nehéz kicserélni? mindenképpen szakszerviz, vagy bármely szerelő megoldja?


Kicserélni könnyű. Megvenni nehezebb a pénztárcádnak... :)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 12, 17:14 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
xerxesza írta:
csuti71 írta:
Értem!
Nehéz kicserélni? mindenképpen szakszerviz, vagy bármely szerelő megoldja?


Kicseélni könnyű. Megvenni nehezebb a pénztárcádnak... :)


Jól mondja a tanult kolléga. Ha tudsz féket légteleníteni, akkor ez is menni fog, magam is szétszedtem/összeraktam amikor vacakolt, bár volt benne pár trükkös mozdulat. Pl. _NE_ nyúlj a karhoz amikor kiveszed a munkahengert, mert a kuplung helyett a kuplungház peremébe kapaszkodó zégerre támaszkodik fel a dugó - azt pedig azonnal letöröd ha megnyomod a kart.
Azt, hogy miért nyomnád meg levett állapotban, nem tudom, csak jótanács. :)
Gyakorlatilag pár csavar tartja csak + a folyadék utántöltése az egész.
Ha egy ilyen elfajzott informatikusnak is ment, mint én, nem ez lesz a fő problémád. Megvenni sokkal nehezebb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 12, 22:47 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
KTMSzepy írta:
xerxesza írta:
csuti71 írta:
Értem!
Nehéz kicserélni? mindenképpen szakszerviz, vagy bármely szerelő megoldja?


Kicseélni könnyű. Megvenni nehezebb a pénztárcádnak... :)


Jól mondja a tanult kolléga. Ha tudsz féket légteleníteni, akkor ez is menni fog, magam is szétszedtem/összeraktam amikor vacakolt, bár volt benne pár trükkös mozdulat. Pl. _NE_ nyúlj a karhoz amikor kiveszed a munkahengert, mert a kuplung helyett a kuplungház peremébe kapaszkodó zégerre támaszkodik fel a dugó - azt pedig azonnal letöröd ha megnyomod a kart.
Azt, hogy miért nyomnád meg levett állapotban, nem tudom, csak jótanács. :)
Gyakorlatilag pár csavar tartja csak + a folyadék utántöltése az egész.
Ha egy ilyen elfajzott informatikusnak is ment, mint én, nem ez lesz a fő problémád. Megvenni sokkal nehezebb.


Na szóval!
Kb 4-5 órát légtelenítettem, és még mindig nem megy! Egy szerintem jó szerelő utasításait követve.Bár az a jó szerelő egy hete kb 8 perc alatt meg tette amit nekem nem sikerült, a fent említett idő intervallum alatt, javasolta a dot4-et, amit az összes rally autóban használnak, csak az a bibi, hogy az fékolaj,ez meg ami kell bele hajtómű. Ma Ócsa, karmantyú, amit "O" gyűrűnek neveznek, de Ócsán is karmantyúnak hívnak, végül is az üzemanyag többen volt, mint a karmantyú.
Norbert ajánlott olajat, meg azt, hogy kérdezzelek titeket, ( Szabcsab, xerxesza, KTMSzepy,) és ha valakit kihagytam a listáról elnézést, hogy milyen tulajdonságai vannak, és hogy honnan szerezhető be, ill. mennyi az a kuplung munka henger, amit a tudomása szerint, ti már használtok.( valamilyen átalakított német micsodáról beszélt)
Ócsáról haza,"O" gyűrű berakása, munkahengerek szétszedése, összerakás, légtelenítés, és semmi!
Most az van hogy holnap át jön egy ismerősöm, aki megnézi, szerelő, és talán le tudja légteleníteni.
Ti mit mondtok? Munkahenger? Más? Csak mondjuk karmantyúk a felsőhöz? Vagy tényleg ennyire töketlen vagyok légtelenítésben(itt nem szükséges véleményt alkotni). Igazából remélem a legutóbbit :005

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 12, 23:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ebbe sem fékolaj, sem hajtóműolaj nem jó. Ásványi olaj kell bele, olyan ami a bringák egy részének fékrendszerében is van.
A történet több részletét sem értem, pl. miért nem tudtad légteleníteni ill. Norbi miért nem adott hozzá olajat (szokott készleten lenni ilyen kis, 100ml-es kiszerelésű Motorex olaj), ill. mióta van neki raktáron O gyűrűje a kuplunghoz. :)
Persze lehet, hogy csak rutinból betartalékolt párat, mert pár éve még nem lehetett hivatalosan csak munkahengerrel együtt kapni. Meg lehet méret alapján is venni, csak azok anno nem voltak túl tartós megoldások.
Nekem még gyári van, a többiek talán tudnak ebben segíteni, nekik tényleg valami Ebayes csodájuk van.

Nekem a kopott állapotában is használható volt egy ideig a kuplung a munkahenger feltöltése és légtelenítése után, csak idővel fellevegősödött. Tehát nálad valami alapvetőbb gond lesz szerintem. Hogyan töltötted fel?


csuti71 írta:

Na szóval!
Kb 4-5 órát légtelenítettem, és még mindig nem megy! Egy szerintem jó szerelő utasításait követve.Bár az a jó szerelő egy hete kb 8 perc alatt meg tette amit nekem nem sikerült, a fent említett idő intervallum alatt, javasolta a dot4-et, amit az összes rally autóban használnak, csak az a bibi, hogy az fékolaj,ez meg ami kell bele hajtómű. Ma Ócsa, karmantyú, amit "O" gyűrűnek neveznek, de Ócsán is karmantyúnak hívnak, végül is az üzemanyag többen volt, mint a karmantyú.
Norbert ajánlott olajat, meg azt, hogy kérdezzelek titeket, ( Szabcsab, xerxesza, KTMSzepy,) és ha valakit kihagytam a listáról elnézést, hogy milyen tulajdonságai vannak, és hogy honnan szerezhető be, ill. mennyi az a kuplung munka henger, amit a tudomása szerint, ti már használtok.( valamilyen átalakított német micsodáról beszélt)
Ócsáról haza,"O" gyűrű berakása, munkahengerek szétszedése, összerakás, légtelenítés, és semmi!
Most az van hogy holnap át jön egy ismerősöm, aki megnézi, szerelő, és talán le tudja légteleníteni.
Ti mit mondtok? Munkahenger? Más? Csak mondjuk karmantyúk a felsőhöz? Vagy tényleg ennyire töketlen vagyok légtelenítésben(itt nem szükséges véleményt alkotni). Igazából remélem a legutóbbit :005


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 13, 5:48 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
KTMSzepy írta:
Ebbe sem fékolaj, sem hajtóműolaj nem jó. Ásványi olaj kell bele, olyan ami a bringák egy részének fékrendszerében is van.
A történet több részletét sem értem, pl. miért nem tudtad légteleníteni ill. Norbi miért nem adott hozzá olajat (szokott készleten lenni ilyen kis, 100ml-es kiszerelésű Motorex olaj), ill. mióta van neki raktáron O gyűrűje a kuplunghoz. :)
Persze lehet, hogy csak rutinból betartalékolt párat, mert pár éve még nem lehetett hivatalosan csak munkahengerrel együtt kapni. Meg lehet méret alapján is venni, csak azok anno nem voltak túl tartós megoldások.
Nekem még gyári van, a többiek talán tudnak ebben segíteni, nekik tényleg valami Ebayes csodájuk van.

Nekem a kopott állapotában is használható volt egy ideig a kuplung a munkahenger feltöltése és légtelenítése után, csak idővel fellevegősödött. Tehát nálad valami alapvetőbb gond lesz szerintem. Hogyan töltötted fel?


csuti71 írta:

Na szóval!
Kb 4-5 órát légtelenítettem, és még mindig nem megy! Egy szerintem jó szerelő utasításait követve.Bár az a jó szerelő egy hete kb 8 perc alatt meg tette amit nekem nem sikerült, a fent említett idő intervallum alatt, javasolta a dot4-et, amit az összes rally autóban használnak, csak az a bibi, hogy az fékolaj,ez meg ami kell bele hajtómű. Ma Ócsa, karmantyú, amit "O" gyűrűnek neveznek, de Ócsán is karmantyúnak hívnak, végül is az üzemanyag többen volt, mint a karmantyú.
Norbert ajánlott olajat, meg azt, hogy kérdezzelek titeket, ( Szabcsab, xerxesza, KTMSzepy,) és ha valakit kihagytam a listáról elnézést, hogy milyen tulajdonságai vannak, és hogy honnan szerezhető be, ill. mennyi az a kuplung munka henger, amit a tudomása szerint, ti már használtok.( valamilyen átalakított német micsodáról beszélt)
Ócsáról haza,"O" gyűrű berakása, munkahengerek szétszedése, összerakás, légtelenítés, és semmi!
Most az van hogy holnap át jön egy ismerősöm, aki megnézi, szerelő, és talán le tudja légteleníteni.
Ti mit mondtok? Munkahenger? Más? Csak mondjuk karmantyúk a felsőhöz? Vagy tényleg ennyire töketlen vagyok légtelenítésben(itt nem szükséges véleményt alkotni). Igazából remélem a legutóbbit :005



Az Az hidraulik 75 Bocsi nem hajtómű, hanem hidraulika olaj,és nála vettem! Tehát az stimmel. Motorex! és volt 250ml-es kiszerelésben.
Igen első körön nálam is lassan levegősödött, De most már fel sem keményedik annyira, hogy tudnám használni. Valami dugulást sejtek, vagy a légtelenítő csavar lenne a gáz?
megpróbáltam alulról feltölteni, ahogy javasolta.
igen én is ideiglenes megoldásnak akartam a gyűrűt.(volt vagy 6-8 gyűrűje)

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 13, 11:59 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
csuti71 írta:
Az Az hidraulik 75 Bocsi nem hajtómű, hanem hidraulika olaj,és nála vettem! Tehát az stimmel. Motorex! és volt 250ml-es kiszerelésben.
Igen első körön nálam is lassan levegősödött, De most már fel sem keményedik annyira, hogy tudnám használni. Valami dugulást sejtek, vagy a légtelenítő csavar lenne a gáz?
megpróbáltam alulról feltölteni, ahogy javasolta.
igen én is ideiglenes megoldásnak akartam a gyűrűt.(volt vagy 6-8 gyűrűje)


Én vettem utángyártott kuplung munkahengert. Mondjuk azt még nem tudom, hogy jobb-e, mert van benne ~10ekm, ennyit a gyári is elbírt.

Most nem találom persze a linket, de majd előtúrom.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 13, 16:13 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
xerxesza írta:
csuti71 írta:
Az Az hidraulik 75 Bocsi nem hajtómű, hanem hidraulika olaj,és nála vettem! Tehát az stimmel. Motorex! és volt 250ml-es kiszerelésben.
Igen első körön nálam is lassan levegősödött, De most már fel sem keményedik annyira, hogy tudnám használni. Valami dugulást sejtek, vagy a légtelenítő csavar lenne a gáz?
megpróbáltam alulról feltölteni, ahogy javasolta.
igen én is ideiglenes megoldásnak akartam a gyűrűt.(volt vagy 6-8 gyűrűje)


Én vettem utángyártott kuplung munkahengert. Mondjuk azt még nem tudom, hogy jobb-e, mert van benne ~10ekm, ennyit a gyári is elbírt.

Most nem találom persze a linket, de majd előtúrom.


FENT forgás!!
Való színű, hogy a felső két karmantyú, mert egyáltalán nem mozgatja a munkahenger a folyadékot. Norbival egyeztettünk, és az ő tippje is az volt! Megrendelve Kecsóról, mert Ócsán nem volt! Remélem megjön holnap délig!
Azért nem tudtam légteleníteni, mert nem szívta fölfelé a naftát. Neked gyűrű csere után milyen időközönként levegősödött le?tudtad használni az alatt is, amikor rossz volt a munkahengered, nem?
Mert ha levegős lesz, azok után hogy fönt kicserélem a karmantyúkat, akkor már más nem lehet,csak a munkahenger,igaz?

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 13, 16:32 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
csuti71 írta:

FENT forgás!!
Való színű, hogy a felső két karmantyú, mert egyáltalán nem mozgatja a munkahenger a folyadékot. Norbival egyeztettünk, és az ő tippje is az volt! Megrendelve Kecsóról, mert Ócsán nem volt! Remélem megjön holnap délig!
Azért nem tudtam légteleníteni, mert nem szívta fölfelé a naftát. Neked gyűrű csere után milyen időközönként levegősödött le?tudtad használni az alatt is, amikor rossz volt a munkahengered, nem?
Mert ha levegős lesz, azok után hogy fönt kicserélem a karmantyúkat, akkor már más nem lehet,csak a munkahenger,igaz?


Én nem cseréltem felül semmit, csak alul az egész kócerájt. Nekem lassanként engedte el az olajat. Igazából nem fellevegősödik, hanem átnyomja az olajat a motorba, ergo eltűnik az olaj belőle. Amennyire emlékszem a többieknél, a karmantyú csere - legalábbis alul - nem sok eredményt hozott.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 13, 16:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
xerxesza írta:
csuti71 írta:

FENT forgás!!
Való színű, hogy a felső két karmantyú, mert egyáltalán nem mozgatja a munkahenger a folyadékot. Norbival egyeztettünk, és az ő tippje is az volt! Megrendelve Kecsóról, mert Ócsán nem volt! Remélem megjön holnap délig!
Azért nem tudtam légteleníteni, mert nem szívta fölfelé a naftát. Neked gyűrű csere után milyen időközönként levegősödött le?tudtad használni az alatt is, amikor rossz volt a munkahengered, nem?
Mert ha levegős lesz, azok után hogy fönt kicserélem a karmantyúkat, akkor már más nem lehet,csak a munkahenger,igaz?


Én nem cseréltem felül semmit, csak alul az egész kócerájt. Nekem lassanként engedte el az olajat. Igazából nem fellevegősödik, hanem átnyomja az olajat a motorba, ergo eltűnik az olaj belőle. Amennyire emlékszem a többieknél, a karmantyú csere - legalábbis alul - nem sok eredményt hozott.



Megtaláltad a linket? :005
Ezek után már az jön :-(

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 13, 18:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
csuti71 írta:
xerxesza írta:
csuti71 írta:

FENT forgás!!
Való színű, hogy a felső két karmantyú, mert egyáltalán nem mozgatja a munkahenger a folyadékot. Norbival egyeztettünk, és az ő tippje is az volt! Megrendelve Kecsóról, mert Ócsán nem volt! Remélem megjön holnap délig!
Azért nem tudtam légteleníteni, mert nem szívta fölfelé a naftát. Neked gyűrű csere után milyen időközönként levegősödött le?tudtad használni az alatt is, amikor rossz volt a munkahengered, nem?
Mert ha levegős lesz, azok után hogy fönt kicserélem a karmantyúkat, akkor már más nem lehet,csak a munkahenger,igaz?


Én nem cseréltem felül semmit, csak alul az egész kócerájt. Nekem lassanként engedte el az olajat. Igazából nem fellevegősödik, hanem átnyomja az olajat a motorba, ergo eltűnik az olaj belőle. Amennyire emlékszem a többieknél, a karmantyú csere - legalábbis alul - nem sok eredményt hozott.


Az adataimnál ott van a telefonos elérhetőségem, ha nem sajnálsz rá pár percet, csörögj rám, szívesen elmondom a részleteket, ennyit írni lusta vagyok!


Megtaláltad a linket? :005
Ezek után már az jön :-(


Az adataimnál ott van a telefonos elérhetőségem, ha nem sajnálsz rá pár percet, csörögj rám, szívesen elmondom a részleteket, ennyit írni lusta vagyok!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 13, 20:06 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
csuti71 írta:
Megtaláltad a linket? :005
Ezek után már az jön :-(


Mekkkktaláltam: http://sigutech.com/index.php?option=co ... &Itemid=36

Mondjuk nekem még drágább volt :(

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 13, 22:09 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
xerxesza írta:
csuti71 írta:
Megtaláltad a linket? :005
Ezek után már az jön :-(


Mekkkktaláltam: http://sigutech.com/index.php?option=co ... &Itemid=36

Mondjuk nekem még drágább volt :(



köszi,de nem beszélem a fritzet, most várok mi lesz így, a karmantyú cserével, ha nem akkor jöhet ez!
csak majd segítség kéne, hogyan kell megrendelni!

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 14, 20:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
No, úgy látszik a probléma megoldva. Fesszab gond volt, legalábbis azt cserélve rendes töltésem lett. Azért még egy kört futnak a kiszerelttel Norbiék, letesztelik más vasban is, hogy a tévedés kizárható legyen. Az új huszonsokezerbe kerül. Azt mondják ez az első, amiben meghalt - ezért is akarják még egyszer letesztelni...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 14, 22:20 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
A kuplung felső munkahenger nem úgy működik mint a fék. A fék esetében megszokott töltési-légtelenítési eljárás a kuplung esetében kudarc. Ha pesti vagy keresd Xerxet. Ha vidéki, Dél Dunántúl -Szabcsab, Észak Dunántúl szerénységem.
csuti71 írta:
Idézet:
Jól mondja a tanult kolléga. Ha tudsz féket légteleníteni, akkor ez is menni fog, magam is szétszedtem/összeraktam amikor vacakolt, bár volt benne pár trükkös mozdulat. Pl. _NE_ nyúlj a karhoz amikor kiveszed a munkahengert, mert a kuplung helyett a kuplungház peremébe kapaszkodó zégerre támaszkodik fel a dugó - azt pedig azonnal letöröd ha megnyomod a kart.
Azt, hogy miért nyomnád meg levett állapotban, nem tudom, csak jótanács. :)
Gyakorlatilag pár csavar tartja csak + a folyadék utántöltése az egész.
Ha egy ilyen elfajzott informatikusnak is ment, mint én, nem ez lesz a fő problémád. Megvenni sokkal nehezebb.


Na szóval!
Kb 4-5 órát légtelenítettem, és még mindig nem megy! Egy szerintem jó szerelő utasításait követve.Bár az a jó szerelő egy hete kb 8 perc alatt meg tette amit nekem nem sikerült, a fent említett idő intervallum alatt, javasolta a dot4-et, amit az összes rally autóban használnak, csak az a bibi, hogy az fékolaj,ez meg ami kell bele hajtómű. Ma Ócsa, karmantyú, amit "O" gyűrűnek neveznek, de Ócsán is karmantyúnak hívnak, végül is az üzemanyag többen volt, mint a karmantyú.
Norbert ajánlott olajat, meg azt, hogy kérdezzelek titeket, ( Szabcsab, xerxesza, KTMSzepy,) és ha valakit kihagytam a listáról elnézést, hogy milyen tulajdonságai vannak, és hogy honnan szerezhető be, ill. mennyi az a kuplung munka henger, amit a tudomása szerint, ti már használtok.( valamilyen átalakított német micsodáról beszélt)
Ócsáról haza,"O" gyűrű berakása, munkahengerek szétszedése, összerakás, légtelenítés, és semmi!
Most az van hogy holnap át jön egy ismerősöm, aki megnézi, szerelő, és talán le tudja légteleníteni.
Ti mit mondtok? Munkahenger? Más? Csak mondjuk karmantyúk a felsőhöz? Vagy tényleg ennyire töketlen vagyok légtelenítésben(itt nem szükséges véleményt alkotni). Igazából remélem a legutóbbit :005

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 15, 10:09 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Koriori írta:
A kuplung felső munkahenger nem úgy működik mint a fék. A fék esetében megszokott töltési-légtelenítési eljárás a kuplung esetében kudarc. Ha pesti vagy keresd Xerxet. Ha vidéki, Dél Dunántúl -Szabcsab, Észak Dunántúl szerénységem.


Habár jólesik az említésem, és tényleg valahogyan csináltam, mert lecseréltem, de má' nem is tudom hogyan :D De azért segítek szívesen, majdcsak rájövünk...

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 15, 19:40 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Én annó alul szíttam, felül visszaprüszköltem. A féket is így légtelenítettem, a kuplungnál is működött.

Bár, most, hogy mondjátok rémlik valami olyasmi, hogy az volt a javaslat, hogy ne felülről töltsük meg, hanem alulról nyomjuk bele a naftát, mert felültöltés esetén valahol légbuborék keletkezhet amit nem lehet? lelégteleníteni belőle...

xerxesza írta:
Koriori írta:
A kuplung felső munkahenger nem úgy működik mint a fék. A fék esetében megszokott töltési-légtelenítési eljárás a kuplung esetében kudarc. Ha pesti vagy keresd Xerxet. Ha vidéki, Dél Dunántúl -Szabcsab, Észak Dunántúl szerénységem.


Habár jólesik az említésem, és tényleg valahogyan csináltam, mert lecseréltem, de má' nem is tudom hogyan :D De azért segítek szívesen, majdcsak rájövünk...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 16, 8:41 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2009 jan. 13, 11:11
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: BP
KTMSzepy írta:
No, úgy látszik a probléma megoldva. Fesszab gond volt, legalábbis azt cserélve rendes töltésem lett.


faszom szepy, beléptem a klubodba, tegnap betolás 2esben, majd hazafelé már durrogás épp hazaérkezés, most reggel méregettem alapjáraton 12,6-7 fordulaton 13,5 kevésnek tűnik illetve ha lehúzogatom a generátort, 2-nél csökken a töltés harmadiknál emelkedik :( nme jó jel, ja kérdezted az értékeket manual szerint 5000-es fordulaton 14-15 volt kellene generátor kábelek ellenállása max 1 ohm 20oC (na ezt nem tudom mérni)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 16, 18:51 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
14-15V nagyon sok lenne. Ezeket az akksikat 14V felett nem szokás tölteni, nem szeretik.
Nem érzem annyira kevésnek a töltési feszültségedet, biztos, hogy nem az akksi halt meg? Tudok egyet adni ha tesztelni szeretnéd. :)
Hol láttál ilyen töltési értékeket a manualban? Az enyémben csak az volt, hogy külső töltővel hogyan töltsük az akksit...

Mondjuk a csatlakozók szétszedése (akksi feletti + a főbizti környéki csatlakozóké) nem árt mielőtt elásod a vasat. :)

A durrogás inkább gyújtás/gyertyagondnak tűnik, nézd meg a pipák a helyükön vannak-e, gyertyák szintén rendben és a kábelek is érintkezősnek látszanak.

Fuxa írta:
KTMSzepy írta:
No, úgy látszik a probléma megoldva. Fesszab gond volt, legalábbis azt cserélve rendes töltésem lett.


faszom szepy, beléptem a klubodba, tegnap betolás 2esben, majd hazafelé már durrogás épp hazaérkezés, most reggel méregettem alapjáraton 12,6-7 fordulaton 13,5 kevésnek tűnik illetve ha lehúzogatom a generátort, 2-nél csökken a töltés harmadiknál emelkedik :( nme jó jel, ja kérdezted az értékeket manual szerint 5000-es fordulaton 14-15 volt kellene generátor kábelek ellenállása max 1 ohm 20oC (na ezt nem tudom mérni)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 17, 13:47 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2009 jan. 13, 11:11
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: BP
KTMSzepy írta:
Hol láttál ilyen töltési értékeket a manualban? Az enyémben csak az volt, hogy külső töltővel hogyan töltsük az akksit...
]

ja, a durrogás amikor lefullad a motor és újraindul...


Csatolmányok:
töltés.jpg
töltés.jpg [ 202.76 KiB | Megtekintve 33091 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 18, 12:17 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Koriori írta:
A kuplung felső munkahenger nem úgy működik mint a fék. A fék esetében megszokott töltési-légtelenítési eljárás a kuplung esetében kudarc. Ha pesti vagy keresd Xerxet. Ha vidéki, Dél Dunántúl -Szabcsab, Észak Dunántúl szerénységem.
csuti71 írta:
Idézet:
Jól mondja a tanult kolléga. Ha tudsz féket légteleníteni, akkor ez is menni fog, magam is szétszedtem/összeraktam amikor vacakolt, bár volt benne pár trükkös mozdulat. Pl. _NE_ nyúlj a karhoz amikor kiveszed a munkahengert, mert a kuplung helyett a kuplungház peremébe kapaszkodó zégerre támaszkodik fel a dugó - azt pedig azonnal letöröd ha megnyomod a kart.
Azt, hogy miért nyomnád meg levett állapotban, nem tudom, csak jótanács. :)
Gyakorlatilag pár csavar tartja csak + a folyadék utántöltése az egész.
Ha egy ilyen elfajzott informatikusnak is ment, mint én, nem ez lesz a fő problémád. Megvenni sokkal nehezebb.


Na szóval!
Kb 4-5 órát légtelenítettem, és még mindig nem megy! Egy szerintem jó szerelő utasításait követve.Bár az a jó szerelő egy hete kb 8 perc alatt meg tette amit nekem nem sikerült, a fent említett idő intervallum alatt, javasolta a dot4-et, amit az összes rally autóban használnak, csak az a bibi, hogy az fékolaj,ez meg ami kell bele hajtómű. Ma Ócsa, karmantyú, amit "O" gyűrűnek neveznek, de Ócsán is karmantyúnak hívnak, végül is az üzemanyag többen volt, mint a karmantyú.
Norbert ajánlott olajat, meg azt, hogy kérdezzelek titeket, ( Szabcsab, xerxesza, KTMSzepy,) és ha valakit kihagytam a listáról elnézést, hogy milyen tulajdonságai vannak, és hogy honnan szerezhető be, ill. mennyi az a kuplung munka henger, amit a tudomása szerint, ti már használtok.( valamilyen átalakított német micsodáról beszélt)
Ócsáról haza,"O" gyűrű berakása, munkahengerek szétszedése, összerakás, légtelenítés, és semmi!
Most az van hogy holnap át jön egy ismerősöm, aki megnézi, szerelő, és talán le tudja légteleníteni.
Ti mit mondtok? Munkahenger? Más? Csak mondjuk karmantyúk a felsőhöz? Vagy tényleg ennyire töketlen vagyok légtelenítésben(itt nem szükséges véleményt alkotni). Igazából remélem a legutóbbit :005


Sziasztok!
Először is köszönök minden telefonos , és személyes segítséget.
Van új gumim,(gumisi) Van hátsó kerék csavarom, a NYÍREGYHÁZI KTM-től, És van felső munkahengerem a Kecskeméti KTM-től. Le vagyok légtelenítve, telefonos segítséggel, és már majdnem azt mondanám, hogy minden oké, DE!!!!!
A kerékcsavar meghúzva, a szerelési útmutató alapján 90 Nm nyomatékkal, mire is Nyíregyről Levelek, 20km-es távolságon, jobboldali távtartó a tengelytől hátrafelé, pont középen, végig repedt!!!!!!! TIPP?
A Váz lenne deformálodva? Kerékcsapágy(nem jár félre, nem kotyok, egyenesen fut,nem libeg az úton, stabil mint a dög, nincs a gumin furcsa kopásnyom) gumit gumis, (több is) megnéz, megvizsgál!!! Nem találtak semmit. Nem téptem neki, nyomaték kulccsal meghúzva. nem értem.Valakinek van öttlete?
Kelet-Dunántúl Én. Ha tőletek nézzük az is dunántúl:yeah Szolnok.

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 18, 15:07 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
csuti71 írta:
Sziasztok!
Először is köszönök minden telefonos , és személyes segítséget.
Van új gumim,(gumisi) Van hátsó kerék csavarom, a NYÍREGYHÁZI KTM-től, És van felső munkahengerem a Kecskeméti KTM-től. Le vagyok légtelenítve, telefonos segítséggel, és már majdnem azt mondanám, hogy minden oké, DE!!!!!
A kerékcsavar meghúzva, a szerelési útmutató alapján 90 Nm nyomatékkal, mire is Nyíregyről Levelek, 20km-es távolságon, jobboldali távtartó a tengelytől hátrafelé, pont középen, végig repedt!!!!!!! TIPP?
A Váz lenne deformálodva? Kerékcsapágy(nem jár félre, nem kotyok, egyenesen fut,nem libeg az úton, stabil mint a dög, nincs a gumin furcsa kopásnyom) gumit gumis, (több is) megnéz, megvizsgál!!! Nem találtak semmit. Nem téptem neki, nyomaték kulccsal meghúzva. nem értem.Valakinek van öttlete?
Kelet-Dunántúl Én. Ha tőletek nézzük az is dunántúl:yeah Szolnok.


Szóval Duna-Tisza köze.
Ez a külső alu betét a kerék anya alatt igaz? Azt mindenképpen ellenőrizd, hogy egyformán van -e feltéve a két oldali távtartó. Ugyanis ezeket át lehet forgatni 180°-kal hogy lehessen játszani a tengelytávval. 1szem lánchosszúságot még lehet vele kompenzálni. Ha nem egyformán vannak benne, akkor ferdén állhat a kerék a hosszirányra nézve- esetleg azt érzed, hogy az egyik irányba jobban fordul a motor. Több tippem most nincs mi lehet az ok. Talán a felfekvő felületeket lenne érdemes megvizsgálni. Nem emlékszem, hogy eddig előfordult volna a csapatban. Szerintem első körön csere, ha ismét előfordul, akkor kell jobban átnézni a villát.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 18, 15:10 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Fuxa!

Azt a doksit ha esetleg megkaphatnám........mibe kerülne az nekem????????

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 22  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség