1934-1964 1966-1984 1985-1994 1995-2000 2001-2004
1966 - 1967
Elkészül a 10.000-dik Comet moped. A KTM 3 aranyérmet szerez a nemzetközi "hatnaposon" Svédországban.
1968
A Penton Six Days modellt az USA-ba is exportálják.
1970
Megkezdődik az első KTM motorok gyártása.  Manfred Klerr nyeri az új fejlesztésű 250-es krosszmotorral az Osztrák Nemzeti Bajnokságot.
1971 - 1972
Immár 400 dolgozója van a KTM-nek.
 
1973
Megkezdődik a sorozatgyártása a 250 ccm-es modelleknek (krossz és enduro).  A KTM első VB pontja és nagydíjgyőzelme. (P. Roulev és G. Moiseev).
1974
A KTM-nek már 42 különböző modellje létezik. Megkezdődik a sorozatgyártása a KTM Hobby III-nak. Az orosz Gennadij Moiseev megnyeri az első 250 ccm-es világbajnoki címet a KTM-nek.
.
1975
Comet Grand Prix 125 RS utcai modell bevezetése. Sigi Lerner KTM gyári versenyző megnyeri az osztrák motokrosszbajnokságot. Alessandro Grittti megnyeri az enduro EB-t.
 
1976
Saját fejlesztésű 125-ös motorral nemzetközi sikereket ér el az olasz Farioli versenycsapat (2 EB cím).
1978
Standort Lorain (Ohio/USA) megalapítja az első leányvállalatot az USA-ban "KTM America Inc". A harmadik 250-es motokrossz VB cím a KTM-nek és Moiseev-nek.
1980
A gyár neve mostantól "KTM Motor-Fahrzeugbau KG". Intenzív változtatás a sportmodelleken (súlycsökkentés, membránvezérlés).
1981
Az első vízhűtéses 125-ös krosszmotor bevezetése. A 700 dolgozó egy éves forgalma 750 millio ATS, a termékek 76%-át 13 országba exportálják.
1982
A motorkrosszmodelleket az új fejlesztésű "Pro Lever " hátsófelfüggesztéssel szerelik. Elsőként a piacon, bevezetnek egy 4 ütemű vízhűtéses KTM motorkerékpárt.
1984
Megkezdődik a KTM hűtők gyártása.
Heinz Kinigadner megnyeri a 250-es motokrossz VB-t egy KTM-mel.
 
Forrás: www.ktm.at