1934-1964 1966-1984 1985-1994 1995-2000 2001-2004
1995
Kauf der schwedischen Husaberg AB és átveszik a White Power felfüggesztést.
 
1995
Jegyzik KTM Sportmotorcycle Ag-t a Bécsi Értéktőzsdén, az eredmény 12.000 motorkerékpár, a forgalom 1,1 milliárd ATS, 2 EB cím, Győzelem a  Master Rally-n és aTunesien Rally-n.
1996
Az első szériagyártású önindítós KTM LC4 motor. További leányvállalatok Németországban és Svájcban. 500cc motokrossz VB cím Shayne King-gel, számtalan győzelem enduróban és rally-ban.
1997
Bevezetik az LC4 Supermoto modellt és az LC4 Adventure-t, a KTM első utazómotorját. 3 Enduro VB cím: Watts (125), Rinaldi (400), Tiainen (500)
1998
PDS (Himba nélküli felfüggesztés) a kétütemű modelleken, új motorgeneráció 125/200cc. Új Z-Design. Ezek a motorok már nagyon hasonlítanak a maiakra.
1999
Szeptember 1.: Megkezdődik a termelés az új gyárban,  megszületnek az első KTM 4-Takt RACING modellek, 400/520 és az első különolajzású 125/200ccm-es motorok.
1999
Megalakul a spanyol leányvállalat a  KTM Spanien. Visszavonulás az értéktőzsdéről. Enduro világbajnok Salminen (125), összetettben Sala. Magnaldi megnyeri a Rally világkupát.
2000
A kéthengeres KTM bemutatkozik Münchenben, az Intermot-on. Megalakul a francia leányvállalat, a  KTM Frankreich. Nagyon eredményes év: A KTM 6 VB címet szerez.
2000
Motocross világbajnok: 125cc (Grant Langston), 500cc (Joel Smets), Enduro világbajnok 125cc (Juha Salminen), 250cc 4T (Matteo Rubin), 400cc (Mario Rinaldi), 500cc (Tiainen)
 
Forrás: www.ktm.at