1934-1964 | 1966-1984 | 1985-1994 | 1995-2000 | 2001-2004 |
---|
1985 Elkészül a 100.000-dik KTM motor (500cc, folyadékhűtés, 50 LE feletti teljesítmény). Másodszor is megnyeri Heinz Kinigadner a 250-es motokrossz VB-t. |
![]() |
1986 A KTM elsőként bevezeti az első és hátsó tárcsféket. Az olaszországi "hatnapost" a KTM minden kategóriában megnyeri. |
|
1987 Megkezdődik a négyütemű modellek sorozatgyártása (1 henger, 560 cm3, felülfekvő vezérműtengely). 98.000 hűtő, 93.700 kerékpár, 12.600 moped és 10.600 motorkerékpár. |
![]() |
1988 - 1989 1988-ban megszüntetik a robogógyártást. 1989 Verkauf der Aktienmehrheit von KTM an die GIT Trust Holding. A gyárigazgató Erich Trunkenpolz meghal. |
![]() |
1989 KTM világbajnok lesz Trampas Parker-rel (USA) 125ccm motokrosszban és Zwillingen Huesser-rel (CH) oldalkocsis motokrossz kategóriában. |
|
1991 - 1992 Konkurs der KTM Motorfahrzeugbau AG und Aufsplittung in eigenstaendige Nachfolgefirmen für Kühler, Motorräder, Fahrräder und Werkzeugbau. |
![]() |
1992 Az újjáalakult motorkerékpárcég - KTM Sportmotorcycle GmbH - új vezetőséggel indul, új Hard Enduro koncepció és egy teljesen újjászületett motorkerékpárforma. |
![]() |
1992 KTM Enduro VB címek: 1990-ben Paul Edmonson (125), Peter Hansson (500), 1991 und 1992-ben Jeff Nilsson (125), 1992-ben Mario Rinaldi (350) |
![]() |
1993 Megkezdődik a KTM Rally-összefonódás. (5 géposztály győzelem az Atlas Rally-n). |
![]() |
1994 A KTM Sportmotorcycle GmbH nevet vált KTM Sportmotorcycle AG-ra. Dolgozólétszám: 212 fő. Megkezdődik a Duke modellek gyártása. |
|
Forrás: www.ktm.at |
főoldal | regisztráció | webshop | e-mail |©2006 kope68 |
![]() |