1934-1964 1966-1984 1985-1994 1995-2000 2001-2004
1985
Elkészül a 100.000-dik KTM motor (500cc, folyadékhűtés, 50 LE feletti teljesítmény). Másodszor is megnyeri Heinz Kinigadner a 250-es motokrossz VB-t.
1986
A KTM elsőként bevezeti az első és hátsó tárcsféket. Az olaszországi "hatnapost" a KTM minden kategóriában megnyeri.
 
1987
Megkezdődik a négyütemű modellek sorozatgyártása (1 henger, 560 cm3, felülfekvő vezérműtengely).  98.000 hűtő, 93.700 kerékpár, 12.600 moped és 10.600 motorkerékpár.
1988 - 1989
1988-ban megszüntetik a robogógyártást. 1989 Verkauf der Aktienmehrheit von KTM an die GIT Trust Holding. A gyárigazgató Erich Trunkenpolz meghal.
1989
KTM világbajnok lesz Trampas Parker-rel (USA) 125ccm motokrosszban
és Zwillingen Huesser-rel (CH)
oldalkocsis motokrossz kategóriában.
 
1991 - 1992
Konkurs der KTM Motorfahrzeugbau AG und Aufsplittung in eigenstaendige Nachfolgefirmen für Kühler, Motorräder, Fahrräder und Werkzeugbau.
1992
Az újjáalakult motorkerékpárcég - KTM Sportmotorcycle GmbH - új vezetőséggel indul, új Hard Enduro koncepció és egy teljesen újjászületett motorkerékpárforma.
1992
KTM Enduro VB címek: 1990-ben Paul Edmonson (125), Peter Hansson (500), 1991 und 1992-ben Jeff Nilsson (125), 1992-ben Mario Rinaldi (350)
1993
Megkezdődik a KTM Rally-összefonódás.
(5 géposztály győzelem az Atlas Rally-n).
1994
A KTM Sportmotorcycle GmbH nevet vált KTM Sportmotorcycle AG-ra. Dolgozólétszám: 212 fő. Megkezdődik a Duke modellek gyártása.


 
 
Forrás: www.ktm.at